Partyflock
 
Forumonderwerp · 821988
4185x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie stage gelopen?
En kregen jullie hier een vergoeding voor?

:D :flower:
Waarschuw beheerder
ik loop stage op basisschool voor moeilijk opvoedbare kinderen
maar dan wel richting ict dus heb niet veel met de kinderen te maken
ik loop een jaar stage daar
weet niet of ik iets krijg
denk het eigelijk niet
Waarschuw beheerder
Liep stage bij de politie en kreeg voor die 3 dagen stage per week € 135,00 euro per maand.

Was ik na een half jaartje klaar met m'n stage..kreeg ik ook nog een mooi bedrag van de Belastingdienst terug :cheer:
Waarschuw beheerder
Loop stage met verstandelijk beperkten..
vergoeding van 150 euri per maand, altijd beter extra geld!
Waarschuw beheerder
Ik heb stage gelopen in Naarden bij het NIBE! Moest daar de Marketing en Communicatie zaken regelen En kreeg 200 euro per maand en werkte der 38 uur pw
 
Waarschuw beheerder
KM, 36 per week en krijg 550,-
Waarschuw beheerder
Ik kreeg geloof ik 5 euro per dag...

Niet veel, maar alle kleine beetjes helpen:)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 3 x stage gelopen, en bij geen van die drie heb ik stagevergoeding gekregen :nee:
 
Waarschuw beheerder
Ik heb in 2 verpleeghuizen stage gelopen..Kreeg 150 euro per maand.
 
Waarschuw beheerder
Niets... is in t onderwijs geen geld voor:S goed kut maarja je wilt wat he;)...
 
Waarschuw beheerder
Ik kreeg niets toen ik stage liep. Werkte bij een vrijwilligersinstantie. Had ik bij een normaal bedrijf gewerkt waren ze verplicht om stagevergoeding te betalen. Aangezien ik anders bij commerciele bedrijven kom te werken. En van de opleiding mogen bedrijven studenten niet uit buiten. :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik loop nu ook stage, maar krijg geen vergoeding:(
Vroeger op mijn stage adressen kreeg ik wel altijd betaald:)
Waarschuw beheerder
Ik krijg 600 EUR per maand als stagevergoeding.
Heb echt onwijs getroffen daarmee! Kan nu gewoon fulltime stagelopen en hoef er ff geen bijbaantje naast te hebben.

Maar vind het wel belachelijk dat sommige mensen gewoon helemaal niets krijgen! Je werkt er ook hard voor toch.
 
Waarschuw beheerder
Ik loop stage in een verzorgingshuis voor bejaarden, krijg €150,- per maand. Ben ik helemaal blij mee want sommige medestudenten krijgen niets :woepwoep:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik liep stage op basisscholen en naschoolse opvang en ik kreeg geen cent
 
Waarschuw beheerder
300 netto.... de rest van me opleiding krijgt niks of max 150 :p
 
Waarschuw beheerder
Ik krijg niks omdat het in de zorginstellingen(verpleeghuis etc) zo is geregeld dat je minstens 10 weken aan een stuk door moeten lopen, en dit is niet het geval. Maar sommige klasgenoten van me krijgen wel geld, die hebben het beter getroffen niet eerlijk:(.
Waarschuw beheerder
Ik zit ook in een zorginstelling met dementen en ik krijg voor 8 dagen per maand stage lopen €150,, opzich niet verkeerd vind ik zelf..
Waarschuw beheerder
heb spw4 gedaan... al mn stages in de eerste 3 jaar nooit vergoeding gekregen.. alleen mn laatste stage, maar was echt bijna niets.... kmoest vooral savonds werken.. maar ja, alles beter dan niets, zoals bij de andere stages.. wel gemeen dat andere klasgenootjes wel stagevergoeding kregen en soms nog echt veel ook.. :S

* bij de gehandicaptenzorg heb je er nu recht op, dat is ingevoerd 2 weken nadat ik klaar was met mn stage daar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
55 euro in de week...
 
Waarschuw beheerder
Ik heb nog geen stage gehad.
We moeten minimaal 350 euro per maand krijgen van school.
Meer is altijd welkom uiteraard :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog aant stage lopen en krijg helemaal niks echt waardeloos:( :cry:
 
Waarschuw beheerder
Ik loop momenteel stage bij een advocatenkantoor als juridisch secretaresse, en krijg 150 eurie stagevergoeding :S niet echt veel.
 
Waarschuw beheerder
ik kreeg toen ik stage liep 250 eurie per maand voor 3 dagen in de week.. heb half jaar stage gelopen
Waarschuw beheerder
Ik kreeg mijn reiskosten vergoed en aan het eind kreeg ik onverwachts 450 gulden, toch leuk. :)
Waarschuw beheerder
Nee helemaal nix:S:(
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik loop stage op n BSO, maar krijg helemaal nix, maar ik vind t super werk om te doen dus t boeit me eigenlijk niet zo heel veel

tuurlijk kreeg k liever betaald maar tis niet anders