Partyflock
 
Forumonderwerp · 821988
4185x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie stage gelopen?
En kregen jullie hier een vergoeding voor?

:D :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger,
in een dierenwinkel --> kreeg af en toe wat mee voor de katten thuis

In supermarkt --> Kreeg de helft van me uren uitbetaald
Waarschuw beheerder
Ik heb stage gelopen bij KLM, als vliegtuigmonteur.
Kreeg toen ongeveer 300 Euro in de maand :cheer:
 
Waarschuw beheerder
stage voor 4 dagen per week bij de Gemeente 204 euro p.maand.
nu stage op een Roc school 90 euro per maand voor 2 dagen in de week.

ik kreeg wel een hoop belastinggeld terug van de Gemeente. kreeg iets van 300 bruto, en dan 204 netto. had iets van 800 euro teruggekregen :)
Waarschuw beheerder
Ik loop stage in een Hotel, krijg ik 500 euro per maand voor, en ook nog reiskosten en elke dag warme maaltijd.
Vorige stage was in De Kuip, 250 euro per maand plus ik kon alle thuiswedstrijden zien:)
Waarschuw beheerder
Bij de Universiteit. Was te lui om die miezerige vergoeding op te vragen. Deed het voor het leuke. Heb er een boek aan over gehouden dat ik in mijn tijd daar geschreven heb en nu te koop ligt in de boekenwinkels.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 27 oktober 2005 om 13:34:
een cd gehad als vergoeding


Neem aan dat je hem zelf uit mocht zoeken! :P

Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 27 oktober 2005 om 13:35:
n supermarkt --> Kreeg de helft van me uren uitbetaald


Uitspraak van Amorphous op donderdag 27 oktober 2005 om 13:36:
Kreeg toen ongeveer 300 Euro in de maand


Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:38:
stage voor 4 dagen per week bij de Gemeente 204 euro p.maand.
nu stage op een Roc school 90 euro per maand voor 2 dagen in de week


Erg mooie bedragen voor een stage!! :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:38:
ik kreeg wel een hoop belastinggeld terug van de Gemeente. kreeg iets van 300 bruto, en dan 204 netto. had iets van 800 euro teruggekregen


Das wel lekker!!! :yes: (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Voor tien weken KUTwerk kreeg ik volgens mij toen 50 gulden :@
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:39:
Ik loop stage in een Hotel, krijg ik 500 euro per maand voor, en ook nog reiskosten en elke dag warme maaltijd.
Vorige stage was in De Kuip, 250 euro per maand plus ik kon alle thuiswedstrijden zien


:o Zozozo (Y)
En je doet? MBO, HBO of WO?
Waarschuw beheerder
D-reizen... vaste bedrag van 55 euro in de week, dus 220 in de maand 40 uur per week!
Waarschuw beheerder
bbl opleiding gevolgd
550 euro ofzo per maand
Waarschuw beheerder
Zozozo
En je doet? MBO, HBO of WO?


Ik doe een MBO opleiding in 2 jaar:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:45:
Ik doe een MBO opleiding in 2 jaar


MBO+ ?

Wel een goede vergoeding (Y)
Durf ik niet eens op te hopen op zo'n vergoeding haha...
Maar volgens mij ook niet echt gebruikelijk op de plaatsen waar ik aan het solliciteren ben! :(
 
Waarschuw beheerder
bij mijn eerste stage kreeg ik 700 gulden voor 10 weken, tweede kreeg ik niets (tja: stage bij het Rijk he...), derde stage kreeg ik 300 euro de maand.
Waarschuw beheerder
De gemiddelde stagevergoeding is toch ongeveer 13,40 per dag? Hoewel dit natuurlijk niet hoeft?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:50:
stage bij het Rijk


De stagaires waar ik werkte Min van VROM kregen altijd wel 13,40 per dag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:40:
Neem aan dat je hem zelf uit mocht zoeken!


:yes:
Waarschuw beheerder
MBO+ ?

Wel een goede vergoeding
Durf ik niet eens op te hopen op zo'n vergoeding haha...
Maar volgens mij ook niet echt gebruikelijk op de plaatsen waar ik aan het solliciteren ben!


MBO maar dan gewoon versneld.
Ja ik loop nu stage in Belgie, daar liggen de vergoedingen wat hoger:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:51:
De gemiddelde stagevergoeding is toch ongeveer 13,40 per dag? Hoewel dit natuurlijk niet hoeft?


Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.

Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:51:
De stagaires waar ik werkte Min van VROM kregen altijd wel 13,40 per dag


Okee, een rijksinstelling dan: een school 8)
 
Waarschuw beheerder
muziek/evenementenbureau 400e'tjes
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een VIP-kaartje gehad voor Sensation Black:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Oh ok dat wist ik niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Okee, een rijksinstelling dan: een school


Zou je dan toch andersom moeten verwachten met het lerarentekort. ;)
 
Waarschuw beheerder
Bij World of TUI op de inkoopafdeling, 5 maanden elende, kreeg 350 euro p/m
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:57:
bij een HBO opleiding geloof ik wel.


nope niet verplicht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Ligt eraan in welke sector je stageloopt. Ik heb 3 stages in de psychiatrie gelopen. Dan krijg je een vergoeding terwijl wanneer je in het basisonderwijs stageloopt niet.
Waarschuw beheerder
Vorig jaar stage gelopen bij een bedrijf op schiphol. In/Export werk.

Kreeg bijna 700 euro per maand. Daar komt wel bij dat ik de baas al kende :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
"Vroeger" (ahum) toen ik nog op school zat, mocht je echt blij zijn als je iets kreeg. En dan nog hopen dat school er geen lucht van kreeg, anders mocht je alles afdragen :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:53:
MBO maar dan gewoon versneld.
Ja ik loop nu stage in Belgie, daar liggen de vergoedingen wat hoger


Netjes dan!!

Hoor toch wel redelijke bedragen hier... :yes:
Zul je net zien dat ik ergens aangenomen word waar ze niet aan vergoedingen doen! :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel


Bij een HBO geloof ik ook niet!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:56:
Heb een VIP-kaartje gehad voor Sensation Black


Das wel leuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:01:
nope niet verplicht..


Ik zat al te denken (ik heb ook nog eens een stage gelopen op een middelbare school als leraar in opleiding) maar nooit iets gekregen. Wel vreemd eigenlijk dat overal die stagevergoedingen anders zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind over Matter :nosmile: op donderdag 27 oktober 2005 om 14:02:
Kreeg bijna 700 euro per maand


:o

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:03:
En dan nog hopen dat school er geen lucht van kreeg, anders mocht je alles afdragen


Is dat zo ja? En waarom was dit zo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:08:
Ik zat al te denken (ik heb ook nog eens een stage gelopen op een middelbare school als leraar in opleiding) maar nooit iets gekregen. Wel vreemd eigenlijk dat overal die stagevergoedingen anders zijn.


Ken mensen die een op de lerarenopleiding zitten in Nijmegen...
En deze krijgen standaard een stagevergoeding van 900 per maand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:10:
En deze krijgen standaard een stagevergoeding van 900 per maand!


Nou voel ik me flink genaaid. ;) Maar wat voor stage zoek jij dan?
Waarschuw beheerder
heb 10 maanden op een reisbureau stage gelopen. En totaal geen vergoeding :\. Ja op het eind wat pennen en andere onzin :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:11:
Maar wat voor stage zoek jij dan?


Een stage als P&O Medewerker of als Intercedente
 
Waarschuw beheerder
Ik liep toen een half jaar stage en kreeg noppes :no: Terwijl ik me behoorlijk uitgesloofd had! Had een super beoordeling en was daar al blij mee maar had best een extra'tje mogen krijgen vind ik :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb bij de marine stage gelopen en ik kreeg wel 13,61 per dag B)

Naja beter iets dan niets in ieder geval :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:14:
Een stage als P&O Medewerker of als Intercedente


Als je het bent geworden ik zoek nog werk. ;) (even off-topic solliciteren). Krijgen andere mensen wel een vergoeding of weet je dat niet?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:09:
Is dat zo ja? En waarom was dit zo?


Dat is zo ja. Er was toen vastgelegd dat je voor stage geen vergoeding mocht krijgen. Sommige bedrijven gaven toch wat aan stagaires, maar lieten dit bewust niet aan school weten.

Hoe en waarom dat was vastgelegd weet ik niet, maar iedereen wist dat gewoon.
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil volgend jaar ook een dikke stage vergoeding omdat ik gewoon een heel jaar fulltime stage loop 42 uur per week... dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg 400 euro per maand. Verder moch ik de werkschoenen die mijn werkgever voor me had gekocht ook nog houden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
ik wil volgend jaar ook een dikke stage vergoeding omdat ik gewoon een heel jaar fulltime stage loop 42 uur per week... dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg


ik wil 9 miljoen...
Waarschuw beheerder
donateur
stage bij de landmacht

kreeg gratis een week onderdak, ontbijt,lunch, avond eten en een portie dicipline B)

en als aandenken mocht ik me camoflage shirt houden :D
Waarschuw beheerder
donateur
250 pleuro per maand (stage duur was 8 maanden)


Ow ja, en ik mocht de kosten van mijn brommertje declareren :)
 
Waarschuw beheerder
te weinig voor 40 uur in de week. 250 bruto...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:19:
Als je het bent geworden ik zoek nog werk.


Hehehe in welke regio?
Of anderen een stagevergoeding krijgen is afhankelijk van waar zij stage lopen :yes:
Dit varieert van niets tot 250 per maand!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:21:
Er was toen vastgelegd dat je voor stage geen vergoeding mocht krijgen.


Beetje jammer, maar gelukkig dat sommige bedrijven dit aan hun laars wisten te lappen :P


Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg


Denk dat je wel anders begint te praten wanneer een stage vinden je erg veel moetie kost!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg :yes:


En dan, studie niet af kunnen maken omdat je stage niet voltooid is ?

De jeugd van tegenwoordig.... (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Hehehe in welke regio?


Maakt me niets uit. Als het maar werk is ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Of anderen een stagevergoeding krijgen is afhankelijk van waar zij stage lopen


Het ligt dus meer aan het bedrijf dan aan de sector?
Waarschuw beheerder
verdien nu op mijn stage 1.68 per uur :/
is ongeveer 265 euro per maand.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Denk dat je wel anders begint te praten wanneer een stage vinden je erg veel moetie kost!!


nou nee, want ik ben al 2 keer gevraagd of ik al stage moest lopen en of ik dat daar dan wou doen :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:32:
En dan, studie niet af kunnen maken omdat je stage niet voltooid is ?


er hebben, zoals hier boven staat, al 2 bedrijven mij gevraagd en ik moet pas het volgende schooljaar stage lopen.
dus ik zou zo naar een ander kunnen stappen :[
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je geluk :)
 
Waarschuw beheerder
Op een PR&M afdeling
4 dagen in de week
1.06 bruto per uur
Waarschuw beheerder
Met verstandelijk gehandicapten: 180 euro per maand

In een verzorginghuis: niks!



De zorg betaald meestal slecht. :/
Waarschuw beheerder
donateur
10 weken stage gelopen bij verstandelijk gehandicapten...kreeg een bon van 5 euro :d

soort van plaatstelijk besteedbare vvv bon was het...
Waarschuw beheerder
donateur
Loop 4 dagen p.w. stage op een leef- behandelgroep voor LVG kids en ontvang 220!

Heb 2 stages niks gehad..ligt er maar net waar je in rolt!

Uitspraak van Lollifant :D op donderdag 27 oktober 2005 om 17:06:
De zorg betaald meestal slecht.


Je kiest ervoor...en ik heb liever een prettige werkplek dan mezelf achter een computertje te duwen voor een paar euries meer!
Waarschuw beheerder
k heb n heel jaar stage gelopen,

half jaar op n peuterspeelzaal

half jaar op n basisschool

kreeg helemaal nix:(!
Waarschuw beheerder
donateur
Neej dat zijn ook wel de stageplekken, die geen rooie cent aan je besteden!!
 
Waarschuw beheerder
ik zit nu op een reintegratiebureau


20 uur per week 50 euro per maand :S
Waarschuw beheerder
half jaar kinderdagverblijf
half jaar peuterspeelzaal..

nix nada noppes..
best jammer eigenlijk mjaaaaaaah
 
Waarschuw beheerder
Ik loop stage op een basisschool.. en moet VEEL stage lopen.. En krijg er ook niks voor terug op een stel kleuters die in hun broek plassen na... ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 15:41:
Maakt me niets uit. Als het maar werk is


Is het zo erg gesteld met je? ;)

Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 15:41:
Het ligt dus meer aan het bedrijf dan aan de sector?


Zal ook wel wat met de sector te maken hebben denk ik,
maar uiteindelijk toch de organisatie zelf die dit bepaald!
 
Waarschuw beheerder
Heb zelf tot nu toe maar 1 stage gehad toen ik de opleiding SPW4 deed...
Liep toen stage met verstandelijk gehandicapte autisten 2 dagen per week.
Kreeg ik ook niets voor! :(
 
Waarschuw beheerder
Ik krijg ook geen stage vergoeding.. Maar loop stage bij speciaal onderwijs dus ach...

Me zusje 1e jaars verzorging ofzo en die krijgt wel stage vergoeding :( haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady LoLaKutje op donderdag 27 oktober 2005 om 19:37:
Je kiest ervoor...en ik heb liever een prettige werkplek dan mezelf achter een computertje te duwen voor een paar euries meer!


Ja weet ik, ik vind het ook geen ramp ofzo.
Maar soms is het wel raar. Als je evenveel werkt als een vaste werknemer en je doet ook precies hetzelfde werk, alleen die ander krijgt betaald en jij niet, dat is wel eens krom.

Niks krijgen vind ik gewoon zo stom, ik ben al blij met 20 euro per maand, het gaat om het idee.
 
Waarschuw beheerder
Jellinek 220 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg tijdens mijn opleiding alleen maar stagevergoeding in het ziekenhuis, gewoon het minimumloon.

Maar goed, mijn stages duurde ook niet langer dan 2 maanden.
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf heb ik nooit stage gelopen, maar de stagiaires bij ons in het bedrijf (Makelaardij) krijgen € 350,- p/m
 
Waarschuw beheerder
ik krijg 250 in de maand, waarvan ik 130 over hou :S
Waarschuw beheerder
Ik krijg €950 stage vergoeding...


... maar op mijn school/stage noemen ze het salaris! ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Vind het wel een beetje krom dat dit zo geregeld is...
Waarschuw beheerder
stage is voor mietjes jullie gaan toch nie meer naar school.....dat is echt de meest tijdloze besteding die er is....je let toch nie op of wel dan??? alleen voor de studie financiering :d
Waarschuw beheerder
kreeg 50 euro per week :/ en werkte meer dan 50 uur in de week...niet leuk :no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heb bij iedere stage die ik gehad heb een vergoeding
gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:22:
Is het zo erg gesteld met je?


Ik ben niet zo moeilijk. ;) Ik heb nog werk maar wil iets anders.
Waarschuw beheerder
anders mocht je alles afdragen


bij ons op school zeggen ze gewoon tegen je dat 275 ongeveer normaal is en dat je dat ong moet krijgen
 
Waarschuw beheerder
niks moet,ligt eraan waar je stage loopt
gehandicaptenzorg krijg je altijd
maar bij kinderen niet
Waarschuw beheerder
En wat dachten jullie van artsen in spe? Ik moet straks 2 jaar coschappen gaan lopen, en daarvoor ook nog eens per jaar 1500 euro collegegeld neertellen :(
Waarschuw beheerder
ik loop nu stage bij aquaterranova.nl waar ik een project moet doen in opdracht van rijkswaterstaat voor 3 maanden. ik krijg 300 euro per maand en een bonus van 500 na afloop :P verder vergoeden ze mijn benzine!
Waarschuw beheerder
donateur
gehandicaptenzorg krijg je altijd


:nee: niks gehad :s
Waarschuw beheerder
Ik loop op dit moment stage in Barcelona en krijg er helemaal niets voor. Dat is wel K*T, dat schijnt hier (Spanje) normaal te zijn.

Maar ja, het is wel gezellig hier. Ik denk er maar niet teveel over na.
 
Waarschuw beheerder
heb inmiddels al op 4 plekken stage gelopen in de welzijnssector... Heb geen geld gekregen...
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn BBL opleiding was mijn vaste baan mijn stageplek ... kreeg dus gewoon salaris ;)
 
Waarschuw beheerder
k loop op dit moment stage..
voor 5 dagen in de week krijg ik redelijk betaald :jaja:
mag denk ik niet klagen als ik alles hierboven lees
 
Waarschuw beheerder
donateur
op een buitenschoolse opvang (spw) voor 20 uur in de week kreeg ik 750 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:12:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


:no: ook met hbo hoeven ze je nix te betalen
Waarschuw beheerder
Euhm bij 36 uur per week krijg je 250 euro per maand.
(gehandicapten)
Waarschuw beheerder
Ehh.. t mocht niet betaald worden van school, maar kreeg voor 8 dagen, tog nog 125 euro, als aardigheidje..
Waarschuw beheerder
laatste stageperiode voor 23 dagen 500 euri
 
Waarschuw beheerder
ik krijg 112 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rv op dinsdag 1 november 2005 om 16:58:
laatste stageperiode voor 23 dagen 500 euri


nice! wat doe jij dan voor studie? :o
 
Waarschuw beheerder
Hoop goede stages zo te lezen!! (Y)
Wel netjes dat er toch nog aardig wat bedrijven voor een vergoeding zorgen...
En zo te lezen in nog wat redelijk gevallen best hoge vergoedingen!
 
Waarschuw beheerder
10 weken stage in een verpleeghuis, gemiddeld 36 uur in de week was dat en opt einde iets van 250 euries gekrege..beter dan niks! :)
best sip als je school je stagevergoeding uitbetaald krijgt
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik loop fulltime stage en verdien €270,- netto in de maand. Ach ja, het is maar voor 3 maandjes. :)
 
Waarschuw beheerder
full time - 10 maanden lang voor €370 per maand
 
Waarschuw beheerder
Op gemeentekantoor.. 305 bruto per maand 36u in de week.. 5 maanden. 2 weken vakantie. Mag tevreden zijn.
Waarschuw beheerder
loop nu HBO stage bij een stadsschouwburg..
36 u per week, 19 weken lang
227 bruto per maand, wat nu dus voor mij neer komt op 141 euro netto per maand..

70 verlofuren
 
Waarschuw beheerder
pffffff ik loop 3 dagen stage op een
kinderdagverblijf en krijg welgeteld
37,50 per maand haha!!
Maarja de meesten krijgen niks op een kdv
dusja beter iets als niks (al is t bijna niks)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 11:56:
op een buitenschoolse opvang (spw) voor 20 uur in de week kreeg ik 750 euro per maand


zo en btw dan heb jij wel een hele aardige stageplek!!
 
Waarschuw beheerder
hmm ga nu op m'n nieuwe stage ongeveer 275 euro bruto per maand verdiene, tzijn iets van bijna 5 maandjes..yeuy :)
Waarschuw beheerder
bij universiteit Leiden op de helpdesk 180 euries. tis niet echt veel maja beter iets dan niets
 
Waarschuw beheerder
Ik kreeg ook niks.
Wel kado's maar geen geld.

Is wel zo'n regeling via school.. 1 euro per uur.
Maar dat gaat dan naar het stagefonds en niet naar jou.
Dus dan mag de volgende klas zeg maar van dat geld iets doen.
En wij mogen iets doen van het geld dat vorig jaar verdiend is.

Waardeloze regeling, niemand houd zich eraan. :)
Waarschuw beheerder
Krijg nooit wat..
Waarschuw beheerder
ik loop stage op basisschool voor moeilijk opvoedbare kinderen
maar dan wel richting ict dus heb niet veel met de kinderen te maken
ik loop een jaar stage daar
weet niet of ik iets krijg
denk het eigelijk niet
Waarschuw beheerder
Liep stage bij de politie en kreeg voor die 3 dagen stage per week € 135,00 euro per maand.

Was ik na een half jaartje klaar met m'n stage..kreeg ik ook nog een mooi bedrag van de Belastingdienst terug :cheer:
Waarschuw beheerder
Loop stage met verstandelijk beperkten..
vergoeding van 150 euri per maand, altijd beter extra geld!
Waarschuw beheerder
Ik heb stage gelopen in Naarden bij het NIBE! Moest daar de Marketing en Communicatie zaken regelen En kreeg 200 euro per maand en werkte der 38 uur pw
 
Waarschuw beheerder
KM, 36 per week en krijg 550,-
Waarschuw beheerder
Ik kreeg geloof ik 5 euro per dag...

Niet veel, maar alle kleine beetjes helpen:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 3 x stage gelopen, en bij geen van die drie heb ik stagevergoeding gekregen :nee:
 
Waarschuw beheerder
Ik heb in 2 verpleeghuizen stage gelopen..Kreeg 150 euro per maand.
 
Waarschuw beheerder
Niets... is in t onderwijs geen geld voor:S goed kut maarja je wilt wat he;)...
 
Waarschuw beheerder
Ik kreeg niets toen ik stage liep. Werkte bij een vrijwilligersinstantie. Had ik bij een normaal bedrijf gewerkt waren ze verplicht om stagevergoeding te betalen. Aangezien ik anders bij commerciele bedrijven kom te werken. En van de opleiding mogen bedrijven studenten niet uit buiten. :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik loop nu ook stage, maar krijg geen vergoeding:(
Vroeger op mijn stage adressen kreeg ik wel altijd betaald:)
Waarschuw beheerder
Ik krijg 600 EUR per maand als stagevergoeding.
Heb echt onwijs getroffen daarmee! Kan nu gewoon fulltime stagelopen en hoef er ff geen bijbaantje naast te hebben.

Maar vind het wel belachelijk dat sommige mensen gewoon helemaal niets krijgen! Je werkt er ook hard voor toch.
 
Waarschuw beheerder
Ik loop stage in een verzorgingshuis voor bejaarden, krijg €150,- per maand. Ben ik helemaal blij mee want sommige medestudenten krijgen niets :woepwoep:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik liep stage op basisscholen en naschoolse opvang en ik kreeg geen cent
 
Waarschuw beheerder
300 netto.... de rest van me opleiding krijgt niks of max 150 :p
 
Waarschuw beheerder
Ik krijg niks omdat het in de zorginstellingen(verpleeghuis etc) zo is geregeld dat je minstens 10 weken aan een stuk door moeten lopen, en dit is niet het geval. Maar sommige klasgenoten van me krijgen wel geld, die hebben het beter getroffen niet eerlijk:(.
Waarschuw beheerder
Ik zit ook in een zorginstelling met dementen en ik krijg voor 8 dagen per maand stage lopen €150,, opzich niet verkeerd vind ik zelf..
Waarschuw beheerder
heb spw4 gedaan... al mn stages in de eerste 3 jaar nooit vergoeding gekregen.. alleen mn laatste stage, maar was echt bijna niets.... kmoest vooral savonds werken.. maar ja, alles beter dan niets, zoals bij de andere stages.. wel gemeen dat andere klasgenootjes wel stagevergoeding kregen en soms nog echt veel ook.. :S

* bij de gehandicaptenzorg heb je er nu recht op, dat is ingevoerd 2 weken nadat ik klaar was met mn stage daar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
55 euro in de week...
 
Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen stage gehad.
We moeten minimaal 350 euro per maand krijgen van school.
Meer is altijd welkom uiteraard :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog aant stage lopen en krijg helemaal niks echt waardeloos:( :cry:
 
Waarschuw beheerder
Ik loop momenteel stage bij een advocatenkantoor als juridisch secretaresse, en krijg 150 eurie stagevergoeding :S niet echt veel.
 
Waarschuw beheerder
ik kreeg toen ik stage liep 250 eurie per maand voor 3 dagen in de week.. heb half jaar stage gelopen
Waarschuw beheerder
Ik kreeg mijn reiskosten vergoed en aan het eind kreeg ik onverwachts 450 gulden, toch leuk. :)
Waarschuw beheerder
Nee helemaal nix:S:(
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik loop stage op n BSO, maar krijg helemaal nix, maar ik vind t super werk om te doen dus t boeit me eigenlijk niet zo heel veel

tuurlijk kreeg k liever betaald maar tis niet anders