Partyflock

Forumonderwerp · 822808

Waarschuw beheerder
Heb gezocht maar kon geen ander topic hierover vinden, terwijl er in topics als "stofkappen voor nieuwe oem bakken?" en "technics te koop" alleen maar gepraat wordt over welke tafels nou beter zijn :p

Ikzelf heb OEM (Synq XTRM.1) en zou nix anders willen :kwijl: geweldig correctiegedrag, hoger dan die van technics. Laatst ook op technics gedraaid en ook zeker niks mis mee.
Het hoge pitchbereik van OEM kan jezelf wel de das omdoen. Je ontwikkelt hier een draaistijl op en als je dan in een club komt waar 99% niet verder kan pitchen dan 8% kan je heel snel op je bek gaan. Maar OEM tafels zijn gewoon beesten van binnen, Technics schijnt juist alleen het hoognodige aan boord te hebben.

Dus vertel: Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Waarom? En welke is nou beter...
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
anders doe ik het even 2 keer :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 15:21:
Slaap lekker verder; Technics is yesterday's news.

en OEM bad news :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op dinsdag 4 april 2006 om 19:54:
en OEM bad news :jaja:

Heb je ondertussen al een telefoonnummer van een goede psychiater gevonden of niet?

Een tijdje geleden geleden verklaarde je namelijk nog dat OEM en Technics bijna niet verschilden, een tijdje daarvoor dat ze gelijkwaardig waren en daarvoor dat het je niet boeide wie wat koos. :S

Niet dat ik voor de rest enige waarde aan jouw oordeel hecht; ik luister liever naar mensen die wel verstand van zaken hebben, zoals Reind, Mount en André Huisman. Daarnaast heb ik al jaren ervaring met beide draaitafels en dus kan ik je wel vertellen: OEM is gewoon stukken beter. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 20:14:
Heb je ondertussen al een telefoonnummer van een goede psychiater gevonden of niet?

Een tijdje geleden geleden verklaarde je namelijk nog dat OEM en Technics bijna niet verschilden, een tijdje daarvoor dat ze gelijkwaardig waren en daarvoor dat het je niet boeide wie wat koos.

Niet dat ik voor de rest enige waarde aan jouw oordeel hecht; ik luister liever naar mensen die wel verstand van zaken hebben, zoals Reind, Mount en André Huisman. Daarnaast heb ik al jaren ervaring met beide draaitafels en dus kan ik je wel vertellen: OEM is gewoon stukken beter.

geen zin om je hele text te lezen maar snap je punt als jij van die textjes over technics schrijft dan doe ik dat over OEM tsja... puber he! ;)
Waarschuw beheerder
Technics...heeft zich bewezen op langere termijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op dinsdag 4 april 2006 om 20:23:
geen zin om je hele text te lezen maar snap je punt als jij van die textjes over technics schrijft dan doe ik dat over OEM tsja... puber he! ;)

Als je nog te beroerd bent om zo'n kort stukje tekst te lezen dan heb je wel bewezen dat je je dus al helemaal niet verdiept hebt in het verhaal Technics vs OEM, aangezien dat nog veel meer leeswerk vereist. :)

Uitspraak van waarom niet op dinsdag 4 april 2006 om 20:25:

En hoeveel jaar heb je al op zowel Technics als OEM's gedraaid zei je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 21:54:
Als je nog te beroerd bent om zo'n kort stukje tekst te lezen dan heb je wel bewezen dat je je dus al helemaal niet verdiept hebt in het verhaal Technics vs OEM, aangezien dat nog veel meer leeswerk vereist.

heb het niet allemaal gelezen nee maar het ging ook niet echt over OEM vs. Tehnics maar meer over mijn mening! ;)

Waarschuw beheerder
Als je niet eens de moeite wilt nemen om replies door te lezen en fatsoenlijk antwoord te geven, dan heeft het sowieso weinig zin om nog in deze discussie te participeren lijkt mij.

Of je moet, zoals zoveel clowns hier, alleen maar keihard "Technics" willen brullen, zonder enige vorm van redelijke beargumentering. Dat kan, kleuters doen het ook; alleen komen die er na een paar jaar achter dat je geloofwaardigheid er niet door toeneemt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whoehaha 8) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 00:04:
Als je niet eens de moeite wilt nemen om replies door te lezen en fatsoenlijk antwoord te geven, dan heeft het sowieso weinig zin om nog in deze discussie te participeren lijkt mij.

Of je moet, zoals zoveel clowns hier, alleen maar keihard "Technics" willen brullen, zonder enige vorm van redelijke beargumentering. Dat kan, kleuters doen het ook; alleen komen die er na een paar jaar achter dat je geloofwaardigheid er niet door toeneemt.laatste aanpassing 5 april 2006 00:05

dan kan ik precies het zelfde tege jou zegge! :S jij hebt "blijkbaar" niet mijn antwoorden door gelezen want als ik alleen maar Technics brul :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op dinsdag 4 april 2006 om 20:23:
geen zin om je hele text te lezen maar snap je punt als jij van die textjes over technics schrijft dan doe ik dat over OEM tsja... puber he!

jij heb die tekst wel 3x gelezen en beseft dat je uitgeluld bent een beetje he ;). Na zo veel nutteloze opmerkingen vraag ik me af wat je hier nog doet op dit topic..
Waarschuw beheerder
donateur
àch ik ben er nu wel achter dat technics gewoon de naam heeft opgebouwd en dat er gewoon TE veel trouwe technicsgebruikers zijn, (ondanks het feit dat OEM bakken beter zijn dus) om de ware kracht van de OEM bakken door te laten schemeren.

JAMMER!! heel jammer!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 18:42:
En wat is het trouwens voor bullshit dat ze altijd in clubs moeten staan?
95% koopt ze toch alleen voor thuis en ze zijn nog goedkoper ook dan Technics, mijn gok is dus dat over 5 jaar OEM dik de overhand heeft in Europa en Azië.

ik kan wel een super draaitafel gaan kopen met ik weet niet wat voor functies erop, maar als ik dan boekingen buiten de deur krijg en kan het nergens toepassen heeft het naar mijn mening weinig zin. Ik vind het zelfde idee een beetje met een ferrarie kopen die topsnelheden boven de 300 km hebben, maar je kan er weinig mee als je toch maar 120 mag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op woensdag 5 april 2006 om 12:01:
ik kan wel een super draaitafel gaan kopen met ik weet niet wat voor functies erop, maar als ik dan boekingen buiten de deur krijg en kan het nergens toepassen heeft het naar mijn mening weinig zin. Ik vind het zelfde idee een beetje met een ferrarie kopen die topsnelheden boven de 300 km hebben, maar je kan er weinig mee als je toch maar 120 mag.

Dus je betaald meer voor minder?

maar als ik dan boekingen buiten de deur krijg

..moet je goed genoeg zijn om op willekeurige gear uit de voeten te kunnen. Anders verdien je zon boeking niet. Maarja da's mijn mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TimMer1981 op maandag 3 april 2006 om 18:42:
En wat is het trouwens voor bullshit dat ze altijd in clubs moeten staan?
95% koopt ze toch alleen voor thuis en ze zijn nog goedkoper ook dan Technics, mijn gok is dus dat over 5 jaar OEM dik de overhand heeft in Europa en Azië.

ja dat hoop ik ook :/
Waarschuw beheerder
donateur
Heeey jelle!

ook hier?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:24:
jij heb die tekst wel 3x gelezen en beseft dat je uitgeluld bent een beetje he . Na zo veel nutteloze opmerkingen vraag ik me af wat je hier nog doet op dit topic..

hahahahaha!! ik lach je gewoon uit dit is echt te dom voor woorden je hebt waarschijnlijk alleen dat stukje gelzen over tsja.. puber he en niet waar het eigelijk over ging!! maakt niet uit hoor iedereen maakt fouten :aai:

Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 5 april 2006 om 12:01:
JAMMER!! heel jammer!

:S waarom is dat jammer maakt het nou uit wat iedereen koopt moeten ze toch zelf weten of met jij De OEM paus?
Waarschuw beheerder
Gisteren weer in TWSTD op de sl1200's gedraaid. Je merkt toch dat torqueverschil heel goed. Het was even wennen maar ging daarna toch vrij vlotjes wel goed.

Toch echt liever mn acura hoor! De technics konden niet tippen aan het correctiegedrag van de superOEM.
Waarschuw beheerder
Laatst nog een keer op OEMS gedraaid, tsjaa, even wennen, maar geef mij mijn gemodificeerde SL's maar ;)

Eerst had ik echt een pishekel aan de OEMS, maar uiteindelijk viel het wel mee. Het is idd even wennen aan de torque als je bijstuurt op het label. En ja, de SL corrigeert kut, maar dat haal je weg door de Quartz kabel door te knippen :)

Ik ruil mijn SL's iig niet in voor OEMS, geen voordelen OEM/nadelen SL voor mij.

Technics 4 life hommiez :D ;)
Waarschuw beheerder
krijg vanavond mijn 1210MK2 binnen

Zou eerst voor OEM's gaan, maar kreeg deze aangeboden incl 2 tonar banana elementen+naalden en 2 stanton elementen+naalden en tafels 1,5 jaar oud voor een zeer mooi prijsje €600,-
Toen was de keus toch wel snel gemaakt moet ik zeggen. Ook niet elke keer wennen als ik ergens moet draaien...

Nu toch wel een trotse technics bezitter, maar ben er niet 1 die de OEM's af gaat zeiken, want heb er op gedraaid en moet zeggen dat ze zeer leker draaien, vooral de reloop MK6

Waarschuw beheerder
Opvolger van de RP6000MK5s MET NU NOG HOGERE TORQUE 5,0 KG
VERBETERDE SUPER OEM DRAAITAFEL) + REGELBARE TORQUE, DUS MOTOR IS OOK ZWAKKER IN TE STELLEN VOOR ALS JE B.V. NORMAAL GEWEND BENT OP TECHNICS TE DRAAIEN!
Voor een foto van de complete draaitafel zie de voordeelbundel voor 2 x RP-6000MK6s. Kleur en uiterlijk van de draaitafel zijn overigens nog hetzelfde als de "oude" MK5

-geborsteld zilvergrijs
-met stroboscoopverlichting
-quartzgestuurd direct aangedreven
-zeer weinig resonantie
-10/20/50% pitch schakelbaar
-blauwe neon verlichtig
-voor- en achteruit afspelen
-gedempt plateau
-instelbare start/stoptijd van 0,2 tot max. 6 seconden
-instelbare torque (sterkte van de motor)
-torque 5,0 kg/cm(Technics killer)!!!
-afneembare naaldverlichting
-verzinkte aansluitingen voor vereenvoudigde case inbouw
-geschikt voor professionele doeleinden
-incl. slipmat
-geen element/naald bijgeleverd
- 359 eurotjes

dit is wel vette tt voor mensen die thuis oem's willen hebben staan maar toch wel ff wille "indraaie"voor als ze op technics moeten draaien op een feest oid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 15:44:
dit is wel vette tt voor mensen die thuis oem's willen hebben staan maar toch wel ff wille "indraaie"voor als ze op technics moeten draaien op een feest oid.

inderdaad
ik zou eerst deze kopen maar zie post hierboven van mij
is dit niet de advertentie van www.powertronics.nl ???
Zij waren de eerste in Nederland die deze tafels konden leveren en nog steeds zie ik ze bijna nergens

Waarschuw beheerder
ja is die advertentie,

maar zelfs op site van reloop kwam ik ze ff snel niet tegen :O. wel vreemd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 15:50:
maar zelfs op site van reloop kwam ik ze ff snel niet tegen

klopt, daar heb ik ook al lopen zoeken en daar staan ze nog niet op

heb al gedraaid op die reloop, bij powertronics in de zaak. Technics sl1200 links en reloop mk6 rechts. Bij goede afstelling echt geen verschil merkbaar. Super goede zaak trouwens, perfecte service en klantvriendelijkheid
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe Jersey op woensdag 5 april 2006 om 13:26:
waarom is dat jammer maakt het nou uit wat iedereen koopt moeten ze toch zelf weten of met jij De OEM paus?

neej sjakie het maakt mij geen HOL uit wat iedereen koopt,
wat mij wel uitmaakt, is het feit dat er overal nog steeds 'lada's 'staan terwijl er al lang 'ferrari's' zijn. ;)

snappie????
Waarschuw beheerder
donateur
Hey maar BINKIE,
ik begin me nu tog eigenlijk wel af te vragen hoeveel draaiervaring jij hebt...?

ik bedoel het staat niet eens vermeld op je PF profiel dat je DJ bent :S.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 5 april 2006 om 18:36:
ik bedoel het staat niet eens vermeld op je PF profiel dat je DJ bent

Alsof dat zo veel uitmaakt......jeehaw sta ook op pf als DJ. :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op woensdag 5 april 2006 om 18:36:
Hey maar BINKIE,
ik begin me nu tog eigenlijk wel af te vragen hoeveel draaiervaring jij hebt...?

ik bedoel het staat niet eens vermeld op je PF profiel dat je DJ bent .

ben ook geen dj... :) draai op me zolder ;) en ja binnekort wel op feestjes maar lekker boeiend ik vind dat je pas een dj mag genoemd worden als je op waardige feesten heb gedraaid... en gewoon redelijk veel fans hebt in plaat van bijv. 15 :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van waarom niet op dinsdag 4 april 2006 om 20:25:

Mja, hoeft een OEM zich wel te bewijzen als je bekijkt wat voor kwaliteit onderdelen ze in de OEM hebben geduwd... dat zit echt wel goed :)

OEM heeft gewoon meer in huis dan een technics, maar niemand verplicht je om die extra's ook daadwerkelijk te gebruiken....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 15:44:
Opvolger van de RP6000MK5s MET NU NOG HOGERE TORQUE 5,0 KG
VERBETERDE SUPER OEM DRAAITAFEL) + REGELBARE TORQUE, DUS MOTOR IS OOK ZWAKKER IN TE STELLEN VOOR ALS JE B.V. NORMAAL GEWEND BENT OP TECHNICS TE DRAAIEN!
Voor een foto van de complete draaitafel zie de voordeelbundel voor 2 x RP-6000MK6s. Kleur en uiterlijk van de draaitafel zijn overigens nog hetzelfde als de "oude" MK5

Ik meende dat die alweer uit de handel zijn gehaald...... ??? :\

Uitspraak van Joe Jersey op woensdag 5 april 2006 om 13:26:
hahahahaha!! ik lach je gewoon uit dit is echt te dom voor woorden je hebt waarschijnlijk alleen dat stukje gelzen over tsja.. puber he en niet waar het eigelijk over ging!! maakt niet uit hoor iedereen maakt fouten

Nja, dat scheelt dan alweer dat je nog kan lachen want iedereen hier lacht jou uit man :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe Jersey op woensdag 5 april 2006 om 19:14:
ik vind dat je pas een dj mag genoemd worden als je op waardige feesten heb gedraaid... en gewoon redelijk veel fans hebt in plaat van bijv. 15

WHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAAA

hier ga ik niet eens op in :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 6 april 2006 om 02:17:

hier ga ik niet eens op in :p

ben jij zo'n goeie dj dan?
stuur maar een demo dan mg je misschien wel op me feest draaien ;)
je woont iedergeval in de buurt :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op donderdag 6 april 2006 om 08:37:
stuur maar een demo dan mg je misschien wel op me feest draaien

hij zou zeker niet misstaan, en Bruno kennende hebben jullie nu een deal ;) boekingen beginnen binnen te stromen brunoxious :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet niet wat voor stijl die draait ;)

Waarschuw beheerder
Als je Boxelaar en co boekt op je feesie (Tha one shorty & mr.ED) kan Brunoxious je ook op je wenken bedienen :p. Maar waarom zou ik voor hem spreken...ik laat me er verder buiten :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

hier ga ik niet eens op in laatste aanpassing 6 april 2006 02:19

[offtopic] Met zo'n profi instelling zul idd snel dat lijstje optredens doen groeien ja....[/offtopic]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ToXInE-D op woensdag 5 april 2006 om 21:48:
Nja, dat scheelt dan alweer dat je nog kan lachen want iedereen hier lacht jou uit man

boeit mij dat nou de enige die hier lachen om mij zijn OEM iegnaren omdat ze niet kunne accepteren dat ik technics beter vind (Y)

hier ga ik niet eens op in

:| triest geval...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 6 april 2006 om 16:07:
dat ik technics beter vind

Ok, je vindt technics beter. Daar is deze discussie ook voor. Je hebt je ding gezegd; ga nu maar naar het bassie en adriaan topic wat je HIER kunt vinden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 16:11:
Ok, je vindt technics beter. Daar is deze discussie ook voor. Je hebt je ding gezegd

whooo... het kan!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 16:11:
ga nu maar naar het bassie en adriaan topic wat je HIER kunt vinden

hahaha... leuk jij moet cabaret doen.. :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: Binkie,.. maak jezelf eens Nuttig
en verwijder jezelf direct van partyflock :)

en kom dan maar over 3jaar trug,
want je hebt egt totaal nix nuttigs te melden :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 16:15:
Binkie,.. maak jezelf eens Nuttig
en verwijder jezelf direct van partyflock

en kom dan maar over 3jaar trug,
want je hebt egt totaal nix nuttigs te melden

:D lees je text nu eens na en verwijder jezelf ook is want wat daar nuttig aan is... ;)
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Zo...gister in Bootleg café moeten draaien Rotterdam.
Was de eerste keer weer op technics sinds ik in Nov mijn OEM's heb gehaald.
Wat een een geklooi!!
Stond echt te vloeken op die dingen!
Na een 3 tal platen ging het wel...maar moest zo wennen aan die in mijn ogen ineens zo zwakkere motor.
nee...echt ik zweer nu bij mijn Oems...en oké technics zijn ook ok, maar de omschakeling is toch groter dan verwacht hoor.
Zal naarmate je vaker op die dingen draaid wel minder worden, maar gister had ik er toch zichtbaar moeite mee.

:respect: to OEM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 6 april 2006 om 16:07:
boeit mij dat nou de enige die hier lachen om mij zijn OEM iegnaren omdat ze niet kunne accepteren dat ik technics beter vind

Je bent ook een schande voor de technics eigenaren hier.... met je laffe opmerkingen die totaal niet onderbouwd zijn :) Iedereen accepteert het zeer zeker wel zou iedereen worst weze of je nou technics of OEM hebt of wat dan ook... snap dat eens dat je niet steeds aangevalle word omdat je technics hebt... je roept het op jezelf af eh... :) je hoeft geen 100 keer te zeggen dat je technics hebt en dat je ze beter vind... dat weten we nou wel ondertussen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en jullie hoefe geen 100 keer te zegge dat OEM beter is... laffe opmerkingen? :D vergelijk mijn laatste opmerkingen nou is met die andere... of jullie zijn dom... of jullie begrijpen niks anders dan oem, oem, oem en oem en als iemand dan zeg Technics is beter... dan is het van wat wat wat!!! Technics hebbe kut motor dit en dat OEM roeleert.. bla bla bla :S
Waarschuw beheerder
ze zijn gewoon allebij kut! je moet belt-drive hebben (F)
Waarschuw beheerder
jij hbebt ook technics :P of je hebt zo nog niet ze komen nog! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op donderdag 6 april 2006 om 19:00:
ze zijn gewoon allebij kut! je moet belt-drive hebben (F)

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 6 april 2006 om 19:03:
jij hbebt ook technics :P of je hebt zo nog niet ze komen nog! ;)

wrijf het nog ff in :P tpg was vanmiddag langs gekomen was niemand thuis :(
En rembours doen ze ook nie aan de deur :P

typfout :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frots op donderdag 6 april 2006 om 08:37:
ben jij zo'n goeie dj dan?
stuur maar een demo dan mg je misschien wel op me feest draaien
je woont iedergeval in de buurt laatste aanpassing 6 april 2006 08:38

eerst dit: ik wil niet zeggen dat ik zo'n goede DJ ben, wat ik wel wil zeggen is dat ik de opmerkingen van BINKIE poep vind aangezien hij vind dat je pas DJ bent als je 'veel fans' hebt, en op 'waardige' feesten hebt gedraaid. BULLLLLSHIT

je bent DJ als je op een feest(hoe klein en/of kut dan ook) achter de draaitafels staat, gewoon lekker je eigen ding doet en schijt hebt aan de rest ;).

het DJ zijn hangt niet af van 'fans' of welke feesten je hebt gedraaid, dat vindt iemand die alleen maar draait om mans te zijn en niet omdat diegene voor de muziek leeft zoals een echte DJ dat doet;)

maar FROTS om even op jouw uitnodiging terug te komen ik ben altijd wel te porren voor een avondje knalle uiteraard:D