Partyflock

Forumonderwerp · 796919
5754x bekeken
Waarschuw beheerder
ik kijk al vanaf jongs af aan precies om 22:22 naar de klok, bijna elke dag..
vraag me af hoe dat komt...
hebben meer mensen zoiets of zijn dr mensen die weten hoe et komt ? let me know :)
Waarschuw beheerder
donateur
voor mensen die zich ervoor interesseren kijk eens op http://www.angelscribe.com/11112stor.html daar staat t een beetje uitgelegd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op maandag 19 september 2005 om 23:34:
een beetje uitgelegd

:-/

Gna ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb trouwens iets met 22 op de klok ofzo :p
Of er staat 22.22 en 2.22 gebeurt zeer veel als ik thuis kom van de avonddienst :/

Waarschuw beheerder
13:37 8)
Waarschuw beheerder
donateur
uitleg staat eigenlijk hier http://www.angelscribe.com/1111.html dat andere zijn verhalen van mensen met de zelfde tik
Waarschuw beheerder
ik heb het ook vaak!!echt ziek en soms nog eng ook..

maar als het voor tijdstip van het einde van de wereld betekend hebben we nog wel ff..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Di $tefano op woensdag 21 september 2005 om 13:51:
maar als het voor tijdstip van het einde van de wereld betekend hebben we nog wel ff..

whahahah beter he!

Waarschuw beheerder
volgens mij heeft het iets met die film 11:14 te maken :jaja:

Waarschuw beheerder
16:30 :D

dat is echt mijn favo tijd, waarom weet ik niet :S
maar ik zie m elke dag hihi en vind t een fijne tijd :yes:

Waarschuw beheerder
nou ik heb dat dus ook echt heel erg vaak, altijd precies om 22:22!! echt bizar hoe vaak dat gebeurt!!
Waarschuw beheerder
Ik ook altijd... maar mijn tic is dan altijd dat ik me radio ff aanzet om te kijken welk nummer er dan op is... :S echt raar !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb wel vaak als ik wakker word dat het dan bijv precies: 22.22u, 11.11u, 12.12u e.d is..

Waarschuw beheerder
het het is ook altijd zonder reden dat ik dan op de klok kijk! of op me mobiel ofzo..
ik ken 2 mensen die het ook weleens hebben, grappig dat zoveel mensen het herkennen!!

Waarschuw beheerder
Dat doet je onderbewustzijn, je hebt jezelf daarin (kan ook onbewust) geprogrammeerd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het maandenlang met het getal 11 gehad...11.11 uur of gewoon elke willekeurig uur was met 11 minuten! Werd er echt gek van, ging op een gegeven moment ook denken dat het wel iets moest beteken! (dat ik de toekomstige prins carnaval zou worden ofzo! ;p) Opeens was het over en sindsdien nooit meer gehad! :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roflcopter op donderdag 15 september 2005 om 16:49:
Ik word altijd wakker om 6:66

dat doe je goed dan:s bestaat niet eens man...

Waarschuw beheerder
geen last van!!
Waarschuw beheerder
hmm vage shit... loop er nu al een paar maanden onderzoek naar te doen, heb zelfs een boek over nummerologie aangeschaft, heb het niet alleen bij 22.22 maar ook bij 11.11 12.12 etc. tref gewoon minimaal 4x per dag zo'n tijd aan op telefoons, computers, klokken etc. Is helaas erg weinig over te vinden op internet.
Waarschuw beheerder
donateur
ik kijk altijd op de klok om 12 uur misschien komt dat door dat de wekker dan gaat :frusty:
Waarschuw beheerder
Ik kijk altijd naar de zon of de maan om te kijken hoe laat het is B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op woensdag 19 oktober 2005 om 23:39:
hmm vage shit... loop er nu al een paar maanden onderzoek naar te doen, heb zelfs een boek over nummerologie aangeschaft, heb het niet alleen bij 22.22 maar ook bij 11.11 12.12 etc. tref gewoon minimaal 4x per dag zo'n tijd aan op telefoons, computers, klokken etc. Is helaas erg weinig over te vinden op internet.

boek al helemaal gelezen ?
Waarschuw beheerder
nog niet helemaal.
is een boek over de goddelijke driehoek, gaat over alles wat met nummers en cijfers te maken heeft. Staat een theorie in over dat je gevoelig kunt zijn voor bepaalde nummers, wat dan ook weer betrekking heeft op andere zaken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou het ook wel willen weten, en zo te zien zijn er best veel mensen die het ook hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Grappig! heb het ook een tijd gehad met 22h22!
ook met 21h21

Waarschuw beheerder
ik heb dat met 23.23
Waarschuw beheerder
donateur
ja heel erg! :P 11:11 en 00:00 ook natuurlijk maar 22:22 zie ik het liefst op 1 of andere manier :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op donderdag 20 oktober 2005 om 09:48:
nog niet helemaal.
is een boek over de goddelijke driehoek, gaat over alles wat met nummers en cijfers te maken heeft. Staat een theorie in over dat je gevoelig kunt zijn voor bepaalde nummers, wat dan ook weer betrekking heeft op andere zaken

klinkt intressant.. hoe heet et boek en waar heb je et gekocht ?? ga ik em ook maar ff aanschaffen!
Waarschuw beheerder
De goddelijke driehoek van F. Javane en D.Bunker

Gekocht bij gianotten.
Waarschuw beheerder
whahah gianotten ?? zegt me niks!! verkopen ze ze ook bij BRUNA ?? ;-)
Waarschuw beheerder
www.gianotten.nl maar verder bij iedere fatsoenlijke boekhandel lijkt me of www.bol.com

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk altijd om 22.41 :S op mijn telefoon. en dat zijn gewoon de laatste 4 nummers van mijn telefoonnummer.. echt vaag :S

Waarschuw beheerder
Dat heb ik met het nummer 204, 02:04 of 22:04u, heb al de meest enorm vreemde situaties op dat tijdstip of met dat nummer meegemaakt. O.a de dood van m'n opa op 02:04u.

Waarschuw beheerder
donateur
O, ja en ik wordt altijd op mijn vrije dag om 09.30 wakker :S net weer... ik werd wakker en dacht bij mezelf: als ik nu op mij mobiel kijk is het 9.30 .. en ja hoor .. :S echt eng :vaag:

Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft dat ook als hij op de klok kijkt staan er altijd vier dezelfde getallen, hoe het komt weet ik niet maar het is wel vaag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hutch21 op vrijdag 21 oktober 2005 om 22:55:
www.gianotten.nl maar verder bij iedere fatsoenlijke boekhandel lijkt me of www.bol.com

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=EVBpmd_JFjJpmZyT1yxXrj8e_urPF1vlQck=?BOL_OWNER_ID=666784480&Section=BOOK&lgl=1&plid=syaR5LdBQ%2eMAAAEHuX_UAhqX&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

:)gevonden... zsm ff bestellen! thnx he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
22:22 is al voor mij van kleins af aan iets aparts, mijn broertje en ik noemde het altijd "magisch moment"

ik heb geen idee waarom
Waarschuw beheerder
FRox aka zwork citeer 24 juli 2005 17:57

donateur! ik doe dat ook, we noemen het altijd magisch moment

vraag me niet waarom

heheh et kwam me al zo bekend voor
Waarschuw beheerder
donateur
ow haha had ik al gereageerd :D
Waarschuw beheerder
donateur
vergeet dan maar wat ik net heb gezegd :p
Waarschuw beheerder
ik kijk vaker dan 1 keer pd op de klok

Waarschuw beheerder
23:23

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -PieT- op zondag 24 juli 2005 om 12:49:
ik kijk al vanaf jongs af aan precies om 22:22 naar de klok, bijna elke dag..
vraag me af hoe dat komt...
hebben meer mensen zoiets of zijn dr mensen die weten hoe et komt ? let me know

dat is de tijd wanneer je gaat sterven

Waarschuw beheerder
Komt bekend voor 22:22.
regelmatig dat ik precies op de klok kijk als het dit tijdstip is..

is natuurlijk wel een getal wat blijft hangen... en wat op gaat vallen. de andere tig keren dat je op de klok kijkt daar sta je niet bij stil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 12:28:
Komt bekend voor 22:22.
regelmatig dat ik precies op de klok kijk als het dit tijdstip is..

is natuurlijk wel een getal wat blijft hangen... en wat op gaat vallen. de andere tig keren dat je op de klok kijkt die vallen helemaal niet op.

Ja ken ik ook ja en veel meer mensen die het hebben eigen lijk...maar dan niet alleen met 22:22 maar alle voorkomende cijfers, best vaag maar ach zo kun je overal wel wat achter zoeken..:)