Ik lees steeds mokum dit, mokum dat, mokums hakken.. Wat is eht precies?
Wat is eht precies?
Wat is eht precies?
triest hoor kan tog wel iemand vertelle..
Ahaaaah Mokums Hakke -> amsterdams hakke.
Mokum style -> amsterdamse gabber style
blabla AHAAAAAAa dasnk julliee
Wat is eht precies?
ga toch weg met die amsterdamse troep
commerciele rotzooi dat teken van mokum zie je ook in een clip van de party animals
dat amsterdam de rotte appel is uit de hardcore scene '93 - 99
moderne hardcore toch veel bruter
natuurlijk weet ik waar ik over praat
Tuurlijk jongen, als je 19 bent kun je geen verstand hebben van early hardcore.
Amsterdam is the best 020 4-ever
Amai zenne, iemand stelt ff gewoon een vraag en even later is het alweer netjes rellen, welkom op pf.
En wat heeft het met leeftijd te maken? Het heeft met je eigen ingesteldheid en smaak te maken, maar blijkbaar vinden sommige mensen het nog steeds nodig om direct andere mensen (en andere muziekstijlen) af te kraken.
Ik ben zelf 17 jaar en eigelijk ken ik het label nog niet zo heel lang, toch hou ik ervan en Mokum gaat veel verder dan alleen maar "the party animals" en "i wanna be a hippy"; volgens mij komt de helft van de Mokum platen nog niet eens uit amsterdam, of je moest ineens gaan beweren dan scott brown (annihilator), Omar Santana, The Speedfreak, Jappo& Lancinhouse en Liza 'n Eliaz ook amsterdammers zijn.
Mokum is, net als nu een label met verschillende stijlen, maar toch heeft het voor mij iets speciaals en ook de nieuwe releases bevatten af en toe nog enkele leuke tracks, vind ik. Zoals op MOk104 "bury you" van The Speedfreak en op Mok 102 "in Your Face" van Dj Irmak (aka Earmack op het hardcore blatsers label).
Het is inderdaad net als Ruffneck early hardcore van de bovenste plank en ik vind het 'n beetje dezelfde rol innemen als de "underground" hc nu.
Rotterdam rec e.d. was/is eigenlijk meer mainstream gerichter tegenover dat Mokum toch steeds een eigen niet-gedefinieerd plekje binnen de hc scene inneemt, je moet er van houden, happy hardcore met deftige bassdrums op n meestal vrij hoog tempo. Ook is het label niet vies van een beetje terror, getuigt het sublabel "Fukem" met lekkere releases van o.a. Aggroman aka Bazooka.
En wat te denken van de "Fear Factory remixes" van Dano en co, ook weer 'n aparte sijl,en dan heb je nog eens de stijl van Cyanide en de oude TOA stijl, zeer melodieus, maar snel met lekkere bassdrums en wat te denken van de tracks van Tellurian??
Tegenover de rotterdam rec, in mijn opzicht veel meer "van 't zelfde".
Je moet "er voor zijn" ja, en ik vind R'dam records niet zo goed als de Mokum rec, over 't algemeen dan. Maar heb ik daar nu iemand n's mening voor afgebroken? Nee toch, mij boeit dat niet al dat gezeik over rotterdam vs amsterdam, ik kan evengoed genieten van sommige tracks van de Euromasters (Hou je Bek), Bodylotion (Fuck Martina) of Dyewitness (Brrr).
Op de flyer van Hc United stond het nog
"Hardcore is unity"
Cheers
knaapje je weet niet waar je over praat. mede dankzij het mokum label en dankzij de mensen die toen naar HC feesten gingen en HC platen en andere dingen kochten kan jij nu naar HC feesten toe.
Dat is allang niet meer.
Ruzie tussen Rotterdam en Amsterdam.
Ruzie tussen Early Hardcore liefhebbers en Present Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Industrial Hardcore liefhebbers en Mainstream Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Aussie's en Lonsdalers.
Ruzie tussen Lonsdalers en Clubkutten.
Gaat lekker zo.
hier sluit ik me volledig bij aan!
hij mag mischien maar 17 jaar zijn, maar heeft meer verstand als de meeste hier in dit topic!
Wat maakt t nou godverdomme uit waar de plaat vandaan komt, als ie maar vet is toch??
Rotterdam no hard?
FUCK YOU!
We are the creaters of hardcore.........
als je dat niet weet....
dan heeft hij uitleg nodig...
is de rotmoeite niet
Jongens!!!! HOLLAND (of mag dat ook weer niet)
Mokum = Amsterdam
klein Mokum = Rotterdam
enne 023 is ook wel een beetje bomb trouwens
Misschien vergeten jullie dat jullie degene zijn die de hardcore scene verneuken met die stomme, puberale, ondoordachte en vooral kinderachtige opmerking naar elkaar.
Mokum
de kk met mokum.
Rotterdam rules the hardcorescene!
Ruzie tussen Rotterdam en Amsterdam.
Ruzie tussen Early Hardcore liefhebbers en Present Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Industrial Hardcore liefhebbers en Mainstream Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Aussie's en Lonsdalers.
Ruzie tussen Lonsdalers en Clubkutten.
nou dat vind ik ech zon gelul, duzz jij wil beweren dat omdat jullie (de oudere generatie) vroeger naar HC feesten gingen en platen kochten, dat de jongere generatie(om het zo maar ff te noemen), nu naar HC feesten kan.
Duzz jij denkt, dat als jij niet vroeger naar HC feesten had gegaan en geen platen had gekocht en dat mokum label nooit had bestaan, er nu geen HC feesten meer zouden zijn, nou dat is echhh grote bullshit gewoon en dat weet je waarschijnlijk diep in je hart zelf ook wel.....
He ouwehoeren snap het al je "bent" een hooli. STOERE SHIT MAN!!
Ik denk dat Ajax trots op je zal zijn!laatste aanpassing 27 oktober 2005 14:19
waar zie je mij dat zeggen
das knap
dat zou het zijn
Vast wel al 18 jaar supporter