3414x bekeken
Ongelooflijk gewoon, na de eerste wedstrijd meteen reclame, dan een hoop gelul en dan weer een wedstrijd en dan weer reclame, de enige wedstijd die ik eigenlijks gister wilde zien was Feyenoord tegen NAC, en dan kwam pas tegen 8 uur 
Cafe de sport haalt het ook niet bij studio voetbal.
en die programma's zijn zo'n beetje tegelijk dus voortaan weer mooi studio voetbal
Cafe de sport haalt het ook niet bij studio voetbal.
en die programma's zijn zo'n beetje tegelijk dus voortaan weer mooi studio voetbal
vind het echt 3 keer niks, heb echt geirriteerd zondag naar dat voetbal zitten kijken. Om de wedstrijd een reclameblok die veeeeel te lang is. verder vind ik wel de opzet beter, opstelling met die echte gezichten en in de wedstrijd de afstand van vrije trappen enzo, maar doe mij het oude studio sport maar. Ook dat cafe de sport is belachelijk. Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks.
Mis zeker wel het ouwe ouderwetse voetbalavondje op de zondag
Mis zeker wel het ouwe ouderwetse voetbalavondje op de zondag
die opstellingen worden anders wel weer rete snel aan je voorbij geschoteld 
(permanent verbannen)
de programma is kutjebef gewoon! ik wil voetbal zien, zonder dat gelul en ook geen sbs nivo met simpele vragen etc want ben banmg dat je dat binnekort ook gaat krijgen!
ik haat talpa, ik kijk t niet meer denk ik! mei club zie ik stadion, andere voetbal is europees en buitenlands en dat is bij n0s
ik haat talpa, ik kijk t niet meer denk ik! mei club zie ik stadion, andere voetbal is europees en buitenlands en dat is bij n0s
Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks
Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers
donateur
Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers
Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld
Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld
graag gedaan dan is het duidelijk
Ik zag net voetbal insite en daarmee worden mijn behoeften ook wel vervuld. Derksen is sowieso altijd goed, de beelden zijn ook prima alsmede het commentaar. En mevrouw Barend is eigenlijk bést lief...! 
Ik zeg fuck John, ik ga voor Barbara!
Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.
Ik zeg fuck John, ik ga voor Barbara!
Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.
Wat hebben we nu eigenlijk dit weekend gezien?
- Voetbal Insite:
Sorry Barbara, je hebt het gewoon niet. Ze hadden beter Valerie Zwikker als presentatrice kunnen gebruiken want die heeft ook geen verstand van voetbal, maar die ziet er tenminste nog lekker uit. En het oog wilt ook wat.
- Cafe de Sport:
Umberto Tan, degelijk en bekend bij het publiek, dus nix op aan te merken. Jack Spijkerman; omdat je een stoeltje hebt bij Ajax wil dat nog niet zeggen dat je zo'n programma kunt presenteren. En je hebt geen humor.
- De Wedstrijden:
Leuk tot dat ik de eerste reclame zag. Wat een kutzooi zeg! Wel een goede commerciele zet om te eindigen met feynoort-NAC, maar de meeste mensen hebben dit al niet meer gezien denk ik.
- Studio Voetbal:
Nix op aan te merken.
Conclusie:
Het draait maar om 1 ding, geld. En dat is jammer. En het erge is, dat iedereen toch wel kijkt, want je bent liefhebber of niet.
- Voetbal Insite:
Sorry Barbara, je hebt het gewoon niet. Ze hadden beter Valerie Zwikker als presentatrice kunnen gebruiken want die heeft ook geen verstand van voetbal, maar die ziet er tenminste nog lekker uit. En het oog wilt ook wat.
- Cafe de Sport:
Umberto Tan, degelijk en bekend bij het publiek, dus nix op aan te merken. Jack Spijkerman; omdat je een stoeltje hebt bij Ajax wil dat nog niet zeggen dat je zo'n programma kunt presenteren. En je hebt geen humor.
- De Wedstrijden:
Leuk tot dat ik de eerste reclame zag. Wat een kutzooi zeg! Wel een goede commerciele zet om te eindigen met feynoort-NAC, maar de meeste mensen hebben dit al niet meer gezien denk ik.
- Studio Voetbal:
Nix op aan te merken.
Conclusie:
Het draait maar om 1 ding, geld. En dat is jammer. En het erge is, dat iedereen toch wel kijkt, want je bent liefhebber of niet.
Het Programma Thuis bij Talpa was nog wel oke best wel grappig met Gordon die maakt dat programma.
Daarna kwam NSE, wat een saai programma, niks aan met beau van erven dorent, jan joost van gangelen en de grootste chagerijn die ik ken Harmke Pijpers, Dat is helemaal niks.
Voetbal insite is ook niks meer aan, wordt veel te weinig gediscuseerd veel te veel reportages, en barbera barend heeft geen verstand van Voetbal
Daarna kwam NSE, wat een saai programma, niks aan met beau van erven dorent, jan joost van gangelen en de grootste chagerijn die ik ken Harmke Pijpers, Dat is helemaal niks.
Voetbal insite is ook niks meer aan, wordt veel te weinig gediscuseerd veel te veel reportages, en barbera barend heeft geen verstand van Voetbal
Barbara Barend heeft dan net zo weinig verstand van voetbal als Willy Genee. Want hoe sympahtiek hij ook moge ogen, elke zware discussie gaat hij ook altijd uit de weg en diepgang is onze ex-RTL-Boulevard-presentator zeker wel vreemd. De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar.
Nee, voor mij geen Talpa. Het aantal wanstaltelijke gnomen dat daar rondloopt is mijn eer te na om ok maar enig kijkcijfergenot toe te kennen.
Nee, voor mij geen Talpa. Het aantal wanstaltelijke gnomen dat daar rondloopt is mijn eer te na om ok maar enig kijkcijfergenot toe te kennen.
laatste aanpassing
De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar
kijk alleen voetbal insite vanwege de opmerkingen van Johan Derksen
Mwah, Genee probeerde weleens een grapje uit bij Derksen maar voordat deze met een verwoestend tegenantwoord kon komen, dook Willy wel weer snel in z'n laptop of naar de reclame.. 
Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind.
En dan nog; een echte voetbalsupporter zit niet achter de buis maar zit in het stadion (of in één of andere kutcombi
).
Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind.
En dan nog; een echte voetbalsupporter zit niet achter de buis maar zit in het stadion (of in één of andere kutcombi