Partyflock

Forumonderwerp · 802753
Waarschuw beheerder
geef mij de gouden oude "saaie" NOS maar:(

wat is jullie mening
Waarschuw beheerder
ik denk dat het een kwestie van gewenning is :)

maar nu vind ik het echt kut!

"de -coach- van utrecht wil dat het afgelopen is, en ja......... het is ook afgelopen"

Vent, hou toch je bakkes man!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pallaver op zondag 14 augustus 2005 om 00:48:
Uitspraak van QQ op zaterdag 13 augustus 2005 om 23:46:
Fucking reclame ertussen door.

Fuck Talpa.

Juist, maar op zondag is dat dus niet zo heb ik gehoord..

Ja, wel dus he! :[

Tyfuslijers bij die kutzender.
Waarschuw beheerder
donateur
>> het aantal reclame's en rewclameblokken was ronduit belachelijk
>> het commentaar sloeg nergens op, ik kan het beter
>> de volgorde van uitgezonden wedstrijden was ook 3x nix
>> dom gelul van zogenaamde "insiders en kenners" welke kennis hebben die?
>> supporters interview ?? ze zijn niet eens te verstaan en heeft geen enkele toegevoegde waarde
>> ik wil wedstrijden zien!!!!
> dus geen 600 onderbrekingen
>> gewoon alles achter elkaar
>> voor lachen hebben we een film of "de leukste thuis" (nog zoiets mislukts trouwens)

IK WIL NOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Iemand cafe de sport ook gezien?

werd er niet echt wild van......
Waarschuw beheerder
>> voor lachen hebben we een film of "de leukste thuis" (nog zoiets mislukts trouwens)

indd! daar irriteer ik me ook mateloos aan!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
vond het daarom ook wel een passende vergelijking (A)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 23:50:
werd er niet echt wild van......

nee ik ook niet, beetje de publieke omroep de gek aansteken, hoezo: "hier zit ik naast m'n zak met geld":@!
Waarschuw beheerder
toen die commentator zei: "de -coach- van utrecht wil dat het afgelopen is, en ja......... het is ook afgelopen"

toen keek ik eens naar buiten en ben een joint gaan roken, onvoorstelbaar! wat een mongool...

Waarschuw beheerder
en wat doet die jack spijkerman in een sportprogramma?!?! een beetje voor de humor zorgen? :S ..... die was iig ver te zoeken.
Waarschuw beheerder
dat zeg ik :)

*edit*

dat zei, Laura... :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie heeft Cafe de Sport gezien?? Was het wat??

Waarschuw beheerder
ik vind talpa wel ok, als er maaar voetbal is
Waarschuw beheerder
reclame erger ik me aan.. die domme discussies tussendoor.. daarvoor hebben ze toch het sportcafe? commentaar bij de wedstrijden is minder geworden, presentator vind ik maar niets.... bah.. veel te commercieel bij Talpa...

en ik mis de Studio Sport tune! dat hoort bij het zondag ritueel...

enige pluspunt vind ik de statistieken na de wedstrijd..

Waarschuw beheerder
geen tijd om te kijken :d
Waarschuw beheerder
donateur
Talpa??? was dat voor klotezender zeg, geef mij de voetbal maar weer op de NOS, geen gezeik met reclame's, was wel lagge gisteren bij studio voetbal, in een stukje voor de reclame zeg jack van gelder, zo we gaan nu naar de reclame en we zijn over 5 minuten terug met daarin alleen maar voetbal zonder onderbrekingen er tussen door...1e disje talpa is alweer begonnen, wat een kutzender zeg!!

Waarschuw beheerder
Talpa zond niet eens *j*x-ADo uit ;)
Waarschuw beheerder
talpa is gewoon een kutzender, Heb gister dat supperball gezien met rolf wouters, wat een ontzettend kansloos programma, Al die spelletjes moesten leuk zijn maar het ging helemaal nergens op, echt ontzettend triest, Rolf wouters moet opzouten die hoort niet meer op t.v.

Talpa heeft een wel een leuker voetbalprogramma dat de nos alleen is het jammer dat het onderbroken word door reclame.

Maar weet iemand hoeveel kijkers het getrokken heeft, kunnen we het vergelijken met de nos die haddden er elke zondag 1,6 miljoen
Waarschuw beheerder
ach heb de wedstrijden weer gezien....O:)
Waarschuw beheerder
Zondag avond de eerste uitzending gezien bij Talpa? Nou ik heb genoten hoor!!! Een kakkelende presentator en twee "deskundigen" waarvan er 1 is weggestuurd bij zijn club omdat hij als trainer niets presteerde, en nu zijn kans schoon zag om die Rotterdamse club af te maken. Kortom, ik heb genoten van zoveel onbenul bij elkaar. Ik hoop dat Talpa nog lang blijft uitzenden zodat ik af en toe eens naar hen kan overschakelen als ik weer eens onbedaarlijk wil lachen. Bedankt mijnheer de Mol. Ps. ik ben een Ajax supporter.
Poll Wideck, Hoorn zo 14/8, 20:53

Gggggggggullit :no:

is een gequote reactie van de telegraaf trouwens

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat Rolf Wouters de deskundige was...

Waarschuw beheerder
donateur
Vind dat programma op de zondagavond laat maar niks :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op zondag 14 augustus 2005 om 23:57:
toen keek ik eens naar buiten en ben een joint gaan roken, onvoorstelbaar! wat een mongool...

ik ook
ben naar buiten gegaan om te roken

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 00:01:
en wat doet die jack spijkerman in een sportprogramma?!?! een beetje voor de humor zorgen? ..... die was iig ver te zoeken.

dat zei ik ;)

daph had wel handige oplossing
gewoon t geluid van de tv uitzetten :jaja:
en alleen als er een wedstrijd bezig is ff kijken
toen was het stuk beter uit te houden.

een protest helpt zeker niet om voetbal terug te krijgen vbij de nos :(

Waarschuw beheerder
donateur
Jack Spijkerman moet het maar gewoon bij Kopspijkers houden, want dit is echt geen succes. :no:
Waarschuw beheerder
echt een loser...domme neus is t

Waarschuw beheerder
donateur
Dat niet :no:

Heeft gewoon niks in een sportprogramma te zoeken :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 15 augustus 2005 om 09:17:
Maar weet iemand hoeveel kijkers het getrokken heeft, kunnen we het vergelijken met de nos die haddden er elke zondag 1,6 miljoen

Twee miljoen zagen voetbal bij Talpa

Uitgegeven: 15 augustus 2005 09:44
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2005 09:56

HILVERSUM - De traditionele zondagavond voetbal kijken 'met het bord op schoot' werd zondag door 2.041.000 kijkers weer in de praktijk gebracht. Ze konden daarvoor voor het eerst niet terecht bij Studio Sport, maar moesten uitwijken naar de nieuwe tv-zender Talpa.

Verleden jaar trok Studio Sport op zondagavond nog 3,2 miljoen kijkers bij de competitiestart, dus niet alle liefhebbers wisten Talpa direct te vinden.

Dat bleek maandag uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De samenvattingen van de eredivisieduels waren bij Talpa te zien in het programma 'De Wedstrijden', van 19.00 tot 20.30 uur.

Nieuw tijdstip

Sportfans konden daarna direct overschakelen naar Studio Sport op Nederland 2, want deze NOS-sportrubriek heeft 20.30 uur als nieuw aanvangstijdstip. Mede door beelden van het WK atletiek en samenvattingen van het Engels voetbal hield Studio Sport met gemiddeld 900.000 kijkers goed stand.

Ook het NOS Journaal (20.00 uur, Ned. 1) deed het met 1,5 miljoen kijkers niet slecht. In het verleden werd Studio Sport onderbroken voor het nieuws en profiteerde die rubriek dus van de vele sportkijkers. Door het WK atletiek op Nederland 2 werd het Journaal zondag niet op twee netten uitgezonden, maar volgens een woordvoerder van de dienst Kijk- en LuisterOnderzoek van Publieke Omroep was de score gelijk met het kijkcijfer dat het Journaal normaal op een net haalt.

Behalve de sport had Nederland 2 zondag meerdere troeven achter de hand. Zo was er de documentairereeks over Rachel Hazes en haar gezin. Naar dit TROS-programma 'Namens Andre' keken 937.000 belangstellenden. Het BNN-programma 'De Lama's' scoorde zelfs 1.132.000 kijkers.

Waarschuw beheerder
kvind talpa beroerd kut reclame's tussendoor en ze beginnen ook niet ff met feyenoord neeeej eerst krijg je nek - utrecht, dan groningen - rbc dan krijg je nog eens gelul over ajax -ado en heracles psv en dan nog eens een kwartier reclame en dan krijg je pas waar je op wacht... hoezow we houden mensen aan t lijntje zodat ze alle wedstrijden gezien hebben. Bij de nos was t gewoon eerst de toppers dan de rest dus eerst ff feyenoord of wie dan ook kijken en dan tv uit.... nu moet je verdomme eerst een uur wachten

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben na 5 minuten in slaap gevallen. Letterlijk :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 10:27:
kvind talpa beroerd kut reclame's tussendoor en ze beginnen ook niet ff met feyenoord neeeej eerst krijg je nek - utrecht,

Zo hoort het toch :D

En je nek zit onder je kop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 10:29:
Zo hoort het toch

En je nek zit onder je kop.

zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart':P alleen dan schijn je t met een c te schrijven:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maar de Engelse Premier League gekeken op de NOS

Ik moet echt wennen aan dat Talpa :S...
Ik vind het tot nu toe niks...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 10:31:
zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart':P alleen dan schijn je t met een c te schrijven:P

Als je niet kan spellen, dan kan je je andere onzin ook beter voor je houden :jaja:
Waarschuw beheerder
Langdraaaaaaaaaaaadig!!!!!

Gisteren eerste 35 minuten 2 wedstrijden gezien. :-S Toen een reconstructie van het hoe en waarom Ajax-Ado afgelast is. :-|

En dan opeens tussendoor wedstrijden van zaterdag en toen de rest pas! Was inmiddels 50 minuten verstreken toen ze aan wedstrijd 3 begonnen! :-S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 10:31:
zo hoort t niet... kdenk dat er meer mensen op feyenoord zitten te w8en dan op de club die bij sommige onder de kop zitten en bij een aantal mensen in hun 'hart' alleen dan schijn je t met een c te schrijven

Wij moesten welliswaar gisteren tegen feyenoord, maar ik ben blij dat ze eens een keer met een andere wedstrijd beginnen dan altijd maar de top3!
Waarschuw beheerder
donateur
kut talpa 1 wedstrijd gezien en dan 10 min reclame :no:

geef mij maar t ouwe vertrouwde NOS :respect:
Waarschuw beheerder
Ach ja die reclames tussendoor...jongejonge word je nie echt goed van nee!! :S verder tja 't is het eerste weekendje sport voor hun, nu maar hopen dat het verbetert :)

Waarschuw beheerder
t ergste is nog dat het reclame blok telkens t zelfde is... en die reclame van plus supermarkten met die placemats die moeten ze verbieden
Waarschuw beheerder
Inderdaad die reclame duurde lang hé!

Enige vooruitgang vind ik dat ze (heel soms) de afstand van het muurtje enzo laten zien. Maar aangezien dat ook maar een paar keer gebeurde... doe mij maar de NOS!!!

Waarschuw beheerder
Pfff echt een drama..

*Constant die reclame er door heen.

*Beginnen met "mindere" wedstrijden..

*Reportage over het uitstellen van ajax-ado door de wedstrijden heen

*Herhaling van psv voordat alle wedstrijden van zondag zijn uitgezonden

Geef mij de NOS maar....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe maar gewoon de NOS dan doe je al gek genoeg.. Pleur maar op met je commerciele Talpa.. Straks krijg je nog van SMS nu oetbal naar 3757 en win een gesigneerde voetbal.. Net at er nu aan de hand is met de Formule 1 met die SMS balken.. Jezus commerciele zooi..

Waarschuw beheerder
Whats next??

"SMS nu jouw MAN OF THE SAMENVATTING naar 4040"

:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Emiel866 op maandag 15 augustus 2005 om 12:11:
Doe maar gewoon de NOS dan doe je al gek genoeg.. Pleur maar op met je commerciele Talpa.. Straks krijg je nog van SMS nu oetbal naar 3757 en win een gesigneerde voetbal.. Net at er nu aan de hand is met de Formule 1 met die SMS balken.. Jezus commerciele zooi..

Dat ga je overal krijgen. Het TMF gehalte gaat zal een grote opmars m aken inn de grote mensen wereld :(

Over anderhalf jaar, móet je wel minimaal een 107 cm beeldbuis hebben. Er blijft ongeveer 40 cm over voor het beeld, de rest is gebruikt voor commerciële doeleinden.
Waarschuw beheerder
De Nos was zeker beter, geen reclames tussen de wedstrijden door! Mar jah die reclames zullen nie verdwijnen want de mensen moeten toch kijke willen ze eredivisie voetbal zien!
CAfe de Sport vond ik op zich wel een aardig programma!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hie op maandag 15 augustus 2005 om 12:20:
CAfe de Sport vond ik op zich wel een aardig programma!

jah dat ging nog wel al probeerden ze studiovoetbal wel een btje na te apen met die filmpjes van van gaal in de perskamer enzow..

Waarschuw beheerder
Principieel programmeer ik commerciële baggerzenders niet eens op m'n TV en zo ook niet Talpa. Gisteren moest ik onverhoeds bij de mensen bij wie ik op visite was het programma kijken en heb mijn conclusie al meteen getrokken;

één keer en nooit meer, dan maar geen samenvattingen. Voor m'n eigen club zie ik alles in het stadion en de rest boeit dan maar even wat minder. Misschien dat een en ander op RTL5 met Voetbal Insite nog wel de revue zal passeren. Mijn zondagavond gaat in ieder geval NIET in het kader van voetbal staan, ik kijk dan wel naar de motorcross of hockey op Studio Sport.

En ik zit trouwens NIET met een bord bami op schoot voor de buis op zondagavond, zoals tegenwoordig maar zo wordt gesteld! :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:31:
En ik zit trouwens NIET met een bord bami op schoot

geen afhaalchinees in de buurt zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is balen :d

Waarschuw beheerder
dan maar pizza bestellen

ff wachten
ooooooooooooh pizza

Waarschuw beheerder