Partyflock

Forumonderwerp · 817515

Waarschuw beheerder
Heb een tijdje terug een topic geopend over dit onderwerp en er kwamen leuke verhalen uit, kwam niet meer bij haha.

Zijn inmiddels een tijdje verder, dus tijd voor nieuwe leuke verhalen haha in....

Wat is het gekste dat jij gedaan heb onder invloed van :xtc: drugs? DEEL 2
Waarschuw beheerder
Misschien wel niet het gekste maar het stomste;

ouders van mijn vriend een sms sturen (waarin ik hem een uitbrander gaf omdat hij met pillen en drank op achter het stuur klom), ipv naar mijn vriend zelf ... (zijn naam stond eerst en daarna 'ouders' erachter, dus ipv eentje verder naar beneden te toesten, drukte ik gelijk op verzenden)

auw!!

:bloos:
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen gehad dat ik mn telefoon zocht en hem niet kon vinden en toen vroeg aan mn vriend: waar is mn telefoon. Bleek dat ik m al die tijd in mn hand had. Tweede wat echt te vaag was. Op awakenings was ik een vriend van me kwijt. Ik was er sowieso helemaal aan, snapte nix meer van alles en kon niet nadenken. Maar ik was die vriend dus kwijt, dus stond stil om m te zoeken. Bleek dat ik in een gast zn arm zat te knijpen en had t echt niet door tot ie zei: meisje, gaat t wel? Schrok wel een beetje... en die vriend van me liep 2 meter voor me.

Waarschuw beheerder
nieuw verhalen :woop:

Waarschuw beheerder
heb wel eens gehad in de matrixx dat ik helemaal de weg kwijt was na 4 blauwe mitsu's

ik zag allemaal grijze robotgezichten bij mensen
en toen stond ik op een gegeven moment boven en keek ik naar beneden leek t net of iedereen alleen een hoofd, armen en benen had :D

en toen later in de Zino's zag ik ook iemand met een bruin masker op of iets.. was gewoon een lelijke vent meer niet :D

ja en dan die gesprekken.. om de beurt iets vertellen en van elkaar HELEMAAL niet snappen waar ze t over hebben :D
Waarschuw beheerder
Ehhhhhhhhhhh het gekste?
Dat ben ik waarschijnlijk vergeten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van STZ op vrijdag 18 november 2005 om 12:50:
Ehhhhhhhhhhh het gekste?
Dat ben ik waarschijnlijk vergeten

zo erg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 oktober 2005 om 12:51:
Heb ik tot 6 uur 's morgens bij mij voor de deur op een bankje gezeten helemaal te trippen

Dan ga je toch naar binnen :P
Supertopic btw :respect: lig helemaal dubbel hierzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het ergste was na 5 jinyangs!
Ik stond samen met kamaraad in de rij voor de garderobe en we verstonden elkaar niet meer, ik moest voor hem zijn jas ophalen(hij was nmlk al helemaal naar de klote)en ik loop naar de bali waar je jas halt en besef ik in 1 x dat ik geen kaartje voor zijn jas bij me heb duz ik weer naar hem en vertel hem dat ik zu'n kaartje niet heb, zecht hij neej die heb je net ingeleverd, dus ik d8 ach zal wel dus we zijn naar buiten gegaan en besefte dat we toen nog steeds geen jas hadden:P duz heeft iemand anders ze maar voor ons gehaald..:P

Waarschuw beheerder
donateur
nog nix raars moet nog komen denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 19:24:
kankerkop

huilen dat ie doet als ie zelf die ziekte krijgt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op vrijdag 18 november 2005 om 19:49:
huilen dat ie doet als ie zelf die ziekte krijgt

helaas...kinderen die vragen...worden altijd overgeslagen

die hond is gebanned:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 18:27:
Supertopic btw lig helemaal dubbel hierzo

anders ik wel hahaha :p
Waarschuw beheerder
S´morgens beneden komen nog half waus, terwijl mn ouders aan de koffie zitten, met je koffer in je hand, en je ouders ff gaan lopen uitkafferen waarom ze nog niet zijn omgekleed en we het vliegtuig nu dus gaan missen!!

in de MatriXX:

De extra chill-out aanzien voor een thaise massage salon, en in de chillout elke x stiekem een plaatsje verder naar de ingang gaan zitten om zo eerder aan de beurt te zijn.

Kerstfeest tijdens XXlerator!!!!!!!!
overal hingen versierde kerstbomen aan het plaffond i.p.v. die blauwe units.

Kaarsjes, kerstkransjes, en kerstservetjes op de tafels.

Securety liep rond met mooie design stropdassen met sneeuwballen en kerstcadeautjes erop geprint, vond ik wel origineel bedacht van ze, heb ze er ook een aardig complimentje over gegeven :D

DJ had uiteraard een kerstmuts op af en toe

Netjes als ik was, mensen een prettig kerstfeest gewenst, sommige mensen waarin ik prettig kerstfeest had gewenst, die liepen verder om ook andere mensen prettig kerstfeest te wensen......

Op de terugweg was DRIVING HOME FOR CHRISTMAS op 538, en vlak daarna haalden we een hele optocht met schitterde verlichte Coca Cola vrachtwagens in (van die tv reclame)

toen ik de smiddags weer wakker werd, was het heerlijk weer buiten, toen was het weer gewoon 14 augustus.

achja het kerstgevoel zit er bij al goed in.. Kan niet wachten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael!! op zaterdag 19 november 2005 om 00:52:
toen ik de smiddags weer wakker werd, was het heerlijk weer buiten, toen was het weer gewoon 14 augustus.

lang geslapen dan! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 17:30:
lang geslapen dan!

:respect:
Waarschuw beheerder
Me ex hard ge:bounce: en ze heeft niet een keer
door gehad dat ik :vaag: was
Waarschuw beheerder
was erg ver heen... bleef bij een vriendin slapen in een boerderij... op het platteland... toen met 2 vrouwen heerlijk in bed gestapt.. en 's ochtends.. je raad het nooit.. van de kaart paardgereden.. totale vaagheid geloof me ;)

Waarschuw beheerder
de deuren dicht schuiven van Amsterdam Centraal, zodat niemand meer naar buiten kon (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 04:55:
de deuren dicht schuiven van Amsterdam Centraal, zodat niemand meer naar buiten kon

haha (Y)
Waarschuw beheerder
na 3,5 blauwe mitsubishis ginge we varen bij me huis vandaan ik en een vriend, na 20 meter pleure me peuken uit me vest omdat ik een veel te wild sprintje wil trekken begon lekker... daarna begon die maat van mij ziek te spacen en hallucineren gewoon we besluiten te stoppen naast een weg en effe uit te stappen, ik moet per se een foto hebben van de sticker die op de lantaarnpaal van de weg zit ik ren er op af en maak de foto, terug de boot in was een grotere klus als we dachten.. ik dacht zo: lukt die maat van me nooit om erin te komen maar nix was minder waar hij kwam er droog in en ik pleur tot me enkels de sloot in haha fucking grappig wij verder varen komen we bij het kroos ik denk we varen er effe snel doorheen dus ik sta aan de kop als een gek te roeien zijn we eindelijk door het kroos heen kijk ik achterom, licht die maat van me helemaal te spacen achter in de boot half te slapen, ik schreeuw: waar is fucking peddel?? wist ie niet ik kijken en kijken zie ik em helemaal aan et begin van et kroos liggen.. wij weer helemaal terug dat ding halen konden we weer door het kroos heen 3x dus volgende dag brandende spierpijn voor het leven.. maar was een leuke avond vol hallucinaties :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op woensdag 30 november 2005 om 22:09:
volgende dag brandende spierpijn voor het leven.

hahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 december 2005 om 21:23:
hahahahahahahahaha ik kom niet meer bij hier hahahaa

o dit valt nog wel redelijk mee, heb et nog 1x erger gehad! ik had witte sterretjes die kwamen super erg op die sloegen in als een bom.. ik zat op een stoep in me 1tje te spacen, ik zat in een "kleermakerszit" ik wou op staan maar zette niet me voeten eerst terug zeg maar dus me poten stonden nog gedraaid :S ik sta op en ik stort gelijk in ik kan nie meer lopen nix.. super erge pijn gehad niet normaal.. dag daarna na et ziekehuis bleek m'n meniscus gescheurd en ik moest geopereerd worden! :nocheer: kut zooi dee fucking pijn kreeg een ruggeprik alles :D maarja alsnog een leuke zomer gehad extra weekje vakantie enzo (ziektewet) betaalde me vakantie tot 1 augustus ik kreeg doorbetaalt in me vakantie en kon daarna ook nog me vakantie uren opnemen dus had fucking veel geld in de zomer :D

Waarschuw beheerder
hahahahahah flikker he whahahah je deed ut der om :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 6 december 2005 om 23:57:
hahahahahah flikker he whahahah je deed ut der om

haha jah je zou et haast zeggen na 3 dagen kon ik al weer een beetje hinkelend lopen achtig zeg maar :D en toen ik geopereerd was kon ik gelijk weer weg lopen zeg maar dat was echt chill moest naar de fysio en alles maar ik was alleen thuis de halve zomer ik vergeten dus kheb nie gerevalideerd niet met krukke gelope niks, binnekort stort ik gewoon weer in elkaar op een feest ofzo :D
Waarschuw beheerder
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mistappen van de trap en naar benede klappe en zo in de war weze dat je gwoon op een 2 baans weg nog met de fiets op een stilstaande auto klapt hahhahaha
Waarschuw beheerder
donateur
mn telefoon verloren :vaag: had daarvoor nog gesmst vanaf de wc, dat de wc zo'n relaxte plek was (hoorde ik later van naar wie ik het gestuurd had) en later ben ik m gewoon verloren.. ene moment had ik m nog, andere moment was ik m kwijt :vaag: en ik dat tegen iedereen vertellen, dus mensen allemaal naar de grond kijken, mja daarna gewoon verder gefeest toch :D

Waarschuw beheerder
Drinken gaan halen en terugkomen met 3 rollen Mentos :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [GPT] Snobbie op woensdag 7 december 2005 om 22:52:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn

hahaha :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Me vriend was aant bellen en ik wilde ff met zen telefoon bellen. Ik denk ik stoor hem maar niet want hijs aan de tel. Dus ik overal zoeken in zn kamer en in zen broekzakken. Had ik wel door dat ik hem niet moest storen omdat ie aant bellen was.. maar niet dat dat met zen telefoon werd gedaan..:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
terug weg in de trein van thunderdome,was totaal de weg kwijt.zitten in de trein richting zwolle vraagt iemand heb je nog coke,ik antwoorden nee kheb een trui aan,echt paar keer gewoon.verstond dus heb je het koud:vaag: maar was leuk ritje geworden:D
Waarschuw beheerder
Jaah pilliez gekrege van meisje,dus weekend erna dachte we van ja lekker dan:D alhoewel we nie wiste wat t was:S majaah wij genakt, eerst volop bacardi,daarna bier en stappe maar....TOTdat idereen moest kotsen, en helemaal doorflipte dor de muziek,lichten mensen, we rende naar buite en dachte dat we dood gingen...viel op de grond,stond op viel weer, en egt TE ZWAAR UIT MEN BOLL, da trok k gewoon egt niet meer, te ergg...1 trip gehad hele nacht lang,vaagste dinge meegemaakt....achteraf bleek et ketamine te zijn........hmmmmmmm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S ][ Nickname ][ op donderdag 8 december 2005 om 16:11:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn

hahahah (Y):yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 12 oktober 2005 om 18:49:
Ik kwam een keer thuis en dacht dat ik honger had. Grote zak m&m's gepakt en leeg gegooid op de bank... Ik had er 1tje op en kwam er achter dat ik toch maar beter niks kon eten. Heb ik een half uur lang al die m&m's weer 1 voor 1 terug in de zak gedaan

Hahahahahahahahahahah, lig eg dubbel hier:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb btw het weekend van 26 nov (Xtreme) ook iets aparts gedaan. Er liepen twee van die wijven rond in de zaal die ijs verkochten, een soort ijslolly's ofzo. Ik dus zo van, hmm lekker, ik koop er ff een.

Maar ik kreeg het papiertje niet los rondom het ijs:vaag: Op de een of andere manier heb ik er een minuscuul gaatje erin weten te creëren, en nadat ik het ijs tegen een tafel sloeg, heb ik het complete ijs eruit weten te zuigen. Dus na afloop had ik dus een lege verpakking met een stokje erin:vaag:
Waarschuw beheerder
Toen we een keer aan het afteren waren bij een vriendin.. dacht een vriend van me dat ie een afstandsbediening kwijt was.. hebben we een halve ochtend het hele huis door lopen zoeken, toen die er uiteindelijk achter kwam dat ie helemaal niks kwijt was :/

Of midden in de nacht met ze 2en helemaal :vaag: alleen in ons jogging broek door een flatgebouw heen, rondjes lopen en dan met de lift naar boven en weer naar beneden en weer naar boven en weer naar beneden.. :)

Op Awakenings 25 Nov. zat die maat van me te relaxen op de tribune, kom ik boven zegt ie.. Zo echt relaxte muziek hè... maar hoe laat begint Marco Remus nou eigenlijk?? Marco Remus is allang geweest man, Frank Kvitta draait nu al dik 3 kwartier ofzo?! huh... meen je dat nou?! :vaag: hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O jaa en denken dak me moeder in de kast zag staan terwijl k met sgool in oosterijk was, en even later was t vriendin van me in de kast...verder keer wous uit me raam gedonderd toen k blow aant roken was :vaag: enne jaa eigelijk veel gekke dingen johhh....mjaah thats the drugs :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik praat altijd teveel :P ik ga allemaal dingen vertellenw aarvan ik daarna denk, heb ik dat nou gezegd :vaag:
Waarschuw beheerder
uitgebreid midden op t fietspad liggen half tegen een paal aanliggen.. en proberen die paal weg te duwen omdat die in de weg staat.. en onder tussen aan de telefoon met iemand die een normaal gesprek met je probeert te voeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand vond het nodig de auto van zijn vader eens te gaan wassen om half 6 s'ochtends.. :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [GPT] Snobbie op woensdag 7 december 2005 om 22:52:
ik raakte een keer in gesprek met iemand op een feest en ik kon echt helemaal niks vestaan van wat ie zei en hij snapte ook niks van mij.. en opeens dacht ik van o jaaa hij is engels aant prate tis geen nederlander.. dus ik heb een kwartier met em in het engels geluld, eindelijk begrepen we mekaar.. vraagt ie na een kwartier of ik vaker naar nederland kom voor partys dus ik zeg van ja jij bent toch de engelse en hij van nee ik ben nederlands en toen bleken we dus allebei nederlands te zijn:S

dat had ik laatst met raving in keulen :vaag:
en dan in het duits dus
Waarschuw beheerder
was gisteravond nog..
op gegeven moment zat ik weer zwaar te hallucineren en tegen mensen te lullen die er niet waren.. en de meeste wazige gesprekken met een vriend van me.. elke x naar elkaar roepen huh wat waar.. niemand snapte er wat van.. en wisten nieteens waar we het over hadden!!:P
en daarna ging ik peuken halen van die gozer.. hij dacht dat die ergens had neergelegd.. dus ik heel kk eind gelopen om te kijken of peuken waren helemaal niks! kom ik terug.. blijkt dat ze peuken in ze binnenzak zaten !! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja om daaro ff over door te gaan, da was aardig verwilderde avond:devil: tikje wous, af en toe deed k me ogen open dacht k van huh, ben ik hier?hahaha egt te erg, en dan hoor je bovenstaande jongen praten naar niemand :o maarjaaa was wel gekke nacht tochh oooiii

Waarschuw beheerder
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 21:42:
Al het meubilair in de tuin gezet inclusief de tv, omdat het binnen zo warm was....
Maar dr was een probleem de tv deed het niet want ik had geen stroom en toen dacht ik wtf waar ben ik mee bezug

ehehehe :P

over warm gesproken

ik had het een keer VET warm
ik denk zet de kachel uit
klaar cv koud gezet dacht ik
word de kachel niet gloeiend heet :S
ik maar prakeseren hoe dat kon ( cv stond gewoon op 30 graden )
toen maar buiten gaan zitten omdat het binnen te warm was en dat vol gehouden tot ik weer beetje nuchter was

en heel vaak van die kleine dingen
zoals als de telefoon gaat zit je met een pakje peuken aan je oor die opneem toets te zoeken

of ik kwam een keer thuis bij een feestje om de hoek( mooi leip )
om ff snel geld op te halen
toen wou ik in 1x douchen had ik me helemaal uitgekleed stond ik naakt in de kamer komt vrouwtje me ophalen doe ik open sta ik naakt in de deuropening :P toen zij mij maar helpen de kleren aan trekken zei het geld gepakt toen maar weer naar het feest waar ik was
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha :).... tjah dat heb je wel us met die rare fisherman friends snoepjes of ander snoepgoed van de heilige sint en zn werkpieten :D

Waarschuw beheerder
donateur
ook een keer zat ik op de fiets

terug vant stappen
meisje thuis gebracht

ik fiets terug kom op een kruising aan moest ik remmen ik trap achteruit maar hij bleef maar doortrappen! kon niet remmen! zo met volle vaart de bosje's in

wat bleek nou ik had geen terugtrap rem alleen handremmen