nee, dan is de kans al verkeken. kan die zijn spullen pakken.
nee zeker niet!
dan zou mijn vertrouwen in 1x helemaal weg zijn... dan zou k echt niet meer verder kunnen ... en zo loopt een relatie toch stuk je hebt alleen maar stress
meteen oprotten ermee, geen kans geven want dat betekend dat hij het misschien nog wel een keer mag doen...............vreemdgaan is meteen ERUIT!
Mits ie daar eerlijk over is, dan hangt t van de situatie af of je hem nog een kans wilt geven. Is het zo dat hij daarover blijft liegen, dan is het vertrouwen weg, dus heeft een tweede kans geen zin meer..
echt wel oprotten meteen kan niet
de meesten doen wel zo stoer van eruit is eruit maar stiekem van binnen denke ze wel anders als jij eg gek van iemand bent en lang bij elkaar bent ga je wel anders denken dus kortom jullie zijn te jong hier voor
Zou je je Vriend/Vriendin nog een kans geven als die met iemand anders heeft geslapen ( geneukt dus haha )
NOPE!!...dan had hij haar maar mee moeten nemen naar ons ons huis, had ze tussen ons in kunnen slapen en dan had ik mijn vriend zelf wel geneukt
zou m niet kwijt wille maar zou vanzelf wel stuk lopen je kan m dan tog niet meer vertrouwe en elke keer as je m zou zien aan dat wijf denke denk niet dat je nog kan genieten
donateur
Nee echt niet!!! vertrouwen is dan helemaal weg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 11:21:
wat een opmerking weer, ben 31 dus niet te jong maar wel wat levenservaring opgedaan dus ik zeg oprotten, eruit en eruit blijven als je vreemdgaat......... punt uit!!!!!!
nee, als hij vreemd gaat zegd dat al genoeg...
donateur
Nope geen nieuwe kans
Als hij vreemd is gegaan betekend het dat hij niet van me houdt en is het bye bye zwaai zwaai
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 09:56:
meteen oprotten ermee, geen kans geven want dat betekend dat hij het misschien nog wel een keer mag doen...............vreemdgaan is meteen ERUIT!
yep me too!
(permanent verbannen)
Vreemdgaan is eruit!
NO WAY......
als mijn vriend vreemd zou gaan..dan bijt ik persoonlijk ( én met veel genoegen !! ) zn ehm zeg maar even netjes geslachtsdeel eraf
met héél veel plezier en zou t tergend langzaam doen
donateur
Nope
zeker NIET!
ik zou dr nooit meer vertrouwen
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 18:28:
Ja ik weet t... tuurlijk zou je nee moeten zeggen. Vergeven zou stom zijn... maar toch
Ik geef je wel gelijk,het is moeilijk om iemand die je leuk vind een schop te geven,maar ik zou er niet meer mee verder kunnen.Gewoon....omdat diegene je vertrouwen de grond intrapt.