Ik weet het niet..
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zeggen; Onze relatie is te veel waard om het om zoiets uit te maken..
Zeg nooit nooit, dit soort beslissingen kan je pas maken als de situatie er naar is. Nu kan je makkelijk praten, omdat het je zelf niet overkomt, maar als het daadwerkelijk zo ver is, kan je ineens heel andere beslissingen nemen, dan dat je al die dagen/weken/maanden/jaren ervoor verkondigde.
Zeg nooit nooit, dit soort beslissingen kan je pas maken als de situatie er naar is. Nu kan je makkelijk praten, omdat het je zelf niet overkomt, maar als het daadwerkelijk zo ver is, kan je ineens heel andere beslissingen nemen, dan dat je al die dagen/weken/maanden/jaren ervoor verkondigde.
Als 2 mensen ECHT van elkaar houden dan gaat er niemand vreemd
wil je kiezen voor jezelf, sterk zijn
Ook al hou je nog zo enorm veel van je en heb je hele mooie toekomst plannen voor je?
Ligt eraan hoe sterk jezelf in je schoenen staat.
wat zijn dan de gevolgen als je op dat moment niet zo sterk in je schoenen staat, gaat het goed of loopt het dan alsnog mis?
maar denk dat dat ligt aan de liefde voor elkaar, kan je een slippertje vergeven.
mn ex zn vertrouwen in mij kwam terug hoor
Zou je je Vriend/Vriendin nog een kans geven als die met iemand anders heeft geslapen ( geneukt dus haha )
Ja ik weet t... tuurlijk zou je nee moeten zeggen. Vergeven zou stom zijn... maar toch
stelletje hyprocrieten!!!
je leeft maar 1 keer, als we de kans krijgen en niemand weet het doen we het allemaal...
ik denk dat je zo zelf een hypocriet bent want als je zo denkt dat ieder1 zo is heb je het zelf waarschijnlijk al gedaan... Ik in ieder geval niet enz al het ook zeker nooit doen!!! is gewoon een kwestie van princiepe en hoe je zelf als persoon bent! en dat geld voor ieder mens... je laat zelf toe wat je wel of niet doet
Licht aan de omstandigheden. Als ze echt verliefd is op die jongen mag ze met die gast verder gaan. Een persoon kan nooit genoeg liefde in zich dragen voor twee. Is ze een keer dronken geworden en heeft ze zich een keer overgegeven aan de fysieke passie dan zou ik er eerst heel erg over na moeten denken maar haar uiteindelijk wel terug ,,nemen,,. Het is zonde om ware liefde te vergooien vanwege een moment van zwakte.
Het is zo moeilijk als je in zo'n situatie zit. Aan de ene kant ben je verliefd, en wil je zo graag dat die relatie lukt. En aan de andere kant ben je zo ongelofelijk boos, gekwetst en onzeker, dat je diegene nooit meer zal kunnen vertrouwen, en dus die relatie niets meer is.
Het is moeilijk te zeggen, het ligt eraan of je je verstand of hart wil volgen. Maar het doet beide pijn.