De zorg betaald meestal slecht.
Maakt me niets uit. Als het maar werk is
Het ligt dus meer aan het bedrijf dan aan de sector?
Je kiest ervoor...en ik heb liever een prettige werkplek dan mezelf achter een computertje te duwen voor een paar euries meer!