3455x bekeken
Ruud Gullit
Inderdaad helemaal niks. Geblaat in de ruimte allemaal.
Heb 't maar weer uitgezet, wedstrijden zonder Feyenoord interesseren me toch niet. Vond die reportage erbij wel leuk gedaan, de rest ook niet echt vervelend om te zien ofzo.
laatste aanpassing
Inderdaad helemaal niks. Geblaat in de ruimte allemaal.
Kunnen ze net zo goed jou neerzetten
Ja lullig he dat nickelodeon onderbroken wordt?
zat gister te kijken en ergerde mij echt dood aan al die reclame.
komt er ook nog zo'n raportage over de rotterdamse derby met jules deelder en die tuinkabouter cox. doe die reportage aan het eind van de uitzending ofzo daan kies ik er zelf wel voor of ik daar naar wil kijken.
heeft iemand gister bijgehouden hoevaak het "halfvolle" en "halflege" glas voorbij is gekomen?
typisch voorbeekld van een halfvol glas"
"dus het is een halfvol glas bij jou"
"kortom het glas is halfvol ipv halfleeg"
man houd je muil dicht

echt walgelijk hor
vond de "docu" bij sparta-fey op zich wel grappig
maar wat een kutsamenvattingen
zie je aan het eind staan "3 gele kaarten"
waarom zag ik die niet in de samenvatting?????

typisch voorbeekld van een halfvol glas"
"dus het is een halfvol glas bij jou"
"kortom het glas is halfvol ipv halfleeg"
man houd je muil dicht
echt walgelijk hor
vond de "docu" bij sparta-fey op zich wel grappig
maar wat een kutsamenvattingen
zie je aan het eind staan "3 gele kaarten"
waarom zag ik die niet in de samenvatting?????
Ik wil tevens een nieuwe scheldwoord introduceren in de nederlandse taal en dat is 'Talpa-kijker'.
Reclames lijken zelfs korter!
ten opzichte van vorige week waren ze ook voor mijn gevoel veel korter (dus beter
mwah vind het programma opzich ook niet verkeerd, die supporters mening mag nog steeds weg
Tja was weer waardeloos.
Reclames waren volgens mij vergeleken met vorige week wel aanzienlijk korter. Alleen blijft het toch superirritant.
En waarom zenden ze in godsnaam nog vlak voordat alle wedstrijden van zondag zijn geweest nog even alle samenvattingen van vrijdag en zaterdag uit. Doe dat wanneer alle gespeelde wedstrijden van zondag zijn geweest.
Zullen die fuckers Ajax - Feyenoord ook gewoon als laatste uitzenden??
Reclames waren volgens mij vergeleken met vorige week wel aanzienlijk korter. Alleen blijft het toch superirritant.
En waarom zenden ze in godsnaam nog vlak voordat alle wedstrijden van zondag zijn geweest nog even alle samenvattingen van vrijdag en zaterdag uit. Doe dat wanneer alle gespeelde wedstrijden van zondag zijn geweest.
ze zijn veels te bang dat men niet meer gaat kijken.
moet je eerlijk toegeven dat als ze de samenvatting AJAX-kakkerlakken als eerste laten zien dat ik de rest van het programma niet zal zien.