Ik kreeg ook niks.
Wel kado's maar geen geld.
Is wel zo'n regeling via school.. 1 euro per uur.
Maar dat gaat dan naar het stagefonds en niet naar jou.
Dus dan mag de volgende klas zeg maar van dat geld iets doen.
En wij mogen iets doen van het geld dat vorig jaar verdiend is.
Waardeloze regeling, niemand houd zich eraan.
