Partyflock

Forumonderwerp · 815731
22392x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
<---- ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:02:
wie weet wat er goet

een woordenboek kopen (Y)
Waarschuw beheerder
er is vast wel iemand in jouw vriendenkring met een tondeuse, naar ik dacht.
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft het nog meer pluizig haar

een gremlin, furby...etc etc...

Waarschuw beheerder
donateur
John Frieda/Frizz ease-voor pluisgevoelig haar

(Y)
Waarschuw beheerder
Altijd wassen met Andrelon glad en stijl, en na het wassen die conditioner van Glad en stijl...(Y) Vriendinnen van mij zijn er helemaal verliefd op..:yes: Ik heb er geen last van dus weet 't verder niet..

Waarschuw beheerder
met bier wassen :yes: ...

heb je krullen ... vet in gooien :yes:

stijlhaar ... goeie conditioner kopen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het is vooral als ik het gewassen heb

Niet meer wassen is ook een optie (y)

Waarschuw beheerder
donateur
kauwgum erin plakken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Idd, super spul

Wassen met shampoo en cremespoeling met zijde erin

Dan dat serum erin (als je haar nog zeiknat is)gewoon laten drogen, eventueel klein beetje wax erbij (y)

Regelmatig laten knippen (y)

Waarschuw beheerder
Glad & Steil van Andrélon.
Na het wassen erin doen en dan droog föhnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:05:

thnx voor de egte tip :)

Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:05:
Altijd wassen met Andrelon glad en stijl, en na het wassen die conditioner van Glad en stijl... Vriendinnen van mij zijn er helemaal verliefd op.. Ik heb er geen last van dus weet 't verder niet..

beter dat je er geen last van heb, maar die heb ik al haha en nog werkt het niet bij mij :/

met bier wassen

:O egt.. haha mischien zal ik het is proberen.. je hebt tog ook shampoo van bier?

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:08:
Regelmatig laten knippen

ja ik ga elke maand :S hou straks geen haar meer over haha :)

ieder geval bedankt voor de tips.. :kots:
Waarschuw beheerder
Kaal scheren ben je der van af (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??laatste aanpassing 4 oktober 2005 15:10

komt door dat stomme geblondeer van ons :vaag:
ik gebruikt nu elvive voor breekbaar haar..en t is ok gelijk een stuk minder pluizig
Waarschuw beheerder
donateur
Ja naar een toko winkel gaan waar ze ook van die shit verkopen voor je haar, dan moet je een wit potje hebben met rose letters > weet egt nie meer hoe het heet, maar er zit iig witte zooi in wat ruikt naar fruit > rara welk merk..

Succes !!
Waarschuw beheerder
donateur
andrelon shampoo s echt vreselijk bij mij..gaat me haar alleen maar meer in de klit en over t pluizen wil ikhet dna nog niet eens hebbe :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:19:
komt door dat stomme geblondeer van ons
ik gebruikt nu elvive voor breekbaar haar..en t is ok gelijk een stuk minder pluizig

Ja.. I know.. haha ik blondeer het ook niet meer.. al een hele tijd.. tis al een heel eind uitgegroeid.. maar jij blondeert het zeker nog wel :) alles wat hier genoemd is zal ik wel een tijdje gaan proberen denk ik.. want het ziet er egt niet uit als ik niks in me haar heb :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeeB op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:20:
Ja naar een toko winkel gaan waar ze ook van die shit verkopen

volges mij hebben wij dat geeneens hier in de buurt maar zal wel ff rondvragen dan..

Uitspraak van DeeB op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:20:
Succes !!

thnx :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:21:
Ja.. I know.. haha ik blondeer het ook niet meer.. al een hele tijd.. tis al een heel eind uitgegroeid.. maar jij blondeert het zeker nog wel alles wat hier genoemd is zal ik wel een tijdje gaan proberen denk ik.. want het ziet er egt niet uit als ik niks in me haar heb

neuh ben ook gestopt..alles brak af en ik vond t vreselijk nu al een tijdje met die shampoo bezig..en gaat eindelijk een keertje goed met me haar..breekt nog amper af..en is ook niet zo'n vreselijke pluizen bende meer...pluist nog wel..maar niet zo erg als eerst gelukkig

maar ik ga nu ook weer donkerblondjuh enn iet meer wit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:23:
volges mij hebben wij dat geeneens hier in de buurt maar zal wel ff rondvragen dan..

In Gouda zit er 1 op de markt..:yes:

Dat is niet zo heel ver weg..;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb pikzwart haar gehad en ook weer lichtblond en alles er tussen in.
Heb het nu al 15 maanden niet meer geverfd en ga dat ook niet meer doen :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:24:
maar ik ga nu ook weer donkerblondjuh enn iet meer wit

whaha en jij moest het altijd persee helemaal wit haha.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:25:
In Gouda zit er 1 op de markt..

Dat is niet zo heel ver weg..

nee dat is zeker niet ver weg.. kben er vaak zat duss haha.. zal donderdag avond is kijken dan.. dat is zeker dat ene winkeltje met zo'n rare ingang een soort gangetje met van die rare stenen als vloer..
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook je haar eens insmeren met extraverge olijfolie, 15 minuutjes in laten trekken en dan eruit wassen, krijgt je haar een oppepper van

verder, slapen op een satijnen kussensloop (schuurt je haar minder kapot van)

Niet borstelen/kammer met een kam maar met je vingers of een hele grove kam

Niet teveel droog kammen :nee:

Verder advies vragen aan je kapper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:28:
nee dat is zeker niet ver weg.. kben er vaak zat duss haha.. zal donderdag avond is kijken dan.. dat is zeker dat ene winkeltje met zo'n rare ingang een soort gangetje met van die rare stenen als vloer..

:yes: yep..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:26:
whaha en jij moest het altijd persee helemaal wit haha..

hahaha ja wil ik nog steeds..maar doe ik wel weer als me haar weer btje tot leven is gekomen :P

Waarschuw beheerder

Heb ik ook geprobeerd, moet je in doen als je nat haar hebt om krullen te krijgen :S vind het zoiezow al kut om met zeiknat haar door huis te lopen. Voordat het droog is, maar geen krullen. En heb het ook gefohnt maar in het begin is het lekker zacht maar tijdens het stappen ging het weer lekker pluizen :(

Waarschuw beheerder
weetje wat ik denk??

je bent negerin en heb kroeshaar! Je hoef je er niet langer tegen te verzetten, leg jezelf er bij neer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:26:
ik heb pikzwart haar gehad en ook weer lichtblond en alles er tussen in.

ja dat deed k eerst ook.. maar van donker naar licht wer is egt een ramp.. dan moet je het super vaak doen voordat het weer egt blond is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet borstelen/kammer met een kam

doe ik altijd :O
Niet teveel droog kammen

en dat doe ik ook heel veel :/
Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:31:
yep..

okey dan..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:40:
weetje wat ik denk??

je bent negerin en heb kroeshaar! Je hoef je er niet langer tegen te verzetten, leg jezelf er bij neer

ja ik denk het ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:45:
Uitspraak van Stampertje;-) op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet borstelen/kammer met een kam

doe ik altijd
Uitspraak van Stampertje;-) op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet teveel droog kammen

en dat doe ik ook heel veel

ja ik dus ook :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Aarg heb k nu dus ook last van maar goed..heb er ook net coupe soleil inzitten:)
maar n goede masker helpt:) t is bij mij nu n stuk minder
Fructis hair repair voor droog en beschadigd haar moet je dan ff neme! goed spul:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb laatst bij de kapper zo'n kuurbehandeling genomen en dat hielp goed (weet alleen niet meer van welk merk het was).
Waarschuw beheerder
probeer idd is een maskertje maak een handdoek ff nat uitwringen leg um ff in de magnetron masker in je haar en die handoek deromheen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:02:
Ik heb laatst bij de kapper zo'n kuurbehandeling genomen en dat hielp goed (weet alleen niet meer van welk merk het was).

was zeker wel duur bij de kapper of niet??

Uitspraak van Tammy O:) op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:04:
probeer idd is een maskertje maak een handdoek ff nat uitwringen leg um ff in de magnetron masker in je haar en die handoek deromheen

:| handoek in de magnetron haha.. dan krijg je een warme handoek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:09:
handoek in de magnetron haha.. dan krijg je een warme handoek

juist maar das ook de bedoeling :D niet gloeiend heet natuurlijk denk dat dat iets te pijnlijk word :P maar het is echt goed heb paar maandjes in een kapsalon gewerkt en daar deden ze dat ook :jaja: probeer bv 1 keer in de week ff een maskertje in je haar te doen is echt goed ;)
Waarschuw beheerder
nou okey dan.. I should try haha.. ja maskers doe ik wel is in me haar.. :) werkt opzich wel jah maar kvin het altijd zo'n gedoe duurt weer lang enzo mjah.. je mot er wat voor over hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
juist maar das ook de bedoeling niet gloeiend heet natuurlijk denk dat dat iets te pijnlijk word maar het is echt goed heb paar maandjes in een kapsalon gewerkt en daar deden ze dat ook probeer bv 1 keer in de week ff een maskertje in je haar te doen is echt goed

:jaja:
Waarschuw beheerder
probeer eens koud te fohne en niet warm en met een kam na benede fohene van boven na onder
Waarschuw beheerder
Hair repair van Gliss Kur! Die je in kan doen na het wassen, maar ook als je haar gwoon droog is, wordt het lekker zacht van. Heb heel veel van die potjes en flesjes van Gliss kur, das echt super spul! En idd, je haar niet borstelen, op een satijnen kussen slapen en haarmasker eens in de zoveel tijd indoen.. Maar dat was al aangegeven..;)

Waarschuw beheerder
Als mn haar lang is heb k t ook heel erg pluizig! K heb t 2 jaar geleden maar af genkipt, omdat k t zat was om dr iedere keer zoveel zooi in te moeten doen, voordat t n beetje nornmaal zit :S
Ga nu weer n poging wagen om t te laten groeien 8)
Waarschuw beheerder
ja tis egt erg elke keer alsk naar de kapper ga .. dan ist een week denk niet pluizig en dan begint het gezeik weer.. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:14:
je hebt tog ook shampoo van bier?

ja klopt :) ... gist is hetgeen wat goed is voor je haar of zo :) ... eem rauw ei schijnt ook niet verkeerd te zijn eens in de zoveel tijd :) ... bekendste van die huistuin keukenmiddeltjes is citroen in de zomer in je haar.. wordt het blond van :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook dat probleem,ik gebruik een creme van Gliss Kurr,die je haar glad maakt en mider pluizig,helpt wel :yes:

Uitspraak van Laurine op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:18:
Hair repair van Gliss Kur!

en die gebruik k ook :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wax.. mousse.. van alles helpt bij mij..
gewoon als je ze gewasse hebt schuim erin doen en beetje spray gel!
Waarschuw beheerder
Heb je stijl haar of krullen?

Ik namelijk krullen en ik gebruik altijd alles van adrélon of hoe je dat ook schrijft...

Waarschuw beheerder
Keune producten gebruiken. De shamoos en wax zijn super en de rest natuurlijk ook. En om de 6 weken je haar knippen.

Waarschuw beheerder
Matrix - Serum
bij sommige kappers
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=200 cacheid=000a5d4a001df89346d21e3b1a01001232]http://img.epinions.com/images/opti/62/f5/John_Frieda_Frizz_Ease_Hair_Serum-resized200.jpg[/img]

Serum van john frieda (Y)

of

[img width=200 height=200]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3112354.jpg[/img]

Gliss kur anti-frizz serum liquid silk

Gebruik ook dagelijks de shampoo en conditioner van gliss kur balancing & shine aroma.. (Y) goed spul..
Waarschuw beheerder
thnx voor alle tips :)
kzal dingen zeker gaan proberen

:kots:
Waarschuw beheerder
Je kan ook je haar eens insmeren met extraverge olijfolie, 15 minuutjes in laten trekken en dan eruit wassen, krijgt je haar een oppepper van

misschien zal k het vandaag is proberen.. ben tog ziek dus wat moet je dan :/

Waarschuw beheerder
Stijltang is ideaal!! (wel met keramische platen)

Na het wassen eerst mouse in je haar doen,
droog fohnen en daarna nog een serum erin,
dan is het toch nog goed beschermd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:12:
Stijltang is ideaal!! (wel met keramische platen)

ja ik weet het, ik wou hem ook kopen maar ik vin hem best wel duur najah ik hep gwoon nooit geld eiglijk haha.. maar ik hoorde dat je haar er van verbrand en afbreekt enzo?

Waarschuw beheerder
Niet teveel cremespoeling gebruiken en een klein beetje wax door je haar helpt (y)
Waarschuw beheerder
Weet niet of je krullen hebt,maar dan zou je Andrelon perfecte krul shampoo,cremespoeling en creme kunnen gebruiken..........helpt perfect en is ook niet zo erg duur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 5 oktober 2005 om 13:14:
ja ik weet het, ik wou hem ook kopen maar ik vin hem best wel duur najah ik hep gwoon nooit geld eiglijk haha.. maar ik hoorde dat je haar er van verbrand en afbreekt enzo?

Ja klopt je moet het daarom goed beschermen dan valt het wel mee, heb er zelf in ieder geval geen last van!!
Doe het 1 keer in de week ofzo...

Waarschuw beheerder
ah pluizebol van me je brilcreme werkt toch altijd goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 16:10:
ah pluizebol van me je brilcreme werkt toch altijd goed

jawel snoetie .. maar na een paar uurties pluist me onderkant weer hihi.. en ik wil gwoon nix in me haar en dat het dan niet pluist :cry: 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 5 oktober 2005 om 16:30:
jawel snoetie .. maar na een paar uurties pluist me onderkant weer hihi.. en ik wil gwoon nix in me haar en dat het dan niet pluist

ja..dat zou ik ook wel willen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 17:28:
ja..dat zou ik ook wel willen

ja wie niet wehehe :)

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker wel duur bij de kapper of niet??

Daar heb ik eigenlijk geen idee van ik had een bon voor een gratis behandeling. Je zou het dus ff moeten vragen bij de kapper.

Waarschuw beheerder
nou sommige mensen hebben geen pluishaar..
Waarschuw beheerder
heb je dat clit kuur ;) al weleens gebruikt ? dat zit in een wit potje met een licht bruine deksel ... dat moet je na het douchen insmeren en dan 15 min in laten trekken en weer uitspoelen .. ik had ook erg pluizig haar vooral het onderste ! maar sinds ik dat spul gebruikt is het helemaal niet meer pluizig ! dus ik raad je aan om zn potje te gaan halen en dat eens te gaan proberen :jaja:
Waarschuw beheerder
gliss kur ..?? nee nog nooit gebruikt,. en weet je mischien ook heo het witte potje met het bruine dekseltje heet,, anders sta ik strax uren te zoeken 8)
Waarschuw beheerder
:cry: khep weer last van pluizels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillgirlsin (K) op woensdag 5 oktober 2005 om 13:29:
Weet niet of je krullen hebt,maar dan zou je Andrelon perfecte krul shampoo,cremespoeling en creme kunnen gebruiken..........helpt perfect en is ook niet zo erg duur

(y):jaja:
En je haar niet kammen, nee!
Waarschuw beheerder
Je hebt ook el-vive anti frizz masker dies ook wel ok.. Je kan ook hair repair crème in je pluispuntjes smeren. Dat trekt er gewoon in en is nog goed voor je haartjes ook..

Waarschuw beheerder
Wella Curl frizz free cream helpt wel goed!
Waarschuw beheerder
regelmatig je puntjes laten bij knippen schilt bij mij ook enorm veel pluishaar aan de onderkant en ziet er gelijk veel glanserder uit & verder af en toe een haar masker is ook wel goed en zoiewso niet je haar tevaak steilen kan je haar van uitdrogen doe je dat wel goed spul ervoor gebruiken voordat je je haar gaat steilen !

Waarschuw beheerder
Ik heb ook dat potje van glisskur, echt super:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op woensdag 5 oktober 2005 om 21:43:
regelmatig je puntjes laten bij knippen schilt bij mij ook enorm veel pluishaar aan de onderkant

jaja dat doe ik ook.. maar ik blijf knippen 8) hep strax geen haar meer :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gebruik altijd Fructis shampoo en crèmespoeling, werkt perfect bij mij :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik gebruik altijd Fructis shampoo en crèmespoeling, werkt perfect bij mij

als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar... dus ik zou als je je haar kleurt een andere shampoo gebruiken...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 6 oktober 2005 om 10:50:
als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar

:O dan weten we dat ook weer :D

Waarschuw beheerder
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril :P
Werkt erg goed tegen pluizen!!

Waarschuw beheerder
hehe heb ik sóchtens altijd...
ben net een ragbol dan :S
Maak t altijd nat, en met wat schuim :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 15:14:
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril

ja zeker ik gebruik dat ook en zolang ik dat erin heb heb ik geen pluisjes..

Waarschuw beheerder
idd.. beste uitvinding ever ;)
Waarschuw beheerder
gebruik eens een andere shampoo werkt ook gewoon hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op donderdag 6 oktober 2005 om 22:39:
gebruik eens een andere shampoo werkt ook gewoon hoor

ik hep al zoveel verschillende gebruikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 15:14:
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril

ja, maar daar word het zo vet van.

Waarschuw beheerder
Hmm ja dat is ook weer waar.. maja als je echt kroezig haar hebt als ik dan heb je het echt nodig ;)
Gebruik trouwens ook wel eens cocos vet, maar je moet dan wel een hele goede shampoo hebben voor het eruit wassen.
Waarschuw beheerder
Gebruik trouwens ook wel eens cocos vet, maar je moet dan wel een hele goede shampoo hebben voor het eruit wassen.

Cocos vet is het enige wat bij mij helpt tegen pluis en kroes :respect:

Alleen het is wel lekker vet spul indd en blijft in je haar zitten, maar is wel beter voor je haar dan wax.

Waarschuw beheerder
heb ik ook erg last van, heb van mezelf blond haar en kleine krulletjes.. nou lijk soms echt wel zon afro kapsel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 6 oktober 2005 om 10:50:
als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar... dus ik zou als je je haar kleurt een andere shampoo gebruiken...

Ik heb mijn haar niet gekleurd en dat zal ook nooit gebeuren ook :D Dus Fructis werkt voor mij perfect (F) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laurine op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:18:
Hair repair van Gliss Kur! Die je in kan doen na het wassen, maar ook als je haar gwoon droog is, wordt het lekker zacht van. Heb heel veel van die potjes en flesjes van Gliss kur, das echt super spul! En idd, je haar niet borstelen, op een satijnen kussen slapen en haarmasker eens in de zoveel tijd indoen.. Maar dat was al aangegeven..

:yes:

en ik gebruik er dan ook nog wax bij :D
en een goede shampoo is ook het halve werk...ik zweer op guhl shampoo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * * Rebecca * * op vrijdag 7 oktober 2005 om 23:13:
Cocos vet is het enige wat bij mij helpt tegen pluis

ja dat gebruik ik ook.. maar tis zo vet.. kwil beter gwoon nix in me haar

Waarschuw beheerder
Haarolie van de kapper werkt echt supergoed. Flesje kost 18 eurie en daar kun je een jaar mee doen.
Waarschuw beheerder
donateur
wax en gladmakende creme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:25:
Serum van john frieda

Heb die ook gekocht en het pluist idd wat minder en mijn haar voelt superzacht aan!

Deze:
[img width=200 height=150]http://i5.photobucket.com/albums/y185/LadyTorina/awpa24.jpg[/img]
(Palmers Coconut Oil Formula) werkt ook erg goed en ruikt nog lekker ook ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Misschien un keer je haar laten knippen.. omdat je punten heel erg doood zijn..??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:24:
Misschien un keer je haar laten knippen.. omdat je punten heel erg doood zijn..??

kga elke maand na de kapper :/

Waarschuw beheerder
je moet je haar 1x in de 6 a 8 weken laten knippen (puntjes) wassen met een shampoo die bij je haar pas voor gekleurd of droog haar (van nexxus)
droog maken of op laten drogen en dan een druppel (zijdeolie) silkterapy van farouk dr in doen en dan stijlen met de chi styltang van farouk dat werk echt!! geen goedkope meuk uit de drogist of winkel maar goed spul uit een salon

xxx

Waarschuw beheerder
oja en dan nog een beetje wax niet niet vet maakt maar t liefste dan ook van farouk de biosilk kei duur maar heel erg goed!!
Waarschuw beheerder
tjah ik heb daar egt geen geld voor..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb biosilk bij cosmo kappers gekocht dat doe ik eraltijd in voor het fohnen en daarna nog een beetje voor het stijlmaken en als ik dan klaar ben nog een beetje zodat het gaat glanzen

werkt ook goed alleen als het weer vochtig is dan maakt het niet uit dan komt die pluis bij mij wel weer terug helaas

Waarschuw beheerder
WATH?? baby olie ooow das echt slecht en die schampoo ook hij ruikt kei lekker maar die maakt je haar niet schoon omdat het de zelfde ph waarde heeft als je ogen.... :frusty:

Waarschuw beheerder
maar ook met de chi styltang (waar je daan gewoon voor spaart) of kunnen jullie dat niet? maar dan nog is het als je haar nat/vochtig word gaat het toch pluizen... :no: helaas
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van baby-olie krijg je toch heel vet, plakkerig en zwaar haar? Dat lijkt mij tenminste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillgirlsin (K) op woensdag 5 oktober 2005 om 13:29:
Weet niet of je krullen hebt,maar dan zou je Andrelon perfecte krul shampoo,cremespoeling en creme kunnen gebruiken..........helpt perfect en is ook niet zo erg duur.

gebruik het ook en werkt idd heeel goed :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:02:
Van baby-olie krijg je toch heel vet, plakkerig en zwaar haar? Dat lijkt mij tenminste.

mijn haar ging altijd helemaal in de klit door baby olie..ent werd ook plakkerig jah.. maar het ruikt egt heerlijk (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 22:02:

ik heb er nooit last van :)

Waarschuw beheerder
Het probleem is dat je van de meeste anti-pluis producten heel vettig haar krijgt.. en dat is ook weer niet de bedoeling..

Waarschuw beheerder
Magic, van swarzkopf, is alleen bij kappers verkrijgbaar, werkt enorm goed, geeft heel veel glans, de puntjes zijn wegetoverd en het ruikt nog lekker ook

het maakt je haar niet vettig als je het goed verdeeld

Waarschuw beheerder
[img width=100 height=150]http://www.sbs-uk.net/images/osis-magic.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
brylcreme!! wonderspul!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 15:25:
brylcreme!! wonderspul

werkt indd goet.. maar het stinkt verschrikkelijk en je hep er egt een vette kop van
Waarschuw beheerder
dan beter cocos vet

Waarschuw beheerder
donateur
Smooth Control - Conditioner van John Frieda (Y)

Ik gebruik het ook voor me pluizige haar... En ik vind het goed spul (Y) :yes:
Waarschuw beheerder
[img width=100 height=150]http://www.sbs-uk.net/images/osis-magic.jpg[/img]

:yes: deze hebben we thuis ook. echt fijn spul, maar je moet t idd wel goed verdelen.

Waarschuw beheerder
geen last van pluisjes.
Wel van die haarpunten die naar buiten gaan staan.. en dan net de verkeerde kant op.. grrrr!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 11:36:
geen last van pluisjes.

zo egt beter.. wees blij :)

Waarschuw beheerder
vroeger wel gehad.. bij mn scheiding. van die kleine minihaartjes die dan rechtop blijven staan.

Zijn opeens weg.. ik mis ze als kiespijn! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 11:45:
van die kleine minihaartjes die dan rechtop blijven staan.

ja dat hepk ook :( zeker niet leuk ..

Waarschuw beheerder
als mn haar handdoek droog is , gooi ik er altijd mouse en wat cocos vet aan de onderkant in :)
Waarschuw beheerder
Kerastase misschien? te koop bij sommige kappers. En dan de variant voor droog en pluizig haar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
John Frieda/Frizz ease

Waarschuw beheerder
moet je mijn haar eens zien als er niks in zit... :9..
zonder gel, niet de deur uit.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 18:21:
moet je mijn haar eens zien als er niks in zit...

hep je ook een pluizebolletje dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op maandag 17 oktober 2005 om 11:49:
ja dat hepk ook zeker niet leuk ..

Misschien een keer een andere scheiding proberen dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Die heb ik ook (Y) Werkt super..

Waarschuw beheerder
ff op google zoeken ofzo
Waarschuw beheerder
thnx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op dinsdag 11 oktober 2005 om 18:59:
ik heb biosilk bij cosmo kappers gekocht dat doe ik eraltijd in voor het fohnen en daarna nog een beetje voor het stijlmaken en als ik dan klaar ben nog een beetje zodat het gaat glanzen

Zow nou... ik had dat spul ook staan.. en normaal gebruikte ik t af en toe..

Nu een x gedaan zoals jij zei.. en t is niet pluizig! haha in ieder geval niet zo erg als t was..

Dus.. Dank je ! goeie tip hoor haha.. helemaal happy ermee nou.. :)
Waarschuw beheerder
:jaja: er komen hier wel goeie tips voorbij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 14:10:
je moet je haar 1x in de 6 a 8 weken laten knippen (puntjes) wassen met een shampoo die bij je haar pas voor gekleurd of droog haar (van nexxus)
droog maken of op laten drogen en dan een druppel (zijdeolie) silkterapy van farouk dr in doen en dan stijlen met de chi styltang van farouk dat werk echt!! geen goedkope meuk uit de drogist of winkel maar goed spul uit een salon

Hum ik moet 's ochtends om 6 uur de deur uit, dit klinkt alsof t een hele hoop tijd kost..... :-S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *it's me* op maandag 24 oktober 2005 om 09:37:
dit klinkt alsof t een hele hoop tijd kost.....

ja indd. zoveel tijd hepk ook niet
Waarschuw beheerder
Frizz Ease serum van John Frieda. De conditioner daarvan is ook super.

Waarschuw beheerder
ehm ja ik gebruik na t wassen mousse van taft, daarna laat ik t drogen. als t helemaal goed droog is doe ik er wat van die hard glue gel in van fructis en daarna nog wat haarlak van taft...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LOESJUUUH b) op maandag 24 oktober 2005 om 19:12:
De conditioner

en die ruikt zóóó lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 20:41:
en die ruikt zóóó lekker

ja de meeste shampoo's en shit ruiken wel lekker :D

Waarschuw beheerder
ik heb ook altijd pluizig haar :(
smeer er altijd een beetje baby olie in maar uit einderlijk gaat t toch pluizen.. wel minder maar toch:S
maar ik hoor vaan die john frida ofzo :O
waar ken je dat halen?? dat wil ik ook wel is proberen :D
Waarschuw beheerder
volges mij hepk het wel is bij de kruidvat gezien en kost het een godsvermogen voor een klein flessie.. maar indd hoor er egt heeel vaak over.. kga het wel halen zowieso

Waarschuw beheerder
naja prijs maakt me neit echt uit..
meestal dure dingen gaan ook wel lang mee? of is dat nu neit zo 8)
als ik maar van dat pluizen afkom..
nu ook heb over een dijk gefietst ben net een onplofte kat :/
Waarschuw beheerder
haha ja hepk ook vaak zit me haar goet.. gaak fietsen .. ist weer een ramp haha.. mjah..

Waarschuw beheerder
een pruik? nee grapje!
vaak dooie punten laten knippen en bij de kapper spul vragen mijn ma heeft ook erg droog haar ze heeft nu spul vd kapper gekregen van loreal het kost wel waat maar ze heeft geen pluizig haar meer

succes :flower:

Waarschuw beheerder
John Frieda/Frizz ease idd..helpt echt goed! :yes:

Waarschuw beheerder
heb k ook vooral omdat het een aantal keer geblondeerd is...

heb nu ook een of ander serum van de kapper... dat helpt goed! zal ff kijken wat de naam was!

Waarschuw beheerder
ik heb net dat john frieda gekocht..
mousse
spray
masker
en een soortige gel..
ffies kijken of t helpt B)

Waarschuw beheerder
Gel wax...had ook pluizig haar gewoon een groot stuk van me haar afgeknipt omdat dat dooie punten waren O:) nu pluist het niet meer :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 17:40:
mousse
spray
masker
en een soortige gel..
ffies kijken of t helpt

Yeah, lett me know, if it works
Waarschuw beheerder
donateur
mousse
spray
masker
en een soortige gel..
ffies kijken of t helpt

Superspul (y)
Anders antifrizz van Wella professional

Waarschuw beheerder
Diee rotzooi vna garnier so groen flesje hoorde dat het hielp
Waarschuw beheerder
ik gebruik altyd andrelon glad en stijl (y)
Waarschuw beheerder
ja ik doe ook zo weinig mogelijk erin want vet is het wel idd :/

Waarschuw beheerder
Hej,

Ik gebruik altijd van elvive haarpunten concentraat. Je moet er niet te veel in doen, maar het werkt wel. En om alles een beetje aan elkaar te plakken spuit ik er wat haarlak in en dan erin knijpen zodat je haar aan elkaar blijft plakken.

En als ik mijn haar was, om de dag, doe ik alleen in de punten cremespoeling of een masker.

Ja of misschien wordt jou haar gewoon niet langer en moet je de punten weer eens bij laten knippen.

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 16:16:
en moet je de punten weer eens bij laten knippen.

ja hep he tnu zovaak laten knippen dat ze bij de kapper al vragen watk elke keer kom doen omdat ik niet eens dooie punten hep..me haar is gwoon heeeel droog

Waarschuw beheerder
nou ik heb alles geprobeerd hoor 8)
die soortige spray (geen haarlak)
vond ik niet echt goed :S (mischien had ik t in combi met wat anders moette gebruiken..

dan die soortige creme gel..heb je ook neit veel van nodig.. werkt goed (Y)

dan die mousse.. ruikt apart maar is goed (Y)

en dan masker.. had ik er vanacht in.. en me haar is nog nat van t douchen.. dus weet nog niet of dat goed is 8)

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sabastiaan molding mudd..het kost wel wat,maar je hebt echt heel weinig nodig en het werkt echt super (y)

Waarschuw beheerder
heb ook heeel pluizig haar, maar probeer frizz-ease werkt echt heel goed ik heb er de shampoo van is heel goed(y)!!
dat is stap 1 en dan heb je er nog 4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had die frizz-ease ook, maar het werkte voor geen meter vond ik.

Tot nu toe het beste resultaat met anti-pluis troep van de bodyshop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mixie op vrijdag 11 november 2005 om 21:59:
Ik had die frizz-ease ook, maar het werkte voor geen meter vond ik.

daar word je haar alleen maar vet van
Waarschuw beheerder
donateur
ik smeer meestal wat wax in mn haar..
maar moet t daardoor wel elke dag wassen..
waardoor mn haarverf er snel uitgaat..
dus ik ga die producten van jullie maar es proberen :D

Waarschuw beheerder
nou gelukkig werkt het bij mij wel echt en ik heb er helemaal geen vet haar door!
Waarschuw beheerder
donateur
biosilk van farouk dat heb ik en is lekker zacht en werkt wel goed moet ik zeggen :yes:

Waarschuw beheerder
Ik gerbuik nu een of andere mousse van John Frieda. Kost wat, maar t werkt wel (Y)

Waarschuw beheerder
mijn krullen pluizen heel erg!
al die john frieda shit helpt bij mij iig niet!

gebruik nu gewoon een soort van niet zwaarmakende wax dat ik in beetje erin kneed, dat werkt nog het beste..
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij pluisde t ook altijd zo
heb er een oplossing voor
ik gebruik een hele scherpe kam, en heb nu nooit pluizig haar meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 23:17:
bij mij pluisde t ook altijd zo
heb er een oplossing voor
ik gebruik een hele scherpe kam, en heb nu nooit pluizig haar meer

haha tjah is ook een oplossing.. maar liever niet :)

Waarschuw beheerder
Kérastase Oléo-Relax shampoo en masker.
Voor het fohnen Liss Control van L'oréal.
Enkel bij de kapper verkrijgbaar.
Waarschuw beheerder
ja kdoe nu meestal als me haar nat is er van dat kokos vet in en alst dan opdroogt pluist het niet egt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zondag 13 november 2005 om 18:40:
biosilk van farouk dat heb ik en is lekker zacht en werkt wel goed moet ik zeggen

ikke volgens mij ook... heet iig biosilk, is volgens mij niet in winkels te koop, ik haal het bij mijn kapperszaak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 15:28:
John Frieda/Frizz ease

Die heb ik ook, en ben er tevreden over :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 17:20:
John Frieda/Frizz ease idd..helpt echt goed

Vind ik ook!

Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 11 november 2005 om 22:04:
daar word je haar alleen maar vet van

Valt wel mee hoor, je moet het alleen wel op heel nat haar doen, niet te veel, en ook niet te veel bij je hoofdhuid.. Ik gebruik het alleen in mn punten. Heb toevallig vandaag een nieuw flesje gehaald, heb er een jaar mee gedaan!

Waarschuw beheerder
ik wordt ook niet goed van dat pluisige haar :(
misschien moetik ook maar eens dat john frieda frizz gebruiken

Waarschuw beheerder
Het is ook beter voor je haar als je het niet te vaak wast.
Naspoelen met koud water zorft voor glans.

Stijltang is niet goed voor je haar. Door de warmte verliest het haar zijn vocht waardoor ze droog worden.

Waarschuw beheerder
k heb toen dan john frieda serum ofzo gebruikt maar hielp maar een heel klein beetje bij mij.. rotzooi zo duur..
Waarschuw beheerder
ja tis niet meer normaal joh die prijzen tegenwoordig :/
Waarschuw beheerder
serum van John Frieda (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je olie in je haar doet en het dan styled, pluist het ook niet meer.
En dat het schadelijk is valt wel mee hoor, zolang je het maar niet iedere dag doet en wel eerst olie (serum) in je haar smeert

Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar

hehe wijffiej..
tjah mijn haar is helemaal erg:|
jij heb et denk nog nooit egt goed gezien hehe..
all1 misschien als je me zag fietsen..all1 dan let je der denk nie egt op..maar kheb egt n bos krullen:| wat heel erg pluist haha..all1 kweet ook nooit egt wat kder precies aan kan dan doen..doe meestal heel zooitje gel in&haarlak
Waarschuw beheerder
Ik ik word er gek van:@

doe er schuimgel in van newwave da helpt wel(Y)

Waarschuw beheerder
haha..

ben k tog nie de enigste:P

mjah is wel handig zow..
btje elkaar tips geven:)

jah die schuimgel heb k ook wel is gebruikt das ook wel goed:)

Waarschuw beheerder
probeer de spullenvan john frieda... dat werk echt :D
het is misschien wel wat duurder maar het is wel goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 17:09:
ikke volgens mij ook... heet iig biosilk, is volgens mij niet in winkels te koop, ik haal het bij mijn kapperszaak.

die gebruik ik ook en helpt egt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 19:23:
hehe wijffiej..
tjah mijn haar is helemaal erg
jij heb et denk nog nooit egt goed gezien hehe..
all1 misschien als je me zag fietsen..all1 dan let je der denk nie egt op..maar kheb egt n bos krullen wat heel erg pluist haha..all1 kweet ook nooit egt wat kder precies aan kan dan doen..doe meestal heel zooitje gel in&haarlak

hey wijffiej,,
njah ik hep je haar wel is gezien en das indd niet zonder pluis mjah als jij mij tegenkomt 's ochtends hep ik gelukkig bijna altijd een pet op want mij wil je ook zeker niet zien haha.. alsk uitga dan zit er veel kokos vet in.. ma na school ofzo meestal nix.. lang leve de mutsen en petten :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 19:31:
mjah is wel handig zow..
btje elkaar tips geven

ja tog :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 20 december 2005 om 22:20:
hey wijffiej,,
njah ik hep je haar wel is gezien en das indd niet zonder pluis mjah als jij mij tegenkomt 's ochtends hep ik gelukkig bijna altijd een pet op want mij wil je ook zeker niet zien haha.. alsk uitga dan zit er veel kokos vet in.. ma na school ofzo meestal nix.. lang leve de mutsen en petten

haha:D
tjah naar school boeid et me ook egt nie hoor..
is tog maar school hehe..mjah met uitgaan..tjah..ligt der aan of k veel zin heb om et pluis helemaal weg te werken hehe..:P

Waarschuw beheerder
misschien de dooie puntjes eraf..

en een maskertje van zeealg
hadden ze van schwarzkopf ergens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 08:43:
haha
tjah naar school boeid et me ook egt nie hoor..

haha nee indd mij ook niet hoor :)

Waarschuw beheerder
TEC liss control van L'Oréal werkt bij mij wel

Waarschuw beheerder
Pff heb ik ook vaak last van :gaap:
Vaak als ik net naar buiten ben geweest ofzo.

Al moet ik zeggen dat dat Frizz Ease spul best wel werkt, alleen vergeet het vaak O:)
Waarschuw beheerder
donateur
kheb laatst in een zo'n kapperswinkeltje Magic osis serum anti friss van schwarzkopf gekocht (op aanraden;) ) echt superspul:yes: , kost wel 7 euro voor 50 ml , maar je hebt er maar weinig van nodig en je hebt geen last meer van pluizig haar + een mooie glans(Y)
Waarschuw beheerder
kerastase (loreal) elasto curl ( niet uitspoelbaar) echt n wondermiddel tegen pluis..
heb zelf veel krullen en werd er ook gek van, maar dit werkt echt goed
Waarschuw beheerder
ik heb er ook heel erg last van en heb ook van alles al geprobeert maar weet egt de oplossing niet

Waarschuw beheerder
Puntjes knippen en eventueel iets van vet of wax erin doen

Waarschuw beheerder
bij mij helpt niks :/

Waarschuw beheerder
donateur
afknippen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
chi tang kopen en biosilk dan werkt echt je kan het trouwens alleen in een kappers zaak kopen en ik heb echt heel erg pluis haar sinds ik dit heb en gebruik wil ik niets anders meer

Waarschuw beheerder

Ik kan je heel goed aanraden HENNA plus hairwonder,hair repair cream.

Jou haar pluizig door gebroken punten,maar dit helpt echt goed gebruik het nu voor de 4 x pas maar merk het verschil meteen.

En een tubbe van 150 ml kost maar 7 euro en kun je van de DA krijgen.;)

Wat ook goed helpt voor droog haar is baby olie ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:28:
wax erin doen

Wax is niet goed, dat verstikt je haar juist alleen maar..,
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe kom ik nu met die kou van mijn statische haar af :[
Vind dat zo irritant(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 21:58:
statische haar

Hehe baby olie doet wonderen daarmee ;) en maakt je haar ook mooi glanzend het is wel vettig maar met mate en je haar glanst dana ook mooi ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar daar wordt het zo zwaar van, en gaat het nog meer hangen dan dat het al doet :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 22:02:
gaat het nog meer hangen dan dat het al doet

Damn zou schuim juist moeten helpen..,
Waarschuw beheerder
donateur
Goed.. Ik straks op stap, en ga er een flinke bol schuim in doen.. Dat maar eens proberen ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 22:06:
Dat maar eens proberen ja

Moet je gewoon de goedkoopste hebben die plakken meestal nie zo erg ;)

Waarschuw beheerder
biosilk(is zijde) van farouk werkt echt heel goed doe je in nat haar en droog haar klein beetje van nodig en je pluis is ver weg en je haar word er niet vet van lijkt net of je er niks in hebt,alleen verkrijgbaar bij de kapper best prijzig maar je doet er erg lang mee,je moet er iets voor over hebben toch.
en een shampoo voor beschadigd haar gebruiken en een leave in conditioner(bc bonacure moisture kick)ook van de kapper kost rond de 10 euro maar doe je ook erg lang mee.
en 1 of 2 keer in de week een goed masker voor droog en beshadigd haar kan je savonds voor je gaat slapen erin doen en sochtends uitspoelen!

Waarschuw beheerder
oja geen gel of schuim gebruiken gaat het niet van glanzen en voelt ook niet lekker aan en verhelp je het pluizen niet mee.
succes ermee!!!

Waarschuw beheerder
hmm veel tips:)
zal is n zooitje opschrijven:P dan ga k ff in kopen doen hehe:)

Waarschuw beheerder
donateur
John Frieda Frizz Ease
Toni&Guy tame it serum

Gegarandeerd succes! :yes:
Waarschuw beheerder
ik had ook altijd last van pluizend haar enz.
ik borstel me haar eerst uit en daarna was ik het met andrelon perfecte krul en doe daarna de conditioner der in en spoel het uit droog me haar af en doe dan wetgel van andrelon der in en kneed het zodat het goed verdeeld is en laat dan me haar an de lucht drogen . bij mij werkt het heel goed

Waarschuw beheerder
Vooral je haar niet fohnen :no:

Daar wordt je haar onwijs droog van !!

Als je haar nat is, gewoon regelmatig kammen totdat het droog is, met een borstel met varkenshaar.

Gewoon wassen met Palmolive shampoo en crémespeling.

en heel af en toe doe ik er nog wel eens Gliss Kur hair repair van Scharzkopf High-Gloss Emulsion, Shinning Blonde)in.

en af en toe de puntjes knippen (Y)

Dit zijn de tips die ik je kan geven, want zo doe ik het altijd ... en zie mijn haar ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:07:
en zie mijn haar

oh heb je haar ja...veel dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van carta blanca op dinsdag 17 januari 2006 om 19:13:
oh heb je haar ja...veel dan?

ppfff Carta ... je moest eens weten ... dat haar op mn tenen enzo

zit nooit in model ... maar met een beetje hair repair zit de krul dr weer mooi in 8)

Waarschuw beheerder
Gewoon wassen met Palmolive shampoo en crémespeling

neee man!!! oowoooowooowo die parken denkt t te weten!
wassen met herbal essences! :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:20:
maar met een beetje hair repair zit de krul dr weer mooi in

hebbie krullen dan?? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:54:
herbal essences

Die is ook zeeeer fijn, maar daar kriege ik vettig haar van :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:54:
hebbie krullen dan??

Op mn tenen :S ;P
Waarschuw beheerder
bamboe shampoo voor droog haar werkt goed.. en om de 5 wasbeurten een haarmasker :D

Waarschuw beheerder
Ik smeer er vaak Henna Plus in, maar nu heb ik een steiltang, de True Ceramic Pro, en dat werkt super!!
Geen rare eindjes meer!! En heeel zacht haar!
Waarschuw beheerder
:jaja: de stijltang heb ik ook.. alleen niet egt vaak zin in .. wheheh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar met de True Ceramic Pro heb ik m'n haar in een kleine 10 minuten al steil hoor. Gaat echt wel snel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:15:
Maar met de True Ceramic Pro heb ik m'n haar in een kleine 10 minuten al steil hoor. Gaat echt wel snel!

:| das zeker snel.. ik ben zeker een half uur bezig

Waarschuw beheerder
een half uur?? ben hoogstens 5 minuutjes bezig als ik me haar stijl..
Waarschuw beheerder
ff een paar tipjes wat allemaal het beste voor je haar is ;)

als het dooie puntjes zijn zou ik het der dan maar toch van af knippen :jaja:

niet iedere dag je haar wassen met shampoo is slecht voor de zuurgraad van je hoofdhuid kan ook gewoon met water.

fohnen en stijltangen zijn absoluut slecht voor je haar daar word het echt droog van ik fohn bijna nooit me haar alleen als het echt nodig is. maar anders moet je van te voren wat schuimgel in je haar doen voordat je het gaat fohnen/stylen dat beschermd tegen de hitte.

zou ook vooral niet teveel dingen door je haar gooien :nee: wat altijd wel goed is is een serum kan je gewoon bij de drogist kopen is misschien wel een duur geinjte omdat het altijd wel kleine flesjes zijn maarjah je moet der wat voor over hebben he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mij pluisjes zijn tog al een btje weg lijk het wel
Waarschuw beheerder
jonh frieda heb een speciaal gel/olieachtig serumpje..
egt super..
ik heb m vor donkerhaar maar je heb t ook vor blond..
zal effies zoeken vor je..
:yes:
Waarschuw beheerder
[img width=140 height=270]http://www.johnfrieda.com/images/products/large/38_large.jpg[/img]

Spotlight sleek & shine detangler

How It Works
Illuminates blonde with a crystal-clear layer of shimmery shine
Ultra-light gloss leaves wet hair snag-free
Creates a smooth-as-glass finish and a highly-reflective, "show-off" shine
Instantly sleeks, detangles and "spotlights" blonde highlights
Perfect for short or long hair
Won't dull or darken, so blonde stays bright
For natural, color-treated or highlighted blondes

How To Use
To smooth, gloss and detangle wet hair, rub a dime-size* amount into palms and smooth evenly through soaking wet hair, concentrating on ends. Do not rinse out. Blow-dry or style as usual.

To smooth, gloss and luminize already dried hair, rub a drop or two* into palms and smooth hands over surface of dry hair. Add a bit more to calm flyaways.

* Use more or less product, depending on length and thickness of hair.
Waarschuw beheerder
bryllcreme wil ook nog wel eens helpen en wat bij mij ook wel werkte is de wax van de hema de blauwe
Waarschuw beheerder
sheer blonde is iig niet goed spul je haar droogt er ontzettend van uit.

ik heb jarenlang problemen met m'n haar gehad en heb sinds
vorig jaar een soort van ontkroeskuur gehad...
het kost wat maar een jaar lang is het alsof het gestyled is. fohnen en je bent klaar..

olie met aloë vera is ook super voor je haar...
(kapperswinkel)
en van fudge heb je een busje ervoor en die haal je bij de kapper.

schuim wax etc etc is slecht voor je haar, het droogt uit..

Waarschuw beheerder
ohhhhhh verschrikkelijk irritant of niet, ik heb het ook heel erg, en heb alle dure potjes, cremepjes en maskertjes al geprobeerd, echt waardeliis en niks helpt....

soms word je daar echt depressief van :/:/:/

Waarschuw beheerder
hmmmpfff ik ken t probleem,,
het enigste wat bij mij helpt is een steiltang,,daar wordt het echt zoooo zacht en glad en anti-pluis van :D
maarja,,zodra het dan weer in aanraking komt water slaat het bij mij weer in de krul
maar een steiltang is ook niet goed voor je haar helaas,,

Waarschuw beheerder
andrelon creme GLAD&STIJL na t douchen een klein beetje erin doen,niet uitspoelen en in de puntjes een drupje wax.
En niet te vergeten je dooie punten knippen dat is meestal de grootse oorzaak.. succes :D

Waarschuw beheerder
word mn haar supervet van , en vooral met dit weer .....maarja je moet toch wat ..statisch is ook niks

Waarschuw beheerder
donateur
Brylcreem is ook een wondermiddel! Maar wel meteen na het wassen in doen... Je haar op laten drogen in een strakke knot, zodat de punten er ook in zitten en dan stijlen maar :)! Bij mij helpt t perfect!

Waarschuw beheerder
Sheer Blonde is echt rotzooi inderdaad je haar wordt er alleen maar droger van

Waarschuw beheerder
ik heb sinds 2 mdn de oplossing voor mijn haar..wel alleen bij de kapper te koop, de tube kost dan ook 17.95. doet er wel heel lang mee.
het is van PACT, IMPACT. daaronder staat: sleek, lightweight smoothing potion.

na je haartjes wassen, ff handdoek maken, spul erin, doorkammen, en niet fohnen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 13:32:
Je haar op laten drogen in een strakke knot,

ja maar dan zit er meteen zo'n bobbel in. :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
chi tang kopen :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik heb het ook echt heeeeeel erg vooral al heb ik net een trui aangetrokken ofzo..
Maar mijn haar is ook op sommige stukjes afgebroken en dat gaat dan ook zo leuk omhoog staan :(
Waarschuw beheerder
Goede cremespoeling gebruiken! Sommige zijn beter geschikt voor je haar dan andere!
Waarschuw beheerder
Ik had het ook heel erg, maar probeer na het wassen eens een maskertje (aangeraden door topkapper) in je haar te doen (je kan zelf kiezen welke je gebruikt, de meesten van de "bekende" merken zijn wel goed) en als finishing touch een paar druppeltjes frizz ease serum van John Frieda (geen sheer blonde!!) door je haar...
helpt perfect, glad en niet pluizig zonder dat je haar vies vet is :jaja: beste resultaat is daarna nog droogfohnen of met de stijltang erdoorheen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 19:25:
ja maar dan zit er meteen zo'n bobbel in.

Klopt, maar als je het daarna stijlt met je stijltang is die bobbel ook meteen weg... Bij mijn haar is dat juist een uitkomst, aangezien ik krullen heb en deze dan alvast worden 'uitgerekt'!

Zijde wil ook helpen... BioSilk heet het! Dat in handdoekdroog haar masseren en dan laten opdrogen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van gliss kur (ofzo) masker voor droog haar werkt egt super goed

Waarschuw beheerder
Ik blijf bij de True Ceramic Pro met een beetje Brylcreem (rode). Gaat het mooi van glanzen en supersteil!!
Waarschuw beheerder
ja brylcream gebruikte ik vroeger altijd.. ma ik vind het stinken
Waarschuw beheerder
ik weet het:D

(y) gewoon halfkaal ideaal (y)
dan kan het ook niet pluize:P
Waarschuw beheerder
ja de bovenkant ken dan nog pluizen tog.. :)
Waarschuw beheerder
haha dan doe je et helemaal kaal(Y)

Waarschuw beheerder
Wax professional van de hema schijnt super te werken.. Mn zusje had er veel over gehoord, heb t vandaag voor t eerst in, tot nu toe nog geen pluis :D

Waarschuw beheerder
Heb alleen last van diej babykrullen
Dat is pas klote maarjah heb je gel voor he :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 11:53:
Heb alleen last van diej babykrullen

haha ja dat heb ik ook erg :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op maandag 6 februari 2006 om 16:53:
haha ja dat heb ik ook erg

Jah.
Dat is echt vervelend als je het op een staart hebt ofsjow en je doet er geen gel in binnen enkele seconden lijk je net een bloem met al diej krullentje's :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2006 om 17:32:
Jah.
Dat is echt vervelend als je het op een staart hebt ofsjow en je doet er geen gel in binnen enkele seconden lijk je net een bloem met al diej krullentje's

hahah een bloem.. :D.. ik hep geen krullen bij mij ist gwoon stijl ma heel kort en gaat overeind staan enzo hahahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 13:56:
True Ceramic Pro

waar kan je die kopen of bestellen!
ik heb nu een steil tang van baby liss.. op zich goed maar heb hem per ongeluk een hele dag aan laten staan! nu doet ie het niet zo best meer!
Waarschuw beheerder
Andrelon Glad & Steil

Shampoo
Creme spoeling
Direct gladmakende creme
Waarschuw beheerder
speciaal ontwikkeld voor eigenwijs of pluizig haar.Deze creme verrijkt met satijn-extract,gaat het pluizen van je haar tegen en maakt je haar direct en op elk moment gladder,steiler en beter handelbaar.De creme kan zowel op vochtig als op droog haar worden gebruikt en is niet vet.Het wordt snel opgenomen door je haar en houdt je eigenwijze lokken in bedwang.

voor een optimaal resultaat gebruik je ook Glad en steil shampoo en cremespoeling.

Waarschuw beheerder
Heb ook vrij pluizig haar, maar ik gebruik nu zo'n maand lang winterboost van andrelon.
En het zit een stuk beter!
Minder pluizig iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Miss C* op dinsdag 7 februari 2006 om 15:37:
Andrelon Glad & Steil

Shampoo
Creme spoeling
Direct gladmakende creme

hep ik gehad.. werd mijn haar zoooooo droog van en werd het dus nog erger..

Waarschuw beheerder
knip er een stuk af en pak de steiltang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 17:39:
knip er een stuk af en pak de steiltang

doe ik zo vaak
Waarschuw beheerder
@ Terror-Oma: bij mij werkt t supergoed!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook pluis haar :jaja:

Ik smeer er na het wassen altijd olie in :9

Of :
[img width=200 height=200 cacheid=000ba00600218b2c08203f7a1a013887dc]http://pics.drugstore.com/prodimg/72883/200.jpg[/img]

En nu heb ik :

[img width=151 height=384 cacheid=000ba00f00218b3195f3dc981a013887dc]http://www.hairproducts.com/images/sty-chi101.jpg[/img]

Je hebt maar vet weinig nodig als je haar nat is smeer je het er op/in what ever en je haar word niet vet, is vet zacht, glanst mooi en pluist niet :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 7 februari 2006 om 22:45:
Ik heb ook pluis haar

Ik smeer er na het wassen altijd olie in

Of :

En nu heb ik :

Je hebt maar vet weinig nodig als je haar nat is smeer je het er op/in what ever en je haar word niet vet, is vet zacht, glanst mooi en pluist niet laatste aanpassing 7 februari 2006 22:46

hmm die heb ik nog niet voorbij zien komen :)
Waarschuw beheerder
Frizz ease B)
werk goed bij mij iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 7 februari 2006 om 23:16:
hmm die heb ik nog niet voorbij zien komen

Ik zou zeggen gewoon proberen

Het is best prijzig maar je doet er super lang mee omdat je maar een paar druppels nodig hebt

Beetje op je scheiding, haar punten en je hele haar en thats it

Waarschuw beheerder
bij de kapper een olie/masker halen :jaja: plastic folie over het haar en föhn erop zodat 't warm word half uurtje in laten werken
Waarschuw beheerder
heb ik ook wel es last van vooral in de winter valt me op maarjah beetje platdrukke met schuim en het is weer een beetje weg
Waarschuw beheerder
Cocos van palmers Dat is ook te betalen kost 8 euro (bij de drogist) per pot En k doen dr ong. een heel jaar mee!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Andrelon glad makende creme..
Helpt ook tegen pluizig haar..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MISS-LIZZ op woensdag 8 februari 2006 om 13:41:
Cocos van palmers Dat is ook te betalen kost 8 euro (bij de drogist) per pot En k doen dr ong. een heel jaar mee!!

Dat is echt zoooooooooooooooooooooooo ranzig :/

Word je haar echt smerig vet van net Brylcreem :/

Waarschuw beheerder
Hier miss opperpluis....

Bij krullen...

Shiney wax kruidvat huimerk 2 euro niet vet, ruikt lekker pluist absoluut niet zelf niet tijdens of na het stappen....

Bij straighten....

John Frieda anti Frizz... nr. 3... werkt als een tiet... is wel iets duurder maar je doet er mega lang mee....
Waarschuw beheerder
puntjes een keer bij laten knippen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cyruss op woensdag 8 februari 2006 om 14:40:
puntjes een keer bij laten knippen..

voor de 100ste keer dat doe ik zo vaak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MISS-LIZZ op woensdag 8 februari 2006 om 13:41:

haha ja indd die is goed die heb ik al :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 8 februari 2006 om 15:54:
Cocos van palmers Dat is ook te betalen kost 8 euro (bij de drogist) per pot

Welke drogist haal jij het dan :vaag:

Ik betaal er namelijk 5 euries voor and I'm loving it :lief:

Is echt HET ENIGE waar mn haar een beetje normaal bij zit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * * Rebecca * * op vrijdag 17 februari 2006 om 23:46:
Welke drogist haal jij het dan

Ik betaal er namelijk 5 euries voor and I'm loving it

Is echt HET ENIGE waar mn haar een beetje normaal bij zit!!

ja ik betaal ok 5 euro bij kruidvat.. ma je ken ook een grotere pot kopen die is wel 8 euro
Waarschuw beheerder
Misschien nog een tip: Gebruik geen producten waar alcohol in zit,dit zorgt ervoor dat je haar droog word en dus gaat pluizen. Geen haarlak of Mouse er indoen. tenzij er geen alcohol in zit :P

Heb zelf krullen en jaren gezocht naar de juiste dingen en ik gebruik nu Murray's super light is zo een oranje potje en soms wax van huismerk trekpleister word je haar ook niet vet van. Maarja met steil haar weet ik het niet precies,succes

Waarschuw beheerder
brylcream doe ik meestal in me haar,dat werkt wel:jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb soms pluizig haar maar bij mij werkt een plastic kam met haarlak erop gewoon goed
en je ziet verder niet dat je er iets in hebt zitten:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:11:
brylcream doe ik meestal in me haar,dat werkt wel

dat is echt vies spul vind ik.. veel te vet.. dan loop je met zo'n vette kop rond vind ik ook niet mooi eruit zien..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar ken je producten van john frieda halen dan?
Waarschuw beheerder
dat heet de winter

cv binnen en koude lucht buiten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 februari 2006 om 19:00:
waar ken je producten van john frieda halen dan?

kruidvat volges mij.. maar k weet niet zeker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Andrelon glad en stijl :lief:

De shampoo, conditioner en dan dat vage pomp-potje wat je er op kan doen als het droog is, weet nie meer hoe dat heet. :/

En na het wassen fohnen doet ook wonderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alet op woensdag 1 maart 2006 om 14:51:
En na het wassen fohnen doet ook wonderen.

ja droogt je haar nog meer uit:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op woensdag 1 maart 2006 om 18:51:
ja droogt je haar nog meer uit

Tegenwoordig heb je daar hele goeie cremetjes tegen hoor.
En mijn haar krult en pluist als een gek als ik het gewoon laat opdrogen en als ik het fohn niet. :/

Ik fohn het trouwens ook elke dag en mijn haar is alles behalve droog btw
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken

toch blijft fohnen slecht voor je haar
en al die crempjes maken het er echt niet beter op.
het lijkt van de buitenkant miss wel
maar van binnen is een ander verhaal
Waarschuw beheerder
het klinkt mis een beetjuh raar

maar een klein beetje baby olie op nat haar inbrenge werkt super maar je moet het alleen op nat haar doen anders word je haar vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van × (L) × op woensdag 1 maart 2006 om 20:49:
Andrelon Glad & Steil

&

Schwarzkopf
Gliss Kur
Hair Prepair

Waarschuw beheerder
andrelon perfecte krul -> dat pompje
de shampoo en cremespoeling vind ik niet zo fijn, maar dat pompje wel!

Waarschuw beheerder
Na het wassen even wat olie in het haar doen..
Waarschuw beheerder
Je moet bij de kapper een flesje zijde halen, dat is best prijzig maar je hebt maar een paar druppels nodig. Dan is het echt superzacht. Ik heb zelf Biosilk van silk therapy, werkt goed! Vooral met fohnen/stijlen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kruidvat volges mij.. maar k weet niet zeker

thnx wijffie ;) :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
biosilk gebruiken werkt (y)
Waarschuw beheerder
me moeder zou met de ouwerwetse middelen komen...

geloof dat ei in je haar ook gezond is of bier....

zelf nog niet geprobeerd... lijkt me vreselijk stinken vandaar...
maar moet een goede oppepper zijn:D

as jij ff probeert en verslag doet hier;):):D
Waarschuw beheerder
donateur
Je haar zo nu en dan een masker geven met een rijpe geprakte avocado werkt ook heel goed :jaja:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 13:35:
Na het wassen even wat olie in het haar doen..

Olijfolie (Y)
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik..

grootmoeders tips zijn zo slecht nog niet:)
Waarschuw beheerder
Allemaal heel leuk die producten maar ik heb er nog geen gevonden die ervoor zorgt dat het ook stijl&glad blijft in een benauwde ruimte of vochtig weer (vooral dit weer!) iemand daarvoor nog tips?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op donderdag 2 maart 2006 om 19:44:
dat bedoel ik..

grootmoeders tips zijn zo slecht nog niet

Die heb ik niet van grootmoeder, die zijn van mezelf :9

Uitspraak van ~lissy op donderdag 2 maart 2006 om 20:59:
maar ik heb er nog geen gevonden die ervoor zorgt dat het ook stijl&glad blijft in een benauwde ruimte of vochtig weer (vooral dit weer!)

Heel veel, maar dan ook HEEL VEEL haarvet, en voor de rest voorkom je het gewoon nauwelijks :nee:
Waarschuw beheerder
het klinkt wel ranzig maar baby olie er in:D

helpt echt

gewoon een half uurtje laten zitten
Waarschuw beheerder
Trws als je er vooral aan de onderkant last van hebt zou ik er gewoon een stukje af laten knippen! Als je dat nog niet hebt geprobeerd ten minste. Is natuurlijk helemaal niet leuk maar dat helpt wel denk ik.
Waarschuw beheerder
frizz ease ofzoiets..of zon oliemaskertje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 15:51:
Heb ook vrij pluizig haar, maar ik gebruik nu zo'n maand lang winterboost van andrelon.
En het zit een stuk beter!
Minder pluizig iig

me2! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook pluizig haar :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marly87 op donderdag 2 maart 2006 om 13:42:
e moet bij de kapper een flesje zijde halen, dat is best prijzig

hoe prijzig dan??:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??laatste aanpassing 4 oktober 2005 15:10

een beetje van die wax van taft in dat blauwe potje (kost 4,00) en daarna een beetje stijlen met een stijltang, :)
Waarschuw beheerder
donateur
Serum in je haar doen dat helpt tegen pluizig haar (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van )-Diana-( op dinsdag 28 maart 2006 om 17:11:
Serum in je haar doen dat helpt tegen pluizig haar

das tog vet duur
Waarschuw beheerder
donateur
15 euro ofzo ?:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor valt best wel mee..

Ik haal altijd een flesje bij de kappersgroothandel is iets van 9 euro maar doe ik heel lang mee!

Maar bij het kruidvat/Etos hebben ze ook wel goedkopere hoor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op dinsdag 28 maart 2006 om 17:28:
15 euro ofzo ?

:|
njah voor mij is alles duur ik heb 0 euros duss haha
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ben je niet de enige 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
babyolie werkt idd wel een beetje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 maart 2006 om 17:10:
een beetje van die wax van taft in dat blauwe potje (kost 4,00) en daarna een beetje stijlen met een stijltang,

Door een stijtang word je haar nog droger en pluiziger :o
Zoveel mogelijk proberen te vermijden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 19:15:
Door een stijtang word je haar nog droger en pluiziger

dat lijkt me indd ook

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alet op woensdag 1 maart 2006 om 14:51:
Andrelon glad en stijl

De shampoo, conditioner en dan dat vage pomp-potje wat je er op kan doen als het droog is, weet nie meer hoe dat heet.

ja das egt wel super spul dat gebruik ik ook maar ik heb nu ook die shampoo van elvive nutri gloss en die cremespoeling... daarna da spul van t pompje erop en je haar is niet meer droog en pluizig :jaja:

Waarschuw beheerder
[img width=210 height=300]http://www.haarshop.nl/pics/large/G/GF1548.jpg[/img]
samen met [img width=210 height=300]http://www.haarshop.nl/pics/large/B/BI5600.jpg[/img]
voor professionals, kost wat maar dan heb ook wat.
echt een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
nou word het helemaal weer erg.. met die zomer
Waarschuw beheerder
met al dat zwemmen enzo :'(

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb daar ook meestal last van als het nat is geweest..
daarom doe ik altijd na het douchen / wassen van mn haar eerst mn haar met een handdoek bijna droog maken
dan gooi ik er vaak iets mouse in.. niet te veel ! gewoon verspreiden
en in de punten een beetje cocosvet :)
en dat helpt bij mij goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op dinsdag 28 maart 2006 om 19:15:
Door een stijtang word je haar nog droger en pluiziger

valt wel mee hoor..
Als je van te voren ff wat er in smeert wat je haar beschermd tegen die hitte..
dan is het best goed te doen(Y) :)
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 10 mei 2006 om 15:26:
nou word het helemaal weer erg.. met die zomer

haha idd.. heb extensions deze zomer dus dat word voor mij extra extra veel werk:/ 8)

Waarschuw beheerder
[img width=210 height=300]http://www.haarshop.nl/pics/large/B/BI5600.jpg[/img]

:yes: geweldig spul ik haal het altijd bij de kapper
Waarschuw beheerder
donateur
duur??
ik heb dat van loreal dat roze achtige flesje wat je haar beschermd tegen fohen en stijlen.. ook wel goed(Y)
Waarschuw beheerder
heb t r zelf ook last van en ik gebruik al jaren brylcreem.. dat mot je doen als je haren nat zijn.. helpt bij mij wel goed :jaja:

Waarschuw beheerder
vaak een haarmasker erin b)
Waarschuw beheerder
stukkie bvan het haar en dan paar x over haarmasker in doen en je heb nu bij kappers ok van dat speciale spul ervoor hbbn wij tenminste en dat is harstikke fijn

Waarschuw beheerder
John Frieda Spotlight Glosser is mijn favo serum :jaja:

Waarschuw beheerder
duur??

Waarschuw beheerder
€7.99 valt mee je doet er lang mee :jaja:

Waarschuw beheerder
ja idd valt mee..zal het ook eens proberen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op woensdag 10 mei 2006 om 16:55:
duur??
ik heb dat van loreal dat roze achtige flesje wat je haar beschermd tegen fohen en stijlen.. ook wel goed

17 euro voor een klein flesje maar je doet er super lang mee. Ik heb het nu al een half jaar en het zit nog voor meer dan drie kwart vol. Je hebt er maar heel weining van nodig ook, als je teveel gebruikt wordt je haar vet. maar het is echt geweldig spul, mijn haar pluisde ook altijd heel erg en daar heb ik nu totaal geen last meer van!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelicious :flower: op woensdag 10 mei 2006 om 19:46:
heb t r zelf ook last van en ik gebruik al jaren brylcreem.. dat mot je doen als je haren nat zijn.. helpt bij mij wel goed

ja dat heb ik ook lang gebruikt.. maar stinkt zo erg 8)

Waarschuw beheerder
serum gebruiken idd!!en regelmatig je puntjes laten knippen, hoe langer je ermee w8, hoe erger het omhoog splijt, hoe meer je ervan af moet knippen;)

Waarschuw beheerder
Stijltang of fohnen
Waarschuw beheerder
tis beide slecht stylen is slechter dan fohnen..
als je dr van te vore wat in doet wat het iets beschermt zoals ze al zegge een serum...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 19:47:
Stijltang

gaat je haar uiteindelijk ook van pluizen..ookal is het keramisch, je haar verbrand ipc na een tijdje gewoon..ben zelf ook een ''verslaafde'' styltanggebruiker 8) maja, leer het nie af haha:D

Waarschuw beheerder
gewoon zonnebloem olie:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 23:46:
gewoon zonnebloem olie

krijg je daar je haar nie snel vet van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***patries*** op vrijdag 12 mei 2006 om 12:27:
krijg je daar je haar nie snel vet van

moet je beetje van over je haar doen en dan wassen..!
Waarschuw beheerder
heb het nog nooit geprobeert maar zal best wel helpe
Waarschuw beheerder
of gewoon oil repair van fructis.. en dan als het haar bijna droog is de puntjes insmeren met hair repair van gliss Kurr..
dat werkt ook wel.. dan gaan je punten niet omhoog staan ..
en idd vaker na de kapper gaan als je last heb van gespleten puntjes..

baby olie werkt ook idd.. maar niet te veel want dat gaat er vet uitzien..
heb t zelf nog nooit gebruikt heb geen last van pluizighaar.. maja zie et bij anderen..
Waarschuw beheerder
frizz ease van john frieda werkt echt!!
is wel 13 euro, maar je doet er ook lang mee..
1 druppel in nat haar wrijven is genoeg!!

En een goeie shampoo met goeie conditioner..
en niet elke dag je haar wassen.. laat er 1 of 2 dagen tussen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * Bianca * op maandag 15 mei 2006 om 14:22:
1 druppel in nat haar wrijven is genoeg!!

dan zit het tog maar op 1 plek ??

Waarschuw beheerder
Je moet de stijltang halen van CHI!
Daar wordt je haar super mooi van..
Kost wat dat ding, maar dan hebbie ook wat ;)
En idd, biosilk is een goed middeltje..
Je heb trouwens ook glansspray van CHI,
werkt bij mij ook super goed..! (Y)

http://www.originalchi.com/

http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&subject_id=33
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 01:56:
En idd, biosilk is een goed middeltje

zag ik laatst bij de kapper staan jah voor 59 fucking pleuro's
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt ook kleine biosilk voo 18 euro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 6 juni 2006 om 16:52:
zag ik laatst bij de kapper staan jah voor 59 fucking pleuro's

whehe da wordt sparen dus! B)
je wilt wat met je pluis of niet toch..
die goedkope rotzooi uit de supermarkt
helpt bij mij niet hoor :x

Waarschuw beheerder
donateur
wie weet wat er goed tegen werkt??

Ik smeer 's ochtends een heeeeeel klein beetje Brylcreem in me haar; geen pluishaar en geen vet haar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:53:
whehe da wordt sparen dus!
je wilt wat met je pluis of niet toch..
die goedkope rotzooi uit de supermarkt
helpt bij mij niet hoor

nee klopt bij mij ook niet.. maar stel ik koop het. en het werkt ook niet :| helemaal voor nix gespaard enzowieso vraag k me af hoe ik ooit aan 59 euro zou moeten komen..

Waarschuw beheerder
Heb ook pluizig haar, maar dan krult het ook nog erg..
ik donder er altyd donders veel gel in..:P helpt wel iets

Waarschuw beheerder
ik gebruik de chi tang.en ik vind het gewoon perfect :) .heb er nu geen last meer van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 11:28:
ik donder er altyd donders veel gel in.. helpt wel iets

dee ik eerst ook altijd haha en haarlak enzo van ales gwoon
Waarschuw beheerder
donateur
Biosilk kan je bij haarshop.nl bestellen.

Ik heb die grote fles en je doet er echt een jaar mee (y)

Ik heb helaasd een tijd geleden mijn haar geblondeerd (ben nu weer donker) mijn haar is echt dood, kapot, helemaal niets van over :(

Ik ga het tot mn schouders afknippen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 08:48:
ik gebruik de chi tang.

Wat is dat dan? nog nooit van gehoord...
Waarschuw beheerder
gelukkig niet zoveel last van, mijn haar is alleen best dun waardoor het snel al niet meer mooi zit.
Waarschuw beheerder
de kapper zij laatst tegen mij dat ik heel erg dun haar heb maar well heel veel ofzo :/

Waarschuw beheerder
Ik heb bos haar wat alleen maar pluist.
En ook nog eens super dik haar.
En nog eens krullend haar enzo.

Als ik me haar los zou doen heb ik echt zo'n kapsel van vroeger.. :D
Ik kam het gewoon eerst, beetje met water dan in staart en wat schuim er op en dan pluist niet super erg meer.

Voor rest kan ik ook bijna niets anders met mij haar helaas,
Soms doe ik het wel los maar dan was ik eerst mijn haar zodat nat is en niet pluist en dan giga veel schuim er in..
Maja omdat elke dag te doen is ook niet goed enz.

Dus meestal maar op staartt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MISS-TECHNO is in (L) op zaterdag 10 juni 2006 om 19:08:
Wat is dat dan? nog nooit van gehoord...

Is gewoon een steiltang (maar dan een hele dure) werkt heel goed, maar is ook niet goed voor je haar als je het vaak doet :nee:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook vresselijk pluizig haar!
Ik doe minder verven maar wat ik doe als ik mehaar gewassen heb met anti clit.
Daarna strak naar achtere en draaien dan is de boven kant al strak.
De volgende dag styl ik het met een tang en dan zit me haar weer voor een week maar mij haar is zo goed voor uit gegaan ! dus..maar het kost wel wat een goeie style tang je moet der wat voor over hebbem:D Suc6;)

Waarschuw beheerder
het is een stijltang.die boven in het profiel staat :)
Waarschuw beheerder
Af en toe een haarmasker.
Je haar soiewso wassen ( liefst lauw water van heet gaat het nog meer pluizen) met een conditioner. Niet droogwrijven maar 15 min in je handdoek laten zitten. Daarna gebruik ik altijd potion 9 van sebastian kan je bij de kapper halen is wel 25 euro maar werkt echt goed (Y)

Heb je heel pluizig haar gewoon bij de drogist amandelolie kopen op nat haar verdelen paar uur laten intrekken en uitspoelen ! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van L@R!SSA op woensdag 14 juni 2006 om 19:28:
Heb je heel pluizig haar gewoon bij de drogist amandelolie kopen op nat haar verdelen paar uur laten intrekken en uitspoelen

Heej thnx ;-)

Ik heb gisteren die nieuwe lijn bij de HEMA gekocht.

Haarmaskertje een uur in laten trekken, later behandeld met de spray, en vannochtend de schuimgel. Mijn haar heeft er maanden niet zo goed uitgezien! (na 100den dure lotionnetjes etc)

Ik vind het een aanrader!

Waarschuw beheerder
Ik heb krullen, dus dat pluist zowieso erg snel..
Wat ik altijd doe is; het wassen/nat maken en dan gewoon mousse erin en dat dan een beetje fohnen! (Eventueel klein beetje haarlak)
Werkt prima bij mij.. ;)
Waarschuw beheerder
Ik styl mijn haar ook.

Ik heb speciaal spul van swartzkopf wat bestand is tegen 200 graden warmte. En daar wordt het ook extra styl van.

Daarna ietsjes last van pluizig haar, maar beetje haarolie van zwitsal en je hebt glanzend haar!

En niet vettig!
Waarschuw beheerder
met dit weer en dan elke dag zwemmen is helemaal erg :| maarjah
Waarschuw beheerder
een stuk der af laten knippen
baby haar olie
nivea cream gel
kokos wax
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 16:54:
geweldig spul ik haal het altijd bij de kapper

idd masterlijk :cheer:

weg pluis en droog haar

Waarschuw beheerder

had ik ook last van

je moet je haar met een ei wassen. ja met een ei! haha gewoon je haar nat maken, ei op je kop kapot slaan, ff goed door je haar doen enz desnoods 2 eiere, ff laten in trekken, uit spoelen en je haar wassen met shampoo enz. en tadaa geen luizig haar meer:D

Waarschuw beheerder
ik heb vanmezelf heel veel krullen en dus ook pluishaar,en ik styl t met de styltang anders krijg ik t niet weg!

zijde is ook goed trouwens!
Waarschuw beheerder
krullen zijn tog juist mooi?
Waarschuw beheerder
ik heb ook een chi stijltang maar daar word je haar op een gegeven moment ook droog en je krijgt er dooie punten van erger als normaal tis gewoo nslecht al heb je een stijltang van 200 euro.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 11:06:
Ik heb bos haar wat alleen maar pluist.
En ook nog eens super dik haar.
En nog eens krullend haar enzo.

Als ik me haar los zou doen heb ik echt zo'n kapsel van vroeger..
Ik kam het gewoon eerst, beetje met water dan in staart en wat schuim er op en dan pluist niet super erg meer.

Voor rest kan ik ook bijna niets anders met mij haar helaas,
Soms doe ik het wel los maar dan was ik eerst mijn haar zodat nat is en niet pluist en dan giga veel schuim er in..
Maja omdat elke dag te doen is ook niet goed enz.

Dus meestal maar op staartt

ik heb ook keiveel krullen , me haar pluist ook en ook dik haar. dus dat is geen smoes waarom dat je je haar niet verzorgd eruit kan laten zien. als ik me haar eerst stijl, en er vantevoren taft wax erin doe, en daarna het een beetje in model breng met gel en haarlak. zit mijn haar goed.

achja this maar net of je er moeite voor wil doen ofniet he. die mousse is troep,plakt als ik weet niet wat :/
Waarschuw beheerder
idd regelmatig je puntjes laten knippen
toch wel cker 3 x in de maand :)

fohnen en stijlen word het juist slechter van
breekt je haar van af of splijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toontjuh :hyper: op woensdag 12 juli 2006 om 02:24:
toch wel cker 3 x in de maand

ik doe het 1x per maand.. als je het 3x doet hou je tog geen haar meer over ?

Waarschuw beheerder
Nou ik heb er ook last van en ik heb ook veel dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen!

Frizz Ease werkt niet en een andere soort olie ook niet, nu heb ik een haarmasker van LÓreal voor droog en pluizig haar maar merk nog niks en ik heb ook nog Potion 9 van de kapper maar volgens mij werkt niks bij mij!
Waarschuw beheerder
toen ik geboren werdt had ik ook zoo erg haar ik kon er nix mee..ze keken in de wieg en zeiden nou nou waar is zijn gevoel voor style..dus op mijn 12e besloot ik..KAAL=BETER..!!! haha:D:D:D:D:D:D:D:D:d
Waarschuw beheerder
donateur
Twee keer per week een haarmaskertje erin doen. Niet zoveel wassen met shampoo, maar gewoon eens wassen met alleen cremespoeling, krijg je ook superzacht haar van. Shampoo hoef je eigenlijk ook alleen maar te gebruiken als je haarlak e.d. in je haar doet.

En vet in je haarpunten doen, wax of iets dergelijks. Goed vet houden :)
Voorkomt ook het afbreken van je haar.

Je haar niet fohnen en geen stijltang of wat dan ook gebruiken.

Heb je je haar veel geverfd ofzo omdat het zo pluizig is? Of heb je dik krullend haar?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op donderdag 13 juli 2006 om 05:38:
Heb je je haar veel geverfd ofzo omdat het zo pluizig is? Of heb je dik krullend haar?

ik had eerst vaak kleurspoelingen erin, toen heb ik het 2 jaar lang geblondeert toen bruin geverfd en een week later weer blond en toen weer 2 jaar geblondeert toen weer bruin en toen na 2 maanden weer blond een jaar gehad ofzo toen zwart geverft en nu benk bezig elke keer blonde plukken erin te doen .. njah heb het pas 2x gedaan ofzo de laaste keer was 16 maart, aar ga het nou weer ff rustig aan doen anders gaat me haar weer dood had er vorig jaar december 20 cm. af moeten laten knippen :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kogellagervet (y)
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??

Ik heb heel lang precies hetzelfde probleem gehad, maar ben er vanaf, ik was mn haar om de dag, dus ongeveer 3 keer per week, en dan gebruik ik shampoo, cremespoeling en masker van fructis: oil repair.. En serieus het werkt...
Ook is fohnen slecht voor je haar.. En idd, bij mij pluiste het heel erg als het net gewassen was, maar ben er nu van af..

Waarschuw beheerder
Ik heb wat van de kapper gekregen het werkt echt super:

[img width=205 height=512]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pc_jqddVOWRnLhlEDPTq4O-J1YZBxyPKWXxelayjSH0ciSuWZVRm4Rtc48I3OdDiy7LlG-awyBm-mBPUrbpHlSsHr2kCWe-GVpH48Ne2G964YYRbBoCLCsGUGan7GOR_UzrOXhyyjjGk[/img]

Na het wassen erin doen en tot de volgende douche beurt zit het het perfect,maakt het haar zwaarder,en niet pluizig;)
Ik wil niks anders meer :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bedank me maar alvast :p

Waarschuw beheerder
Als je haar nat is, gewoon regelmatig kammen totdat het droog is, met een borstel met varkenshaar.

Juis zo min mogelijk aan je haar komen als het nat is is het extra gevoelig en breekt het haar sneller.
1 x ff met de kam erdoor dat het goed zit zodat je geen klitten krijgt en dana laten drogen dana kan je wel weer kammen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toontjuh :hyper: op woensdag 12 juli 2006 om 02:24:
toch wel cker 3 x in de maand

3 x vind ik te overdreven..1 x in de 2 maand is zat voor mij :)
elvie shampoo en cremespoeling intens glad met natrileum ofso:O
ze hebben er ook een haarmasker van, creme wat je na het douchen erin kunt doen of een haarserum:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik had eerst vaak kleurspoelingen erin, toen heb ik het 2 jaar lang geblondeert toen bruin geverfd en een week later weer blond en toen weer 2 jaar geblondeert toen weer bruin en toen na 2 maanden weer blond een jaar gehad ofzo toen zwart geverft en nu benk bezig elke keer blonde plukken erin te doen .. njah heb het pas 2x gedaan ofzo de laaste keer was 16 maart, aar ga het nou weer ff rustig aan doen anders gaat me haar weer dood had er vorig jaar december 20 cm. af moeten laten knippen

Oei, blond verven is sowieso funest voor je haar. Daar word je haar juist heel erg droog van, maar dat had je al gemerkt ;)

Ik heb het ook gehad (en door een nichtje die mijn kapsel verprutst had) en moest toen ook alles afknippen. Voordeel daarvan is wel dat je weer gezond haar krijgt.

Laat je haar voorlopig even met rust. Geen spoelingen, geen highlights, helemaal niks. Voed het met conditioner en dat soort dingen en over een tijd zal het er veel gezonder uit gaan zien.

Hou de droge en breekbare punten vet met wax of wat dan ook.
En hou het bijpunten goed bij. Ongeveer 1 x in de 2 maanden is voldoende. Als je daar te lang mee wacht splijt je haar steeds meer en moet er elke keer meer vanaf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb van mezelf ook heel erg pluizend krullend haar,
wat ik altijd doe is het wassen met andrelon perfecte krul, en daarna conditioner van andrelon der in, uit spoelen en me haar in de handdoek laten zitten zodat het niet meer heel erg nat is, daarna doe ik leave in creme van de etos der in (werk echt perfect!! krijg steed complimentjes:$) kneed het goed in me haar, en daarna krullen mousse van andrelon der in kneden.. gewoon aan de buitenlucht laten drogen daar word het bij mij het mooist van.
en natuurlijk doe ik ongeveer 2 keer per week een masker in me haar voor geblondeerd haar van gliss kur

probeer het is!!

Waarschuw beheerder
ik had pluis aan de onderkant van mijn haar..heb het van de week lekker kort laten knippen :P

Waarschuw beheerder
waxx ofzoiets van dat spul

en anders er af knippen:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe altijd meteen nadat ik mn haar heb gewasse en gedroogd en schuim in, en dan gebruik ik de schuim van new wave.. en dan laat ik t zo aan de buitenlucht opdroge..

maar ik heb wel van me eigen slag in mn haar dus miss als je styl haar hebt dat het dan opdroogt in sliertjes..

ik zou t gewoon ff probere :bloem:

Waarschuw beheerder
vooral aan de onderkant pluist het erg..

dooie punten..

Heb er ook wel es last van.. smeer er dan creme in
van andrelon :)
Waarschuw beheerder

Ik heel soms :s dat is juist zo raar eraan ..

Waarschuw beheerder
Baby-olie gebruik ik :$ (y)
maar niet te veel want dan lijkt 't nat! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:40:
dooie punten..

zal wel meevallen tog.. ga egt vaak na de kapper
Waarschuw beheerder
tis tegenwoordig ook al wel wat minder

Waarschuw beheerder
gewoon eerst je haar wassen met garnier fructies oil repair gewoon die shampoo,cremespoeling en masker daarvan,dan pluist je haar al veel minder.en biosilk van de haarshop insmeren heb je maar een klein beetje van nodig,word je haar heel zacht en glad van en pluist helemaal niet meer.
kan je bestellen op haarshop.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:24:
gewoon eerst je haar wassen met garnier fructies oil repair gewoon die shampoo,cremespoeling en masker daarvan

das idd een fijne shampoo
die heeft bij mij ook wel geholpen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:42:
Nou ik heb er ook last van en ik heb ook veel dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen!

Frizz Ease werkt niet en een andere soort olie ook niet, nu heb ik een haarmasker van LÓreal voor droog en pluizig haar maar merk nog niks en ik heb ook nog Potion 9 van de kapper maar volgens mij werkt niks bij mij!

Volgens een collega moet ik Ti-Gi olie proberen, heb alles al gehad, zelfs Chi van de kapper (dat werkt bij iedereen, exept me:( ) en die Frizz Eaze, noem maar op...

Dus we gaan op zoek naar een verkoopadresje:)

Wat ook super werkt: de kuurtjes van L'oréal Elvive. Doosje met 4 tubetjes, of voor gekleurd of voor droog haar. SUPER :respect: 1x per week 3 min, uitspoelen en zijdezacht!:D

Waarschuw beheerder
Gliss-kur Anti pluis ;)
Waarschuw beheerder
coco's vet ingooien
Waarschuw beheerder
Serum en een goeie steiltang :)

Waarschuw beheerder
ik heb krullen van mezelf
en steil ze al 3 jaar ofzo..
ik gebruik silk therapy van de kapper..
REGEN is mn ergste vijand! :[