Partyflock

Forumonderwerp · 783358
Waarschuw beheerder
Pff nu bijna 2 maandjes uit me me vriend.
En voel me gewoon nogsteeds klote:(
Echt niet leuk!
Ben benieuwd wanneer het dan eindelijk over gaat!
De tijd zal het leren hoor ik vaak, maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
tijd geneest alle wonden....komt best wel weer goed, geniet van je vrijheid!
Waarschuw beheerder
Bedenk dit: je bent alleen op de wereld, natuurlijk heb je mensen om je heen maar in principe ben je in je eentje in je lichaam. (Geboorte, zelfstandigheid, etc..) Je had het echt niet zo slecht...
Dus het idee dat je iemand tegenkom waarmee je je leven kan delen is prachtig, dit is mooi meegenomen.
Op het moment dat je deze fase, met je vriend, normaal gaat vinden, waardeer je het eerste fase niet meer waar je in eerste instantie in zat.
Dus conclusie: uiteindelijk ben je alleen, zul je alleen zijn maar deze mooie deelmomenten die zijn bijzonder. Op het moment dat dit eindigd, betekend niet dat het dan de einde van de wereld is. Want... tenslotte ben je ook begonnen met het leven... in je eentje.
Als je af en toe zo kan denken, hoop ik dat het je pijn verlicht. Bij wel iig wel. (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michelle85 op donderdag 9 juni 2005 om 16:08:
WE zijn alleen maar met elkaar aan t bekvechten. We kunnen bijna nooit tegen elkaar normaal doen

doen veel mensen maar met ruzie uit elkaar gaan is immers makkelijker bij iemand weg te gaan met wie je ruzie hebt dan als je normaal uit elkaar gaat, en dan elke keer terug denkt aan de leuke tijd samen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 10:35:
*zoekt potentiele kandidaten*

i'm in :P

Waarschuw beheerder
Jawel hoor (Y) :D

Waarschuw beheerder
bij mij was het gevoel sowieso al weg.....omdat het gewoon echt niet meer ging na 1,5 jaar......we hebben nog wel :-#

Artiest {SHOWLIST artist 31252, 154012, 66763, 41794}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michelle85 op dinsdag 7 juni 2005 om 21:33:
Pff nu bijna 2 maandjes uit me me vriend.
En voel me gewoon nogsteeds klote
Echt niet leuk!
Ben benieuwd wanneer het dan eindelijk over gaat!
De tijd zal het leren hoor ik vaak, maar ik vind twee maanden klote voelen toch echt wel genoeg geweest!

't gaat nooit over...

echt niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 01:08:
't gaat nooit over...

echt niet...

dat helpt (Y)

..tip voor Michelle

Je moet het dan gewoon helemaal voor je afsluiten, msn, e-mails, foto's, smsjes.

en een topic erover maken was niet zo goed plan, je word er alleen maar ongelukkiger door.

En als je is een goed gesprek erover wilt wil ik best x chatten ofzo.

Ik heb hetzelfde gehad vandaar.

ps. ja dit meen ik serieus

Waarschuw beheerder
idd...

zo weinig mogelijk met hem te maken hebben en dingen doen dat je aan hem doet denken.

Houd it een paar weekjes vol en je bent er zo vanaf...

Het best is ook (klinkt misschien gek) gewoon goede vrienden, of wat meer, te hebben met een ander voordat je je ex weer ziet...

Een topic hierover openen is idd geen goede optie, aangezien je dan weer aan hem gaat denken...

Waarschuw beheerder
als je dat ten eerste had gezegd had ik nix hoeven te plaaten ;) :P
Waarschuw beheerder
gaat egt wel over :)..
gewoon een leuke tijd hebben met je vriendin en dan knap je zo weer op :)

Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoelang je met hem had. Een lange relatie verwerken kan wel een half jaar duren :(, suc6 :)
Waarschuw beheerder
Ja ik heb nu al 2 dagen geen contact met hem gehad.hahah:P
ja dat is voor mij heel wat.
Hij praat nu ook tegen mij op msn, maar ik reageer gewoon niet.

Heb gister lekker geshopt:) Geweldig. Lekker geld uitgegeven en leuke kleding halen.

Op naar defqon volgende week:P

Waarschuw beheerder
Zie je wel dat je sterker bent dan je dacht?
Alles komt goed, geloof ook in jezelf!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 06:31:
Ligt eraan hoelang je met hem had. Een lange relatie verwerken kan wel een half jaar duren , suc6

lig ter maar net aan hoeveel je om iemand gegeven heb, kheb om een ex waar ik 2 maanden mee heb gehad, een jaar verdriet gehad :/

Waarschuw beheerder
bestond er maar een grens ofzo. Ik heb me een jaar klote gevoeld :s

Waarschuw beheerder
vast wel... gwoon niej aan denke?!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michelle85 op zaterdag 11 juni 2005 om 11:24:
Lekker geld uitgegeven en leuke kleding halen.

helpt altijd bij vrouwen...
Waarschuw beheerder
ik heb nu al gewoon twee volle dagen niets van me laten horen. Ik ben echt trots op mezelf..hahaha:D
Normaal lukt het me nooit. Vind het wel moeilijk, maar het is gewoon beter zo:)
En ik ga zo lekker gezellig wat drinken en leuke jongens kijken:P

Waarschuw beheerder
Het gaat over.. ook al duurt het een jaar... het gaat over..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja :) 't beste medicijn tegen liefdesverdriet, is tijd.. Al duurt het lang voordat dat medicijn eindelijk 'ns gaat werken, en zitten er nare bijverschijnselen aan.. 't gaat over :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me een jaar kloten gevoeld.....echt niet leuk.....maar het gaat na heleee lange tijd wel over, een beetje :/
Je houd toch de herrineringen en leuke dingen...
Maar het is nooit leuk ! :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 14:39:
Ik heb ook veel liefdesverdriet gehad, maar meid kop op, life your live er zijn gelukkig meer mannen dan kerken!

(Y)
Waarschuw beheerder
weet wat je bedoeld...
vandaag 9 wkn single...
iedereen roept... het wordt zomer,je bent vrijgezel,
FEESTEN!!! maar voor mij voelt het echt niet zo.
heb er echt geen behoefte aan... mis m'n meissie.
ze zeggen dat het over gaat, maar geloof het nog niet helemaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee had ik ook niet,nergens geen zin aan..elke dag gemis :/
echt niet leuk...daarom ben ik nu ook nog steeds vrijgezel....
wil niet zo erg meer met liefdesverdriet komen te zitten :/

Sterkte ermee (F)

Waarschuw beheerder
Het is goed dat je verdriet er nou uit komt, het is goed dat je het niet opkropt. Dus zal het niet zo heel lang meer duren. Komt allemaal goed.

Waarschuw beheerder
gues what! 9 augustus naar lloret, en nog steeds vrijgezel!!

mission imposible???
Waarschuw beheerder
Denk dat het nooit overgaat, althans zo voelt het soms... :-(

Waarschuw beheerder
donateur
je verdriet zal nooit meer over gaan, tot je 70e zal je zwelgen in zelfmedelijden, spontaan pot (oh nee, bi ) worden en nooit meer liefde kennen

Zeg dan gewoon niets!

open dan geen topic dat mensen alleen maar ja en amen zeggen:[
Waarschuw beheerder
En nu kom ik er gewoon achter dat hij zaterdag een meisje heeft ontmoet en gister al mee is gaan eten.
Een dag er na. En tegen mij zeggen dat hij nog nergesn voor open stond en dat onze relatie zoveel heeft betekent..
Nou nou nou..we zien he twel weer:@
Pff voel me weer zo klote:'(

Waarschuw beheerder
donateur
Geloof me, het gaat over. Ik snap heel goed hoe je je voelt. je moet gewoon extra veel plezier gaan maken. nieuwe mensen ontmoeten en lekker gek doen! het heeft bij mij ook geholpen en ik ben blij dat ik nooit meer zo hoef te leven als toen .

:flower:
Waarschuw beheerder
Het ging ook wel weer aardig goed. maar als hij hele tijd tegen je zegt van ik sta er nog niet open voor en wil dat niet. En zegt ie van jah als ik nu weer met een meisje wat zou krijgen dan heeft onze relatie niets voorgesteld enzo...komt uit zijn eigen mond..en hij heeft dan nog wel niets met haar, maar hij wil haar beter leren kennen enzo!

Pff vrouwelijke intuitie, altijd op afgaan. Werd vanmorgen wakker met dat gevoel dat hij een nieuw meisje had ontmoet. Ik hem dat gemaild. En ja hoor...
Dus alle vrouwen afgaan op je intuitie, ook al denk je dat iets haast niet kan. Meestal heb je glijk!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michelle85 op maandag 13 juni 2005 om 18:03:
En nu kom ik er gewoon achter dat hij zaterdag een meisje heeft ontmoet en gister al mee is gaan eten.
Een dag er na. En tegen mij zeggen dat hij nog nergesn voor open stond en dat onze relatie zoveel heeft betekent..
Nou nou nou..we zien he twel weer
Pff voel me weer zo klote

Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 18:30:
Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van laatste aanpassing 13 juni 2005 18:34

Ik snap er ook echt heelmaal niets van hoor.
Eerst hele tijd zeggen dat hij er niet open voor staat en bla bla bla...en dan dit...pfff
Hij is gewoon echt een LUL. Ik ga echt geen energie en tid in hem steken. HIj kan naar de klote lopen. Ben zooooo boos:@

Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon dat de meesten teveel zelf medelijden hebben :S Ga gewoon niet bij de pakken neer zitten en maak lol en ga door met leven... Je kan wel altijd overal een drama van gaan maken. Tuurlijk is het kut als het uitgaat maar je kan ook proberen je er overheen te zetten zijn wel ergere dingen in het leven hoor!
Waarschuw beheerder
zal best wel eens overgaan....
maar bij mij nog steeds ni na een maand.....

Waarschuw beheerder
Het wordt met de weken minder, maar het duurt gewoon een tijd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 18:30:
Weet je waarom hij een ander meisje heeft, om zijn verdriet niet te voelen want hij mist jou ook. Dat kan toch niet anders na zo een lange tijd samen. Ja mannen verwerken dit soort dingen op een hele andere manier. Snap er soms ook niks van

wel duidelijk dat jij er niets van snapt ;)

weer een beetje alle mannen over een kam scheren...

Waarschuw beheerder
dat gaat zeker over als je verliefd word op een ander moet ji is kijken hoe snel dat weggaat:D en dan voel je je heel anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 20:55:
dat gaat zeker over als je verliefd word op een ander moet ji is kijken hoe snel dat weggaat en dan voel je je heel anders

Idd...(Y)

Maar blijft altijd moeilijk liefdesverdriet...maar idd tijd is het beste medicijn en een nieuwe liefde ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 20:59:
dat gaat zeker over als je verliefd word op een ander moet ji is kijken hoe snel dat weggaat en dan voel je je heel anders

Klopt.

Waarschuw beheerder
Je komt er wel overheen :) ik kwam er ook overheen ook al dacht ik toen dat et eindeloos zou duren :)

Waarschuw beheerder
die fotos verstoppen,, :)

sterkte meid! (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:08:
die fotos verstoppen,,

sterkte meid!

Idd foto's brieven en cadeautjes verstoppen in een grote doos en niet aanraken tot je een paar maanden met je nieuwe relatie bezig bent :D dan is et leuk om terug te zien. Anders krijg je gevoelens terug.

Waarschuw beheerder
Ik zoek altijd de slechte eigenschappen van degene die ik probeer te vergeten, en dan doe ik er bot tegen zodat we elkaar niet kunnen uitstaan en dan ben je er zo over heen.. na een tijdje word je dan toch weer gewoon vrienden (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 19:54:
wel duidelijk dat jij er niets van snapt

weer een beetje alle mannen over een kam scheren...

voel jij je aangevallen ofzo :P ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:31:
voel jij je aangevallen ofzo

milf :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:31:
voel jij je aangevallen ofzo

Ik boelde me even geroepen om het mannelijk ras te verdedigen.

vrouwen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:39:
milf

hahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 21:49:
Ik boelde me even geroepen om het mannelijk ras te verdedigen.

vrouwen

Nou dat is sympatiek van je (Y)
Maar ook niet alle vrouwen zijn hetzelfde hoor ;)