| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
Het systeem is waterdicht
Behalve natuurlijk bij Partyflock
https://vip.partyflock.nl/user/96256
Met een orgineel kaartje kom je er gewoon in. Een orgineel kaartje welke is gekocht via het online verkoop kanaal ticketonline of bij de ticketbox.
In eerste instantie ben ik geweigerd met een echt kaartjeGewoon gekocht bij de sigarenboer op de hoek, maar dat pisventje scande hem meerdere keren ofzo.. Blijkbaar kan een barcode dus echt maar 1 keer gescand worden ofzo.. Dus echt of niet echt, je moet gewoon als eerste in de rij staan.. Uiteindelijk werd ik toch binnengelaten door zn supervisor maar stond even goed te zweten..
Dat q-dance tevreden is met security die omkoopbaar is en in het verleden problemen heeft veroorzaakt vind ik een beetje raar.
Ik denk dat bij de evaluatie van Defqon (die vast morgen al gaat beginnen) al een heleboel punten opgepikt gaat worden.
misschien moet Q-dance er eens aan gaan denken om volgend jaar eigen kaarten te ontwikkelen of iets dergelijks, met watermerk of zo iets. net als bij bankbiljetten...
Ik had ook een vals kaartje,ben toch binnengekomen en ik kon die hele security niet
En ja, misschien is het ook wel voorgekomen dat iemand ten ontrechte is weggestuurd. In dat geval zou ik die mensen in elk geval aanraden contact op te nemen met het verkooppunt, want daar klopte dan dus iets niet. In sommige gevallen is het raadzaam aangifte te doen bij de politie, als je weet wie jou dat kaartje heeft verkocht.
Ze zeiden dat ie al een keer was ingescanned en later zeiden ze dat ie niet echt was.
wat ik eigenlijk bedoelde is ipv kaarten met barcodes; pasjes met zo'n magnetische strip die je koopt en laat scannen en inlevert. Is moeilijker te vervalsen.
Kan het dan niet zo zijn dat een valse kaartje van iemand (met dezelfde barcode als een echte) als eerst werd ingescanned dat de echte die later werd gescanned daarom als vals werd gezien?
Ach jah, q-dance wil natuurlijk ook geen negatieve publiciteit.
We waren gister met z'n zessen geloof ik. Vijf kaartjes zijn tegelijkertijd gekocht bij de FRS. 1 van die 5 kaartjes bleek zogenaamd vals te zijn Toen namen ze het kaartje mee naar achteren voor een dubbelcheck denk ik en toen mocht hij toch door Wat is dat dan voor een situatie ?
voor ons in de rij stond een meisje met een vals kaarje, die scanner ging dus niet piepen...
maar na ff praten mocht ze gewoon door lopen