Partyflock

Forumonderwerp · 802753
Waarschuw beheerder
geef mij de gouden oude "saaie" NOS maar:(

wat is jullie mening

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 10:27:
we houden mensen aan t lijntje zodat ze alle wedstrijden gezien

Er zijn meer clubs dan alleen de top 3, fuck ajax feyenoord en psv
Waarschuw beheerder
Ongelooflijk gewoon, na de eerste wedstrijd meteen reclame, dan een hoop gelul en dan weer een wedstrijd en dan weer reclame, de enige wedstijd die ik eigenlijks gister wilde zien was Feyenoord tegen NAC, en dan kwam pas tegen 8 uur :S

Cafe de sport haalt het ook niet bij studio voetbal.
en die programma's zijn zo'n beetje tegelijk dus voortaan weer mooi studio voetbal :)

Waarschuw beheerder
naar elke samenvatting reclame, te erg gewoon!

Waarschuw beheerder
idd kloten reklame's dr tussen door... voor de rest vond ik het wel aardig..

Waarschuw beheerder
Talpa is gewoon kut, ik weet niet hoelang ze de uitzendrechten hebben maar ik hoop dat het daarna gewoon weer naar de nos gaan.
ik mis de nos nu al namelijk

Waarschuw beheerder
NOS :respect:
Waarschuw beheerder
De Nos ging er altijd een kwartier uit voor het 8uur Journaal! Mar die reclameblokken tusse de wedstrijden door bij Talpa slaan werkelijk alles:S

Waarschuw beheerder
Studio Sport was qua verslaggeving niet veel soeps. Talpa heeft alle mensen waardoor mensen normaal wegzappen aangetrokken en heeft óók nog eens vreselijk lange reclames en wanstaltelijke programma's. Al met al dus een zender dat in een gezond huishouden de toegang geweigerd dient te worden! :jaja:
Waarschuw beheerder
dat cafe de sport was wel aardig om te zien...
maar ik vind het klote dat er om de wedstrijd reclame is:S
waar gaat dat over..

maarja hadde we wel kunnen verwachten met die De Mol
Waarschuw beheerder
Cafe de Sport vond ik ook niet zo slecht! Zaten wel leuke dingen tussen, maar ze hadden ook geluk met Verbeek erbij! Die man kan zo mooi uit de hoek komen soms!:) En hierbij eindelijk niet zo veel reclame!
Waarschuw beheerder
je kan pcies merken dat die mol er een hoop geld voor heb moeten betalen met die klote reklame's
beter was het nog bij de nos
maar helaas klagen heeft geen zin want word toch niet naar geluisterd en we zullen het hier maar mee moeten doen

1000% anti de mol!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van woetblok op maandag 15 augustus 2005 om 15:32:
En hierbij eindelijk niet zo veel reclame!

programma duurde 1 uur, en zaten 2 reclameblokken in van 7 minuten per stuk.....
dus............... :/

Waarschuw beheerder
nos herhaalde 's nachts tenminste nog de samenvattingen :yes:
ik zeg boycotten die joot :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:51:
nos herhaalde 's nachts tenminste nog de samenvattingen
ik zeg boycotten die joot

ik zeg, idd!!!!

kga wel de samenvattingen vand e samenvattingen van de samenvatting op de nos kijken
alles beter dan talpa.
:jaja:
staatsmongool

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 15:51:
nos herhaalde 's nachts tenminste nog de samenvattingen :yes:
ik zeg boycotten die joot

Precies!!

Vrijdag en zaterdagnacht brak thuiskomen van het stappen en standaard op NED 2 de gemiste samenvattingen kijken zit er ook niet meer bij :@

Waarschuw beheerder
vind het echt 3 keer niks, heb echt geirriteerd zondag naar dat voetbal zitten kijken. Om de wedstrijd een reclameblok die veeeeel te lang is. verder vind ik wel de opzet beter, opstelling met die echte gezichten en in de wedstrijd de afstand van vrije trappen enzo, maar doe mij het oude studio sport maar. Ook dat cafe de sport is belachelijk. Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks.

Mis zeker wel het ouwe ouderwetse voetbalavondje op de zondag

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 't zwaar bocht :yes:

Waarschuw beheerder
vroeger was alles beter :yes:

Waarschuw beheerder
Vroeger was het idd beter...
Commerciele kutbende is het!

Ook lekker slim om te beginnen met Groningen-RBC

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de programma is kutjebef gewoon! ik wil voetbal zien, zonder dat gelul en ook geen sbs nivo met simpele vragen etc want ben banmg dat je dat binnekort ook gaat krijgen!

ik haat talpa, ik kijk t niet meer denk ik! mei club zie ik stadion, andere voetbal is europees en buitenlands en dat is bij n0s

Waarschuw beheerder
Ook lekker slim om te beginnen met Groningen-RBC

idd :no:
ik kijk t niet meer denk ik!

:D
Waarschuw beheerder
enige voordeel is dat die arrogante smeets eindelijk bij het voetbal weg is!

Waarschuw beheerder
donateur
". Ook dat cafe de sport is belachelijk. Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks."

idd zeg,dat was echt een lachertje :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die vieze mol denkt alleen doekkoe maken hij helemaal niet wil goed mooi voetbal uizenden alleen doekkoe maken, terwijl wij mooi gewoon normaal leuk voetbal willen kijken!

jah toch niet dan levuh!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:38:
Jack Spijkerman was altijd een lachuh gozer bij kopspijkers, maar vind hem hier echt niks

Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers

Waarschuw beheerder
Vind het vervelend die hele tijd die KK reclame na 1 wedstrijd!!!

En vond die late show ook niks aan was heel chaotisch maja laten we hopen dat het snel veranderd!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 15 augustus 2005 om 21:42:
Jack Spijkerman is altijd een ras chagerijn geweest, Kopspijkers werd helemaal geen suc6 door hem maar omdat die caberetiers er bij zaten, En die bedachten ook die stukken en niet Jack Spijkerman, jack spijkerman kreeg alleen de vragen op papier en de caberetiers maakten de grappen en niet Jack Spijkerman, Laten we dat niet vergeten Jack Spijkerman is niet het suc6 van kopspijkers maar dat zijn de caberetiers

Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 22:53:
Gelukkig dat jij het nu even 6 x in 1 reactie meld

graag gedaan dan is het duidelijk:D,graag gedaan dan is het duidelijk:D,graag gedaan dan is het duidelijk:D,graag gedaan dan is het duidelijk:D,graag gedaan dan is het duidelijk:D,graag gedaan dan is het duidelijk:D,

Waarschuw beheerder
Ik zag net voetbal insite en daarmee worden mijn behoeften ook wel vervuld. Derksen is sowieso altijd goed, de beelden zijn ook prima alsmede het commentaar. En mevrouw Barend is eigenlijk bést lief...! :lief:

Ik zeg fuck John, ik ga voor Barbara! :jaja:

Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.

Waarschuw beheerder
Wat hebben we nu eigenlijk dit weekend gezien?

- Voetbal Insite:
Sorry Barbara, je hebt het gewoon niet. Ze hadden beter Valerie Zwikker als presentatrice kunnen gebruiken want die heeft ook geen verstand van voetbal, maar die ziet er tenminste nog lekker uit. En het oog wilt ook wat.
- Cafe de Sport:
Umberto Tan, degelijk en bekend bij het publiek, dus nix op aan te merken. Jack Spijkerman; omdat je een stoeltje hebt bij Ajax wil dat nog niet zeggen dat je zo'n programma kunt presenteren. En je hebt geen humor.
- De Wedstrijden:
Leuk tot dat ik de eerste reclame zag. Wat een kutzooi zeg! Wel een goede commerciele zet om te eindigen met feynoort-NAC, maar de meeste mensen hebben dit al niet meer gezien denk ik.
- Studio Voetbal:
Nix op aan te merken.

Conclusie:

Het draait maar om 1 ding, geld. En dat is jammer. En het erge is, dat iedereen toch wel kijkt, want je bent liefhebber of niet.
Waarschuw beheerder
Het Programma Thuis bij Talpa was nog wel oke best wel grappig met Gordon die maakt dat programma.

Daarna kwam NSE, wat een saai programma, niks aan met beau van erven dorent, jan joost van gangelen en de grootste chagerijn die ik ken Harmke Pijpers, Dat is helemaal niks.

Voetbal insite is ook niks meer aan, wordt veel te weinig gediscuseerd veel te veel reportages, en barbera barend heeft geen verstand van Voetbal
Waarschuw beheerder
donateur
hoelaat komen die samenvattingen op talpa zondagavond? ook om 7 uur? heb ze afgelopen zondag gemist :(
Waarschuw beheerder
ja van 19.00 tot 20.30 uur
Waarschuw beheerder
donateur
ok thnx :)

Waarschuw beheerder
Barbara Barend heeft dan net zo weinig verstand van voetbal als Willy Genee. Want hoe sympahtiek hij ook moge ogen, elke zware discussie gaat hij ook altijd uit de weg en diepgang is onze ex-RTL-Boulevard-presentator zeker wel vreemd. De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar.

Nee, voor mij geen Talpa. Het aantal wanstaltelijke gnomen dat daar rondloopt is mijn eer te na om ok maar enig kijkcijfergenot toe te kennen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De diepgang kwam en komt bij Voetbal Insite natuurlijk gewoon van Derksen of de gasten aldaar

kijk alleen voetbal insite vanwege de opmerkingen van Johan Derksen :D, maar barbara Barend oogt wat onzeker en gaat niet tegen Johan Derksen in, terwijl wilfred genee hem vaak confronteerde met zijn uitspraken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kut talpa!!

Waarschuw beheerder
Mwah, Genee probeerde weleens een grapje uit bij Derksen maar voordat deze met een verwoestend tegenantwoord kon komen, dook Willy wel weer snel in z'n laptop of naar de reclame.. ;)

Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind. :jaja:

En dan nog; een echte voetbalsupporter zit niet achter de buis maar zit in het stadion (of in één of andere kutcombi :X ).

Waarschuw beheerder
teveel geleuter, teveel reclame, te weinig "boeiend" voetbal!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:48:
te weinig "boeiend" voetbal!

Juist, ze moeten eerst Feyenoord uitzenden en als laatste de 020 homo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:50:
Juist, ze moeten eerst Feyenoord uitzenden en als laatste de 020 homo's

:aai:
Waarschuw beheerder
was opzich wel leuk, alleen die reclames heh...mijn voorspelling: als het nederlands 11tal word uitgezonden, krijgen we straks rond de 15e,30e 60e en 75e min ook reclame:@

Waarschuw beheerder
Voorlopig geen NL's voetbal iig op Talpa (THANK GOD!!! )
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:28:
Barbara heeft natuurlijk haar achternaam tegen, maar in het hedendaagse TV-klimaat der inhoudloosheid en smakeloosheid is zij nog steeds als een frisse wind.

kortom het is best een geil mokkel dus :jaja:

Waarschuw beheerder
Mwah, dat gaat ook wel wat ver....maar ik vind haar niet verkeerd. En ik zie haar natuurlijk al een tijdje op AT5 en daar deed ze het ook prima. :)
Waarschuw beheerder
die nieuwe shit met die kut reclame's sjonge jonge, wat een tjappies daar, maja wie geld heeft kan alles! :(
Waarschuw beheerder
talpa = drama

Waarschuw beheerder
Wat een kut programma DE WEDSTRIJDEN doe maar weer studio sport. wat een lachertje
laatste aanpassing