Partyflock

Forumonderwerp · 817515

Waarschuw beheerder
Heb een tijdje terug een topic geopend over dit onderwerp en er kwamen leuke verhalen uit, kwam niet meer bij haha.

Zijn inmiddels een tijdje verder, dus tijd voor nieuwe leuke verhalen haha in....

Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van :xtc: drugs? DEEL 2

Waarschuw beheerder
of lsd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 22:13:
Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van drugs?

Helemaal van de kaart in amsterdam aan een paar wouten de weg vragen en achterin de woutenbak in een half uur helemaal naar andere kant van amsterdam naar onze auto gebracht te worden :cheer:

Waarschuw beheerder
lsd, coke, speed, xtc,drank barst maar los

Bespaar je me sex verhalen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben op t moment niet meer echt nuchter:O

doe het zo best voor een maandag denk k:yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb een keertje toen ik dronken was he,.. toe wou ik een slokje nemen he,.. en toen he,.. toen toen,.. zat ik niet op te letten he ,.. en toen he,.. toen .. hihi.. nou toen he,.. toen ging zo het rietje in m'n neus :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeff London op maandag 10 oktober 2005 om 22:25:
Ik heb een keertje toen ik dronken was he,.. toe wou ik een slokje nemen he,.. en toen he,.. toen toen,.. zat ik niet op te letten he ,.. en toen he,.. toen .. hihi.. nou toen he,.. toen ging zo het rietje in m'n neus

:O :O

De jeugd van tegenwoordig :[

Waarschuw beheerder
donateur
:D

:bah:

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:

:kusje:

:O

Waarschuw beheerder
donateur
:O :bloos:

:knuffel:

* Gaat ook weer nergens over :P *
Waarschuw beheerder
helemaal loos:cheer:

Waarschuw beheerder
Hmmm heb je de tijd?

Met te veel xtc heb ik geprobeerd via een kledingkast deur geprobeerd de kamer uit te komen...
(dacht dus dan dat de gewone deur was)! :$

Tegen een vriendin gezegt met xtc op hoeveel ik wel niet van haar hield...
(dacht dat het mijn toenmalige vriend was en dat ik er ruzie mee had)! :vaag: :$

Dronken tegen een vreemde gozer aan lullen over de slechte bedprestaties van een jongen...
(hij zei deze niet te kennen, maar aan het einde van het gesprek bleek hij een goede vriend van hem te zijn)!

Nou dat was voor vandaag wel ff genoeg!! :P
Waarschuw beheerder
:woeptidoe:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 22:53:
Hmmm heb je de tijd?

voor deze verhalen wel haha ;-)

Met te veel xtc heb ik geprobeerd via een kledingkast deur geprobeerd de kamer uit te komen...
(dacht dus dan dat de gewone deur was)!

hahahaha :woop:
Waarschuw beheerder
Toch nog steeds: trompet spelen op een waterpijp...
"hoger hoger"
met als gevolg dus al dat teerwater in mn mond/nek liep
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet wel van andere mensen!

Unox muts bakken!
[img width=449 height=480 cacheid=0001b7da0003f260d81d60891a0102cacb]http://img73.imageshack.us/img73/7419/unox2rc.jpg[/img]

Iemand die naar de wc ging! vervolgens de deur op slot gedaan en zonder licht! Wist toen niet meer waar ze was!

Stekker van een telefoonoplader proberen in een tafel te stoppen!

enzovoort!

Waarschuw beheerder
Zal deze week nog wel andere acties plaatsen,
maar als ik het in ene keer doe denken jullie dat ik met niets anders bezig ben!! :X ;)
Waarschuw beheerder
in een paddo trip de mercedes dealer bellen en een mercedes willen kopen.
Ik dacht ik rijk was en alles voor elkaar had

Bij de bakker vragen of hij nog defqon kaartjes had :s

politiepaarden aaien :aai:

Waarschuw beheerder
Whahaha :P

*klikt op volgen ivm positieve invloed op mijn acties*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmmm heb je de tijd?

(dacht dus dan dat de gewone deur was)!

Tegen een vriendin gezegt met xtc op hoeveel ik wel niet van haar hield...
(dacht dat het mijn toenmalige vriend was en dat ik er ruzie mee had)!

Dronken tegen een vreemde gozer aan lullen over de slechte bedprestaties van een jongen...
(hij zei deze niet te kennen, maar aan het einde van het gesprek bleek hij een goede vriend van hem te zijn)!

Nou dat was voor vandaag wel ff genoeg!!

haha jij doe gekke dingen maar je zussie lus de :xtc: oowk aardig;) kapot gelagge bij beter kom je niet met haar
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nu ook van de kaart goed he voor een maandagavond? maaruh op defqon heb ik 5 minuten water staan te bestellen en toen ik klaar was had ik dus een sinas een bier en een cola, terwijl ik 5 water moest hebben........ maarja toen ik het aan mijn vrienden uit wilde leggen verstonden die mij ook niet, ik dacht natuurlijk zelf dat ik het allemaal kei helder zei, maar toen ik naderhand van iemand die het op zijn telefoonhad opgenomen luitserde snapte ik er zelf ook al helemall geen kont meer van....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:11:
kapot gelagge bij beter kom je niet met haar

Ken je mijn zusje ja? Hahaha :D (Y)

Heb je profiel net bekeken en zie dat je uit Culemborg komt...
Was je toen wij daar woonden ook een vriendin van haar?
Want heb jou dan waarschijnlijk ook wel eens gezien!! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 00:50:
Ken je mijn zusje ja? Hahaha

Heb je profiel net bekeken en zie dat je uit Culemborg komt...
Was je toen wij daar woonden ook een vriendin van haar?
Want heb jou dan waarschijnlijk ook wel eens gezien!!

jep ze zat bij me in de klas...
en toen jaren later (vorig jaar) kwam k der tegen op beter kom je niet helemaal van de kaart :xtc:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:29:
jep ze zat bij me in de klas...

Hmmm de naam Rianne zegt me wel iets, maar weet het verder niet zeker :no:

Uitspraak van actief op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:29:
en toen jaren later (vorig jaar) kwam k der tegen op beter kom je niet helemaal van de kaart

Heb ik ook met die jongen die met mij op de foto op mijn profiel staat...
Zat er 10 jaar geleden bij in de klas :D
En kwam hem toen opeens op Raving Nightmare tegen... :bounce:
Kom hem sinds die dat feest alleen op feesten tegen (Y) Wel leuk!!
Waarschuw beheerder
Denken dat er een hek achter je staat waar je tegen aan wilt leunen maar bleek dat er helemaal geen hek was en ik dus zo naar achter viel.. terwijl ik toch echt een hek had gezien :) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TiFoSo op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:53:
Denken dat er een hek achter je staat waar je tegen aan wilt leunen maar bleek dat er helemaal geen hek was en ik dus zo naar achter viel.. terwijl ik toch echt een hek had gezien

Dat hoor ik echt vaak van mensen ja :D

Op een illigale party een hele tribune zien waar kinderen mee klappen op het ritme van de muziek :S

Over grote blokken heen stappen of erom heen lopen die in de zaal staan, maar er dus helemaal niet zijn!

Kei hard beginnen te gillen om een spin te aan het rond lopen is wat gewoon een schroef blijft te zijn :$

In de matrixx constant bijna op mijn bek vallen omdat de verhogingen/afdalingen niet doordringen...

Vragen wie die zwarte vrouw is die ik op tv zie zingen...
Knap he als de tv niet eens aan staat :x

Waarschuw beheerder
Ik had het op trance energy dat ik iedereen op een stoel zag zitten haha, dacht waar komen die stoelen nou vandaan.

Multigroove, zag ik hekken staan en drempels, ik over die drempel, kijk terug nee hoor geen drempel haha.

Me vuurtje van links naar rechts zien vliegen.

Me smsje die tril met 100 km per uur.

Waarschuw beheerder
donateur
Iemands hele heg aan stront getrapt omdat ik dacht dat die kleine boompjes vuilniszakken waren en dat dat de weg was waar ik langs moest :/ bleek dus gewoon iemands tuin te zijn :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:59:
Dat hoor ik echt vaak van mensen ja

zo schijnt er ook een brillen en hangtafelhalucinatie te zijn bij veel mensen, dat hoor je echt vaak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 12:59:
Over grote blokken heen stappen of erom heen lopen die in de zaal staan, maar er dus helemaal niet zijn!

Idd met hele grote bogen erom heen lopen haha nu weet ik het weer

Waarschuw beheerder
donateur
bij een opticiën waar ze om half één snachts aan het vergaderen waren vragen of ze onze ogen op konden meten en toen ze dit niet wouden doen met minstens 10 man de raam vollop gemoont!!! :D

bitch ass opticiën whhehehe

Waarschuw beheerder
donateur
zo schijnt er ook een brillen en hangtafelhalucinatie te zijn bij veel mensen

de bril??8)
bij mij héél bekend!
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag bij Qlubtempo!!!!

Ik was helemaal wous van de pillen en ik moest ineens een pleister hebben, ik weet niet meer waarom, maar ik moest er gewoon een hebben.
Ik liep je EHBO binnen en ik zag een meisje op een liggen met allemaal verpleging eromheen en infuus erbij alles... ik liep naar binnen, tikte een van die drukwerkende doktoren aan en vroeg heel droog om een pleister omdat ik er een wou hebben... binnen 2 seconden werd ik uit het EHBO-hok geduwd.... na een uur kwam ik er pas achter wat ik gedaan had...
Waarschuw beheerder
hangtafels, brillen, beugels, gekke kapsels (vooral bij mensen die eigen lijk kaal zijn) banken en kinderwagens komen heeeeel vaak voor jah!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thuis me glas in de plee houden en dan doorspoelen tot ie volzit, glas aan een vriend geven met een paarse stier dr bij als asperientje! pff

en op defqon met een maatje rondlopen en de hele tijd vragen waar de rest van de groep is terwijl we al paar uur met ze 2en liepen

hekjes, hangtafels enzo ook bekend.
Waarschuw beheerder
heb een keer een half uur een lege patatzak staan roepen...kom dan, kom dan.....d8 dat et een hondje was :/

in een donkere kamer(waxinelichtjes aan) en masker dat aan de muur hangt + een baantje ander behang dat dwars over de muur loopt aanzien voor een persoon en er een gesprek mee beginnen

filmscript schrijven

opeens aan de andere kant van de stad staan terwijl de zon schijnt...maar je toch echt zou zweren dat et vorige wat je je kon herinneren midden in de nacht was :/

filtercigaret verkeerd om in je mond (een bekende ;) ) en dan oproken tot de filter zelf op is en je peuk opeens zo vreemd smaakt (tabak?) :vaag:

je shag kwijtraken en zodra je het weer hebt gevonden binnen 5 tellen weer kwijt zijn...en dit een aantal keren achtereen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In de rij staan om drinken te halen, me irriteren aan het feit dat het zo lang duurt en er vervolgens achter komen dat ik helemaal niet in de buurt van de bar sta en dus voor niks sta te wachten.. heel vervelend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bornnaked op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:29:
.... na een uur kwam ik er pas achter wat ik gedaan had...

das best lomp opzich....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:49:
filmscript schrijven

en was dat nog wat geworden?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 19:49:
filtercigaret verkeerd om in je mond (een bekende ) en dan oproken tot de filter zelf op is en je peuk opeens zo vreemd smaakt (tabak?)

ik krijg die dan nooit aan:D:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
drugs is voor loosers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bartje!!! op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:54:
en was dat nog wat geworden?

uhm.... :/ volges mij sloeg et nergens op :bier:

Uitspraak van Bartje!!! op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:54:
ik krijg die dan nooit aan

ik ook, nie...maja...met je lijpe kop steek je em wel weer aan en weer... totdat ie zo lekker scheef opgebrand is O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:55:
drugs is voor loosers

maak daar lekker een ander topic voor .... sommige mensen snappen gewoon niks van een forum... :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zoooveel gekke dingen gedaan.. maar het meest recente is een brandnetel eten samen met nog wat uit-je-plaat-piraten..
Waarschuw beheerder
donateur
owja zit hier net chips te eten ga naar de wc denk moet men tanden poetsen en doe dat en ga weer terug en denk wa smaakt die chips toch raar:S

maarja heb dan ook wel al 2 blauwe mitchu's op :D
Waarschuw beheerder
donateur
zeker maar ben zo gefustreerd dat ik een nieuw topic aan het typen ben kijk maar over een half uur bne ik wel kalaar
Waarschuw beheerder
donateur
Idd de brilletjes zie ik regelmatig, en dan nog geloven dat ze echt zijn. :S

Regelmatig dat ik mensen voor hangtafel aanzie of dat ik midden in de zaal sta en dak denk dat ik voor de tribune sta, maat van me heeft op Qlubtempo 1ste keer xtc gehad ( paarse X ) was helemaal van de plaat en zag hetzelfde dus echt een terugkerend fenomeen.

Een filtergsigaret verkeerd om opsteken, helemaal oproken in de veronderstelling dat t een joint is, misselijk worden en dan erachter komen dat ie verkeerd om aan is :S

Met zijn alle van de kaart zijn en ergens thuis zitten waar je allemaal aan spelen bent met de hond Misty genaamd, kijkt cavia te zijn.

Je helemaal de tyfus schrikken van de laserstralen

Mensen totaal omver lopen om dat je geen fuck ziet

Op sensation white denken dat de dekseltjes van de Spa blauw, briefjes van 20 € zijn en op gaan rapen

Je GHB met ballon en al inslikken :S

Kan nog vwel ff doorgaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
check het topic van die katten daar staat al de helft van mijn topic in :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ja net lekkere chatsessie:
bartjeuh: heb je al gekekene
bartjeuh: want ik wil voort gaan slapen
bartjeuh: kheb zin in chips maar niet in zand
bartjeuh: dus moet ik eerst ff slapen
bartjeuh: dan heb ik chips
bartjeuh: anders heb ik zant
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan :vaag:

Pas een maatje van me in bedwang moeten houden omdat hij ruzie had met een heg :| En een paar minuten laten stond hij bij wildvreemde aan te bellen omdat hij z'n msn-wachtwoord kwijt was... :vaag:

Voetballen zonder bal met een keeper die echt keihard op de stenen duikt. Iemand die dacht dat hij op het grasveld zat waar wij vaak zitten en zo het kroos op loopt, plons. En zo kan ik nog wel ff door gaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 12 oktober 2005 om 18:49:
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan

Pas een maatje van me in bedwang moeten houden omdat hij ruzie had met een heg En een paar minuten laten stond hij bij wildvreemde aan te bellen omdat hij z'n msn-wachtwoord kwijt was...

Whahaha geweldig, zie het al helemaal voor me whahah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag gisteren ook nog 2 schoenendozen die op me kaar lagen aan voor twee dekkende konijntjes :D

en ik zag alle foto's bewegen of ja net of je een geanimeerde foto hebt ofzo, maar echte geanimeerde foto's werd ik gek van die beweegde weer te snel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DwUrK :woep: op donderdag 13 oktober 2005 om 00:22:
BEWOGEN

lekker belangrijk! die jongen heb een zware nacht gehad! :p
Waarschuw beheerder
donateur
dankje voor het verweeer

Waarschuw beheerder
nog meer smeuige verhalen :woop: :D
Waarschuw beheerder
donateur
gaat er vanavond iemand mee nieuwe verhalen maken?
Waarschuw beheerder
Wat ik vaak heb is dat ik vreemde mensen om hun nek vlieg in de veronderstelling dat het om 1 van mijn vrienden gaat!En dan echt die blikken van wat is dat voor een gek!!!!!11
Waarschuw beheerder
1 van de velen,

in een snackbar staan met me meisje, vraagt die vrouw wat willen jullie, tja een banaan, nou die hebben we niet zegt dat mens, kijk naar beneden in me tas, had nog 3 bananen dus we gaan zitten in die snackbar en beginnen dus die 3 bananen op te eten, zonder ook maar iets te zeggen of te bestellen,

ps was er net nog, daarom dacht ik eraan

Waarschuw beheerder
2,5 uur in me 1tje midden in de nacht door enschede stad lopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 14:37:
2,5 uur in me 1tje midden in de nacht door enschede stad lopen

das gezellig:d haha
Waarschuw beheerder
Ik zag heel veel broodjes aap langsvliegen :gaap:

Waarschuw beheerder
nou... loop je daar met je kale hasses helemaal wappie met allemaal van die turken op straat tege je te schreeuwen pfff

valt best wel mee dat gezellige haha
was op een gegeven moment bij zo universiteit zag ik zo bewakings hokkie met iemand dr in ik rende dr naar toe trek die deur open en vroeg em met me bezwete vage hasses de weg naar osm

hahaha kheb nog nooit iemand zo verbaast zien kijken

tog wel na 30 min het feessie weer terug gevonden wel jammer dat het toen al afgelopen was pff wat een nacht hahah

Waarschuw beheerder
ik ging helemaal space achter me computer zitte en had mezelf nie meer in de hand en zei allemaal dingen waar ik op dat moment over dacht maar het kwam er op een gekke manier uit ik weet niet meer wat ik gezegd heb :P
Waarschuw beheerder
Ik en een vriendin helemaal gek aan t wandelen...komen we bij een school waar allemaal leerlingen liepen wij gezellig praten helemaal waus , mee naar naar binnen zijn we bij een computerles beland in een klas waar weniemand kenden, kwam de leraar binnen zaten we daar helemaal vaag,zijn we maar gauw weggegaan.

Of een heel verhaal tegen iemand vertellen in de veronderstelling dat het een bekende was...vond al dat tie zo raar keek haha kwam ik er een half uur later achter dat ik diegene helemaal niet kon pffff zokan ik nog wel uren doorgaan over verhalen hahaha

Waarschuw beheerder
een hele tuin ondersteboven gekeerd:

tafelomgedraaid en kaarsondersteboven erop gezet, bankje omgedraaid. Alles wat niet kapot gata als je het omdraait :D
Waarschuw beheerder
Dan sta je op Mystery Land (Bussloo) uit je dak te gaan...
Je bent mooi aan het dansen... :bounce:

Je denkt: ik heb zin in iets anders...
Dus je wilt een jointje gaan draaien... :smoke:

Vervolgens begin je dus de wiet te brokkelen...
Vraagt er ineens iemand waarom je aan z'n shirtje zit te friemelen met je ogen dicht...

Ik dacht dus echt dat ik ergens relax zat een jointje te draaien,
maar ik stond gewoon nog midden in de zaal...

Zijn shirtje zag ik blijkbaar aan voor een beetje wiet :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kapotlache :D
brille hebk ook dikwijls,
of ineens een kerel met een flashi oorbel!
echt freaky!
naar iedereen zitte lache en blijve aanstare
die mense wete totaal van niets, die hun blikke zijn geld waard! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:(K)Sassefras(K):cheer: op vrijdag 14 oktober 2005 om 21:01:
Ik en een vriendin helemaal gek aan t wandelen...komen we bij een school waar allemaal leerlingen liepen wij gezellig praten helemaal waus , mee naar naar binnen zijn we bij een computerles beland in een klas waar weniemand kenden, kwam de leraar binnen zaten we daar helemaal vaag,zijn we maar gauw weggegaan

Hahahah mooi hoor :woop:

Waarschuw beheerder
als ik een pil op heb maak ik altijd gekke geluiden:P weetnie hoe dat komt maar dat heb ik gewoon:bounce:

Waarschuw beheerder
3 keer achter elkaar van de trap geflikkert

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op dinsdag 11 oktober 2005 om 23:51:
Een filtergsigaret verkeerd om opsteken, helemaal oproken in de veronderstelling dat t een joint is, misselijk worden en dan erachter komen dat ie verkeerd om aan is

Whahaha dat had ik altijd wel meteen door :yes:
Ook maar 3 gebeurt hem verkeerd om opgesto9ken te hebben...

Heb ook een keer in de Matrixx allemaal beschilderde gezichten gezien :S

Uitspraak van Errie op vrijdag 14 oktober 2005 om 21:25:
Vervolgens begin je dus de wiet te brokkelen...
Vraagt er ineens iemand waarom je aan z'n shirtje zit te friemelen met je ogen dicht...

Ow ja dat soort dingen zijn ook wle echt :vaag:
Heb dat best vaak gehad maar kan me zo niet bedenken met wat :(

Heb ook de neiging steeds te denken iets nodig te hebben...
Haal alles uit mijn tas om het er vervolgens weer in te doen!
Na dat een aantal keer te hebben gedaan om vervolgens thuis te komen en het huis niet meer in te kunnen..
Gewoon de sleutels niet meer terug gestopt in mijn tas :(
Volgens mij ben ik op die mnaier ook mijn nokia 7250i kwijt geraakt op Sensation Black :(

Waarschuw beheerder
had op een feestje info gekregen van unity drugs dat je wat zout tot je moet nemen als je kaak gespannen staat. Klein beetje zout kan er voor zorgen dat je kaak niet zo verkrampt.

Dus een maandje later zat ik bij een after iets teveel te spacen en kreeg onwijs last van mijn kaak, schoot echt alle kanten op. Dus met de wijze raad die ik van unity drugs had opgepikt loop ik met volle moed naar de keuekn om voor mezelf een flinke mok zout met een klein beetje water op te drinken.
Advies van De koersknabbelaar: Doe dit nooit zelf, is echt te ranzig voor woorden, je kaak gaat nog steeds alle kanten op, je krijg een partij dors waar je U tegen zegt, je wordt zo misselijk als een doie hond, en het zal ook wel niet bevordelijk zijn voor je gezondheid ;)

das toch wel het vreemdste wat ik heb gedaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 01:49:
Dus een maandje later zat ik bij een after iets teveel te spacen en kreeg onwijs last van mijn kaak, schoot echt alle kanten op. Dus met de wijze raad die ik van unity drugs had opgepikt loop ik met volle moed naar de keuekn om voor mezelf een flinke mok zout met een klein beetje water op te drinken.
Advies van De koersknabbelaar: Doe dit nooit zelf, is echt te ranzig voor woorden, je kaak gaat nog steeds alle kanten op, je krijg een partij dors waar je U tegen zegt, je wordt zo misselijk als een doie hond, en het zal ook wel niet bevordelijk zijn voor je gezondheid

whaha! ze zeiden ook Wat zout ;) niet een halve mok met wat water ;) hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 01:49:
ik met volle moed naar de keuekn om voor mezelf een flinke mok zout met een klein beetje water op te drinken.

Wist echt niet meer waar ik het had toen.. prachtige actie [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a010632cb]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Housewerk op dinsdag 18 oktober 2005 om 01:59:
Wist echt niet meer waar ik het had toen.. prachtige actie

gebeurd wel vaker met acties van Koers volgens mij ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Overd0ze op dinsdag 18 oktober 2005 om 02:01:
gebeurd wel vaker met acties van Koers volgens mij

Laat hem dan maar meer ervaringen posten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Overd0ze op dinsdag 18 oktober 2005 om 01:51:
moed naar de keuekn om voor mezelf een flinke mok zout met een klein beetje water op te drinken.

daar hek nog nooit van gehoord... de meeste neme ijsklontjes;)

Waarschuw beheerder
Zat eens bij een vriend, we hadden paddo's gegeten en die dingen wilde maar niet werken. Dus na een bakje nog maar een half zakje gedroogde opgegeten. En die zooi nog steeds niet werken.
Op een gegeven moment zegt die maat van me dat ie maar gaat slapen omdat ie moe is.
Dus ik naar huis toe lopen (is 45 minuten). Loop ik halverwege begint die zooi te werken. En niet zow zuinig ook :vaag:
Was echt helemaal de weg kwijt :\
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen.
Waarschuw beheerder
haha zat bij iemand thuis te xboxen later hadden ze tv uit gezet en ik zat gewoon nog te spelen met een klapkaap en me ogen dicht haha vette zweethanden

Waarschuw beheerder
donateur
met een ballon net zo lang in mijn gezicht slaan tot die kapot ging en daarna heel droog lachen en weglopen alsof het de normaalste zaak van de wereld is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 12:51:
Zat eens bij een vriend, we hadden paddo's gegeten en die dingen wilde maar niet werken. Dus na een bakje nog maar een half zakje gedroogde opgegeten. En die zooi nog steeds niet werken.
Op een gegeven moment zegt die maat van me dat ie maar gaat slapen omdat ie moe is.
Dus ik naar huis toe lopen (is 45 minuten). Loop ik halverwege begint die zooi te werken. En niet zow zuinig ook
Was echt helemaal de weg kwijt
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen

hahahahha had nou daar maar blijve pitte hahahaa

Waarschuw beheerder
Dranghekken zag ik echt overal tussen het publiek op de laatste awake, en een podium van 20 cm hoog voor de dj booth.

Op In Qontrol zegt een maat tegen me dat ie effe drinken gaat halen en even later vraagt een andere vriend van me waar hij is, dus ik zeg effe drinken halen. Vraagt ie t even later weer zeg ik weer:"even drinken halen." Zegt ie:" JA, DAT ZEI JE VIER UUR GELEDEN OOK AL."

Ook zag ik weleens allemaal waterflesjes, die in een hoek op de grond getrapt waren aan voor Snickers.

Of denken dat je een van de danseressen kent, terwijl er helemaal geen danseressen zijn, alleen schaars geklede dames

Waarschuw beheerder
nja best veel eigenlijk.
zowiezo dingen zien die er niet zijn.
en beetje van die standaard dingen die de meeste hebben.
ik liep eerst over straat en ik zag 2 jongens bij een auto staan. ik zweerde dat ik ze kenden. dus ik zeg tege m'n ex vriend: eey die kennen wij toch?mijn ex vriend: nou ik niet hoor. ja wedde van wel! ik weet het zeker.
en mijn ex wou doorlopen en ik zei wacht als ze onze kant opkijken dan zwaai ik ff naar ze! uiteindelijk zijn we na een half uur tog maar doorgelopen. achteraf kende ik die kerels natuurlijk niet maar goed.
mja dit is niet echt gek ofso maar wel grappig.
weet zo gauw ff geen andere.

Waarschuw beheerder
op zondag morgen met een 666 t-shirt een volle kerk binnen gelopen en geschreeuw ik aanbid de duivel.was toen ook al 12 dagen waker dus helemaal gestoort in m'n kop.

Waarschuw beheerder
je op een feest zit te sjansen met een vrouwtje en haar later op de bek pakt en dan als er opeens vet wit licht is je een ongeluk schrikken omdat ze naar schatting 45 ofzow bleek te zijn en zo lelijk als de nacht haha!
Waarschuw beheerder
na een feestje bleef ik bij een vriendin slapen, maar in bed bleef ik maar denken dat ik naar de wc moest.
toen ben ik opgestaan en wou naar de deur lopen maar toen zag ik ineens overal mensen staan en opstapjes en hoorde mensen praten enzo.
toen ik eindelijk na 15 minuten ofzo de deur had gevonden dacht ik dat haar moeder daar stond :O en ze zei mijn naam..
maar toen dacht ik oow is toch niet echt :P en toen deed ik de lamp aan en was het over, maar was wel freaky :P
zeker een kwartier door haar kamertje rondgelopen van 3 bij 3 meter ofzo :S

Waarschuw beheerder
ik doe vrij normaal maar zie de gekste dingen zoals opstijgende troetelbeertjes enzo. ziet weinig aan me maar ondertussen gaat er een wereld voor me open ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had 1 op plus veel bier en met het einde hak er nog 1 gekocht had me kameraad gezegd weggooien die zooi tot 2 keer toe toen zei als je hem nu niet weggooid sla ik je op je muil... toen hek um maar weggegooid dag 5 euro! :( en het ergste was nog dat me kameraad het 4 dagen later vertelde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van

Midden in de nacht 5x dezelfde wegafzetting tegenkomen terwijl we toch echt de omleidingroute volgden :vaag:
Waarschuw beheerder
tijd geleden (gelukkig) waren er chupa chups te koop op een klein feestje voor 0.50 die heb ik allemaal opgekocht voor 100 gulden aan lollies en allemaal uitgedeeld.

glazen gaan ophalen en terugbrengen naar de bar, terwijl ik daar absoluut niet werkte. dit heb ik zo een 2 uur vol gehouden totdat ik in die discotheek gewoon naar achter kon lopen en naast de dj op het podium belande, omdat de security mij gewoon door liet als glazenophaler :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiny01 op zondag 23 oktober 2005 om 02:54:
glazen gaan ophalen en terugbrengen naar de bar, terwijl ik daar absoluut niet werkte.

Hahaha vriend van mij ook gedaan, hoe verzin je het
Waarschuw beheerder
Misschien wel niet het gekste maar het stomste;

ouders van mijn vriend een sms sturen (waarin ik hem een uitbrander gaf omdat hij met pillen en drank op achter het stuur klom), ipv naar mijn vriend zelf ... (zijn naam stond eerst en daarna 'ouders' erachter, dus ipv eentje verder naar beneden te toesten, drukte ik gelijk op verzenden)

auw!!

:bloos:
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen gehad dat ik mn telefoon zocht en hem niet kon vinden en toen vroeg aan mn vriend: waar is mn telefoon. Bleek dat ik m al die tijd in mn hand had. Tweede wat echt te vaag was. Op awakenings was ik een vriend van me kwijt. Ik was er sowieso helemaal aan, snapte nix meer van alles en kon niet nadenken. Maar ik was die vriend dus kwijt, dus stond stil om m te zoeken. Bleek dat ik in een gast zn arm zat te knijpen en had t echt niet door tot ie zei: meisje, gaat t wel? Schrok wel een beetje... en die vriend van me liep 2 meter voor me.

Waarschuw beheerder
nieuw verhalen :woop:

Waarschuw beheerder
heb wel eens gehad in de matrixx dat ik helemaal de weg kwijt was na 4 blauwe mitsu's

ik zag allemaal grijze robotgezichten bij mensen
en toen stond ik op een gegeven moment boven en keek ik naar beneden leek t net of iedereen alleen een hoofd, armen en benen had :D

en toen later in de Zino's zag ik ook iemand met een bruin masker op of iets.. was gewoon een lelijke vent meer niet :D

ja en dan die gesprekken.. om de beurt iets vertellen en van elkaar HELEMAAL niet snappen waar ze t over hebben :D
Waarschuw beheerder
Ehhhhhhhhhhh het gekste?
Dat ben ik waarschijnlijk vergeten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van STZ op vrijdag 18 november 2005 om 12:50:
Ehhhhhhhhhhh het gekste?
Dat ben ik waarschijnlijk vergeten

zo erg?

Waarschuw beheerder
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen

Dan ga je toch naar binnen :P
Supertopic btw :respect: lig helemaal dubbel hierzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het ergste was na 5 jinyangs!
Ik stond samen met kamaraad in de rij voor de garderobe en we verstonden elkaar niet meer, ik moest voor hem zijn jas ophalen(hij was nmlk al helemaal naar de klote)en ik loop naar de bali waar je jas halt en besef ik in 1 x dat ik geen kaartje voor zijn jas bij me heb duz ik weer naar hem en vertel hem dat ik zu'n kaartje niet heb, zecht hij neej die heb je net ingeleverd, dus ik d8 ach zal wel dus we zijn naar buiten gegaan en besefte dat we toen nog steeds geen jas hadden:P duz heeft iemand anders ze maar voor ons gehaald..:P

Waarschuw beheerder
donateur
nog nix raars moet nog komen denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 19:24:
kankerkop

huilen dat ie doet als ie zelf die ziekte krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op vrijdag 18 november 2005 om 19:49:
huilen dat ie doet als ie zelf die ziekte krijgt

helaas...kinderen die vragen...worden altijd overgeslagen

die hond is gebanned:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 18:27:
Supertopic btw lig helemaal dubbel hierzo

anders ik wel hahaha :p
Waarschuw beheerder
S´morgens beneden komen nog half waus, terwijl mn ouders aan de koffie zitten, met je koffer in je hand, en je ouders ff gaan lopen uitkafferen waarom ze nog niet zijn omgekleed en we het vliegtuig nu dus gaan missen!!

in de MatriXX:

De extra chill-out aanzien voor een thaise massage salon, en in de chillout elke x stiekem een plaatsje verder naar de ingang gaan zitten om zo eerder aan de beurt te zijn.

Kerstfeest tijdens XXlerator!!!!!!!!
overal hingen versierde kerstbomen aan het plaffond i.p.v. die blauwe units.

Kaarsjes, kerstkransjes, en kerstservetjes op de tafels.

Securety liep rond met mooie design stropdassen met sneeuwballen en kerstcadeautjes erop geprint, vond ik wel origineel bedacht van ze, heb ze er ook een aardig complimentje over gegeven :D

DJ had uiteraard een kerstmuts op af en toe

Netjes als ik was, mensen een prettig kerstfeest gewenst, sommige mensen waarin ik prettig kerstfeest had gewenst, die liepen verder om ook andere mensen prettig kerstfeest te wensen......

Op de terugweg was DRIVING HOME FOR CHRISTMAS op 538, en vlak daarna haalden we een hele optocht met schitterde verlichte Coca Cola vrachtwagens in (van die tv reclame)

toen ik de smiddags weer wakker werd, was het heerlijk weer buiten, toen was het weer gewoon 14 augustus.

achja het kerstgevoel zit er bij al goed in.. Kan niet wachten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael!! op zaterdag 19 november 2005 om 00:52:
toen ik de smiddags weer wakker werd, was het heerlijk weer buiten, toen was het weer gewoon 14 augustus.

lang geslapen dan! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 17:30:
lang geslapen dan!

:respect:
Waarschuw beheerder
Me ex hard ge:bounce: en ze heeft niet een keer
door gehad dat ik :vaag: was
Waarschuw beheerder
was erg ver heen... bleef bij een vriendin slapen in een boerderij... op het platteland... toen met 2 vrouwen heerlijk in bed gestapt.. en 's ochtends.. je raad het nooit.. van de kaart paardgereden.. totale vaagheid geloof me ;)

Waarschuw beheerder
de deuren dicht schuiven van Amsterdam Centraal, zodat niemand meer naar buiten kon (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 04:55:
de deuren dicht schuiven van Amsterdam Centraal, zodat niemand meer naar buiten kon

haha (Y)
Waarschuw beheerder
na 3,5 blauwe mitsubishis ginge we varen bij me huis vandaan ik en een vriend, na 20 meter pleure me peuken uit me vest omdat ik een veel te wild sprintje wil trekken begon lekker... daarna begon die maat van mij ziek te spacen en hallucineren gewoon we besluiten te stoppen naast een weg en effe uit te stappen, ik moet per se een foto hebben van de sticker die op de lantaarnpaal van de weg zit ik ren er op af en maak de foto, terug de boot in was een grotere klus als we dachten.. ik dacht zo: lukt die maat van me nooit om erin te komen maar nix was minder waar hij kwam er droog in en ik pleur tot me enkels de sloot in haha fucking grappig wij verder varen komen we bij het kroos ik denk we varen er effe snel doorheen dus ik sta aan de kop als een gek te roeien zijn we eindelijk door het kroos heen kijk ik achterom, licht die maat van me helemaal te spacen achter in de boot half te slapen, ik schreeuw: waar is fucking peddel?? wist ie niet ik kijken en kijken zie ik em helemaal aan et begin van et kroos liggen.. wij weer helemaal terug dat ding halen konden we weer door het kroos heen 3x dus volgende dag brandende spierpijn voor het leven.. maar was een leuke avond vol hallucinaties :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op woensdag 30 november 2005 om 22:09:
volgende dag brandende spierpijn voor het leven.

hahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 december 2005 om 21:23:
hahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahaa

o dit valt nog wel redelijk mee, heb et nog 1x erger gehad! ik had witte sterretjes die kwamen super erg op die sloegen in als een bom.. ik zat op een stoep in me 1tje te spacen, ik zat in een "kleermakerszit" ik wou op staan maar zette niet me voeten eerst terug zeg maar dus me poten stonden nog gedraaid :S ik sta op en ik stort gelijk in ik kan nie meer lopen nix.. super erge pijn gehad niet normaal.. dag daarna na et ziekehuis bleek m'n meniscus gescheurd en ik moest geopereerd worden! :nocheer: kut zooi dee fucking pijn kreeg een ruggeprik alles :D maarja alsnog een leuke zomer gehad extra weekje vakantie enzo (ziektewet) betaalde me vakantie tot 1 augustus ik kreeg doorbetaalt in me vakantie en kon daarna ook nog me vakantie uren opnemen dus had fucking veel geld in de zomer :D

Waarschuw beheerder
hahahahahah flikker he whahahah je deed ut der om :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 december 2005 om 23:57:
hahahahahah flikker he whahahah je deed ut der om

haha jah je zou et haast zeggen na 3 dagen kon ik al weer een beetje hinkelend lopen achtig zeg maar :D en toen ik geopereerd was kon ik gelijk weer weg lopen zeg maar dat was echt chill moest naar de fysio en alles maar ik was alleen thuis de halve zomer ik vergeten dus kheb nie gerevalideerd niet met krukke gelope niks, binnekort stort ik gewoon weer in elkaar op een feest ofzo :D
Waarschuw beheerder
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mistappen van de trap en naar benede klappe en zo in de war weze dat je gwoon op een 2 baans weg nog met de fiets op een stilstaande auto klapt hahhahaha
Waarschuw beheerder
donateur
mn telefoon verloren :vaag: had daarvoor nog gesmst vanaf de wc, dat de wc zo'n relaxte plek was (hoorde ik later van naar wie ik het gestuurd had) en later ben ik m gewoon verloren.. ene moment had ik m nog, andere moment was ik m kwijt :vaag: en ik dat tegen iedereen vertellen, dus mensen allemaal naar de grond kijken, mja daarna gewoon verder gefeest toch :D

Waarschuw beheerder
Drinken gaan halen en terugkomen met 3 rollen Mentos :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [GPT] Snobbie op woensdag 7 december 2005 om 22:52:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn

hahaha :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Me vriend was aant bellen en ik wilde ff met zen telefoon bellen. Ik denk ik stoor hem maar niet want hijs aan de tel. Dus ik overal zoeken in zn kamer en in zen broekzakken. Had ik wel door dat ik hem niet moest storen omdat ie aant bellen was.. maar niet dat dat met zen telefoon werd gedaan..:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
terug weg in de trein van thunderdome,was totaal de weg kwijt.zitten in de trein richting zwolle vraagt iemand heb je nog coke,ik antwoorden nee kheb een trui aan,echt paar keer gewoon.verstond dus heb je het koud:vaag: maar was leuk ritje geworden:D
Waarschuw beheerder
Jaah pilliez gekrege van meisje,dus weekend erna dachte we van ja lekker dan:D alhoewel we nie wiste wat t was:S majaah wij genakt, eerst volop bacardi,daarna bier en stappe maar....TOTdat idereen moest kotsen, en helemaal doorflipte dor de muziek,lichten mensen, we rende naar buite en dachte dat we dood gingen...viel op de grond,stond op viel weer, en egt TE ZWAAR UIT MEN BOLL, da trok k gewoon egt niet meer, te ergg...1 trip gehad hele nacht lang,vaagste dinge meegemaakt....achteraf bleek et ketamine te zijn........hmmmmmmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S ][ Nickname ][ op donderdag 8 december 2005 om 16:11:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn

hahahah (Y):yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 12 oktober 2005 om 18:49:
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan

Hahahahahahahahahahah, lig eg dubbel hier:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb btw het weekend van 26 nov (Xtreme) ook iets aparts gedaan. Er liepen twee van die wijven rond in de zaal die ijs verkochten, een soort ijslolly's ofzo. Ik dus zo van, hmm lekker, ik koop er ff een.

Maar ik kreeg het papiertje niet los rondom het ijs:vaag: Op de een of andere manier heb ik er een minuscuul gaatje erin weten te creëren, en nadat ik het ijs tegen een tafel sloeg, heb ik het complete ijs eruit weten te zuigen. Dus na afloop had ik dus een lege verpakking met een stokje erin:vaag:
Waarschuw beheerder
Toen we een keer aan het afteren waren bij een vriendin.. dacht een vriend van me dat ie een afstandsbediening kwijt was.. hebben we een halve ochtend het hele huis door lopen zoeken, toen die er uiteindelijk achter kwam dat ie helemaal niks kwijt was :/

Of midden in de nacht met ze 2en helemaal :vaag: alleen in ons jogging broek door een flatgebouw heen, rondjes lopen en dan met de lift naar boven en weer naar beneden en weer naar boven en weer naar beneden.. :)

Op Awakenings 25 Nov. zat die maat van me te relaxen op de tribune, kom ik boven zegt ie.. Zo echt relaxte muziek hè... maar hoe laat begint Marco Remus nou eigenlijk?? Marco Remus is allang geweest man, Frank Kvitta draait nu al dik 3 kwartier ofzo?! huh... meen je dat nou?! :vaag: hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O jaa en denken dak me moeder in de kast zag staan terwijl k met sgool in oosterijk was, en even later was t vriendin van me in de kast...verder keer wous uit me raam gedonderd toen k blow aant roken was :vaag: enne jaa eigelijk veel gekke dingen johhh....mjaah thats the drugs :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik praat altijd teveel :P ik ga allemaal dingen vertellenw aarvan ik daarna denk, heb ik dat nou gezegd :vaag:
Waarschuw beheerder
uitgebreid midden op t fietspad liggen half tegen een paal aanliggen.. en proberen die paal weg te duwen omdat die in de weg staat.. en onder tussen aan de telefoon met iemand die een normaal gesprek met je probeert te voeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand vond het nodig de auto van zijn vader eens te gaan wassen om half 6 s'ochtends.. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [GPT] Snobbie op woensdag 7 december 2005 om 22:52:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn:S

dat had ik laatst met raving in keulen :vaag:
en dan in het duits dus
Waarschuw beheerder
was gisteravond nog..
op gegeven moment zat ik weer zwaar te hallucineren en tegen mensen te lullen die er niet waren.. en de meeste wazige gesprekken met een vriend van me.. elke x naar elkaar roepen huh wat waar.. niemand snapte er wat van.. en wisten nieteens waar we het over hadden!!:P
en daarna ging ik peuken halen van die gozer.. hij dacht dat die ergens had neergelegd.. dus ik heel kk eind gelopen om te kijken of peuken waren helemaal niks! kom ik terug.. blijkt dat ze peuken in ze binnenzak zaten !! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja om daaro ff over door te gaan, da was aardig verwilderde avond:devil: tikje wous, af en toe deed k me ogen open dacht k van huh, ben ik hier?hahaha egt te erg, en dan hoor je bovenstaande jongen praten naar niemand :o maarjaaa was wel gekke nacht tochh oooiii

Waarschuw beheerder
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 21:42:
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug

ehehehe :P

over warm gesproken

ik had het een keer VET warm
ik denk zet de kachel uit
klaar cv koud gezet dacht ik
word de kachel niet gloeiend heet :S
ik maar prakeseren hoe dat kon ( cv stond gewoon op 30 graden )
toen maar buiten gaan zitten omdat het binnen te warm was en dat vol gehouden tot ik weer beetje nuchter was

en heel vaak van die kleine dingen
zoals als de telefoon gaat zit je met een pakje peuken aan je oor die opneem toets te zoeken

of ik kwam een keer thuis bij een feestje om de hoek( mooi leip )
om ff snel geld op te halen
toen wou ik in 1x douchen had ik me helemaal uitgekleed stond ik naakt in de kamer komt vrouwtje me ophalen doe ik open sta ik naakt in de deuropening :P toen zij mij maar helpen de kleren aan trekken zei het geld gepakt toen maar weer naar het feest waar ik was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha :).... tjah dat heb je wel us met die rare fisherman friends snoepjes of ander snoepgoed van de heilige sint en zn werkpieten :D

Waarschuw beheerder
donateur
ook een keer zat ik op de fiets

terug vant stappen
meisje thuis gebracht

ik fiets terug kom op een kruising aan moest ik remmen ik trap achteruit maar hij bleef maar doortrappen! kon niet remmen! zo met volle vaart de bosje's in

wat bleek nou ik had geen terugtrap rem alleen handremmen

Waarschuw beheerder
donateur
Je helemaal de tyfus schrikken van de laserstralen

dat is soms niet meer leuk
Waarschuw beheerder
mooie verhalen hiero
Waarschuw beheerder
paardenstallen uitgemest :P

Ik moest op zaterdag stage inhalen..en vrijdagavond zijn we nog langs vrienden geweest..gabbertonnetjes gehaald..1tje geklapt..en tot half 3 strak gestaan..toen gingen we naar huis..en ik moest 6 uur eigenlijk weer opstaan..om naar stage te gaan..dus ik dacht..ach..dan blijf ik wel even op..maar toen ik daar zo op de bank lag tv te kijken..werd ik wel een beetje moe..en ik had nog zo'n 3 gabbertonnetjes over..dus ik dacht..hmm..ik slik er nog eentje om wakker te blijven..maar voor 6 uur had ik ze allemaal al weggewerkt..toen het tijd was om te gaan, mijn vriend wakker gemaakt..die zag meteen dat ik f*ckingstrak stond..echt niet normaal meer..helemaal trillen en heel snel diep in en uit ademen :S toch maar naar stage gegaan..dat is goed klote dan.. :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Feest-Beestje op maandag 12 december 2005 om 16:07:
3 gabbertonnetjes

hmz die wil ik ook wel hebben

of zijn die van een hele tijd geleden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 21:45:
of zijn die van een hele tijd geleden?

nog voor mijn zwangerschap natuurlijk :P dus zo'n 9 maanden ondertussen...in Zwolle gehaald bij een smart-shop..die eigennaar heeft naar legale dingen ook veeeel andere dingen te koop..ach ja..iedereen moet zijn geld kunnen verdienen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Feest-Beestje op dinsdag 13 december 2005 om 12:22:
...in Zwolle gehaald bij een smart-shop..die eigennaar heeft naar legale dingen ook veeeel andere dingen te koop..

lijkt me niet zo aardig voor meneer de smartshop-eigenaar om dat hier te gaan vertellen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vriendin: kom we gaan..
ik: ja daag waarom?
vriendin: omdat het afgelopen is!
ik: hoe kan dat nou, ik ben er net :s

Waarschuw beheerder
laatst kwam ik met me vriend langs een huis, toen zei ik kijk man die man staat te barbequen op het balkon! me vriend zei van nee man tis december en waarom op het balkon? maar ik was er zeker van dat die man stond te barbequen want ik zag hem dat vlees omdraaien.
wij terug, stond die man op het balkon kerstversiering op te hangen :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patjevdh op woensdag 14 december 2005 om 16:40:
vriendin: kom we gaan..
ik: ja daag waarom?
vriendin: omdat het afgelopen is!
ik: hoe kan dat nou, ik ben er net

hahah van de kaart :vaag:;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 17:37:
laatst kwam ik met me vriend langs een huis, toen zei ik kijk man die man staat te barbequen op het balkon! me vriend zei van nee man tis december en waarom op het balkon? maar ik was er zeker van dat die man stond te barbequen want ik zag hem dat vlees omdraaien.
wij terug, stond die man op het balkon kerstversiering op te hangen

hahahahaja :respect:
Waarschuw beheerder
ik was met een vriend van me naar een party geweest ergens in het noorden we zijn in de trein gestapt smorgens en toen zijn we allebij in slaap gevallen toen ik wakker werd zag ik aan allebij de kanten geen paron dus heb die vriend van me wakker gemaakt toen zijn we eerst ik weet niet hoevaak die trein heen en weer gelopen kijken of er iemand in die trein zat maar niemand te zien na en half uur zagen we een paar werkers op het spoorlopen die hebben ons de deur opgegemaakt gelukkig zaten we in eindhoven toen was ik echt blij want ik dacht dat we weer in het noorden zaten het is net als je zo iets memaakt en je hebt snacht flink geknalt dat je opdat moment nog steeds aann het knallen bent toen we thuis waren moesten we er wel om lachuu
Waarschuw beheerder
mn hele huis aan de binnenkant geverft samen met een vriendin en ik moet zeggen perfect gelukt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 23:41:

haha die tik heb ik ook, alle broekzakken bij langs :P

Ben wel eens op een mooie zomerdag samen met een vriendin op mijn megagrote vikingpantoffels en een appelsientje pet de wijk doorgelopen omdat zij dacht dat ze haar fietssleutels kwijt was. Tsjaa en die zaten uiteindelijk dus gewoon nog in haar fiets. Wat zijn wij raar aangekeken zeg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn ogen gesloten op club raw en ze niet meer los gedaan.
helemaal opgaan in de muziek en knallen.

ook een keer in de verkeerstuin gelopen omdat we dachten dat dat een binnendoorweg was

Waarschuw beheerder
In de auto:
vriend van mij wou ff een rondje lopen en we stopte met de auto.. hij liep een rondje en kwam uiteindelijk weer terug bij de auto staan.
Hij bleef daar staan dus ik ga de auto uit en zeg kom we gaan, waarop hij zei: Ik ga die auto pas in als die man met die baard weg is!

tsja..
erg gelachen toen.
Voorzover je dat kan als je zo ver weg bent!

Na impulz:

Ik kom thuis om half 10, en wou vriendin van meopbellen wat ze ging doen.
Aangezien ik de cijfers op de telefoon niet kon lezen (weet je toch uit je hoofd, ik op dat moment niet) ben ik naar haar toe gefiets een aardig eind.
Onderweg kom ik een groep wielrenners tegen en zwaai en zeg ze vrolijk gedag, Ik bedenk me even en kijk is achterom, en toen zag ik dat er niemand was !

't leek zo echt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoogbevaagd :p op zondag 20 november 2005 om 04:44:
van de kaart paardgereden

niet gereden maar wel verhalen blablabla en lullen .weg gaan en vergeten het hek dicht te doen dag daarna..paard weg .:no:
s'nachts het park in op de kabelbaan en glijbaan ;)
Niet kunnen slapen , huis schoonmaken ,afwas doen.
Denken dat je serieus echt kan zingen :no:
Met een gezellig groepje in enkhuizen echt een showtje zingen aaaaaacapella.
Na het stappen je haar wassen in een (behoorlijk balletjes gehalte)hotel en dan de bewaker treffen die het niet zo'n goed idee vind.:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die van die sigaret is me ook bekend jah :)
een half uurtje proberen een sigaret aan te steken
terwijl je de aansteker 10cm ervanaf hebt.
iedereen kwijtspelen op feestjes.
tege een verlichtingspaal en bosjes prate.
weed naast de joint strooie.
het ergste was dat een lekker wijf me 10x
om een vuurtje kwam vrage,
ik snapte het niet dat ze niet voor men aansteker kwam :( :D
Waarschuw beheerder
een heel verhaal tegen je vriendin uitleggen,, en dan nog een serieus verhaal ook,,dus geen onzin..

vraagt me vriendin wat ik bedoel met balpennen kopen:S
Waarschuw beheerder
en een pil vragen aan maatje..

na n tijdje sta je stil omdat die maat stil staat..

vraag ik hoezo loop je nie door ?

je moest tog n pil ?

Huh:S pil:S weet van nix
Waarschuw beheerder
Me aangemeld op Partyflock...

Waarschuw beheerder
van de trap afgekotst

Waarschuw beheerder
heb al wat vage momenten gehad whahaha.. de ergste was denk ik toch wel dat ik mn telefoon te water gebracht had.. ik zag de waarde er gewoon niet echt van in zegmaar.. laatst heb ik nog een x met iemand tegen een gast aangepist die dronken was maar dat was oiv acid

Waarschuw beheerder
er zijn vast nog wel meer dingen maar dan moet ik gaan nadenken en daar heb ik op dit moment eigelijk niet zown zin in

Waarschuw beheerder
ik heb een keer de hond in zijn staart gebeten zeggen ze kut paddo,s

Waarschuw beheerder
Op een tuinstoel midden op de weg gaan zitten en brievenbussen aanzien voor mensen...was een mooie nacht! O ja, en inbreken in de kamer van mn huisgenoot...whehehe...

Waarschuw beheerder
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen.

da lijkt me klote.
Waarschuw beheerder
hahaah me vriendin vraagt aan me of k me bed uit kom...

k zei : nee ik moet die stoelen ruilen :S:S:P:P te vaag haha

of die zelfde nacht : ik doe me ogen ff open en k zit opt bankje in me voortuin terwijl iedereen binnen zat:s:S

ja k ben nu nog beetje vaag dus die herineringe blijve wel ff hange:P

Of ineens n gesprek hebben met n maatje van me dat er n kreeft op ze kop zat,, en even later was ik een aarbei:S:S:S

nouwwwww mensen k heb weer fvaaaaaaaaaaaaaaaaaag weekend gehad hoor:p

nu jullie weer ;)
Waarschuw beheerder
en nog zo iets...wahahah

k lig boven helemaal verwilderd in de douche...

hoor k benede maatje vna me gille...soo gvd laat k me telefoon in de plee valluh..
hahahaha nouw k was zo wous maar lachge kon k wle op dat momend :devil:

TE layuw of nie vinkie;)
Waarschuw beheerder
sooo egt he....

ik was so swaar uit me bol dat ik wou gaan zeiken.. kankert me phone de plee in :S maja als je uit je bol bent intereseert het je niet zoveel en maakte me er niej echt druk om... vriendin van mij proberen dat ding open te maken luk niet... en heb gewoon met me klauw in de wc pot gezeten.. maja was tog waus :P

pauperchips.. was te lauwe nacht :D

om 4 a 5 uur snachts helemaal uit je bol nog ff eyetoyen :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag op angerfist een rolstoel heen een weer bewegen midden in de zaal zonder iemand erin :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 3 april 2006 om 00:04:
dat ding heerst duidelijk op de pillen

haha je snapt er al snel geen tering van :P
Waarschuw beheerder

Haahhahahaa :respect:

hier hetzelfde :)
Waarschuw beheerder
ooit 1 keer met paar man met de vage bol bij een dierenzaak naar binnen gegaan. 1 aanrader, nooit doen:P
hondenbrokken eten:s, denken dat het gewoon drop is:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op vrijdag 9 december 2005 om 00:30:
Ik heb btw het weekend van 26 nov (Xtreme) ook iets aparts gedaan. Er liepen twee van die wijven rond in de zaal die ijs verkochten, een soort ijslolly's ofzo. Ik dus zo van, hmm lekker, ik koop er ff een.

Maar ik kreeg het papiertje niet los rondom het ijs Op de een of andere manier heb ik er een minuscuul gaatje erin weten te creëren, en nadat ik het ijs tegen een tafel sloeg, heb ik het complete ijs eruit weten te zuigen. Dus na afloop had ik dus een lege verpakking met een stokje erin

whahaha moeilijk!

Waarschuw beheerder
de hele nacht kijken en bellen naar die bel spelletjes op tv, en tot op de laatste minuut blijven geloven dat je toch echt ie uitzending in komt!

Waarschuw beheerder
in een discotheek was er een rustige gedeelte, met afkouling dus ik gin daar zitten. maar er was flodder op, naja dacht ik teminste, dus heb daar 3 uur gezeten zag allen maar flekken en andere dingen op de buis . Toen ik beetje bijkwam zat nederlandse grootste oplichter(pietpaulusma) alweer aan het woord, en ik snapte er niks meer van. en dan a je vervolgens eten, je neemt een hap. en geeft de rest weg aan iemand die je niet kent

Waarschuw beheerder
Uit je raam hangen...en gewoon eg denken dat je ken vliegen :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeff London op maandag 10 oktober 2005 om 22:25:
Ik heb een keertje toen ik dronken was he,.. toe wou ik een slokje nemen he,.. en toen he,.. toen toen,.. zat ik niet op te letten he ,.. en toen he,.. toen .. hihi.. nou toen he,.. toen ging zo het rietje in m'n neus

HAHAHAHAH Slaat helemaal nergens op!! Hahaha lig hier al een uur heeelemaal dubbel!!

Waarschuw beheerder
Hahahah normaal dus nooit .. paar dagen geleden een kwartje genomen die net binnen zijn .. ik dacht jah ff lijp doen want ja met een kwartje gebeurt toch niks.. ik helemaaaaal van de kaart hoorde dingen zag dingen die er niet waren .. ik praatte tegen een boom omdat ik dacht dat t een vriend van me was enzooo ..op een gegeven moment maar even me ogen en oren dichtgedaan hopend dat t wegging .. en ja een uur later .. was ik weer normaaaaal .. pff laatste keer .. maar deze dingen zijn keihard !! als je ff een paar moet voor jezelf en vrienden .. laat maar weten!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Burgemeester op vrijdag 16 december 2005 om 14:42:
Uitspraak van ChantalXX :cheer: op maandag 17 oktober 2005 om 23:41:

haha dat heb ik nu ook altijd
of als je denkt iets te gaan doen sta op en ga dan sta denken wat ging ik ook alweer doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)!!!vlinder!!!(k) op maandag 3 april 2006 om 21:50:
of als je denkt iets te gaan doen sta op en ga dan sta denken wat ging ik ook alweer doen

haha dat komt heell bekend voor

zelfde met gesprekken... begin je een gesprek tegen iemand... zit je later te denken... waar ging het eigenlijk ook al weer over :P

Waarschuw beheerder
donateur
x bij het scooter rijde zag ik allemaal figuren van de fabeltjeskrant over steken was gelijk maar ff gaan gestopt :D
Waarschuw beheerder
om 4 uur snachts kinderen zien voetballen op straat:S:S
Waarschuw beheerder
aan iedereen vraagen of hij?zij mij potjepindakaas had gezien:D
Waarschuw beheerder
Als je helemaaal de kwijt weg ben en je bent tegen de persoon naast je aan het praten en die nadat je uitgepraat ben vraagt wat zei je ook al weer als laatste en het dan gewoon niet meer weten :s, maar je wilt toch iets zeggen dus dan zeg je maar aardbei met slagroom ;p
Waarschuw beheerder
gewoon heel de nacht bij iemand binnen chillen... en dan ineens wakker worden in de badkamer... en gewoon echt niet meer weten waar je bent :S

of daarna... zaten we project hardcore dvd te kijken... en ik maar denken dak biddende mensen op tv zag terwijl later een vriend zei dat het gewoon die dvd was :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 20:47:
Hahahah normaal dus nooit .. paar dagen geleden een kwartje genomen die net binnen zijn .. ik dacht jah ff lijp doen want ja met een kwartje gebeurt toch niks.. ik helemaaaaal van de kaart hoorde dingen zag dingen die er niet waren .. ik praatte tegen een boom omdat ik dacht dat t een vriend van me was enzooo ..op een gegeven moment maar even me ogen en oren dichtgedaan hopend dat t wegging .. en ja een uur later .. was ik weer normaaaaal .. pff laatste keer .. maar deze dingen zijn keihard !! als je ff een paar moet voor jezelf en vrienden .. laat maar weten!!

dat van een kwartje?
Waarschuw beheerder
in me padoo trip iedereen uit het huis gooien(die ook padoo waus ware), en vervolgens gaan zoeken waar iedereen is..

Waarschuw beheerder
Met een maat opweg zijn naar een feestje, terwijl we al strak staan... Onder weg "heel even" een jointje roken... ondertussen hebben we 2 uur lang op ons gat langs de weg gezeten.
Waarschuw beheerder
Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van drugs? DEEL 2

Sex bedreven met mijn dekbed:S sorry maar het voelde gewoon te zacht!mijn dekbed was lief en ik was helemaaaaaaaal de weg kwijt:)

Waarschuw beheerder
op een gegeven moment naar een vriend van me lopen en vragen waar die vandaan komt en hoe die heet!! hij van wat lul je nou man ik ben het!! ik van dat meen je niet... man man man dacht echt dat je iemand anders was!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 15:04:
op een gegeven moment naar een vriend van me lopen en vragen waar die vandaan komt en hoe die heet!!

haha ja heb ik ook gehad van witte ronde hartjes

had er toen 5 op dat we met fiets om 5.00 naar cafeetje gingen was nog open (aant sluiten al) zaten we half uurtje te drinken te genieten altijd 1been dat trilt op en neer enz,...

En dan ging ik naar buiten , doet ie de glazen weg naar de bar , zei ik hey maat kom je en opeens zag ik de ober in hem haha dacht ik wat nou :S en opeens was het weer mijn vriend . egt vaag maar dat was egt zo zwaar leip 5 stuks is egt pff zo goeie doek nog es binnenkort 5 stuks :D

Waarschuw beheerder
haha wat ook nog zo was die dag, dat mijn vriend naar toilet moest , en ie vroeg waars ist toilet, ik geen idee , opeens wijs ik daar is het zonder te kijken en het te weten na zijn vraag :p , klopte nog ook , tss erg veel gelachen toen.

Of met meisje rond wandelen dat meisje leip ik leip , gaan we nachtwinkel binnen staat die pakistan :O , en de geluiden van een voorbereidende brommer zo traag en vaag geluid damn....

Lichten geven geen klaartje maar je kan er gewoon door kijken en ziet het draadje gloeien :p

egt de max :D

Waarschuw beheerder
mensen met verbrande koppies zien.. op een feest is iedereen verbrand behalve ik:D:woep:
Waarschuw beheerder
padoos!!

vuurwerk zien terwijl het er niet is..

dansen met studenten:S

op de grond 3 uur gelegen omdat de zwaartekracht zo sterk was om op te staan en dacht dat de wereld snel rond draaide.

bij een feest dacht toen er mensen langs liepen dat ik eendjes aant schiete was op de kermis

bij een feest voor de deur denken dat ik op een andere planeet was, was compleet weg van de wereld

2 uur voor een etalage gestaan, met bedden achter de ruit en kon maar niet op die bedden komen..

steeds vergeten wat ik ook alweer wou doen, of een hele planing maken wat ga ik allemaal doen,en vervolgens niks doen

lasers die on me heen ginge staan bij een feest, en vervolgens door een tunnel van licht(lasers) vloog

in de spiegel keek en me ogen als maar groter en groter en groter en groter werden, en steeds als ik vaag naar de spiegel keek er iemand ander me stond terwijl er niemand was..

Op een feest dacht dat ik blote wijfen zag

lachkicks die dodelijk waren:P

hoofden van mensen die veranderde en vervormde

het aanvoele van goeie mensen en slechte mensen

naar een meisje lachen die terug lachde toen vervolgens zag ik van boven af de duivel in haar slaan en ze boos begon te kijken en weg liep:)

etc enz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pff wat heb ik NIET gedaan onder invloed van :xtc: :D

Ben dr vrijdag wel een jaar af al B)
Waarschuw beheerder
haha die vuurpijlll,, ja zo iets ken k ook :D

met oud en nieuw zat k helemaal vaag in huiskamer van iemand..en k zag ook gwoon n fuckin vuurpijl door de kamer gaan :vaag:

haha was wel kick want na n tijdje dacht k van hmm nee dat kan tog nie :P
Waarschuw beheerder
zelf ( nog;) ) nooit gebruik.. maar nu ik dit lees. bedenk ik me wel dat die mensen die ik rare dingen zie doen misschien niet gwoon dronken zyn :P....
sigaret verkeerd om, wild vreemde mensen die tegen je gaan praten en zeggen dat je aardig bent :P
mensen de vreemdste verhale horen vertelle, waar geen hout van klopt, en idd mensen obstakels zien ontwyken die er niet zyn :D:D:D:D:D

ow ow ow naiefe bartje togh :D

Waarschuw beheerder
mensen verkrachten zonder dat ze het door hebben:jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Zoveel vage dingen doe ik maar laats op X-Qlusive:
Lekker aan het stampen en dan opeens zien dat er een foto wordt gemaakt van de groep met wie je uit bent. Er snel achter gaan staan, FLITS! Foto gemaakt.

Weer verder gaan stampen en dan je vriendin die tegen je zegt: ´Volgens mij vonden ze het niet zo leuk dat je er bij kwam staan´

Was het dus een hele andere, totaal onbekende, groep dan de groep waar ik mee uit was :S
Waarschuw beheerder
Telfoonnummers opslaan met een naam van een maatje, vervolgens de dag erna gebeld worden en het het eerste half uur niet door hebben doordat je nog strak staat van de X
Waarschuw beheerder
Sexuele handelingen doen en laten doen die ik normaal niet zo snel zou doen.... :)
Waarschuw beheerder
Ik zat op het strand met 2 vrienden tijdens een strandfeest en ik vroeg uit het niets wie dr aan de beurt was. Vervolgens kijken ze me vaag aan en vragen wat er aan de hand is maar ik wist gewoon zeker dat we aan het kaarten waren:P
Later op die avond toen het net licht begon te worden liep ik ineens een tuin in omdat ik dacht dat ik de post aan het lopen was.

En ik deed een keer me schoenen uit midden op straat en toen vroeg een vriend wat ik aan het doen was en ik zij dat ik ff moest pissen, deed me schoenen weer aan en liep rustig verder.
Toen fietsten we naar een feest toe maar toen moest ik echt pissen dus gooide een geleende fiets en me tas neer om te gaan pissen. Toen ik klaar was liep ik naar me vrienden toe die een stukje verop stonden te wachten zonder fiets en tas. Kwam er toen 5 minuten later achter dat ik me tas kwijt was dus die ben ik op gaan halen en ik was helemaal gelukkig want ik had een fiets gevonden bij me tas:P
Toen begreep de gene van wie die fiets was ook weer dat ik die geleent had...

Je doet af en toe rare dingen op die avonden:P
Waarschuw beheerder
denken dat je wat te drinken gaat pakken, om vervolgens drie kwartier op de plee te gaan zitten, niet wetend waar je neuk je mee bezig bent?
Waarschuw beheerder
okeeeyy, was x op feestje ,had al 3 pillen op van 100mg,maar in ieder geval ik moest zowat overgeven en ik loop door die zaal en ik hield het ni meer binnen en toen liep er een gozer voor me. Helemaal naar de klote en ik kots zo op z'n shirt vanaf de achterkant. Hij had niks door!!!!!!!!! half uurtje later verder feesten hahaha
Waarschuw beheerder
- er heilig van uitertuigd zijn dat je finding nemo bent en dat je zwemt in de oceaan (lig je dan dus op de bank je handen moeilijk snel te bewegen alsof je aan het zwemmen bent)

- een vriendin (welke nuchter was) helemaal de hemel in prijzen en denken dat ze de machtigste persoon is op aarde

- diezelfde vriendin de hele tijd waarschuwen dat ze naar Frankrijk moest vluchten omdat er allemaal mensen achter d'r aan kwamen (speelde af in de middeleeuwen en allemaal middeleeuwse mensen boven d'r hoofd en achter d'r zien)

- er van overtuigd zijn dat je de lantaarnpalen moet volgen omdat ze je de weg wijzen en dan bij een kruispunt verbaasd zijn dat er s'nachts zoveel lantaarnpalen aan het vergaderen zijn

- naar de kerk en postkantoor kijken in de stad terwijl je daar helemaal niet in de buurt bent

en zo zijn er nog wel een paar dingen

Waarschuw beheerder
Op sensation white denken dat de dekseltjes van de Spa blauw, briefjes van 20 € zijn en op gaan rapen

hahahaha had jou dan wel eens willen zien;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 21:42:
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug

haha dan moet je wel heel erg van de kaart zijn geweest
Waarschuw beheerder
binnen bij awakenings zie ik aan het einde ineens een glazenwassers hangbakkie naar benedenkomen met de DJ er in en de organistaie er bij niks mis mee dacht ik, later hoorde ik dat er helemaal geen hangbakkie was:S

na awakenings buiten te komen, en dan eff in me zelf zijn.

Zie ik een van me maten ineens voor me staan met groene pasta over z'n gezicht gesmeert? dus ik zeg heb je last van de zon ofzo?
hij nee?
ik, :S wat zit er op je gezicht dan?
hij, Niks helemaal niks.
ik, knipper nog een paar keer met me ogen maar het zat er nogsteeds?
eff voelen dan :D nee idd er zit niks maar ik zie het wel :D

later die ochtend ik waus in de auto naar huis, wordt er voor een viaduct ineens een container geschoven door een mega robot :s echt vage shit.
hielt me zelf niet voor de gek en gaf extra gas en er zo door heen ;)

thuis gekomen helemaal wappie in bed gaan liggen en weg was ik in 1 min.

verder een keer thuis gekomen, m'n hond gepakt en buiten uitgelaten in slowmotion.
loop langs een auto ga door me knieen en zeg hard op dat ik toch wel erg toffe velgen onder me auto heb zitten.
sta op ga op een afstandje kijken, en zeg nog een keer dat ze niet aan vervanging toe zijn en dat ze mogen blijven (tegen me hond zij ik dat denk ik).
ik loop vervolgens weg en loop weer terug van het uitlaten zie die auto weer staan, is het gewoon de auto van de buurman. lekkuhr \:) :D :s

was um wel :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
papieren vliegtuigjes gevouwen, wouden niet vliegen, ging ik zelf maar een beetje stom staan springen in de tuin, dacht nog dat ik kon vliegen ook :woop: was wel vett moment toen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SLIVER op donderdag 1 juni 2006 om 23:30:
en gaf extra gas en er zo door heen

Zo vd kaart en dan gaan rijden.. :nee: Debiel...
Waarschuw beheerder
slecht he! vond ik zelf ook.