Partyflock
 
Forumonderwerp · 821988
4189x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Waar hebben jullie stage gelopen?
En kregen jullie hier een vergoeding voor?

:D :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
10 weken stage gelopen bij verstandelijk gehandicapten...kreeg een bon van 5 euro :d

soort van plaatstelijk besteedbare vvv bon was het...
Waarschuw beheerder
donateur
Loop 4 dagen p.w. stage op een leef- behandelgroep voor LVG kids en ontvang 220!

Heb 2 stages niks gehad..ligt er maar net waar je in rolt!

Uitspraak van Lollifant :D op donderdag 27 oktober 2005 om 17:06:
De zorg betaald meestal slecht.


Je kiest ervoor...en ik heb liever een prettige werkplek dan mezelf achter een computertje te duwen voor een paar euries meer!
Waarschuw beheerder
k heb n heel jaar stage gelopen,

half jaar op n peuterspeelzaal

half jaar op n basisschool

kreeg helemaal nix:(!
Waarschuw beheerder
donateur
Neej dat zijn ook wel de stageplekken, die geen rooie cent aan je besteden!!
 
Waarschuw beheerder
ik zit nu op een reintegratiebureau


20 uur per week 50 euro per maand :S
Waarschuw beheerder
half jaar kinderdagverblijf
half jaar peuterspeelzaal..

nix nada noppes..
best jammer eigenlijk mjaaaaaaah
 
Waarschuw beheerder
Ik loop stage op een basisschool.. en moet VEEL stage lopen.. En krijg er ook niks voor terug op een stel kleuters die in hun broek plassen na... ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 15:41:
Maakt me niets uit. Als het maar werk is


Is het zo erg gesteld met je? ;)

Uitspraak van RT3067 op donderdag 27 oktober 2005 om 15:41:
Het ligt dus meer aan het bedrijf dan aan de sector?


Zal ook wel wat met de sector te maken hebben denk ik,
maar uiteindelijk toch de organisatie zelf die dit bepaald!
 
Waarschuw beheerder
Heb zelf tot nu toe maar 1 stage gehad toen ik de opleiding SPW4 deed...
Liep toen stage met verstandelijk gehandicapte autisten 2 dagen per week.
Kreeg ik ook niets voor! :(
 
Waarschuw beheerder
Ik krijg ook geen stage vergoeding.. Maar loop stage bij speciaal onderwijs dus ach...

Me zusje 1e jaars verzorging ofzo en die krijgt wel stage vergoeding :( haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady LoLaKutje op donderdag 27 oktober 2005 om 19:37:
Je kiest ervoor...en ik heb liever een prettige werkplek dan mezelf achter een computertje te duwen voor een paar euries meer!


Ja weet ik, ik vind het ook geen ramp ofzo.
Maar soms is het wel raar. Als je evenveel werkt als een vaste werknemer en je doet ook precies hetzelfde werk, alleen die ander krijgt betaald en jij niet, dat is wel eens krom.

Niks krijgen vind ik gewoon zo stom, ik ben al blij met 20 euro per maand, het gaat om het idee.
 
Waarschuw beheerder
Jellinek 220 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg tijdens mijn opleiding alleen maar stagevergoeding in het ziekenhuis, gewoon het minimumloon.

Maar goed, mijn stages duurde ook niet langer dan 2 maanden.
Waarschuw beheerder
donateur
Zelf heb ik nooit stage gelopen, maar de stagiaires bij ons in het bedrijf (Makelaardij) krijgen € 350,- p/m
 
Waarschuw beheerder
ik krijg 250 in de maand, waarvan ik 130 over hou :S
Waarschuw beheerder
Ik krijg €950 stage vergoeding...


... maar op mijn school/stage noemen ze het salaris! ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 13:54:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


Vind het wel een beetje krom dat dit zo geregeld is...
Waarschuw beheerder
stage is voor mietjes jullie gaan toch nie meer naar school.....dat is echt de meest tijdloze besteding die er is....je let toch nie op of wel dan??? alleen voor de studie financiering :d
Waarschuw beheerder
kreeg 50 euro per week :/ en werkte meer dan 50 uur in de week...niet leuk :no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heb bij iedere stage die ik gehad heb een vergoeding
gekregen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 oktober 2005 om 09:22:
Is het zo erg gesteld met je?


Ik ben niet zo moeilijk. ;) Ik heb nog werk maar wil iets anders.
Waarschuw beheerder
anders mocht je alles afdragen


bij ons op school zeggen ze gewoon tegen je dat 275 ongeveer normaal is en dat je dat ong moet krijgen
 
Waarschuw beheerder
niks moet,ligt eraan waar je stage loopt
gehandicaptenzorg krijg je altijd
maar bij kinderen niet
Waarschuw beheerder
En wat dachten jullie van artsen in spe? Ik moet straks 2 jaar coschappen gaan lopen, en daarvoor ook nog eens per jaar 1500 euro collegegeld neertellen :(
Waarschuw beheerder
ik loop nu stage bij aquaterranova.nl waar ik een project moet doen in opdracht van rijkswaterstaat voor 3 maanden. ik krijg 300 euro per maand en een bonus van 500 na afloop :P verder vergoeden ze mijn benzine!
Waarschuw beheerder
donateur
gehandicaptenzorg krijg je altijd


:nee: niks gehad :s
Waarschuw beheerder
Ik loop op dit moment stage in Barcelona en krijg er helemaal niets voor. Dat is wel K*T, dat schijnt hier (Spanje) normaal te zijn.

Maar ja, het is wel gezellig hier. Ik denk er maar niet teveel over na.
 
Waarschuw beheerder
heb inmiddels al op 4 plekken stage gelopen in de welzijnssector... Heb geen geld gekregen...
Waarschuw beheerder
Tijdens mijn BBL opleiding was mijn vaste baan mijn stageplek ... kreeg dus gewoon salaris ;)
 
Waarschuw beheerder
k loop op dit moment stage..
voor 5 dagen in de week krijg ik redelijk betaald :jaja:
mag denk ik niet klagen als ik alles hierboven lees
 
Waarschuw beheerder
donateur
op een buitenschoolse opvang (spw) voor 20 uur in de week kreeg ik 750 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2005 om 23:12:
Bij een MBO opleiding zijn ze zeker niet verplicht om jou te betalen, bij een HBO opleiding geloof ik wel.


:no: ook met hbo hoeven ze je nix te betalen
Waarschuw beheerder
Euhm bij 36 uur per week krijg je 250 euro per maand.
(gehandicapten)
Waarschuw beheerder
Ehh.. t mocht niet betaald worden van school, maar kreeg voor 8 dagen, tog nog 125 euro, als aardigheidje..
Waarschuw beheerder
laatste stageperiode voor 23 dagen 500 euri
 
Waarschuw beheerder
ik krijg 112 euro per maand
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rv op dinsdag 1 november 2005 om 16:58:
laatste stageperiode voor 23 dagen 500 euri


nice! wat doe jij dan voor studie? :o
 
Waarschuw beheerder
Hoop goede stages zo te lezen!! (Y)
Wel netjes dat er toch nog aardig wat bedrijven voor een vergoeding zorgen...
En zo te lezen in nog wat redelijk gevallen best hoge vergoedingen!
 
Waarschuw beheerder
10 weken stage in een verpleeghuis, gemiddeld 36 uur in de week was dat en opt einde iets van 250 euries gekrege..beter dan niks! :)
best sip als je school je stagevergoeding uitbetaald krijgt
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Ik loop fulltime stage en verdien €270,- netto in de maand. Ach ja, het is maar voor 3 maandjes. :)
 
Waarschuw beheerder
full time - 10 maanden lang voor €370 per maand
 
Waarschuw beheerder
Op gemeentekantoor.. 305 bruto per maand 36u in de week.. 5 maanden. 2 weken vakantie. Mag tevreden zijn.
Waarschuw beheerder
loop nu HBO stage bij een stadsschouwburg..
36 u per week, 19 weken lang
227 bruto per maand, wat nu dus voor mij neer komt op 141 euro netto per maand..

70 verlofuren
 
Waarschuw beheerder
pffffff ik loop 3 dagen stage op een
kinderdagverblijf en krijg welgeteld
37,50 per maand haha!!
Maarja de meesten krijgen niks op een kdv
dusja beter iets als niks (al is t bijna niks)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 11:56:
op een buitenschoolse opvang (spw) voor 20 uur in de week kreeg ik 750 euro per maand


zo en btw dan heb jij wel een hele aardige stageplek!!
 
Waarschuw beheerder
hmm ga nu op m'n nieuwe stage ongeveer 275 euro bruto per maand verdiene, tzijn iets van bijna 5 maandjes..yeuy :)
Waarschuw beheerder
bij universiteit Leiden op de helpdesk 180 euries. tis niet echt veel maja beter iets dan niets
 
Waarschuw beheerder
Ik kreeg ook niks.
Wel kado's maar geen geld.

Is wel zo'n regeling via school.. 1 euro per uur.
Maar dat gaat dan naar het stagefonds en niet naar jou.
Dus dan mag de volgende klas zeg maar van dat geld iets doen.
En wij mogen iets doen van het geld dat vorig jaar verdiend is.

Waardeloze regeling, niemand houd zich eraan. :)
Waarschuw beheerder
Krijg nooit wat..