| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
pfff wat een gezeik allemaal, dus zelfs als je echt kaartje hebt ben je niet eens meer veilig. Dit soort dingen maakt het naar feesten gaan niet leuker. Sta je in de rij met je echte kaartje kan je je nog druk gaan maken of iemand met fake kaartje niet al binnen is.
Gelukkig ga ik zelf niet meer naar dit soort mega van te voren uitverkochte evenementen. Zou echt chagerijnig er van worden.
Gelukkig ga ik zelf niet meer naar dit soort mega van te voren uitverkochte evenementen. Zou echt chagerijnig er van worden.
donateur
Oh wat gemeen dan voor de gene die wel n echt kaartje heeft
dat was dus ook iets wat de laatste dagen wel eens het geval was dat mensen hun kaartje gingen controleren op de website
bijvoorbeeld jij hebt 012345678909876 als nummer en eerlijk gekocht
maar iemand anders heeft diezelfde dubbele code en voert hem eerder in op de website dan dat jij doet.
jij krijgt dan de melding : kaart = niet echt
tsja nadeel van die dubbele dingen en scanners
dat was dus ook iets wat de laatste dagen wel eens het geval was dat mensen hun kaartje gingen controleren op de website
maar iemand anders heeft diezelfde dubbele code en voert hem eerder in op de website dan dat jij doet.
Dan zit ws iemand dus al met n nep kaartje te partyen op mijn kaartje, nou ik ga er zo alsnog heen en gok t maar
Zou echt chagerijnig er van worden
Nou vrolijker is anders
donateur
Sta je in de rij met je echte kaartje kan je je nog druk gaan maken of iemand met fake kaartje niet al binnen is.
terwijl ze hadden gegarandeerd dat iedereen met een echt kaartje zonder probelem naar binnen zouden kunnen...
Same here
maar hoe zit het nou als iemand met de zelfde bar code als jou eerder naar binnen gaat
of kan dat echt niet
Hier klopt toch iets niet??
Een barcode is toch uniek?? Die kan niet nagemaakt worden (althans volgens de Q dance site)
???
nee klopt zeker iets niet
een vriendin smste net dat ze toch binne was met een vals kaartje klopt dus niks van
een vriendin smste net dat ze toch binne was met een vals kaartje klopt dus niks van
Van de DefQon site
"....is de unieke barcode de enige manier om de valse kaarten eruit te halen... "
en
"....Kunnen ze de barcodes niet nagemaakt hebben?
Nee, dat is niet mogelijk. Een barcode is uniek en kan niet (ook niet door barcode generators) nagemaakt worden..."
Larie dus blijkbaar
"....is de unieke barcode de enige manier om de valse kaarten eruit te halen... "
en
"....Kunnen ze de barcodes niet nagemaakt hebben?
Nee, dat is niet mogelijk. Een barcode is uniek en kan niet (ook niet door barcode generators) nagemaakt worden..."
Larie dus blijkbaar
laatste aanpassing
Een barcode is toch uniek?? Die kan niet nagemaakt worden (althans volgens de Q dance site)
Kan niet bestaat niet in mijn ogen bij zoiets. IS allemaal technologie en die kan je omzeilen als je maar handig genoeg bent. Pissen naar de maan dat kan niet, maar zo n kut kaartje vervalsen kan zekers wel!!!
Als je een kaartje inscanned en die herdrukt op een écht ticketbox kaartje (een lege die gejat is door een medewerker van FRS ofzo) dan heb je dus dezelfde barcode. Weet je dat niet dan kunnen er zo 10 kaarten zijn met dezelfde code. De eerste komt binnen, de andere 9 niet. Ben jij nou net diegene met het echte kaartje dan ben je dus genaaid.. 
Wilde zelf ook graag gaan maar tijdens de vvk was ik in de volle overtuiging dat ik vandaag nog op vakantie zou zijn. Periode is later verlegd dus ben al 'n paar dagen thuis nu. Wilde alsnog een kaartje kopen maar durfde het echt niet aan.. Ben nu wel blij dat er zo gecontroleerd wordt moet ik zeggen, heb ik nog 'n beetje 't gevoel dat ik verstandig ben geweest
En toch baal ik dat ik er niet heen ben!
Wilde zelf ook graag gaan maar tijdens de vvk was ik in de volle overtuiging dat ik vandaag nog op vakantie zou zijn. Periode is later verlegd dus ben al 'n paar dagen thuis nu. Wilde alsnog een kaartje kopen maar durfde het echt niet aan.. Ben nu wel blij dat er zo gecontroleerd wordt moet ik zeggen, heb ik nog 'n beetje 't gevoel dat ik verstandig ben geweest
Oh wat gemeen dan voor de gene die wel n echt kaartje heeft
Gelul...deze barcode kan indd niet nagemaakt worden...en de reden waarom ze die controles en code-checker hebben is omdat er iets van 2km rol gejat is waar dus tig kaartjes van te maken zijn...maar met hele andere barcodes...daarom hebben ze alles gescant. diegene die kaartjes van de T-box met een goede barcode na kan maken wens ik succes....Onmogelijk
laatste aanpassing
donateur
Ohhh jawel hoor! En geloof me nou, ik weet dit niet door theoriën maar door praktijk!
complottheorien?
Q-dance lijkt me verantwoordelijk voor de kaartverkoop, dus als iemand onbewust een vals kaartje koopt (op echt papier met alle kenmerken) blijven zij verantwoordelijk en moeten garant staan voor OF geld terug OF binnenlaten.
ach ja 500 man of 1000 kan er nog wel bij dat moet ingecalculeerd zijn voor de veiligheid lijkt me, kwestie van 1 hoekje erbij ofzo.Dus weigeren is idioot.
Nuff said ik ga BBQ-en.
donateur
een lege die gejat is door een medewerker van FRS ofzo
PS Elke kaart heeft 2 !! barcodes door voorgedrukte die er al op staat, en de Barcode die de ticketbox erop print, dus je zou ze allebei kloppend moeten hebben om binnen ze zijn
Ofwel hou es op me die onzin theorie (no offence!)
laatste aanpassing
Mijn vriend en zijn maatje hadden kaartjes gekocht via marktplaats.nl 1 kaartje was wel geldig en de ander niet,dus nu zijn ze allebei maar richting huis.
Ik ben zo blij dat tie weer thuiskomt!!!!
Nouja.... mag hij geen plezier hebben zonder you? Zou voor mij echt afknapper nummero 1 zijn als mn vriendin zoiets zou zeggen.

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)