Partyflock

Forumonderwerp · 822808

Waarschuw beheerder
Heb gezocht maar kon geen ander topic hierover vinden, terwijl er in topics als "stofkappen voor nieuwe oem bakken?" en "technics te koop" alleen maar gepraat wordt over welke tafels nou beter zijn :p

Ikzelf heb OEM (Synq XTRM.1) en zou nix anders willen :kwijl: geweldig correctiegedrag, hoger dan die van technics. Laatst ook op technics gedraaid en ook zeker niks mis mee.
Het hoge pitchbereik van OEM kan jezelf wel de das omdoen. Je ontwikkelt hier een draaistijl op en als je dan in een club komt waar 99% niet verder kan pitchen dan 8% kan je heel snel op je bek gaan. Maar OEM tafels zijn gewoon beesten van binnen, Technics schijnt juist alleen het hoognodige aan boord te hebben.

Dus vertel: Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Waarom? En welke is nou beter...
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 6 april 2006 om 20:14:
eerst dit: ik wil niet zeggen dat ik zo'n goede DJ ben, wat ik wel wil zeggen is dat ik de opmerkingen van BINKIE poep vind aangezien hij vind dat je pas DJ bent als je 'veel fans' hebt, en op 'waardige' feesten hebt gedraaid. BULLLLLSHIT

je bent DJ als je op een feest(hoe klein en/of kut dan ook) achter de draaitafels staat, gewoon lekker je eigen ding doet en schijt hebt aan de rest .

het DJ zijn hangt niet af van 'fans' of welke feesten je hebt gedraaid, dat vindt iemand die alleen maar draait om mans te zijn en niet omdat diegene voor de muziek leeft zoals een echte DJ dat doet

maar FROTS om even op jouw uitnodiging terug te komen ik ben altijd wel te porren voor een avondje knalle

1. insgelijk met je POEP opmerkingen

2. dus als mijn opa achter een draaitafel staat en het leuk vind al is het bagger hoe die draaid.. ist ook een dj ;) ik bedoel dit zijn zowat je eigen woorden (Y) face it je praat echt bullshit omdat je nu gelijk wil hebben... :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 6 april 2006 om 20:22:
face it je praat echt bullshit omdat je nu gelijk wil hebben...

ach,, neej ik ga er niet op in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Brunoxide op donderdag 6 april 2006 om 20:32:
ach,, neej ik ga er niet op in

zou ik ook niet doen (Y):)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zie dat je in andere DJ topic hier op pf ook wordt uitgelachen door menig (beginnend) DJ. Als je zo doorgaat neemt niemand je meer serieus zodra je over 3 jaar oud genoeg bent om in de club te mogen komen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dacato op donderdag 6 april 2006 om 17:15:
Zo...gister in Bootleg café moeten draaien Rotterdam.
Was de eerste keer weer op technics sinds ik in Nov mijn OEM's heb gehaald.
Wat een een geklooi!!
Stond echt te vloeken op die dingen!
Na een 3 tal platen ging het wel...maar moest zo wennen aan die in mijn ogen ineens zo zwakkere motor.
nee...echt ik zweer nu bij mijn Oems...en oké technics zijn ook ok, maar de omschakeling is toch groter dan verwacht hoor.
Zal naarmate je vaker op die dingen draaid wel minder worden, maar gister had ik er toch zichtbaar moeite mee.

to OEM

Wast met de contest? Hoe ging het? Ik vond die technics in bootleg dus echt wel de slechtste technics waar ik ooit op gedraaid heb. Dr zit een vertraging in de pitch en ze zijn idd nogal slapjes. :S

Maar idd tis wel een verschil in kracht met de OEMs ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 21:26:
Ik zie dat je in andere DJ topic hier op pf ook wordt uitgelachen door menig (beginnend) DJ. Als je zo doorgaat neemt niemand je meer serieus zodra je over 3 jaar oud genoeg bent om in de club te mogen komen

en welk topic is dat dan?
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd want ik kan em niet vinde :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qaptain Quark op donderdag 6 april 2006 om 14:56:
[offtopic] Met zo'n profi instelling zul idd snel dat lijstje optredens doen groeien ja....[/offtopic]

??? :/
Waarschuw beheerder
hij begrijpt em niet vicious ;)
laatste aanpassing
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Uitspraak van n3mo op donderdag 6 april 2006 om 21:28:
Wast met de contest? Hoe ging het? Ik vond die technics in bootleg dus echt wel de slechtste technics waar ik ooit op gedraaid heb. Dr zit een vertraging in de pitch en ze zijn idd nogal slapjes.

Maar idd tis wel een verschil in kracht met de OEMs

Ja was indd met de contest.
Ja ik vond het voor mezelf gewoon mega kut gaan.
de eerste mix ging wel...de 2e ging ineens veel kutter...
die pitch indd wat je zegt...ik wist niet wat er mee gebeurde hoor.
De 3e was ook niet alles...dat bijsturen ging voor geen meter omdat je hier niet te hard aan kon duwen of remmen omdat ik ander motor gewend ben.
maar daarna had ik hem een beetje door...ook die pitch eindelijk.
maar had indd echt het idee dat hij heel erg vertraagde.
Heb mezelf in ieder geval op Technics wel eens véél betere sets horen draaien.:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op donderdag 6 april 2006 om 21:46:
ben wel benieuwd want ik kan em niet vinde

DJ's gezocht die goed kunnen draaien je hoeft niet te doen alsof je neus bloedt. In dit topic (waarvan ik sowieso niet snapt wat je er te zoeken hebt, portiers zullen je direct met een glaasje ranja weer terug sturen) zie ik wel een hevig onderonsje

JIJ:
ik ken jou niet maar ik kan aan jou zien dat je nogal dom bent!

Respons:
en wie ben jij om daar over te oordelen puberig kutkind

JIJ:
ga andere mensen lastig van in het ONZIN forum

Respons:
weet niet of je het weet maar dit is mijn topic!
wie valt nou wie lastig ? jij toch zeker ,als het je niet zint reageer je toch lekker niet! ga fijn in de zandbak spelen ofzo!

JIJ:
puberig als je goed leest kom ik niet puberig over eerder jijzelf

Respons:
met je 15 jaar ben je nog steeds een puber
en daarbij kom je ook als een puber over om hier nog steed naïef op te blijven reageren terwijl het je niet zint(regeer dan gewoon niet)

Jij:
pas als jij weg bent

Respons:
dus dan mis je me wel?
weet niet of ik daar zo blij mee moet wezen

Jij:
en dan noem je mij een klein kind haha op alles letten als iemand iets verkeerd schrijft!!

Respons:
als je 1 zin al alles noemt! je maakt van een mug een olifant(doen kleine kinderen vaak ook als ze de hulp bij bijvoorbeeld hun moeder zoeken)

En er zullen vast nog vele andere voorbeelden zijn :) dus neem een x een advies aan van een volwassene, en hou je beetje gedeisd op de diverse fora zodat je niet meteen je hele naam te grabbel gooit :)

Waarschuw beheerder
Dat heeft 'ie al gedaan want er komen aardig wat organisatoren op Partyflock (waaronder ik) die zo'n clown al lang en breed afgeschreven hebben.

Waarschuw beheerder
8)
volges mij is Binkie zo,n type
die z,n Tafels na een half jaar al te koop zet
omdat ie er nix van bakt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:17:
omdat ie er nix van bakt :D

Dat denk ik niet, aangezien hij erg enthousiast overkomt. :)

Alleen zal hij moeten leren dat een DJ nog zo goed kan zijn, maar met een grote bek alsnog nergens aan de bak komt. Persoonlijke populariteit telt ook behoorlijk mee in je populariteit als DJ. Eigenlijk vreemd, maar goed, het is nu eenmaal zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:22:
DJ's gezocht die goed kunnen draaien je hoeft niet te doen alsof je neus bloedt. In dit topic (waarvan ik sowieso niet snapt wat je er te zoeken hebt, portiers zullen je direct met een glaasje ranja weer terug sturen) zie ik wel een hevig onderonsje

heb je die gast gezien gezien die dat topic heeft geopent?
ik wordt uitgelachen dan lees je niet goed die gast draaid niet eens en het enige wat ik zei dat hij dat topic maar moest open in het onzin & humor forum! :flower:

Jammer he? :gaap: :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:38:
Dat denk ik niet, aangezien hij erg enthousiast overkomt.

Alleen zal hij moeten leren dat een DJ nog zo goed kan zijn, maar met een grote bek alsnog nergens aan de bak komt. Persoonlijke populariteit telt ook behoorlijk mee in je populariteit als DJ. Eigenlijk vreemd, maar goed, het is nu eenmaal zo.

mischien heb je ook wel gelijk maar ik zeg alleen dingen terug ik begin niet.. :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:17:
omdat ie er nix van bakt

gelukkig heb ik ze al meer dan een halfjaar.. meneertje meeloper ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou wanneer pleur je eens een Mixje online dan ?? 8)
Waarschuw beheerder
wil het binnekort wel gaan doen... ga nog ff kijke met hoe of wat :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja egt he BINKIE kom op met je setje ;)

we zijn benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zaterdag 8 april 2006 om 12:26:
mischien heb je ook wel gelijk maar ik zeg alleen dingen terug ik begin niet.. :)

Als iemand je een grote bek geeft sla je hem toch ook niet gelijk invalide? Een reactie kan ook ongepast zijn. :)

Is dit trouwens het Binkie-topic geworden? Ik dacht dat het hier op een volwassen manier over OEM vs Technics ging. Binnenkort maar opnieuw openen in het artist only-forum denk ik, misschien dat er daar wat fatsoenlijker en volwassener gereageerd wordt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 18:05:
Als iemand je een grote bek geeft sla je hem toch ook niet gelijk invalide?

dus jij slaat nooit iemand op zijn bek tijden bijv het uitgaan, als ie een grote bek heeft.. :)

Ik dacht dat het hier op een volwassen manier over OEM vs Technics ging.

als je al die mensen hier echt volwassen noemt inclusief jij en ik.. :)
Waarschuw beheerder
Binnenkort maar opnieuw openen in het artist only-forum denk ik, misschien dat er daar wat fatsoenlijker en volwassener gereageerd wordt...

en al die mensen die niet artiest zijn dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zaterdag 8 april 2006 om 19:07:
dus jij slaat nooit iemand op zijn bek tijden bijv het uitgaan, als ie een grote bek heeft.. :)

Hier heb ik dus duidelijk te maken met een pubertje, gezien de vanzelfsprekendheid van geweld. Ik heb tijdens het uitgaan nog NOOIT iemand een beuk verkocht; ik ga voor de gezelligheid uit, niet voor het matten. En nee, niemand heeft mij ooit uitgedaagd, ik vermoed mede omdat ik 2.00m ben. ;)

als je al die mensen hier echt volwassen noemt inclusief jij en ik.. :)

Het was volwassen, toen Reind, Mount en Niel nog de boventoon voerden. Toen jij er een flamewar van maakte ging het met een gierende vaart naar beneden...

Uitspraak van Frots op zaterdag 8 april 2006 om 19:14:
en al die mensen die niet artiest zijn dan?

De helft ervan heeft bewezen zich niet te kunnen gedragen, de andere helft heeft gewoon pech. De goeden moeten onder de kwaden lijden, om het maar zo te zeggen.

Misschien dat de sociale controle hier dan wat verbetert, want dit gaat werkelijk nergens meer over. Ik hoopte hier aan een normale, fatsoenlijke, volwassen discussie over draaitafels deel te nemen en nu zit ik verdomme met opgefokte, bijdehande pubertjes te debatteren over geweld tijdens het uitgaan. Ronduit kansloos.

Daarnaast is 95% van de Technics-schreeuwers HobbyBob die totaal niet weet waar hij het over heeft, maar alleen maar het merk Technics aanbidt, omdat dat bij andere meelopers ook de shit is. Ook geen behoorlijke discussie dus. Een discussie over OEM vs Technics dient over technische aangelegenheden, gebruikersgemak en ervaringen te gaan, niet over Breezahgedrag in draaitafelland.

Maar dat is slechts mijn mening...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 19:22:
de andere helft heeft gewoon pech.

Nou dankje :)
Is een beetje onzin toch?
Artiesten profiel is ook niet moeilijk aan te komen hoor maar toch vind ik het raar :o

Waarschuw beheerder
Degenen met een artiestenprofiel hebben over het algemeen wel wat meer ervaring met gear dan de gemiddelde thuisprutser. En daardoor ontstaat er misschien ook wel een wat schonere discussie, zonder allerlei gelul van kinderen, die overigens ook nog een van toeten nog blazen weten op draaigebied, er doorheen wat nergens over gaat.
Waarschuw beheerder
Ik heb geen artiesten profiel maar dat zegt niks over mijn draai ervaring ;)
Je zegt dan wel "over het algemeen" maar dan sluit je gelijk een heleboel mensen uit! beetje discriminerend ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier heb ik dus duidelijk te maken met een pubertje, gezien de vanzelfsprekendheid van geweld. Ik heb tijdens het uitgaan nog NOOIT iemand een beuk verkocht; ik ga voor de gezelligheid uit, niet voor het matten. En nee, niemand heeft mij ooit uitgedaagd, ik vermoed mede omdat ik 2.00m ben.

puberjte niks vrienden van me zijn 21 en die doen het zlefde dus ;) jij bent nooit uitgedaagt nee zou je het zomaar laten gaan niks met puberteit te maken maar als ik wordt uitgedaagt dan ga ik daar gewoon voor...

Het was volwassen, toen Reind, Mount en Niel nog de boventoon voerden. Toen jij er een flamewar van maakte ging het met een gierende vaart naar beneden...

hehe dat zijn 3 op de 100 die hier hebben gereageerd... ik de flamewar? :D laat me niet lachen het enige wat ik zei dat ik ntechnics beter vond en toen kwamen jullie als een roedel wolven achter me aan! :D

Artiest Punk!
Waarschuw beheerder
Het was volwassen, toen Reind

Gelukkig laat Reind tegenwoordig de kinders maar lekker elkaar de huid vol schelden en houd zich er maar buiten.

Ten eerste erger ik me soms kapot aan het feit dat mensen alles denken te weten maar uit hun antwoorden blijkt dat ze net weten hoe ze het apparaat aan moeten zetten.

Ten tweede ben ik ondertussen wel zo wijs geworden me niet meer al teveel in zulke discussies te mengen aangezien je OF uitgemaakt word voor betweter (jammer maar helaas geld voor veel personen hier ook dat ik, en enkele anderen het ook echt beter weet als de rest, in plaats van dat je dan iemand zijn huid vol gaat ********* kun je er ook je voordeel mee doen) en ik word er soms een beetje moe van dat de repeteer machine hier constant aan moet op Partyflock..... sommige stukken tekst heb ik al wel 100 keer getikt en soms vraag ik me wel eens af of iemand ze ooit leest.

Ik heb meer onzinnige als zinnige dingen in dit topic gelezen, zelfs dingen die ik beweerd zou hebben maar waar ik bijna zeker van weet dat ze nooit uit mijn mond gekomen zijn..... of ik begin seniel te worden, dat kan natuurlijk ook nog ;-)

Als iedereen nou eens een normale discussie voert en zijn mening niet op probeert te dringen aan een ander met behulp van wat loze uitspraken waarvan men zelf de kennis niet in huis heeft om ze te begrijpen zijn we al een heel stuk verder. Met keiharde feiten kun je iemand om zijn oren slaan, met een uit de lucht gegrepen argument moet je dat nooit doen want dan kom je altijd zo'n eikel tegen als ik die het niet kan laten zo'n argument keihard neer te maaien ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op zaterdag 8 april 2006 om 19:33:
Ik heb geen artiesten profiel maar dat zegt niks over mijn draai ervaring ;)
Je zegt dan wel "over het algemeen" maar dan sluit je gelijk een heleboel mensen uit! beetje discriminerend ;)

Ach ja, that's life. Ergens moet je een lijn trekken en soms is dat lullig voor enkele gevallen, doe je niks aan.

Als iedereen nou eens een normale discussie voert en zijn mening niet op probeert te dringen aan een ander met behulp van wat loze uitspraken waarvan men zelf de kennis niet in huis heeft om ze te begrijpen zijn we al een heel stuk verder. Met keiharde feiten kun je iemand om zijn oren slaan, met een uit de lucht gegrepen argument moet je dat nooit doen want dan kom je altijd zo'n eikel tegen als ik die het niet kan laten zo'n argument keihard neer te maaien ;-)

Precies. En daarom ben ik ook van mening dat alleen mensen die meerdere jaren ervaring, ervaring met Technics én ervaring met OEM in dit topic horen te posten, zij zijn de enigen die een serieus oordeel over deze kwestie kunnen vellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 00:53:
Precies. En daarom ben ik ook van mening dat alleen mensen die meerdere jaren ervaring, ervaring met Technics én ervaring met OEM in dit topic horen te posten, zij zijn de enigen die een serieus oordeel over deze kwestie kunnen vellen.

dat vind jij maar daar is dit topic niet voor het is gewoon voor iedereen met een mening over OEM & Technics

Waarschuw beheerder
Binnenkort maar opnieuw openen in het artist only-forum denk ik, misschien dat er daar wat fatsoenlijker en volwassener gereageerd wordt...

Goed idee :). In de beginfase van dit topic was er indd een leuke discussie.. re-live the past please :)
Waarschuw beheerder
jammer dat ik geen toegang tot het artist only forum heb :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op zondag 9 april 2006 om 09:03:
dat vind jij maar daar is dit topic niet voor het is gewoon voor iedereen met een mening over OEM & Technics

Een argumentloze, ongefundeerde mening. Dat is niet iets waarmee ik wil discussiëren, want dat is geen discussiëren, dat is gewoon drammen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 11:04:
Goed idee :). In de beginfase van dit topic was er indd een leuke discussie.. re-live the past please :)

Hier zijn ze al bezig, denk dat we het beste daar kunnen aansluiten. :)
Waarschuw beheerder
maarre .... ff over die technics he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 00:53:

Het is toch echt een openbaar forum dus er is niemand die hier hoort te posten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op maandag 10 april 2006 om 00:17:
Het is toch echt een openbaar forum dus er is niemand die hier hoort te posten ;)

Ik zeg niet dat het de wet is, ik zeg alleen dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Als je niet geen ervaring hebt met beiden, heb je feitelijk niks relevants te melden in dit topic. Alleen wil dat maar slecht doordringen in die botte schedels van sommige personen hier geloof ik.
Werkzaam bij Klub Tilt
Artiest {SHOWLIST artist 7273, 36976}
Waarschuw beheerder
deze kan dan wel op slot? ff pm naar een modje sturen dan jaze ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 4 november 2005 om 09:25:
( tik maar eens op je tafel als er een plaatje draait, wedden dat je hoort op je speakers?

al ram ik met een moker op mn OEM's, die spelen vrolijk door, geen stukje plastic te vinden op de dekplaat, prachtig metaal...maar ik zeg verder niks meer, we continueren deze discussie over 10 jaar, als overal op de wereld de SL's een verzamelobject zijn, en de OEM's de DJ wereld hebben overgenomen;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jonathan Mendiola op maandag 10 april 2006 om 17:14:
deze kan dan wel op slot? ff pm naar een modje sturen dan jaze ;)

Waarom? Mooi topic voor Binkie en kornuiten om lekker door te baggeren. :)
Waarschuw beheerder
:no: meningen geven!! :jaja: jij irrieteerd je eraan dat ik techics beter vind! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe Jersey op maandag 10 april 2006 om 21:36:
:no: meningen geven!! :jaja: jij irrieteerd je eraan dat ik techics beter vind! :)

Dude....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 02:39:
Als je niet geen ervaring hebt met beiden, heb je feitelijk niks relevants te melden in dit topic. Alleen wil dat maar slecht doordringen in die botte schedels van sommige personen hier geloof ik.

Dat is logisch ;) maar ik heb bijvoorbeeld wel ervaring met beide, maar ik heb geen artiesten profiel ;)
maargoed zinloze discussie je hebt wel gelijk het topic is helemaal verpest :(
Waarschuw beheerder
donateur
binkie man ga poepen ofzo PFFFFFFFFFT

ik hop ook over naar het artist-only forum :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op dinsdag 11 april 2006 om 09:22:
Dat is logisch ;) maar ik heb bijvoorbeeld wel ervaring met beide, maar ik heb geen artiesten profiel ;)
maargoed zinloze discussie je hebt wel gelijk het topic is helemaal verpest :(

Daarom zeg ik ook: voor sommige mensen hier is het jammer, maar het laatste wat ik wil is nog verder dat kansloze gemekker van Binkie lezen.
Waarschuw beheerder
gaat het hier nog wel over OEM's en technics?

Volgens mij alleen maar dikke discussies over wat mensen zeggen... :S

Waarschuw beheerder
Lijkt inderdaad tijd voor een slotje worden. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ sinaK-E op dinsdag 11 april 2006 om 11:45:
gaat het hier nog wel over OEM's en technics?

Volgens mij alleen maar dikke discussies over wat mensen zeggen...

het is heel grappig idd want die OEM eigenaren vinden het raar wat ik zeg terwijl ik de technics eigenaren niet hoor klagen ;) hoe toepasselijk maar waar willen jullie het dan over hebben in het artist forum want ook al noem je mijn meningen gemekker, poep, bagger noem maar op het gaat altijd nog over dit topic en dat kan ik van jullie meningen niet zeggen die richten zich alleen op mij... :) Niet dat ik het erg vind ofzo hoor ga maar lekker door het is nogal grappig om te zien hoe jullie je zo druk maken om zoiets stoms... 8)
laatste aanpassing