donateur
Nou, ik kom net terug van discotheek Brothers, waar ik nu nog steeds dus nog nooit de binnenkant van heb gezien om de volgende reden: Ik had een tipblokje bij me.. 

Niet eens wiet en vloei, nee het meest loze onderdeel van de een joint, wat nog in de vorm van een rechthoekig stuk papier was, word uit mijn broek gehaald, en daardoor mocht ik er niet in. 
Het leuke was ook nog dat ik als enige tussen de rij werd uitgevist voor fouilering. Ik zei nog; hé doen we hier aan vooroordelen??
(ik heb een kale kop
)
Njah, allemaal heel erg loos, ben ook nog nooit eerder ergens geweigerd.
Gelukkig heb ik hier nog wel hetgeen liggen waaraan de tippies gerelateerd zijn, en die ga ik zo maar lekker op roken.
Wat was jullie domste reden waarom jullie geweigerd zijn op een feest/discotheek??
Het leuke was ook nog dat ik als enige tussen de rij werd uitgevist voor fouilering. Ik zei nog; hé doen we hier aan vooroordelen??
Njah, allemaal heel erg loos, ben ook nog nooit eerder ergens geweigerd.
Gelukkig heb ik hier nog wel hetgeen liggen waaraan de tippies gerelateerd zijn, en die ga ik zo maar lekker op roken.
Wat was jullie domste reden waarom jullie geweigerd zijn op een feest/discotheek??

![[BE] Industrial Freak :bounce:](/images/user/141367_960138.jpg)

![[TB] Drum 'n Bas](/images/user/76732_1303773.jpg)