Partyflock
 
Forumonderwerp · 821988
4185x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie stage gelopen?
En kregen jullie hier een vergoeding voor?

:D :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger,
in een dierenwinkel --> kreeg af en toe wat mee voor de katten thuis

In supermarkt --> Kreeg de helft van me uren uitbetaald
Waarschuw beheerder
Ik heb stage gelopen bij KLM, als vliegtuigmonteur.
Kreeg toen ongeveer 300 Euro in de maand :cheer:
 
Waarschuw beheerder
stage voor 4 dagen per week bij de Gemeente 204 euro p.maand.
nu stage op een Roc school 90 euro per maand voor 2 dagen in de week.

ik kreeg wel een hoop belastinggeld terug van de Gemeente. kreeg iets van 300 bruto, en dan 204 netto. had iets van 800 euro teruggekregen :)
Waarschuw beheerder
Ik loop stage in een Hotel, krijg ik 500 euro per maand voor, en ook nog reiskosten en elke dag warme maaltijd.
Vorige stage was in De Kuip, 250 euro per maand plus ik kon alle thuiswedstrijden zien:)
Waarschuw beheerder
Bij de Universiteit. Was te lui om die miezerige vergoeding op te vragen. Deed het voor het leuke. Heb er een boek aan over gehouden dat ik in mijn tijd daar geschreven heb en nu te koop ligt in de boekenwinkels.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DrSander BDJT op donderdag 27 oktober 2005 om 13:34:
een cd gehad als vergoeding


Neem aan dat je hem zelf uit mocht zoeken! :P

Uitspraak van Perfect Blood op donderdag 27 oktober 2005 om 13:35:
n supermarkt --> Kreeg de helft van me uren uitbetaald


Uitspraak van Amorphous op donderdag 27 oktober 2005 om 13:36:
Kreeg toen ongeveer 300 Euro in de maand


Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:38:
stage voor 4 dagen per week bij de Gemeente 204 euro p.maand.
nu stage op een Roc school 90 euro per maand voor 2 dagen in de week


Erg mooie bedragen voor een stage!! :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:38:
ik kreeg wel een hoop belastinggeld terug van de Gemeente. kreeg iets van 300 bruto, en dan 204 netto. had iets van 800 euro teruggekregen


Das wel lekker!!! :yes: (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Voor tien weken KUTwerk kreeg ik volgens mij toen 50 gulden :@
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:39:
Ik loop stage in een Hotel, krijg ik 500 euro per maand voor, en ook nog reiskosten en elke dag warme maaltijd.
Vorige stage was in De Kuip, 250 euro per maand plus ik kon alle thuiswedstrijden zien


:o Zozozo (Y)
En je doet? MBO, HBO of WO?
Waarschuw beheerder
D-reizen... vaste bedrag van 55 euro in de week, dus 220 in de maand 40 uur per week!
Waarschuw beheerder
bbl opleiding gevolgd
550 euro ofzo per maand
Waarschuw beheerder
Zozozo
En je doet? MBO, HBO of WO?


Ik doe een MBO opleiding in 2 jaar:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:45:
Ik doe een MBO opleiding in 2 jaar


MBO+ ?

Wel een goede vergoeding (Y)
Durf ik niet eens op te hopen op zo'n vergoeding haha...
Maar volgens mij ook niet echt gebruikelijk op de plaatsen waar ik aan het solliciteren ben! :(
 
Waarschuw beheerder
bij mijn eerste stage kreeg ik 700 gulden voor 10 weken, tweede kreeg ik niets (tja: stage bij het Rijk he...), derde stage kreeg ik 300 euro de maand.
Waarschuw beheerder
De gemiddelde stagevergoeding is toch ongeveer 13,40 per dag? Hoewel dit natuurlijk niet hoeft?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:50:
stage bij het Rijk


De stagaires waar ik werkte Min van VROM kregen altijd wel 13,40 per dag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:40:
Neem aan dat je hem zelf uit mocht zoeken!


:yes:
Waarschuw beheerder
MBO+ ?

Wel een goede vergoeding
Durf ik niet eens op te hopen op zo'n vergoeding haha...
Maar volgens mij ook niet echt gebruikelijk op de plaatsen waar ik aan het solliciteren ben!


MBO maar dan gewoon versneld.
Ja ik loop nu stage in Belgie, daar liggen de vergoedingen wat hoger:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:51:
De gemiddelde stagevergoeding is toch ongeveer 13,40 per dag? Hoewel dit natuurlijk niet hoeft?


Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.

Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:51:
De stagaires waar ik werkte Min van VROM kregen altijd wel 13,40 per dag


Okee, een rijksinstelling dan: een school 8)
 
Waarschuw beheerder
muziek/evenementenbureau 400e'tjes
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een VIP-kaartje gehad voor Sensation Black:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Oh ok dat wist ik niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Okee, een rijksinstelling dan: een school


Zou je dan toch andersom moeten verwachten met het lerarentekort. ;)
 
Waarschuw beheerder
Bij World of TUI op de inkoopafdeling, 5 maanden elende, kreeg 350 euro p/m
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 13:57:
bij een HBO opleiding geloof ik wel.


nope niet verplicht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Ligt eraan in welke sector je stageloopt. Ik heb 3 stages in de psychiatrie gelopen. Dan krijg je een vergoeding terwijl wanneer je in het basisonderwijs stageloopt niet.
Waarschuw beheerder
Vorig jaar stage gelopen bij een bedrijf op schiphol. In/Export werk.

Kreeg bijna 700 euro per maand. Daar komt wel bij dat ik de baas al kende :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
"Vroeger" (ahum) toen ik nog op school zat, mocht je echt blij zijn als je iets kreeg. En dan nog hopen dat school er geen lucht van kreeg, anders mocht je alles afdragen :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Maus:bier: op donderdag 27 oktober 2005 om 13:53:
MBO maar dan gewoon versneld.
Ja ik loop nu stage in Belgie, daar liggen de vergoedingen wat hoger


Netjes dan!!

Hoor toch wel redelijke bedragen hier... :yes:
Zul je net zien dat ik ergens aangenomen word waar ze niet aan vergoedingen doen! :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel


Bij een HBO geloof ik ook niet!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:56:
Heb een VIP-kaartje gehad voor Sensation Black


Das wel leuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:01:
nope niet verplicht..


Ik zat al te denken (ik heb ook nog eens een stage gelopen op een middelbare school als leraar in opleiding) maar nooit iets gekregen. Wel vreemd eigenlijk dat overal die stagevergoedingen anders zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind over Matter :nosmile: op donderdag 27 oktober 2005 om 14:02:
Kreeg bijna 700 euro per maand


:o

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:03:
En dan nog hopen dat school er geen lucht van kreeg, anders mocht je alles afdragen


Is dat zo ja? En waarom was dit zo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:08:
Ik zat al te denken (ik heb ook nog eens een stage gelopen op een middelbare school als leraar in opleiding) maar nooit iets gekregen. Wel vreemd eigenlijk dat overal die stagevergoedingen anders zijn.


Ken mensen die een op de lerarenopleiding zitten in Nijmegen...
En deze krijgen standaard een stagevergoeding van 900 per maand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:10:
En deze krijgen standaard een stagevergoeding van 900 per maand!


Nou voel ik me flink genaaid. ;) Maar wat voor stage zoek jij dan?
Waarschuw beheerder
heb 10 maanden op een reisbureau stage gelopen. En totaal geen vergoeding :\. Ja op het eind wat pennen en andere onzin :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:11:
Maar wat voor stage zoek jij dan?


Een stage als P&O Medewerker of als Intercedente
 
Waarschuw beheerder
Ik liep toen een half jaar stage en kreeg noppes :no: Terwijl ik me behoorlijk uitgesloofd had! Had een super beoordeling en was daar al blij mee maar had best een extra'tje mogen krijgen vind ik :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb bij de marine stage gelopen en ik kreeg wel 13,61 per dag B)

Naja beter iets dan niets in ieder geval :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:14:
Een stage als P&O Medewerker of als Intercedente


Als je het bent geworden ik zoek nog werk. ;) (even off-topic solliciteren). Krijgen andere mensen wel een vergoeding of weet je dat niet?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:09:
Is dat zo ja? En waarom was dit zo?


Dat is zo ja. Er was toen vastgelegd dat je voor stage geen vergoeding mocht krijgen. Sommige bedrijven gaven toch wat aan stagaires, maar lieten dit bewust niet aan school weten.

Hoe en waarom dat was vastgelegd weet ik niet, maar iedereen wist dat gewoon.
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil volgend jaar ook een dikke stage vergoeding omdat ik gewoon een heel jaar fulltime stage loop 42 uur per week... dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg 400 euro per maand. Verder moch ik de werkschoenen die mijn werkgever voor me had gekocht ook nog houden.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
ik wil volgend jaar ook een dikke stage vergoeding omdat ik gewoon een heel jaar fulltime stage loop 42 uur per week... dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg


ik wil 9 miljoen...
Waarschuw beheerder
donateur
stage bij de landmacht

kreeg gratis een week onderdak, ontbijt,lunch, avond eten en een portie dicipline B)

en als aandenken mocht ik me camoflage shirt houden :D
Waarschuw beheerder
donateur
250 pleuro per maand (stage duur was 8 maanden)


Ow ja, en ik mocht de kosten van mijn brommertje declareren :)
 
Waarschuw beheerder
te weinig voor 40 uur in de week. 250 bruto...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:19:
Als je het bent geworden ik zoek nog werk.


Hehehe in welke regio?
Of anderen een stagevergoeding krijgen is afhankelijk van waar zij stage lopen :yes:
Dit varieert van niets tot 250 per maand!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:21:
Er was toen vastgelegd dat je voor stage geen vergoeding mocht krijgen.


Beetje jammer, maar gelukkig dat sommige bedrijven dit aan hun laars wisten te lappen :P


Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg


Denk dat je wel anders begint te praten wanneer een stage vinden je erg veel moetie kost!! :yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexonai op donderdag 27 oktober 2005 om 14:45:
dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg :yes:


En dan, studie niet af kunnen maken omdat je stage niet voltooid is ?

De jeugd van tegenwoordig.... (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Hehehe in welke regio?


Maakt me niets uit. Als het maar werk is ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Of anderen een stagevergoeding krijgen is afhankelijk van waar zij stage lopen


Het ligt dus meer aan het bedrijf dan aan de sector?
Waarschuw beheerder
verdien nu op mijn stage 1.68 per uur :/
is ongeveer 265 euro per maand.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:11:
Denk dat je wel anders begint te praten wanneer een stage vinden je erg veel moetie kost!!


nou nee, want ik ben al 2 keer gevraagd of ik al stage moest lopen en of ik dat daar dan wou doen :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 15:32:
En dan, studie niet af kunnen maken omdat je stage niet voltooid is ?


er hebben, zoals hier boven staat, al 2 bedrijven mij gevraagd en ik moet pas het volgende schooljaar stage lopen.
dus ik zou zo naar een ander kunnen stappen :[
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je geluk :)
 
Waarschuw beheerder
Op een PR&M afdeling
4 dagen in de week
1.06 bruto per uur