Partyflock

Forumonderwerp · 815731
22394x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft het nog meer pluizig haar.. ik word er helemaal gek van.. vooral aan de onderkant pluist het erg.. ik kan er van alles in doen maar dan pluist het na een paar uur tog weer.. en het is vooral als ik het gewassen heb dan pluist heel me haar.. wie weet wat er goed tegen werkt??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bij mij helpt niks :/

Waarschuw beheerder
donateur
afknippen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
chi tang kopen en biosilk dan werkt echt je kan het trouwens alleen in een kappers zaak kopen en ik heb echt heel erg pluis haar sinds ik dit heb en gebruik wil ik niets anders meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PrinCeSS!! op dinsdag 4 oktober 2005 om 15:02:
wie heeft het nog meer pluizig haar

Ik kan je heel goed aanraden HENNA plus hairwonder,hair repair cream.

Jou haar pluizig door gebroken punten,maar dit helpt echt goed gebruik het nu voor de 4 x pas maar merk het verschil meteen.

En een tubbe van 150 ml kost maar 7 euro en kun je van de DA krijgen.;)

Wat ook goed helpt voor droog haar is baby olie ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 december 2005 om 14:28:
wax erin doen

Wax is niet goed, dat verstikt je haar juist alleen maar..,
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe kom ik nu met die kou van mijn statische haar af :[
Vind dat zo irritant(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 21:58:
statische haar

Hehe baby olie doet wonderen daarmee ;) en maakt je haar ook mooi glanzend het is wel vettig maar met mate en je haar glanst dana ook mooi ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar daar wordt het zo zwaar van, en gaat het nog meer hangen dan dat het al doet :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 22:02:
gaat het nog meer hangen dan dat het al doet

Damn zou schuim juist moeten helpen..,
Waarschuw beheerder
donateur
Goed.. Ik straks op stap, en ga er een flinke bol schuim in doen.. Dat maar eens proberen ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaY-már op woensdag 28 december 2005 om 22:06:
Dat maar eens proberen ja

Moet je gewoon de goedkoopste hebben die plakken meestal nie zo erg ;)

Waarschuw beheerder
biosilk(is zijde) van farouk werkt echt heel goed doe je in nat haar en droog haar klein beetje van nodig en je pluis is ver weg en je haar word er niet vet van lijkt net of je er niks in hebt,alleen verkrijgbaar bij de kapper best prijzig maar je doet er erg lang mee,je moet er iets voor over hebben toch.
en een shampoo voor beschadigd haar gebruiken en een leave in conditioner(bc bonacure moisture kick)ook van de kapper kost rond de 10 euro maar doe je ook erg lang mee.
en 1 of 2 keer in de week een goed masker voor droog en beshadigd haar kan je savonds voor je gaat slapen erin doen en sochtends uitspoelen!

Waarschuw beheerder
oja geen gel of schuim gebruiken gaat het niet van glanzen en voelt ook niet lekker aan en verhelp je het pluizen niet mee.
succes ermee!!!

Waarschuw beheerder
hmm veel tips:)
zal is n zooitje opschrijven:P dan ga k ff in kopen doen hehe:)

Waarschuw beheerder
donateur
John Frieda Frizz Ease
Toni&Guy tame it serum

Gegarandeerd succes! :yes:
Waarschuw beheerder
ik had ook altijd last van pluizend haar enz.
ik borstel me haar eerst uit en daarna was ik het met andrelon perfecte krul en doe daarna de conditioner der in en spoel het uit droog me haar af en doe dan wetgel van andrelon der in en kneed het zodat het goed verdeeld is en laat dan me haar an de lucht drogen . bij mij werkt het heel goed

Waarschuw beheerder
Vooral je haar niet fohnen :no:

Daar wordt je haar onwijs droog van !!

Als je haar nat is, gewoon regelmatig kammen totdat het droog is, met een borstel met varkenshaar.

Gewoon wassen met Palmolive shampoo en crémespeling.

en heel af en toe doe ik er nog wel eens Gliss Kur hair repair van Scharzkopf High-Gloss Emulsion, Shinning Blonde)in.

en af en toe de puntjes knippen (Y)

Dit zijn de tips die ik je kan geven, want zo doe ik het altijd ... en zie mijn haar ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:07:
en zie mijn haar

oh heb je haar ja...veel dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van carta blanca op dinsdag 17 januari 2006 om 19:13:
oh heb je haar ja...veel dan?

ppfff Carta ... je moest eens weten ... dat haar op mn tenen enzo

zit nooit in model ... maar met een beetje hair repair zit de krul dr weer mooi in 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:07:
Gewoon wassen met Palmolive shampoo en crémespeling

neee man!!! oowoooowooowo die parken denkt t te weten!
wassen met herbal essences! :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 19:20:
maar met een beetje hair repair zit de krul dr weer mooi in

hebbie krullen dan?? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:54:
herbal essences

Die is ook zeeeer fijn, maar daar kriege ik vettig haar van :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:54:
hebbie krullen dan??

Op mn tenen :S ;P
Waarschuw beheerder
bamboe shampoo voor droog haar werkt goed.. en om de 5 wasbeurten een haarmasker :D

Waarschuw beheerder
Ik smeer er vaak Henna Plus in, maar nu heb ik een steiltang, de True Ceramic Pro, en dat werkt super!!
Geen rare eindjes meer!! En heeel zacht haar!
Waarschuw beheerder
:jaja: de stijltang heb ik ook.. alleen niet egt vaak zin in .. wheheh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar met de True Ceramic Pro heb ik m'n haar in een kleine 10 minuten al steil hoor. Gaat echt wel snel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 17:15:
Maar met de True Ceramic Pro heb ik m'n haar in een kleine 10 minuten al steil hoor. Gaat echt wel snel!

:| das zeker snel.. ik ben zeker een half uur bezig

Waarschuw beheerder
een half uur?? ben hoogstens 5 minuutjes bezig als ik me haar stijl..
Waarschuw beheerder
ff een paar tipjes wat allemaal het beste voor je haar is ;)

als het dooie puntjes zijn zou ik het der dan maar toch van af knippen :jaja:

niet iedere dag je haar wassen met shampoo is slecht voor de zuurgraad van je hoofdhuid kan ook gewoon met water.

fohnen en stijltangen zijn absoluut slecht voor je haar daar word het echt droog van ik fohn bijna nooit me haar alleen als het echt nodig is. maar anders moet je van te voren wat schuimgel in je haar doen voordat je het gaat fohnen/stylen dat beschermd tegen de hitte.

zou ook vooral niet teveel dingen door je haar gooien :nee: wat altijd wel goed is is een serum kan je gewoon bij de drogist kopen is misschien wel een duur geinjte omdat het altijd wel kleine flesjes zijn maarjah je moet der wat voor over hebben he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mij pluisjes zijn tog al een btje weg lijk het wel
Waarschuw beheerder
jonh frieda heb een speciaal gel/olieachtig serumpje..
egt super..
ik heb m vor donkerhaar maar je heb t ook vor blond..
zal effies zoeken vor je..
:yes:
Waarschuw beheerder
[img width=140 height=270]http://www.johnfrieda.com/images/products/large/38_large.jpg[/img]

Spotlight sleek & shine detangler

How It Works
Illuminates blonde with a crystal-clear layer of shimmery shine
Ultra-light gloss leaves wet hair snag-free
Creates a smooth-as-glass finish and a highly-reflective, "show-off" shine
Instantly sleeks, detangles and "spotlights" blonde highlights
Perfect for short or long hair
Won't dull or darken, so blonde stays bright
For natural, color-treated or highlighted blondes

How To Use
To smooth, gloss and detangle wet hair, rub a dime-size* amount into palms and smooth evenly through soaking wet hair, concentrating on ends. Do not rinse out. Blow-dry or style as usual.

To smooth, gloss and luminize already dried hair, rub a drop or two* into palms and smooth hands over surface of dry hair. Add a bit more to calm flyaways.

* Use more or less product, depending on length and thickness of hair.
Waarschuw beheerder
bryllcreme wil ook nog wel eens helpen en wat bij mij ook wel werkte is de wax van de hema de blauwe
Waarschuw beheerder
sheer blonde is iig niet goed spul je haar droogt er ontzettend van uit.

ik heb jarenlang problemen met m'n haar gehad en heb sinds
vorig jaar een soort van ontkroeskuur gehad...
het kost wat maar een jaar lang is het alsof het gestyled is. fohnen en je bent klaar..

olie met aloë vera is ook super voor je haar...
(kapperswinkel)
en van fudge heb je een busje ervoor en die haal je bij de kapper.

schuim wax etc etc is slecht voor je haar, het droogt uit..

Waarschuw beheerder
ohhhhhh verschrikkelijk irritant of niet, ik heb het ook heel erg, en heb alle dure potjes, cremepjes en maskertjes al geprobeerd, echt waardeliis en niks helpt....

soms word je daar echt depressief van :/:/:/

Waarschuw beheerder
hmmmpfff ik ken t probleem,,
het enigste wat bij mij helpt is een steiltang,,daar wordt het echt zoooo zacht en glad en anti-pluis van :D
maarja,,zodra het dan weer in aanraking komt water slaat het bij mij weer in de krul
maar een steiltang is ook niet goed voor je haar helaas,,

Waarschuw beheerder
andrelon creme GLAD&STIJL na t douchen een klein beetje erin doen,niet uitspoelen en in de puntjes een drupje wax.
En niet te vergeten je dooie punten knippen dat is meestal de grootse oorzaak.. succes :D

Waarschuw beheerder
word mn haar supervet van , en vooral met dit weer .....maarja je moet toch wat ..statisch is ook niks

Waarschuw beheerder
donateur
Brylcreem is ook een wondermiddel! Maar wel meteen na het wassen in doen... Je haar op laten drogen in een strakke knot, zodat de punten er ook in zitten en dan stijlen maar :)! Bij mij helpt t perfect!

Waarschuw beheerder
Sheer Blonde is echt rotzooi inderdaad je haar wordt er alleen maar droger van

Waarschuw beheerder
ik heb sinds 2 mdn de oplossing voor mijn haar..wel alleen bij de kapper te koop, de tube kost dan ook 17.95. doet er wel heel lang mee.
het is van PACT, IMPACT. daaronder staat: sleek, lightweight smoothing potion.

na je haartjes wassen, ff handdoek maken, spul erin, doorkammen, en niet fohnen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 13:32:
Je haar op laten drogen in een strakke knot,

ja maar dan zit er meteen zo'n bobbel in. :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
chi tang kopen :yes:
Waarschuw beheerder
ja ik heb het ook echt heeeeeel erg vooral al heb ik net een trui aangetrokken ofzo..
Maar mijn haar is ook op sommige stukjes afgebroken en dat gaat dan ook zo leuk omhoog staan :(
Waarschuw beheerder
Goede cremespoeling gebruiken! Sommige zijn beter geschikt voor je haar dan andere!
Waarschuw beheerder
Ik had het ook heel erg, maar probeer na het wassen eens een maskertje (aangeraden door topkapper) in je haar te doen (je kan zelf kiezen welke je gebruikt, de meesten van de "bekende" merken zijn wel goed) en als finishing touch een paar druppeltjes frizz ease serum van John Frieda (geen sheer blonde!!) door je haar...
helpt perfect, glad en niet pluizig zonder dat je haar vies vet is :jaja: beste resultaat is daarna nog droogfohnen of met de stijltang erdoorheen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 19:25:
ja maar dan zit er meteen zo'n bobbel in.

Klopt, maar als je het daarna stijlt met je stijltang is die bobbel ook meteen weg... Bij mijn haar is dat juist een uitkomst, aangezien ik krullen heb en deze dan alvast worden 'uitgerekt'!

Zijde wil ook helpen... BioSilk heet het! Dat in handdoekdroog haar masseren en dan laten opdrogen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van gliss kur (ofzo) masker voor droog haar werkt egt super goed

Waarschuw beheerder
Ik blijf bij de True Ceramic Pro met een beetje Brylcreem (rode). Gaat het mooi van glanzen en supersteil!!
Waarschuw beheerder
ja brylcream gebruikte ik vroeger altijd.. ma ik vind het stinken