Partyflock

Forumonderwerp · 808758

Waarschuw beheerder
Zou je je Vriend/Vriendin nog een kans geven als die met iemand anders heeft geslapen ( geneukt dus haha )

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op dinsdag 6 september 2005 om 18:57:
image
Is dit hem?

Vreemdgaan en nog een wazi ook..

NEE Hij is neit vreemdgegaan k had het ook toevallig niet over mezelf dus en problemen soms met hem ?
hoi

Waarschuw beheerder
nope :no:no chance :no:

Waarschuw beheerder
hahaha voor geen miljoen....vertrouwen is weg?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geef echt altijd iedereen 1 kans, geen jokers.
Waarschuw beheerder
nooit van me leve :no:

Waarschuw beheerder
Ik zou der de kans geven om binnen 10 minuten weg te zijn voordat ik der het raam uigooi :/

Waarschuw beheerder
nee want alleen de gedachten dat ze het met een ander heeft gedaan en dat ik er daarna weer over heen moet ,daar kan ik al niet tegen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 18:28:
Zou je je Vriend/Vriendin nog een kans geven als die met iemand anders heeft geslapen ( geneukt dus haha )

ligt eraan
Waarschuw beheerder
Van mn leven niet.. Er is nog meer vis in de zee..

Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeee!!!

valt niks meer te bepraten..
Waarschuw beheerder
NEE....

dat duidelijk niet....
Waarschuw beheerder
Nope,het vertrouwen is dan weg...en dan kans dat het weer gebeurd is altijd aanwezig,dus vertrouw je zo iemand niet meer :no: en das toch wel de basis van een relatie..

Waarschuw beheerder
Hmm, dat ligt er maar net aan.

Waarschuw beheerder
Zeg nooit nooit, dit soort beslissingen kan je pas maken als de situatie er naar is. Nu kan je makkelijk praten, omdat het je zelf niet overkomt, maar als het daadwerkelijk zo ver is, kan je ineens heel andere beslissingen nemen, dan dat je al die dagen/weken/maanden/jaren ervoor verkondigde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 23:40:
ligt eraan

haha ja met wie zeker Naat? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 23:51:
Zeg nooit nooit, dit soort beslissingen kan je pas maken als de situatie er naar is. Nu kan je makkelijk praten, omdat het je zelf niet overkomt, maar als het daadwerkelijk zo ver is, kan je ineens heel andere beslissingen nemen, dan dat je al die dagen/weken/maanden/jaren ervoor verkondigde.

Juist! Je weet het maar nooit.
Waarschuw beheerder
Als je echt van iemand houdt vergeef je hem dat wel....

Als 2 mensen ECHT van elkaar houden dan gaat er niemand vreemd, gaat 1 van de 2 wel vreemd dan houd diegene niet van de ander!!!!! Dus als je dan verder zou gaan met de ander dan komt houden van alleen maar van 1 kant.... Tsja als jij dan in een waanwereld wilt leven tsja dat is je goed recht :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 23:51:

:no: daar ben ik heel resoluut in,dan heb je het goed bij mij gedaan :jaja: kijk zoenen valt nog over te praten,maar met sex is het gelijk over :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn ex ging ook vreemd. Oke het bleef bij zoenen (en volgens het meisje ook beetje handwerk) maar toch. Ik vergaf het hem, want hield te veel van hem. Uit eindelijk vertrouwde ik hem niet meer. (en is hij in het half jaar dat onze relatie duurde 5 keer vreemd gegaan)
Ik merk nu dat vertrouwe in een relatie heel belangrijk is, mijn vriend en ik vertrouwen elkaar voor 100%.
Een relatie zonder vertrouwen is gewoon bot gezegt KUT!
Dus de vraag is dan - wil je verder leven met gevoel dat je elke keer bang bent om hem weer met een ander aan te treffen of het gewoon nog een keer gebeurt? - of wil je kiezen voor jezelf, sterk zijn en op zoek naar de volgende gaan die je wel gewoon kan vertrouwen.

Waarschuw beheerder
wat denk je zelf

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
tuurlijk nie

Waarschuw beheerder
oprotten dan

Waarschuw beheerder
met

Waarschuw beheerder
die

Waarschuw beheerder
puta!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Zeg nooit nooit, dit soort beslissingen kan je pas maken als de situatie er naar is. Nu kan je makkelijk praten, omdat het je zelf niet overkomt, maar als het daadwerkelijk zo ver is, kan je ineens heel andere beslissingen nemen, dan dat je al die dagen/weken/maanden/jaren ervoor verkondigde

Ik kan me wel een situatie voorstellen als er kinderen in het spel zijn, maar voor de rest NOOIT!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JUVE LCN :hyper: op woensdag 7 september 2005 om 00:01:
Dan kies ik dus echt voor mezelf in zo'n geval

Ook al hou je nog zo enorm veel van diegene en heb je hele mooie toekomst plannen voor je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tessa ofzo? op woensdag 7 september 2005 om 00:03:
Ook al hou je nog zo enorm veel van je en heb je hele mooie toekomst plannen voor je?

Jep,want een toekomst is er daarna voor mij niet meer :no: hoe moeilijk dat ook zou zijn..ik zou die beslissing wel nemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jep,want een toekomst is er daarna voor mij niet meer

Helemaal mee eens , als je verder zou gaan dan is je toekomst gebaseerd op een waanwereldje waarin je zelf leeft!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd en je weet waar je aan begint als je een relatie begint met iemand, dus als je vreemd wil gaan, moet je lekker vrijgezel blijven (y)

Waarschuw beheerder
En toch kan ik me situaties indenken waarbij het gevoel je ratio kan overheersen. Tuurlijk zal het 99 van de 100 keer gewoon een NEE zijn, maar net met dat ene meisje/jongen kan het toch net ff iets anders aflopen. Ik zou hoogstwaarschijnlijk ook nee zeggen hoor, maar toch, de kans bestaat altijd dat je anders zult beslissen dan dat je nu zult doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 00:07:
de kans bestaat altijd dat je anders zult beslissen dan dat je nu zult doen.

Ligt eraan hoe sterk jezelf in je schoenen staat.
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet kunnen denk ik, me gevoel is dan te sterk. En ik ben te zwak.. ik luister altijd naar me gevoel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JUVE LCN :hyper: op woensdag 7 september 2005 om 00:08:
Ligt eraan hoe sterk jezelf in je schoenen staat.

Ik denk dat je gelijk hebt, maar dan geld wel hoe sterk je op dat moment in je schoenen staat en wat zijn dan de gevolgen als je op dat moment niet zo sterk in je schoenen staat, gaat het goed of loopt het dan alsnog mis?
Waarschuw beheerder
hangt echt van de situatie af, maar denk het niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 00:12:
wat zijn dan de gevolgen als je op dat moment niet zo sterk in je schoenen staat, gaat het goed of loopt het dan alsnog mis?

Het is dan idd moeilijk om rationeel te denken op zo'n moment...maar je hoeft die beslissing niet gelijk te nemen...

Zelf laat ik zoiets eerst op me inwerken en denk er goed overna en dan moet je pas de knoop doorhakken, maar zo doe ik het,das natuulek voor iedereen weer verschillend :)

Artiest Energizer
Waarschuw beheerder
donateur
haha uhh nope :D

Waarschuw beheerder
Ehm... ik kom hierop terug !!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
:no: way!
Waarschuw beheerder
iedereen zegt wel nee..
zei mn ex ook, maar denk dat dat ligt aan de liefde voor elkaar, kan je een slippertje vergeven..
wat heb je elkaar nog te bieden, kun je de ander weer gaan vertrouwen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 18:28:

nee.. gaat niet meer lukken.. vertrouwen is helemaal weg.. gewoon opzouten :)..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hotflamezzz op woensdag 7 september 2005 om 08:58:
maar denk dat dat ligt aan de liefde voor elkaar, kan je een slippertje vergeven.

gaat opgegeven moment toch fout omdat het vertrouwen weg is kun je zeggen wat je wil.. maar dat is gewoon zo... is bij iedereen zo ;)
Waarschuw beheerder
mn ex zn vertrouwen in mij kwam terug hoor :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hotflamezzz op woensdag 7 september 2005 om 09:06:
mn ex zn vertrouwen in mij kwam terug hoor

is iedereen anders in, en moet je ook waarderen dat hij dan wel bij jou blijft want niet veel zullen dat doen :)..

maar ik zou het niet kunnen..