Partyflock

Forumonderwerp · 777679
Betreft: evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00
Waarschuw beheerder
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival??? Ik vin het ONZIN!!! :D

Waarschuw beheerder
voor de clubkutjes die waarschijnlijk ook komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wel dom ja als ze het puur een hardcore feest willen houden vind ik ook dat ze er geen hardstyle moeten gaan draaien...

beetje minpunt dan :/
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk noemt men het hardstyle, maar zal het wel zijn vanwege houseclassics!
Waarschuw beheerder
meer stylen = meer bezoekers = meer winst :)

Waarschuw beheerder
donateur
wara maak je je druk om:S:S
en er zla niet veel hardstyle gedraait worden in die tent!

maare ook al was het zo zijn evengoed nog 5 tenten met hardcore

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeker een trieste zaak, zou voor mij een rede zijn om niet te gaan..
Waarschuw beheerder
donateur
lekker belangrijk, shit wat boeit dat nou :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
.....

rede 2: shockers
Waarschuw beheerder
Freestyle area mensen waar techno gedraaid wordt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 mei 2005 om 21:37:

Ja blijf jij maar lekker thuis.
Waar maak je je druk om vent!
Waarschuw beheerder
als dat een rede is om niet te gaan lekker thuis blijve dan
Waarschuw beheerder
waarom zou er hardstyle gedraaid worden??????
hoe komen jullie daaraan??
omdat pavo enzo in die freestyle staan, nou die gaste kenne echt wel een potje beuke! Hun zijn allemaal begonne met hardcore ...................
Waarschuw beheerder
Ja maar er is mij vertelt dat er egt wel hardstyle gedraaid gaat worden en als we 1 ding niet willen op een hardcore festival dan is het wel clubkutjes :D

Waarschuw beheerder
donateur
voor de clubkutjes die waarschijnlijk ook komenlaatste aanpassing 19 mei 2005 21:28
Ja sorry, waarschijnlijk kom ik ook!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SSmits op donderdag 19 mei 2005 om 22:03:
Ja maar er is mij vertelt dat er egt wel hardstyle gedraaid gaat worden en als we 1 ding niet willen op een hardcore festival dan is het wel clubkutjes

Q-Lonsdale's favoriete DJ's

Balistic

Dana

Daniele Mondello

Deepack

Hardheadz

Luna

Pavo

The Prophet

Super Marco May

Technoboy
Waarschuw beheerder
:respect:
die gasten gaan echt geen hardstyle draaien, misschien 1 plaatje tussendoor... nou, als dat al je feest verpest in een area waar je niet eens bent... dan ben je wel erg diep gezonken...:S:S

id, pavo, dana etc zijn allemaal begonnen met hc dus.....
Waarschuw beheerder
donateur
Check out nieuwsbericht:

Op zaterdag 30 juli is het recreatieterrein Het Rutbeek bij Enschede het domein van 8 live-acts en 73 DJ’s. De datum was al bekend, de locatie eveneens en wat de opzet wordt van het eerste serieuze hardcorefestivalter wereld zal inmiddels ook wel duidelijk zijn.

Dus waar haal jij vandaan dat er hardstyle gedraaid wordt? Toch niet vanwege het feit dat The Prophet, Dana, Prophet, Gizmo en Yves the Ruyter daar gaan draaien he? Als je niet eens weet dat hun begonnen zijn met hardcore verdien je het niet eens om daar naartoe te gaan. :X :X
Waarschuw beheerder
Tja de kans lijkt me groot dat er OOK hardstyle gedraaid wordt , maar dat is ook net de opzet van de B2S area ;)

Geen pure hardcore area maar een aanvulling , voor de liefhebbers , ben je dat niet genoeg andere keus lijkt me ;)

Waarschuw beheerder
Ja waarom?!

Niet dat ik ga, maar hardstyle is gewoon kut

:[
Waarschuw beheerder
Ik verwacht niet dat er (veel) hardstyle gedraaid gaat worden. Boeit me trouwens ook niet. Er zijn zoveel leuke tenten en goede dj's dat ik niet eens tijd heb om ook maar ergens een glimp van hardstyle op te vangen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 19 mei 2005 om 22:52:
Dus waar haal jij vandaan dat er hardstyle gedraaid wordt? Toch niet vanwege het feit dat The Prophet, Dana, Prophet, Gizmo en Yves the Ruyter daar gaan draaien he? Als je niet eens weet dat hun begonnen zijn met hardcore verdien je het niet eens om daar naartoe te gaan.

Inderdaad! Op Yves the Ruyter na heb ik ze vaak genoeg gezien op hardcore feesten, dus waarschijnlijk draaien ze echt (bijna) geen hardstyle. En ook al wordt het er wel gedraaid, waar maak je je druk om als je naar de rest van tenten kijkt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shivers op donderdag 19 mei 2005 om 23:35:
Inderdaad! Op Yves the Ruyter na heb ik ze vaak genoeg gezien op hardcore feesten, dus waarschijnlijk draaien ze echt (bijna) geen hardstyle. En ook al wordt het er wel gedraaid, waar maak je je druk om als je naar de rest van tenten kijkt

:respect: De rest van de line up is om van te :kwijl: dus wat boeit het als er een paar dj´s hardstyle gaan draaien? Dan blijf je daar toch lekker weg. En het wordt niets voor niets gepromoot als enigste hardcore feest. ;)
Waarschuw beheerder
vol gas...
ai dubai!!!!!

brek'n en angoan ;p;p

van de party ja zowiezo.....gewoon lekker hakkuh daaro
owowowowowow komt nooooooit meer goed!!!!!!!! :d:d:d:d

Waarschuw beheerder
tja ach der is toch wel meer hardcore en skijt gewoon neit kijken naar die mensen die jij clubkutte noemt....want der zijn ook wel genoeg mensen die er zo uitzien en die van hardcore houden;)
Waarschuw beheerder
donateur
:O hardstyle? waar staat dat???

op Dominator moet iedereen gewoon hakkuh!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Freestyle is geen hardstyle :/

Komen er misschien nog geen lonsdalekutjes met half haar ... Met Clubbies kun je nog praten :o ...

Die Lonsdale snolletjes zijn de hele dag bezig met stoer te zijn b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zoiezo gezeik ja....ook grote bek over Hip hop blabla...maar wel uit hun dak gaan op hardcore rmxes van Run DMC :S
Vind je hardstyle niks? Dan ga je toch ergens anders staan ;)
Simpel toch ;)
Waarschuw beheerder
jah idd je kan toch in andere zaal gaan staan

Waarschuw beheerder
Wat boeit dat nou man :s
Je hoeft toch niet persee in die tent te staan ofzo

Waarschuw beheerder
Ik hoorde da ze ook trance gingen draaien egt fucked up men! :P:P:P:P:P

TUURLIJK WORDT DAT ALLEMAAL NIET GEDRAAID WORDT 200% VET BEUQEN OP HARDCORE!!!!!!! :D

Waarschuw beheerder
ik wou zeggen anders noemen ze het niet "het eerste serieuze hardcorefestival ter wereld".

Waarschuw beheerder
wtf boeit dat, als je geen hardstyle wil horen blijf je gwoon uit de buurt bij die tent, hardcore genoeg :yes:
ja tog?!

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik ook:yes::P
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk noemt men het hardstyle, maar zal het wel zijn vanwege houseclassics!

idd. De eerste early Rave en oldschool kan al bijna niet meer vergeleken worden met hardcore...voor deze tijd klink het gewoon als een soort clubhouse..maar tis toch echt de basis van het hedendaagse hardcore.

@topicopener: En dan nog...je denkt toch niet dat Dana en Pavo hardstyle gaan draaiien...deze namen zijn toch echt met harcore begonnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

je bent niet verplicht om naar die tent/area te gaan heur :S

en anders blijf je toch lekker thuis 8)

@topicopener: En dan nog...je denkt toch niet dat Dana en Pavo hardstyle gaan draaiien...deze namen zijn toch echt met harcore begonnen.

ze zijn met hardcore begonnen jah,maar tegenwoordig draaien ze (over het algemeen) alleen nog maar fardstyle,nepperds :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
flikker op joh, hun hadde na zoveel jaar gewoon zin in wat anders.
En heb paar maanden terug Pavo gehoord in de plaatselijke tent ging ie hardcore draaien :kwijl: was gruwelijkkkkk
Waarschuw beheerder
Ik vind het egt kut dat er hardstyle gedraaid word :@
want ik dacht eindelijk is geen last te hebben van huppelkutjes die iedere keer in de weg staan en iedere keer lopen te zeiken van HE KEN JE NIET UITKIJKEN als je aan het pogoen bent maarja weer pech dus :S

maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bier: Para :bier: op vrijdag 20 mei 2005 om 18:31:
want ik dacht eindelijk is geen last te hebben van huppelkutjes die iedere keer in de weg staan en iedere keer lopen te zeiken van HE KEN JE NIET UITKIJKEN als je aan het pogoen bent maarja weer pech dus

:S Hun moeten uitkijken? Jij moet uitkijken met je gepogo. Pogo is voor watjes die niet kunnen hakkuh! :frusty:
Waarschuw beheerder
omg meneer met zijn pogo ga naar concert van metallica ofzo... ga daar lekker pogo
Waarschuw beheerder
Jonge jonge zeg..als je niet weet dat Dana,Yves de Ruyter (en die andere die nu voornamelijk hardstyle draaien en produceren) vroeger ook begonnen zijn met early rave en oldschool en weet ik hoe je het allemaal wilt noemen waar ben je dan de afgelopen 12,5/13 jaar geweest?
Dominator word het festival waar alleen maar hardcore word gedraaid en geen hardstyle of wat anders.Kortom ouderwets HAKKUH!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het egt kut dat er hardstyle gedraaid word
want ik dacht eindelijk is geen last te hebben van huppelkutjes die iedere keer in de weg staan en iedere keer lopen te zeiken van HE KEN JE NIET UITKIJKEN als je aan het pogoen bent maarja weer pech dus

haha, wat denk je nou? Dat als er 1 dj hardstyle draait het meteen wemelt van mensen die daar voor komen?
en over huppelen gesproken: pogo :s
gemiddelde hardcoreliefhebber/gabber irriteert zich ook mateloos aan dat zielige gedoe
Waarschuw beheerder
Ik ben absoluut niet voor Hardcore, zal het daarom ook niet bezoeken, alhoewel de opzet om zo'n festival te houden een super idee is. Ik lees hier nu dit topic, en zie daar iets staan over Hardstyle, dat interesseert me wel, nu open ik dit topic, en zie ik me toch een aantal kansloze berichtjes :/

Mensen, je hebt 7 area's, je ziet een paar Hardstyle namen staan, gaan ze meteen zeggen dat er Hardstyle gedraaid wordt, en dat het maar klotemuziek is enzo. Naja, iedereen eigen smaak natuurlijk, maar wat een onzin. Het staat nerges beschreven, maar als je dat dan al meteen denkt, errug dom. Zoals al vaker hierboven staat aangegeven zijn de meeste dj's begonnen met Hardcore, waarna ze later zijn overgestapt naar een andere stijl. Waar maak je je eigen druk om! Je hebt volgens mij zat andere namen om op te vermaken! Ik kan me trouwens ook absoluut niet voorstellen dat er "veel" Hardstyle gedraaid wordt daaro, ik denk eerder een plaatjet tussendoor, net zoals er waarschijnlijk ook wel wat harde Techno knallertjes voorbij zullen komen, achja, mensen die meteen zeuren hou je er altijd bij :frusty:

En dan hierboven zag ik dit:

Ik denk dat je moeder heel trots op je is :no:

Achja, sorry moest het even kwijt :kots:

Voor de rest, laat je lekker gaan :P

Waarschuw beheerder
wat zeikt iedereen...
het is toch een FREEstyle area? :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 mei 2005 om 16:52:
wat zeikt iedereen...
het is toch een FREEstyle area?

tsjah, ik zie t probleem ook niet hoor
je hoort mij toch ook niet zo zeiken als ze op een hs feest gaan afsluiten met wat hardcore:S:S

maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area

en ga jij maar lekker terreur aan de achterdeur houden...
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Dus waar haal jij vandaan dat er hardstyle gedraaid wordt? Toch niet vanwege het feit dat The Prophet, Dana, Prophet, Gizmo en Yves the Ruyter daar gaan draaien he? Als je niet eens weet dat hun begonnen zijn met hardcore verdien je het niet eens om daar naartoe te gaan.

100% mee eens, en daar komt nog eens bij dat al die "hardcore-liefhebbers" die hier roepen dat ze zo terror zijn, en geen hardstyle willen horen op "hun" feest, en geen clubkutten willen blabla, maar weer eens moeten opzoeken waar hardcore ook alweer voor staat!!! :

RESPECT,VERDRAAGZAAMHEID en vooral SAMEN EEN FEESTJE BOUWEN ONGEACHT VOORKEUR VOOR WAT DAN OOK!!

DAT IS HARDCORE!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tsja, iedereen janken hier, en op t feest merk je dr toch nix van ;P
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
dana, pavo etc zullen hopelijk niet met hardstyle aankomen! wil hun wel weer eens hardcore horen draaien.. en als er echt hardstyle op dominator zou komen waarom staat dit er dan:

Muziekstijlen
darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, speedcore, terror
Waarschuw beheerder
het lijkt mij een mooi feestjuh!!!

hardstyle/hardcore watever!!!

beide is mooi!!!

dus dubbel feest:P

:bounce:

Waarschuw beheerder

alsk je zie pogoen schop ik je onderuit :devil:
pogo doe je maar thuis...

kansloos figuur :/
Waarschuw beheerder
donateur
ja waar haal je het vandaan ?????

Thunderdome
Nederlands succesvolste hardcorefeest hoeft eigenlijk geen uitleg. Iedereen weet waar Thunderdome voor staat ook al heeft het feest de laatste jaren duidelijk een verandering ondergaan naar het meer industriële werk. In die hoek zullen de hardcoreliefhebbers de programmering van de Thunderdome area op Dominator ook moeten zoeken. Een bont internationaal gezelschap waarbij de Italianen en de Nederlanders domineren maar de lieftallige Daisy en geluidsterrorist Delta 9 toch ook de nodige bezoekers zullen aanspreken.

Vince 🇳🇱
Endymion 🇳🇱
Daisy 🇫🇷
Live: Art of Fighters (It)
Re-Style 🇳🇱
Armageddon Project (It)
Evil Activities 🇳🇱
Delta 9 🇺🇸
The Stunned Guys (It)
Live: Noize Suppressor (It)
Placid K (It)
DJ Manga 🇳🇱
DJ Sceletor 🇳🇱

Masters of Hardcore
Sinds het eind van de jaren negentig heeft Masters of Hardcore een steeds groter publiek voor zich weten te winnen en vandaag de dag is het feest de onbetwiste publiekstrekker in de scene. De sound van Masters of Hardcore is niet in een hokje te duwen. Net als de succesvolle cd-serie is het een mengelmoes van party- en industriele sounds. Het streven is alleen het beste te brengen van alle stijlen binnen de hardcore en daar slaagt Masters of Hardcore keer op keer in. Natuurlijk ontbreken vaste waarden op de Masters feesten als Outblast en de live-act Angerfist niet en staat er met Paul Elstak, Neophyte en Headbanger ook de nodige ervaring op het podium. Toch vallen ook de nieuwe namen aan het front op en vernieuwing is belangrijk. Ook op Dominator!

Outblast 🇳🇱
Paul Elstak 🇳🇱
Live: Angerfist (It)
Nosferatu 🇳🇱
Live: Neophyte 🇳🇱
Ophidian 🇳🇱
Miss Flower 🇨🇭
Headbanger 🇳🇱
Dione 🇳🇱
Tommyknocker (It)
DJ D (It)
Day-Mar 🇳🇱
T-Junction & Osiris 🇳🇱

Houseqlassics
Je zou het soms vergeten maar hardcore gaat al zo’n beetje het 15e levensjaar in. Dat zijn minstens drie generaties feestgangers en waarschijnlijk nog wel meer. Voor de sound van de eerste 5 jaar, dus grofweg tot 1996 heeft Q-dance sinds het begin van haar bestaan Houseqlassics in het leven geroepen. Nagenoeg elke editie ging uitverkocht want het is leuk om af en toe de trip down memory lane te maken. Een reis terug naar een tijd die je moet koesteren want hij was uniek en komt nooit meer terug. Behalve dan op zo’n dag als 30 juli bij de Houseqlassics area op Dominator. Oh ja, dat Human Resource op Dominator moest optreden was natuurlijk duidelijk!

The Prophet 🇳🇱
Live: Human Resource ft. Predator 🇳🇱
Digitalboy (It)
Franky Jones (Be)
Flamman & Abraxas 🇳🇱
DJ Bountyhunter (Be)
DJ Stanton 🇳🇱
Waxweazle 🇳🇱
Beastyboy&Davinci 🇳🇱
Champ-E-On 🇳🇱
Petrov 🇳🇱

Mindcontroller
Over het ophalen van herinneren gesproken. De meningen zullen erover verdeeld zijn want tegenwoordig is hardcore weer enorm populair maar de echte hoogtijdagen waren toch de jaren ’96-’99. Toen was er elk weekend wel een feest voor meer dan 5000 bezoekers. De platenlabels verkochten zich suf, iedereen liep in longsleeves met naam en beeldmerk van de favoriete DJ of label en Australian, Cavello, Nike en Carlo Colucci hebben nooit meer zoveel verdiend aan jongeren als in die dagen. Ook die tijd en de hardcore van toen komt aan bod op Dominator. Mindcontroller is hét ‘early rave’ concept vandaag de dag en dus staan alle helden van weleer op de line-up om de sound van toen terug te halen op Dominator.

Weirdo 🇳🇱
Bass D & King Matthew 🇳🇱
Buzz Fuzz 🇳🇱
Live: G-Town Madness 🇳🇱
Scott Brown (gb)
Live: Shadowland Terrorists 🇳🇱
Rob Gee 🇺🇸
Chosen Few 🇳🇱
Live: Rotterdam Terror Corps 🇳🇱
The Viper 🇳🇱
Dr. Rude 🇳🇱
DJ J.D.A 🇳🇱

Darkcore
We kregen natuurlijk vragen binnen van de liefhebbers van het allerhardste werk. Gaat er op Dominator ook gesnoeid worden? Komen er ook DJ die boven de 180 draaien en nog sneller? Domme vragen bestaan niet maar het antwoord hierop had men ook zelf wel kunnen bedenken. Uiteraard is er op Dominator ook een plaats voor het hardste van het hardste. In de darkcore area staat weer een bataljon slagers met geslepen instrumenten klaar om de boel te terroriseren. Deze klasbakken draaien niet voor gevoelige zieltjes, dat moge duidelijk zijn.

The Producer (gb)
Destroyer 🇮🇹
Drokz 🇳🇱
D-Spirit 🇳🇱
Tieum 🇫🇷
D-Passion 🇳🇱
Negative A 🇳🇱
The Outside Agency 🇳🇱
Lenny Dee 🇺🇸
Akira 🇳🇱
The Wishmaster (It)
Unexist (It)
PartyRaiser 🇳🇱

Freestyle by B2S
Zeven area’s, maar toch een ander geluid overal. Is dat mogelijk? Wel als je de DJ’s hun eigen ding laat doen en er zijn genoeg DJ’s die het heerlijk vinden om alles door elkaar te draaien. Of dat nu hardcore met harde techno is of oldschool met de UC stijl. In de door B2S gehoste Freestyle area bestaan geen hokjes. Alles kan en mag en niets moet, zolang er maar een harde beat inzit. En hier staan DJ’s die zo veelzijdig zijn dat ze alles kopen en draaien wat ‘pompt’ en kwaliteit heeft. Grote kans dat Freestyle één van de muzikaal interessantste area’s wordt. Waarschijnlijk niet het hardste of het drukste, maar veel het meest veelzijdige deel van Dominator waar het de muziek betreft.

Dana 🇳🇱
Rob&MC Joe 🇳🇱
Pavo 🇳🇱
DJ Isaac 🇳🇱
Panic 🇳🇱
Yves deRuyter (Be)
Pila & The Scientist 🇳🇱
Gizmo 🇳🇱
Dano 🇳🇱

Roots (chill-out)
Huh? Dominator was toch 100% hardcore? Ja en nee… In de zevende area zal geen hardcore gedraaid worden. Er moet ook een plaats zijn om even op adem te komen van al dat geweld eromheen. En dat doet Dominator door een Roots area in te richten. Daar hoor je net als vroeger de classics die aan de basis hebben gestaan van de hardcore. Minder hard dan HouseQlassics maar wel bevolkt door de DJ’s die ook altijd op de line-up stonden van de chill op hardcorefeesten in locaties als Sporthallen-Zuid, Kardinge of de IJsselhallen. Terug naar de roots van de dance dus.

Paul Jay 🇳🇱
Per 🇳🇱
100% Isis 🇳🇱
Ambient Daan 🇳🇱
Robin ‘Jay Dee’ Albers 🇳🇱
Miss Monica 🇳🇱

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cremator op maandag 23 mei 2005 om 12:47:
RESPECT,VERDRAAGZAAMHEID en vooral SAMEN EEN FEESTJE BOUWEN ONGEACHT VOORKEUR VOOR WAT DAN OOK!!

DAT IS HARDCORE!!!!!!

Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Hehe, nou was ik afgelopen zaterdag even langs gegaan bij Luna en toen ging men veruit het meest los tijdens de laatste anderhalf uur Hardcore. :)

Dana heeft overigens de laatste tijd vaker Hardcore gedraaid ook weer. Pavo is nog steeds een oldskool-meester natuurlijk. Lijkt me dat Gizmo en Isaac ook geen hardstyle platen pakken tijdens dit feest. Lijkt me niet dat je zo'n groot risico wilt nemen....
Waarschuw beheerder
Wat maakt t allemaal uit! Get a life!! Je gaat toch gewoon naar de tent/ area die je t meest aanspreekt..

Ff iets anders: hoe is t in Enschede met t beleid? Zero-tolerance? Of doen ze daar ook niet zo moeilijk?
Waarschuw beheerder
Ja er wordt hardstyle gedraaid, en ik heb ook betrouwbare bron gehoord dat Tiësto als special act op de mainstage komt..:o

Dus, als je 'hardcore to the bone' bent, lekker thuisblijven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Freestyle by B2S
Zeven area’s, maar toch een ander geluid overal. Is dat mogelijk? Wel als je de DJ’s hun eigen ding laat doen en er zijn genoeg DJ’s die het heerlijk vinden om alles door elkaar te draaien. Of dat nu hardcore met harde techno is of oldschool met de UC stijl. In de door B2S gehoste Freestyle area bestaan geen hokjes. Alles kan en mag en niets moet, zolang er maar een harde beat inzit. En hier staan DJ’s die zo veelzijdig zijn dat ze alles kopen en draaien wat ‘pompt’ en kwaliteit heeft. Grote kans dat Freestyle één van de muzikaal interessantste area’s wordt. Waarschijnlijk niet het hardste of het drukste, maar veel het meest veelzijdige deel van Dominator waar het de muziek betreft.

:gaap:

lezen is ook een vak, en in de chill out word toch ook gewoon chille muziek gedraaid...of had daar ook hardcore gemoeten :vaag:

we hebben weer wat te klagen hoor (Y):nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivos op maandag 23 mei 2005 om 19:28:
Ff iets anders: hoe is t in Enschede met t beleid? Zero-tolerance? Of doen ze daar ook niet zo moeilijk?

Tijdens de party met Oud en Nieuw(ben de naam even kwijt), was het zeer streng lees er de topics maar eens op na.(ben niet om het feest geweest , maar dat heb ik gelezen op de reactie's op Partyflock)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 17:37:
alsk je zie pogoen schop ik je onderuit
pogo doe je maar thuis...

kansloos figuur

Met deze uitspraak ben je zelf ook kansloos, als ze wil pogoen moet ze dat zelf weten, zolang ze er niemand mee lastig valt...Dus als jij dr ziet pogoen wil je zeggen dat je haar onderuit schopt :nee: Dan word je er zelf net zo hard uitgekickt denk ik :P
Waarschuw beheerder
hahahaha!!!

Waar gaat het in godsnaam over hiero?

Hardstyle op dominator is gwoon SLECHT!!

Zittn we nou IN de 'hardcore scene' of gwoon helemaal niet?
Hardstyle vind ik persoonlijk een beledeging van de hardcore. Alsof hardcore te hard is????:s

eN clubkutten? trance kutjes zijn clubkutten jah!
Zow is't en zow zal 't altijd blijfen..!!!

NLaturS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garrincha op dinsdag 24 mei 2005 om 11:24:

Zero-Tolerance is in het oosten ook een relatief begrip...wat drugs betreft dan.

Op Megarave (oud en -nieuw) was het Wazie beleid errg streng.
Waarschuw beheerder
en trouwens wrom en wie zegt dat er hardstyle is."?
als dat al zow was.. zouden ze dat nog neit van te
voren zeggen wand dan mogen ze het ook geen hardcore
festival noemen..! Of zit ik ernaast???

Wie gaat naar Nightmare Outdoor?
Waarschuw beheerder
voor de afwisseling, net als dat er op grote festivals en feesten een urban area is....waarbij je denkt: waarom dat?
Waarschuw beheerder
jonge lees dat fucking bericht nou gewoon er staat helemaal geen hardstyle :s

FREEstyle, ze zullen gewoon draaien waar ze zin in hebben van alles wat en als er dan een keer een hardstyle plaat langskomt...zo daar ga je dood van :S

als je non stop wil beuken sta je toch lekker in een andere area :S

Dus omdat ik sommige tranceplaatjes ook wel lekker vind om te luisteren zou ik een clubkut zijn? vriend potje hakken in de darkcore area? :devil: ik ben gewoon veelzijdig :D
Waarschuw beheerder
zo is dat JEF!
pendel ook op en neer tussen hq tent, roots en freestyle...maar wel 1 ding: als die malle profeet het weer flikt in de hq tent, net zoals op houseQlassics, hardstyle te gaan draaien....tja, dan is die rotte tomaat echt voor wel voor Dov!!!!!!!!!!
Bij deze,

D.
Waarschuw beheerder
eY deuzige op 'n hardcore feest moet hardcore gedraaid
worden is dat zow raar? flikker toch op met juh hardstyle.
En jah daar ga ik dood van... sta juh lekker uit je
dak te gaan, komt er een slaapnr.. mzzl
Waarschuw beheerder
heb je het nog steeds niet gelezen he :S...als je nou is ff dat stukje leest zie jij ergens hardstyle staan??? :nee:

en wat had je dan verwacht dat als je langs de chill out loopt dat ze daar ook hardcore draaien :vaag:

jonge lees eerst voor je komt praten, 5 Areas hardcore...eentje FREEstyle dus daar komt van alles voorbij en een chill out :)

dus wat klaag je nou met je gejank man jij bent zeker ook zo eentje die staat te pogoen met je vriendjes? :D
Waarschuw beheerder
Pffff, tis weer lekker zeiken geblazen hier!! Ga je druk maken om iets anders! Als ze in de FREEstyle area een hardstyle plaatje draaien, so be it!! Ga je daar toch lekker niet heen... Moe word ik ervan, mensJES die ineens gaan doen alsof ze al 10.000 jaar gabber 2 the bone zijn..

Zero-Tolerance is in het oosten ook een relatief begrip...wat drugs betreft dan.

Dus geen gezeik met schoenen uitdoen zoals in H'veen?? Niet dat ik iets meeneem wat niet mag natuurlijk :p ..

Wordt in ieder geval een mooi feestje!! Hopen op n mooi weertje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 11:29:
zolang ze er niemand mee lastig valt

pogo is altijd lastig...:/

Figuur :s
Waarschuw beheerder
Let zelf maar een beetjuh op!
Ik zeg niet dat er hardstyle gedraaid word..
Maar alleen dat als het zow is.. 't verrot is!

Geen mensen voor Nightmare Outdoor hier?
Er komt zelfs een Tunnel of Terror!

NLatur

Waarschuw beheerder
donateur
Maar alleen dat als het zow is.. 't verrot is!

Je hoeft toch niet naar die tent toe waar het gedraaid wordt?? Als het uberhaupt al gedraaid wordt...

Waarschuw beheerder
Vind hardstyle ook (y) dus ik lig er niet wakker van hoor!

Word volgens mij een leuk feestje.

Waarschuw beheerder
donateur
waar sommige mensen zich al wel niet druk om kunnen maken

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Maar er komt ook nog een chill out mensen.
Daar hoor ik niemand over.
Want daar zal toch wel een beetje techno, trance achtig muziek gedraaid worden.
Van mij hoeft dat niet.
maar heb er ook absoluut geen last van.
Waarschuw beheerder
Ben wel blij met de "clubkutten" kijk ik liever na dan die half geschoren dames in lonsdale kleren.

Ik zeg maar zo hoe minder kleren hoe beter...

en dan sommige reacties hier van mensen die geen hardstyle mogen.... Wat lachen, van die "ik struin heel partyflock af om commentaar te leveren op hardstyle feesten... en de rest van de tijd ben ik aan het sparen voor de enige houseparty waar ik heen kan" figuren die hier commentaar leveren
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij al het bovenstaande........

Dit was weer een schoolvoorbeeld van een Topic zonder enig balang!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjester op maandag 23 mei 2005 om 22:04:
Ja er wordt hardstyle gedraaid, en ik heb ook betrouwbare bron gehoord dat Tiësto als special act op de mainstage komt..

Dus, als je 'hardcore to the bone' bent, lekker thuisblijven

Nou sorrie ik bladerde nog ff terug door deze topic...... Maar dit slaat toch wel alles. Dominator is een hardcore festival, de enige rede die ik kan bedenken waarom Triesto zou komen is om rotte eieren en tomaten te vangen.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor alle kortzichtige zielen;

Waar staat dat er hardstyle gedraaid gaat worden?? In de FREEstyle area?? Daar staan DJ's die de "OUDE" sound op verschillende wijze ten toon gaan stellen, niks meer niks minder. Dan laat ik nog buiten beschouwing dat je niet bij 1 tent vastgeplakt zit....
Beetje triest mensen...
Waarschuw beheerder
Zolang het volume laag staat van die hardstyle en ik hardcore hoor is er geen probleem.. als dat niet het gaval is wordt ik manisch!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier:Terreurdwaas:bier: op dinsdag 7 juni 2005 om 13:58:
Zolang het volume laag staat van die hardstyle en ik hardcore hoor is er geen probleem.. als dat niet het gaval is wordt ik manisch!!!laatste aanpassing 7 juni 2005 13:58

Jij bent gaaf eej! :frusty: :no:

Beetje triest mensen...

inderdaad :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder

ee darkcoretime, dan ga je toch naar de darkcore/industrial tent, daar wordt de gehele dag geen hardstyle gedraaid!!

waar maak je je eigen druk om kerel!!

Ik ben een clubkut B) omdat ik naast darkcore / industrial / hardcore etc. ook van trance hou :D

Moe word ik ervan, mensJES die ineens gaan doen alsof ze al 10.000 jaar gabber 2 the bone zijn..

idd
Waarschuw beheerder
donateur
wil eigenlijk wel weten waar je het vandaan haalt dat er hardstyle gedraaid gaat worden..

Hooguit een paar legenden die platen hebben gemaakt die al classics waren voor jij jezelf als meer waard zijnde über-gabber ging profileren :yes:

Het is voor sommige hardcore-liefhebbers misschien wel eens goed dat op een feest ook degenen staan die aan de wieg van het fenomeen Hardcore hebben gestaan ;)

Waarschuw beheerder
wat maakt het eigenlijk uit als er hardstyle gedraaid wordt, kan me er totaal niet druk om maken :no:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
wat maakt het eigenlijk uit als er hardstyle gedraaid wordt, kan me er totaal niet druk om maken :no:

Idd, waar maak je je druk over, het is toch in een andere zaal?

Waarschuw beheerder
ik zeg sluiten! :)

tis naast de HouseQlassics en Mindcontroller de vetste area op dit festival! Als er ergens een goeie sfeer zal zijn is het wel in deze 3 area's...

ach de terror-uber-alles-kindertjes die kunnen die muziek niet waarderen! Enige wat ze zien is darkcore en terror en als Akira en Noizefucker maar draaien he! Jeeee :P
Waarschuw beheerder
donateur
sommige koekebakkers die hier stoer komen praten
terwijl ze nog maar 1 feest in hun archief hebben en doen alsof ze er vanaf t begin bij waren.....:D

stelletje jokers....

Waarschuw beheerder
achja...

moeten zich waarschijnlijk nog bewijzen in de 'maatschappij'..

Waarschuw beheerder
en toch denk ik dat Dana Pavo en Gizmo harstyle gaan draaien!!!!!! Het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Waarschuw beheerder
boeiuh. je staat waar je wilt staan, toch?

Waarschuw beheerder
Ja precies vind het totaal geen probleem maar sommige denken dat Dana Pavo en Gizmo hun oude hardcoreplaatjes uit de kast gaan halen en daar geloof ik niet in.

Hun wereld is nu Hardstyle en dus gaan ze dat promoten ook op Dominator!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 17:37:
Uitspraak van Terreur aan de Voordeur!¡!¡!¡ op vrijdag 20 mei 2005 om 18:31:

dominator is 100% hakkuh en 1000% anti pogo en als je last hebt van die huppelkutjes ga je toch lekker naar een ander feest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach de terror-uber-alles-kindertjes die kunnen die muziek niet waarderen! Enige wat ze zien is darkcore en terror en als Akira en Noizefucker maar draaien he! Jeeee :P

Heb jij er ff niks van begrepen...oldskool-zeikerdje.
Waarschuw beheerder
Dus geen gezeik met schoenen uitdoen zoals in H'veen?? Niet dat ik iets meeneem wat niet mag natuurlijk

kunnen ze je natuurlijk uitlijd vragen...is toch bij elk feest zo, als je kop ze niet aanstaat zijn ze altijd vervelend :(
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat ze ook hip-hop gaan draaien, omdat een heleboel dj's daarmee zijn begonnen:vaag: :d:D;).

Wat maakt het toch uit mensen wat ze allemaal draaien. Er komen meer dan 70 dj's in 7 verschillende tenten!! Moet toch voor elk wat wils zijn dacht ik zo. Dus als ze in 1 tent hardstyle draaien ga je naar 1 van de andere. Makkelijk zat. Ik vind alleen dat ze wel een aparte tent voor pogo moeten hebben, dan heb ik er teminste geen last van :P;).

Altijd leuk ff een vuurtje opstoken.:D
Waarschuw beheerder
Vind het alleen een beetje raar dat een q-dance liefhebber een topic hierover opent. Hij heeft zelfs een link naar de liveset van Luna. Ik zeg, onruststoker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 19:11:
ach de terror-uber-alles-kindertjes die kunnen die muziek niet waarderen! Enige wat ze zien is darkcore en terror en als Akira en Noizefucker maar draaien he! Jeeee

Heb jij er ff niks van begrepen...oldskool-zeikerdje.

Staat jou naam erbij? dus hoef je jezelf helemaal niet aangesproken te voelen :)
Waarschuw beheerder
eY SANDERS NL...

Jij bent een kansloos figuur...
Praat niet teveel meej met die trancekutjes.
Pogo hoort gewoon op 'n feest en juh kan der
zelf voor kiezen om er tussen te gaan staan..!!
Ze moeten gewoon een 'Tunnel Of Terror' neerzetten!
Dan kan juh mooi de kutjes van de gabbers afscheiden..
presies zoals het hoort.

Wie was der op Nightmare Outdoor? daar was namelijk
ook een feestyle/of/trance tent.. klote herrie hoorde
je boven alles uit! behalfe dan de terror tent;)

NLaturSs
Waarschuw beheerder
ENNE....

BEZEMSTEEL56 jij heb helemaal gelijk..
waarschijnlijk staat ie zelf vooraan te springen..!

mzzl

Waarschuw beheerder
Het boeit mij niets, moet je naar een andere tent gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Big*Bald*FucK* op donderdag 9 juni 2005 om 15:26:
SANDERS NL...

he Sanders kerel, jij heb toch ook staan hakken bij Nightmare :P
Spreek je latersss :yes:

Waarschuw beheerder
ach jah is dr ook een gast 1 x naar een feest geweest meteen een grote bek. gewoon niet zo zeuren,ga gewoon naar de area die jij leuk vind.doe niet zo fucking moeilijk!!!

Waarschuw beheerder
Staat jou naam erbij? dus hoef je jezelf helemaal niet aangesproken te voelen :)

Het is een forum, daarin reageer je op elkaars berichten, als iedereen alleen maar zou reageren op de berichten die naar hem gericht werden zou het wel heel erg saai worden hier.

presies zoals het hoort.

Juist niet, gemengd volk is juist relaxed, geef mij maar een paar leuke clubkutjes dan vermaak ik me veel beter. :kwijl:
Waarschuw beheerder
Haha dat is ook weer waar jah B.A.L...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 18:19:
ga gewoon naar de area die jij leuk vind.doe niet zo fucking moeilijk!!!

doet er iemand moeilijk?? Volgens mij kan jij gwoon
niet veel hebben.. kunnen hier toch discussieren ofniet
dan?
Waarschuw beheerder
Kijk wel uit he dat je niet per ongeluk de chill out in loopt :/

whahaha
Waarschuw beheerder
2 "Darkore Time"...

Uitspraak van *Big*Bald*FucK* op donderdag 9 juni 2005 om 19:08:
kunnen hier toch discussieren ofniet

Hardstyle vind ik persoonlijk een beledeging van de hardcore. Alsof hardcore te hard is????

Reageert er iemand op Hardstyle, ofja, iemand eigenlijk de meeste wel :jaja: :D, wat doe jij:
flikker toch op met juh hardstyle.

Nee kerel, jij snapt het nog niet zo goed :no:.

Er zijn genoeg tenten, dus denk dat niemand zich druk hoef te maken, ik denk trouwens dat er niet veel mensen zijn die het erg vinden als er een Hardstylertje voorbij komt hoor :).

Maargoed, ga weer Helmond Sport :gaap: kijken, heb mijn zeggie weer gedaan :frusty:
Waarschuw beheerder
Jah daar heb juh wel gelijk in.. ieder z'n eigen zaal!
Maar als ik in de hardcore sta.. wil ik gwoon geen hardstyle horen.. en 'DENK' dat ik voor meerdere mensen praat!
En over dat hardstylertje? denk 't nie jongen...
't heet toch niet voor nix de hardcore scene????

Maar oké mij boeit 't opzich ook niet zow wand zelf ga
ik de darkcore zaal lekker onveilig maken..! maar op
de momenten dat ik ff rondloop hoef ik eerlijk gezecht
geen kutmuziek aan 'te horen..

maare ik zie jouw nog wel bij tiesto's special act!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op donderdag 19 mei 2005 om 21:54:
omdat pavo enzo in die freestyle staan, nou die gaste kenne echt wel een potje beuke! Hun zijn allemaal begonne met hardcore ...................

klopt heb ook 't grootste respect voor deze dj's jammer
dat ze alleen maar aan geld denken...
Uitspraak van Scrat **H4L** op dinsdag 7 juni 2005 om 12:41:
Nou sorrie ik bladerde nog ff terug door deze topic...... Maar dit slaat toch wel alles. Dominator is een hardcore festival, de enige rede die ik kan bedenken waarom Triesto zou komen is om rotte eieren en tomaten te vangen.....laatste aanpassing 7 juni 2005 12:41

neem zelf ook een doos mee..!

EN NOU KAP IK.. mijn mening is duidelijk.. en hoor al genoeg stompzinnige dingen hiero..

100%hardcore = 100%hardcore...
dus wat willen we horen??????

GEWOON 100%HARDCORE!

Waarschuw beheerder
met een vleugje Hardstyle :P

hahaha :D
Waarschuw beheerder
hardstyle hoort niet op een hardcore feest thuis, het zou eigenlijk heel de avond terror moeten zijn en als chill out wat hardcore.
want die nieuwste hardcore nummers van tegenwoordig (zoals korsakopf en outblast en catscan) verschillen nog niet eens zoveel van hardstyle en jump.
geld verdienen, dat willen ze, maar echte muziek maken, ho maar.
Waarschuw beheerder
kijk.. that's the spirit..

JUST LUV THE SOUND OF THE UNDERGROUND!!

kijk naar hellfish.. wou zeggen één van de beste dj's
en anti-commercieel.

en nou ben ik echt weg hoorz...:p

Waarschuw beheerder
de topicopener is dr duidelijk 1 die dr weinig verstand van heeft en met name van de geschiedenis, zal wel weer zo'n meeloper zijn de ff tof wil doen!! :gaap:
Waarschuw beheerder
kijk naar hellfish.. wou zeggen één van de beste dj's

helemaal meej eens, Producer en Ophidian trouwens ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SSmits op donderdag 19 mei 2005 om 21:25:
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival??? Ik vin het ONZIN!!!

Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt...zó ongeveer alle Dj's op de Freestylestage staan komen uit het begin vd hardcore-scene:) Dat deze DJ's nu andere muziekstijlen preferen betekent niet meteen dat ze hier ook hardstyle gaan draaien....als je ze erop uitzoekt vindt je nog steeds partys waar deze ouwe Hardcore Heroes hun ouwe shit neerzette, ouwe:D

Als ik ga, verheurg ik me op Dano (beatclub-sound)
Isaac en gizmo met Baby Boom:) en Pavo House Of Hell, ofwel gabber, en Lady Dana Tunnel of Terror:yes:

Waarschuw beheerder
Hoop echt voor je (en voor mezelf) dat ze die sound te gehoren gaan brengen maar heb er niet zo veel vertrouwen in eerlijk gezegd
Waarschuw beheerder
Volgens mij gaan ze van alles doen in de "Freestyle area", dat is toch de bedoeling daarvan???? Als er alleen Hardstyle zou gedraait worden dan zouden ze het wel de......

HARDSTYLE stage noemen.......

Correct me if i'm wrong......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SSmits op donderdag 19 mei 2005 om 22:03:
Ja maar er is mij vertelt dat er egt wel hardstyle gedraaid gaat worden en als we 1 ding niet willen op een hardcore festival dan is het wel clubkutjes

deze gast is echt kk stom
hij snapt er niets van!
Waarschuw beheerder
er komen misschien een paar hardstyle platen langs in de Freestyle zaal, dan blijf je daar toch gewoon weg (Y)

Waarschuw beheerder
hardcore & hardstyle!!!!!!!

oprottuh met je pogo...gewoon hakken moet je!!!!
als je wil rondspringen enzo moet je lekker overstappen naar de hardrock,doen die mogolen ook zo raar omdat ze niet kunnen dansen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :D pollie :D op dinsdag 14 juni 2005 om 01:03:
Ik geloof dat jij het niet helemaal begrijpt...zó ongeveer alle Dj's op de Freestylestage staan komen uit het begin vd hardcore-scene Dat deze DJ's nu andere muziekstijlen preferen betekent niet meteen dat ze hier ook hardstyle gaan draaien....als je ze erop uitzoekt vindt je nog steeds partys waar deze ouwe Hardcore Heroes hun ouwe shit neerzette, ouwe

Als ik ga, verheurg ik me op Dano (beatclub-sound)
Isaac en gizmo met Baby Boom en Pavo House Of Hell, ofwel gabber, en Lady Dana Tunnel of Terror

:jaja:

snap ook niet waar iedereen het vandaan haalt.. isaac draaide op houseqlassics, gizmo op history of hardcore, pavo op afgelopen mindcontroller en dana op aankomende hellbound, nou ik kan je verzekeren dat hier geen hardstyle aan te pas is gekomen of zal komen! veel dj's draaien meerdere stylen tegenwoordig
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:
FF goed kijken naar de line-up inderdaad. :)
Het is ook geen hardstyle maar een freestyle tent!
Waarschuw beheerder
hardstyle :S:S dat wistk nog nie eens
Waarschuw beheerder
donateur
presies zoals het hoort.

:frusty: :[ :@ :x :(
Waarschuw beheerder
tsjonge, wat een zielige figuurtjes zeg... allemaal id net 1 feest gehad, dan zeggen; als ik hardstyle door me darkcore heen hoor wordt ik kwaad...
denk je nou echt dat je muziek uit een andere tent hoort????:S:S
ik ben dan geen hardcore liefhebber, maar hoor je mij op hs feesten zo klagen als ze afsluiten met een paar hc nrs...

maak alsjeblieft niet zo'n probleem van zulke dingen...
er zijn toch wel belangrijkere dingen om je druk over te maken lijkt me?

Waarschuw beheerder
Als ze ook hardstyle gaan draaien moeten ze van tevoren niet gaan bleren van HARDCORE PEOPLE ONLY en dat soort bullshit. Hou je dan gewoon aan je woord

Waarschuw beheerder
ik zie liever meer "clubkutjes" op een feest dan van die helga's die aan het rond stampen zijn..

maar ja.. ik ga er zeker heen.. hardstyle of niet.. klinkt het lekker dan gaan we toch met z'n allen lekker los.

mensen de groeten !!!
Waarschuw beheerder
Simpel! Omdat Hardstyle rules!! :respect:
Trekt gewoon veeel meer bezoekers dan een hardcore feest! :yes:
Waarschuw beheerder
Hardstyle trekt veeel meer bezoekers dan een hardcore feest!

Das een goede zaak. Als jullie dan fijn ook op je hardstyle feestjes blijven zou ut helemaal geweldig zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 09:42:
ik zie liever meer "clubkutjes" op een feest dan van die helga's die aan het rond stampen zijn..

Ja heb je helemaal gelijk in, ik zie dan ook liever "clubkutjes". Maar ik denk dat er zowiezo wel veel "niet" gabbers zullen rondlopen, en is dat erg.....

Nee, want als hun niet komen dan geven ze de volgende keer gewoon het feest niet meer. Want ik denk dat er helaas niet genoeg gabbers zijn om een super groot feest te vullen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scrat **H4L** op vrijdag 24 juni 2005 om 19:04:
Ja heb je helemaal gelijk in, ik zie dan ook liever "clubkutjes". Maar ik denk dat er zowiezo wel veel "niet" gabbers zullen rondlopen, en is dat erg.....

ja en wanneer ben je een gabber? dat is de vraag! er zullen heus wel mensen zijn die niet elke dag naar hardcore luisteren! nou voor mijn gen probleem zolang ze de sfeer niet gaan verzieken ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
JUST LUV THE SOUND OF THE UNDERGROUND!!

Hardcore sound of the underground? hahaha

En ooit gehoord van mensen met een bredere muzieksmaak?
Waarschuw beheerder
waar gaat het hier in godsnaam over zeg!
ik walg echt als ik al die uitspraken lees van veel van die mannetjes die net 1 of 2 jaar naar feesten gaan en denken dat ze alles hebben uitgevonden.

wtf zou het nou boeien, STEL dat er een paar hardstyle platen tussen zitten. JIJ gaat in die bepaalde tent staan. kun je hardstyle niet waarderen. ga dan niet in een tent staan waar EVENTUEEL weleens een hardstyle plaat (dat zal dan voornamelijk in de eerste uren van het feest zijn) gedraaid zou KUNNEN worden.

.
Waarschuw beheerder
ja wat intereseert mij het nou dat er een hardstyle tent staat, je bent toch niet verplicht om daar heen te gaan!!

en als er een paar van die lekkere geile clubkutten rondlopen in korte rokjes en leuke spannende truitjes ;P :kwijl: en ze zijn gezellig heb ik er ook geen probleem mee 8)

het gaat er toch om dat het gezellig is en het maakt toch niet uit met wat voor mensen!!

ik vermaak me toch wel :D lekker biertje erbij gezellige mensen om me heen lekker gek doen en ik heb weer de nacht van me leven!

en als jullie willen weten wie deze gezellige gozer is ;P dan moeten jullie gewoon ffies naar de darkcore tent komen ergens vooraan 8)

Waarschuw beheerder
omdat ze tog een beetje pussy zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
presies zoals het hoort.

Cool man jij, met 1 feest in je feestarchief. Dus jij zal 't wel weten of Pogo op een feest hoort of niet..
Jij bent precies het soort volk waardoor de echte gabbers bekend komen te staan als mensen die agressief over komen. En jij bent precies het soort volk waardoor ik mijn haar heb laten groeien, en mijn lonsdale moest weg doen (die ik overigens al lang had voordat het geassocieerd werd met razende agressieve jongeren uit de onderste sociale klasse van de maatschappij)
Beetje jammer mensen zoals jij, geen verstand, waarschijnlijk net je vbo diplomaatje binnen he kerel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fierljeppend Fabeldier op woensdag 29 juni 2005 om 03:41:
waarschijnlijk net je vbo diplomaatje binnen he kerel

lekker belangrijk of het vbo is of niet
echt je bent een loser met vooroordelen net of elke mongool die pogo leuk vind vbo heeft of elke gast die lonsdale draagt vbo heeft jij moet echt nog veel leren en je kunt niet eens voor je standpunt opkomen je bent veranderd omdat er een paar het verzieken pff ik heb er geen woorden meer voor

de groeten

Waarschuw beheerder
pfff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Darkcore Time, jij bent een vroegtijdige zaadlozing (Y)

Je mag van je mama niet eens naar Dominator, dus stop die duim terug in je bek, en ga in een hoekje zitten huilen (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat de dj's hardstyle gaan draaien omdat die zelf ook wel snappen dat de meerderheid van het publiek op
dominator dit niet kan waarderen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 juni 2005 om 11:31:
echt je bent een loser met vooroordelen net of elke mongool die pogo leuk vind vbo heeft of elke gast die lonsdale draagt vbo heeft jij moet echt nog veel leren en je kunt niet eens voor je standpunt opkomen je bent veranderd omdat er een paar het verzieken pff ik heb er geen woorden meer voor

Ga mij nou geen onzin vertellen, want het is simpelweg een FEIT dat de meeste pogo apen het iq van een visstick hebben, daar valt niets op af te dingen.
Waarschuw beheerder
Ga mij nou geen onzin vertellen, want het is simpelweg een FEIT dat de meeste pogo apen het iq van een visstick hebben, daar valt niets op af te dingen.

Waarschuw beheerder
:jaja: doe mij maar zo'n lekker qlubkutje ipv zo'n ranzige terror-helga :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 09:42:

Waarschuw beheerder
Als jullie wisten wat pogo was dan zaten jullie hier niet,dan lagen jullie allemaal in het ziekenhuis met al je botten gebroken,no good pogo without broken bones!!!!!!Liever een goeie pogo op een feest dan als een paar snipsnoppers in een hoekie gaan staan en met je handjes gaan zwaaien,yo yo yo yo yogho yo yogho.Hard to the MOTHERFUCKING CORE
Waarschuw beheerder
Wat hoor ik daar,is er iemand die twijfelt aan het aantal GABBERS hier in Nederland??????!!!!!Ze kunnen beter nog 50000 kaarten bij doen,dan hebben ze nog niet genoeg.En hardstyle trekt meer publiek???Rot toch op,dat zijn gelukkig juist die nepperds die het niet meer bij kunnen houden,de afvallers hahahahaha
Waarschuw beheerder
dat er hardstyle is moeten ze zelf weten mij zal je er niet zien.. weet alleen wel dat het een super vet feest word.. :bounce:
Waarschuw beheerder
Gewoon hakken en bek houden. :yes:
Waarschuw beheerder
liever geen PoGo AnTi ClUbKuT/ AnTi PuNtScHoeN volk

Waarschuw beheerder
Gewoon dansen en gezellig doen. :yes:
Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
Gewoon hakken en bek houden.

:no:
Waarschuw beheerder
ja anders heb je alleen maar van die KUT muziek snap je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jo de techno op maandag 4 juli 2005 om 17:09:
ja anders heb je alleen maar van die KUT muziek snap je

jou mening koning-hokje ik zeg toch ook niet dat techno kut is?

Er moet gewoon lekker gehakt worden zonder gezeur :woepwoep::D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 14:11:
Hoop echt voor je (en voor mezelf) dat ze die sound te gehoren gaan brengen maar heb er niet zo veel vertrouwen in eerlijk gezegd

Nee, snap wat je bedoelt haha...als ik een setje hoor van Pavo op Thunderdome a Decade, en ik hoor van die Hardstyle setjes dan is er DUIDELIJK een voorkeur...wat te bedenken van Dano op Dance Or Die of Parkneger @ Parkzicht met een vd eerste snelle Oldstyle :kwijl:

Maar heb er eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in dat ze dat soort sound gaan neerzetten :no:

WORK IT TO THE BONE! :bounce:
Waarschuw beheerder
vroeger (toen twix nog raider was) deden we niet moeilijk gingen we gewoon los :bounce: nu is wiet voor negers en mssl is een joods woord maar die mensuh boren wel pep :lijn: in hun neus. Al die regels al dat gezeik gewoon los daar s hardcore voor gemaakt hakkuh & feesten niet meer niet minder ......... en :nocheer: pogo :nocheer: (stoepzitterdans) :no: ik drink bier en dat moet in me mond niet op de grond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zolang de terror in je kop zitten!
Waarschuw beheerder
donateur
voor de clubk*tt*n

Waarschuw beheerder
donateur
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival??? Ik vin het ONZIN!!!

waarom kom JIJ op dominator!?? ik vin het ONZIN!!!
Waarschuw beheerder
wat een knaken-topic zeg.... :S
als je er zoveel problemen mee hebt, kom je toch lekker niet? of ms nog simpeler: ga je gewoon de hele dag in je darkcore cq terror tentje staan?

lijkt me niet zo moeilijk, probleem opgelost!
Waarschuw beheerder
Waarom zeik juh zo?!
Waarschuw beheerder
donateur
veel gedronken

komt door de warmte
anders droog je uit
Waarschuw beheerder
Boeiiiiuhhh man... Er is genoeg hardcore.. wat maakt dat beetje hardstyle nou uit :)... Soms wel ff lekker als je ff gaat chillen :P

Waarschuw beheerder
Er zal waarschijnlijk weinig hardstyle gedraaid worden en als je er last van hebt, er zijn nog wel een aantal andere area's!

Waarschuw beheerder
Hm...ik vind hardstyle op zn tijd ook wel goed! Om ff uit te rusten :P
Waarschuw beheerder
Tja, het is weer een mooie discussie zeg. Sommige antwoorden zijn echt grappig.
Waarschuw beheerder
Waar zie jij hardstyle?
Waarschuw beheerder
ik zou wel raar kijke als ik ineens zon poing poing HS nummertje hoor.....dacht toch echt dat alle andere style thuis moete blijve en alleen 100% HC gedraaid zou worde, achja we zien t wel als er maar genoeg te beuke valt is er geen probleem
Waarschuw beheerder
what the fuck maakt het uit.
Enzyme is toch zo populair???????
nou dan heeft niemand wat gemerkt van dat enzyme feest wat ze gaven want daar draaide al die artiesten ook hardstyle
waaronder meagashira,nosferatu en rufneck
duzzzzzzzzzz boeieeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 2 juli 2005 om 12:46:
Gewoon hakken en bek houden.

ben het weer eens met ziekwens eens!

Waarschuw beheerder
Ik geef er echt daadwerkelijk geen ene fuck om. Mensen die het niks vinden gaan toch gewoon lekker een ander tentje pakken
Waarschuw beheerder

maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area laatste aanpassing 20 mei 2005 18:32

na jij bent lekker een zielig persoon. liever een paar clubkutjes dan die figuren zoals jij,
Waarschuw beheerder
Intreseert me niet of er hardstyle is..

Kom ik daar tog niet?..
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Och laat die zeikerds gewoon allemaal in hun wijsheid met hun "ALERT O nee hardstyle :o ALERT", :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juni 2005 om 18:19:
ga gewoon naar de area die jij leuk vind.doe niet zo fucking moeilijk!!!

Uitspraak van DaanV8X op zondag 17 juli 2005 om 15:18:
liever een paar clubkutjes dan die figuren zoals jij,

"Ge moogt gerust zijn" :d
Waarschuw beheerder

Als iemand hard tegen mij aanpogo't en niet effe sorry zegrt dan zeg ik niet eens HE KEN JE NIET UITKIJKEN
dan ram ik hem direct en vrouwen die haal ik onderuit :9

Laat niet me feest verneuken omdat anderen het voor anderen willen verpesten!

Hardcore is godverdomme geen pogo!

Freestyle by B2S 6

Dana

Dano

Gizmo

Isaac

Panic

Pavo

Pila

Rob & Mc Joe

The Scientist

Yves Deruyter

MC: DV8

Dit wordt duz echt geen hardstyle only denk eerder aan het Brannen & Hearth soort hardstyle :9 In dat geval ben ik daar :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lijkt me een mooie area om je terug te trekken als je ff wat rustiger moet worden:P. en idd pogo is voor de zwakkeren onder ons

Waarschuw beheerder
Zin in :yes:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Als jullie wisten wat pogo was dan zaten jullie hier niet,dan lagen jullie allemaal in het ziekenhuis met al je botten gebroken,no good pogo without broken bones!!!!!!Liever een goeie pogo op een feest dan als een paar snipsnoppers in een hoekie gaan staan en met je handjes gaan zwaaien,yo yo yo yo yogho yo yogho.Hard to the MOTHERFUCKING CORE

Pfff ik krijg steeds minder zin in Dominator als ik dit soort kansloze opmerkingen lees.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Member of Club Fuck op zaterdag 2 juli 2005 om 10:16:

Sinds wanneer gaat het IQ de min in?? Ik denk dat deze (+ nog veel meer)uitspraak naar het absolute nul-punt gaat. Wat een zieltjes bestaan er nog op deze aardkloot.:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goochem op maandag 18 juli 2005 om 15:14:
Sinds wanneer gaat het IQ de min in?? Ik denk dat deze (+ nog veel meer)uitspraak naar het absolute nul-punt gaat. Wat een zieltjes bestaan er nog op deze aardkloot.laatste aanpassing 18 juli 2005 15:16

dat zijn de zwakkeren onder ons he:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is in godsnaam mis met de nieuwe snoeiharde Italian Hardstyle?

Sinds het niet meer stoer is om trance af te zeiken lijkt hardstyle de zondebok?

Ik durf te wedden dat veel van die kneuzen een keer van die skihut-hardstyle hebben gehoord in de plaatselijke dorpskroeg en denken dat alle hardstyle zo is...

wake up suckers :S

Waarschuw beheerder
Wat is in godsnaam mis met de nieuwe snoeiharde Italian Hardstyle?

Goedkope bagger, wannabe hardcore kickje met constant dezelfde pieuw pieuw melodietjes, te opgefokt, probeert hard te zijn (is het niet), alles lijkt op elkaar...doe mij maar de oude shizzle. B)
Waarschuw beheerder
donateur
we zijn der bijnaaaa
Waarschuw beheerder
BOEIE !!!

en pogo is voor mensen met lange haren ! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Achja is er tenminste een plek om ff lekker te kotsen en voor de mannen om te pissen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 15:32:
probeert hard te zijn (is het niet), alles lijkt op elkaar

Dat heb ik met industrial, het lijkt allemaal op mekaar... :S

Waarschuw beheerder
Ligt eraan wat voor industrial je luistert. :)

Waarschuw beheerder
Wat jammer dat er tegenwoordig zoveel leeghoofden in de Hardcore Scene zitten.. :worship: voor diegene hier die het wel snappen ;)

Waarschuw beheerder
ben blij dat er hardstyle gedraaid wordt! ik hou er zelf ook niet van maar er komen wel mooiere chicks op af :jaja:

hakkende clubkut op puntschoenen :jaja: :respect:

half kaalgeschoren trol met een houhakkershemd :nee: :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:14:
ben blij dat er hardstyle gedraaid wordt! ik hou er zelf ook niet van maar er komen wel mooiere chicks op af

:jaja: zeker weten waar

Waarschuw beheerder
Iedereen moet gewoon GVD weer gaan hakken!!
Pogo doe je maar op andere muziek!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bandito Electronico 27 op woensdag 6 juli 2005 om 00:59:
vroeger (toen twix nog raider was) deden we niet moeilijk gingen we gewoon los nu is wiet voor negers en mssl is een joods woord maar die mensuh boren wel pep in hun neus. Al die regels al dat gezeik gewoon los daar s hardcore voor gemaakt hakkuh & feesten niet meer niet minder ......... en pogo (stoepzitterdans) ik drink bier en dat moet in me mond niet op de grond.laatste aanpassing 6 juli 2005 01:00

respekt:d, egt wel wrom moeilijk doen gewoon zaterdag knallen en niet lopen zeiken en niet zo veel letten op elkaar, want dat schijnt behoorlijk populair te zijn de laatste tijd,!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juli 2005 om 20:14:
hakkende clubkut op puntschoenen :yes: :respect:

half kaalgeschoren trol met een houhakkershemd :no: :s

:yes: (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wie kan mij uitleggen waarom er Hardstyle gedraaid gaat worden op een Hardcore festival???

Ga je ook lopen huilen dat er een classics area is?
100% Isis

Ambient Daan

JayDee

Miss Monica

Paul Jay

Per

Deze mensen draaien zeer zeker geen hardcore...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 10:49:
Deze mensen draaien zeer zeker geen hardcore...

Idd, maar dat is ook niet voor niets de chillout..

Al die mensen die altijd lopen te zeiken, er zijn mensen die dat WÉL waarderen..

Is er eindelijk een Hardcore Festival waar aan (bijna) iedereen gedacht is (voor iedereen is er wel een act of een aantal dj's die hij/zij wil zien), is het nog niet goed.. Kom dan gewoon niet :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 10:49:
Ga je ook lopen huilen dat er een classics area is?

100% Isis

Ambient Daan

JayDee

Miss Monica

Paul Jay

Per

hier is de hardcore mee begonnen,

Uitspraak van actief op dinsdag 26 juli 2005 om 11:24:
Is er eindelijk een Hardcore Festival waar aan (bijna) iedereen gedacht is (voor iedereen is er wel een act of een aantal dj's die hij/zij wil zien), is het nog niet goed.. Kom dan gewoon niet

het is idd nooit goed

Waarschuw beheerder
Het lijkt wel of er alleen nog maar wordt gezeken om het zeiken :/
Waarschuw beheerder
:z ofnie.. zeiken doede maar op de plee.. ieder ze eige ding en ieder ze eige area.. pogo'ers, have fun, clubkutjes, have fun.. ik stuiter gewoon lekker tusse alle area's rond tot ik me perfecte stekkie heb gevonde..
en nou KAPPE MET ZEIKE anders blijf je maar thuis :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ReLSMuRF op dinsdag 26 juli 2005 om 16:50:
:z ofnie.. zeiken doede maar op de plee.. ieder ze eige ding en ieder ze eige area.. pogo'ers, have fun, clubkutjes, have fun.. ik stuiter gewoon lekker tusse alle area's rond tot ik me perfecte stekkie heb gevonde..
en nou KAPPE MET ZEIKE anders blijf je maar thuis :vaag:

Juist ;) Zo hoort het :jaja:
Waarschuw beheerder
Woooo watsgebeurt hier mensen??? Hardstyle is echt geen club muziek.. en de tent is voor de mensen dat wil gewoon stampennn en voor de ouwe mensen zo als ik....:P:P:Pso now that I got you attentrion Shut the F..k up!!! :yes:

W8 tot jullie ouder zijn..dan kom je na Hardstyle / Techno

Zie jullie allemaal op Dominator!!!!

Artiest Tha Fly
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 27 juli 2005 om 12:58:
W8 tot jullie ouder zijn..dan kom je na Hardstyle / Techno

En toen ging de wekker:P

Waarschuw beheerder
net ff wezen kijken zag der niet eg groot uit, 2 outdoor en 3 tenten op 1!!!! veld, stond allemaal erg dicht op elkaar
Waarschuw beheerder
Dat is weer lekker geregeld dan :/

Waarschuw beheerder
njah ff kijken hoe t met t geluid gaat he
Waarschuw beheerder
Das wel belangrijk. maar als de tenten zo dicht bij elkaar staan, hoor je alles door elkaar en dat is echt bagger. Bij Nightmare Outdoor had je hier ook last van

Waarschuw beheerder
ja hoop ook van niet maar zoals ik kon zien stond het erg dicht op elkaar

lijkt wel of ze de indeling kleiner hebben gemaakt als eerst de bedoeling was, miss ivm tegenvallende kaartverkoop ofzo, geen id hoor, maar lijkt me niet dat dit DE indeling in principe moest zijn, en mischien als we dr zijn dat het meevalt, we zullen zien....

heb dr iig wel veel zin aan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaanV8X op zondag 17 juli 2005 om 15:18:
Uitspraak van ParaSletje op vrijdag 20 mei 2005 om 18:31:

maar we hebben wel geluk dat we zelf mogen kiezen welke area we gaan dus mensen die een hekel hebben aan clubkutjes blijf weg bij die area laatste aanpassing 20 mei 2005 18:32

pogo 4 life wij 2 gaan effe potjuh ragguh daaro :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, ik zeker ook. Maar het zou echt een tegenvaller zijn als de indeling niet klopt. Het zou wel kunne dat ze de boxen in tegengestelde richtingen plaatsen, dan heb je nergens last van. :yes:

Waarschuw beheerder
tja pogopowerrrrrrr

je gaat je gang maar als dr zo'n halve gare tegen me aan beukt terwijlk ik dr gewoon langsloop met mn drinken ofzo dan knal ik je direct tegen de grond

Waarschuw beheerder
@ n toxi....

ja das zo, we zullen zien, word vastw el mooi feesie
Waarschuw beheerder
mensen die niet kenne hakke.. gaan maar pogoen ken niet Dj The Excelturation must lere hakke krl :jaja:

Waarschuw beheerder
Ja ik las erges anders ook al iets over dat ze maar voor 1 veld vergunning hadden gekregen ipv voor 3 ofzo ?
Waarschuw beheerder
Ik heb Dana gezien op Hellbound... maar dat was dus echt wel hardcore wat ze draaide. En bovendien nog goed ook!!
Waarschuw beheerder
Fuck the classic and the Roots. Waarom niet een tent erbij van MEGARAVE & HELLRAISER, of beide. Waar is de tent terror/speedcore dan. Darkcore noem ik geen terror of speedcore. Met andere woorden, keuze genoeg op hardcore gebied en geen fucking kutstylemusic.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet egt niet waar ik zijn moet zaterdag alles is goed :P
Waarschuw beheerder
Waar je het mooi vind natuurlijk. Duuuuh.
Ik veel in DARKCORE waarschijnlijk. Effe Thunderdome of MOH om bij te komen.
Evenzo belangrijk, waar is de vreettent, en is er ook degelijk snackvoedsel te bestellen???.
Persoonlijk:
Is er dit keer ook Apfelkorn te koop. Liefst per fles. Haha ik lust er wel pap van.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WallyOlly op woensdag 27 juli 2005 om 20:45:
Fuck the classic and the Roots. Waarom niet een tent erbij van MEGARAVE & HELLRAISER, of beide. Waar is de tent terror/speedcore dan. Darkcore noem ik geen terror of speedcore. Met andere woorden, keuze genoeg op hardcore gebied en geen fucking kutstylemusic.

Fuck speedcore, terror en andere leeghoofdige mongolenmuziek

Waarschuw beheerder
HouseQlassics,Mindcontroller :respect:

Waarschuw beheerder

Hardcore in het algemeen is leeghoofdige mongolenmuziek, get used to it.
Waarschuw beheerder
HouseQlassics en Roots is achterbakse tering softie muziek dat niet op dit festival thuis hoort. Flapdrollen house net zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.

Waarschuw beheerder
@ wally olly

ja smaken verschillen he

daarom zijn dr ook meerdere stage's gemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 00:08:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op donderdag 28 juli 2005 om 09:03:
HouseQlassics en Roots is achterbakse tering softie muziek dat niet op dit festival thuis hoort. Flapdrollen house net zo traag als dikke stront tegen de heuvel op.

volgens mij was er zonder house geen hardcore

Waarschuw beheerder
ach dat soort volk heeft vaak geen verstand van de muziek

Waarschuw beheerder
laat elkaar gewoon in zijn/haar waarden :(

als iemand wilt pogo doet hij dat , maar betrek er niemand anders bij.
die mensen zitten ook niet te zeggen als er een wabber probeert te hakkuh wat hij niet eens kan :/ (zo zijn er super veel op een feest)
ik heb wel respect voor de mensen die wel kunnen hakkuh.

maar goed mij zul je niet snel op een hc feest zien pogo.

maar goed is er al timetable ???

Waarschuw beheerder
donateur

Blijkbaar kun je gewoon niet dansen, ga jij maar lekker naar muziek luisteren die snel en hard is om het gebrek aan talent van de producer te verbloemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 12:15:
Blijkbaar kun je gewoon niet dansen, ga jij maar lekker naar muziek luisteren die snel en hard is om het gebrek aan talent van de producer te verbloemen...

:worship: !!

Waarschuw beheerder

Ik vind Terror En Speedcore niet op dit festival horen. Idiote muziek die net zo snel is als spetterpoep tegen mijn douchegordijn..

No offense hoor, maar als je die muziek niet goed vind ga je toch erges anders heen?
Waarschuw beheerder
OK meningen verschillen. Mijn mening en gedachte was dat het alleen een festival zou worden met hardcore.
Trouwens op iedere muziek is te dansen.

Ik ben er wel mee eens dat er slechte producties/DJ s tussen zitten. Maar gebrek aan talent is lang niet bij iedere DJ aanwezig. Er worden zeer goede en technische producties gemaakt.

Ik heb het trouwens niet alleen over terror en speedcore.

Megarave of Hellraiser is ook niet aanwezig.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind terror/speedcore niet op een festival thuishoren, dat draaien ze maar lekker in kleine duistere kelders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WallyOlly op donderdag 28 juli 2005 om 16:35:
Er worden zeer goede en technische producties gemaakt.

Ik vond dat Omar Santana wel lekkere speedcore maakte maar blijkbaar vinden speedcore fanaten dat watjesmuziek.
Nou dan hoef ik al niet eens te weten wat echte diehard speedcore is...

Waarschuw beheerder
Waarom kunnen hardcore liefhebbers elkaar gewoon niet respecteren? :S In de trancescene zie ik ook niet de trancers de hardtrancers voor leeghoofden uitmaken, waarom in de hardcore scene dan wel?

Waarschuw beheerder
Omar Santana speedcore?

Das nieuw voor mij :vaag: Tracktitels??

Waarschuw beheerder
B.A.L. Waarom kunnen hardcore liefhebbers elkaar gewoon niet respecteren? :S In de trancescene zie ik ook niet de trancers de hardtrancers voor leeghoofden uitmaken, waarom in de hardcore scene dan wel?

Ik respecteer iedereen uit iedere scene.. Muzieksmaak is voor iedereen iets persoonlijks, en dat moet je maar respecteren..

..behalve als iemand gaat lopen zeiken dat je een watje ben als je niet van speedcore houd :)

Waarschuw beheerder
Wat een gedoe, geef et maar een naam. Als het lekker loos gaat is het goed...Toch?

Waarschuw beheerder

Daar doel ik op. ;)
Waarschuw beheerder
Redrum ik heb jou geen watje genoemd, dan zou ikzelf ook een watje zijn, want ik vind trance af en toe ook wel aardig.

Laten we er maar een mooi feest van maken, hopen dat het goed weer is, het bier koud, het eten warm.
En dat de muziek (welke muziek dan ook) mooi, hard en zuiver is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Beetje vaag dat ze 1st gaan zeggen: HARDCORE PEOPLE ONLY!!!! en dan dit...

Waarschuw beheerder
vind het vaag dat ze zeggen alleen hc people, feest is voor iedereen, klaar

Waarschuw beheerder
Rellen op Festival

Rutbeek, 30-07-05

In de avond van 30 juli zijn ernstige ongeregeldheden ontstaan op het Dominator festival in Rutbeek. Volgens de organisatie beloofde het een onvergetelijke happpening te worden omdat nog nooit zoiets dergelijks was georganiseerd.

Het idee was om verschillende stromingen binnen de zogenaamde hardcore scene ten gehore te brengen in verschillende tenten en open lucht podia.

Helaas was het juist dit concept dat leidde tot confrontaties tussen de verschillende liefhebbers van de stromingen. De zogenaamde leeghoofdige terror groep daagde de 'flapdrollen housers' uit door als flapdrollen op hun muziek te bewegen waarop de anderen zich als geestelijk gestoorden op en neer lieten stuiteren. Het hek was van de dam.

De betrokken organisaties lieten weten niets meer te zien in het organiseren van een dergelijk evenement en gaan zich in de toekomst weer toeleggen op hun eigen feestjes.

Waarschuw beheerder
Hahaha! :D :respect:

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
uhm ben ik zo gek of ben ik de enige die nergens een hardstyle area heeft zien staan
Waarschuw beheerder
looooooooooooool :respect:
Waarschuw beheerder
now uhm niet alle tentjes zijn hardcore of harder / sneller als je naar de dj's kijkt zeg maar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:07:
vind het vaag dat ze zeggen alleen hc people, feest is voor iedereen, klaar

punt uit.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:10:
Rellen op Festival

jammer als dat zo zou moeten.maar dan kan ik teminste op me eigen manier hakken.hahahaha

Waarschuw beheerder
che
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 17:15:
uhm ben ik zo gek of ben ik de enige die nergens een hardstyle area heeft zien staan

check de website van dominator....en kun je zien wat voor stijlen er zijn.
Waarschuw beheerder
Ik heb niets tegen andere soorten muziek, welke dan ook, maar ik heb hier nu 5 boekjes liggen van Dominator en er staat toch duidelijk voorop DOMINATOR, THE HARDCORE FESTIVAL.

Een beetje veel dom en een beetje erg vreemd, die andere niet hardcore muziek. Al heb ik er niets op tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
feesten beginnen altijd langzaam

hardstyle dus :P

TOT MORGUH

Waarschuw beheerder
overmorgen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WallyOlly op donderdag 28 juli 2005 om 20:23:
Ik heb niets tegen andere soorten muziek, welke dan ook, maar ik heb hier nu 5 boekjes liggen van Dominator en er staat toch duidelijk voorop DOMINATOR, THE HARDCORE FESTIVAL.

hardcore kan ook wat anders zijn als muziek hardcore he ;) mjah idd het kan beter gewoon hardcore of liever sneller ;) zijn =]

Waarschuw beheerder
Die 7de area, de Roots, is inmiddels gecancel'd hoorde ik.. Dus hebben een aantal mensen iig hun zin wat betreft "Softe Muziek" (No Offence Wally ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 28 juli 2005 om 16:47:
Omar Santana speedcore?

Luister de CD Hardcore for the Headstrong maar eens...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WallyOlly op donderdag 28 juli 2005 om 20:23:

Een beetje veel dom en een beetje erg vreemd, die andere niet hardcore muziek. Al heb ik er niets op tegen.

Ga jij ook bij de groenteboer lopen klagen dat ie ook fruit verkoopt, ipv alleen maar groente?
Waarschuw beheerder
Ga jij ook bij de groenteboer lopen klagen dat ie ook fruit verkoopt, ipv alleen maar groente?

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Niet zeiken, maar feesten. Het maakt niet uit hoe je beweegt, als je maar beweegt en belangrijker nog als je maar goed vermaakt.

De line up is altijd van te voren bekend, dus je weet waar je aan toe bent.
Als je zo nodig moet zeiken, ga dan lekker naar een ander feest.
Waarschuw beheerder
is dr ook nog frans bouer gedraaid? das best wel FREEstyle :yes: