Ben benieuwd wanneer het dan eindelijk over gaat!
dank je da_renzo
je verdriet zal nooit meer over gaan, tot je 70e zal je zwelgen in zelfmedelijden, spontaan pot (oh nee, bi ) worden en nooit meer liefde kennen
Hield je van techno dan had je nu een huwelijksaanzoek gehad!
Dan denk ik dat jij je leven naar hem hebt ingericht en vergeten bent om je eigen leven te blijven leiden! Zie je vaak in een relatie. Als het dan uitgaat val je in een diep gat!
De tijd zal het leren hoor ik vaak, maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest!
ze zeggen dat het rouwproces de dubbele duur heeft van de relatie..
ze zeggen dat het rouwproces de dubbele duur heeft van de relatie..
ff nu bijna 2 maandjes uit me me vriend.
En voel me gewoon nogsteeds klote
JA het gaat wel weer over..
K dacht ook altijd dat het nooit over zou gaan...maar t slijt wel
Ik weet nog dat mijn moeder de foute opmerking maakte: ach meisje geen hand vol maar een land vol
Ik weet nog dat mijn moeder de foute opmerking maakte: ach meisje geen hand vol maar een land vol grrrr daar zat ik destijds ook niet op te wachten want ik wilde geen land vol ik wilde maar 1 persoon en die kon ik niet krijgen
Als ik vakantie zou willen met mijn vriend. Dan last minute! Echt niet boeken voor een halfjaar verder.
maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest!
Hoelang zijn jullie samen geweest ?
alleen jammer dat we soms nog aant bekvechten zijn.....hij zei wel eens, mensen die zo tegen elkaar doen houden nog van elkaar.....dus ben je nog aant bekvechten met m ?
Het kan ook zijn dat op het moment dat je het uitmaakt, je alleen aan de negatieve dingen denkt, vervolgens maar wat doet. En dan ziet dat degeen helemaal veranderd is, daardoor wil je het weer goed maken, maar dan wil de een niet meer, door van allerlei redenen.
16 maanden ben ik samen met hem geweest. Voor mij een behoorlijke tijd!
WE zijn alleen maar met elkaar aan t bekvechten. We kunnen bijna nooit tegen elkaar normaal doen
WE zijn alleen maar met elkaar aan t bekvechten. We kunnen bijna nooit tegen elkaar normaal doen
Pff nu bijna 2 maandjes uit me me vriend.
Echt niet leuk!
De tijd zal het leren hoor ik vaak, maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest!
't gaat nooit over...
echt niet...
Lekker geld uitgegeven en leuke kleding halen.
En nu kom ik er gewoon achter dat hij zaterdag een meisje heeft ontmoet en gister al mee is gaan eten.
Een dag er na. En tegen mij zeggen dat hij nog nergesn voor open stond en dat onze relatie zoveel heeft betekent..
Nou nou nou..we zien he twel weer
Pff voel me weer zo klote
Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van laatste aanpassing 13 juni 2005 18:34
Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van
Ik heb geen contact meer met hem.
Nu helemaal verbroken. Doet zeer...
Maar ja het is niet anders. Als het voor hem echt zoveel had voorgesteld had hij dit niet gedaan..
Wat kun je je in mensen vergissen blijkt wel weer
Lang leven de lol nu
tja net een relatie gehad van meer dan 7 jaar.
en dan gewoon gedump worden.
lekkere klap voor me kanus gehad maar ik kom er hopelijk snel weer bovenop.!!
Echt niet leuk!
De tijd zal het leren hoor ik vaak, maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest
Bij mij heeft het ruim een jaar geduurd en misschien nog wel langer voordat ik mij weer helemaal goed voelde!!
De ene persoon heeft maar een korte tijd nodig om alles af te kunnen sluiten maar een ander heeft daar een langere tijd voor nodig!!
ach het lag allemaal gelukkig niet aan mij dus ik kan hem gewoon recht aankijken.
Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van laatste aanpassing 13 juni 2005 18:34
Gaat nooit meer over.
Jammer meid...
Ja daar kom je absoluut overheen.
Bij mijn ex vriendje heeft t ook een tijd geduurd, maar nu (ga nog steeds wel eens met hem om) doet hij me echt niets meer. Zelfs de zwak die ik heel lang nog heb gehad is ook helemaal verdwenen.
Al dacht ik toen wel dat ik er nooit meer vanaf zou komen.
Overdag moet je gewoon leuke dingen gaan doen met vrienden en vriendinnen, lekker gaan stappen, nieuwe mensen ontmoeten. Dan gaat het des te sneller.
En ik maar denken dat het odoor mij kwam dat je je klote voelde
Echt niet leuk!
2 maand nog maar, heb het wel eens 5 maand lang gehad.
ahhh lieve michelle...!!!
komt goed hoor meid..!!!
jij vind vast een leuke jonge..!!
want jij bent een SCHATTTTT!!!!
Nou geloof me het gaat over, alleen het heeft een beetje tijd nodig, maar komt helemaal goed
De ene persoon heeft maar een korte tijd nodig om alles af te kunnen sluiten maar een ander heeft daar een langere tijd voor nodig!!
Wanneer gaan we dansen???
We hebben ook geen contact meer met elkaar ondanks dat we dat in het begin krampachtig probeerden onder het mom van: we zijn de beste vriendjes en dat blijven we. En eerlijk gezegd......... ik mis hem niet meer
Inderdaad! Ik deed er zo'n 2 maanden over om over 'm heen te komen en hij had na 1,5 week alweer een ander meisje op t oog.
En tegen mij maar zeggen dat hij er niet open voor stond.
Ja en dan ben je zo naief dat je er ook nog intrapt
maar achteraf ben je er blij om want je hebt er alleen maar van geleerdtenminste ik wel ben er nu iig achter dat het een onbetrouwbare klootzak is!!beter laat dan nooit