Partyflock

Forumonderwerp · 815731
22394x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had pluis aan de onderkant van mijn haar..heb het van de week lekker kort laten knippen :P

Waarschuw beheerder
waxx ofzoiets van dat spul

en anders er af knippen:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe altijd meteen nadat ik mn haar heb gewasse en gedroogd en schuim in, en dan gebruik ik de schuim van new wave.. en dan laat ik t zo aan de buitenlucht opdroge..

maar ik heb wel van me eigen slag in mn haar dus miss als je styl haar hebt dat het dan opdroogt in sliertjes..

ik zou t gewoon ff probere :bloem:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:02:
vooral aan de onderkant pluist het erg..

dooie punten..

Heb er ook wel es last van.. smeer er dan creme in
van andrelon :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:02:
wie heeft het nog meer pluizig haar

Ik heel soms :s dat is juist zo raar eraan ..

Waarschuw beheerder
Baby-olie gebruik ik :$ (y)
maar niet te veel want dan lijkt 't nat! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:40:
dooie punten..

zal wel meevallen tog.. ga egt vaak na de kapper
Waarschuw beheerder
tis tegenwoordig ook al wel wat minder

Waarschuw beheerder
gewoon eerst je haar wassen met garnier fructies oil repair gewoon die shampoo,cremespoeling en masker daarvan,dan pluist je haar al veel minder.en biosilk van de haarshop insmeren heb je maar een klein beetje van nodig,word je haar heel zacht en glad van en pluist helemaal niet meer.
kan je bestellen op haarshop.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:24:
gewoon eerst je haar wassen met garnier fructies oil repair gewoon die shampoo,cremespoeling en masker daarvan

das idd een fijne shampoo
die heeft bij mij ook wel geholpen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 18:42:
Nou ik heb er ook last van en ik heb ook veel dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen!

Frizz Ease werkt niet en een andere soort olie ook niet, nu heb ik een haarmasker van LÓreal voor droog en pluizig haar maar merk nog niks en ik heb ook nog Potion 9 van de kapper maar volgens mij werkt niks bij mij!

Volgens een collega moet ik Ti-Gi olie proberen, heb alles al gehad, zelfs Chi van de kapper (dat werkt bij iedereen, exept me:( ) en die Frizz Eaze, noem maar op...

Dus we gaan op zoek naar een verkoopadresje:)

Wat ook super werkt: de kuurtjes van L'oréal Elvive. Doosje met 4 tubetjes, of voor gekleurd of voor droog haar. SUPER :respect: 1x per week 3 min, uitspoelen en zijdezacht!:D

Waarschuw beheerder
Gliss-kur Anti pluis ;)
Waarschuw beheerder
coco's vet ingooien
Waarschuw beheerder
Serum en een goeie steiltang :)

Waarschuw beheerder
ik heb krullen van mezelf
en steil ze al 3 jaar ofzo..
ik gebruik silk therapy van de kapper..
REGEN is mn ergste vijand! :[