Partyflock

Forumonderwerp · 822808

Waarschuw beheerder
Heb gezocht maar kon geen ander topic hierover vinden, terwijl er in topics als "stofkappen voor nieuwe oem bakken?" en "technics te koop" alleen maar gepraat wordt over welke tafels nou beter zijn :p

Ikzelf heb OEM (Synq XTRM.1) en zou nix anders willen :kwijl: geweldig correctiegedrag, hoger dan die van technics. Laatst ook op technics gedraaid en ook zeker niks mis mee.
Het hoge pitchbereik van OEM kan jezelf wel de das omdoen. Je ontwikkelt hier een draaistijl op en als je dan in een club komt waar 99% niet verder kan pitchen dan 8% kan je heel snel op je bek gaan. Maar OEM tafels zijn gewoon beesten van binnen, Technics schijnt juist alleen het hoognodige aan boord te hebben.

Dus vertel: Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Waarom? En welke is nou beter...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Immortality op woensdag 29 maart 2006 om 16:29:
nou jaze je heb geluk ze zijn bij mij in aantocht ben vandaag jarig dus geldt komt al binnen nu alleen de 31e nog ff afw8en en dan gaan ik ze ook halen OEM!!!

wheheh lekker dan Blauwe ik wist niet dat je je ook verdiept had in de OEM discussie

:respect: OEM
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
ik heb heftig zitten twijfellen tussen technics en een oem ;)
maar uiteindelijk toch technics genomen :)

Waarschuw beheerder
naap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op donderdag 30 maart 2006 om 10:06:
ik heb heftig zitten twijfellen tussen technics en een oem
maar uiteindelijk toch technics genomen

Was bij mij hetzelfde..heb lang zitten twijfelen tussen de SynQ XTRM en de SL1200, maar ben uiteindelijk ook voor de SL's gegaan. Geen seconde spijt van gehad
Waarschuw beheerder
Heb ook erg zitten twijfelen tussen OEM en technics, maar ben er eigenlijk wel uit nu. Met de komst van de Reloop RP6000MK6 was mijn keus snel gemaakt. Torque is aan te passen, dus ook af te stellen als een technics... en dat scheelt mij nu toch 400 euro.
FF mn oude tafeltjes nog verkopen en dan gaan ze er zeker komen
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je bij de keuze tussen technics en OEM nooit spijt zult hebben van je keuze. Beiden zullen zowiezo voldoen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 10:57:
Oh leven wij hier in Rusland :S
Wat een vergelijk dan weer

Ik zou niet weten waarom niet. :)
In Nederland worden er geen auto's geproduceerd (Daf daargelaten toendertijd), dus vergelijk ik met een ander land, niets bijzonders. Samengevat: je hebt dus gewoon geen weerwoord en daarom kom je nu met zo'n slap antwoord.

Uitspraak van Frots op woensdag 29 maart 2006 om 09:28:
wat een stomme vergelijking
de technics draait op precies de goede snelheid en de oem's te snel ;)
dat is dus niet gunstig!
een auto die te veel toeren levert is ook zeker niet beter ;)

Je hebt kennelijk niet zoveel verstand van techniek he? Het gaat om de torque, niet om de snelheid. Zowel een Ferrari als een Lada kunnen 50KM/U rijden, alleen kan een Lada geen 300KM/U rijden, een Ferrari wel, mede door hogere mogelijke toerentallen.

Uitspraak van Frots op woensdag 29 maart 2006 om 23:54:
ik bedoelde eigenlijk het corrigeer gedrag ;)

Het corrigeergedrag van de OEM is vele malen beter, dat zal iedere serieuze technicus beamen.

maargoed (L) technics m5g met ze mooie blauwe lampjes O:)

Die heeft de OEM ook, niets bijzonders dus.

Uitspraak van n3mo op donderdag 30 maart 2006 om 14:59:
Ik denk dat je bij de keuze tussen technics en OEM nooit spijt zult hebben van je keuze. Beiden zullen zowiezo voldoen.

Dat is ook al vaker gezegd. Dit topic is een strijd tussen de titanen, het beste van het beste. Alleen gaat het hier dus om de verschillen tussen beide en de voor- en nadelen daarvan.
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:25:
In Nederland worden er geen auto's geproduceerd (Daf daargelaten toendertijd), dus vergelijk ik met een ander land, niets bijzonders. Samengevat: je hebt dus gewoon geen weerwoord en daarom kom je nu met zo'n slap antwoord.

spijker :jaja:

[img width=640 height=480 cacheid=0003c3c10009391234b370841a01522cd8]http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/automotive/Spyker%20C8%20Sypder%20T%202005%20-%201024x768.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 30 maart 2006 om 16:53:
spijker

Nederlands' herboren trots :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Samengevat: je hebt dus gewoon geen weerwoord en daarom kom je nu met zo'n slap antwoord

Dat is ook zo Timmer, iedereen weet toch dat jij alles weet ;) Daarnaast ben je een DJ met jaren ervaring en kun jij voor een ander bepalen wat beter is en ook beter voelt.

Ik ben maar een opa die geen afscheid kan doen van zijn lada's en al die mensen die Technics houden zijn gek joh ;)

OEM zal de hele wereld veroveren want de clubs kunnen er niet omheen. Voorlopig is het enkel nog een tool voor de jonge slaapkamer DJ maar goed.... we zullen zien (y)
Werkzaam bij SoundKings
Artiest {SHOWLIST artist 32157, 54015}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 18:01:
OEM zal de hele wereld veroveren want de clubs kunnen er niet omheen. Voorlopig is het enkel nog een tool voor de jonge slaapkamer DJ maar goed.... we zullen zien

Er is een tijd van komen en gaan, de technics kwam zag en overwon, maar zoals elk groot rijk, is het gedoemt een keer te vallen. Technics wankelt puur en alleen op nostalgie en clubs zullen idd snel niet meer om de OEM's heen kunnen, want hun veel gebruikte Technics zullen toch een keer aan vervanging toezijn.
Artiest Erase
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook zo Timmer, iedereen weet toch dat jij alles weet Daarnaast ben je een DJ met jaren ervaring en kun jij voor een ander bepalen wat beter is en ook beter voelt.

Ik ben maar een opa die geen afscheid kan doen van zijn lada's en al die mensen die Technics houden zijn gek joh

OEM zal de hele wereld veroveren want de clubs kunnen er niet omheen. Voorlopig is het enkel nog een tool voor de jonge slaapkamer DJ maar goed.... we zullen zien

bokkie bokkie béhé (maar trek het je niet teveel aan er zijn ergere dingen!!!!!!!!!!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is ook zo Timmer, iedereen weet toch dat jij alles weet ;) Daarnaast ben je een DJ met jaren ervaring en kun jij voor een ander bepalen wat beter is en ook beter voelt.

Ik claim helemaal niks beter te weten, ik geef mijn mening en antwoord op opmerkingen van andere mensen hier. Maar aangezien je nu pas echt de heikneuter gaat uithangen die je kennelijk bent, houd ik deze discussie voor gezien. Op het mannetje spelen is voor simpelen die te dom zijn om echt te discussiëren. :)

Ik ben maar een opa die geen afscheid kan doen van zijn lada's en al die mensen die Technics houden zijn gek joh ;)

Gek niet, hoerig wel. :)

OEM zal de hele wereld veroveren want de clubs kunnen er niet omheen. Voorlopig is het enkel nog een tool voor de jonge slaapkamer DJ maar goed.... we zullen zien (y)

Vreemd genoeg hebben ze al op tientallen feesten gestaan en het aantal is nog steeds hard groeiende. Maar goed, zeg maar ff tegen DJ Niel, Ruffneck, Dione en anderen dat ze jonge slaapkamer DJ's zijn, zullen ze vast kunnen waarderen. :)
Waarschuw beheerder
wat een stomme vergelijking
de technics draait op precies de goede snelheid en de oem's te snel
dat is dus niet gunstig!
een auto die te veel toeren levert is ook zeker niet beter

Vermogen heb niks met snelheid te maken dus dat slaat ook nergens op (neemt niet weg dat een technics geen goede tafel is want dat is ie zeker wel)

Uitspraak van Frots op woensdag 29 maart 2006 om 13:34:
geen last van heb de m5g
en die heeft standaard 16% pitch

Mijn OEM heeft 50% pitch als het nodig is dusja ik heb ook nergens last van :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 02:43:
Voor zover ik weet is hij ook verzwaard, toch?

Der zit een 5mm dikkere behuizing op om rumble tegen te gaan :) daar betaal je dan ook wel dik voor :9 vandaar dat ie waarschijnlijk weinig verkocht word :p

Ik ben maar een opa die geen afscheid kan doen van zijn lada's en al die mensen die Technics houden zijn gek joh

En ik zie nergens staan dat technics klote tafels zijn, ze draaien gewoon anders.... een OEM corrigeert gewoon vele malen makkelijker met de platter dan een technics... dat neemt niet weg dat iedereen hier zijn mening over mag hebben en tot nu toe hoor ik alleen negatieve reacties over OEM tafels door mensen die zelf technics op hun slaapkamer hebben staan denk dat 70% van die reacties gewoon jaloezie is :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:01:
Vreemd genoeg hebben ze al op tientallen feesten gestaan en het aantal is nog steeds hard groeiende. Maar goed, zeg maar ff tegen DJ Niel, Ruffneck, Dione en anderen dat ze jonge slaapkamer DJ's zijn, zullen ze vast kunnen waarderen.

Ik hoor idd ook steeds vaker dat er OEM op feesten staat :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Vergelijk het met auto's: met of zonder stuurbekrachtiging.

Als je niet gewend bent aan stuurbekrachtiging dan zul je behoorlijk moeten wennen aan het feit dat je nu met een pink kunt sturen. Het ligt niet aan de auto, want die is prima; het ligt aan de chauffeur.

Zelfde als met computers: mensen zeggen altijd dat de computer iets fout doet. Computers doen niks fout, mensen doen iets fout. Zowel de Technics als de OEM zijn zeer goede bakken, alleen is de Technics een Lada, hij is betrouwbaar en doet wat hij moet doen, en de OEM een Ferrari, betrouwbaarheid (nog) niet echt bekend maar vele malen sneller en daar zul je dus ook mee om moeten leren gaan.

Ik vind deze vergelijking niet helemaal opgaan,echter kan ik me wel vinden in je vergelijking..

Je hoort me niet zeggen dat OEM een slechte bak is.in tegendeel,maar ik ben nu toch wel verdomde benieuwd hoe een SL draait als je er langer op draait..:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Instant Frequency op donderdag 30 maart 2006 om 23:46:
Je hoort me niet zeggen dat OEM een slechte bak is.in tegendeel,maar ik ben nu toch wel verdomde benieuwd hoe een SL draait als je er langer op draait..:)

Stukken minder dan de OEM, heb beiden een redelijk lange tijd gehad, splinternieuw. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:01:
Ik claim helemaal niks beter te weten, ik geef mijn mening en antwoord op opmerkingen van andere mensen hier. Maar aangezien je nu pas echt de heikneuter gaat uithangen die je kennelijk bent, houd ik deze discussie voor gezien. Op het mannetje spelen is voor simpelen die te dom zijn om echt te discussiëren.

Ben je gek, ik speel helemaal niet op het mannetje....
Laat je niet zo uit je tent lokken!!
Was alleen even aan het pesten en dat doen we allemaal wel eens. Heel die discussie is al zo lang aan de gang dat wil je gewoon niet weten. Was eigenlijk al toen Reind ermee begon denk ik :yes:

Ik ga zelf pas naar nieuwe draaitafels kijken als die M3D van mij aan vervanging toe zijn en de OEM meer op clubs staan, dat is heel het verhaal. Ik kijk tegen die tijd wel en dat kan best even duren.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 02:11:
Ben je gek, ik speel helemaal niet op het mannetje....
Laat je niet zo uit je tent lokken!!
Was alleen even aan het pesten en dat doen we allemaal wel eens.

Dat is het nadeel van internet, komt vaak wat onduidelijk over. Kreeg een beetje de indruk dat we richting een vervelend manier van discussiëren gingen. Maar goed, vergeven dus. ;)

Heel die discussie is al zo lang aan de gang dat wil je gewoon niet weten. Was eigenlijk al toen Reind ermee begon denk ik :yes:

Eigenlijk wel ja, alleen moet je zo nu en dan gewoon wat te posten hebben, daarom houden we dit topic in leven. :P
Het gegeven "de geschiedenis herhaalt zich" wordt hier gewoon erg serieus genomen. :D

Ik ga zelf pas naar nieuwe draaitafels kijken als die M3D van mij aan vervanging toe zijn en de OEM meer op clubs staan, dat is heel het verhaal. Ik kijk tegen die tijd wel en dat kan best even duren.....

Dat kan. :)
Zelf heb ik mijn splinternieuwe MK5's na 2 jaar verkocht, ingeruild voor 3x Synq, nog geen dag spijt van gehad. :)
Waarschuw beheerder
Je hebt kennelijk niet zoveel verstand van techniek he? Het gaat om de torque, niet om de snelheid. Zowel een Ferrari als een Lada kunnen 50KM/U rijden, alleen kan een Lada geen 300KM/U rijden, een Ferrari wel, mede door hogere mogelijke toerentallen.

misschien omdat de motor van een ferrari 20x zo groot is?hou nou maar op want het is een zinloze discussie en dat heeft niks met weerwoorden te maken ;)
Waarschuw beheerder
en trouwens ik vind technics ook gewoon mooier :D en om het geld hoef ik het niety te laten dus wat moet ik nou met oems? als je het geld hebt koop je ook een porsche en niet een oem-racewagen die misschien de prestatie's kan halen maar gewoon merkloos is :P
Waarschuw beheerder
Heb gisteren voor het eerst op Technics gedraaid (heb thuis 2 acura's staan) en die OEM bakken van mij vind ik toch wel een stuk fijner draaien. Die Technics leken wel belt drives vergeleken met de OEM's. Platter staat zo stil met een beetje druk, op m'n OEM's moet ik haast gaan zitten wil ik hem stil krijgen.

Maar ja, denk dat het ook een kwestie van wennen is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PhydomiR #Dennis# op vrijdag 31 maart 2006 om 14:35:
Die Technics leken wel belt drives vergeleken met de OEM's. Platter staat zo stil met een beetje druk, op m'n OEM's moet ik haast gaan zitten wil ik hem stil krijgen.

Leer eerst draaien en pitchen dan ;)
Hoorde trouwens gisteren dat iemand zijn arm was afgerukt door een OEM. Wat een kracht!! Gevaarlijke dingen zijn het :p
Waarschuw beheerder
lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:54:
Hoorde trouwens gisteren dat iemand zijn arm was afgerukt door een OEM. Wat een kracht!! Gevaarlijke dingen zijn het :p

:O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:54:

Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 22:33:
vanmiddag op oems gedraaid

vet nice me arm is erafgerukt gek

it was me :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op vrijdag 31 maart 2006 om 11:50:
en trouwens ik vind technics ook gewoon mooier en om het geld hoef ik het niety te laten dus wat moet ik nou met oems? als je het geld hebt koop je ook een porsche en niet een oem-racewagen die misschien de prestatie's kan halen maar gewoon merkloos is

Aah merk-geil dus :), OEM heb meerdere merken vriend, :) citronic, akiyama, stanton, Synq, reloop hebben allemaal hun merk op de super-oem tafels staan zijn ook allemaal identiek aan de binnenkant (alleen de stanton heeft een dikkere behuizing maar daar betaal je dan ook vors voor: 599 euri als ik goed heb) maar ieder zijn ding jij wil technics dan koop je toch technics :) ik ga toch ook nie in een audi rijden als ik een volkswagen wil :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op vrijdag 31 maart 2006 om 18:01:
Aah merk-geil dus :)

Uiteraard, een andere reden is er niet om Technics te kiezen. :)

Waarschuw beheerder
Ik gaan et vanavond meemaken:D setje van 3 kwartier neerzetten op 2 technics 8% tafels :/ Morgen hier mijn bevindingen... :p
Waarschuw beheerder
niet merk geil gewoon de looks ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op vrijdag 31 maart 2006 om 21:48:
niet merk geil gewoon de looks

Ja dan zou ik helemaal voor de OEM gaan die oogt en voelt een stuk degelijker aan dan een technics :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op zaterdag 1 april 2006 om 21:12:
Ja dan zou ik helemaal voor de OEM gaan die oogt en voelt een stuk degelijker aan dan een technics

dat kan jij neit zeggen dat vind jij mischien mooier maar ik wil wedde als jij veel geld te bestede had dat je ook technics had gekocht en was je het eens met de technics eigenaren hier.... ;) Ik vind zelf Technics mooier maar die Acura is ook cker niet lelijk... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zaterdag 1 april 2006 om 21:36:
dat kan jij neit zeggen dat vind jij mischien mooier maar ik wil wedde als jij veel geld te bestede had dat je ook technics had gekocht en was je het eens met de technics eigenaren hier.... ;) Ik vind zelf Technics mooier maar die Acura is ook cker niet lelijk... :)

Wat is dat toch voor een slap gelul over geld? :S
Ik HAD Technics en ik heb ze deur uitgetrapt voor OEM.

Geld speelt niet altijd een rol, zeker niet bij een dusdanig belangrijke beslissing als een draaitafel; in ieder geval niet bij mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 01:23:
Ik HAD Technics en ik heb ze deur uitgetrapt voor OEM.

moet jij weten maar in de meeste gevallen gebeurt dat dus echt niet...

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 01:23:
in ieder geval niet bij mij.

maar bij veel ook wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb technics en daar ben ik nog altijd blij mee, die oem dingen hebben in mijn ogen behalve de wat ruimere pitch range en de prijs echt niks voor op technics. en ik moet nog zien of die oem bakken ook zo lang mee gaan
Waarschuw beheerder
jammer de technics 1200 m5g is zeker mooier dan de oems :)
klaar :D
Waarschuw beheerder
ja zeker wel!!! :jaja: PIANO LAK :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toomzz op zondag 2 april 2006 om 15:44:
die oem dingen hebben in mijn ogen behalve de wat ruimere pitch range en de prijs echt niks voor op technics.

Duidelijk dat je er geen draaiervaring op hebt. Wacht daar maar op en post hier dan opnieuw. De torque is werkelijk beestachtig, je zal dan beamen dat jouw technics tafels een superslappe motor hebben (vrgeleken met OEM he, ik vind technics best degeljk draaien) maar waarom niet meer voor minder :)
Waarschuw beheerder
misschien heb jij wel meer draaiervaring nodig om goed te kunnen met technics ?? maar die oem torque is idd wel beter :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zondag 2 april 2006 om 12:37:
moet jij weten maar in de meeste gevallen gebeurt dat dus echt niet...

Ik ken anders aardig wat mensen die dat ook hebben gedaan, ken alleen pas één persoon die terug gegaan is naar Technics (Reind) en dat is niet omdat hij ze beter vond. :)

Uitspraak van Toomzz op zondag 2 april 2006 om 15:44:
ik heb technics en daar ben ik nog altijd blij mee, die oem dingen hebben in mijn ogen behalve de wat ruimere pitch range en de prijs echt niks voor op technics. en ik moet nog zien of die oem bakken ook zo lang mee gaan

WAT ruimer zegt 'ie dan; 50% tegenover 8%. :D

De rest van de voordelen zijn al uitgebreid besproken: hogere torque, betere platter, instelbare start- en stopsnelheid, losse signaalkabels en reverse functie. Alleen al voor de torque en de pitch zou ik het doen, de rest zijn nog eens bijkomende voordelen. Vooral de betere platter is een leuke bijkomstigheid. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat ik deze discussie ga winnen .. alleen op levensduur kan ik het redden, laten we over 10 jaar dit topic nog eens openen :)
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:26:
De rest van de voordelen zijn al uitgebreid besproken: hogere torque, betere platter, instelbare start- en stopsnelheid, losse signaalkabels en reverse functie. Alleen al voor de torque en de pitch zou ik het doen, de rest zijn nog eens bijkomende voordelen. Vooral de betere platter is een leuke bijkomstigheid

zolang het niet veel gebruikt wordt in clubs zal je er niet veel aan hebben en is het naar mijn idee zonde om er geld aan uit te geven.
Waarschuw beheerder
Ik heb nu een paar dagen een akiyama staan hier. Topding (Y) De overstap van Soundlabjes naar DD's is nu halverwege en ik moet zeggen....dat ding draait retemakkelijk. In tegestelling tot technics is de switch niet heel groot om te maken en het ding is lekker handelbaar. Corrigeer hem hoe jij het wil en hij doet het. Bij technics heb ik daar met mijn beltdrive gepiel nogal eens wat moeite mee. Bij deze dus geen last van. Zal nog wel even moeten kloten om er echt het maximale uit te halen maar ben nu al verkocht.

Toevallig heb ik dezelfde dag dat ik mn akiyama heb opgehaald ook nog staan draaien op 2 technics. Het correctie gedrag van die dingen laat voor mij af en toe te wensen over. Het gevoel van totale controle is er niet en omdat ze meestal wat ouder zijn allemaal "voelen" ze ook allemaal anders aan. Ik merk met name bij de pitchcontrol af en toe welleens lag.

Nu moet ik zeggen dat het aantal draaiuren van mij op technics nog op 2 handen en voeten te tellen is maar het valt me wel op dat de akiyama zo makkelijk is.

Aangezien de technics al 20 jaar de tijd heeft gehad zich te bewijzen en dit ook ruimschoots heeft gedaan is er maar 1 conclusie mogelijk in dit geval: de akiyama is (ook) een topding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op maandag 3 april 2006 om 17:52:
zolang het niet veel gebruikt wordt in clubs zal je er niet veel aan hebben en is het naar mijn idee zonde om er geld aan uit te geven.

Die clubs komen vanzelf wel, zo gauw een resident OEM's ontdekt zal 'ie ze willen. :)

En wat is het trouwens voor bullshit dat ze altijd in clubs moeten staan? :S
95% koopt ze toch alleen voor thuis en ze zijn nog goedkoper ook dan Technics, mijn gok is dus dat over 5 jaar OEM dik de overhand heeft in Europa en Azië.
Waarschuw beheerder
gokken kan je beter niet doen :)
voor hetzelfde geld gaat het totaal anders over 5 jaar ;)
Waarschuw beheerder
Het is gewoon maar net wat je gewend ben om te draaien. Ik zie dat veel mensen met een technics op het begin moeite hebbben met de OEM's. Daarentegen is het andersom niet echt zo, iig, Technics heb ik geen moeite mee. Dus mensen die zeggen dat Technics beter zijn, komt alleen maar door gewenning, en die (kut) ''naam''.
Als ik een dj vraag te draaien en die zegt dattie het kut vind dat er geen technics staan, ja sorry hoor, maar je bent dj, je hoort gewoon alles te kunnen handelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op dinsdag 4 april 2006 om 09:39:
gokken kan je beter niet doen :)

Gokken/wedden voor geld doe ik ook nooit, alleen voor de eer. Het ging hier meer om het idee. ;)

voor hetzelfde geld gaat het totaal anders over 5 jaar ;)

Slaap lekker verder; Technics is yesterday's news. :)

Artiest Punk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 17:26:
ooral de betere platter is een leuke bijkomstigheid.

Wat is daar beter aan dan? Dat heb ik namelijk even gemist ;-)

Platter is geen haar beter namelijk ;-)
Waarschuw beheerder
Wat ik wel fijner vind is dat ie er boven op ligt in plaats van verzonken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 16:07:
Wat is daar beter aan dan? Dat heb ik namelijk even gemist ;-)

Platter is geen haar beter namelijk ;-)

Verhoogd en daardoor beter controleerbaar en dus gebruiksvriendelijker. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 15:21:
Gokken/wedden voor geld doe ik ook nooit, alleen voor de eer. Het ging hier meer om het idee. ;)

Ik was wel serieus hoor ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 15:21:
Slaap lekker verder; Technics is yesterday's news. :)

misschien bedoel ik wel dat over 5 jaar totaal anders muziek gedraaid word ;)
Ik ben totaal geen aanhanger van een merk ik vind dat dikke bullshit dus aub mij niet over dezelfde kam scheren ;)
laatste aanpassing