Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van drugs?
Ik heb een keertje toen ik dronken was he,.. toe wou ik een slokje nemen he,.. en toen he,.. toen toen,.. zat ik niet op te letten he ,.. en toen he,.. toen .. hihi.. nou toen he,.. toen ging zo het rietje in m'n neus
Hmmm heb je de tijd?
Met te veel xtc heb ik geprobeerd via een kledingkast deur geprobeerd de kamer uit te komen...
(dacht dus dan dat de gewone deur was)!
Hmmm heb je de tijd?
Met te veel xtc heb ik geprobeerd via een kledingkast deur geprobeerd de kamer uit te komen...
(dacht dus dan dat de gewone deur was)!
Tegen een vriendin gezegt met xtc op hoeveel ik wel niet van haar hield...
(dacht dat het mijn toenmalige vriend was en dat ik er ruzie mee had)!
Dronken tegen een vreemde gozer aan lullen over de slechte bedprestaties van een jongen...
(hij zei deze niet te kennen, maar aan het einde van het gesprek bleek hij een goede vriend van hem te zijn)!
Nou dat was voor vandaag wel ff genoeg!!
kapot gelagge bij beter kom je niet met haar
Ken je mijn zusje ja? Hahaha
Heb je profiel net bekeken en zie dat je uit Culemborg komt...
Was je toen wij daar woonden ook een vriendin van haar?
Want heb jou dan waarschijnlijk ook wel eens gezien!!
jep ze zat bij me in de klas...
en toen jaren later (vorig jaar) kwam k der tegen op beter kom je niet helemaal van de kaart
Denken dat er een hek achter je staat waar je tegen aan wilt leunen maar bleek dat er helemaal geen hek was en ik dus zo naar achter viel.. terwijl ik toch echt een hek had gezien
filmscript schrijven
filtercigaret verkeerd om in je mond (een bekende ) en dan oproken tot de filter zelf op is en je peuk opeens zo vreemd smaakt (tabak?)
en was dat nog wat geworden?
ik krijg die dan nooit aan
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan
Pas een maatje van me in bedwang moeten houden omdat hij ruzie had met een heg En een paar minuten laten stond hij bij wildvreemde aan te bellen omdat hij z'n msn-wachtwoord kwijt was...
Ik en een vriendin helemaal gek aan t wandelen...komen we bij een school waar allemaal leerlingen liepen wij gezellig praten helemaal waus , mee naar naar binnen zijn we bij een computerles beland in een klas waar weniemand kenden, kwam de leraar binnen zaten we daar helemaal vaag,zijn we maar gauw weggegaan
Een filtergsigaret verkeerd om opsteken, helemaal oproken in de veronderstelling dat t een joint is, misselijk worden en dan erachter komen dat ie verkeerd om aan is
Vervolgens begin je dus de wiet te brokkelen...
Vraagt er ineens iemand waarom je aan z'n shirtje zit te friemelen met je ogen dicht...
Dus een maandje later zat ik bij een after iets teveel te spacen en kreeg onwijs last van mijn kaak, schoot echt alle kanten op. Dus met de wijze raad die ik van unity drugs had opgepikt loop ik met volle moed naar de keuekn om voor mezelf een flinke mok zout met een klein beetje water op te drinken.
Advies van De koersknabbelaar: Doe dit nooit zelf, is echt te ranzig voor woorden, je kaak gaat nog steeds alle kanten op, je krijg een partij dors waar je U tegen zegt, je wordt zo misselijk als een doie hond, en het zal ook wel niet bevordelijk zijn voor je gezondheid
Zat eens bij een vriend, we hadden paddo's gegeten en die dingen wilde maar niet werken. Dus na een bakje nog maar een half zakje gedroogde opgegeten. En die zooi nog steeds niet werken.
Op een gegeven moment zegt die maat van me dat ie maar gaat slapen omdat ie moe is.
Dus ik naar huis toe lopen (is 45 minuten). Loop ik halverwege begint die zooi te werken. En niet zow zuinig ook
Was echt helemaal de weg kwijt
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen
huilen dat ie doet als ie zelf die ziekte krijgt
hahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahaa
hahahahahah flikker he whahahah je deed ut der om
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug
3 gabbertonnetjes
of zijn die van een hele tijd geleden?
...in Zwolle gehaald bij een smart-shop..die eigennaar heeft naar legale dingen ook veeeel andere dingen te koop..
laatst kwam ik met me vriend langs een huis, toen zei ik kijk man die man staat te barbequen op het balkon! me vriend zei van nee man tis december en waarom op het balkon? maar ik was er zeker van dat die man stond te barbequen want ik zag hem dat vlees omdraaien.
wij terug, stond die man op het balkon kerstversiering op te hangen
Heb ook de neiging steeds te denken iets nodig te hebben...
Haal alles uit mijn tas om het er vervolgens weer in te doen!
van de kaart paardgereden
dat ding heerst duidelijk op de pillen
Ik heb btw het weekend van 26 nov (Xtreme) ook iets aparts gedaan. Er liepen twee van die wijven rond in de zaal die ijs verkochten, een soort ijslolly's ofzo. Ik dus zo van, hmm lekker, ik koop er ff een.
Maar ik kreeg het papiertje niet los rondom het ijs Op de een of andere manier heb ik er een minuscuul gaatje erin weten te creëren, en nadat ik het ijs tegen een tafel sloeg, heb ik het complete ijs eruit weten te zuigen. Dus na afloop had ik dus een lege verpakking met een stokje erin
Ik heb een keertje toen ik dronken was he,.. toe wou ik een slokje nemen he,.. en toen he,.. toen toen,.. zat ik niet op te letten he ,.. en toen he,.. toen .. hihi.. nou toen he,.. toen ging zo het rietje in m'n neus
Uitspraak van ChantalXXop maandag 17 oktober 2005 om 23:41:
Heb ook de neiging steeds te denken iets nodig te hebben...
Haal alles uit mijn tas om het er vervolgens weer in te doen!
of als je denkt iets te gaan doen sta op en ga dan sta denken wat ging ik ook alweer doen
Hahahah normaal dus nooit .. paar dagen geleden een kwartje genomen die net binnen zijn .. ik dacht jah ff lijp doen want ja met een kwartje gebeurt toch niks.. ik helemaaaaal van de kaart hoorde dingen zag dingen die er niet waren .. ik praatte tegen een boom omdat ik dacht dat t een vriend van me was enzooo ..op een gegeven moment maar even me ogen en oren dichtgedaan hopend dat t wegging .. en ja een uur later .. was ik weer normaaaaal .. pff laatste keer .. maar deze dingen zijn keihard !! als je ff een paar moet voor jezelf en vrienden .. laat maar weten!!
op een gegeven moment naar een vriend van me lopen en vragen waar die vandaan komt en hoe die heet!!
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug