1617x bekeken
ik wel... pas geleden toen het uit ging met me ex nog.. en vroeger hebk wel es op de rand van het dak gestaan 2 hoog 
Rot toch op met dit soort achterlijke topics
sorry maar kvind dat je dit onderwerp moet respecteren.. voor sommige mensen is er gewoon geen andere uitweg meer en dan is dat voor hun de enigste oplossing
maar tis mss wel dom om hier een topic over te openen aangezien de meeste mensen bijna tot nooit serieus op zulke dingen ingaan
donateur
Egoisten, die zelfmoord plegers
Helemaal mee eens... Denken niet aan de nabestanden die je met de problemen van jou opzadelt.
Er is een tijd geleden zelfs een onderzoek naar gedaan. Hoeveel jongeren ooit weleens aan zelfmoord heeft gedacht... Maar de uitkomst was eigenlijk dat iedere jongere er wel eens aan heeft gedacht.
De daadwerkelijke daad moet je iets meer geestelijk in de war voor zijn.
En komende week op Centraal weer zeiken dat de treinen nooit op tijd rijden, hè?
haha.. nee niet op die manier..
Denken niet aan de nabestanden die je met de problemen van jou opzadelt.
das mss iets te sterk opgevat.. maar er is een verschil tussen zelfmoord plegen vanwege een ongeneselijke ziekte of omdat je toevallig een tegenslag in het leven hebt gekregen.. en er is ook een verschil tussen DOEN en DENKEN
laatste aanpassing
donateur
tsja ik geloof er niet in dat zelfmoord egoistisch is, als iemand depressief is, is alles om hem heen een zwart gat... Je kan dan niet geloven dat het ooit beter zal worden. As je daar echt van overtuigd bent kan ik me voorstellen dat iemand de moed op geeft en dat zelfmoord de enige oplossing is......
gelukkig zelf geen last van......
gelukkig zelf geen last van......
mijn ex wou ooit zelfmoord plegen.. das egt scary
ze liep huilend naar de wc en ik hoorde volgens mij toen een lade open en dicht gaan.. toen deed ze de deur op slot en toen heb ik die deur eruit geramd 
donateur
Egoisten die mensen die willen dat als iemand doodongelukkig is met zn leven en echt geen uitweg meer ziet moet blijven leven zodat de achterblijvers maar geen verdriet hebben.
ik wel... pas geleden toen het uit ging met me ex nog.. en vroeger hebk wel es op de rand van het dak gestaan 2 hoog
Sorry maar dit komt wel een beetje aandachttrekkerig over.
soms als ik me kut voelde, wilde ik wel es dat ik dood was, maar dat heeft iedereen vast en zeker wel eens..nu ben ik gelukkig en wil ik voor geen goud op deze wereld dood gaan 

![[img width=30 height=18]http://www.velpzuid.com/forum/images/smiles/slotje.gif[/img]](http://www.velpzuid.com/forum/images/smiles/slotje.gif)

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)