Partyflock

Forumonderwerp · 815731
22392x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
<---- ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:02:
wie weet wat er goet

een woordenboek kopen (Y)
Waarschuw beheerder
er is vast wel iemand in jouw vriendenkring met een tondeuse, naar ik dacht.
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft het nog meer pluizig haar

een gremlin, furby...etc etc...

Waarschuw beheerder
donateur
John Frieda/Frizz ease-voor pluisgevoelig haar

(Y)
Waarschuw beheerder
Altijd wassen met Andrelon glad en stijl, en na het wassen die conditioner van Glad en stijl...(Y) Vriendinnen van mij zijn er helemaal verliefd op..:yes: Ik heb er geen last van dus weet 't verder niet..

Waarschuw beheerder
met bier wassen :yes: ...

heb je krullen ... vet in gooien :yes:

stijlhaar ... goeie conditioner kopen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het is vooral als ik het gewassen heb

Niet meer wassen is ook een optie (y)

Waarschuw beheerder
donateur
kauwgum erin plakken (Y)
Waarschuw beheerder
donateur

Idd, super spul

Wassen met shampoo en cremespoeling met zijde erin

Dan dat serum erin (als je haar nog zeiknat is)gewoon laten drogen, eventueel klein beetje wax erbij (y)

Regelmatig laten knippen (y)

Waarschuw beheerder
Glad & Steil van Andrélon.
Na het wassen erin doen en dan droog föhnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:05:

thnx voor de egte tip :)

Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:05:
Altijd wassen met Andrelon glad en stijl, en na het wassen die conditioner van Glad en stijl... Vriendinnen van mij zijn er helemaal verliefd op.. Ik heb er geen last van dus weet 't verder niet..

beter dat je er geen last van heb, maar die heb ik al haha en nog werkt het niet bij mij :/

met bier wassen

:O egt.. haha mischien zal ik het is proberen.. je hebt tog ook shampoo van bier?

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:08:
Regelmatig laten knippen

ja ik ga elke maand :S hou straks geen haar meer over haha :)

ieder geval bedankt voor de tips.. :kots:
Waarschuw beheerder
Kaal scheren ben je der van af (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??laatste aanpassing 4 oktober 2005 15:10

komt door dat stomme geblondeer van ons :vaag:
ik gebruikt nu elvive voor breekbaar haar..en t is ok gelijk een stuk minder pluizig
Waarschuw beheerder
donateur
Ja naar een toko winkel gaan waar ze ook van die shit verkopen voor je haar, dan moet je een wit potje hebben met rose letters > weet egt nie meer hoe het heet, maar er zit iig witte zooi in wat ruikt naar fruit > rara welk merk..

Succes !!
Waarschuw beheerder
donateur
andrelon shampoo s echt vreselijk bij mij..gaat me haar alleen maar meer in de klit en over t pluizen wil ikhet dna nog niet eens hebbe :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:19:
komt door dat stomme geblondeer van ons
ik gebruikt nu elvive voor breekbaar haar..en t is ok gelijk een stuk minder pluizig

Ja.. I know.. haha ik blondeer het ook niet meer.. al een hele tijd.. tis al een heel eind uitgegroeid.. maar jij blondeert het zeker nog wel :) alles wat hier genoemd is zal ik wel een tijdje gaan proberen denk ik.. want het ziet er egt niet uit als ik niks in me haar heb :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeeB op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:20:
Ja naar een toko winkel gaan waar ze ook van die shit verkopen

volges mij hebben wij dat geeneens hier in de buurt maar zal wel ff rondvragen dan..

Uitspraak van DeeB op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:20:
Succes !!

thnx :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:21:
Ja.. I know.. haha ik blondeer het ook niet meer.. al een hele tijd.. tis al een heel eind uitgegroeid.. maar jij blondeert het zeker nog wel alles wat hier genoemd is zal ik wel een tijdje gaan proberen denk ik.. want het ziet er egt niet uit als ik niks in me haar heb

neuh ben ook gestopt..alles brak af en ik vond t vreselijk nu al een tijdje met die shampoo bezig..en gaat eindelijk een keertje goed met me haar..breekt nog amper af..en is ook niet zo'n vreselijke pluizen bende meer...pluist nog wel..maar niet zo erg als eerst gelukkig

maar ik ga nu ook weer donkerblondjuh enn iet meer wit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:23:
volges mij hebben wij dat geeneens hier in de buurt maar zal wel ff rondvragen dan..

In Gouda zit er 1 op de markt..:yes:

Dat is niet zo heel ver weg..;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb pikzwart haar gehad en ook weer lichtblond en alles er tussen in.
Heb het nu al 15 maanden niet meer geverfd en ga dat ook niet meer doen :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:24:
maar ik ga nu ook weer donkerblondjuh enn iet meer wit

whaha en jij moest het altijd persee helemaal wit haha.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:25:
In Gouda zit er 1 op de markt..

Dat is niet zo heel ver weg..

nee dat is zeker niet ver weg.. kben er vaak zat duss haha.. zal donderdag avond is kijken dan.. dat is zeker dat ene winkeltje met zo'n rare ingang een soort gangetje met van die rare stenen als vloer..
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook je haar eens insmeren met extraverge olijfolie, 15 minuutjes in laten trekken en dan eruit wassen, krijgt je haar een oppepper van

verder, slapen op een satijnen kussensloop (schuurt je haar minder kapot van)

Niet borstelen/kammer met een kam maar met je vingers of een hele grove kam

Niet teveel droog kammen :nee:

Verder advies vragen aan je kapper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:28:
nee dat is zeker niet ver weg.. kben er vaak zat duss haha.. zal donderdag avond is kijken dan.. dat is zeker dat ene winkeltje met zo'n rare ingang een soort gangetje met van die rare stenen als vloer..

:yes: yep..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:26:
whaha en jij moest het altijd persee helemaal wit haha..

hahaha ja wil ik nog steeds..maar doe ik wel weer als me haar weer btje tot leven is gekomen :P

Waarschuw beheerder

Heb ik ook geprobeerd, moet je in doen als je nat haar hebt om krullen te krijgen :S vind het zoiezow al kut om met zeiknat haar door huis te lopen. Voordat het droog is, maar geen krullen. En heb het ook gefohnt maar in het begin is het lekker zacht maar tijdens het stappen ging het weer lekker pluizen :(

Waarschuw beheerder
weetje wat ik denk??

je bent negerin en heb kroeshaar! Je hoef je er niet langer tegen te verzetten, leg jezelf er bij neer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:26:
ik heb pikzwart haar gehad en ook weer lichtblond en alles er tussen in.

ja dat deed k eerst ook.. maar van donker naar licht wer is egt een ramp.. dan moet je het super vaak doen voordat het weer egt blond is..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet borstelen/kammer met een kam

doe ik altijd :O
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet teveel droog kammen

en dat doe ik ook heel veel :/
Uitspraak van ][QueenBitch][ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:31:
yep..

okey dan..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:40:
weetje wat ik denk??

je bent negerin en heb kroeshaar! Je hoef je er niet langer tegen te verzetten, leg jezelf er bij neer

ja ik denk het ook (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:45:
Uitspraak van Stampertje;-) op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet borstelen/kammer met een kam

doe ik altijd
Uitspraak van Stampertje;-) op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Niet teveel droog kammen

en dat doe ik ook heel veel

ja ik dus ook :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Aarg heb k nu dus ook last van maar goed..heb er ook net coupe soleil inzitten:)
maar n goede masker helpt:) t is bij mij nu n stuk minder
Fructis hair repair voor droog en beschadigd haar moet je dan ff neme! goed spul:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb laatst bij de kapper zo'n kuurbehandeling genomen en dat hielp goed (weet alleen niet meer van welk merk het was).
Waarschuw beheerder
probeer idd is een maskertje maak een handdoek ff nat uitwringen leg um ff in de magnetron masker in je haar en die handoek deromheen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:02:
Ik heb laatst bij de kapper zo'n kuurbehandeling genomen en dat hielp goed (weet alleen niet meer van welk merk het was).

was zeker wel duur bij de kapper of niet??

Uitspraak van Tammy O:) op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:04:
probeer idd is een maskertje maak een handdoek ff nat uitwringen leg um ff in de magnetron masker in je haar en die handoek deromheen

:| handoek in de magnetron haha.. dan krijg je een warme handoek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 16:09:
handoek in de magnetron haha.. dan krijg je een warme handoek

juist maar das ook de bedoeling :D niet gloeiend heet natuurlijk denk dat dat iets te pijnlijk word :P maar het is echt goed heb paar maandjes in een kapsalon gewerkt en daar deden ze dat ook :jaja: probeer bv 1 keer in de week ff een maskertje in je haar te doen is echt goed ;)
Waarschuw beheerder
nou okey dan.. I should try haha.. ja maskers doe ik wel is in me haar.. :) werkt opzich wel jah maar kvin het altijd zo'n gedoe duurt weer lang enzo mjah.. je mot er wat voor over hebben :)
Waarschuw beheerder
donateur
juist maar das ook de bedoeling niet gloeiend heet natuurlijk denk dat dat iets te pijnlijk word maar het is echt goed heb paar maandjes in een kapsalon gewerkt en daar deden ze dat ook probeer bv 1 keer in de week ff een maskertje in je haar te doen is echt goed

:jaja:
Waarschuw beheerder
probeer eens koud te fohne en niet warm en met een kam na benede fohene van boven na onder
Waarschuw beheerder
Hair repair van Gliss Kur! Die je in kan doen na het wassen, maar ook als je haar gwoon droog is, wordt het lekker zacht van. Heb heel veel van die potjes en flesjes van Gliss kur, das echt super spul! En idd, je haar niet borstelen, op een satijnen kussen slapen en haarmasker eens in de zoveel tijd indoen.. Maar dat was al aangegeven..;)

Waarschuw beheerder
Als mn haar lang is heb k t ook heel erg pluizig! K heb t 2 jaar geleden maar af genkipt, omdat k t zat was om dr iedere keer zoveel zooi in te moeten doen, voordat t n beetje nornmaal zit :S
Ga nu weer n poging wagen om t te laten groeien 8)
Waarschuw beheerder
ja tis egt erg elke keer alsk naar de kapper ga .. dan ist een week denk niet pluizig en dan begint het gezeik weer.. :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:14:
je hebt tog ook shampoo van bier?

ja klopt :) ... gist is hetgeen wat goed is voor je haar of zo :) ... eem rauw ei schijnt ook niet verkeerd te zijn eens in de zoveel tijd :) ... bekendste van die huistuin keukenmiddeltjes is citroen in de zomer in je haar.. wordt het blond van :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook dat probleem,ik gebruik een creme van Gliss Kurr,die je haar glad maakt en mider pluizig,helpt wel :yes:

Uitspraak van Laurine op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:18:
Hair repair van Gliss Kur!

en die gebruik k ook :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wax.. mousse.. van alles helpt bij mij..
gewoon als je ze gewasse hebt schuim erin doen en beetje spray gel!