Partyflock

Forumonderwerp · 793177

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik kom net terug van discotheek Brothers, waar ik nu nog steeds dus nog nooit de binnenkant van heb gezien om de volgende reden: Ik had een tipblokje bij me.. :s:s:s Niet eens wiet en vloei, nee het meest loze onderdeel van de een joint, wat nog in de vorm van een rechthoekig stuk papier was, word uit mijn broek gehaald, en daardoor mocht ik er niet in. :s
Het leuke was ook nog dat ik als enige tussen de rij werd uitgevist voor fouilering. Ik zei nog; hé doen we hier aan vooroordelen??:P (ik heb een kale kop;))
Njah, allemaal heel erg loos, ben ook nog nooit eerder ergens geweigerd.
Gelukkig heb ik hier nog wel hetgeen liggen waaraan de tippies gerelateerd zijn, en die ga ik zo maar lekker op roken. :9

Wat was jullie domste reden waarom jullie geweigerd zijn op een feest/discotheek??

Waarschuw beheerder
omdat ik te knap was:S
Waarschuw beheerder
ik was in het zwart op sensation white '89

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zondag 10 juli 2005 om 00:54:
ik was in het zwart op sensation white

8)
Waarschuw beheerder
Omdat ik blank was :vaag:
Waarschuw beheerder
omdat ik mijn schoenen verkeerd om aan had:S

Waarschuw beheerder
donateur
k was in het zwart op sensation white '89

lol :P

omdat ik te knap was:S

Ik zat ook al even te twijfelen of dat niet bij mij het geval was. o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
petje /schoenen /om de mensen met wie je bent :S
Waarschuw beheerder
Ik had mijn helm nog op :/

Waarschuw beheerder
omdat ik een jachtgeweer op mn schouder had

stom he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heel stom ja!

Maaruh wat schieten we op met die onserieuze reacties dan? ;)
Waarschuw beheerder
ze deden daar tegen mij ook een keertje moeilijk omdat ik 10 kilo heroine op zak had :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is belachelijk natuurlijk, heroine moet gewoon kunnen. :jaja:
Waarschuw beheerder
dat bedoel ik.. ik had ook spuitjes, lepels en kleine flesjes water bij me dus waren van die 'ready to go' pakketten :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ach man, rot op naar je eigen land joh, stomme kut australiër!! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:15:
Ach man, rot op naar je eigen land joh, stomme kut australiër!!

hehe ik ben d'r al

rascist :[
:P

Waarschuw beheerder
ik ben een x geweigerd omdat ze d8en dat ik nog geen 21 was!!!!!!

was al 26 inmiddels............ :S :S :S schijnbaar had ik zo'n babyface!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:17:
schijnbaar had ik zo'n babyface!!!!!!!!!!!!!

die heb je wel... ik zou je nie eens cigaretten willen verkopen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zondag 10 juli 2005 om 01:21:
die heb je wel... ik zou je nie eens cigaretten willen verkopen

Nou ik zweer het dat is ook een keer gebeurt!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:24:
Nou ik zweer het dat is ook een keer gebeurt!!!!

en zeker niet meer dan tien jaar geleden..?? :P
Waarschuw beheerder
mijn hengel stak nog uit mijn jas en ze dachten dat het een

gevaarlijk voorwerp zou kunnen wezen.. O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zondag 10 juli 2005 om 01:28:
en zeker niet meer dan tien jaar geleden..??

anderhalf jaar geleden om precies te zijn....... :D :D :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:30:
anderhalf jaar geleden om precies te zijn.......

jeetje.. had ie zijn bril niet aan..? :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat ik rood-wit-groene elastiekjes inhad ipv rood-wit-blauwe :P

Waarschuw beheerder
Ik (en ik niet alleen) moest m'n Aussie uit gaan doen vorig jaar september bij Masters in Thialf, anders mocht ik er niet in... :S

Da's echt 't toppunt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2005 om 01:31:
omdat ik rood-wit-groene elastiekjes inhad ipv rood-wit-blauwe

italie? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:31:
Ik (en ik niet alleen) moest m'n Aussie uit gaan doen vorig jaar september bij Masters in Thialf, anders mocht ik er niet in...

dat vind ik nou helemaal belachelijk :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zondag 10 juli 2005 om 01:31:
jeetje.. had ie zijn bril niet aan..?

z'n zonnebril denk ik :vaag: :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op zondag 10 juli 2005 om 01:32:
dat vind ik nou helemaal belachelijk

Tja, bleek 'n foutje te zijn... Maar 't feest (wat overigens ook nie zo speciaal was) was al verpest op dat moment!

M'n Aus nie aan... tssss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:34:
z'n zonnebril denk ik

whahah had je dan ook moeten doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:34:
Tja, bleek 'n foutje te zijn...

ik denk dan dat het hele feest een foutje was :vaag:

Waarschuw beheerder
had witte neus op :d
Waarschuw beheerder
Ik kwam niet binnen omdat ik de deur niet kon vinden.....rotzakken ;)

Waarschuw beheerder
Dat was met outblast bday party 2002.... in de powerzone..

omdat ik rood haar had :x :frusty: ok t was wel stoplichten-rood...

meiden met rode elastiekjes moesten t uit doen e.d. i.v.m. combi's rood wit blauw... en ze wilden mij dus ook vanwege mijn haar weigeren... :/

en nee had geen wit shirt en blauwe broek aan, was in t zwart...

uiteindelijk met hulp van Marc zelf binnengekomen (Y)

Waarschuw beheerder
ben nog nooit geweigerd:D

Waarschuw beheerder
puma schoenen :S die waren te aanstootgevend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 00:53:
Nou, ik kom net terug van discotheek Brothers,

Heel toevallig weer...ik werd vroeger ook daar geweigerd, omdat ik kaal was (weddenschap). 8)

Waarschuw beheerder
ooooo ja ik kreeg te horen dat ik een grote ruzie zoeker was en nooit meer binnekwam. eey zie je t al voor je

Waarschuw beheerder
donateur
ik was te jong,maar dat was ik niet,maar ja geen legitimatie he :(

en mijn vriend bij now&wow omdat hij er "wel netjes uitzag,maar niet geschikt was voor deze avond"
Waarschuw beheerder
ben een aantal jaren geleden in de 'zillion'...jaja, hisorie!!!!
ik had mn blouse niet in mn broek, ale he...toch maar gedaan en toen mocht ik doorlopen..tja,

D.
Waarschuw beheerder
donateur
ik mocht in engeland de discotheek niet meer in omdat ik chinezen het land binnen smokkelde:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omdat ik te dronken zou zijn(wat natuurlijk nog best meeviel). ;)
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik GODVERDOMME 22 dagen later 18 werd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 10 juli 2005 om 11:34:
omdat ik GODVERDOMME 22 dagen later 18 werd

Ja je moet ergens een grens trekken, als je mensen die nog 22 dagen moeten wachtn tot ze 18 zijn toe gaat laten zijn er altijd mensen die nog 23 dagen moeten wachten tot ze 18 zijn die zich benadeeld voelen.

Waarschuw beheerder
Als je een ketting om had kwam je der nie in :S
Je mocht m wel af doen, maar de organisatie was echt (N)
Daar wil k nog nie eens meer naar binnen :[
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik een hooligan jas aanhad....net of ik die binnen ook draag :S
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit ergens geweigerd,zal nooit gebeuren ook :)
Waarschuw beheerder
ik had geen geldig ID

Waarschuw beheerder
ik was (volgens hun) in m'n eentje, m'n vrienden liepen gewoon voor me alleen geloofden ze dat niet :/

was in de Asta trouwens ....

Waarschuw beheerder
Ben nog nooit geweigerd...

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
geen petje op moge:@ arggg
Waarschuw beheerder
te netjes gekleed had een pak aan off courso was niet trendy !!!

Waarschuw beheerder
nog nooit geweigerd :)

Waarschuw beheerder
ik had een fles bacardi bij me

Waarschuw beheerder
donateur
er staan hier een paar hele achterlijk redenen bij..

Wat sommige portiers bezield, snap ik soms echt niet hoor.. :s

Als ik sommige reacties lees, is dit dus nog niks!
Waarschuw beheerder
Ik werd op Traxxtorm Power in de Ministry of Dance geweigerd omdat ik een aussie aanhad. En dat was dus op een hardcorefeest! De reden was dat dat volgens hun agressieve mensen waren die dat droegen en al die gasten met kisten met witte veters en bretels liepen zo langs me naar binnen. Sloeg echt helemaal nergens op.
Waarschuw beheerder
ben zelf nog nooit geweigerd geweest. een makker van me wel. hij wilde zijn 18e verjaardag vieren, maar hij verjaarde eigelijk pas de dag erna. het was in de Oh in arnem. die jonge heeft tot twaalf uur moete wachte vooraleer hij binnen mocht.

Waarschuw beheerder
Ik ben een keer geweigerd omdat er tijdens het fouleren een zak met wiet en 1 met hasj op de grond voor zijn voeten viel uit mijn mouw :-) :-) :-) Snap je toch niet!!!! :-)
Was toen nog een newbie smoker :-)

Groetjes Wilger,
Waarschuw beheerder
Ik ben een keer geweigerd omdat ik volgens hun te oud was!!!
Ik was toen 24 en het was in een studentencafe en ze gingen mij vertellen dat je met 24 niet meer kon studeren.

In deze tent kwam ik dus bijna 3 dagen in de week en dan staat er opeens een andere uitsmijter en dan gebeurd dit.

Uit nijd ben ik er ook niet meer geweest.
Waarschuw beheerder
Nog nooit geweigerd, maar wat een domme redenen staan erbij zeg! Ongelofelijk! Wel vaak gehoord: mevrouw dit is een housefeest hoor! Ja en? Kom al 15 jaar op die feesten, hihihihihi :-)

Waarschuw beheerder
laatst geweigerd omdat ik mijn rode pruik en rode neus op had :no:

Waarschuw beheerder
Had witte schoenen aan...........
als ze niet zo wit waren mocht ik gewoon naar binnen!!:S

Waarschuw beheerder
ik ben nooit geweigerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op zondag 10 juli 2005 om 01:32:
Uitspraak van Vloetje op zondag 10 juli 2005 om 01:31:
Ik (en ik niet alleen) moest m'n Aussie uit gaan doen vorig jaar september bij Masters in Thialf, anders mocht ik er niet in...

dat vind ik nou helemaal belachelijk

De mensen van de security hadden de huisregels verkeerd begrepen van de organisatie, dus het lag niet aan de organisatie maar aan de iets te ijverige security. Terwijl ze juist al die helmuts en helga's wel naar binnen liepen.

Ben zelf nooit geweigerd.
Waarschuw beheerder
whahahah:D!!!we gingen een x naar holly toe...we komen daar een klein beetje aangeschoten aan dat had de bewaker al gesien en hij vroeg het ook nog van zijn jullie alvast voor gaan feesten:P??en egt waar...hij keek naar me schoenen en die van me maat we hadden alle 2 nikes aan en de veters hadden we er op onze eigen manier ingedaan:)zei die van ja jullie mogen zo niet naar binnen met die style van veters is rasistisch of zoiets:S:S:S???slaat dat ergens op???rasistische veters:D:D!!whahahaha!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roxanne!!! op zondag 10 juli 2005 om 22:03:
ik had geen geldig ID

Wat is daar achterlijk aan?

Ik ben zelf echt al 10-tallen keren geweigerd.
* petje
* sportschoenen
* te sportieve kleding (niet netjes genoeg dus)
* te grote groep

Belachelijkste wat ik heb meegemaakt was bij Loudness in de Tropicana. Mocht ik niet naar binnen met een petje, terwijl ik daar al eerder was geweest met H4L en toen mocht het wel. Dus ik zeg tegen de uitsmijter dus ook dat het de vorige keer wel mocht. Hij zegt ja dat was zeker een Hardcore-feest? Ik zeg ja hoezo? Nou dat is een ander publiek als vanavond dan mag het wel. Vanavond heeft iedereen de moeite gedaan om er leuk te zien! Toen had ik al geeneens meer zin in discussie en ben rechts omgekeerd en ben nooit meer naar een B2S feest geweest, en dat zal ook nooit meer gebeuren.

Tegenwoordig informeer ik vantevoren altijd goed of er kledingvoorschriften zijn, en als die er zijn dan ga ik gewoon niet. Ik wil mezelf kunnen zijn en anders niet. Ga geen kleren aanschaffen die ik kut vind om ergens binnen te mogen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Now & Wow, omdat ik te zwart was gekleed.
Waarschuw beheerder
bijna in engeland: ze dachten dat ik geen 16 of 18 was, ik was toen 20!! Kwam toch gelukkig naar binnen en vroeg of ik echt zo jong er uit zag. Die uitsmijter" je hebt een babyface" nou wat een complimen!!!

De keer er na nam ik mijn NL rijbewijs mee, kwam ik al helemaal niet naar binnen, vonden ze te verdacht!!! hihihi

AHHH.... THE NETHERLANDS....AMSTERDAM....WEED....XTC...
Omdat ik al dronken was voor ik die kutdisco binnenging, vond het wel grappig want ben er mooi aan ontsnapt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 03:05:
Dat was met outblast bday party 2002.... in de powerzone..

Dat was in 2003!
Waarschuw beheerder
Brothers Bunnik zijn gewoon klootzakken, ik kwam er niet binnen omdat ik link naar een uitsmijter had gekeken wat overig niet zo was, maarja, klootzakken
Waarschuw beheerder
In 2002 had ik op D-boy Invasion een aussie aan, kom ik er niet in omdat het 'een jas is' en je met een jas de zaal niet in mocht. Moest hem uitdoen en in de garderobe ophangen.

Op dat moment kwam net Bass-D langslopen (Art of Dance, toen nog A&A, organiseerde dat feest). Ik tegen hem "Hey ik kom er niet in in een aussie, en al die gasten op kisten en in ruitenbloesjes lopen zo door, zeg er eens wat van". "Ja daar kan ik ook niks aan doen" kreeg ik te horen :S Nouja aussie dan maar op laten hangen, maar wel triest hoor zoiets :S Was me ergens in 2001 ook een keer overkomen, daarna nooit meer meegemaakt...
Waarschuw beheerder
een maat van me moest ze zakken leeg maken voor de mataaldetector toen keken ze ze spullen door kwam die niet binnen omdat die een lonsdale sleuterhanger had !! :S :S

Waarschuw beheerder
Belachelijkste wat ik heb meegemaakt was bij Loudness in de Tropicana. Mocht ik niet naar binnen met een petje, terwijl ik daar al eerder was geweest met H4L en toen mocht het wel.

Ja idd kut Tropicana. Met H4L had ik ook petje op. Kom ik er met Pussy-Lounge mog het niet:@:[ sta je daar met je kjsndfjkn kapsel. Eenmaal binnen gewoon petje weer op gezet:devil:B)gho,ho
Waarschuw beheerder
omdat ik te dronken was

maar daar hadden ze volgens mij ook wel gelijk in ;)
Waarschuw beheerder
Gezeur om petjes heb ik een aantal keer gehad bij de Hemkade... één keer op Q-base (zo heette dat ff toen Q-dance het had overgenomen ofzo) en zelfs op de eerste of de tweede Mindcontroller :S Gelukkig zijn ze daar weer van het geen petjes op beleid afgestapt...
Artiest {SHOWLIST artist 27900, 47423}
Waarschuw beheerder
Omdat ik petje op had...
Waarschuw beheerder
Had een traingsbroek aan

Was met een groepje buitenlanders gezellig aan het praten... Was meteen een gevaar (hun kwmane ook niet binnen)

Sportschoenen

op me verjaardag :D
Maat ze rijbewijs kwijt
Bus gemist (heenweg)
In slaap gevallen in de bus (terugreis)
Discotheken niet inkomen omdat we te dronken waren 8)

Achja voor de rest nooit eigenlijk..

Waarschuw beheerder
Was een keer verdwaald in Antwerpen,ging ik de weg in
een kroeg vragen.Mocht absoluut niet naar binnen omdat
ik Nederlander was en dat vonden ze probleem volk !?
Waarschuw beheerder
omdat ik m'n buttplug had laten zitten;)en das niet relaxt

Waarschuw beheerder
omwille van mijn Vlaamse leeuw
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 14:54:
Now & Wow, omdat ik te zwart was gekleed.

Kuttent...Staat daar een of andere sloerie aan de deur iedereen te keuren...Ik ga er niet eens proberen om binnen te komen....

Ik ben een paar keer geweigerd...Bij de nieuwe Sorbonne, omdat ik kaal was.....Het leuke was wel dat later op de avond 2 portiers waren neergeschoten door mensen die er ook niet inmochten....Eigen schuld, dikke bult...Voor mij is het zowieso al een reden om niet in Rotterdam uit te gaan, omdat ze in Rotterdam te hip willen zijn. Gevolg is dat er zat mensen zijn die overal worden geweigerd...Maakt mij niet uit, dan geef ik me geld wel uit aan een paar goede feesten, dan is het nog leuk ook.....
Waarschuw beheerder
omdat ik buitenlands was :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit geweigerd.. en ooit 1x om me id gevraagd, maar heb me er toen uit kunnen lullen :)

Waarschuw beheerder
haha.....zegt een uitsmijter mag ik je id zien? kzeg waarom..ja je ogen zijn groot..kank ze vergelijken...wat een gast zeg......

in arnhem...nee jullie komen niet binnen we kennen jullie niet en hebben geen "ledenpas" stelletje kneuzen....
Waarschuw beheerder
omdat ik mexxies aan had mocht ik nie naar binnen :vaag:

Waarschuw beheerder
te zat :P dus eigenlijk ni zo belachelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 11 juli 2005 om 23:22:
Het leuke was wel dat later op de avond 2 portiers waren neergeschoten door mensen die er ook niet inmochten....Eigen schuld, dikke bult...

:frusty:
Waarschuw beheerder
ik werd bijna!! een keer geweigerd op hardcore resurrection, toen k al 19 was, en terwijl me ex vriendin toen nog 15 ,bijna 16 kwam zo binnen , k kon eerst weer trg naar auto me id halen, hoezo we maken onderscheid,
k vind het egt belachelijk dat vrouwen eerder binnen komen dan mannen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
/me is alleen ooit geweigerd op de bijeenkomst van anonieme sexverslaafde huismoedertjes

*gek genoeg ben ik nooit geweigerd omdat ik getint bent*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van henk_benzinetank op dinsdag 12 juli 2005 om 00:18:
/me is alleen ooit geweigerd op de bijeenkomst van anonieme sexverslaafde huismoedertjes

Heb je dat nummer ff voor mij ken nog iemand die dat ook wel kan gebruiken :-)

Greetz Wilger,
Waarschuw beheerder
Omdat ik maxies aan had en omdat ik te ver heen was...
Waarschuw beheerder
omdat weigerde op één been te gaan staan :P

Waarschuw beheerder
omdat het een "besloten" feest was...
okeej, vandaar dat ik vantevoren al een ticket had :S
Waarschuw beheerder
in een luxe uitgaansbuurt in New York (in Amerika dus :P) mocht ik bijna een kroeg niet in omdat ik geen legitimatie bij me had... gelukkig nam 'ie genoegen met me OV :D

verder een keer een kroeg uitgelopen, daar ff een frisse neus gehaald en ik was ook een beetje ziek als je snapt wat ik bedoel ;), mocht ik dus niet meer terug naar binnen toen ik me weer oke voelde :(
dan denk je echt bij jezelf, had ik maar binnen gebleven ;)

Waarschuw beheerder
omdat ik een aussi aan had, locomotion met kerst

Waarschuw beheerder
Boycot aan alle tenten waar je niet in Aus bnn mag!
Waarschuw beheerder
donateur
omdat ik een capuchon op me vest had :/

Waarschuw beheerder
Omdat ik 3 jaar te jong was

Waarschuw beheerder
Ben maar 1 keer ooit bij een club geweigerd en toen was ik te jong :@ Was 18 en je moest 21 zijn :/
Wat dat betreft is Amsterdam een beetje (n)
Waarschuw beheerder
donateur
1x geweigerd in een tent omdat ik op Air Max liep.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja prc ik ook, wat is dat ook eigenlijk een kut regel ik kwam niet binnen omdat ik nike's aan had en een vriend kwam wel binnen met witte K-Swiss dat zijn toch ook sport schoenen????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 01:31:
Ik (en ik niet alleen) moest m'n Aussie uit gaan doen vorig jaar september bij Masters in Thialf, anders mocht ik er niet in... :S

Ben daar ook van wezen balen, maar gelukkig had Art Of Dance het weer goedgemaakt met een gratis entree voor Aussie-dragers op de eerstvolgende Mindcontroller! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben niet geweigerd mer bijna:S ik moets mij broek omlaag rolle:S ik had het randje omgerold dus mer un heeeeel klein stukie zodat die niet op de grond kwam... en ik moest em omlaag rolle omdat het erges mee te make had..... waar slaat dat op :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik mocht er niet in bij de powerzone omdat ik witte elastiekjes in mn haar had... :s
Had zomaar wat gepakt die avond, wat interesseert mij de kleur nou... Toen heb ik ze uitgedaan (kapsel geruineerd) en mocht ik alsnog naar binnen... Maar ik was echt boos!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:06:
Ik mocht er niet in bij de powerzone omdat ik witte elastiekjes in mn haar had...

bwahahaha serieus????????? :vaag:

en zo ja, waarom mocht dat niet dan?

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik was 16 terwijl ik 18 moest zijn :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 21:11:
bwahahaha serieus?????????

en zo ja, waarom mocht dat niet dan?

Schijnbaar racistisch... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) De Gemaskerde B) op woensdag 13 juli 2005 om 21:49:
1x geweigerd in een tent omdat ik op Air Max liep.

tzelfde bij mij. zegt die buitewipper tege me dat enkel deftige kleding binne mag. dacht in men eige "zal sebiet een deftige trap tege je schene geve" maar ja! ik kleine man tege brede kleerkast( rustig blijve jopke)

Waarschuw beheerder
omdat ik 2 jaar te jong was :P
Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit geweigert :)
Waarschuw beheerder
De eerste keer in bijna 14 jaar moet nog komen.
Waarschuw beheerder
één keer geweigerd voor de fokking Baja in Rotterdam :S 4 jaartjes geleden.

kaartjes gehad voor de Big Boob contest ofzo weetikveel wat.

Na een uur in de rij gestaan te hebben eindelijk aan de beurt om naar binnen te gaan : "sorry jongens, eerst de vaste klanten naarbinnen en dan jullie. Ga maar achteraan de rij staan (die inmiddels 2x zo lang was geworden) en misschien kom je over een uurtje wel binnen."

:| WTF ????

Weetje wat jij kan !?

Sterf met je kolere Baja dan ! :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liekeee :devil: op zondag 21 augustus 2005 om 21:04:
ik moets mij broek omlaag rolle ik had het randje omgerold dus mer un heeeeel klein stukie zodat die niet op de grond kwam... en ik moest em omlaag rolle omdat het erges mee te make had..... waar slaat dat op

Haha jah echt ziek! :D
Waarschuw beheerder
omdat ik te lekker was!
Waarschuw beheerder
donateur
Op tenerife afgelopen vakantie, werd ik geweigerd omdat ik een voetbalshirt aan had.
Opzich kan ik dat begrijpen, maar niet als je dan de de dag daarna opeens een stuk of 5 mensen in voetbalshirt WEL binnen ziet lopen :S.
Waarschuw beheerder
In Club X nog in Wuustwezel, had ik een witte adidas trui aan, mocht ik toch niet mee naar binnen... waarom niet vroeg ik; omdat je hier geen sportkleren aan mag. Koop maar een tshirt van hier was het antwoord. Terwijl iedereen in sportkleren liep en ik al eerder met die trui binnen was geweest. Maar goed, ander shirt aan en naar binnen. En wat denk je? Loopt daar gewoon nog een wijffie met precies dezelfde trui aan !! Flikker toch op, hadden ze dan echt gedacht dat ik zo'n lelijk shirt van daar zou kopen....
Waarschuw beheerder
nooit.... alleen die ene x, toen kwam ik met me auto niet door de metaaldetector...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mindcontroller in eindhoven was om 12uur binnnen en om 3uur stond ik weer buiten omdat ik een :coke: nam en werd ik van achter het hek meegenomen daar stond je dan zo vd kaart :/

was me eigen schuld maargoed

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was in een discotheek, was gewoon té dronken :x
Waarschuw beheerder
ben eens geweigerd omdat ik te jong zou zijn.
Moest me legitimeren. dat doe ik vervolgens, zegt ie hmm... je mag er nog steeds niet in. want een paar weken geleden heb je hier rotzooi getrapt :S, was er al anderhalf jaar niet meer geweest. Maar het boeide me niet. het was niet voor niks dat ik er tijden niet geweest was.
Waarschuw beheerder
Nooit geweigerd..dat ik weet dan... :D :D :D

Waarschuw beheerder
Ik mocht doorlopen en me allochtone maat mocht er niet in omdat de uitsmijter hem niet kende...

Ik vraag die hersenloze mongool of ie soms iedereen in die achterlijke kroeg kende. Hij kon volgens mij nog geen pak boter van een koe onderscheiden, maargoed.
Het verschil tussen autochtoon en allochtoon is het enige wat ie ooit heeft geleerd van zijn sneue mongoloide pappie en mammie...

Lijkt me een belachelijke reden: je komt er niet in want ik ken je niet!
Waarschuw beheerder
Inderdaad een erg vage gast dan!
Snap echt niks van zulk soort lui, en dat de eigenaar van die kroeg dat ook gewoon toelaat... wil toch vast wel geld verdienen.
Ik zou in ieder geval echt nooit meer naar die kroeg gaan!!! Eikels...
Waarschuw beheerder
:D Mysteryland 2002 kwam ik er niet in omdat ze dachten dat ik nog gene 18 was. :D Moest mn legitimatie gaan halen.

:D Maar dat vond ik niet zozeer achterlijk, eerder heeeeeeel complimenteus, was toen tenslotte 24. Tegenwoordig hoef ik me nooit meer te legitimeren boehoe, rimpeldays are coming vrees ik. :D
Waarschuw beheerder
Hahaha! Krijgt bijna iedereen (jammer genoeg) een keer mee te maken....
Bij mij is t gelukkig nog niet zover...
Waarschuw beheerder
Ik werd geweigerd omdat ik een kilo sos naar binnen wou brengen ;-)
Dat moest via de achterdeur ??? (ja weet ik dat)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
- vanwege sportschoenen :S
- vermeend dronkenschap, ik drink godverdomme nooit! :D

Waarschuw beheerder
Ik kwam ooit aan bij slaves mocht, er niet in ik denk dat de dresscode Longsdale, legerbroeken enzo was, I.P.V. gekleed in style.

Echt zo kinderachtig, dat is dan een man van rond de 40 hij kon niet eens een normaal gespek met me aangaan, ik was bij de hand omdat ik gewoon een uitleg wou hebben, hij voelde zich echt de koning daar, maar jah ik denk dat dat het enige in zn leven is dat hij heeft.

Ik heb het buiten bij de Amigos wel naar mn zin gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op woensdag 13 juli 2005 om 01:50:
in een luxe uitgaansbuurt in New York (in Amerika dus ) mocht ik bijna een kroeg niet in omdat ik geen legitimatie bij me had... gelukkig nam 'ie genoegen met me OV

verder een keer een kroeg uitgelopen, daar ff een frisse neus gehaald en ik was ook een beetje ziek als je snapt wat ik bedoel , mocht ik dus niet meer terug naar binnen toen ik me weer oke voelde
dan denk je echt bij jezelf, had ik maar binnen gebleven

Probleem had ik op mijn 19e ook in New York (daar moet je 21 zijn voor alcohol) maar daar kon ik ze overtuigen met mijn AH Bonus pas dat ik 21 was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) De Gemaskerde B) op woensdag 13 juli 2005 om 21:49:
1x geweigerd in een tent omdat ik op Air Max liep

ik ook, maar dan heel lang geleden in de Tilburgse stad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van the untouchables op maandag 11 juli 2005 om 23:32:
had me pistool nog bij me!!!!!!!!!!

Oh das bij de meeste tenten geen probleem, als je hem maar garderobe afgeeft :d

Uitspraak van twisted defiance op dinsdag 12 juli 2005 om 00:13:
k vind het egt belachelijk dat vrouwen eerder binnen komen dan mannen

Omdat a hoe meer vrouwen, hoe meer mannen,
b hoe jonger de meisjes hoe zoeter (en duurder) de drankjes die de heren voor ze bestellen (Y)

Uitspraak van Out of Space! op dinsdag 12 juli 2005 om 11:59:
Omdat ik maxies aan had en omdat ik te ver heen was...

Vind ik normaal voor een discotheek of club maar niet voor een party..
Uitspraak van PartyWoman!!!!!!!! op dinsdag 12 juli 2005 om 12:13:
te jong

Uitspraak van hardcoholic op maandag 22 augustus 2005 om 09:35:
enkel deftige kleding binne mag

Uitspraak van B) De Gemaskerde B) op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:45:
omdat ik een voetbalshirt aan had.

Volgens mij toch allemaal wel gegronde duidelijke redenen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooiste opmerking bij binnenkomst was bij de vibes in rotterdam jongens het is hier geen voetbal stadion !!!
Waarschuw beheerder
ik ook geweigerd om me classics in n discotheek in groningen :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat ze niet geloofde dat ik al vééél ouder ben dan 16 :P, gelukkig kan ik t toch iedere keer weer bewijzen.

Dus nie echt geweigerd, maar een beetje.
Waarschuw beheerder
donateur
de stand van me ogen stond ze niet aan bij cafe sjors en sjimmi ... had niks gebruikt ... erg rare gasten daar !!
Waarschuw beheerder
Ik vind t altijd zo vaag dat je niet binnen kan komen omdat je verkeerde kleding of schoenen aan hebt..
Wat gaat die mensen nou aan wat je draagt.. beetje onzin hoor! :P
Waar ik uitga, word daar gelukkig nooit op gelet :D
Waarschuw beheerder
Ik mocht laatst het podium niet in want daar moet je 16 voor zijn, ben je ook 21 hoor...... :D
Heb ff gelachen en toen gezegd: kalm an doen, we gaan wel lekker naar ZAK, daar heb je iig beter personeel :D

Kom er daar ook altijd zonder problemen in terwijl daar de grens 18 is.....
Waarschuw beheerder
Probleem had ik op mijn 19e ook in New York (daar moet je 21 zijn voor alcohol) maar daar kon ik ze overtuigen met mijn AH Bonus pas dat ik 21 was

Daar staat toch helemaal geen leeftijd of foto op!? hahah :respect:

mooiste opmerking bij binnenkomst was bij de vibes in rotterdam jongens het is hier geen voetbal stadion !!!

:respect:

Ik heb zelf een x gehad, dat ik hier ergens in de buurt een discotheek uit kwam lopen, en mn jas buiten aan het aantrekken was, toen er 3 jongens (voor de aangegeven tijd dat je binnen moet zijn..) en die werden geweigerd, jongens het is vaste klanten avond! (Ik kom daar noooit en mocht wel naar binnen) Dus die jongens zeggen, ik kom alleen maar geld brengen, ja jongens helaas! De mannen liepen weg, waar de portier tegen me zei, geen lelijkerds in me tent. Ik stond echt verbaasd!
Waarschuw beheerder
Haha ik vind dat juist véét grappig.. dan laat ik me paspoort zien en kijken ze vol ongeloof naar me :P
Tja, tis toch echt waar zeg ik dan :P
Waarschuw beheerder
Offe... Ben jij al 16 ??/

Nee!

Ik ben bijna 20 Whoehoeee :D
Waarschuw beheerder
Heb wel een x gehad dat ik op mn 16de naar zak ging en dr eigenlijk ook nog wel jonger uitzag.... Zon bodyguard daar vragen of ik al 18 was, ik met mn bek vol tanden natuurlijk maar gewoon ja zeggen en ik vetellen dat ik mn id niet bij me had..... Staat er een duitser achter me die ineens begint te lullen dat ie mn vader is :D Valt niet op dat ik nederlands ben en die kerel duits maar goed, mocht er wel in :cheer: Bleek later dat die duitser op vakantie was geweest in ponypark en ik heb daar gewerkt dus hij herkende me :D
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik 17 was, en om 00:00 18 zou worden mocht ik er om 23 uur nog niet in !!

bij een andere portier wel :P
Waarschuw beheerder
omdat ik een shirt aanhad van ''donsdale'' en dat leek te veel op lonsdale . . :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kittiekit op dinsdag 30 augustus 2005 om 22:17:
Offe... Ben jij al 16 ??/

Nee!

Ik ben bijna 20 Whoehoeee

hahaha..dat klinkt me bekend in de oren :p
Mag ik je ID zien jongedame?? waar ze dit vragen?? Nou overal waar ik kom....dus dat maakt niet uit haha

Bij Defqon dit jaar..."Ja hoor"..ik pak mijn pakje..die zit in mun sok opgevouwd..ik haal mijn rijbewijs eruit, opgevouwen en wel natuurlijk en de man zegt nog ff snel..."dat kun je beter zo niet bewaren, die moet nog zeker 10 jaar mee!!"
Tja..ja da is ok...haha...ik kan hem over een kleine 4 jaar al weer in gaan ruilen maat hahaha :p

En als ik in Eindhoven een kroeg binnen wil lopen, dan vragen ze het me ook nog elke keer :[ mensen..ik ben al 10 jaar 16 !! :/ maar toch blijft het wel grappig..

...als het zo de komende 10-20 jaar blijft, vind ik alles best...als ze me aanzien voor een 20-jarige terwijl ik al tegen mun 30 jaar aanzit :yes: dan is alles okidoki :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 31 augustus 2005 om 14:43:
En als ik in Eindhoven een kroeg binnen wil lopen, dan vragen ze het me ook nog elke keer

leuk he bij de players...
maar nu weten ze het toch wel onderhand??

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Werd bijna in ut Delirium in Haarlem geweigerd omdat ik een bericht op Partyflock had gezet over die tent :s
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
ik ben geweigerd bij kerkplein in breda..ze zeiden dat "ik niet tot hun doelgroep behoorde" :/
Waarschuw beheerder
Ik kwam al een tijd in A20 Rotterdam
toen ik idd geen 18 was
opeens vraagt zo een uitsmijter mijn ID
Die had ik dus nie
nou als ik hem de volgende keer nie meenam
zou ik er nie in komen
maar de weken en jaren daarna ben ik blijkbaar nie herkend ;)
Dus dat scheelde weer
Waarschuw beheerder
Ben keer geweigerd omdat ik schijnbaar gevochten had en dat konden ze aan mijn pasje zien..
Het grappige is dat als je gevochten hebt je pas wordt ingenomen, maar ik kwam gewoon met mijn pasje aanzakken en toen ze het hadden gescand stond er dat ik geblokkeerd ofzo was...toen ik om uitleg vroeg zeiden ze dat ik gevochten had..ik kon er moeilijk wat tegen werpen behalve dat het niet zo was en vroeg ook anders naar de datum..hun antwoord was simpel: weet je dat niet meer..:S
Een tweede keer ben ik geweigerd toen ik weer een nieuw pasje aan wou maken...mijn gegevens waren nog opgeslagen dus werd ik er weer uitgetrapt (met dezelfe excuses..)
Dus nu ga ik er altijd zonder pasje naartoe (met mijn ID), en ben elke keer aan het trippe voor de ingang omdat ze mij heving controlleren ook al kom ik er al 2-3 maanden lang elke zaterdag :@:@:@:@:@

okey dat lucht op...:);):D
Waarschuw beheerder
1x geweigerd omdat ik mn air maxjes aanhad en een andere keer omdat ik een pakje vloe op zak had

Waarschuw beheerder
mocht een X een discotheek niet in omdat ik me ID niet bij me had..

terwijl de minimum leeftijd 14 was :vaag:
Waarschuw beheerder
In de Voorstraat in Zwolle. Bij de Roots omdat ik een spijkerbroek aan had, daarna bij de Doctor omdat ik weigerde een euro neer te leggen om mijn jas verplicht op te hangen in een onbewaakt hok, en vervolgens bij de Bloopers omdat ik sportschoenen droeg. Toen had ik het wel gehad en ben ik naar huis gegaan. Dáááááhááááág!

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Dat ik geen 21 was.
Waarschuw beheerder
Werd niet binnengelaten omdat ze niet geloofden dat ik ouder dan 16 jaar was (ik was 18). En ik had helemaal niks bij me, geen id-kaart, alleen geld. Dus zijn we maar ergens anders heen gegaan.

Waarschuw beheerder
omdat ik er te aanstootgevend uitzag:-s
nog nóóit meegemaakt!!
maar ik wist wel meteen hoe het voelt om gediscrimineerd te worden,niet leuk kan ik je vertellen!
Waarschuw beheerder
.. geweigerd haha al zo vaak om te trietste redenen de mooiste keer was in amsterdam .. zeiden ze tegen ons vandaag geen toeristen .. :-( ik keek die kerel zo aan hij was verdomme nog zwart ook .. geen toeristen hoe weet hij dat nou verdomme maja gaan we toch naar een ander wij hadde genoeg poen bij ons om een paar dikke flesse christal te kopen :-)
laatste aanpassing
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik geen student was :|

Waarschuw beheerder
spiegel viel uit mn tas!!!!:P:P:P

Waarschuw beheerder
Vanwege sportschoenen dat vind ik toch zoiets doms.
En een keer bij de coffeshop smokey in Adam omdat de uitsmijter zei "dat deze avond alleen voor toeristen was". Dat sloeg echt werkelijk nergens op ik was in dat opzicht ook toerist want ik kom oorspronkelijk ook niet uit Adam.
Waarschuw beheerder
ga maar es in nmgn uit, hoor je er zat :/
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ben een x geweigerd bij thunderdome omdat ik geen id bij me had..was niet eens 18 toen dus zo'n debiele reden is het niet :)

en 1x eruit gezet omdatk te van de kaart was volges de uitsmijter ma of dat waar is kan ik me niet meer herinneren :x
Waarschuw beheerder
kom je hier elke week? ehhh nee. o kom maandag maar terug. hahahaha
Waarschuw beheerder
Een vriend van me is een keer geweigerd bij Las-Palmas omdat hij aan zijn neus zat te wrijven. Hij gebruikt nooit wat en had gewoon jeuk, maar die deur-aap dacht dat ie nog even snel wat naar binnen had gepropt...tja...Hij ging nogal flippen om die reden en het commentaar van de uitsmijters: 'Zie je wel dat je wat hebt gebruikt'....

:S :S
Waarschuw beheerder
omdat ik mn maxies aan had, omdat ik londsdale trui aanhad(heb trui uit gedaan en met mn hemd van londsdale mocht ik er wel in) , te vaag was maar na tijdje mocht ik er weer in. eigenlek alleen 1 keer ECHT geweigerd omdat in mn maxe aaznhad. eikels
Waarschuw beheerder
omdat ik een trui aanhad met een ritssluiting.
moest hem uittrekken omdat ze d8 dat het een jas was, terwijl ik ut duidelijk probeerde te maken :S

Waarschuw beheerder
discotheek in groninge omdat ik me maxies aanhad, nouja ok daar kan ik nog mee leven.. volgende weekend weer heen maar dan redelijk nette schoenen aan.. en ja hoor was het weer niet goed:S kijk dan denk ik tog van waar ben je mee bezig meneer de uitsmijter..
Waarschuw beheerder
Ik Bij Las Palmas,de doorbitch vond de kleur van mijn shirt niet mooi dus ik kwam er niet in:s