Partyflock

Forumonderwerp · 825496
Waarschuw beheerder
Waar moet je op letten als je het voor de eerste keer doet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 22:48:
mdma is hier veel te schaars kan dr gewoon niet aan kommen iemand uit de buurt van het gooi ???? pb me even gr

Gewoon Ron Brandsteder vragen. Of een andere bekende Nederlander. Maar Ron is in ieder geval een snuiver. Hahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op woensdag 30 mei 2007 om 14:38:
Gewoon Ron Brandsteder vragen. Of een andere bekende Nederlander. Maar Ron is in ieder geval een snuiver. Hahaha

Ron woont hier net buiten het dorp ;).
Iemand anders hier in de buurt ?
Stuur anders even een msg ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raytheon op zondag 20 mei 2007 om 13:43:
Alles los in je hand gooien en likken maar.

TIP: lik tussen de vingers -> Extra Extra

juk!!! :rot: gewoon in je drankje gooien. appelsap leent zich goed... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 16:56:
hoezo? sinds de laatste x last van een keelinfectie?

nee mar had wel veel blaasjes op me tong, de zijkanten van me mond en in me keel waars

Waarschuw beheerder
niks in de buurt helaas prive berichie als jij wat weet??

Waarschuw beheerder
Leip spul... Heb er goed van op de kop gestaan.
Liever langzaam opbouwen dan teveel in 1x nemen, heb ik gemerkt :P
Waarschuw beheerder
Nog Nooit gehad... Maar dus wel zker een aanrader..? Iemand een adresje in midden-limburg..?
Waarschuw beheerder
Je krijgt alleen de neiging om naar de tandarts te gaan zo nu en dan

Waarschuw beheerder
Ken nergens deze zooi vinden iemand een idee ?
Buurt van utreg...
Pb anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D0n-Dri3k0 op vrijdag 1 juni 2007 om 16:09:
Nog Nooit gehad... Maar dus wel zker een aanrader..? Iemand een adresje in midden-limburg..?

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 mei 2007 om 17:18:
zien er ook heel zuiver wit helder eruit!

das het beste..

lekker zuiver
Waarschuw beheerder
Als eerste keer idd rustig aan doen. Echter er zijn een aantal truken. Bijv eerst goed kotsen en dan mdma nemen ( wel bananen en andere fruit bij de hand hebben, je lichaam heeft eten dan extra nodig). Lege maag zorgt voor veel snellere opname dan een volle. Binnen 5 minuten sta je te springen. Wat tijdens de trip ook van belang is dat spieren gebruikt die gewend zijn bij jou hard te werken. Dus niet keihard op je kaken bijten = 2 dagen spierpijn in je kaak en slecht voor je tanden. Springen en energie kwijt raken is het beste. En voor de echte waaghalzen kan je mdma ook anaal inbrengen dmv een spuit waar in je mdma met water oplossing stopt. De bloedvaten daar werken nog sneller dan via je maag ( en het zorgt er ook voor dat je niet misselijk wordt en je dus niet eerst je maag moet leeg maken) Anaal zou ook het meest heftige van allemaal zijn btw ! enjoy ..
laatste aanpassing