Partyflock

Forumonderwerp · 815731
22394x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je stijl haar of krullen?

Ik namelijk krullen en ik gebruik altijd alles van adrélon of hoe je dat ook schrijft...

Waarschuw beheerder
Keune producten gebruiken. De shamoos en wax zijn super en de rest natuurlijk ook. En om de 6 weken je haar knippen.

Waarschuw beheerder
Matrix - Serum
bij sommige kappers
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=200 cacheid=000a5d4a001df89346d21e3b1a01001232]http://img.epinions.com/images/opti/62/f5/John_Frieda_Frizz_Ease_Hair_Serum-resized200.jpg[/img]

Serum van john frieda (Y)

of

[img width=200 height=200]http://www.drogisterij.net/producten/afbeelding/3112354.jpg[/img]

Gliss kur anti-frizz serum liquid silk

Gebruik ook dagelijks de shampoo en conditioner van gliss kur balancing & shine aroma.. (Y) goed spul..
Waarschuw beheerder
thnx voor alle tips :)
kzal dingen zeker gaan proberen

:kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:29:
Je kan ook je haar eens insmeren met extraverge olijfolie, 15 minuutjes in laten trekken en dan eruit wassen, krijgt je haar een oppepper van

misschien zal k het vandaag is proberen.. ben tog ziek dus wat moet je dan :/

Waarschuw beheerder
Stijltang is ideaal!! (wel met keramische platen)

Na het wassen eerst mouse in je haar doen,
droog fohnen en daarna nog een serum erin,
dan is het toch nog goed beschermd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 13:12:
Stijltang is ideaal!! (wel met keramische platen)

ja ik weet het, ik wou hem ook kopen maar ik vin hem best wel duur najah ik hep gwoon nooit geld eiglijk haha.. maar ik hoorde dat je haar er van verbrand en afbreekt enzo?

Waarschuw beheerder
Niet teveel cremespoeling gebruiken en een klein beetje wax door je haar helpt (y)
Waarschuw beheerder
Weet niet of je krullen hebt,maar dan zou je Andrelon perfecte krul shampoo,cremespoeling en creme kunnen gebruiken..........helpt perfect en is ook niet zo erg duur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 5 oktober 2005 om 13:14:
ja ik weet het, ik wou hem ook kopen maar ik vin hem best wel duur najah ik hep gwoon nooit geld eiglijk haha.. maar ik hoorde dat je haar er van verbrand en afbreekt enzo?

Ja klopt je moet het daarom goed beschermen dan valt het wel mee, heb er zelf in ieder geval geen last van!!
Doe het 1 keer in de week ofzo...

Waarschuw beheerder
ah pluizebol van me je brilcreme werkt toch altijd goed ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 16:10:
ah pluizebol van me je brilcreme werkt toch altijd goed

jawel snoetie .. maar na een paar uurties pluist me onderkant weer hihi.. en ik wil gwoon nix in me haar en dat het dan niet pluist :cry: 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op woensdag 5 oktober 2005 om 16:30:
jawel snoetie .. maar na een paar uurties pluist me onderkant weer hihi.. en ik wil gwoon nix in me haar en dat het dan niet pluist

ja..dat zou ik ook wel willen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 17:28:
ja..dat zou ik ook wel willen

ja wie niet wehehe :)

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker wel duur bij de kapper of niet??

Daar heb ik eigenlijk geen idee van ik had een bon voor een gratis behandeling. Je zou het dus ff moeten vragen bij de kapper.

Waarschuw beheerder
nou sommige mensen hebben geen pluishaar..
Waarschuw beheerder
heb je dat clit kuur ;) al weleens gebruikt ? dat zit in een wit potje met een licht bruine deksel ... dat moet je na het douchen insmeren en dan 15 min in laten trekken en weer uitspoelen .. ik had ook erg pluizig haar vooral het onderste ! maar sinds ik dat spul gebruikt is het helemaal niet meer pluizig ! dus ik raad je aan om zn potje te gaan halen en dat eens te gaan proberen :jaja:
Waarschuw beheerder
gliss kur ..?? nee nog nooit gebruikt,. en weet je mischien ook heo het witte potje met het bruine dekseltje heet,, anders sta ik strax uren te zoeken 8)
Waarschuw beheerder
:cry: khep weer last van pluizels
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chillgirlsin (K) op woensdag 5 oktober 2005 om 13:29:
Weet niet of je krullen hebt,maar dan zou je Andrelon perfecte krul shampoo,cremespoeling en creme kunnen gebruiken..........helpt perfect en is ook niet zo erg duur

(y):jaja:
En je haar niet kammen, nee!
Waarschuw beheerder
Je hebt ook el-vive anti frizz masker dies ook wel ok.. Je kan ook hair repair crème in je pluispuntjes smeren. Dat trekt er gewoon in en is nog goed voor je haartjes ook..

Waarschuw beheerder
Wella Curl frizz free cream helpt wel goed!
Waarschuw beheerder
regelmatig je puntjes laten bij knippen schilt bij mij ook enorm veel pluishaar aan de onderkant en ziet er gelijk veel glanserder uit & verder af en toe een haar masker is ook wel goed en zoiewso niet je haar tevaak steilen kan je haar van uitdrogen doe je dat wel goed spul ervoor gebruiken voordat je je haar gaat steilen !

Waarschuw beheerder
Ik heb ook dat potje van glisskur, echt super:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op woensdag 5 oktober 2005 om 21:43:
regelmatig je puntjes laten bij knippen schilt bij mij ook enorm veel pluishaar aan de onderkant

jaja dat doe ik ook.. maar ik blijf knippen 8) hep strax geen haar meer :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gebruik altijd Fructis shampoo en crèmespoeling, werkt perfect bij mij :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik gebruik altijd Fructis shampoo en crèmespoeling, werkt perfect bij mij

als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar... dus ik zou als je je haar kleurt een andere shampoo gebruiken...:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 6 oktober 2005 om 10:50:
als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar

:O dan weten we dat ook weer :D

Waarschuw beheerder
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril :P
Werkt erg goed tegen pluizen!!

Waarschuw beheerder
hehe heb ik sóchtens altijd...
ben net een ragbol dan :S
Maak t altijd nat, en met wat schuim :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 15:14:
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril

ja zeker ik gebruik dat ook en zolang ik dat erin heb heb ik geen pluisjes..

Waarschuw beheerder
idd.. beste uitvinding ever ;)
Waarschuw beheerder
gebruik eens een andere shampoo werkt ook gewoon hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op donderdag 6 oktober 2005 om 22:39:
gebruik eens een andere shampoo werkt ook gewoon hoor

ik hep al zoveel verschillende gebruikt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 15:14:
Gebruik het rode potje Brylcreem, en nee dat is niet voor je bril

ja, maar daar word het zo vet van.

Waarschuw beheerder
Hmm ja dat is ook weer waar.. maja als je echt kroezig haar hebt als ik dan heb je het echt nodig ;)
Gebruik trouwens ook wel eens cocos vet, maar je moet dan wel een hele goede shampoo hebben voor het eruit wassen.
Waarschuw beheerder
Gebruik trouwens ook wel eens cocos vet, maar je moet dan wel een hele goede shampoo hebben voor het eruit wassen.

Cocos vet is het enige wat bij mij helpt tegen pluis en kroes :respect:

Alleen het is wel lekker vet spul indd en blijft in je haar zitten, maar is wel beter voor je haar dan wax.

Waarschuw beheerder
heb ik ook erg last van, heb van mezelf blond haar en kleine krulletjes.. nou lijk soms echt wel zon afro kapsel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hello Klitty op donderdag 6 oktober 2005 om 10:50:
als je je haar er dan bij kleurt trekt fructis al je kleur uit je haar... dus ik zou als je je haar kleurt een andere shampoo gebruiken...

Ik heb mijn haar niet gekleurd en dat zal ook nooit gebeuren ook :D Dus Fructis werkt voor mij perfect (F) ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Laurine op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:18:
Hair repair van Gliss Kur! Die je in kan doen na het wassen, maar ook als je haar gwoon droog is, wordt het lekker zacht van. Heb heel veel van die potjes en flesjes van Gliss kur, das echt super spul! En idd, je haar niet borstelen, op een satijnen kussen slapen en haarmasker eens in de zoveel tijd indoen.. Maar dat was al aangegeven..

:yes:

en ik gebruik er dan ook nog wax bij :D
en een goede shampoo is ook het halve werk...ik zweer op guhl shampoo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * * Rebecca * * op vrijdag 7 oktober 2005 om 23:13:
Cocos vet is het enige wat bij mij helpt tegen pluis

ja dat gebruik ik ook.. maar tis zo vet.. kwil beter gwoon nix in me haar

Waarschuw beheerder
Haarolie van de kapper werkt echt supergoed. Flesje kost 18 eurie en daar kun je een jaar mee doen.
Waarschuw beheerder
donateur
wax en gladmakende creme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:25:
Serum van john frieda

Heb die ook gekocht en het pluist idd wat minder en mijn haar voelt superzacht aan!

Deze:
[img width=200 height=150]http://i5.photobucket.com/albums/y185/LadyTorina/awpa24.jpg[/img]
(Palmers Coconut Oil Formula) werkt ook erg goed en ruikt nog lekker ook ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Misschien un keer je haar laten knippen.. omdat je punten heel erg doood zijn..??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 23:24:
Misschien un keer je haar laten knippen.. omdat je punten heel erg doood zijn..??

kga elke maand na de kapper :/

Waarschuw beheerder
je moet je haar 1x in de 6 a 8 weken laten knippen (puntjes) wassen met een shampoo die bij je haar pas voor gekleurd of droog haar (van nexxus)
droog maken of op laten drogen en dan een druppel (zijdeolie) silkterapy van farouk dr in doen en dan stijlen met de chi styltang van farouk dat werk echt!! geen goedkope meuk uit de drogist of winkel maar goed spul uit een salon

xxx