Partyflock

Forumonderwerp · 793177

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik kom net terug van discotheek Brothers, waar ik nu nog steeds dus nog nooit de binnenkant van heb gezien om de volgende reden: Ik had een tipblokje bij me.. :s:s:s Niet eens wiet en vloei, nee het meest loze onderdeel van de een joint, wat nog in de vorm van een rechthoekig stuk papier was, word uit mijn broek gehaald, en daardoor mocht ik er niet in. :s
Het leuke was ook nog dat ik als enige tussen de rij werd uitgevist voor fouilering. Ik zei nog; hé doen we hier aan vooroordelen??:P (ik heb een kale kop;))
Njah, allemaal heel erg loos, ben ook nog nooit eerder ergens geweigerd.
Gelukkig heb ik hier nog wel hetgeen liggen waaraan de tippies gerelateerd zijn, en die ga ik zo maar lekker op roken. :9

Wat was jullie domste reden waarom jullie geweigerd zijn op een feest/discotheek??
Waarschuw beheerder
Heb wel een x gehad dat ik op mn 16de naar zak ging en dr eigenlijk ook nog wel jonger uitzag.... Zon bodyguard daar vragen of ik al 18 was, ik met mn bek vol tanden natuurlijk maar gewoon ja zeggen en ik vetellen dat ik mn id niet bij me had..... Staat er een duitser achter me die ineens begint te lullen dat ie mn vader is :D Valt niet op dat ik nederlands ben en die kerel duits maar goed, mocht er wel in :cheer: Bleek later dat die duitser op vakantie was geweest in ponypark en ik heb daar gewerkt dus hij herkende me :D
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik 17 was, en om 00:00 18 zou worden mocht ik er om 23 uur nog niet in !!

bij een andere portier wel :P
Waarschuw beheerder
omdat ik een shirt aanhad van ''donsdale'' en dat leek te veel op lonsdale . . :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kittiekit op dinsdag 30 augustus 2005 om 22:17:
Offe... Ben jij al 16 ??/

Nee!

Ik ben bijna 20 Whoehoeee

hahaha..dat klinkt me bekend in de oren :p
Mag ik je ID zien jongedame?? waar ze dit vragen?? Nou overal waar ik kom....dus dat maakt niet uit haha

Bij Defqon dit jaar..."Ja hoor"..ik pak mijn pakje..die zit in mun sok opgevouwd..ik haal mijn rijbewijs eruit, opgevouwen en wel natuurlijk en de man zegt nog ff snel..."dat kun je beter zo niet bewaren, die moet nog zeker 10 jaar mee!!"
Tja..ja da is ok...haha...ik kan hem over een kleine 4 jaar al weer in gaan ruilen maat hahaha :p

En als ik in Eindhoven een kroeg binnen wil lopen, dan vragen ze het me ook nog elke keer :[ mensen..ik ben al 10 jaar 16 !! :/ maar toch blijft het wel grappig..

...als het zo de komende 10-20 jaar blijft, vind ik alles best...als ze me aanzien voor een 20-jarige terwijl ik al tegen mun 30 jaar aanzit :yes: dan is alles okidoki :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 31 augustus 2005 om 14:43:
En als ik in Eindhoven een kroeg binnen wil lopen, dan vragen ze het me ook nog elke keer

leuk he bij de players...
maar nu weten ze het toch wel onderhand??

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Werd bijna in ut Delirium in Haarlem geweigerd omdat ik een bericht op Partyflock had gezet over die tent :s
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
ik ben geweigerd bij kerkplein in breda..ze zeiden dat "ik niet tot hun doelgroep behoorde" :/
Waarschuw beheerder
Ik kwam al een tijd in A20 Rotterdam
toen ik idd geen 18 was
opeens vraagt zo een uitsmijter mijn ID
Die had ik dus nie
nou als ik hem de volgende keer nie meenam
zou ik er nie in komen
maar de weken en jaren daarna ben ik blijkbaar nie herkend ;)
Dus dat scheelde weer
Waarschuw beheerder
Ben keer geweigerd omdat ik schijnbaar gevochten had en dat konden ze aan mijn pasje zien..
Het grappige is dat als je gevochten hebt je pas wordt ingenomen, maar ik kwam gewoon met mijn pasje aanzakken en toen ze het hadden gescand stond er dat ik geblokkeerd ofzo was...toen ik om uitleg vroeg zeiden ze dat ik gevochten had..ik kon er moeilijk wat tegen werpen behalve dat het niet zo was en vroeg ook anders naar de datum..hun antwoord was simpel: weet je dat niet meer..:S
Een tweede keer ben ik geweigerd toen ik weer een nieuw pasje aan wou maken...mijn gegevens waren nog opgeslagen dus werd ik er weer uitgetrapt (met dezelfe excuses..)
Dus nu ga ik er altijd zonder pasje naartoe (met mijn ID), en ben elke keer aan het trippe voor de ingang omdat ze mij heving controlleren ook al kom ik er al 2-3 maanden lang elke zaterdag :@:@:@:@:@

okey dat lucht op...:);):D
Waarschuw beheerder
1x geweigerd omdat ik mn air maxjes aanhad en een andere keer omdat ik een pakje vloe op zak had

Waarschuw beheerder
mocht een X een discotheek niet in omdat ik me ID niet bij me had..

terwijl de minimum leeftijd 14 was :vaag:
Waarschuw beheerder
In de Voorstraat in Zwolle. Bij de Roots omdat ik een spijkerbroek aan had, daarna bij de Doctor omdat ik weigerde een euro neer te leggen om mijn jas verplicht op te hangen in een onbewaakt hok, en vervolgens bij de Bloopers omdat ik sportschoenen droeg. Toen had ik het wel gehad en ben ik naar huis gegaan. Dáááááhááááág!

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Dat ik geen 21 was.
Waarschuw beheerder
Werd niet binnengelaten omdat ze niet geloofden dat ik ouder dan 16 jaar was (ik was 18). En ik had helemaal niks bij me, geen id-kaart, alleen geld. Dus zijn we maar ergens anders heen gegaan.

Waarschuw beheerder
omdat ik er te aanstootgevend uitzag:-s
nog nóóit meegemaakt!!
maar ik wist wel meteen hoe het voelt om gediscrimineerd te worden,niet leuk kan ik je vertellen!
Waarschuw beheerder
.. geweigerd haha al zo vaak om te trietste redenen de mooiste keer was in amsterdam .. zeiden ze tegen ons vandaag geen toeristen .. :-( ik keek die kerel zo aan hij was verdomme nog zwart ook .. geen toeristen hoe weet hij dat nou verdomme maja gaan we toch naar een ander wij hadde genoeg poen bij ons om een paar dikke flesse christal te kopen :-)
laatste aanpassing
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik geen student was :|

Waarschuw beheerder
spiegel viel uit mn tas!!!!:P:P:P

Waarschuw beheerder
Vanwege sportschoenen dat vind ik toch zoiets doms.
En een keer bij de coffeshop smokey in Adam omdat de uitsmijter zei "dat deze avond alleen voor toeristen was". Dat sloeg echt werkelijk nergens op ik was in dat opzicht ook toerist want ik kom oorspronkelijk ook niet uit Adam.
Waarschuw beheerder
ga maar es in nmgn uit, hoor je er zat :/
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ben een x geweigerd bij thunderdome omdat ik geen id bij me had..was niet eens 18 toen dus zo'n debiele reden is het niet :)

en 1x eruit gezet omdatk te van de kaart was volges de uitsmijter ma of dat waar is kan ik me niet meer herinneren :x
Waarschuw beheerder
kom je hier elke week? ehhh nee. o kom maandag maar terug. hahahaha
Waarschuw beheerder
Een vriend van me is een keer geweigerd bij Las-Palmas omdat hij aan zijn neus zat te wrijven. Hij gebruikt nooit wat en had gewoon jeuk, maar die deur-aap dacht dat ie nog even snel wat naar binnen had gepropt...tja...Hij ging nogal flippen om die reden en het commentaar van de uitsmijters: 'Zie je wel dat je wat hebt gebruikt'....

:S :S
Waarschuw beheerder
omdat ik mn maxies aan had, omdat ik londsdale trui aanhad(heb trui uit gedaan en met mn hemd van londsdale mocht ik er wel in) , te vaag was maar na tijdje mocht ik er weer in. eigenlek alleen 1 keer ECHT geweigerd omdat in mn maxe aaznhad. eikels
Waarschuw beheerder
omdat ik een trui aanhad met een ritssluiting.
moest hem uittrekken omdat ze d8 dat het een jas was, terwijl ik ut duidelijk probeerde te maken :S

Waarschuw beheerder
discotheek in groninge omdat ik me maxies aanhad, nouja ok daar kan ik nog mee leven.. volgende weekend weer heen maar dan redelijk nette schoenen aan.. en ja hoor was het weer niet goed:S kijk dan denk ik tog van waar ben je mee bezig meneer de uitsmijter..
Waarschuw beheerder
Ik Bij Las Palmas,de doorbitch vond de kleur van mijn shirt niet mooi dus ik kwam er niet in:s