ahoy
1. arena
2. gelredome
zit iig wel warmer droog int geldredome bij slecht weer
de Goffert
Slaat natuurlijk nergens op
Maar leg je antwoord dan eens uit misschien dat ik dan je waardeloze uitspraak kan gaan begrijpen
Ghehe.. beetje fucken..,
Maar voor een paar jaar terug toen die sintelbaan er nog omheen lag was de goffert echt veruit het lelijkst..
dat dan weer wel
Jochie toch, jan en alleman roept hier Arena, Kaalheide en Gelredome, roept er 1 Goffert en meneer moet meteen een argumentatie hebben.
Man man, bietje kort door het bochie zo he
tja...sorry, maar de Arena vind ik nou niet speciaal mooi
er zijn een aantal mensen hier die toch echt hun aartrivaal afkraken..
the galgenwaard
de arenalaatste aanpassing 25 juli 2005 02:21
dat van Fortuna Sittard.
Geef geen kut om dat voetbal-gebeuren.Al die f-of andere letters-siders krijgen het iedere keer weer voor elkaar om op een feestje waar een lekker sfeertje hangt toch weer herrie te schoppen door vlaggen op de grond te leggen en met een grote groep op 1 of 2 personen in te rammen
stoer hoor!!!
Had het over jullie stadion. Van VVV zit wekelijks vol van jullie nooit,wanneer was de laatste keer? 1993?
Legt eraan...Maar ik ben nu 3 dagen wakker dus heb een reden om nix meer te snappen
Uitspraak van vwteambrabander op vrijdag 5 augustus 2005 om 12:40:
zegt iemand uit Alkmaar......
ik weet echt 100% zeker dat je het PSV Stadion maar al te graag wilt ruilen tegen dat kippenhok van jullie!!!
Dat van ons lijkt te minste nog op een stadion
Ik zelf vind het Gelresyndroom in A'hum het lelijkst!!
Ze zouden daar beter een plantage in kunnen beginnen
Je kunt beter de VRAAG andersom stellen : Wat is het leukste stadion van nederland Kwa Sfeer en Uitstraling.
jij bent echt zielig met je millwall speldje van stone island
Ik zelf vind het Gelresyndroom in A'hum het lelijkst!!
Ze zouden daar beter een plantage in kunnen beginnen
Metname voor feesten. De mooiste feesten heb ik toch zeker daar gehad!
Precies, het is een evenementenhal, heeft niks met voetbal te maken! Foeilelijk ding!
die kut KUIP......