Partyflock

Forumonderwerp · 777848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik rij net ergens door de polder met de Volkswagen Transporter bus van me werk en vlak voor me steken ineens een groep eendjes over met mamma als laatst. Ik probeerde nog als een gek te remmen, maar helaas... In m'n spiegel zie ik de mamma eend als een gek in de rondte vliegen en springen rond om een paar hoopjes...

Gelukkig kwamen er nog 2 die het wel gehaald hebben wat later uit het gras achter mamma aan, maar voor de anderen is het helaas over en uit :(

:cry:

Godverdomme...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je kan ze in ieder geval beter plat rijden als raar gaan sturen sommige debielen rijden hun hele auto aan puin voor een kut eend

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zou dara juist trots op zijn, ik probeer altidj beesten dood te rijden

Waarschuw beheerder
aaaahhh moordenaar

Waarschuw beheerder
donateur
wees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Mn pa reed es een keer op de snelweg, en daarachter reed zo'n gast, en mn pa die remde, omdat er een moedereend met allemaal jonge eendjes overstak...

Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood :@

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden 8)

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man :@ zieke geesten!
Waarschuw beheerder
mag je pa blij zijn dat die gozer niet helemaal lijp was
anders had ie misschien je pa wel doodgestoken ofzo
want als ik achtervolgd zou worden zou ik echt wel wat pakken om mee te beuken ofzo

Waarschuw beheerder
ik ben op snelweg bijna een keer over de kop gegaan met de vrachtwagen door die ***beesten
de volgende keer rij ik er ook gewoon overheen
sorry maar mijn leven is meer waard dan die beesten
is goed voor ongelukken te maken, plotseling vol in de ankers te gaan op de snelweg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor je pa :respect:
Waarschuw beheerder
ik ben een keer met me fiets over een eenden kuiken heen gefietst. kwam vanuit t niets uit t gras.. :(
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
uhh lunatjik....

mag iki je pappie delen met je!!!
das een voorbeeld voor zijn kindertjes..haha

respect hoor!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
het leven is best hard ook voor eendjes

Waarschuw beheerder
Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood

Dat is echt ziek, ik had je pa graag mee geholpen.

Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook lief dat je in ieder geval nog probeerde hun leven te redden (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KALEUIL! op vrijdag 20 mei 2005 om 16:40:
mag je pa blij zijn dat die gozer niet helemaal lijp was
anders had ie misschien je pa wel doodgestoken ofzo
want als ik achtervolgd zou worden zou ik echt wel wat pakken om mee te beuken ofzo

Tjah, dat is een risico wat je neemt denk ik :S

Maar als ik zoiets zou zien, dan zou ik ook niet voor mezelf instaan hoor :no:

Misschien een erfelijke eigenschap ofzo :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 16:34:
ees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Mn pa reed es een keer op de snelweg, en daarachter reed zo'n gast, en mn pa die remde, omdat er een moedereend met allemaal jonge eendjes overstak...

Die gast achter mn pa, die reed om mn pa heen, draaide om, gaf gas, en reed ze EXPRES!!! allemaal dood

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man zieke geesten!

wat een flikker die vader van je, als ik een zondagsrijder zie haal ik die ook in... is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???[

Waarschuw beheerder
als ik eenden op de snelweg zie stamp ik echt neit meteen vol op de rem als er iemand achter me rijd want dat is vet gevaarlijk, een mensen leven vind ik nog belangrijker als een eenden leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 20:37:
als ik eenden op de snelweg zie stamp ik echt neit meteen vol op de rem als er iemand achter me rijd want dat is vet gevaarlijk, een mensen leven vind ik nog belangrijker als een eenden leven

Helemaal waar!!!
Nu alleen maar hopen dat je in je volgende leven geen eend word :D
Waarschuw beheerder
is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???

Ja maar ik lees dat die man na het inhalen weer omdraaide en daarna die eendjes doodreed dus volgens mij was het wel expres.

Vind het echt zielig!!

Waarschuw beheerder
Toen ik met me vrienden van een feest terug kwamen hadden we een kat geraakt. Op de snel weg!! :S :vaag: sjonge geloof nog steeds niks van

Waarschuw beheerder
eendjes zijn gewoon achterlijke wezens! gaan oversteken terwijl ze gewoon kunnen overvliegen:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
pff eendjes jah.. k ging met mn 1e rijles amper uit t parkeervak omda ze voor mn auto zaten :s
3e les gingen ze ook ff voor mij de autoweg op maarja toen kon k gelukkig remmen want er reed verder niemand
en laatst lagen dr al een paar dood aan de kant :(
Waarschuw beheerder
eendjes zijn gewoon achterlijke wezens! gaan oversteken terwijl ze gewoon kunnen overvliegen

He vetzak
O nee lekker geert :-p hahah

Pulletjes kunnen toch niet snel lopen of vliegen!
(K)

Waarschuw beheerder
dan moeten ze dat maar sneller leren!
Waarschuw beheerder
Kan een eend hoog vliegen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, die in Nijmegen wel, die in Purmerend ook?:P
Waarschuw beheerder
Ow ja ze kunnen over het water vliegen heheh vergeten! :bloos:

Waarschuw beheerder
in purmerend heb je altijd van die kutganzen die lopen te schijten boven je hoofd :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
echt vreselijk , een eende-familietje doodrijden, tuurlijk kan je niet altijd stoppen, en als dat dan niet lukt, heb je toch echt een ontzettend naar gevoel in je buik, OOK de mensen die hier vertellen dat ze er lol in hebben om een eendje plat te rijden, weet ik zeker :yes:

Waarschuw beheerder
ja,wie er lol in heeft moet zelf overgereden worden

Waarschuw beheerder
als ik een mug doodsla vind ik het daarna ook zielig :'(
Waarschuw beheerder
Is ook zielig hoor want zo beestje heeft tenslotte ook het recht gekregen om te leven!

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk kunnen eenden vliegen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 20:33:
wat een flikker die vader van je, als ik een zondagsrijder zie haal ik die ook in... is het niet in je opgekomen dat die goede man die beesten niet had gezien omdat je pa ervoor reed???[

Uhhh, die vent reed om mijn pa heen, draaide de auto, gaf vol gas om over die eenden heen te rijden, anders had mn pa dat niet gedaan natuurlijk, even beter lezen voortaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mooi kut jong, kun je nix aan doen..

K ben chauffeur en heb al een schaap te pakken gehad die zomaar overstak.. Eenden die gewoon tegen ja aanvliegen..
Al een x een wild zwijn in Duitsland, kon m met de truck de ene nog net ontwijken, maar de andere azelde ff en sprong zo onder me trailer...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 16:34:
wees maar blij dat je mn pa niet tegengekomen bent ...!

Dus mn pa achter die gast aan, heeft m klem gereden, die gast kwam uit de auto, en mn pa heeft m K.O. geslagen en is weggereden

*bravo!!!*

zulke gasten moeten ze martelen man zieke geesten!

"mensen" zoals jou vader kan de werekdn missen als kiespijn, die bemoeizuchtige freak....... aks hij ahcter mij aan zou komen verneukte ik zijn gezicht met de electrische auto-aansteker

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb een keer een babyolifant overreden met mijn fiets.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tja als ik de verhaal van de eende doder moet geloven.

Het dan wel zo dat..

1 eenden
2 katten
3 negers
en dan mensen. Nee kan toch niet :D

Waarschuw beheerder
Al die mannetjes die met leuke verhaaltjes komen over die pa van die gast zou ik zelf graag even willen bewerken. Wat zijn jullie voor trieste klootzakken joh. Jullie snappen er echt niets van, zonder jullie zou deze wereld er een stuk beter uitzien.
Waarschuw beheerder
Dat vind 'k echt zo zielig altijd :Frusty:, je hebt dan gelukkig nog mensen die stoppen (y)! Maar je hebt ook van die gekke die er op kicken om 'n eendje ofwat over te rijden :@:'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en dan klapt er 1 met 70 km per uur bij je achterop. schiet je naar voren en zijn de eendjes alsnog dood en jij zit voor de rest van je leven in een rolstoel.
Waarschuw beheerder
Goed bezig:N. Lekker mensen klemrijden en ko beuken in het verkeer. Fustraties moet je voor je houden in het verkeer want je brengt anderen en jezelf in gevaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Frustratie's :S

Dit is gewoon iemand aanpakken op zijn belachelijk/ziekelijke gedrag. Dat zouden mensen vaker moeten doen. Dus als jij ziet dat iemand dieren met opzet doodrijd dan denk jij: ach... en gaat weer verder.

En even ter info ik had al gekeken of er niemand achter me reed anders kun je idd niet remmen in zo'n geval.
Waarschuw beheerder
ik heb het ook vaak maar gelukkig nog nooit wat gerakkt!
Waarschuw beheerder
katte hebbe aantrekkings kracht op mij auto ik weet nie hoe t komt :S:S
maar ze kenne wel wa hebbe want vaak lope ze wel weer even vrolijk verder als ik er tege aan gebutst ben
Waarschuw beheerder
omdat iemand een eendje dood rijdt ga je maar even de "held" uithangen en daarbij creeer je de meest gevaarlijke situaties.
als ik zou zien dat jou pa iemand sloeg langs de weg zou ik hem aanrijden, agressie in het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
bruut...ik heb ook wel eens overstekende dieren gehad voor de auto en ik heb altijd nog een "ongeluk" kunnen voorkomen.
laatst bijna verongelukt door een troep ganzen die gewoon oversteken alsof ze je niet zien,die beesten zien volgens mij helemaal geen auto's.
of katten...die springen je precies voor de auto,als ze dan ff wachten met springen of eerder waren gesprongen...nee,ze moeten juist als jij er aan komt springen/rennen?
aangezien ik een dierenvriend ben zou ik het mezelf niet kunnen vergeven denk ik...ffies dan.
heb wel eens meegemaakt/gehoord dat mensen opzettelijk proberen dieren te overrijden...hoe ziek ben je dan?