een cd gehad als vergoeding
n supermarkt --> Kreeg de helft van me uren uitbetaald
Kreeg toen ongeveer 300 Euro in de maand
stage voor 4 dagen per week bij de Gemeente 204 euro p.maand.
nu stage op een Roc school 90 euro per maand voor 2 dagen in de week
ik kreeg wel een hoop belastinggeld terug van de Gemeente. kreeg iets van 300 bruto, en dan 204 netto. had iets van 800 euro teruggekregen
De gemiddelde stagevergoeding is toch ongeveer 13,40 per dag? Hoewel dit natuurlijk niet hoeft?
De stagaires waar ik werkte Min van VROM kregen altijd wel 13,40 per dag
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.
Okee, een rijksinstelling dan: een school
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.
MBO maar dan gewoon versneld.
Ja ik loop nu stage in Belgie, daar liggen de vergoedingen wat hoger
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel
Heb een VIP-kaartje gehad voor Sensation Black
Kreeg bijna 700 euro per maand
En dan nog hopen dat school er geen lucht van kreeg, anders mocht je alles afdragen
Ik zat al te denken (ik heb ook nog eens een stage gelopen op een middelbare school als leraar in opleiding) maar nooit iets gekregen. Wel vreemd eigenlijk dat overal die stagevergoedingen anders zijn.
Is dat zo ja? En waarom was dit zo?
Als je het bent geworden ik zoek nog werk.
Er was toen vastgelegd dat je voor stage geen vergoeding mocht krijgen.
dus ik wil zeker wel betaald krijgen anders ben ik zo weer weg
Hehehe in welke regio?
Of anderen een stagevergoeding krijgen is afhankelijk van waar zij stage lopen
Denk dat je wel anders begint te praten wanneer een stage vinden je erg veel moetie kost!!
En dan, studie niet af kunnen maken omdat je stage niet voltooid is ?