heb spw4 gedaan... al mn stages in de eerste 3 jaar nooit vergoeding gekregen.. alleen mn laatste stage, maar was echt bijna niets.... kmoest vooral savonds werken.. maar ja, alles beter dan niets, zoals bij de andere stages.. wel gemeen dat andere klasgenootjes wel stagevergoeding kregen en soms nog echt veel ook..
* bij de gehandicaptenzorg heb je er nu recht op, dat is ingevoerd 2 weken nadat ik klaar was met mn stage daar..