Meen je niet?!
Uitspraak vanCilla'tje
G.o.P Promo
op zondag 24 juli 2005 om 12:54:
hier was een paar dagen geleden ook al een topic over
inderdaad zelfde tijd trouwens ook.
Toe-val-lig!!
ik kijk al vanaf jongs af aan precies om 22:22 naar de klok, bijna elke dag..
vraag me af hoe dat komt...
hebben meer mensen zoiets of zijn dr mensen die weten hoe et komt ? let me know
"vroeger" had ik dat inderdaad ook ja
ik schakel ook altijd door als mijn toerenteller op 2500 staat
Haha en ik maar denken dat k de enige was die last heeft van 22:22
In het jaar 2222 vergaat de aarde...
Als ik een liedje in mijn hoofd heb, en ik doe de radio aan, draait de radio precies hetzelfde liedje
Heb ik heeeel vaak gehadBizar !
Ik heb het hier niet over top 40 muziek (elke half uur opnieuw de zelfde plaat), maar artiesten als Natalie Imbruglia, Jewel, Eva Cassidy etc.
ik deed dan ook.. dacht altijd dat je om 22.22 een wens kon doen
Nee, zie het inderdaad altijd toevallig...
zins ik dit forum heb geopend heb ik et niet meer
Heeft het niet gewoon iets met het bio ritme te maken? dat 22:22 de eigenlijke tijd is om te slapen?
Bedenk eens hoe vaak je naar de klok kijkt...
22.22 is een tijd die sneller opvalt dan een andere tijd
Daardoor ben je hier meer van bewust en onthoud je dit beter!!!
Een tijd 11.11 is ook zo'n tijd,
maar dan zit je op school of ben je aan het werk!
Daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben
tja zo dacht ik dr in het begin ook over maar nu niet meer hoor!
Hier is een vrij simpele verklaring voor. Dit heeft onderandere te maken met het feit dat je hersenen diverse(lees het meeste) weg laat van wat je opmerkt, opserveert etc. Zou je dit niet doen, wordt je overladen met informatie, en functioneer je niet meer zo lekker
Wat hier dus gebeurd is: je kijkt, zonder dat je zelf in de gaten hebt veel vaker op de klok, dit blijft je echter niet bij. Alleen als je, in jouw geval, 22.22 ziet triggert dit je en denk je: 'zie je nou wel, kijk ik weer om 22.22!
maar als het voor tijdstip van het einde van de wereld betekend hebben we nog wel ff..
Ik word altijd wakker om 6:66
hmm vage shit... loop er nu al een paar maanden onderzoek naar te doen, heb zelfs een boek over nummerologie aangeschaft, heb het niet alleen bij 22.22 maar ook bij 11.11 12.12 etc. tref gewoon minimaal 4x per dag zo'n tijd aan op telefoons, computers, klokken etc. Is helaas erg weinig over te vinden op internet.
nog niet helemaal.
is een boek over de goddelijke driehoek, gaat over alles wat met nummers en cijfers te maken heeft. Staat een theorie in over dat je gevoelig kunt zijn voor bepaalde nummers, wat dan ook weer betrekking heeft op andere zaken
www.gianotten.nl maar verder bij iedere fatsoenlijke boekhandel lijkt me of www.bol.com
Komt bekend voor 22:22.
regelmatig dat ik precies op de klok kijk als het dit tijdstip is..
is natuurlijk wel een getal wat blijft hangen... en wat op gaat vallen. de andere tig keren dat je op de klok kijkt die vallen helemaal niet op.
storend
ik heb dat bijna de hele dag door
storend
Vroeger heb ik op huisnummer 243 gewoond niet echt iets bijzonders ofzo....maar wel vaag!!!
Weet je nog dat Frank dat ook altijd had Eef? Hij is de liefde van z'n leven tegen gekomen net na z'n 22e verjaardag... misschien dat t zoiets is? Hihi...
niet voor nix dat dat nr op arm staat..
Weet je nog dat Frank dat ook altijd had Eef? Hij is de liefde van z'n leven tegen gekomen net na z'n 22e verjaardag... misschien dat t zoiets is? Hihi...
heej kijk nou !
donderdag 22 december 2005 · 22:22
2222 leden
Je ziet wat je wilt zien, denkt te zien of gelooft te zien