Speedfreak - Steel Finger, onovertrefbaar
Tieum idd geen frenchcore maar wel Zwaar Vette Industrial!
Jha maar Hardcore is een verzamel naam geworden. En Tieum is geen Mainstream Hardcore! Ik vind het tog wel naar Industrial Hardcore klinken hoor!
tieum
ben belg
epileptik act 10 van cardiak dat is pure frenchcore
epileptik act 10 van cardiak dat is pure frenchcore
Parisiens & Marseillais
The Speed Freak - Kicking Ass (Plane Into Your Mother Mix)
Ja, heb ook een cd van hem Alcoholic Backstage!!!
Ik houd niet zo van die Frenchcore maar
DJ Japan - Va falloir arrêter cela
is wel een tof nummer!!!
keb nu een cd van Dj Japan op me comp
iemand ooit van gehoord? heel relaxte frenchcore
epiteth, Core-tex & Hangars Liquides place to be voor vette franse shit
Manu Le Malin - Daddy Is... On The Way Home (Al Ferox Mix)
Ik vind die intro zo fucking vet.
Uitspraak van -l-SICKSICK6-l- op woensdag 5 oktober 2005 om 21:51:
en dead end records....
Ben al eeuwig op zoek naar der11, Radium - Mythoman
ja en ik naar 3...
san ku kai
Manu Le Malin - Daddy Is... On The Way Home (Al Ferox Mix)
Is mijn onbetwiste nummer
The Speed Freak - Kicking Ass (Plane Into Your Mother Mix)
en graveyard en slaves of our devil master en beast en born to kick en explore toi en go more core en hardcore intuitive virus mutation en karnage en mars assault en en en en....
miskien dat ene plaatje van fist of fury jah..
en die experimentele dingen van hem zijn ook vet
onder anodyne enzo geloof ik
En die nieuwe plaat van Matt Green samen met nog iemand. 1 nummertje ervan , ZEKER vet frenchcore nummer!
Weet zo niet meer hoe tie heet
En die nieuwe plaat van Matt Green samen met nog iemand. 1 nummertje ervan , ZEKER vet frenchcore nummer!
Speedfreak - Steel Finger, onovertrefbaar
Micropoint --> E-man
Dirty Vinyl '00
Deadface - The Creator of Spirits
Androgyn Network - Government Is The Problem
Beste Frenchcore nummer kanniet genoemd worden!
Meerdere Producers die HELE vet nummers maken!
Die CD van Maniaks valt bij mij onder de categorie: Vuilnis, heb een CD van Maniaks vs Soam - War Against This Machine heet die en die is echt steengoed, franse stijl doorrammen.
Ingler - Riot, hoe teringvet om die op een feest te horen
commercielere frenchcore
prefereer toch het oude dead end werk...
radium - noise theater
Maxitrait - Poeme industrial
Euuuuh jah, heb je Demons niet bij.
Sammy & Veda - B1 (Rouge De Colere 04). Plaat heeft een lange intro,
heb je Demons niet bij
ik weet niet welke track jij bedoeld maar die intro duurt van mijn de volledige track lang haha en knalt zeker niet los aan 230 bpm ...
Die A2 [ 9.52 ] Knalt er dan wel lekker in zoals je zei...
http://www.discogs.com/release/148107
Peutttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Wat een wartaal hierzo ... Weet jij eigenlijk wat je draait ??????????????????
Voor hoeveel heb jij die plaat ed?
Maar dan wel op S.O.D.O.M. 10a,
Verder ga ik geen tijd meer aan je besteden, je gelooft maar wat je zelf wil geloven.
Ja klopt maar wil die ander hehe staan ook paar andere dikke tracks op
![[img width=283 height=285]http://www.ozore.org/images/cover_xklp003.jpg[/img]](http://www.ozore.org/images/cover_xklp003.jpg)
Tis gewoon hardcore, klaar geen discussie.
ja en UK hardcore ook, trancecore ook, en dan artcore ook zo kunnen we nog wel even doorgaan met een oneindige stijlenlijst..
Frenchcore heeft zeker raakvlakken met Hardtek, maar UK Hardcore zeker niet.
Epileptik is gewoon geen standaard frenchcore label maar een label dat zich met meerdere stijlen van hardcore bezig houdt. Dus ook de nederlandse. Vind het zelf jammer, maar van het label kan ik het wel begrijpen.
Terror, Early Hardcore, Industrial Hardcore, Darkcore en Speedcore toch ook, dan kan Frenchcore er ook wel bij
haha... njah zelfde pakkie...
in club x-treme zijn het ook wel over het algemeen gabba heads , maar toch is iedereen in zijn eigen style gekleed...
de ene in australian , de andere in jeansbroek met polo , de andere in legerbroek met Hardcore labels polo's , de andere in cavello , de andere met jeans broek en australian , de andere in hemdjes , de andere in lonsdale , de andere naakt... dusja
Trouwens super bote Club X-treme !!!
Onder Speedfreak is ook zeker wel tof spul uitgekomen
Micropoint - Detention centre
![[img width=124 height=93]http://images.google.be/images?q=tbn:M57zVvYIXrJrcM:[url]http://seiryu.cside.to/Classic/Quake2/quake2-top.jpg[/url][/img]](http://images.google.be/images?q=tbn:M57zVvYIXrJrcM:[url]http://seiryu.cside.to/Classic/Quake2/quake2-top.jpg[/url])
Snap alleen niet wat Detest met Frenchcore te maken heeft.
Ik ook niet, maar goed dat zal wel aan ons liggen
alsof een vinyl plaat ook niet verkeerd benaamd kan zijn
en na jaren in het wereldje te zitten weet ik nu onderhand wel wie de echte Hardcore kenners zijn
en na jaren in het wereldje te zitten
Ga lekker je Psychik Genocide plaatjes draaien
Uitspraak van Edutainment op woensdag 21 februari 2007 om 14:29:
Ga lekker je Psychik Genocide plaatjes draaien
Yo tuff guy, uiteraard almighty guy, kan jij weten wat ik thuis heb liggen en/of draai...
Waar de fuck is deze reactie op gebaseerd dan???
Ben iig blij dat je zelf al snapt dat je niet in dat rijtje thuishoort, dat is dan nog iets.
Yo tuff guy, uiteraard almighty guy, kan jij weten wat ik thuis heb liggen en/of draai...
Waar de fuck is deze reactie op gebaseerd dan???
Hij zal wel niet kunnen tippen aan je sets !!!
Gebasseerd op:
Jij bent de gene die liep te beweren dat iedereen altijd dezelfde plaatjes draait als het op Frenchcore aan komt en vervolgens kwam je zelf met deze mix, vol met plaatjes van de standaard labels:
Een paar PKg's van Deadface, van 4 jr geleden ofzo, ik hoor ze iig niet vaak op feestjes
Die oudere waren echt vet, kamme ni schelen wat je daarvan zegt en/of gaat vinden maar die eerste van radium/androgyn network en ingler, die hellfish (o6) waren toch echt super.
Ik had gewoon geen behoefte aan onterecht commentaar van jou kant, dus refereerde ik daar weer even aan.
Waarom ontwijk je altijd de wat moeilijkere vragen en praat je alleen in het luchtledige? Triqo vroeg je iets.
En Digital: Er zijn zat mensen binnen Nederland die niet zo zijn als jij beschrijft, zelf kom je zo ook niet erg bescheiden over.
En mijn periode van ' bewijzen' zie ik nu ongeveer als 'gedaan' ...
nieuwe Acid Orange van Biochip C & Alice D, heb em nog niet gehoord namelijk.
Je doet niet anders, dat is nu precies wat ons zo irriteert.
HIERVOOR ZULLEN JULIE IEDERE DAG MOETEN VOOR BOETEN
OF WEL VERDIEP JE U IN HARDCORE OF WEL GEWOON NIET !!!
Dat is mijn stand punt & I just don't give a fuck what other people Think , Ik ben wie ik ben en ik kijk naar niemand , k'ben geen meeloper !!! Hierin ben ik wel serieus !
Nu weer genoeg rommel, ontopic:
idd , dat is volgens mij de enige manier hoe ze het hier kunnen snappen
Toch een hele prestatie met zoveel kansloze figuren hier op PF.
Die plaat van Murmure op B2K is wel enigzins grappig, zijn plaat op TTM is vetter vind ik zelf, die op B2K hebben allemaal dezelfde kick, maar de tracks an sich zijn wel te doen. Het grooved lekker allemaal.
Ingler - Riot
Overigens beste Frenchcore nummer: Ingler - Riot
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 22 februari 2007 om 19:33:
Tieum is vette frenchcore
Ik beschouw Tieum tot de Darkcore herrie.
Cardiak en het Epileptik label ruleerd de boel.
Ik beschouw Tieum tot de bagger herrie.
Als jullie Belgen die Nederlanders zo dom vinden op het gebied van Hardcore, waarom komen jullie op dit Nederlandse forum dan???????????????????? That's my big question.
ons irriteren lijkt het wel!
Als jullie Belgen die Nederlanders zo dom vinden op het gebied van Hardcore, waarom komen jullie op dit Nederlandse forum dan???????????????????? That's my big question.
Epileptik label ruleerd de boel
ik vind dat 9-jarige kids zich niet moeten bezighouden met internet-praktijken als partyflock, en maar gewoon netjes als andere leeftijdsgenoten verstoppertje moeten spelen