6716x bekeken
als je tegenwoordig kijkt naar de ontwerpen van de "nieuwere" stadions lijken het allemaal wel ufo's.
de arena lijkt op een ufo (toch vindt ik hem wel mooi)
nieuwe wembley, nieuwe arsenal stadion, bayern munchem. Ze hebben allemaal een beetje dezelfde stijl.
Die moderne stadions zijn lang niet zo mooi als de traditionele oude stadions zoals je nog veel in Engeland hebt
de arena lijkt op een ufo (toch vindt ik hem wel mooi)
nieuwe wembley, nieuwe arsenal stadion, bayern munchem. Ze hebben allemaal een beetje dezelfde stijl.
Die moderne stadions zijn lang niet zo mooi als de traditionele oude stadions zoals je nog veel in Engeland hebt
dat van Fortuna Sittard.
jah dies indd ook vrij lelijk..
Geef geen kut om dat voetbal-gebeuren.Al die f-of andere letters-siders krijgen het iedere keer weer voor elkaar om op een feestje waar een lekker sfeertje hangt toch weer herrie te schoppen door vlaggen op de grond te leggen en met een grote groep op 1 of 2 personen in te rammen
stoer hoor!!!
Dit blijft nog steeds gelden!!!
Stadion van Den Bosch, zover je het een stadion kan noemen
donateur
Had het over jullie stadion. Van VVV zit wekelijks vol van jullie nooit,wanneer was de laatste keer? 1993?
Dacht dat het hier om het uiterlijk van het stadion ging, niet om de prestaties van de clubs die erin spelen. Heb nooit gezegd dat VVV niet kan voetballen. Maar als jij je dan meteen op je pik getrapt voelt en MVV bgint af te zeiken, moet jij weten. Kword er niet warm of koud van..
donateur
Legt eraan...Maar ik ben nu 3 dagen wakker dus heb een reden om nix meer te snappen
Die vliegende schotel in A'dam!

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)
![[my life] Bart](/images/user/220321_2650268.jpg)