25054x bekeken
ja ik begreep wat een capsule is.. ik ga t as vrijdag testen maar dan snuif ik t om ff meteen ff snel te weten of t werkt..maar mij is aangeraden om gewoon een paar likkies te nemen en dan ff spoelen met water of limo.. is dateen goeie of hebben jullie nog een betere methode?
xxx
xxx
maar mij is aangeraden om gewoon een paar likkies te nemen en dan ff spoelen met water of limo.. is dateen goeie of hebben jullie nog een betere methode?
snuiven van M is echt heel goor. ik zou gewoon n mespuntje in je drinken doen en snel opdrinken, of in een capsule...dan proef je het helemaal niet
(permanent verbannen)
donateur
lekker zo'n snoepketting
kwee nie wat ik met zo'n grote aanmoet
Zou het niet doen.
Ja dat gaat best goed hoor, wel ff eerst een half uurtje hakken, het moet echt heel fijn zijn (echt lekker is het niet hoor, maar het effect wel!)
of hebben jullie nog een betere methode?
Ja een bommetje! In klein stukkie vloe de mdma stoppen, draai het vloe dicht zodat er niets meer uit valt, inslikken met wat drinken. Vloe lost op in je maag, mdma komt pas vrij in de maag (proef die gore zooi niet) en dan na een tijdje...
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
donateur
Pff, heb soms al moeite met een pilleke weg te krijgen, laat staan een droog vloeitje....
ja idd... vul dan beter gwoon cabsules!! die glijen naar ibnne
Waar kun je die overigens kopen? lege capsules?
(Stomme vraag misschien)
Bij sommige apotheken ook
ik had gewoon 1 bonk van 100 mg ofzo dus gewoon zelfde genomen als normaal snoeppie
100mg totaal gewicht of 100mg MDMA. Is ook groot verschil.
Bij zuiverheid van 80% heb je namelijk 'maar' 80mg MDMA bij een totaal gewicht van 100mg kristal.
Pff, heb soms al moeite met een pilleke weg te krijgen, laat staan een droog vloeitje....
manneke zei ..."dat lijkt jou tekst wel "
alleen ik heb het niet soms maar ALTIJD ...
ja idd... vul dan beter gwoon cabsules!! die glijen naar ibnne
dat gaat zo echhht niet bij mij ?? pfffttt met mn pil heb ik al een groote moeite ..kut hoor
morgenavond gaan we het proberen ......... gooi wel n beetje in een glas met appelsap en drink het zo op ...beter idee .....denk ik .....
gooi wel n beetje in een glas met appelsap en drink het zo op ...beter idee .....denk ik .....
Even de neus dicht knijpen en rustig weg drinken..
De smaak is op zich wel te doen, want erger dan die gore explosion kan gewoon niet. Hahah
laatste aanpassing
pfffttt met mn pil heb ik al een groote moeite ..kut hoor
Zit echt allemaal tussen je oren? Je kan toch ook gewoon brood eten? Weet zeker dat die happen die je dan doorslikt groter zijn dan de pil. Alleen het idee dat het een pil is maakt dat jij er moeite mee hebt.
Maar ja door je drinken is ook een idee.
Even de neus dicht knijpen en rustig weg drinken..
idd de vieze gore org69 ..brrrrr
Zit echt allemaal tussen je oren? Je kan toch ook gewoon brood eten? Weet zeker dat die happen die je dan doorslikt groter zijn dan de pil. Alleen het idee dat het een pil is maakt dat jij er moeite mee hebt.
Maar ja door je drinken is ook een idee.
ik heb het met alles bijv vla met stukjes appel ofzo erin ..kauw ik gewoon fijn ....stukje brood blijf ik op kauwen todat het "fijn"is ...ik ben ook altijd als laatste klaar met eten ....ben al vaker bijna gestikt ..dus ik denk dat het daarom zo gaat ??? weet het niet .....
ben ik nu raar ?? hahahahah
laatste aanpassing
ben ik nu raar ?? hahahahah
Raar?! Rijp voor opname zal je bedoelen
Nee maar serieus je kan idd dingen ook kauwen tot het zowat vloeibaar is. Maar ook drinken neem je grotere slokken dan een klein pilletje is. Maar je bent niet de enige hoor, ken er genoeg. Dus bij nader inzien valt dat gek misschien toch wel mee
Waar kun je die overigens kopen? lege capsules?
Gewoon bij de Kruidvat een potje met capsules halen met b.v. ff kijken wat ik heb...haha !! `darm flora balans ` deze gewoon los draaien,leeg kieperen en vullen maar met wat je wilt !!! (
dat gaat zo echhht niet bij mij ?? pfffttt met mn pil heb ik al een groote moeite ..kut hoor
als je iets niet goed kan doorslikken is het misschien handig om de capsule tussen je kiezen te plaatsen en dan met n glas water weg te slikken. dat gaat bij mij altijd veel makkelijker dan wanneer ik een capsule of iets anders op mn tong leg en dan probeer door te slikken
haha lekker..om jullie nog ff opde hoogte te stellen van mijn ervaring.. heb mdma poeder gesnoven..kk spul werkt voor geen flikker..
heb gelukkig mn geld terug gekrgen(die lieve schat) en ga nu maar mitsubishi's kopen..
of heeft iemand anders nog wat lekkers op te trippen op de kermis?
xxxxx
heb gelukkig mn geld terug gekrgen(die lieve schat) en ga nu maar mitsubishi's kopen..
of heeft iemand anders nog wat lekkers op te trippen op de kermis?
xxxxx
hahaha ben niet undercover mafkees..
heb mn geld alweer terug hoor
heb mn geld alweer terug hoor

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)