Partyflock

Forumonderwerp · 802753
Waarschuw beheerder
geef mij de gouden oude "saaie" NOS maar:(

wat is jullie mening
Waarschuw beheerder
ik vond het wel goed op een leuke manier gebracht alleen die reclame maar dat went wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind t ook weer ns wat anders :)
Uitspraak van Ouwe :D op zondag 14 augustus 2005 om 03:05:
TERING ZOOI waarom psv als laatste?

dat doen ze in Duitsland ook, de wedstrijden van de beste teams als laatste, om de kijkers erbij te houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwe :D op zondag 14 augustus 2005 om 03:05:
TERING ZOOI waarom psv als laatste? fucking honderd keer reclame

Tja das de commercie hé ...ieder1 wil Psv zien, dus eerst ff reclameblok ertegenaan zodat iedr1 blijft kijken etc..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 augustus 2005 om 12:10:
dat doen ze in Duitsland ook, de wedstrijden van de beste teams als laatste, om de kijkers erbij te houden

hehe dat bedoelde ik dus ook ;);)

Waarschuw beheerder
ik vond het lekker vernieuwend.. die van gangelen gewoon tussen de spelers als die het veld op komen, en zo'n circeltje met een vrije trap..
Ook had je andere soort camera beelden waardoor het leek of je wat meer van de actie mee kreeg.
verder is de reclame vervelend.. maar naar welk programma kan je tegenwoordig nog kijken zonder reclame ertussen..
(Denk aan een film op sbs6 ofzo, waar zelfs hart van nederland tussendoro komt)

t was vernieuwend.. maar of t beter wordt/is als de nos is nog afwachten

Waarschuw beheerder
die kut reclame

:nocheer:

voor de rest viel t wel mee

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk liever Engels Voetbal bij de nos :yes:

Waarschuw beheerder
of op anaal +

o:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wanneer komt buitenlands voetbal op nl2? wel een jodenstreek dat ze het nu pas terughalen nu ze niks meer hebben :S

vroeger altijd om 2200 spaans en italiaans voetbal :K
Waarschuw beheerder
Het is wennen maar zal wel goed komen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 augustus 2005 om 13:09:
wanneer komt buitenlands voetbal op nl2?

Ik heb gisteravond engels voetbal zitten kijken bij de nos. Dus :)
Waarschuw beheerder
Voordelen:

- Voetbalclubs krijgen meer t.v geld binnen dus kunnen beter concureren met clubs uit het buitenland
- Talpa heeft een leuker programma dan de NOS, daar vond ik het oerdegelijk en saai
- Wilfred Genee is een geweldige presentator beter dan mart smeets of Tom Egbers

Nadelen

- Beroerde commentaar, Enorm possitief en moest paar keer het geluid zachter zetten omdat ze hard aan het brullen waren na een relatief eenvoudig doelpunt (Hoogendorp) terwijl dat reuze meevalt
- Reclameblokken blijven irritant
- Jan Mulder is net zo vaag als Youri, Zegt weinig nuttige dingen, Ze hadden beter Hans Kraay sr er neer kunnen zetten die kan tenminste uitstekend een wedstrijd annalyseren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hans kraay senior?? vind je dat hij beter een wedtrijd kan analyseren :s..
met zijn manier van anlyseren kan ie beter in een bejaardehuis de wedstrijden gaan analyseren.
zulke domme dingen heeft ie altijd te zeggen man heb ik toch liever jan mulder die weet veel meer dan die snotaap zonder eigen mening..

Waarschuw beheerder
idd hans is helemaal niks :S

ach ik vind t hele commentaar bij die kut talpa niks :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarCasa op zondag 14 augustus 2005 om 14:17:
hans kraay senior?? vind je dat hij beter een wedtrijd kan analyseren ..
met zijn manier van anlyseren kan ie beter in een bejaardehuis de wedstrijden gaan analyseren.
zulke domme dingen heeft ie altijd te zeggen man heb ik toch liever jan mulder die weet veel meer dan die snotaap zonder eigen mening..

b
bij de NOS eind jaren 90 deed hij het echt uitstekend, bij voetbal insite was hij niks maar wel bij de nos
Waarschuw beheerder
je zegt het zelf al bij voetbal insite was hij niks.. dat klopt.. echt gewoon brandhout ;p

Dus begrijp ik niet waarom je in je andere opmerking zegt dat ze hans KR Senior moeten halen voor talpa ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 augustus 2005 om 13:09:
wanneer komt buitenlands voetbal op nl2? wel een jodenstreek dat ze het nu pas terughalen nu ze niks meer hebben

Ze hadden de rechten verloren aan RTL5 en niet omdat ze het niet wilden ;)

Artiest Bert Klein
Waarschuw beheerder
Ik heb me mateloos geïrriteerd gisterenavond aan de eerste uitzending van 'De Wedstrijden'
Het programma begon om 11 uur 's avonds.
Veel gelul....voorbeschouwing....met supporters etc.
flauwekul dus.......
Daarna kwartiertje samenvatting met waardeloos commentaar.
Nabeschouwing.....weer met die zelfde supporter (wegwezen met dit kermisachtige amateuristische gedoe)
En dan nog die statistische cijfertjes onder in beeld.
Daar zit ik echt niet op te wachten.
Aansluitend een reclame blok van bijna 10 minuten!!!!
Met weer sms spelletjes erin verwerkt.
Pas om half 12 kwam wedstrijd 2......pfffff
Het enige positieve vernieuwende(althans in nederland) vond ik die virtuele circels en lijnen om aan te geven of een muurtje op afstand stond en hoever een vrije trap vanaf het doel is.
Maar voor de rest vind ik dat Talpa ermee omgaat al was het een kermisaractie.....Ik vind het afbreuk doen aan de hele eredivisie......sorry!
De NOS was zakelijker, maar ook proffesioneler!!

Waarschuw beheerder
ik ben t helemaal met je eens broute :jaja:
Waarschuw beheerder
the broute je bent wel heel erg kritisch is toch logisch dat nos nog beter is/was dit was nog maar de eerste eredivisie uitzending van talpa.. dus wat dat betreft vind ik het juist positief en jah dat gelul hoort er nou eenmaal bij met die wedstrijden anders moet je naar canal + kijken.. of canal + nemen... want daar is het gelul wel heel minimaal :)

Waarschuw beheerder
jah ok marcasa, maar tis wel irritant dat gelul.. iedereen wil toch voetbal zien of niet dan :vaag: al dat gezwets erom heen en die reclames verpesten t gewoon :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarCasa op zondag 14 augustus 2005 om 15:28:
the broute je bent wel heel erg kritisch is toch logisch dat nos nog beter is/was dit was nog maar de eerste eredivisie uitzending van talpa.. dus wat dat betreft vind ik het juist positief en jah dat gelul hoort er nou eenmaal bij met die wedstrijden anders moet je naar canal + kijken.. of canal + nemen... want daar is het gelul wel heel minimaal

Er wordt hier naar de mening gevraagd van iedereen!
Dus dan mag ik gewoon zeggen wat ik ervan vind. Kritisch of niet.
En waarom is het logisch dat de NOS beter is/was dan Talpa?
Er zitten daar allemaal ervaren mensen bij Talpa (geen groentjes).....op de commentatoren na dan, dus ze zouden kwalitatief (bijna) net zo goed kunnen zijn als de NOS.
Maar het gaat gewoon om de formule die ze gebruiken!
Die vind ik dus helemaal niks!
Als je t goed beschouwd zit (bijna) de helft van de tijd in reclames, voor-nabeschouwing, (nietszeggende) intervieuws en statistieken.
Het progamma heet 'De Wedstrijden' Dus dan willen we ook De Wedstrijden zien!
En wat Canal+ betreft.......hebben die nog eredivisie voetbal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarCasa op zondag 14 augustus 2005 om 14:56:
je zegt het zelf al bij voetbal insite was hij niks.. dat klopt.. echt gewoon brandhout

Dus begrijp ik niet waarom je in je andere opmerking zegt dat ze hans KR Senior moeten halen voor talpa ...

Maybe is het voor jou te lang geleden, maar als je Hans Kraay SR kan herrinderen bij de nos was hij erg goed, hoefde hij met niemand te discuseren en kon hij alles uitstekend vertellen was in die tijd de beste die er was bij de NOS.

Vind het wel goed dat Ruud Gullit er bij is omdat hij bij de NOS altijd uitstekende analyses kon geven als trainer is hij niks maar als analyticus is hij uitstekend.
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 16:04:
En wat Canal+ betreft.......hebben die nog eredivisie voetbal

nee dat heeft versatel, maar ik zou daar geen abbonement nemen, eredivisie live voetbal is helemaal niks, saaie sfeer in het stadion, slecht voetbal en slecht commentaar, Je kan beter Canal + hebben lekker Engels voetbal heerlijk die wedstrijden en Natuurlijk het Spaanse Voetbal veel leuker dan het Nederlandse Voetbal, ik hou het gewoon bij de samenvattingen, live is er niks aan alleen AZ is live leuk om te kijken

Waarschuw beheerder
nee dat heeft versatel, maar ik zou daar geen abbonement nemen, eredivisie live voetbal is helemaal niks, saaie sfeer in het stadion, slecht voetbal en slecht commentaar, Je kan beter Canal + hebben lekker Engels voetbal heerlijk die wedstrijden en Natuurlijk het Spaanse Voetbal veel leuker dan het Nederlandse Voetbal, ik hou het gewoon bij de samenvattingen, live is er niks aan alleen AZ is live leuk om te kijken

of iedere weekend naar je cluppie komen kijken (Y)

Waarschuw beheerder
redelijk kut

Waarschuw beheerder
baggerzender!

Irriteer me al mateloos aan die klotereclames, commentatoren en interviews van fucking supporters :frusty:.

Gisteren ook... Zowat 1½ uur over gedaan om 4 wedstrijden uit te zenden. Gaat toch nergens over. Net als die statistieken na de wedstrijd.... boeiend :gaap:

(N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij kraakt Talpa. Gister was alles oke, nu kraakt het de hele tijd. Heel irritant.

De rest van de zenders kraken niet. Hebben meer mensen hier last van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 19:32:
baggerzender!

Irriteer me al mateloos aan die klotereclames, commentatoren en interviews van fucking supporters .

Gisteren ook... Zowat 1½ uur over gedaan om 4 wedstrijden uit te zenden. Gaat toch nergens over. Net als die statistieken na de wedstrijd.... boeiend

die statistieken onder de interviews zijn nog wel ok, voor de rest gewoon tyfuszooi

Waarschuw beheerder
JEZUS!!! gewoon godverdomme weer reclame :frusty:
Kijkt toch voor geen meter dit.

Bij mij kraakt Talpa. Gister was alles oke, nu kraakt het de hele tijd. Heel irritant.

De rest van de zenders kraken niet. Hebben meer mensen hier last van?

Ja die kutzender kraakt bij mij ook. Zal iedereen wel last van hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
JEZUS!!! gewoon godverdomme weer reclame
Kijkt toch voor geen meter dit.

Daar wordt ik dus ook niet goed van :S ben maar weg gelopen......duurt me veels te lang steeds...

Waarschuw beheerder
KUT!!!
veel teveel reclame!!
weer heracles - pisvee! hebben we gister al gezien hoor!!
gezeik met bejaardesupporters, lekker boeiend!!
veeeelte veel gezeik rond een wedstrijd...

Waarschuw beheerder
Enigste kutte is dat die reclames om de wedstrijden komen. Wel beter is dat ze de top 3 niet meteen uitzenden. Kleine clubjes voorop!
Waarschuw beheerder
donateur
2 minpunten:

-Lange en veel reclame's :(
-Niet beginnen met topclubs

Waarschuw beheerder
wat een kankah zender
Waarschuw beheerder
Enigste kutte is dat die reclames om de wedstrijden komen. Wel beter is dat ze de top 3 niet meteen uitzenden. Kleine clubjes voorop!

Nix kleine clubjes voorop. Gewoon dezelfde volgorde als bij de NOS: De nummer 1 als eerst, dan de nummer 2 etc...

En ik weet niet hoe sommige mensen hier erbij komen dat er zondag om 19.00 geen reclameblokken tussen de wedstrijden zitten, maar ik zit nu bijna een uur te kijken en heb volgens mij al een kwartier lang reclames gezien :Z
Waarschuw beheerder
donateur
Door de vele reclame ga ik zappen en mis dan dus weer samenvattingen omdat ik niet op tijd terug ben bij talpa :/

Waarschuw beheerder
gewoon grote clubs voorop!! kan ik daarna gelijk zappen boeid mij die kleine kut clubs nou!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:05:
Ik vind het wel beter zo en om 1900 vanaaf komt er geen reclame tussendoor

Dus wel

Waarschuw beheerder
Der komt genoeg reclame tussen door anders :S
Waarschuw beheerder
veel te veel reclame en de topclubs moeten als eerste.
geef mij maar studio sport veel beter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcoremark op zondag 14 augustus 2005 om 20:09:

Ja idd vind ik ook..

Waarschuw beheerder
nou der is weer reclame op :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 20:11:
Uitspraak van hardcoremark op zondag 14 augustus 2005 om 20:09:

Ja idd vind ik ook..

Ik ook pff steeds die klote reclame tussendoor :/
Waarschuw beheerder
Leuk man, na elke wedstrijd reclame :S
Waarschuw beheerder
donateur
meer reclame dan voetbal :/

Waarschuw beheerder
dat gelul na een wedstrijd hoeft van mij ook niet :S
eff napraten ok.. maar niet 10 min aan een stuk door :vaag:

t enigste positieve aan talpa is dat ze de tijd laten zien, en t aantal meters van de goal af bij een vrije trap..

voor de rest heb ik weinig boeiends te vertellen over talpa :S

Waarschuw beheerder
Daffie Am*dam citeer 14 augustus 2005 20:15
meer reclame dan voetbal

zeg maar gerust, meer gelul ( voor en na de wedstrijd ) en reclame dan voetbal :S
Waarschuw beheerder
:respect: studio sport :respect:

Waarschuw beheerder
tis weer begonne joepie :D

:/
Waarschuw beheerder
idd :D

w8 maar over 5 min weer reclame :(