Partyflock

Forumonderwerp · 777848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik rij net ergens door de polder met de Volkswagen Transporter bus van me werk en vlak voor me steken ineens een groep eendjes over met mamma als laatst. Ik probeerde nog als een gek te remmen, maar helaas... In m'n spiegel zie ik de mamma eend als een gek in de rondte vliegen en springen rond om een paar hoopjes...

Gelukkig kwamen er nog 2 die het wel gehaald hebben wat later uit het gras achter mamma aan, maar voor de anderen is het helaas over en uit :(

:cry:

Godverdomme...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja.. het leven is hard :yes:
Waarschuw beheerder
wees blij dat ik niet achter je reed!!!
Waarschuw beheerder
had je maar niet zo hard moeten rijden, met die Transporter van je.....!!

Dierenmoordenaar!!!! :P

Waarschuw beheerder
[img width=334 height=680]http://oops-humor.innovatix.nl/mirror/img/Oopspictures/28.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
aaahhh... lieffie wat heb je gedaan.. tragisch
Waarschuw beheerder
:'( hoe kon je :'(

Me lievelings diertjes :'(... Stuk voor stuk gaan ze dood :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:'(

Waarschuw beheerder
:@ :[
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Shit happens, helaas!

Waarschuw beheerder
aaaaaaaaaaah...... maar die eendjes kijken ook niet uit....!!!!
ze lopen en doen maar.....
heb je ze wel meegenomen om ze te begraven? en een dienst regelen voor ze....

;)

Waarschuw beheerder
is idd niet echt zo tof om mee te maken nee

Waarschuw beheerder
Ik vind het maar een trieste gebeurtenis... Eendjes zijn lief

Waarschuw beheerder
Het leven is bikkelhard :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van geepe kind op vrijdag 20 mei 2005 om 13:40:
tja.. het leven is hard

zijn bus harder..

[img width=235 height=254]http://www.marge.com/journal/images/eendjes-04b.jpg[/img]
:'(

Heb er laatst ook gered door een grote zwarte vogel weg te jagen die ze probeerde aan te vallen B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:45:
aaaaaaaaaaah...... maar die eendjes kijken ook niet uit....!!!!
ze lopen en doen maar.....

HET ZIJN MAAR EENTJES, die hebben er niet om gevraagd dat er auto's kwamen :frusty: kunnen toch het gevaar niet zien!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Niet leuk nee :no:
Waarschuw beheerder
donateur
die eendjes die in die put zijn gevallen zijn er later uitgehaald,heb ik laats op animal planet gezien 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Aah das wel minder.. lijkt mij echt erg om een dier aan te rijden als ik een auto heb :'(

Dat plaatje met die eendjes in de put is ook behoorlijk zielig :(

Jammer dat die beestjes dankzij ons helemaal geen veilige wereld meer hebben.

Door ons moeten zei uitkijken voor ONZE auto's, voor ONZE obstakels, ga zo maar door, het is toch niet allemaal onze wereld denk ik wel eens...

Wij verpesten de hele natuur.. :/
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
ik wet nie, ga nu ook nie zeggen dat mensen het express doen...
maar men wil ook vast nie vaak eff wat afremmen voor een beest.
de meeste denken allemaal dat zo0n eendje wel aande kanten gaat.

bedoel heb nu al 6 jaar mijn rijbewijs en werk in de beveiliging... heb ook jaren surveillance gereden en maar 1 konijn en 1 haas aangereden....

bedoel das 2 teveel, maar je kunt zelf veel voorkomen door andachtig te rijden???

en als ik sommige zie......
Waarschuw beheerder
tsja moeten ze maar gewoon een zebrapad opzoeken hoor :-S

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450019349359a762381a00be15e4]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IVZ4PGDA[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon dood rijden niet zeiken

Waarschuw beheerder
Kijk .... deze eendjes hebben t gered

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001934977dee46ac1a00be1616]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UON4OE7P[/img]

whahaha ;)
Waarschuw beheerder
ik had laatst bijna een familie onder de quad :9 scheelde niet veel
Waarschuw beheerder
Offtopic* Zo begon Alfreds avontuur ook.
Maar wel zielig hoor :flower:
[img width=224 height=300]http://www.jouwmaand.nl/_plugins/artikel/_uploads/Alfred%20Jodocus%20Kwak.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sascha (F) op vrijdag 20 mei 2005 om 13:47:
die eendjes die in die put zijn gevallen zijn er later uitgehaald,heb ik laats op animal planet gezien

gelukkig maar :P Maar kvind het best een grappig plaatje haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:48:
Wij verpesten de hele natuur..

wij zijn toch ook natuur?!

Waarschuw beheerder
volgensmij wordt dit een:

"plaats hier eendjes" forum

:d

Waarschuw beheerder
leuk toch :P
Waarschuw beheerder
Ik was zondag met een vriendin over een haas heengereden :(, we konden niet remmen omdat er 3 auto's achter ons reden, erg zielig :(

Waarschuw beheerder
Bas wat ben jij een scheetje..

I :respect: you..

eerlijk waar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roomsterr' op vrijdag 20 mei 2005 om 13:55:
Ik was zondag met een vriendin over een haas heengereden , we konden niet remmen omdat er 3 auto's achter ons reden, erg zielig

Tja anders hadden ze jouw kunnen opvegen van straat :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het waren maar eendjes, daar heeft verder toch niet echt iemand baat bij. dus maak je er vooral niet te druk om kerel...

Waarschuw beheerder
wist je dat je niet mag remmen voor overstekende dieren. Als je dat doet op je rijexamen ben je gezakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 14:05:
wist je dat je niet mag remmen voor overstekende dieren. Als je dat doet op je rijexamen ben je gezakt

gas geven leerde de mijne, weet je zeker dat ze in 1 keer dood zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 14:05:

zal best ik rem toch

Waarschuw beheerder
heb vandaag ook al bijna een moeder eend met kroost onder wielen zien verdwijnen.

Maar zoiezo.. als ik moet kiezen tussen remmen en ergens op slippen en over een paar eendjes rijden weet ik het wel
Waarschuw beheerder
donateur
Had van de week bijna een kat aangereden die aan het kijken was bij een inmiddels al aangereden kat die midden op de weg lag :S :S

Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn toch ook natuur?!

Nou joh :s
Wij leven wij nog volgens de wetten van de natuur zeg!!!!

Ben je dom ofzo?? :frusty:

We zijn totaal nutteloos voor deze wereld, wij zijn deze wereld alleen maar tot GROTE last!
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij zijn deze lid van de nationale kamikaze eendensekte

[img width=450 height=303 cacheid=0002bddf000667868e6f485c1a00be1d26]http://www.schlijper.nl/archive/2000/05/000509-eendjes.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
aaaaaaahhh wat zielig :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is die auto zo vriendelijk om te stoppen :)
Waarschuw beheerder
donateur
zou je denken misschien is die bestuurder wel de leider van de sekte. ik denk dat het een complot is en dat het vrouwtje stopt en dat het mannetje dood gereden wordt en dan gaat het vrouwtje er met die bestuurder aka leider van de sekte vandoor.

Waarschuw beheerder
een vriend van me vond een half dooie zwaan, (aangereden door iemand anders)
en zn partnerzwaantje was erbij,
want zwanen hebben toch heel de leven 1 partner?
mja anyway die heeft hij doodgetrapt omdat hij niet meer te redden was
Waarschuw beheerder
donateur
to blingy wist je dat zwanen er uit kunnen zien of ze zo goed als dood zijn, maar dat ze het dan nog heel vaak overlevcen als je ze naar de arts brengt. dus eigenlijk heeft jouw vriend een MOORD gepleegd.

Waarschuw beheerder
wat ik er van begreep was dat zn kop er half af lag, dus denk het niet
Waarschuw beheerder
je kan ze in ieder geval beter plat rijden als raar gaan sturen sommige debielen rijden hun hele auto aan puin voor een kut eend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou dara juist trots op zijn, ik probeer altidj beesten dood te rijden

Waarschuw beheerder
aaaahhh moordenaar

Waarschuw beheerder
donateur
wees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Mn pa reed es een keer op de snelweg, en daarachter reed zo'n gast, en mn pa die remde, omdat er een moedereend met allemaal jonge eendjes overstak...

Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood :@

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden 8)

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man :@ zieke geesten!
Waarschuw beheerder
mag je pa blij zijn dat die gozer niet helemaal lijp was
anders had ie misschien je pa wel doodgestoken ofzo
want als ik achtervolgd zou worden zou ik echt wel wat pakken om mee te beuken ofzo

Waarschuw beheerder
ik ben op snelweg bijna een keer over de kop gegaan met de vrachtwagen door die ***beesten
de volgende keer rij ik er ook gewoon overheen
sorry maar mijn leven is meer waard dan die beesten
is goed voor ongelukken te maken, plotseling vol in de ankers te gaan op de snelweg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor je pa :respect:
Waarschuw beheerder
ik ben een keer met me fiets over een eenden kuiken heen gefietst. kwam vanuit t niets uit t gras.. :(
Waarschuw beheerder
uhh lunatjik....

mag iki je pappie delen met je!!!
das een voorbeeld voor zijn kindertjes..haha

respect hoor!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
het leven is best hard ook voor eendjes

Waarschuw beheerder
Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood

Dat is echt ziek, ik had je pa graag mee geholpen.

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook lief dat je in ieder geval nog probeerde hun leven te redden (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KALEUIL! op vrijdag 20 mei 2005 om 16:40:
mag je pa blij zijn dat die gozer niet helemaal lijp was
anders had ie misschien je pa wel doodgestoken ofzo
want als ik achtervolgd zou worden zou ik echt wel wat pakken om mee te beuken ofzo

Tjah, dat is een risico wat je neemt denk ik :S

Maar als ik zoiets zou zien, dan zou ik ook niet voor mezelf instaan hoor :no:

Misschien een erfelijke eigenschap ofzo :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 16:34:
ees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Mn pa reed es een keer op de snelweg, en daarachter reed zo'n gast, en mn pa die remde, omdat er een moedereend met allemaal jonge eendjes overstak...

Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man zieke geesten!

wat een flikker die vader van je, als ik een zondagsrijder zie haal ik die ook in... is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???[

Waarschuw beheerder
als ik eenden op de snelweg zie stamp ik echt neit meteen vol op de rem als er iemand achter me rijd want dat is vet gevaarlijk, een mensen leven vind ik nog belangrijker als een eenden leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 20:37:
als ik eenden op de snelweg zie stamp ik echt neit meteen vol op de rem als er iemand achter me rijd want dat is vet gevaarlijk, een mensen leven vind ik nog belangrijker als een eenden leven

Helemaal waar!!!
Nu alleen maar hopen dat je in je volgende leven geen eend word :D
Waarschuw beheerder
is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???

Ja maar ik lees dat die man na het inhalen weer omdraaide en daarna die eendjes doodreed dus volgens mij was het wel expres.

Vind het echt zielig!!

Waarschuw beheerder
Toen ik met me vrienden van een feest terug kwamen hadden we een kat geraakt. Op de snel weg!! :S :vaag: sjonge geloof nog steeds niks van

Waarschuw beheerder
eendjes zijn gewoon achterlijke wezens! gaan oversteken terwijl ze gewoon kunnen overvliegen:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pff eendjes jah.. k ging met mn 1e rijles amper uit t parkeervak omda ze voor mn auto zaten :s
3e les gingen ze ook ff voor mij de autoweg op maarja toen kon k gelukkig remmen want er reed verder niemand
en laatst lagen dr al een paar dood aan de kant :(
Waarschuw beheerder
eendjes zijn gewoon achterlijke wezens! gaan oversteken terwijl ze gewoon kunnen overvliegen

He vetzak
O nee lekker geert :-p hahah

Pulletjes kunnen toch niet snel lopen of vliegen!
(K)

Waarschuw beheerder
dan moeten ze dat maar sneller leren!
Waarschuw beheerder
Kan een eend hoog vliegen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, die in Nijmegen wel, die in Purmerend ook?:P
Waarschuw beheerder
Ow ja ze kunnen over het water vliegen heheh vergeten! :bloos:

Waarschuw beheerder
in purmerend heb je altijd van die kutganzen die lopen te schijten boven je hoofd :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
echt vreselijk , een eende-familietje doodrijden, tuurlijk kan je niet altijd stoppen, en als dat dan niet lukt, heb je toch echt een ontzettend naar gevoel in je buik, OOK de mensen die hier vertellen dat ze er lol in hebben om een eendje plat te rijden, weet ik zeker :yes:

Waarschuw beheerder
ja,wie er lol in heeft moet zelf overgereden worden

Waarschuw beheerder
als ik een mug doodsla vind ik het daarna ook zielig :'(
Waarschuw beheerder
Is ook zielig hoor want zo beestje heeft tenslotte ook het recht gekregen om te leven!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk kunnen eenden vliegen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 20:33:
wat een flikker die vader van je, als ik een zondagsrijder zie haal ik die ook in... is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???[

Uhhh, die vent reed om mijn pa heen, draaide de auto, gaf vol gas om over die eenden heen te rijden, anders had mn pa dat niet gedaan natuurlijk, even beter lezen voortaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooi kut jong, kun je nix aan doen..

K ben chauffeur en heb al een schaap te pakken gehad die zomaar overstak.. Eenden die gewoon tegen ja aanvliegen..
Al een x een wild zwijn in Duitsland, kon m met de truck de ene nog net ontwijken, maar de andere azelde ff en sprong zo onder me trailer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man zieke geesten!

"mensen" zoals jou vader kan de werekdn missen als kiespijn, die bemoeizuchtige freak....... aks hij ahcter mij aan zou komen verneukte ik zijn gezicht met de electrische auto-aansteker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een keer een babyolifant overreden met mijn fiets.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja als ik de verhaal van de eende doder moet geloven.

Het dan wel zo dat..

1 eenden
2 katten
3 negers
en dan mensen. Nee kan toch niet :D

Waarschuw beheerder
Al die mannetjes die met leuke verhaaltjes komen over die pa van die gast zou ik zelf graag even willen bewerken. Wat zijn jullie voor trieste klootzakken joh. Jullie snappen er echt niets van, zonder jullie zou deze wereld er een stuk beter uitzien.
Waarschuw beheerder
Dat vind 'k echt zo zielig altijd :Frusty:, je hebt dan gelukkig nog mensen die stoppen (y)! Maar je hebt ook van die gekke die er op kicken om 'n eendje ofwat over te rijden :@:'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en dan klapt er 1 met 70 km per uur bij je achterop. schiet je naar voren en zijn de eendjes alsnog dood en jij zit voor de rest van je leven in een rolstoel.
Waarschuw beheerder
Goed bezig:N. Lekker mensen klemrijden en ko beuken in het verkeer. Fustraties moet je voor je houden in het verkeer want je brengt anderen en jezelf in gevaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Frustratie's :S

Dit is gewoon iemand aanpakken op zijn belachelijk/ziekelijke gedrag. Dat zouden mensen vaker moeten doen. Dus als jij ziet dat iemand dieren met opzet doodrijd dan denk jij: ach... en gaat weer verder.

En even ter info ik had al gekeken of er niemand achter me reed anders kun je idd niet remmen in zo'n geval.
Waarschuw beheerder
ik heb het ook vaak maar gelukkig nog nooit wat gerakkt!
Waarschuw beheerder
katte hebbe aantrekkings kracht op mij auto ik weet nie hoe t komt :S:S
maar ze kenne wel wa hebbe want vaak lope ze wel weer even vrolijk verder als ik er tege aan gebutst ben
Waarschuw beheerder
omdat iemand een eendje dood rijdt ga je maar even de "held" uithangen en daarbij creeer je de meest gevaarlijke situaties.
als ik zou zien dat jou pa iemand sloeg langs de weg zou ik hem aanrijden, agressie in het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
bruut...ik heb ook wel eens overstekende dieren gehad voor de auto en ik heb altijd nog een "ongeluk" kunnen voorkomen.
laatst bijna verongelukt door een troep ganzen die gewoon oversteken alsof ze je niet zien,die beesten zien volgens mij helemaal geen auto's.
of katten...die springen je precies voor de auto,als ze dan ff wachten met springen of eerder waren gesprongen...nee,ze moeten juist als jij er aan komt springen/rennen?
aangezien ik een dierenvriend ben zou ik het mezelf niet kunnen vergeven denk ik...ffies dan.
heb wel eens meegemaakt/gehoord dat mensen opzettelijk proberen dieren te overrijden...hoe ziek ben je dan?
Waarschuw beheerder
kwak kwaak
zo kan t ok, domme eende :devil:

[img width=640 height=440]http://www.ojcfuse.nl/fotos/Overig/duck1.jpg[/img]
[img width=640 height=438]http://www.ojcfuse.nl/fotos/Overig/duck2.jpg[/img]
[img width=640 height=434]http://www.ojcfuse.nl/fotos/Overig/duck3.jpg[/img]

He wa vervelend!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op zaterdag 21 mei 2005 om 16:08:
omdat iemand een eendje dood rijdt ga je maar even de "held" uithangen en daarbij creeer je de meest gevaarlijke situaties.
als ik zou zien dat jou pa iemand sloeg langs de weg zou ik hem aanrijden, agressie in het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 waarschijnlijk.

Blablabla

De held uithangen??? wat lul je?

je was er niet bij toch?

En wtf heeft het voor nut om voor de lol zulke beestjes dood te rijden, sorry hoor, maar dan ben je ziek in je kop, ik hoop dat er es iemand goed gas geeft als hij oversteekt!

Zoals ik al zei: je was er niet bij, mn vader is normaal gesproken helemaal niet zo, het was rustig op de weg, alsof hij andere mensen in gevaar zou willen brengen, kom op zeg :S

Hij vond het gewoon op dat moment nodig om die vent te straffen voor zijn daad, nou ja, ik geef m groot gelijk!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dierenbeul :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 17:43:
Hij vond het gewoon op dat moment nodig om die vent te straffen voor zijn daad, nou ja, ik geef m groot gelijk!laatste aanpassing 21 mei 2005 17:46

het is duidleijk dat jou vader een gefrustreerde man is met heel veel agressie in zich, daarmee moet je naar het RIAG gaan ofzoiets...
en een beetje eigen rechtertje gaan uithangen is natuurlijk nooit goed te praten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op zaterdag 21 mei 2005 om 18:17:
het is duidleijk dat jou vader een gefrustreerde man is met heel veel agressie in zich, daarmee moet je naar het RIAG gaan ofzoiets...
en een beetje eigen rechtertje gaan uithangen is natuurlijk nooit goed te praten

En jij denkt dat je overal verstand van hebt? :gaap:

Snotneus, net uit de luiers :/

Waarschuw beheerder
Reed vanmiddag van de A6 naar de A1 richting Bussum. Precies in die kutbocht 4 ganzen op de weg!
Sukkels, wat zoeken ze nou op een snelweg? Broodkruimels?
Automatisch geef je een ruk aan het stuur en beland je zelf bijna in de berm.
Gelukkig niets geraakt want een auto koppen overleven ze denk ik niet.
Waarschuw beheerder
Met die woede in zn kop had je pa gemakkelijk inschattingsfouten kunnen maken en zo het verkeer in gevaar kunnen brengen. Rustig verder rijden en eventueel claxonneren was de juiste oplossing geweest. Je kunt ook rustig achter die dierenbeul aanrijden en wanneer hij stopt, parkeer je je vehikel vlakbij de zijne en ga je hem een gedwongen 'makeover' geven waarbij een eventueel overlijden niet uitgesloten is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Whehehe ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zaterdag 21 mei 2005 om 20:19:
Met die woede in zn kop had je pa gemakkelijk inschattingsfouten kunnen maken en zo het verkeer in gevaar kunnen brengen. Rustig verder rijden en eventueel claxonneren was de juiste oplossing geweest. Je kunt ook rustig achter die dierenbeul aanrijden en wanneer hij stopt, parkeer je je vehikel vlakbij de zijne en ga je hem een gedwongen 'makeover' geven waarbij een eventueel overlijden niet uitgesloten is.

Ach, tis toch goed afgelopen? (nou jah, voor mn pa en de rest dan)

Dat is zoooooo achteraf gelul he :S

Ik vind het nog steeds goed wat ie gedaan heeft :)

Niet omdat ie mn vader is, maar omdat ik een hekel heb aan dierenmishandeling/moord!

Waarschuw beheerder
ja,je pa heb dat goed opgelost

Waarschuw beheerder
donateur
:cry: dat is echt zielig.
Toen mn vriend nog rijles had, staken er ook eendjes over, hij wilde remmen maar dat mocht niet van zn rijinstructeur want er reed een auto vlak achter hem. De klootzak... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
door mensen als jou vader zou ik expres beesten gaan aanrijden...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 mei 2005 om 21:57:

Begin maar bij jezelf dan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naja je vindt 't tenminste nog erg dat je ze overreden hebt.
Dr bestaan ook van die hartelozen die daar nix om geven.

Waarschuw beheerder

tot dat er echt een of andere mafketel dat ziet en je gewoon door je kop heen schiet:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - Sharonnetje op zaterdag 21 mei 2005 om 22:04:
Naja je vindt 't tenminste nog erg dat je ze overreden hebt.
Dr bestaan ook van die hartelozen die daar nix om geven.

Lees mijn verhaaltje maar ff 2 pagina's terug :)

Bekrompen mensen zijn dat...:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 22:08:
tot dat er echt een of andere mafketel dat ziet en je gewoon door je kop heen schiet

ja inderdaad, je moet tegenwoordig nog uitkijken als je opkomt voor de goede zaak, er lopen een heleboel zieke geesten rond...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2005 om 00:03:
ja inderdaad, je moet tegenwoordig nog uitkijken als je opkomt voor de goede zaak, er lopen een heleboel zieke geesten rond...

ben je nou zo dom of doe je extra hard je best??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 20:34:
Ach, tis toch goed afgelopen? (nou jah, voor mn pa en de rest dan)

Dat is zoooooo achteraf gelul he

Dat is idd 8eraf gelul. Had anders af kunnen lopen.:D
Op een verlaten weggetje kan zoiets. op een drukke weg heb je je rustig te houden.

Waarschuw beheerder
Ik zou iemand ook een goed pak slaag geven als ik zou zien dat ze EXPRES een beest mishandelen :yes:
die mensen vinden zichzelf OOOO zo stoer om beesten (die niks terug kunnen doen en onbevooroordeeld zijn) te pijndigen, dan moeten ze ook maar OOOO zo stoer zijn om met mij te maken te krijgen :[
Waarschuw beheerder
Ja daarom de mensen die voor ze opkomen zijn niet gefrustreerd en rijp voor het RIAG maar de mensen die dierenbeul zijn, want het is wel lekker makkelijk om dieren te mishandelen in de wetenschap dat ze je niks terug kunnen doen.

Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik geen eendjes had geraakt maar die diskokip!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:22:
Ik wou dat ik geen eendjes had geraakt maar die diskokip!

Diskokip zit in een identiteitscrisis :jaja:

Waarschuw beheerder
Hij solliciteerd naar een verbouwd gezicht (als tie dat al nog niet heeft)

Waarschuw beheerder
donateur
Veel erger kan het al niet meer worden aangezien hij zich nou al als kip verkleedt :/

Whaha, kijk hoe zielig, hij doet ook nog mee aan de vriendjesrace :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:cry:
Waarschuw beheerder
Ik vind het een idiote actie om midden op de snelweg vol in de ankers te gaan voor een stel eenden :/
Dat die gast achter je daarna die eenden alsnog plat gaat rijden is dan wel weer behoorlijk asociaal ....
En die vent daarna KO slaan getuigt al helemaal niet van bijzonder hoog intellectueel niveau :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van b2 8-) op zondag 22 mei 2005 om 23:32:
Ik vind het een idiote actie om midden op de snelweg vol in de ankers te gaan voor een stel eenden
Dat die gast achter je daarna die eenden alsnog plat gaat rijden is dan wel weer behoorlijk asociaal ....
En die vent daarna KO slaan getuigt al helemaal niet van bijzonder hoog intellectueel niveau

Yep.
Waarschuw beheerder
Ik heb is een keer een meeuw platgereden....doelbewust.

Klotebeesten.....schijten alleen maar je auto onder

Waarschuw beheerder
Oooooooohhh. Er is 1 keertje een mus tegen me fiets wiel aan gevlogen (zijkant) toen ik fietste. Bizar!!!
Waarschuw beheerder
Hap maar niet meer, Loena. :) To be honest, Ik zou ook razendaggressief worden maar ik zou me beheersen in het verkeer. Pluim voor rechtvaardigheidsgevoel v je pa maar bedenk wel dat ie geluk heeft gehad met zn aktie dat er verder geen brokken vielen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jah snap ik

maar goed, het was niet druk op de weg, heb nog es effe nagevraagd, tis al een hele tijd geleden gebeurd hoor, hij heeft m de berm in gereden :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
door mensen zoals jou vader is meidert tjoelker ook dood nu...
al die agressie schiet toch niemand wat mee op...
Waarschuw beheerder
hij hoort op de zwarte lijst tussen mohammed B en bin laden in...
Waarschuw beheerder
2 keer gebeurd... 1 keer een egeltje in het donker..probeerde hem nog te ontwijken, lukte niet helemaal.... en een kip die tegen de zijkant van me auto aan vloog toen ik met 80 langsreed... das best wel even schrikken als je het niet in de gaten hebt

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 13:08:
door mensen zoals jou vader is meidert tjoelker ook dood nu...
al die agressie schiet toch niemand wat mee op...

Whahaha, jezus, laat me niet lachen

Allemachtig wat ben jij bekrompen zeg :gaap:

Uitspraak van de raadsman op maandag 23 mei 2005 om 13:28:
hij hoort op de zwarte lijst tussen mohammed B en bin laden in...

Ja, vind ik ook, heb je helemaal gelijk in :jaja:

:gaap:

Waarschuw beheerder
ook zielig:(

Waarschuw beheerder
Ik reed vanmorgen bijna een koolmeesje aan...
:O schrok me dood. Ik raakte hem net niet gelukkig.
Uit reflex ging ik bukken achter het stuur :S whahaha das echt lomp!!! net als of ik daarmee ze leven zou kunnen redden hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???

Ja maar ik lees dat die man na het inhalen weer omdraaide en daarna die eendjes doodreed dus volgens mij was het wel expres.

Vind het echt zielig!!

oja omdraaien op de snelweg tuuuuuurlijk :no:

sterf! ban!
Waarschuw beheerder
whahah eenden kan je altijd lekker gek maken :D ik weet nog hoe ik als kind de eendjes voerde en er strijkers bij gooide whahaha, en ze bleven er intrappen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [PPT]KarlKaniGangstah[PPT] op maandag 23 mei 2005 om 19:04:
whahah eenden kan je altijd lekker gek maken ik weet nog hoe ik als kind de eendjes voerde en er strijkers bij gooide whahaha, en ze bleven er intrappen

zeg nou niet zulke dingen dalijk pleegt die radicale pa van loenatick een aanslag op de PF-server

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 19:07:
zeg nou niet zulke dingen dalijk pleegt die radicale pa van loenatick een aanslag op de PF-server

Whaha, jij hebt zeker je lolbroek en je grapjas aan? :gaap:

Het feit dat jij niet eens een naam normaal kan overtypen zegt alweer genoeg over de 'hoogte' van je IQ
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Graag even gezellig houden!

Thanks (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOTSSIEE op zaterdag 21 mei 2005 om 17:13:
kwak kwaak
zo kan t ok, domme eende

He wa vervelend!

Dubbel :[

Waarschuw beheerder
ik vind dat altijd zo erg he.. echt jammer maja soms valt er nix aan te doen
Waarschuw beheerder
Het feit dat jij niet eens een naam normaal kan overtypen zegt alweer genoeg over de 'hoogte' van je IQ

misschien interesseert hij zich niet in die gene, dus doet hij ook geen moeite om die naam goed te typen. of hij vind zelfs dat hij geen naam verdient maar eigenlijk een nummer :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 19:30:
Whaha, jij hebt zeker je lolbroek en je grapjas aan?

zodra loena er niet meer tegen kan tracht ze op de persoon te spelen en probeert ze om de kern van het verhaal heen te draaien, zij en haar vader zouden er naar mijn mening goed aan doen eens proffesionele hulp in te schakelen

Waarschuw beheerder
omdat iemand een eendje dood rijdt ga je maar even de "held" uithangen en daarbij creëer je de meest gevaarlijke situaties.
Als ik zou zien dat jou pa iemand sloeg langs de weg zou ik hem aanrijden, agressie in het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 waarschijnlijk.

Weet je wat ik denk, dat er ergens een flinke stoornis in jou hersen pan zit:yes: en ik weet natuurlijk niet wat voor druggy jij gebruikt:no: maar your mind is behoorlijk verziekt:yes:

Ik kan mij ook nog een uitspraak herinneren uit een oud topic over rijden met alcohol op!!!! daar werd ik door deze mafkees ook al plat gemaild in mijn Pb!!!!

Ik citeer het antwoord van deze hersenloze drol!!!!

(toch vreemd, ik rij vrijwel altidj gewoon naar huis na het zuipen en ik leef nog steeds)

Let ook vooral op de schrijf fout hahah looser:yes:

Waarschuw beheerder
:x:x:x:x:x:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 02:55:
Weet je wat ik denk, dat er ergens een flinke stoornis in jou hersen pan zit en ik weet natuurlijk niet wat voor druggy jij gebruikt maar your mind is behoorlijk verziekt

Ik kan mij ook nog een uitspraak herinneren uit een oud topic over rijden met alcohol op!!!! daar werd ik door deze mafkees ook al plat gemaild in mijn Pb!!!!

Ik citeer het antwoord van deze hersenloze drol!!!!

(toch vreemd, ik rij vrijwel altidj gewoon naar huis na het zuipen en ik leef nog steeds)

Let ook vooral op de schrijf fout hahah looser

wat een loser hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 24 mei 2005 om 00:36:
zij en haar vader zouden er naar mijn mening goed aan doen eens proffesionele hulp in te schakelen

Ja zo'n vader-dochter therapie.
Waarschuw beheerder
Hee probeer zelf maar es foutloos te typen met liters drank in je mik! :@

Waarschuw beheerder
donateur
ohh dat heb k laats ook gehad, alleen kon gelukkig nog optijd remmen :(
arme beessies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er zijn ook "mensen" die totaal onbelangrijk zijn en niks waard zijn, van die mensen die zelfs door hun ouders eigen niet serieus worden genomen....

ik kan me heel goed voorstellen dat je voor zulk soort tuig niet de moeite neemt om goed te typen, en ik zeg bewust typen omdat typ en spel-fouten twee totaal verschillende dingen zijn.

Waarschuw beheerder
Gerel om niks hier. Ja heel leuk dat hij die vent op zijn bek heeft geslagen omdat hij eenden "express" dood reed. Aah ze zijn zielig. Aah mensenheid is het niet waard om te bestaan. :S Waar gaat dit over. In Iraq sterven er dagelijks tientallen mensen onnodig. Je hoeft niet eens ver te kijken. Geweld en verkrachting is nog een dagelijks porsie tv vermaakt in en rond het nederlandse grens. Dus. Slotje (y)

Waarschuw beheerder
In Iraq sterven er dagelijks tientallen mensen onnodig. Je hoeft niet eens ver te kijken. Geweld en verkrachting is nog een dagelijks porsie tv vermaakt in en rond het nederlandse grens

:gaap: Pfffft... open daar maar weer een nieuw topic over!!!
Drastisch hoor--->
Aah mensenheid is het niet waard om te bestaan.

Kgeloof dat er miljarden in die mensheid van je worden gepompt, denk aan ontwikkelingshulp etc.

Meer respect voor beesten kan ook geen kwaad?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 09:49:

kun je mij daar een goede reden voor geven, om respect te hebben voor een lagere levensvorm, elke andere soort bestaat dankzij de mens.

Waarschuw beheerder
Ja he de raadsman snapt het. Ja Klijn sommige mensen hebben van het word cynisme en sarcasme nooit gehoord. En nee ik ga daar geen topic over openen.

Ik bedoel er mee. Wat a fok het zijn maar Eenden. En ja mensen die dat doen zijn Psyco! Oke zijn we er mee eens. Sjonge.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 09:49:

Bijvoorbeeld een gezellige hamster kopen en in een hokje pleuren met een loopmolentje drin.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 09:57:
Ik bedoel er mee. Wat a fok het zijn maar Eenden.

:respect:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 09:57:
En ja mensen die dat doen zijn Psyco!

ja die pa van loenatik is inderdaad flink de weg kwijt

Waarschuw beheerder
Ja he he... Ben ik blij dat er mensen op deze aardkloot zijn die wat verstand en brein hebben....

Maar ach voor dat mensen hier verkeerde ideën krijgen. Nee ik ben geen dieren beul. Zulke mensen zijn ziek en moeten opgesloten worden. Het begint met een beest en het eindigt met een kind.

Maar dat ophef over dood gereden eenden. Nee, gaat toch te ver!!

Ik ben voor de Slot van dit zinloze op niks uitlopende dyscusie.

oh ja Hitler was ook een grote dierenvriend :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 10:37:
ja die pa van loenatik is inderdaad flink de weg kwijt

Owjah, hij vroeg of je ajb je dwangbuis wilt ophalen aangezien hij die nu niet meer nodig heeft (hij heeft er immers al 2 jaar therapie opzitten wegens het K.O. slaan van een vent ;) )

Waarschuw beheerder
:no: Jeetje wat een drastische mensen hier zeg :x
Lesje begrijpend lezen, kan misschien geen kwaad bij sommige ;)

Volgens mij formuleer ik dit toch echt als een vraagstelling of niet?
Ik stel niet dat dit per definitie zo zou moeten zijn (het zou wel wenselijk zijn).

kun je mij daar een goede reden voor geven, om respect te hebben voor een lagere levensvorm, elke andere soort bestaat dankzij de mens.
:/ :frusty:
Van de miljoenen verschillende soorten levensvormen op aarde is er 1 die alle andere, en zelfs soortgenoten, massaal onderdrukt en vernietigt. Die ene levensvorm heeft zichzelf tot intelligentste/hoogste levensvorm van de aarde benoemd en daarmee die miljoenen andere tot lagere.
De mens... Uiterst intelligent of zeer dom?

All life is equal!

Waarschuw beheerder
Zo intelligent dat ze begrijpen dat ze niet met andere mensen hoeven te delen :D

Plus apen doden en onderdrukken eigen soort. oh ja tevens ooit over pik oorde gehoord?

Waarschuw beheerder
:O Ooops... volgens mij vat je hem echt niet hè?
Geeft niet hoor, je kan er ook niets aan doen ;)

Gegroet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb anders nog nooit een aap, een tijger, een zeehond of een ander nutteloos beest een inzameling of acties voor mensen zien houden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 24 mei 2005 om 09:53:

wat doen mensen zoals deze me toch kotsen zeg!
dieren waren er nog altijd eerder dan mensen en kinderen zijn ook lager qua iq dan jij en ik, laten we die dan ook maar express overrijden :S

wie zijn degene die de aarde mollesteren en elkaar uitmoorden? juist mensen, van dieren kunnen we nog iets leren, die weten tenminste fatsoenlijk met de natuur om te gaan :/

en wat heb je nou liever een paar eendjes of mensen zoals dutroux?? :S:S:S

Waarschuw beheerder
Heb je liever eentjes of Louis Pasteur? Kijk iedereen heeft hier gelijk. Je kan niet zo maar beesten doden voor de lol. Maar je moet ook niet moelijk en zielig doen hoe slecht de mensheid is. We zijn hier nog steets. En als echt zo erg waren. Waren we al lang uitgestorven.
Waarschuw beheerder
als ik andere weggebruikers in gevaar zou brengen a.g.v. mijn rem-actie ten opzichte van die eenden.. dan zou ik doorrijden.

Maar als ik de mogelijkheid heb om ze te ontwijken.. sjah.. dan zou ik dat wel proberen natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:01:
en wat heb je nou liever een paar eendjes of mensen zoals dutroux??

stomme vergelijking, wat heb jij liever een lief schattig meisje met van die roze strikjes die het goed doet op school en de hele dag met haar vriendinnetjes in de tuin speelt of een valse herdershond die kinderen aanvalt...

maar daar gaat het allemaal helemaal niet om, je gaat toch niet achter iemand aanrijden en die knock out slaan om een eend, dat is pas echt ziek

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 15:38:
maar daar gaat het allemaal helemaal niet om, je gaat toch niet achter iemand aanrijden en die knock out slaan om een eend, dat is pas echt ziek

Nee, diegene die omdraaide en expres al die eendjes doodreed is bij zn volle verstand wou je zeggen??

:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat wou ik helemaal niet zeggen, al heb ik voor die actie van jou vader nog veel minder respect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oke bijde mensen zijn niet helemaal 100% welke oordelen jullie maar lekker zelf. Het gaat absluut nergens over. Het lijkt net. Aan ene kant van Greenpease geval.. ... aan de andere Engelse vosse jagers.

Ja dieren zijn lief (sommige)
En ja mensen hebben recht op te leven dan welke dier dan ook!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 15:43:
dat wou ik helemaal niet zeggen, al heb ik voor die actie van jou vader nog veel minder respect

Godzijdank maakt het mij geen ene moer uit hoe jij erover denkt :)

*al lijkt het anders door al mn reply's*

Waarschuw beheerder
He he ga je toch niet op in. Kijk als iemand ozin blert, 80% van alle mensen hier, dan moet je het laten. Hij denk dat als je dieren afmaakt voor lol op grote schaal leuk is. Moet ie maar in slagthuis gaan werken. Hm doe nog iets goed met je hobby.

En voor dat je allemaal lomper reacties hier op krijgt. Nee niet elke slager is een diere beul. Sterker nog dat zijn ze heel vaak niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jij gaat mij niet wijsmaken dat iemand EXPRES! om gaat draaien en vervolgens over die eenden heenrijden....

broodje aap-verhaal als je het mij vraagt :yes: wat is daar het nut van; ik bedoel, je bent er dan al voorbij..

die jongen zat blijkbaar alleen in de auto, want anders had zijn maat um al te hulp geschoten.. komt bij dat je dat alleen doet (sommige mensen zijn zo ziek :S ) om stoer te doen tegenover een ander!!

Jouw verhaal met "omdraaien en overrijden"is dus gewoon BULL-SHIT!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 15:38:

ik vind van niet, als ik zie dat iemand een dier met opzet overrijd of op wat voor manier dan mishandeld, mogen ze van mij ook een klap of een groene in hun gezicht verwachten :yes:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 15:43:

dus jij hebt meer respect voor iemand die beesten expres aanrijd dan voor iemand die ervoor opkomt, ach ja rare mensen heb je altijd, ik ga me er ook verder niet meer mee bemoeien :gaap: :z

Waarschuw beheerder
Volgens mij beter om een flink slot op deze topic te gooien :yes:

*Ik wilde nog wat zeggen* maar doe maar niet:no::x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 15:53:

(y) He he iemand die begrijpt dat dit een onzin topic is gewoorden met allemaal groot praat over: "Kijk hoe stoer ik ben". Ene is een grote "dieren vriend" en andere is een prof-dodik!
Waarschuw beheerder
menselijke brein is fucked up :yes: maar ow zo doorzichtig ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 15:56:
menselijke brein is fucked up maar ow zo doorzichtig

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mn pa reed es een keer op de snelweg

omdraaien op de snelweg..... met je blije fantasien, weet je hoeveel levens jou pa in gevaar heeft gebracht????

dara moeten ze hem voor opsluiten die gek
Waarschuw beheerder
dat zeg ik ;)

broodje-aap verhaal.. psychologische trekjes van de mensen zijn geweldig makkelijk.. mits correct gebruikt :9

zo, weer een raadsel "ontmaskerd" flikker maar dicht heh ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 15:53:

Jah hoor, waarom zou ik in godsnaam zoiets gaan verzinnen :S Kom op zeg!

En trouwens.....

Was je erbij???

Nee dus, dus wie ben jij in godsnaam om daar over te oordelen!

Waarschuw beheerder
Jah jo maar toch. Het lijkt net matrix of total recall of fightclub. Was nou werkelijk de realiteit. Wie moet je echt vertrouwen. Zijn eenden buitenaartse wezens met een missie om zich zelf uit te roeien.

Antwoorden op deze vragen en nog veel meer in volgende aflevering van "Wat eten vanavond schat?"

Ooh ja ik heb gisteren leuk gesprek met Stalin gehad!

Ooh was jij er bij?

Waarom oordeel je daar over!

Aah kom op zeg!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom willen mensen altijd alles dichtgooien met hun slotjes, ik snap dat niet...... als je er geen zin in hebt dan kijk je er toch niet meer naar??

als ik de speeltuin niet leuk vindt dan sloop ik hem toch ook niet, dan ga ik er gewoon niet heen.

ik vindt het echt een rare gewoonte

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 16:00:
dat zeg ik

broodje-aap verhaal.. psychologische trekjes van de mensen zijn geweldig makkelijk.. mits correct gebruikt

zo, weer een raadsel "ontmaskerd" flikker maar dicht heh

En jij bent psychiater ofzo???

:gaap: Ga toch fietsen man :z

Ik ga verder niet meer in op jullie domme en o zo 'stoere' reply's!

Ik weet wat er gebeurd is, en gelukkig zijn er hier ook nog mensen die wel snappen wat het moraal is!

Veel plezier in jullie zielige leventjes :flower: :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jezus... sommige mensen (o.a. die Draculov ;))zouden hier eens fatsoenlijk Nederlands moeten leren, wat een typ fouten zeg :/ :frusty:

Maar goed: on topic

Eendjes zijn top :lief: (y)

en inderdaad meer respect voor dieren kan geen kwaad :D
We stammen nota bene zelf van de apen af!!!!
Waarschuw beheerder
Jezus... sommige mensen (o.a. die Draculov ;))zouden hier eens fatsoenlijk Nederlands moeten leren, wat een typ fouten zeg :/ :frusty:

Maar goed: on topic

Eendjes zijn top :lief: (y)

en inderdaad meer respect voor dieren kan geen kwaad :D
We stammen nota bene zelf van de apen af!!!!

Waarschuw beheerder
Darculov haha (y) ja ik weet, ik hier voor uitkering zijn. hoe nederlans niet leer.

Oh ja slot er op slot er op!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoeren? Lekker!!
Waarschuw beheerder
Waarom een slotje??? :S
Er kan toch gewoon discussie gevoerd worden??
Bevalt het iemand niet, gaat deze iemand anders vervelen toch?
Waarschuw beheerder
Jezus... sommige mensen (o.a. die Draculov )zouden hier eens fatsoenlijk Nederlands moeten leren, wat een typ fouten zeg

wat een typ-fouten is een apparte zin....

Jij moet dus ook je smoelwerk houden! :[

en lunaticc-mens... de waarheid is hard hey ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:02:
Jah hoor, waarom zou ik in godsnaam zoiets gaan verzinnen Kom op zeg!

En trouwens.....

Was je erbij???

Nee dus, dus wie ben jij in godsnaam om daar over te oordelen!

oke, jou vader zat op de snelweg, draaide om, vloog over de vangrails heen, vroeg die zwaar agressieve psychopaat om even te stoppen en uit te stappen en sloeg hem toen knock out..... ja heel logisch....

misshcien een leuk idee voor later... je kan altijd nog sprookjesboeken gaan schrijven
Waarschuw beheerder
ik hier voor uitkering zijn

Jij vuile bloedzuiger/parasiet :[
Zie hier... je staat toch dichterbij de laagste levensvorm dan je zelf dacht hè??? :p
Waarschuw beheerder
Jij moet dus ook je smoelwerk houden

En als jij hem nou eens effe open houdt, hang ik hem er ondertussen effe bij je in whehehe ;p
Waarschuw beheerder
oke, jou vader zat op de snelweg, draaide om, vloog over de vangrails heen, vroeg die zwaar agressieve psychopaat om even te stoppen en uit te stappen en sloeg hem toen knock out..... ja heel logisch....

misshcien een leuk idee voor later... je kan altijd nog sprookjesboeken gaan schrijven

mahahah, inderdaad... zoals ik al zei: BULL-SHIT !

Waarschuw beheerder
Ferry is een n... ferry is een n... :p.

Kijk discussie voeren over iets ja. Maar hier valt weinig te discussieren behalve over de discussie zelf. Wat in houd. Slotje er op ja of nee. En ik ben voorstander van ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 24 mei 2005 om 16:03:
waarom willen mensen altijd alles dichtgooien met hun slotjes, ik snap dat niet...... als je er geen zin in hebt dan kijk je er toch niet meer naar??

als ik de speeltuin niet leuk vindt dan sloop ik hem toch ook niet, dan ga ik er gewoon niet heen.

ik vindt het echt een rare gewoonte

mee eens, dragunov.... jij kan dit topic verlaten wanneer je wilt
Waarschuw beheerder
Ja DAAAAAAGGGG Draculov!!!! ;p;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 16:15:
en lunaticc-mens... de waarheid is hard hey

Voorkant van een trein is harder, doe ons allemaal een plezier en probeer het uit ;)

Uitspraak van de raadsman op dinsdag 24 mei 2005 om 16:16:

Begrijpend lezen is voor sommige mensen (ja jij ja) nog steeds heel moeilijk!

Waarschuw beheerder
Ja, he leg me dan uit waar discusie over gaat dan doe ik gezellig mee 8)
Waarschuw beheerder
Mijn vader heeft een keer met zijn speed-boot een grote boot klemgevaren... en dat is nog niet alles, neen! daar zaten stomme mannen op, welke de intensie hadden op zeehondjes neer te hoeken.

Nou, daarna klom hij op die booit en vervolgde zijn weg naar de stuurhut, alwat daar gebeurde valt door niemand in twijfel te trekken :[

hij pakte de stuurman, trok een zeehonden-pels om zijn kop en gooide hem overboord..

Toen schoot zijn bemanning een harpoen in zijn kontje.

Het verhaaltje werd daarna uitgeblazen door de grote stoomtoeter van de boot!

Poeeeeeeehoe hoeeeee

dat zijn pas sprookjes Lunatic-mens :yes:

Oe hoe hoe hoe hoeeeee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:31:
Ja, he leg me dan uit waar discusie over gaat dan doe ik gezellig mee

Ik niet moeite doe voor soostrekker :[

Btw, was niet voor jou bedoeld, maar aangezien je dat niet snapt is het dus ook wel weer voor jou bedoeld!

Jij begrijp?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 16:32:
dat zijn pas sprookjes Lunatic-mens

Snotneus :gaap:
Waarschuw beheerder
Nogmaals;

DAAAAAAGGGG, DAAAAAAGGGG Draculov!!!!
Misschien jij niet begrijp? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 16:32:
Mijn vader heeft een keer met zijn speed-boot een grote boot klemgevaren... en dat is nog niet alles, neen! daar zaten stomme mannen op, welke de intensie hadden op zeehondjes neer te hoeken.

Nou, daarna klom hij op die booit en vervolgde zijn weg naar de stuurhut, alwat daar gebeurde valt door niemand in twijfel te trekken

hij pakte de stuurman, trok een zeehonden-pels om zijn kop en gooide hem overboord..

Toen schoot zijn bemanning een harpoen in zijn kontje.

verwar je je vader niet per ongeluk van die van loonatic?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:30:

kun je deze post nader toelichten?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:30:
Voorkant van een trein is harder, doe ons allemaal een plezier en probeer het uit

als iedereen er plezier van moest hebben zou hij het uit moeten proberen door jou er voor te gooien

Waarschuw beheerder
Jezus, jullie denken echt dat ik hier uitkering krijg... ghghhg hahaha ja.

1- Verhaal is misschien niet onwaar maar sterk overdreven. Het was denk gewoon normale weg.

2- Je gaat dan niet stoppen en iemand om de bek slaan. Haat roept haat op. Je schrijft de kent teken en geeft het door aan de politie of zo iets. Dieren mishandeling is misdaad in NL voor zo ver ik het weet.

3- Het lijkt dat mensen hier, geen gevoel voor humor hebben.

4- Als jullie hier normaal op ingaan is het prima (y)

Het spijt me als ik iemand hier beledigd heb maar he ik heb zo mijn afwijkingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 24 mei 2005 om 16:39:
als iedereen er plezier van moest hebben zou hij het uit moeten proberen door jou er voor te gooien

:O nee man, dan gaat de trein kapot :/

End of discussion!

Airheads!
Waarschuw beheerder
Hmzzz, inderdaad..

snotneus?
Ik ben net zo oud dan jou... ;) feit blijft echter dat jij een stuk stommer bent (y)

Uitspraak van LoenaTJIK :[ [APC] op dinsdag 24 mei 2005 om 16:30:

kun je deze post nader toelichten?

Iets defineren is voor haar niet weggelegd :(

Waarschuw beheerder
Na Tuinman jij hebt wel van God gekregen wat in normaal NL rationeel denken heet. Wat zou jij doen in een situatie dat wat loen verteld heeft.
Waarschuw beheerder
Mijn fout toegeven en claimen een dochter te zijn van Dick Laan :yes:

Waarschuw beheerder
He he dat is buiten de discussie! He wel bij blijven.

Gele kaart.. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:47:
Ik ben net zo oud dan jou...

:/

lijkt me vrij logisch ...

Waarschuw beheerder
het moet als zijn het moet als zijn :X

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:53:
het moet als zijn het moet als zijn

en wat nog meer???

Integratie gaat de goeie kant op ouwe (Y)

:p

Waarschuw beheerder
Jij jij he he sjonge kom op zeg.. Ha ha ha wat zijn we leuk!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:56:
Jij jij he he sjonge kom op zeg.. Ha ha ha wat zijn we leuk!

Ach jah, als ik toch niet geloofwaardig overkom, dan probeer ik het maar als cabaretier :/

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zien is geloven.
Je moet niet alles geloven wat je ziet!
Waarschuw beheerder
nou vertel...

dan moet worden gebruikt in de overtreffende trap.. of bedoel je dat niet?? of spring je daar nu op in, omdat je het eigenlijk niet weet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 16:47:
wat klopt er niet in deze zin???

Loser!

het feit dat loonatic terug moet vallen op grammaticale fouten van anderen en daarbij schelden zegt wel genoeg over haar slappe karrakter.
als ze de diskussie (die ze lang heeft verloren) niet meer aan kan gaat ze zo zielig doen.
Waarschuw beheerder
ooow, maar dat terzijde beste raadsman :9 Grammaticaal ben ik een stuk sterker hoor, wees gerust ;)

serveerster :S

doe mij een peking-eend (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de raadsman op dinsdag 24 mei 2005 om 17:00:
het feit dat loonatic terug moet vallen op grammaticale fouten van anderen en daarbij schelden zegt wel genoeg over haar slappe karrakter.
als ze de diskussie (die ze lang heeft verloren) niet meer aan kan gaat ze zo zielig doen.

:z

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 24 mei 2005 om 17:01:
serveerster

WTF is daar mis mee? :S

Toe maar even...
Waarschuw beheerder
hoor jij mij zeggen dat daar iets mis mee is....??

en maar lullen over begrijpend lezen... muts (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ennieweej :O zo schrijf je dat helemaal niet :/

Tuinman :gaap: en Raadsman :gaap:

Veel plezier nog met het mekaar in de reet kruipen (t zal de leeftijd wel zijn)

Ik ben hier weg

Ciao! :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahah na Tuinman is al beter als een cabartier
dan loena
Waarschuw beheerder
ja goedzo loena, zo veekl mogelijk gapende smilies gebruiken, dat zet je waardeloze woorden wel kracht bij....

mhuahahaha
Waarschuw beheerder
het zal de leeftijd wel zijn :( ahhhh

naai toch op gedrocht (y) ga lekker stripboeken schrijven met dat gezwats van je!

Serveerster!? collums bij de Telegraaf moet jij gaan schrijven :yes:
Waarschuw beheerder
eerst naar de purple-rain straks ;)

Breda en hup kom mee !!!!

Waarschuw beheerder
whhoh we won we won :respect: zo zie maar weer waarheid duurt het langst 8)
Waarschuw beheerder
Ja... ik ga trouwens naar de grass in Tilburg, anders krijgk tikken van die dierenvriendin hierboven, te weten, Restless :D

Later (y)
Waarschuw beheerder
die meisje is helemaal para, eerst leugens vertellen en dan als iemand iets zegt reageren met een domme smilie.
maar jullie moeten niet zo hard zijn, ze is een serveerster, daaruit kun je al opmaken dat ze niet zo slim is
Waarschuw beheerder
donateur
ow wat gezellig is het weer :Z