Partyflock

Forumonderwerp · 810491
2604x bekeken

Waarschuw beheerder
http://www.stalkervinyl.nl/catalog/product_info.php/cPath/24_164/products_id/960

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmzz toen rob en paul in rotterdam met hardcore bezig waren wou dimitri nog niet eens een houseplaatje draaien [img width=18 height=19 cacheid=00008c1100017bb7c32d2cd01a00f74eb3]http://www.scooter-freaks.nl/forum/images/smilies/haha.gif[/img]
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
met je 19 jaar levenservaring? ik zeg mede dankzij, lees eerst eens wat ik neerzet voordat je weer zo'n snuggere opmerking plaatst :flower:

Tuurlijk jongen, als je 19 bent kun je geen verstand hebben van early hardcore.

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:16:
Tuurlijk jongen, als je 19 bent kun je geen verstand hebben van early hardcore.

dus jij hebt er verstand van? lijkt me vrij sterk knaapje.

lachwekkend dit zeg. twee knaapjes van 18 en 19 die denken even te vertellen hoe het er 10 jaar geleden uit zag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:18:
lachwekkend dit zeg. twee knaapjes van 18 en 19 die denken even te vertellen hoe het er 10 jaar geleden uit zag

hahaha :respect:

lego binkies B) 8)

Waarschuw beheerder
Volgens mij zeg ik alleen dat ik nieuwe hardcore beter vind dan oude. En dat er zonder Mokum Records nu ook wel hardcore geweest was.

Kan aan mij liggen hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:20:
En dat er zonder Mokum Records nu ook wel hardcore geweest was.

heb je mij horen zeggen dat er zonder mokum geen HC was geweest?

Waarschuw beheerder
mede dankzij het mokum label en dankzij de mensen die toen naar HC feesten gingen en HC platen en andere dingen kochten kan jij nu naar HC feesten toe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:21:
mede dankzij

:no:

mede knuppel :[ welk woordje begrijp je niet joh :[

Waarschuw beheerder
Oftewel: onder andere dankzij Mokum Records kun jij nu naar hardcore feesten toe.

Volgens mij betekent dat toch echt dat ik zonder Mokum Records niet naar hardcore feesten had gekunt.

Waarschuw beheerder
zucht :nocheer:

Waarschuw beheerder
-1
dit is gewoon te erg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:25:
Volgens mij betekent dat toch echt dat ik zonder Mokum Records niet naar hardcore feesten had gekunt

pak nog een lijn pep (Y)

Waarschuw beheerder
B.A.L. citeer 14 september 2005 20:20
Volgens mij zeg ik alleen dat ik nieuwe hardcore beter vind dan oude. En dat er zonder Mokum Records nu ook wel hardcore geweest was.

Kan aan mij liggen hoor.

denk wel dat het aan jou ligt ja!
Waarschuw beheerder
Mokum -> ttjakka, maare amsterdams...
Waarschuw beheerder
Wat is Mokum?... Een erg vet platenlabel, één van m'n favorieten samen met onder andere Cenobite en Ruffneck!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:53:
denk wel dat het aan jou ligt ja!

8)

Waarschuw beheerder
Heerlijk, dit. :)
Waarschuw beheerder
Als B.A.L. nieuwe hardcore beter vindt dan oude mag hij dat toch zelf weten trouwens? Misschien heeft hij de oude feesten nooit meegemaakt, maar hij heeft neem ik aan zowel genoeg nieuwe als oude hardcore gehoord om er een oordeel over te kunnen geven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gold op woensdag 14 september 2005 om 21:54:
Als B.A.L. nieuwe hardcore beter vindt dan oude mag hij dat toch zelf weten

ik zeg toch niet wat hij mooier moet vinden?

en het gaat niet eens om wat mooier is. Lees eerst eens goed(voor de tweede keer)

(Y)

Waarschuw beheerder
ok dan!
Waarschuw beheerder
wat is mokum????????????????
waar haal je het gore lef vandaan om zoiets te vragen??/??
of is je iq gewoon zo laag dat je dat niet zelf kan bedenken
de pleuris weet dat er domme mensen zijn maar jij staat nu boven aan mijn lijstje van domme mensen, gefeliciteerd met deze kwalificering.........:D

Waarschuw beheerder
Alsof dat ook echt maar iets met IQ te maken heeft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 23:57:
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op staat!

Amsterdam is the best 020 4-ever
Waarschuw beheerder
mokum de beste

:respect:

mokums.nl :respect:
Waarschuw beheerder
Mokums hakken is noest b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Wesje b) op vrijdag 16 september 2005 om 04:19:
Mokums hakken is noest

hardweglopen = mokums hakken
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Amai zenne, iemand stelt ff gewoon een vraag en even later is het alweer netjes rellen, welkom op pf.

En wat heeft het met leeftijd te maken? Het heeft met je eigen ingesteldheid en smaak te maken, maar blijkbaar vinden sommige mensen het nog steeds nodig om direct andere mensen (en andere muziekstijlen) af te kraken.

Ik ben zelf 17 jaar en eigelijk ken ik het label nog niet zo heel lang, toch hou ik ervan en Mokum gaat veel verder dan alleen maar "the party animals" en "i wanna be a hippy"; volgens mij komt de helft van de Mokum platen nog niet eens uit amsterdam, of je moest ineens gaan beweren dan scott brown (annihilator), Omar Santana, The Speedfreak, Jappo& Lancinhouse en Liza 'n Eliaz ook amsterdammers zijn:).

Mokum is, net als nu een label met verschillende stijlen, maar toch heeft het voor mij iets speciaals en ook de nieuwe releases bevatten af en toe nog enkele leuke tracks, vind ik. Zoals op MOk104 "bury you" van The Speedfreak en op Mok 102 "in Your Face" van Dj Irmak (aka Earmack op het hardcore blatsers label).

Het is inderdaad net als Ruffneck early hardcore van de bovenste plank en ik vind het 'n beetje dezelfde rol innemen als de "underground" hc nu.

Rotterdam rec e.d. was/is eigenlijk meer mainstream gerichter tegenover dat Mokum toch steeds een eigen niet-gedefinieerd plekje binnen de hc scene inneemt, je moet er van houden, happy hardcore met deftige bassdrums op n meestal vrij hoog tempo. Ook is het label niet vies van een beetje terror, getuigt het sublabel "Fukem" met lekkere releases van o.a. Aggroman aka Bazooka.
En wat te denken van de "Fear Factory remixes" van Dano en co, ook weer 'n aparte sijl,en dan heb je nog eens de stijl van Cyanide en de oude TOA stijl, zeer melodieus, maar snel met lekkere bassdrums en wat te denken van de tracks van Tellurian??

Tegenover de rotterdam rec, in mijn opzicht veel meer "van 't zelfde".

Je moet "er voor zijn" ja, en ik vind R'dam records niet zo goed als de Mokum rec, over 't algemeen dan. Maar heb ik daar nu iemand n's mening voor afgebroken? Nee toch, mij boeit dat niet al dat gezeik over rotterdam vs amsterdam, ik kan evengoed genieten van sommige tracks van de Euromasters (Hou je Bek), Bodylotion (Fuck Martina) of Dyewitness (Brrr).

Op de flyer van Hc United stond het nog
"Hardcore is unity"

Cheers:bier:

Waarschuw beheerder
"Hardcore is unity"

Dat is allang niet meer.

Ruzie tussen Rotterdam en Amsterdam.
Ruzie tussen Early Hardcore liefhebbers en Present Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Industrial Hardcore liefhebbers en Mainstream Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Aussie's en Lonsdalers.
Ruzie tussen Lonsdalers en Clubkutten.

Gaat lekker zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op vrijdag 16 september 2005 om 19:15:
Amai zenne, iemand stelt ff gewoon een vraag en even later is het alweer netjes rellen, welkom op pf.

En wat heeft het met leeftijd te maken? Het heeft met je eigen ingesteldheid en smaak te maken, maar blijkbaar vinden sommige mensen het nog steeds nodig om direct andere mensen (en andere muziekstijlen) af te kraken.

Ik ben zelf 17 jaar en eigelijk ken ik het label nog niet zo heel lang, toch hou ik ervan en Mokum gaat veel verder dan alleen maar "the party animals" en "i wanna be a hippy"; volgens mij komt de helft van de Mokum platen nog niet eens uit amsterdam, of je moest ineens gaan beweren dan scott brown (annihilator), Omar Santana, The Speedfreak, Jappo& Lancinhouse en Liza 'n Eliaz ook amsterdammers zijn.

Mokum is, net als nu een label met verschillende stijlen, maar toch heeft het voor mij iets speciaals en ook de nieuwe releases bevatten af en toe nog enkele leuke tracks, vind ik. Zoals op MOk104 "bury you" van The Speedfreak en op Mok 102 "in Your Face" van Dj Irmak (aka Earmack op het hardcore blatsers label).

Het is inderdaad net als Ruffneck early hardcore van de bovenste plank en ik vind het 'n beetje dezelfde rol innemen als de "underground" hc nu.

Rotterdam rec e.d. was/is eigenlijk meer mainstream gerichter tegenover dat Mokum toch steeds een eigen niet-gedefinieerd plekje binnen de hc scene inneemt, je moet er van houden, happy hardcore met deftige bassdrums op n meestal vrij hoog tempo. Ook is het label niet vies van een beetje terror, getuigt het sublabel "Fukem" met lekkere releases van o.a. Aggroman aka Bazooka.
En wat te denken van de "Fear Factory remixes" van Dano en co, ook weer 'n aparte sijl,en dan heb je nog eens de stijl van Cyanide en de oude TOA stijl, zeer melodieus, maar snel met lekkere bassdrums en wat te denken van de tracks van Tellurian??

Tegenover de rotterdam rec, in mijn opzicht veel meer "van 't zelfde".

Je moet "er voor zijn" ja, en ik vind R'dam records niet zo goed als de Mokum rec, over 't algemeen dan. Maar heb ik daar nu iemand n's mening voor afgebroken? Nee toch, mij boeit dat niet al dat gezeik over rotterdam vs amsterdam, ik kan evengoed genieten van sommige tracks van de Euromasters (Hou je Bek), Bodylotion (Fuck Martina) of Dyewitness (Brrr).

Op de flyer van Hc United stond het nog
"Hardcore is unity"

Cheers

hier sluit ik me volledig bij aan!
hij mag mischien maar 17 jaar zijn, maar heeft meer verstand als de meeste hier in dit topic!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:04:
rob en paul

rob :NEE: paul (Y)

(L)Mokum(L)

(l)AMSTERDAM(L)
Waarschuw beheerder
brand in mokum

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van niels b op zaterdag 17 september 2005 om 18:46:
brand in mokum

brand in je aars :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de kk met mokum.

Rotterdam rules the hardcorescene!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 september 2005 om 19:04:
Rotterdam rules the hardcorescene!

en ook dat is onzin :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 september 2005 om 18:57:
brand in je aars

mijn voet in jouw aars
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:09:
knaapje je weet niet waar je over praat. mede dankzij het mokum label en dankzij de mensen die toen naar HC feesten gingen en HC platen en andere dingen kochten kan jij nu naar HC feesten toe.

nou dat vind ik ech zon gelul, duzz jij wil beweren dat omdat jullie (de oudere generatie) vroeger naar HC feesten gingen en platen kochten, dat de jongere generatie(om het zo maar ff te noemen), nu naar HC feesten kan.

Duzz jij denkt, dat als jij niet vroeger naar HC feesten had gegaan en geen platen had gekocht en dat mokum label nooit had bestaan, er nu geen HC feesten meer zouden zijn, nou dat is echhh grote bullshit gewoon en dat weet je waarschijnlijk diep in je hart zelf ook wel..... :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van niels b op zaterdag 17 september 2005 om 19:16:
mijn voet in jouw aars

:X
Waarschuw beheerder
TRIEST HOOR!! Dit is weer echt van dat a'dam r'dam geouwehoer.. Flikker op met jullie trieste gedoe!! Wat maakt t nou godverdomme uit waar de plaat vandaan komt, als ie maar vet is toch?? ik snap jullie niet! (gelukkig maar)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rotterdam no hard?

FUCK YOU!

We are the creaters of hardcore.........
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 19:21:
Dat is allang niet meer.

Ruzie tussen Rotterdam en Amsterdam.
Ruzie tussen Early Hardcore liefhebbers en Present Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Industrial Hardcore liefhebbers en Mainstream Hardcore liefhebbers.
Ruzie tussen Aussie's en Lonsdalers.
Ruzie tussen Lonsdalers en Clubkutten.

Gaat lekker zo.

:gaap:

gaat nergens over :no:

Uitspraak van BIOCANDY op zaterdag 17 september 2005 om 18:13:
hier sluit ik me volledig bij aan!
hij mag mischien maar 17 jaar zijn, maar heeft meer verstand als de meeste hier in dit topic!

of die het meeste verstand heeft weet ik niet :no:

hij plaatst de verstandigste opmerking hier :yes:

Uitspraak van HARDCORE MINDED op zondag 18 september 2005 om 13:51:
Wat maakt t nou godverdomme uit waar de plaat vandaan komt, als ie maar vet is toch??

:respect:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 18 september 2005 om 18:07:
Rotterdam no hard?

FUCK YOU!

We are the creaters of hardcore.........

:gaap:

Uitspraak van _AngeL_ op maandag 19 september 2005 om 12:50:
als je dat niet weet....

dan heeft hij uitleg nodig...

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Mokum is de stad waar ik geboren ben :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jongens!!!! HOLLAND:cheer: (of mag dat ook weer niet)