Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival??? Ik vin het ONZIN!!! 
| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00 |
Ja maar er is mij vertelt dat er egt wel hardstyle gedraaid gaat worden en als we 1 ding niet willen op een hardcore festival dan is het wel clubkutjes
Dus waar haal jij vandaan dat er hardstyle gedraaid wordt? Toch niet vanwege het feit dat The Prophet, Dana, Prophet, Gizmo en Yves the Ruyter daar gaan draaien he? Als je niet eens weet dat hun begonnen zijn met hardcore verdien je het niet eens om daar naartoe te gaan.
Inderdaad! Op Yves the Ruyter na heb ik ze vaak genoeg gezien op hardcore feesten, dus waarschijnlijk draaien ze echt (bijna) geen hardstyle. En ook al wordt het er wel gedraaid, waar maak je je druk om als je naar de rest van tenten kijkt
want ik dacht eindelijk is geen last te hebben van huppelkutjes die iedere keer in de weg staan en iedere keer lopen te zeiken van HE KEN JE NIET UITKIJKEN als je aan het pogoen bent maarja weer pech dus
Ik vind het egt kut dat er hardstyle gedraaid word
want ik dacht eindelijk is geen last te hebben van huppelkutjes die iedere keer in de weg staan en iedere keer lopen te zeiken van HE KEN JE NIET UITKIJKEN als je aan het pogoen bent maarja weer pech dus
wat zeikt iedereen...
het is toch een FREEstyle area?
maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area
Ff iets anders: hoe is t in Enschede met t beleid? Zero-tolerance? Of doen ze daar ook niet zo moeilijk?
alsk je zie pogoen schop ik je onderuit
pogo doe je maar thuis...
kansloos figuur
Ja er wordt hardstyle gedraaid, en ik heb ook betrouwbare bron gehoord dat Tiësto als special act op de mainstage komt..
Dus, als je 'hardcore to the bone' bent, lekker thuisblijven
Zolang het volume laag staat van die hardstyle en ik hardcore hoor is er geen probleem.. als dat niet het gaval is wordt ik manisch!!!laatste aanpassing 7 juni 2005 13:58
Uitspraak van Terreur aan de Voordeur!¡!¡!¡ op vrijdag 20 mei 2005 om 18:31:
ach de terror-uber-alles-kindertjes die kunnen die muziek niet waarderen! Enige wat ze zien is darkcore en terror en als Akira en Noizefucker maar draaien he! Jeeee
Heb jij er ff niks van begrepen...oldskool-zeikerdje.
SANDERS NL...
Jij bent een kansloos figuur...
Praat niet teveel meej met die trancekutjes.
kunnen hier toch discussieren ofniet
omdat pavo enzo in die freestyle staan, nou die gaste kenne echt wel een potje beuke! Hun zijn allemaal begonne met hardcore ...................
Nou sorrie ik bladerde nog ff terug door deze topic...... Maar dit slaat toch wel alles. Dominator is een hardcore festival, de enige rede die ik kan bedenken waarom Triesto zou komen is om rotte eieren en tomaten te vangen.....laatste aanpassing 7 juni 2005 12:41
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival??? Ik vin het ONZIN!!!
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt...zó ongeveer alle Dj's op de Freestylestage staan komen uit het begin vd hardcore-scene Dat deze DJ's nu andere muziekstijlen preferen betekent niet meteen dat ze hier ook hardstyle gaan draaien....als je ze erop uitzoekt vindt je nog steeds partys waar deze ouwe Hardcore Heroes hun ouwe shit neerzette, ouwe
Als ik ga, verheurg ik me op Dano (beatclub-sound)
Isaac en gizmo met Baby Boom en Pavo House Of Hell, ofwel gabber, en Lady Dana Tunnel of Terror
Pogo hoort gewoon op 'n feest en juh kan der
zelf voor kiezen om er tussen te gaan staan..!!
Ze moeten gewoon een 'Tunnel Of Terror' neerzetten!
Dan kan juh mooi de kutjes van de gabbers afscheiden..
presies zoals het hoort.
ik zie liever meer "clubkutjes" op een feest dan van die helga's die aan het rond stampen zijn..
Ja heb je helemaal gelijk in, ik zie dan ook liever "clubkutjes". Maar ik denk dat er zowiezo wel veel "niet" gabbers zullen rondlopen, en is dat erg.....
Pogo hoort gewoon op 'n feest en juh kan der
zelf voor kiezen om er tussen te gaan staan..!!
Ze moeten gewoon een 'Tunnel Of Terror' neerzetten!
Dan kan juh mooi de kutjes van de gabbers afscheiden..
presies zoals het hoort.
waarschijnlijk net je vbo diplomaatje binnen he kerel
echt je bent een loser met vooroordelen net of elke mongool die pogo leuk vind vbo heeft of elke gast die lonsdale draagt vbo heeft jij moet echt nog veel leren en je kunt niet eens voor je standpunt opkomen je bent veranderd omdat er een paar het verzieken pff ik heb er geen woorden meer voor
ja anders heb je alleen maar van die KUT muziek snap je
Hoop echt voor je (en voor mezelf) dat ze die sound te gehoren gaan brengen maar heb er niet zo veel vertrouwen in eerlijk gezegd
Gewoon hakken en bek houden.
maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area laatste aanpassing 20 mei 2005 18:32
ga gewoon naar de area die jij leuk vind.doe niet zo fucking moeilijk!!!
liever een paar clubkutjes dan die figuren zoals jij,
Als jullie wisten wat pogo was dan zaten jullie hier niet,dan lagen jullie allemaal in het ziekenhuis met al je botten gebroken,no good pogo without broken bones!!!!!!Liever een goeie pogo op een feest dan als een paar snipsnoppers in een hoekie gaan staan en met je handjes gaan zwaaien,yo yo yo yo yogho yo yogho.Hard to the MOTHERFUCKING CORE
Sinds wanneer gaat het IQ de min in?? Ik denk dat deze (+ nog veel meer)uitspraak naar het absolute nul-punt gaat. Wat een zieltjes bestaan er nog op deze aardkloot.laatste aanpassing 18 juli 2005 15:16
vroeger (toen twix nog raider was) deden we niet moeilijk gingen we gewoon los nu is wiet voor negers en mssl is een joods woord maar die mensuh boren wel pep in hun neus. Al die regels al dat gezeik gewoon los daar s hardcore voor gemaakt hakkuh & feesten niet meer niet minder ......... en pogo (stoepzitterdans) ik drink bier en dat moet in me mond niet op de grond.laatste aanpassing 6 juli 2005 01:00
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival???
Deze mensen draaien zeer zeker geen hardcore...
Ga je ook lopen huilen dat er een classics area is?
100% Isis
Ambient Daan
JayDee
Miss Monica
Paul Jay
Per
Is er eindelijk een Hardcore Festival waar aan (bijna) iedereen gedacht is (voor iedereen is er wel een act of een aantal dj's die hij/zij wil zien), is het nog niet goed.. Kom dan gewoon niet
ofnie.. zeiken doede maar op de plee.. ieder ze eige ding en ieder ze eige area.. pogo'ers, have fun, clubkutjes, have fun.. ik stuiter gewoon lekker tusse alle area's rond tot ik me perfecte stekkie heb gevonde..
en nou KAPPE MET ZEIKE anders blijf je maar thuis
W8 tot jullie ouder zijn..dan kom je na Hardstyle / Techno
Uitspraak van ParaSletje op vrijdag 20 mei 2005 om 18:31:
maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area laatste aanpassing 20 mei 2005 18:32
Fuck the classic and the Roots. Waarom niet een tent erbij van MEGARAVE & HELLRAISER, of beide. Waar is de tent terror/speedcore dan. Darkcore noem ik geen terror of speedcore. Met andere woorden, keuze genoeg op hardcore gebied en geen fucking kutstylemusic.
HouseQlassics en Roots is achterbakse tering softie muziek dat niet op dit festival thuis hoort. Flapdrollen house net zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
HouseQlassics en Roots is achterbakse tering softie muziek dat niet op dit festival thuis hoort. Flapdrollen house net zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.
vind het vaag dat ze zeggen alleen hc people, feest is voor iedereen, klaar
Rellen op Festival
Ik heb niets tegen andere soorten muziek, welke dan ook, maar ik heb hier nu 5 boekjes liggen van Dominator en er staat toch duidelijk voorop DOMINATOR, THE HARDCORE FESTIVAL.
Ik heb niets tegen andere soorten muziek, welke dan ook, maar ik heb hier nu 5 boekjes liggen van Dominator en er staat toch duidelijk voorop DOMINATOR, THE HARDCORE FESTIVAL.
Een beetje veel dom en een beetje erg vreemd, die andere niet hardcore muziek. Al heb ik er niets op tegen.