het is gewoon entertainment, en daar draait het om, je lacht je toch slap bij dit concept.
Nederland vindt tegenwoordig alles een leuk concept, een reality show over wc schoonmakers zou nog aanslaan, en elke week moeten er dan 1 wegstemmen, totdat de winnaar een jaar lang gratis wc papier krijgt
stel je niet zo aan
dus omdat die gasten uit amsterdam komen!! ( tsss met je 020 hahah) kunnen ze niets goed doen?
en tja wat voetbal betreft!!!
jullie krijgen op je donder zondag in de ArenA
zo nioemen ze ons in 020 KAKKERLAKKEN.
dacht het niet, blijft geen feest
Volgende week zijn ze op vinkenslag ofnie..
ze mogen best een weekendje met mij mee stappen
ze houden aan een script ja, maar dat doet iedereen
maar hun humor staat niet in het script
Precies, en als ze iets leuks bedenken filmen ze het opnieuw zodat het leuker en beter is en daar hou ik dus helemaal niet van
ELK realityprogramma is 'nep'.
Frans Bauer, Jan Smit, Paris & Nicky noem ze maar op!
en je vraagt je af waarom mensen dit nou leuk vinden. omdat mensen erin trappen dat ze denken een echte kijk in het leven van de sterren te zien.. niet dus!!!laatste aanpassing 21 oktober 2005 23:10
gisteren over een week
Vet lief hoe die gehandicapte mensjes hen ook ontvingen
Hahahaha, wat heb ik gelachen om Gordon, met die yoghurt
2x verkeerd gedaan, hij had de smoor in
Whahahaha, lachuh Chris
(oke, vorige week was ook erg leuk )
Maar weet iemand toevallig of die shirts groot of klein vallen, kan kiezen tussen S/M/L maar weet echt niet wat ik moet nemen
Volgens mij moet je een L nemen. Ik heb een XL genomen (moet ook wel met mijn lengte), maar ze krimpen toch altijd wat in de was/droger of je t nou wil of niet...Dus met een L zit je altijd wel veilig (denk k)
Heb je hem inmiddels binnen?
Die van mij is niet zo mooi meer na een keer wassen