3415x bekeken
Was dat talpa met die gozer van rtl5?
lieve Daniël, wel opletten hé
Fucking reclame ertussen door.
Fuck Talpa.
Fuck Talpa.
Godverdomme, weer reclame 
Dan is het morgen om 19:00 ook zo.
Daar heb ik echt geen zin in he!!
Dan is het morgen om 19:00 ook zo.
Daar heb ik echt geen zin in he!!
tomme kunstgras, doe me denken aan een stukje van youp van t hek, de ArenA! de echte nostalgische voetballiefhebber moet daar eens naar gaan luisteren!
dit is een stukje tekst:
Nooit meer sneeuw, nooit meer regen
nooit meer wind, laat staan wind tegen
nooit meer hagel, nooit meer kou
nooit meer kleumen mauw aan mauw
nooit meer water op het veld, nooit meer modder aan de benen
de romantiek die is verdewenen
en waar gaat het om: om geld
geur van gras, vuile broeken
de wind die waait uit alle hoeken
en de lippen meer dan blauw, en maar kleumen mauw aan mauw

dit is een stukje tekst:
Dit is een liedje he..
Maar in die conference ging het niet om kunstgras het ging over de Arena. Die was er toen net en het ging over dat dak van de arena
Fucking reclame ertussen door.
Maar goed,
Wel even wennen...
idd
Tis echt zwaar klote..
Ja. ik wil ook een dappere strijder zijn die wegren..'
ik ren niet weg hoor en het is triest dat jullie elke keer moeten terug komen op zaken waar de oude garde van jullie ook wel mee zitten en het anders hadden gezien
en dan komen die jonge gastjes praten over zaken waar ze niks over weten
dat is wel een beetje jammer
donateur
dadelijk heb je in elke stadion 40 skyboxxen waar allerlei bobo's van achter te glas de helft van 'n wedstrijd zien..
Uuuuuuh, heb je al hoor.
ik vond het lekker vernieuwend.. die van gangelen gewoon tussen de spelers als die het veld op komen, en zo'n circeltje met een vrije trap..
Ook had je andere soort camera beelden waardoor het leek of je wat meer van de actie mee kreeg.
verder is de reclame vervelend.. maar naar welk programma kan je tegenwoordig nog kijken zonder reclame ertussen..
(Denk aan een film op sbs6 ofzo, waar zelfs hart van nederland tussendoro komt)
t was vernieuwend.. maar of t beter wordt/is als de nos is nog afwachten
Ook had je andere soort camera beelden waardoor het leek of je wat meer van de actie mee kreeg.
verder is de reclame vervelend.. maar naar welk programma kan je tegenwoordig nog kijken zonder reclame ertussen..
Voordelen:
- Voetbalclubs krijgen meer t.v geld binnen dus kunnen beter concureren met clubs uit het buitenland
- Talpa heeft een leuker programma dan de NOS, daar vond ik het oerdegelijk en saai
- Wilfred Genee is een geweldige presentator beter dan mart smeets of Tom Egbers
Nadelen
- Beroerde commentaar, Enorm possitief en moest paar keer het geluid zachter zetten omdat ze hard aan het brullen waren na een relatief eenvoudig doelpunt (Hoogendorp) terwijl dat reuze meevalt
- Reclameblokken blijven irritant
- Jan Mulder is net zo vaag als Youri, Zegt weinig nuttige dingen, Ze hadden beter Hans Kraay sr er neer kunnen zetten die kan tenminste uitstekend een wedstrijd annalyseren
- Voetbalclubs krijgen meer t.v geld binnen dus kunnen beter concureren met clubs uit het buitenland
- Talpa heeft een leuker programma dan de NOS, daar vond ik het oerdegelijk en saai
- Wilfred Genee is een geweldige presentator beter dan mart smeets of Tom Egbers
Nadelen
- Beroerde commentaar, Enorm possitief en moest paar keer het geluid zachter zetten omdat ze hard aan het brullen waren na een relatief eenvoudig doelpunt (Hoogendorp) terwijl dat reuze meevalt
- Reclameblokken blijven irritant
- Jan Mulder is net zo vaag als Youri, Zegt weinig nuttige dingen, Ze hadden beter Hans Kraay sr er neer kunnen zetten die kan tenminste uitstekend een wedstrijd annalyseren
laatste aanpassing
hans kraay senior?? vind je dat hij beter een wedtrijd kan analyseren
..
met zijn manier van anlyseren kan ie beter in een bejaardehuis de wedstrijden gaan analyseren.
zulke domme dingen heeft ie altijd te zeggen man heb ik toch liever jan mulder die weet veel meer dan die snotaap zonder eigen mening..
met zijn manier van anlyseren kan ie beter in een bejaardehuis de wedstrijden gaan analyseren.
zulke domme dingen heeft ie altijd te zeggen man heb ik toch liever jan mulder die weet veel meer dan die snotaap zonder eigen mening..
hans kraay senior?? vind je dat hij beter een wedtrijd kan analyseren ..
b
bij de NOS eind jaren 90 deed hij het echt uitstekend, bij voetbal insite was hij niks maar wel bij de nos
Ik heb me mateloos geïrriteerd gisterenavond aan de eerste uitzending van 'De Wedstrijden'
Het programma begon om 11 uur 's avonds.
Veel gelul....voorbeschouwing....met supporters etc.
flauwekul dus.......
Daarna kwartiertje samenvatting met waardeloos commentaar.
Nabeschouwing.....weer met die zelfde supporter (wegwezen met dit kermisachtige amateuristische gedoe)
En dan nog die statistische cijfertjes onder in beeld.
Daar zit ik echt niet op te wachten.
Aansluitend een reclame blok van bijna 10 minuten!!!!
Met weer sms spelletjes erin verwerkt.
Pas om half 12 kwam wedstrijd 2......pfffff
Het enige positieve vernieuwende(althans in nederland) vond ik die virtuele circels en lijnen om aan te geven of een muurtje op afstand stond en hoever een vrije trap vanaf het doel is.
Maar voor de rest vind ik dat Talpa ermee omgaat al was het een kermisaractie.....Ik vind het afbreuk doen aan de hele eredivisie......sorry!
De NOS was zakelijker, maar ook proffesioneler!!
Het programma begon om 11 uur 's avonds.
Veel gelul....voorbeschouwing....met supporters etc.
flauwekul dus.......
Daarna kwartiertje samenvatting met waardeloos commentaar.
Nabeschouwing.....weer met die zelfde supporter (wegwezen met dit kermisachtige amateuristische gedoe)
En dan nog die statistische cijfertjes onder in beeld.
Daar zit ik echt niet op te wachten.
Aansluitend een reclame blok van bijna 10 minuten!!!!
Met weer sms spelletjes erin verwerkt.
Pas om half 12 kwam wedstrijd 2......pfffff
Het enige positieve vernieuwende(althans in nederland) vond ik die virtuele circels en lijnen om aan te geven of een muurtje op afstand stond en hoever een vrije trap vanaf het doel is.
Maar voor de rest vind ik dat Talpa ermee omgaat al was het een kermisaractie.....Ik vind het afbreuk doen aan de hele eredivisie......sorry!
De NOS was zakelijker, maar ook proffesioneler!!
the broute je bent wel heel erg kritisch is toch logisch dat nos nog beter is/was dit was nog maar de eerste eredivisie uitzending van talpa.. dus wat dat betreft vind ik het juist positief en jah dat gelul hoort er nou eenmaal bij met die wedstrijden anders moet je naar canal + kijken.. of canal + nemen... want daar is het gelul wel heel minimaal 
the broute je bent wel heel erg kritisch is toch logisch dat nos nog beter is/was dit was nog maar de eerste eredivisie uitzending van talpa.. dus wat dat betreft vind ik het juist positief en jah dat gelul hoort er nou eenmaal bij met die wedstrijden anders moet je naar canal + kijken.. of canal + nemen... want daar is het gelul wel heel minimaal
Er wordt hier naar de mening gevraagd van iedereen!
Dus dan mag ik gewoon zeggen wat ik ervan vind. Kritisch of niet.
En waarom is het logisch dat de NOS beter is/was dan Talpa?
Er zitten daar allemaal ervaren mensen bij Talpa (geen groentjes).....op de commentatoren na dan, dus ze zouden kwalitatief (bijna) net zo goed kunnen zijn als de NOS.
Maar het gaat gewoon om de formule die ze gebruiken!
Die vind ik dus helemaal niks!
Als je t goed beschouwd zit (bijna) de helft van de tijd in reclames, voor-nabeschouwing, (nietszeggende) intervieuws en statistieken.
Het progamma heet 'De Wedstrijden' Dus dan willen we ook De Wedstrijden zien!
En wat Canal+ betreft.......hebben die nog eredivisie voetbal?
je zegt het zelf al bij voetbal insite was hij niks.. dat klopt.. echt gewoon brandhout
Dus begrijp ik niet waarom je in je andere opmerking zegt dat ze hans KR Senior moeten halen voor talpa ...
Maybe is het voor jou te lang geleden, maar als je Hans Kraay SR kan herrinderen bij de nos was hij erg goed, hoefde hij met niemand te discuseren en kon hij alles uitstekend vertellen was in die tijd de beste die er was bij de NOS.
Vind het wel goed dat Ruud Gullit er bij is omdat hij bij de NOS altijd uitstekende analyses kon geven als trainer is hij niks maar als analyticus is hij uitstekend.
En wat Canal+ betreft.......hebben die nog eredivisie voetbal
nee dat heeft versatel, maar ik zou daar geen abbonement nemen, eredivisie live voetbal is helemaal niks, saaie sfeer in het stadion, slecht voetbal en slecht commentaar, Je kan beter Canal + hebben lekker Engels voetbal heerlijk die wedstrijden en Natuurlijk het Spaanse Voetbal veel leuker dan het Nederlandse Voetbal, ik hou het gewoon bij de samenvattingen, live is er niks aan alleen AZ is live leuk om te kijken
nee dat heeft versatel, maar ik zou daar geen abbonement nemen, eredivisie live voetbal is helemaal niks, saaie sfeer in het stadion, slecht voetbal en slecht commentaar, Je kan beter Canal + hebben lekker Engels voetbal heerlijk die wedstrijden en Natuurlijk het Spaanse Voetbal veel leuker dan het Nederlandse Voetbal, ik hou het gewoon bij de samenvattingen, live is er niks aan alleen AZ is live leuk om te kijken
of iedere weekend naar je cluppie komen kijken
baggerzender!
Irriteer me al mateloos aan die klotereclames, commentatoren en interviews van fucking supporters .
Gisteren ook... Zowat 1½ uur over gedaan om 4 wedstrijden uit te zenden. Gaat toch nergens over. Net als die statistieken na de wedstrijd.... boeiend
die statistieken onder de interviews zijn nog wel ok, voor de rest gewoon tyfuszooi
JEZUS!!! gewoon godverdomme weer reclame 
Kijkt toch voor geen meter dit.
Ja die kutzender kraakt bij mij ook. Zal iedereen wel last van hebben.
Kijkt toch voor geen meter dit.
Bij mij kraakt Talpa. Gister was alles oke, nu kraakt het de hele tijd. Heel irritant.
De rest van de zenders kraken niet. Hebben meer mensen hier last van?
De rest van de zenders kraken niet. Hebben meer mensen hier last van?
Ja die kutzender kraakt bij mij ook. Zal iedereen wel last van hebben.
Enigste kutte is dat die reclames om de wedstrijden komen. Wel beter is dat ze de top 3 niet meteen uitzenden. Kleine clubjes voorop!
Nix kleine clubjes voorop. Gewoon dezelfde volgorde als bij de NOS: De nummer 1 als eerst, dan de nummer 2 etc...
En ik weet niet hoe sommige mensen hier erbij komen dat er zondag om 19.00 geen reclameblokken tussen de wedstrijden zitten, maar ik zit nu bijna een uur te kijken en heb volgens mij al een kwartier lang reclames gezien
geef mij maar studio sport veel beter!
Ja idd vind ik ook..
AoT (SFR) citeer 14 augustus 2005 20:48
Uitspraak van [CTL] bulke op zondag 14 augustus 2005 om 20:31:
stel je voor.., anders gaat dit topic aan t einde van t seizoen t record aantal antwoorden halen van PF
eindelijk een topic waarin iedereen het eens is
Uitspraak van [CTL] bulke op zondag 14 augustus 2005 om 20:31:
stel je voor.., anders gaat dit topic aan t einde van t seizoen t record aantal antwoorden halen van PF
eindelijk een topic waarin iedereen het eens is
idd haha
Cafe Sport is idd vanavond om 22.50 geloof ik, dus gelijk met Studio Voetbal.....
Ook zeer irritant... moet je weer gaan kiezen
Ook zeer irritant... moet je weer gaan kiezen
aangezien ik t buitenlands voetbal al heb gezien, zal t toch cafe sport worden
dik kans dat ik t na 5 min al heb gezien
na die eerste 10 minuten reclame heb ik de boel maar gelaten. maar wat dan wel beter is is dat ze niet gelijk met ajaks of psv beginnen, maar gewoon met Nec-Utrecht..
zal wel komen omdat ajaks en psv (vandaag) niet hoefden te spelen, dus ff afwachten wat er volgend weekend gebeurd.
Dat is dus de truc.Ze eindigen met de topwedstrijden zodat iedereen gegarandeerd blijft hangen totdat ze drie reclameblokken voor hun kiezen hebben gehad.
Wat een ongelooflijke kutzooi,ik had om half negen het gevoel dat ik meer naar reclame had zitten kijken dan naar het voetbal zelf.Het is het gewoon niet....Wat een verademing was het toen ik de televisie gewoon op Nederland 2 kon zetten voor het Engelse voetbal.Oud,vertrouwd en zonder die belachelijk lange reclameblokken tussendoor.De Mol had gewoon met zijn vuile jatten van het voetbal af moeten blijven
Wat een drama was dit. Drie reclameblokken, bovendien waren de samenvattingen korter als bij de NOS.
En al die tierelantijntjes erbij. Heen en weer vliegende blokken waar de tekst in komt te staan. Hou dat toch gewoon stil en strak.
En ik moet ÉN het interview aanhoren ÉN de statistieken lezen, oja en dan komt er ook nog bovenin beeld dat ik naar Cafe de Sport moet gaan kijken met meneer Spijkerman, wat willen ze nou eigenlijk?
Om het nog maar niet te hebben over het fantastische commentaar (not). De altijd beterwetende Wilfred Genee en Ruud Gullit (heeft er toch zo verstand van, bewijst-ie al jaren). Die ouwe mannetjes die als analist gaan spelen. Dramatisch!
Wat een afknapper was dit zeg. Als dit zo doorgaat zie ik de kijkcijfers langzaam wegzakken en gaat het weer dezelfde kant op als Sport 7 (Was dat ook niet van meneer De Mol?
).
Jammer: geen normaal eredivisievoetbal op TV. Is kijken wat RTL5 er morgen van bakt met het nieuwe 'Voetbal Insite'.
En al die tierelantijntjes erbij. Heen en weer vliegende blokken waar de tekst in komt te staan. Hou dat toch gewoon stil en strak.
En ik moet ÉN het interview aanhoren ÉN de statistieken lezen, oja en dan komt er ook nog bovenin beeld dat ik naar Cafe de Sport moet gaan kijken met meneer Spijkerman, wat willen ze nou eigenlijk?
Om het nog maar niet te hebben over het fantastische commentaar (not). De altijd beterwetende Wilfred Genee en Ruud Gullit (heeft er toch zo verstand van, bewijst-ie al jaren). Die ouwe mannetjes die als analist gaan spelen. Dramatisch!
Wat een afknapper was dit zeg. Als dit zo doorgaat zie ik de kijkcijfers langzaam wegzakken en gaat het weer dezelfde kant op als Sport 7 (Was dat ook niet van meneer De Mol?
Jammer: geen normaal eredivisievoetbal op TV. Is kijken wat RTL5 er morgen van bakt met het nieuwe 'Voetbal Insite'.
Ben er niet echt heel positief over. Dat ze afstanden van vrije trappen aangeven en statistieken geven na de wedstrijden is wel grappig, maar al die lange reclame's tussendoor daar word ik gestoord van. Die commentatoren lullen veel te veel en zijn té enthousiast. Alles is prachtig en geweldig, ook schoten die naast zijn.
Die Gullit kan niet normale zinnen maken, daar word ik ook moe van. Ron Jans kan tenminste duidelijk iets onder woorden brengen.
Die Gullit kan niet normale zinnen maken, daar word ik ook moe van. Ron Jans kan tenminste duidelijk iets onder woorden brengen.
ik vond het lekker vernieuwend.. die van gangelen gewoon tussen de spelers als die het veld op komen, en zo'n circeltje met een vrije trap..
mee eens , maar zoals ik hier al vaker las , die reclame is echt te ernstig voor woorden , dat verziekt het hele programma , er zitten leuke vernieuwende dingen tussen , maar ik vind het nogal een lange zit eigenlijk
tja heb de zendtijd van de reclame voor de gein opgenomen, bijna 7 minuten...dat commentaar van gullit en consorten ben ik ook niet zo fan van, doe dat dan in een keer aan t eind, bovendien vreemde volgorde: eerst een 0-0 gelijkspel en later pas feyenoord en tussendoor ff psv samenvatting een aan t eind ff hveen en vitesse...
Het commentaar bij de wedstrijden was wel goed
reclame oke
maar ja die reclames zijn telkens 10 minuten
maar ja die reclames zijn telkens 10 minuten
Vond het commentaar werkelijk afschuwelijk.
En die reclame is ook ronduit belachelijk, je zit meer commercials te kijken dan voetbal.
KK Talpa
Om nog even over dat interviewen van die supporters terug te komen. Zoals ik al zei vind ik dat echt nutteloos en tijdverspillend.
Maar als ze het dan doen, en ze gaan een paar groningen-supporters interviewen. Neem dan iig de moeite om er fucking ondertiteling onder te zetten. Verstond echt geen moer van ze
Maar als ze het dan doen, en ze gaan een paar groningen-supporters interviewen. Neem dan iig de moeite om er fucking ondertiteling onder te zetten. Verstond echt geen moer van ze
maar opzich , ik ken me dr niet aan irriteren dat ze die supporters interviewen
Ik wel dus...
Wat voor toegevoegde waarde heeft de mening van 1 of andere supporter die toch alleen maar zn eigen cluppie support.
En het neemt alleen maar onnodig tijd in beslag
Op telegraaf-site zijn de negatieve meningen overduidelijk in de meerderheid.
Talpa - Wat Vond U Ervan??
laatste aanpassing
ik denk dat het een kwestie van gewenning is 
maar nu vind ik het echt kut!
"de -coach- van utrecht wil dat het afgelopen is, en ja......... het is ook afgelopen"
Vent, hou toch je bakkes man!
maar nu vind ik het echt kut!
"de -coach- van utrecht wil dat het afgelopen is, en ja......... het is ook afgelopen"
Vent, hou toch je bakkes man!
>> het aantal reclame's en rewclameblokken was ronduit belachelijk
>> het commentaar sloeg nergens op, ik kan het beter
>> de volgorde van uitgezonden wedstrijden was ook 3x nix
>> dom gelul van zogenaamde "insiders en kenners" welke kennis hebben die?
>> supporters interview ?? ze zijn niet eens te verstaan en heeft geen enkele toegevoegde waarde
>> ik wil wedstrijden zien!!!!
> dus geen 600 onderbrekingen
>> gewoon alles achter elkaar
>> voor lachen hebben we een film of "de leukste thuis" (nog zoiets mislukts trouwens)
IK WIL NOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>> het commentaar sloeg nergens op, ik kan het beter
>> de volgorde van uitgezonden wedstrijden was ook 3x nix
>> dom gelul van zogenaamde "insiders en kenners" welke kennis hebben die?
>> supporters interview ?? ze zijn niet eens te verstaan en heeft geen enkele toegevoegde waarde
>> ik wil wedstrijden zien!!!!
> dus geen 600 onderbrekingen
>> gewoon alles achter elkaar
>> voor lachen hebben we een film of "de leukste thuis" (nog zoiets mislukts trouwens)
IK WIL NOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
indd! daar irriteer ik me ook mateloos aan!!
toen die commentator zei: "de -coach- van utrecht wil dat het afgelopen is, en ja......... het is ook afgelopen"
toen keek ik eens naar buiten en ben een joint gaan roken, onvoorstelbaar! wat een mongool...
toen keek ik eens naar buiten en ben een joint gaan roken, onvoorstelbaar! wat een mongool...
dat zeg ik 
*edit*
dat zei, Laura...
*edit*
dat zei, Laura...
laatste aanpassing
reclame erger ik me aan.. die domme discussies tussendoor.. daarvoor hebben ze toch het sportcafe? commentaar bij de wedstrijden is minder geworden, presentator vind ik maar niets.... bah.. veel te commercieel bij Talpa...
en ik mis de Studio Sport tune! dat hoort bij het zondag ritueel...
enige pluspunt vind ik de statistieken na de wedstrijd..
en ik mis de Studio Sport tune! dat hoort bij het zondag ritueel...
enige pluspunt vind ik de statistieken na de wedstrijd..
Talpa??? was dat voor klotezender zeg, geef mij de voetbal maar weer op de NOS, geen gezeik met reclame's, was wel lagge gisteren bij studio voetbal, in een stukje voor de reclame zeg jack van gelder, zo we gaan nu naar de reclame en we zijn over 5 minuten terug met daarin alleen maar voetbal zonder onderbrekingen er tussen door...1e disje talpa is alweer begonnen, wat een kutzender zeg!!
talpa is gewoon een kutzender, Heb gister dat supperball gezien met rolf wouters, wat een ontzettend kansloos programma, Al die spelletjes moesten leuk zijn maar het ging helemaal nergens op, echt ontzettend triest, Rolf wouters moet opzouten die hoort niet meer op t.v.
Talpa heeft een wel een leuker voetbalprogramma dat de nos alleen is het jammer dat het onderbroken word door reclame.
Maar weet iemand hoeveel kijkers het getrokken heeft, kunnen we het vergelijken met de nos die haddden er elke zondag 1,6 miljoen
Talpa heeft een wel een leuker voetbalprogramma dat de nos alleen is het jammer dat het onderbroken word door reclame.
Maar weet iemand hoeveel kijkers het getrokken heeft, kunnen we het vergelijken met de nos die haddden er elke zondag 1,6 miljoen
ach heb de wedstrijden weer gezien....
Zondag avond de eerste uitzending gezien bij Talpa? Nou ik heb genoten hoor!!! Een kakkelende presentator en twee "deskundigen" waarvan er 1 is weggestuurd bij zijn club omdat hij als trainer niets presteerde, en nu zijn kans schoon zag om die Rotterdamse club af te maken. Kortom, ik heb genoten van zoveel onbenul bij elkaar. Ik hoop dat Talpa nog lang blijft uitzenden zodat ik af en toe eens naar hen kan overschakelen als ik weer eens onbedaarlijk wil lachen. Bedankt mijnheer de Mol. Ps. ik ben een Ajax supporter.
Poll Wideck, Hoorn zo 14/8, 20:53
Poll Wideck, Hoorn zo 14/8, 20:53
Gggggggggullit
is een gequote reactie van de telegraaf trouwens
ik ook
ben naar buiten gegaan om te roken
en wat doet die jack spijkerman in een sportprogramma?!?! een beetje voor de humor zorgen? ..... die was iig ver te zoeken.
dat zei ik
daph had wel handige oplossing
gewoon t geluid van de tv uitzetten
en alleen als er een wedstrijd bezig is ff kijken
toen was het stuk beter uit te houden.
een protest helpt zeker niet om voetbal terug te krijgen vbij de nos
echt een loser...domme neus is t
(permanent verbannen)
Twee miljoen zagen voetbal bij Talpa
Uitgegeven: 15 augustus 2005 09:44
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2005 09:56
HILVERSUM - De traditionele zondagavond voetbal kijken 'met het bord op schoot' werd zondag door 2.041.000 kijkers weer in de praktijk gebracht. Ze konden daarvoor voor het eerst niet terecht bij Studio Sport, maar moesten uitwijken naar de nieuwe tv-zender Talpa.
Verleden jaar trok Studio Sport op zondagavond nog 3,2 miljoen kijkers bij de competitiestart, dus niet alle liefhebbers wisten Talpa direct te vinden.
Dat bleek maandag uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De samenvattingen van de eredivisieduels waren bij Talpa te zien in het programma 'De Wedstrijden', van 19.00 tot 20.30 uur.
Nieuw tijdstip
Sportfans konden daarna direct overschakelen naar Studio Sport op Nederland 2, want deze NOS-sportrubriek heeft 20.30 uur als nieuw aanvangstijdstip. Mede door beelden van het WK atletiek en samenvattingen van het Engels voetbal hield Studio Sport met gemiddeld 900.000 kijkers goed stand.
Ook het NOS Journaal (20.00 uur, Ned. 1) deed het met 1,5 miljoen kijkers niet slecht. In het verleden werd Studio Sport onderbroken voor het nieuws en profiteerde die rubriek dus van de vele sportkijkers. Door het WK atletiek op Nederland 2 werd het Journaal zondag niet op twee netten uitgezonden, maar volgens een woordvoerder van de dienst Kijk- en LuisterOnderzoek van Publieke Omroep was de score gelijk met het kijkcijfer dat het Journaal normaal op een net haalt.
Behalve de sport had Nederland 2 zondag meerdere troeven achter de hand. Zo was er de documentairereeks over Rachel Hazes en haar gezin. Naar dit TROS-programma 'Namens Andre' keken 937.000 belangstellenden. Het BNN-programma 'De Lama's' scoorde zelfs 1.132.000 kijkers.
kvind talpa beroerd kut reclame's tussendoor en ze beginnen ook niet ff met feyenoord neeeej eerst krijg je nek - utrecht, dan groningen - rbc dan krijg je nog eens gelul over ajax -ado en heracles psv en dan nog eens een kwartier reclame en dan krijg je pas waar je op wacht... hoezow we houden mensen aan t lijntje zodat ze alle wedstrijden gezien hebben. Bij de nos was t gewoon eerst de toppers dan de rest dus eerst ff feyenoord of wie dan ook kijken en dan tv uit.... nu moet je verdomme eerst een uur wachten
Zo hoort het toch
En je nek zit onder je kop.
zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart'
donateur
zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart'alleen dan schijn je t met een c te schrijven
Als je niet kan spellen, dan kan je je andere onzin ook beter voor je houden
zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart' alleen dan schijn je t met een c te schrijven
Wij moesten welliswaar gisteren tegen feyenoord, maar ik ben blij dat ze eens een keer met een andere wedstrijd beginnen dan altijd maar de top3!
donateur
Doe maar gewoon de NOS dan doe je al gek genoeg.. Pleur maar op met je commerciele Talpa.. Straks krijg je nog van SMS nu oetbal naar 3757 en win een gesigneerde voetbal.. Net at er nu aan de hand is met de Formule 1 met die SMS balken.. Jezus commerciele zooi..
Dat ga je overal krijgen. Het TMF gehalte gaat zal een grote opmars m aken inn de grote mensen wereld
Over anderhalf jaar, móet je wel minimaal een 107 cm beeldbuis hebben. Er blijft ongeveer 40 cm over voor het beeld, de rest is gebruikt voor commerciële doeleinden.
Principieel programmeer ik commerciële baggerzenders niet eens op m'n TV en zo ook niet Talpa. Gisteren moest ik onverhoeds bij de mensen bij wie ik op visite was het programma kijken en heb mijn conclusie al meteen getrokken;
één keer en nooit meer, dan maar geen samenvattingen. Voor m'n eigen club zie ik alles in het stadion en de rest boeit dan maar even wat minder. Misschien dat een en ander op RTL5 met Voetbal Insite nog wel de revue zal passeren. Mijn zondagavond gaat in ieder geval NIET in het kader van voetbal staan, ik kijk dan wel naar de motorcross of hockey op Studio Sport.
En ik zit trouwens NIET met een bord bami op schoot voor de buis op zondagavond, zoals tegenwoordig maar zo wordt gesteld!
één keer en nooit meer, dan maar geen samenvattingen. Voor m'n eigen club zie ik alles in het stadion en de rest boeit dan maar even wat minder. Misschien dat een en ander op RTL5 met Voetbal Insite nog wel de revue zal passeren. Mijn zondagavond gaat in ieder geval NIET in het kader van voetbal staan, ik kijk dan wel naar de motorcross of hockey op Studio Sport.
En ik zit trouwens NIET met een bord bami op schoot voor de buis op zondagavond, zoals tegenwoordig maar zo wordt gesteld!
Ongelooflijk gewoon, na de eerste wedstrijd meteen reclame, dan een hoop gelul en dan weer een wedstrijd en dan weer reclame, de enige wedstijd die ik eigenlijks gister wilde zien was Feyenoord tegen NAC, en dan kwam pas tegen 8 uur 
Cafe de sport haalt het ook niet bij studio voetbal.
en die programma's zijn zo'n beetje tegelijk dus voortaan weer mooi studio voetbal
Cafe de sport haalt het ook niet bij studio voetbal.
en die programma's zijn zo'n beetje tegelijk dus voortaan weer mooi studio voetbal
vind het echt 3 keer niks, heb echt geirriteerd zondag naar dat voetbal zitten kijken. Om de wedstrijd een reclameblok die veeeeel te lang is. verder vind ik wel de opzet beter, opstelling met die echte gezichten en in de wedstrijd de afstand van vrije trappen enzo, maar doe mij het oude studio sport maar. Ook dat cafe de sport is belachelijk. Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks.
Mis zeker wel het ouwe ouderwetse voetbalavondje op de zondag
Mis zeker wel het ouwe ouderwetse voetbalavondje op de zondag
die opstellingen worden anders wel weer rete snel aan je voorbij geschoteld 
(permanent verbannen)
de programma is kutjebef gewoon! ik wil voetbal zien, zonder dat gelul en ook geen sbs nivo met simpele vragen etc want ben banmg dat je dat binnekort ook gaat krijgen!
ik haat talpa, ik kijk t niet meer denk ik! mei club zie ik stadion, andere voetbal is europees en buitenlands en dat is bij n0s
ik haat talpa, ik kijk t niet meer denk ik! mei club zie ik stadion, andere voetbal is europees en buitenlands en dat is bij n0s
Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks
Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers
donateur
Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers
Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld
Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld
graag gedaan dan is het duidelijk
Ik zag net voetbal insite en daarmee worden mijn behoeften ook wel vervuld. Derksen is sowieso altijd goed, de beelden zijn ook prima alsmede het commentaar. En mevrouw Barend is eigenlijk bést lief...! 
Ik zeg fuck John, ik ga voor Barbara!
Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.
Ik zeg fuck John, ik ga voor Barbara!
Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.
Wat hebben we nu eigenlijk dit weekend gezien?
- Voetbal Insite:
Sorry Barbara, je hebt het gewoon niet. Ze hadden beter Valerie Zwikker als presentatrice kunnen gebruiken want die heeft ook geen verstand van voetbal, maar die ziet er tenminste nog lekker uit. En het oog wilt ook wat.
- Cafe de Sport:
Umberto Tan, degelijk en bekend bij het publiek, dus nix op aan te merken. Jack Spijkerman; omdat je een stoeltje hebt bij Ajax wil dat nog niet zeggen dat je zo'n programma kunt presenteren. En je hebt geen humor.
- De Wedstrijden:
Leuk tot dat ik de eerste reclame zag. Wat een kutzooi zeg! Wel een goede commerciele zet om te eindigen met feynoort-NAC, maar de meeste mensen hebben dit al niet meer gezien denk ik.
- Studio Voetbal:
Nix op aan te merken.
Conclusie:
Het draait maar om 1 ding, geld. En dat is jammer. En het erge is, dat iedereen toch wel kijkt, want je bent liefhebber of niet.
- Voetbal Insite:
Sorry Barbara, je hebt het gewoon niet. Ze hadden beter Valerie Zwikker als presentatrice kunnen gebruiken want die heeft ook geen verstand van voetbal, maar die ziet er tenminste nog lekker uit. En het oog wilt ook wat.
- Cafe de Sport:
Umberto Tan, degelijk en bekend bij het publiek, dus nix op aan te merken. Jack Spijkerman; omdat je een stoeltje hebt bij Ajax wil dat nog niet zeggen dat je zo'n programma kunt presenteren. En je hebt geen humor.
- De Wedstrijden:
Leuk tot dat ik de eerste reclame zag. Wat een kutzooi zeg! Wel een goede commerciele zet om te eindigen met feynoort-NAC, maar de meeste mensen hebben dit al niet meer gezien denk ik.
- Studio Voetbal:
Nix op aan te merken.
Conclusie:
Het draait maar om 1 ding, geld. En dat is jammer. En het erge is, dat iedereen toch wel kijkt, want je bent liefhebber of niet.
Het Programma Thuis bij Talpa was nog wel oke best wel grappig met Gordon die maakt dat programma.
Daarna kwam NSE, wat een saai programma, niks aan met beau van erven dorent, jan joost van gangelen en de grootste chagerijn die ik ken Harmke Pijpers, Dat is helemaal niks.
Voetbal insite is ook niks meer aan, wordt veel te weinig gediscuseerd veel te veel reportages, en barbera barend heeft geen verstand van Voetbal
Daarna kwam NSE, wat een saai programma, niks aan met beau van erven dorent, jan joost van gangelen en de grootste chagerijn die ik ken Harmke Pijpers, Dat is helemaal niks.
Voetbal insite is ook niks meer aan, wordt veel te weinig gediscuseerd veel te veel reportages, en barbera barend heeft geen verstand van Voetbal
Barbara Barend heeft dan net zo weinig verstand van voetbal als Willy Genee. Want hoe sympahtiek hij ook moge ogen, elke zware discussie gaat hij ook altijd uit de weg en diepgang is onze ex-RTL-Boulevard-presentator zeker wel vreemd. De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar.
Nee, voor mij geen Talpa. Het aantal wanstaltelijke gnomen dat daar rondloopt is mijn eer te na om ok maar enig kijkcijfergenot toe te kennen.
Nee, voor mij geen Talpa. Het aantal wanstaltelijke gnomen dat daar rondloopt is mijn eer te na om ok maar enig kijkcijfergenot toe te kennen.
laatste aanpassing
De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar
kijk alleen voetbal insite vanwege de opmerkingen van Johan Derksen
Mwah, Genee probeerde weleens een grapje uit bij Derksen maar voordat deze met een verwoestend tegenantwoord kon komen, dook Willy wel weer snel in z'n laptop of naar de reclame.. 
Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind.
En dan nog; een echte voetbalsupporter zit niet achter de buis maar zit in het stadion (of in één of andere kutcombi
).
Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind.
En dan nog; een echte voetbalsupporter zit niet achter de buis maar zit in het stadion (of in één of andere kutcombi
Ruud Gullit
Inderdaad helemaal niks. Geblaat in de ruimte allemaal.
Heb 't maar weer uitgezet, wedstrijden zonder Feyenoord interesseren me toch niet. Vond die reportage erbij wel leuk gedaan, de rest ook niet echt vervelend om te zien ofzo.
laatste aanpassing
Inderdaad helemaal niks. Geblaat in de ruimte allemaal.
Kunnen ze net zo goed jou neerzetten
Ja lullig he dat nickelodeon onderbroken wordt?
zat gister te kijken en ergerde mij echt dood aan al die reclame.
komt er ook nog zo'n raportage over de rotterdamse derby met jules deelder en die tuinkabouter cox. doe die reportage aan het eind van de uitzending ofzo daan kies ik er zelf wel voor of ik daar naar wil kijken.
heeft iemand gister bijgehouden hoevaak het "halfvolle" en "halflege" glas voorbij is gekomen?
typisch voorbeekld van een halfvol glas"
"dus het is een halfvol glas bij jou"
"kortom het glas is halfvol ipv halfleeg"
man houd je muil dicht

echt walgelijk hor
vond de "docu" bij sparta-fey op zich wel grappig
maar wat een kutsamenvattingen
zie je aan het eind staan "3 gele kaarten"
waarom zag ik die niet in de samenvatting?????

typisch voorbeekld van een halfvol glas"
"dus het is een halfvol glas bij jou"
"kortom het glas is halfvol ipv halfleeg"
man houd je muil dicht
echt walgelijk hor
vond de "docu" bij sparta-fey op zich wel grappig
maar wat een kutsamenvattingen
zie je aan het eind staan "3 gele kaarten"
waarom zag ik die niet in de samenvatting?????
Reclames lijken zelfs korter!
ten opzichte van vorige week waren ze ook voor mijn gevoel veel korter (dus beter
mwah vind het programma opzich ook niet verkeerd, die supporters mening mag nog steeds weg
Tja was weer waardeloos.
Reclames waren volgens mij vergeleken met vorige week wel aanzienlijk korter. Alleen blijft het toch superirritant.
En waarom zenden ze in godsnaam nog vlak voordat alle wedstrijden van zondag zijn geweest nog even alle samenvattingen van vrijdag en zaterdag uit. Doe dat wanneer alle gespeelde wedstrijden van zondag zijn geweest.
Zullen die fuckers Ajax - Feyenoord ook gewoon als laatste uitzenden??
Reclames waren volgens mij vergeleken met vorige week wel aanzienlijk korter. Alleen blijft het toch superirritant.
En waarom zenden ze in godsnaam nog vlak voordat alle wedstrijden van zondag zijn geweest nog even alle samenvattingen van vrijdag en zaterdag uit. Doe dat wanneer alle gespeelde wedstrijden van zondag zijn geweest.
ze zijn veels te bang dat men niet meer gaat kijken.
moet je eerlijk toegeven dat als ze de samenvatting AJAX-kakkerlakken als eerste laten zien dat ik de rest van het programma niet zal zien.
Tis gewoon kut... ik kon al nooit die nickelodendinges nog wat vinden op mn tv... en nouw kank dus gewoon geen voetbal kijken Maar zo te horen ist gewoon zoutloos met al die reclame's dertussen
weet nie waar je woont maar je ozu nickolodeon/talpa gewoon moeten kunnen ontvangen.
donateur
vind het zeer belachelijk en kut. Heb er nog niks van kunnen zien omdat ze gvd geen herhalingen uitzenden. En dat was nou juist het enige wat ik keek! Dus van mij mag talpa weer opdonderen of ze moeten gewoon de nos de rechten geven zodat hun 's avonds nog ff de herhalingen kunnen uitzenden.
vind het zeer belachelijk en kut. Heb er nog niks van kunnen zien omdat ze gvd geen herhalingen uitzenden. En dat was nou juist het enige wat ik keek! Dus van mij mag talpa weer opdonderen of ze moeten gewoon de nos de rechten geven zodat hun 's avonds nog ff de herhalingen kunnen uitzenden.
welke herhalingen?
gister kwamen alle wedstrijden nog een keer aan bod.
ik kon ztaerdag ajax niet zien omdat ik op decibel stond maar heb dus gister de samenvatting kunnen zien.
donateur
Ja ik was gisteravond buiten. Normaal keek ik dan naar studio voetbal en zag ik alsnog de wedstrijden. Of als ik vrijdag/zaterdagnacht thuis kwam rond een uur of 3 zette ik de nos op en dan kwam er een sportjournaal waar je naar kon kijken en dus de samenvattingen zie. Nu is er gewoon niks meer en heb ik nog geen enkele wedstrijd gezien.
Ja ik was gisteravond buiten. Normaal keek ik dan naar studio voetbal en zag ik alsnog de wedstrijden. Of als ik vrijdag/zaterdagnacht thuis kwam rond een uur of 3 zette ik de nos op en dan kwam er een sportjournaal waar je naar kon kijken en dus de samenvattingen zie. Nu is er gewoon niks meer en heb ik nog geen enkele wedstrijd gezien.
das waar
Rolf Wouters is nu weer helemaal terug!
Hij gaat voor Talpa het programma Sponsor Loterij Superbal presenteren; een wekelijkse, op Italiaanse leest geschoeide quiz waarin algemene kennis, onderlinge competitie, tactiek en lef centraal staan. “Ik beloof dat het weer spraakmakend zal worden, een quiz in een wel heel bijzonder jasje, dat mag je wel zeggen”, aldus Rolf Wouters.

Hij gaat voor Talpa het programma Sponsor Loterij Superbal presenteren; een wekelijkse, op Italiaanse leest geschoeide quiz waarin algemene kennis, onderlinge competitie, tactiek en lef centraal staan. “Ik beloof dat het weer spraakmakend zal worden, een quiz in een wel heel bijzonder jasje, dat mag je wel zeggen”, aldus Rolf Wouters.
laatste aanpassing
Talpa Casuals
fc talpa united hooligans
omdat jij anti talpa bent
niet
u krijgt een talpa united shirt toegestuurt samen met een bivakmuts
Clownsneus
zet die lekker zelf op!
en sjips hale
sjips? tis de bedoeling dat je met je bord op schoot voetbal kijkt hè...
ik eet nooit op zondag
ook geen chips?
Wat een kutzender,na elke wedstrijd dat domme gelul van die gasten.
Ook die reclame telkens is heel erg irritand.
En dat ze wedstrijden van zaterdag en zondag door elkaar,uitzenden is ook al zoiets doms.
Ook die reclame telkens is heel erg irritand.
En dat ze wedstrijden van zaterdag en zondag door elkaar,uitzenden is ook al zoiets doms.
John de M. is gister opgepakt naar aanleiding van de supportersrellen tijdens de wedstrijd talpa united - sbs 96
M. was verantwoordelijk voor het oprichten van de beruchte harde kern van talpa united genaamd de Talpa casuals.
De knvb is nog in discussie of de wedstrijd tussen Feynoord en Talpa united wel door zal gaan ivm met mogelijke supportersrellen in Rotterdam zuid.

M. was verantwoordelijk voor het oprichten van de beruchte harde kern van talpa united genaamd de Talpa casuals.
De knvb is nog in discussie of de wedstrijd tussen Feynoord en Talpa united wel door zal gaan ivm met mogelijke supportersrellen in Rotterdam zuid.
John de M. is gister opgepakt naar aanleiding van de supportersrellen tijdens de wedstrijd talpa united - sbs 96
Hahaha
KUT zender...
Ik vind het maar een stom plan....
Ik vind het maar een stom plan....
nou
http://www.neuzenachteraan.tk/
Vette aktie!!!
whahahahahahaha
Geweldig, gelijk gemaild

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[KG] :respect:](/images/user/69669_102186.jpg)