Partyflock

Forumonderwerp · 773154
12220x bekeken

Waarschuw beheerder
Vanavond voor het eerst aan de 2-cb! Heeft er iemand leuke tips of ideeen om de trip nog leuker te maken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 21:35:
2-cb

wa is da dan?
Waarschuw beheerder
Vast cafeïnevrij :yes: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ]x[ op vrijdag 6 mei 2005 om 21:39:
Vast cafeïnevrij

ik wauw de gewoon effe weeten.pannekoek

Waarschuw beheerder
hij had het niet tegen jou, BLAASKAAK :[

Waarschuw beheerder
2-cb

=

2 citroen brandewijn

Waarschuw beheerder
2-cb is een designerdrug en is verboden sinds een jaartje of 8 geloof ik. Ik liep er bij toeval tegenaan en het maakte mijn speed-humeur dipje weer een stukje minder. Het schijnt licht psychedelisch te werken en maakt euforische gevoelens en energie los.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 21:43:
hij had het niet tegen jou, BLAASKAAK

nee precies, dat van die cafeine is een grapje over een andere topic van mij! Maar hier zit in ieder geval geen cafeine in nee :D

Waarschuw beheerder
idd:vaag: (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 mei 2005 om 21:47:
idd

meeloper.:-S

Waarschuw beheerder
Heheh, je volgt het niet:p

Waarschuw beheerder
u bent een beetje :vaag: ?

Waarschuw beheerder
met regelmaat:yes:

Waarschuw beheerder
Hahahaha, zo hoort het ook! Dat iedereen uw voorbeeld moge volgen!

Waarschuw beheerder
hoe kom je aan die 2 cb? beter nog: hoe kom Ik eraan?

Waarschuw beheerder
Ik stuur iedereen die het wil weten wel een PB-tje! Ik wil mijn leverancier niet in de problemen brengen! Dus als je wilt laat maar weten.

Waarschuw beheerder
donateur
PB (y)

Interesting...8)

Waarom wordt PB naar N dj gelinkt?! :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoooow van deze shit wordt je echt :vaag: !!!! Als ik mijn ogen sluit zie ik de vreemste caleidoscopische effecten in allerlei pastelkleuren en allerlei draadfiguren en tunnels en vage kleurige blokken en cirkels en ....En net als met xtckomt het gevoel in golven maar het is alleen de geilheid en de euforie van xtc die ik terug herken. Vna 2 van die dingetjes dus, echt bizaren lekker!
Waarschuw beheerder
2cd en 2ce zijn nog heftiger schijnbaar, maar moeilijk aan te komen, maar bestaat wel echt...

Waarschuw beheerder
leuk! ook eens prberen dan, voor de rest altijd blijven hangen in je lachbien
Waarschuw beheerder
O o o,, ik wat ben ik jalours op je op dit moment :D,, !!!!
Op 2cb heb ik echt een van de meest relaxte drugs ervaringen mee gemaakt :respect: :d
Waarschuw beheerder
mescaline cactus (Y)
Waarschuw beheerder
Bij de Satisfactory in Zwolle verkopen ze ook weer 2c-b, a 12,50 de pil (18mg 2c-b)

Waarschuw beheerder
2-cb Heb ik eer gisteren gehad!
Alleen ik was gaan slapen voor dat de trip begon!
Rond half 1 ben ik gaan slapen en rond 3 uur werd ik trippend wakker ik ging vet hard op dat spul de trip was heftiger dan paddo's maar wel fijner maar trippend wakker worden is wel heftig!

Waarschuw beheerder
Op naar Zwolle, de wijzen kwamen uit het Oosten!

Waarschuw beheerder
donateur
leuk man ook maar eens proberen
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
dat die dingen nog zijn uit te halen

bizarre spul!!

Waarschuw beheerder
Zoooow van deze shit wordt je echt !!!! Als ik mijn ogen sluit zie ik de vreemste caleidoscopische effecten in allerlei pastelkleuren en allerlei draadfiguren en tunnels en vage kleurige blokken en cirkels en ....En net als met xtckomt het gevoel in golven maar het is alleen de geilheid en de euforie van xtc die ik terug herken. Vna 2 van die dingetjes dus, echt bizaren lekker!

moet je eens op dit profiel kijken:P
https://partyflock.nl/user/206841

Waarschuw beheerder
:yes: zoo zag het er idd wel uit ja als ik mijn ogen gesloten hield :)

Waarschuw beheerder
donateur
halloow, heb ze ook liggen, is het wat voor op een feest? (een halfje ofzo)? lijkt me namelijk echt een festival drugje...

Waarschuw beheerder
donateur
2-Cb gruwelijk spul idd, ik heb nu 5 keer gedaan, en het is toch zulk bizar spul, geweldig!! :respect:

2 weekenden geleden voor het laatst gegaan (daarvoor 5 maanden niet), t was weer een super ervaring!
Erg fijn spul idd! :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het vorig weekend voor de eerste keer op een feest gedaan :D = WOOOW :P

Waarschuw beheerder
donateur
haha okee dan!! ga het binnenkort maar eens nemen...had jij een hele op of een halfje, Methylone? ben niet zo bekend met de dosis..

Waarschuw beheerder
ik heb vanmiddag wat gekocht,ik ben benieuwd. als ik de reacties zo lees kan dat niet misgaan. is t verstandig om dat op nightmare te doen? t wordt mijn eerste keer namelijk
Waarschuw beheerder
Is dit spul meer geschikt voor feesten of thuis?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 22:16:
haha okee dan!! ga het binnenkort maar eens nemen...had jij een hele op of een halfje, Methylone? ben niet zo bekend met de dosis..

ik had er 5 op :)

5 mg per pil , 25 is chill om te spacen :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik krijg honger van deze verhalen :P

als me examens voorbij zijn ga ik er is fftjes flink aan :yes: whehehe

laterrrr

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vanmiddag wat gekocht,ik ben benieuwd. als ik de reacties zo lees kan dat niet misgaan. is t verstandig om dat op nightmare te doen? t wordt mijn eerste keer namelijk

Nee man, niet doen!
Lekker bij iemand thuis of buiten ofzo, tis te heftig voor op een feest denk ik. Ik zal nooit zomaar een drugs soort gaan testen op een feest. Je weet niet wat de werking het is.
Je wil niet weten voor een hel het kan zijn, als je in zo'n grote mensenmassa verkeerd, en het gaat fout...

Ik zelfs zal niet zo snel 2 cb op een feest nemen.

Alleen de muziek zal wel echt MEGA VET klinken waarschijnlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
nee eerste keer ergens buiten chillen of binnen ofzo..ik heb het vorig weekend voor het eerst op een feest gedaan :D echt vettttt

Waarschuw beheerder
lijkt mij ook wel vet op een feest maar ligt er aan wat voor feest!

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik weet niet hoe op een feest zal uitpakken...
Ik denk dat de muziek wel echt zwaar vet klinkt ja.
Alleen je gaat er vet wazig van zien, en je herkent sommige mensen niet helemaal meer, je kan iemand voor heel iemand anders aan zien, mensen lijken er heel anders uit te zien.
Op een groot feest lijkt me dat niet echt zo super, en de grote massa...ook kan iets als een vechtpartij je veel dieper raken, en dat komt het allemaal niet ten goede denk ik.

Zal echt maar eens ff kijken wat je normaal van het gevoel vind, en daarna kan je altijd nog kijken of wat voor op een feest is, zal iig een klein feestje uitporberen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar op een goa feest of zo lijkt me het echt wel mooi!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is daar zeker voor geschikt denk ik ja (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:02:
Op een groot feest lijkt me dat niet echt zo super, en de grote massa...ook kan iets als een vechtpartij je veel dieper raken, en dat komt het allemaal niet ten goede denk ik.

ik heb het op Luna gedaan , het viel wel mee hoor :D
Ik heb 1.5 uur lang door een tunnel gelopen :P
Ik was iedereen kwijt , toen kwam ik allemaal mensen tegen die mij hielpen zoeken :) Je kan je niet voorstellen hoe een lichtshow er dan uit ziet :O OMG alsof je in de hemel bent ..

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat lijkt mij ook super gruwelijk zo'n licht show, tering daar trip je echt hard in volgens mij :d

Misschien ook maar op defqon dan toch :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:05:
ik heb het op Luna gedaan , het viel wel mee hoor
Ik heb 1.5 uur lang door een tunnel gelopen
Ik was iedereen kwijt , toen kwam ik allemaal mensen tegen die mij hielpen zoeken Je kan je niet voorstellen hoe een lichtshow er dan uit ziet OMG alsof je in de hemel bent ..

ooh wat vet iedereen aan de psychedelics!!! en af en toe GEA natuurlijk!!

Waarschuw beheerder
donateur
ik defQon zeer zeker weer , wel pas later denk ik.. rond 6 / 7 uur :D

maar Luna vergeet ik niet meer :D de manier waarop ik die tunnel zag :) , 1000en mensen en daartussen een tunnel :P echt vaag

Waarschuw beheerder
Ik geloof je best wel maar 2-cb is thuis al vet!!!

Waarschuw beheerder
donateur
jepzz dat ook :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de eerste keer niet doen op een feest iig, want je weet maar nooit hoe jer op reageerd. OOk al reageer je op alle drugs goed, dit kan wel eens de enige drugs voor je zijn, die absoluut niet geschikt is voor op een feest, voor jou persoonlijk.

ik defQon zeer zeker weer , wel pas later denk ik.. rond 6 / 7 uur :D

maar Luna vergeet ik niet meer :D de manier waarop ik die tunnel zag :) , 1000en mensen en daartussen een tunnel :P echt vaag

hhehe ja ik twijfel nog, maar wat jij beschrijft klinkt zwaar vet :P

Waarschuw beheerder
donateur
:9

en ja ik pak iedere drugs eerst thuis of bij vrienden (Y)

Waarschuw beheerder
2cb , wie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:22:
2cb , wie?

jij!!! :d

Waarschuw beheerder
Ja ik kan veel ritselen , maar vage drugs wat minder ;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]http://www.party-planer.ch/galery/40102_2.jpg[/img]

uuh had je hier al op??

:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:25:
Ja ik kan veel ritselen , maar vage drugs wat minder

lees ff je berichten!!

Waarschuw beheerder
donateur
jeppzz had ik :) niet te zien he :P

Waarschuw beheerder
donateur
O:)

Waarschuw beheerder
donateur
whahahaah ik zie het wel, aan die wazige blik :jaja: :d

Waarschuw beheerder
donateur
mja, ik voel dat ik meer kan hebben dan 25 mg..

Waarschuw beheerder
donateur
terwijl dat al een flinke trip zou zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Die van mij zijn nog niet getest, maar ik word er wel altijd mega van de kaart van!

Maar ik ga ze binnenkort ff laten testen.

Waarschuw beheerder
donateur
Combi met MDMA, das pas spacen!!! :d

Maar das wel extreem hoor, dan snap je er echt letterlijk geen hout meer van.
Deed t met oud & nieuw. Wist niet eens meer waar een fiets voor diende, en ook niet hoe je een deur moest openmaken. (sleutel in de deur dus:P)
Stond op een gegeven moment met 2 fietsen van mezelf op het sportpark, en was m'n vrienden kwijt :vaag:

TE wazig die nacht!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahah dat wilde ik net posten joh!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
lol :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het overigens nog niet gedaan , maar van een maat gehoord :D ,

wat kan je er over vertellen?hoeveel van allbei?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had 3, 2cb pillen en 2, xtc pillen in totaal...
echt knetterleip

dat van er niks meer van snappen van de mdma, en het trippen wat je ook van mdma flink kan doen, in combinatie met al die kleuren en in elkaar overlopende voorwerpen enzo, en het hele gevoel van 2 cb, je kent t wel :P

aardig wauze combi :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
aha , dus nog beter als alleen 2cb :P

Waarschuw beheerder
donateur
maar ga je dan ook hard ? met bekken trekken enzo
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het 1 keer gedaan en dat was echt ernstig vaag :vaag:
maar kwam denk ik ook omdat het op een zondag was tijdens een after, die nacht hele nacht lopen hakkuh met een zooitje :xtc: & pep & :smoke:
weet ook echt niet meer waarom ik dat toen had genomen maarja je doet weleens vage dingen in een vage bui

was echt ernstig wazig de hele zondag
wat me echt opviel was dat ik de hele dag op dezelfde plek heb gezeten en alle dingen die voor me stonden de hele tijd aan het bekijken was (gordijnen, kast, tv, tafel, blabla) en gewoon elke keer als ik een bepaald voorwerp weer zag ging er zo'n flits door me heen van 'hee vet!!' en was het net alsof ik dat 'vette' voorwerp voor het eerst zag (ookal had ik dat voorwerp al 1000 keer bekeken die dag)
echt wazige shit!!!

ik heb ook verder niet echt ervaring met dat soort drugs, 1 keer paddo's gehad afgelopen zomer en dat was het, voor de rest alleen pillen en pep, dus het was echt een hele vage ervaring

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:55:
ik heb het vorig weekend voor de eerste keer op een feest gedaan = WOOOW

Methylone Promotion Team, jij gebruikt ook wel explosion, hoe is dit tov explosion?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:43:
hoe is dit tov explosion?

ik ben dan wel geen Methylone Promotion Team maar ik ga toch ff antwoord geven ;p

2cb is totaal wat anders, echt niet te vergelijken met Explosion, bij wijze van spreke hetzelfde als pep vergelijken met lsd ofzo :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No Excuse op woensdag 25 mei 2005 om 15:12:
ik ben dan wel geen Methylone Promotion Team maar ik ga toch ff antwoord geven

Die heb ik beide nooit gebruikt (wel explosion), dus die kan ik ook niet vergelijken. Heb jij wel ervaring met allebei?
Waarschuw beheerder
donateur
metholyne zit in explosion dus is eigenlijk hetzelfde

explosion heb ik gehad en 2cb ook dus, maar je kunt het echt niet vergelijken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:43:
Methylone Promotion Team, jij gebruikt ook wel explosion, hoe is dit tov explosion?

dit is heel wat anders dan explosion , van 2cb ga je trippen (in grote dosis) van explosion ga je een beetje hard,en is het meer speedy allemaal.2cb is relax en chill 8)
Waarschuw beheerder
Lijkt me zooo vet om een keer te proberen, maar drugs waar je van gaat hallicuneren zijn jammergenoeg niet in mijn omgeving te krijgen:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 20:54:
maar drugs waar je van gaat hallicuneren zijn jammergenoeg niet in mijn omgeving te krijgen:(

kijk verder dan je neus lang is ;)

Waarschuw beheerder
Gijsje wacht nogsteeds

Waarschuw beheerder
donateur
Wou net zeggen...

Waar een wil is, is een weg.

Je moet ook wat verder kijken dan je vriendjes en bekenden van je, want daar zal je meestal idd niet de meeste exlusieve goederen vinden.. ;)

Waarschuw beheerder
Sorry dat het allemaal wat langer duurt! Mijn examens gaan toch echt even voor. Morgen dan toch echt de testuitslag!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 21:29:
kijk verder dan je neus lang is

En dan moet ik naar jou kijken of wat:P

Nee ik ben ook al een hele tijd opzoek naar LSD.. Maar hier in de buurt zijn ze alleen geïnteresseerd in pillen en pep, soms een enkeling die coke heeft, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Hallicunerende drugs vinden ze hier niet leuk of zijn eng.. Ze kijken me al raar aan als ik zeg dat ik paddo's heb gehad;)

En Psycho Forze: Ik ga niet zomaar op een vreemde afstappen of hij soms 2-cb of lsd heeft, ik denk niet dat jij dat ook zomaar doet? Anders eerst maar een keer het ayahuasca-pakket van een vriend overkopen en proberen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 23:26:
En dan moet ik naar jou kijken of wat:P

neuh maar gewoon een beetje rondvragen .. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 23:26:
Hallicunerende drugs vinden ze hier niet leuk of zijn eng.. Ze kijken me al raar aan als ik zeg dat ik paddo's heb gehad;)

dat is juist DE shit ... xtc kan iedereen wel nemen..hallucinatie drugs moet je :respect: voor hebben :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
En Psycho Forze: Ik ga niet zomaar op een vreemde afstappen of hij soms 2-cb of lsd heeft, ik denk niet dat jij dat ook zomaar doet? Anders eerst maar een keer het ayahuasca-pakket van een vriend overkopen en proberen.

Nee, maar je moet een beetje je mensen zoeken die in dat wereldje zitten hé...
Ayahuasca, ga ik volgende week maandag doen...maar als ik jou was zal ik daar eerst ff een heleboel info over gaan opzoeken, was dat is geen recreatie drugs !!
Je kan je goed kut gaan voelen, maar daar moet je niet tegenin gaan, je moet het over je heen laten komen "go with the flow, don't fight against it" ;)
Niet aan beginnen, als je er nog niks over gehoord hebt, daar waarschuw iedereen mij voor, en ook alle sites erover zeggen dat..
Dus ja ben erg benieuwd naar hoe dat dan weer zo zijn, maar ik heb er al veel over opgezocht..

Waarschuw beheerder
ik kuch nog 1maal
Waarschuw beheerder
Psycho force:

Respect _O_

Veel succes met DMT

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 00:46:
Je kan je goed kut gaan voelen, maar daar moet je niet tegenin gaan, je moet het over je heen laten komen "go with the flow, don't fight against it" ;)
Niet aan beginnen, als je er nog niks over gehoord hebt, daar waarschuw iedereen mij voor, en ook alle sites erover zeggen dat..
Dus ja ben erg benieuwd naar hoe dat dan weer zo zijn, maar ik heb er al veel over opgezocht..

voorbereiding is alles (Y)
zoek een goede locatie , waar je alles bij de hand hebt.eten drinken enzz..als je het voelt komen , idd gewoon over je heen laten komen.niet in paniek raken.
als je dat gevoel nog niet kent , kan je best bang worden :jaja:

succes ermee
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook al wel wat over opgezocht, en ik raak niet zo snel in paniek (met paddo's LSA etc..) :)

Ik denk dat ik dat eerst ayahuasca ga proberen, en dan zien we wel verder;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 00:22:
dat is juist DE shit ... xtc kan iedereen wel nemen..hallucinatie drugs moet je voor hebben

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van b2 8-) op vrijdag 27 mei 2005 om 00:54:
Psycho force:

Respect _O_

Veel succes met DMT

:O psycho force ga je DMT nemen ja?

wow!! heavy shit!!

kun je verslagje posten? ben wel erg nieuwsgierig naar een tripverhaaltje van DMT, nog niet eerder gezien op pf

enne succes idd!

Waarschuw beheerder
donateur

Ja zeker de hypotheker! :P
Alleen dan niet de synthetische vorm, maar de plantaardige vorm dus in combi met MAO remmers.
Het verschil met synthetische DMT is dat ayahuasca (zo heet het drankje wat al eeuwen tijdens rituelen word gedronken bij bepaalde stammen) een langere trip geeft, het duurt 4 a 5 uur dacht ik.. DMT is een explosie van ongeveer 10 minutenm je voelt het ook vrijwel gelijk na het roken. Ayahuasca heeft even tijd nodig.
Volgens www.azarius.nl (waar ik het gekocht heb) lijkt het op het effect van LSD, maar is het nog intenser...zal dus erg heftig worden waarschijnlijk :jaja:

Ik ga het volgende week maandag doen, en ik zal daarna ff een verslagje schrijven (Y) :d

ennuh thnxs! ;)

Waarschuw beheerder
Ja succes man! Hopen dat je een gave trip gaat beleven! Ik heb vanmiddag even gebeld met het Trimbos, maar echt blij werd ik er niet van :( . Het pilletje wat ik 2 weken geleden ingeleverd had, is onderzocht. Althans op de gebruikelijke stoffen zoals mdma en amfetamine. Die stoffen zitten er in ieder geval niet in, maar omdat het om iets "zeldzaams" als een 2-cb pilletje gaat, verzamelen ze over een periode van 2 maanden vanuit heel het land vreemde pilletjes. Het kost ze namelijk te veel om telkens 1 zon pilletje apart te laten onderzoeken. Gevolg is dus dat mij aangeraden werd om over twee weken nog een keer te bellen. :( Helaas... Maar ja, ik ga vanavond weer eens proberen, heb toch nog genoeg op voorraad 8) Nu eens 2 en een half denk ik. Ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Thnxs, en ik ben ook zeer benieuwd naar hoe het worden gaat! ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb ze samen met methylone explosion team op gehad en goeiemiddag wat een trip ofniet baas? ;) Ik heb het ook in combinatie met GHB gehad maar ik moet kotsen en ik had last van de diepste maagkrampen.. biiinenkort nog eens proberen. 2cb icm wiet is super relaxt.. op een feest vind ik het echter neit erg aan te raden

Waarschuw beheerder
donateur
op een feest was masterlijk voor mij :D

mja liegebeest volgende keer samen met een pierke (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 18:47:
Nu eens 2 en een half denk ik

2,5 is wel erg weinig of niet dan?

eerst 2 , en na een uur nog 1 , weer uurtje wachten nog 1 (Y)

trippen gegarandeerd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 20:46:
2,5 is wel erg weinig of niet dan?

Nou ik heb er vrijdag in een keer 2 en een halve achterover gegooid, maar voor mij was het heftig genoeg. Niet dat ik me slecht voelde, integendeel, maar ik kreeg het gevoel dat ik niet meer moest nemen! Was wel weer heel gaaf. Ik heb de pilletjes om ongeveer 22 uur genomen samen met een maat van mij. Om 22.45 voelde ik nog vrij weinig dus besloot ik om een jointje op te steken en dat was dus echt masterlijk. Ineens kickte het gevoel (waarschijnlijk opgewekt en versterkt door de joint) vol in. Tintelingen, energiek gevoel en een beetje een xtc- achtige roes. Ook begon ik geluiden te horen die er niet waren en waren kleuren intenser. Om een uur of 23 besloten we om naar een speeltuintje te gaan om daar te gaan liggen in een soort van rubberen hangmatten. Na een half uurtje zijn we maar een cd spelertje, bier en wiet te gaan halen. Onderweg liepen we door een grasveld met hoog gras en ik keek naar de grond en voelde mezelf net een vliegtuigpiloot die door een hoge valei vloog achter iets vijandelijks aan (waren de schoenen van de maat van mij die voor mijn liep :vaag: ). Oftewel ik liep dus met mijn armen wijd achter hem aan te brommen door het gras :) . Eenmaal terug bij de hangmatten cd'tje van Infected Mushroom op en jointje en biertje erbij en lekker hangen en spacen met de ogen dicht. Zoooooow relaxt :). Al met al weet ik dat we om een uurtje of 3 op bed lagen maar het verdere verloop van de tijd was ik helemaal kwijt. Maar mijn conclusie is dus: pak er af en toe een jointje bij dat maakt het allemaal nog wat heftiger.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb vrijdagnacht 2-cb op, het was echt geweldig! het leek wel of ik t noorderlicht zag, alles had een soort paarse gloed. allerlei dingen, zoals de sterren, leken te bewegen :vaag: ik liep door een nieuwbouwwijk van 13 in een dozijn, dat was ineens een heel inspirende omgeving. n tijd bij een vijver gezeten met allemaal kwakende kikkers :D t is allemaal wat moeilijk uit te leggen, maar dit is echt een aanrader! t duurt ook nog lang ook, je krijgt echt waar voor je geld :respect:

Waarschuw beheerder
Dat klinkt ook idd als een 2CB trip :yes:

Zelf een keer in een sportpark gedaan met een aantal vrienden. In het begin komt het allemaal wat langzaam opgang maar daarna ben je in 1 keer spacend.......
De bomen bewogen allemaal heel vaag en de sterren ahdden allemaal kleurtjes en knipperde. En het was geen vliegtuig.... :D
We hadden een stereo bij en dat is pas bizar, dat geluid komt zo vaag en hard op je over. Dat is dus ook een aanrader.
Neem misschien wel wat te drinken mee want dat hadden wij dus niet. Dus meneer Psycho Forze en ik zaten helemaal te trippen dat er nix te drinken was. Toen zijn 2 andere mensen maar even wat gaan halen. Nou je had ze op de fiets moeten zien zitten. Ze wisten niet eens wat ze ermee aanmoesten.

2CB is heel grappig spul maar hou het wel speciaal, ga dus niet ieder weekend in zo'n trip zitten. Heb je nix aan....

Waarschuw beheerder
donateur

Dat was me avond idd, werd helemaal gek omdat er geen water was hahaha. :P
Doen we snel weer eens over deze zomer.(Y)

Maar idd met mate, tis ook niet echt iets waar je iedere week zin in heb. (iig ik niet)
Plus dat het gevoel altijd minder word naarmate je het vaak gaat doen ivm tolerantie enzo, zonde dus...

Waarschuw beheerder
Maaruh....... :D

2 weekenden geleden voor het laatst gegaan (daarvoor 5 maanden niet), t was weer een super ervaring!
Erg fijn spul idd!

Hebben jullie stiekem iets gedaan toen ik op vakantie was?
:P

En was het daarvoor al 5 maanden geleden..... Word maar weer is tijd vind je niet. 8)

Waarschuw beheerder
Als jullie nog nodig hebben ? :X

Waarschuw beheerder
donateur
Nee we hebben genoeg! :d

ennuh hugo, stiekum toen de lading binnen, was maar gelijk ff wat gesnoept ja :$ :d

Maar word weer eens tijd om gezellig met z'n allen te 2 cb-en ja :jaja:
Waarschuw beheerder
ik heb laatst ook wat gehoord over die 2cb bij onze lokale smartshop. nou ben ik een echte paddo fan, dat blijft voor mij elke keer weer een mooie trip. ik vind paddo's zow lkkr dat ik af en toe zelfs neig om LSD te nemen, terwijl ik toch echt met mezelluf af gesproken heb dat nooit te doen. maar ik zie wel hoe lang ik dat nog kan volhouden. ik had alleeen ff een vraaggie;
in hoeverre is 2CB te vergelijken met paddo's en
aan hoeveel pillen heb je genoeg??
de eigenaar van de smart vertelde me dat een hele al lang genoeg was, maar bij smartdruxx is mijn motto altijd; gewoon het dubbele van wat ze anraden en je hebt genoeg.
khoop dat iemand mij hier een goed antwoord op kan geven.

KalluM
PaddoPromotieTeam
JF

Waarschuw beheerder
Op mij heeft 2-cb ongeveer hetzelfde effect als met paddos (heb wel pas 1 keer paddos gedaan) maar met 2-cb kreeg ik er een xtc achtige roes en een speedy gevoel bij. Van de paddos werd ik net zoals de 2-cb erg in mezelf gekeerd en ontspannen. De pilletjes die ik hier heb liggen komen in zakjes van 4 stuks en mij werd aangeraden er 2 per keer te nemen. Vrijdag had ik er er 2 en een half ineens op en voor mij was het genoeg. Althans ik kreeg het idee dat meer pakken wel eens fout zou kunnen gaan. Dus ik zou zeggen begin met 2 en kijk dan verder. En rook er een jointje bij, dat maakt het allemaalnog spacier!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 2 CB totaal niet te vergelijken met paddo's, velen malen sterker spul 2 cb!
Waarschuw beheerder
als ik t zo lees lijkt dat 2cb heel erg op de ervaring die ik heb gehad met hippieflippen(mdma+hawaiiaanse paddos)..ook foking heavy...ook de xtcroes en het speedy, zwaaare halucinaties, er geen fuck meer van begrijpen en puur genot.

De 2CB trip schijnt trouwens heel makkelijk te sturen te zijn, en je kan er voor je zelf schijbaar een coketrip xtctrip, lsdtrippie...wat je zelf wil van maken. Las ik van de week ergens op het net. geloof erowid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 19:41:
ik heb vrijdagnacht 2-cb op, het was echt geweldig! het leek wel of ik t noorderlicht zag, alles had een soort paarse gloed. allerlei dingen, zoals de sterren, leken te bewegen ik liep door een nieuwbouwwijk van 13 in een dozijn, dat was ineens een heel inspirende omgeving. n tijd bij een vijver gezeten met allemaal kwakende kikkers t is allemaal wat moeilijk uit te leggen, maar dit is echt een aanrader! t duurt ook nog lang ook, je krijgt echt waar voor je geld

Had je nog aan de telefoon tijdens je trip en ik hoorde die kikkers ook. door de telefoon klonk het al raar laat staan als je aan het trippen bent :) Lijkt wel wat op paddo's.
Waarschuw beheerder
Ik vind 2Cb een beetje op paddo's lijken, gruwelijk goedje daar niet van, maar wij deden eerder ook wel eens (Mexicaanse) paddo's vreten op een feest, en als ik me toestand vergelijk, dan zie ik enige gelijkenis :jaja:

Waarschuw beheerder
2cb zwaar lekker spul toch wel een van mijn vaagste drugservaringen ooit. Muziek klinkt veel intenser en vooral met goa maak je er een echt vage ervaring van!
Moet toch echt met die schit op naar een zon feestju.
Ik zag helaas geen vage tunnels enzo
Maar wel telkens een vaag figuur met zijn armen wijd! haha
combo met weed is zwaar ok (bier lukt ook)

Waarschuw beheerder
wie zou dat figuur nou geweest zijn dan???? hahaha :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt het nou aan mij, of smaken die dingen nou gewoon n beetje zoet? :vaag: Wel n licht chemische smaak, maar écht wat zoetig!

Iemand al gezegd dat je hier verdomde geil van wordt :| Zit je dan :/ 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha, dat was ik nog vergeten er even bij te melden ja...8)

Waarschuw beheerder
donateur
4 MG maar???

Das wel heel erg weinig hoor.

Normale dosis is dacht ik, 20 mg, heb ik me laten vertellen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 02:25:
Ik vind 2 CB totaal niet te vergelijken met paddo's, velen malen sterker spul 2 cb!

ik vond paddo's juist een sterkere trip, had het idee dat dat meer hallucinerend was, maar 2cb werkte wel veel langer
maar ik heb pas 1 keer 2cb gehad en dat was op een after na een nacht hakkuh op pep en pillen, kan misschien het hallucinerende effect verminderd hebben??
voor de rest was het wel een heavy trip namelijk, echt mega wous in m'n kop en ik herken ook wel veel dingen uit de verhalen die ik hier lees

hoe is het trouwens afgelopen met je geplande DMT trip?
tell me, tell me B)

Waarschuw beheerder
Volgens erowid is de gemiddelde dosis tussen de 10 en de 25 mg maar dat is ook oa afhankelijk van vatevoren eten of niet en hoe je je voelt enzo. Maar ja ik kan er ook niets meer van maken, ik ken de eigenaren van het lab niet helaas.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond paddo's juist een sterkere trip, had het idee dat dat meer hallucinerend was, maar 2cb werkte wel veel langer
maar ik heb pas 1 keer 2cb gehad en dat was op een after na een nacht hakkuh op pep en pillen, kan misschien het hallucinerende effect verminderd hebben??
voor de rest was het wel een heavy trip namelijk, echt mega wous in m'n kop en ik herken ook wel veel dingen uit de verhalen die ik hier lees

hoe is het trouwens afgelopen met je geplande DMT trip?
tell me, tell me B)

Hmmz, ik heb het ook wel eens in combi met pep en pillen gedaan. Toen duurde het effect langer, en was t volgens mij ook nog wel wat heftiger ja...
Zeker die keer met pillen tijdens oud & nieuwe...zoooo ik snapte er echt helemaal niks meer van. Dat was echt niet normaal meer.

Maar paddo's zijn misschien wat meer geestverruimende dan 2 CB...maar ach ik heb tot nu toe ook nog helemaal geen echt goede ervaring met paddo's...t voel iedere keer best wel tegen. Nog maar een keer doen dus. Dan nede ik van te voren wel MAO remmers. b)

De dmt trip is ff door wat omstandigheden verzet. Maar ik heb het nu in huis. Morgen of maandag word het! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 14:36:
Hmmz, ik heb het ook wel eens in combi met pep en pillen gedaan. Toen duurde het effect langer, en was t volgens mij ook nog wel wat heftiger ja...

whehehe :D
ik was ook echt zo compleet de weg kwijt!!! :vaag: :vaag:

Zeker die keer met pillen tijdens oud & nieuwe...zoooo ik snapte er echt helemaal niks meer van. Dat was echt niet normaal meer.

vaagheid roeleert :9

Maar paddo's zijn misschien wat meer geestverruimende dan 2 CB...maar ach ik heb tot nu toe ook nog helemaal geen echt goede ervaring met paddo's...t voel iedere keer best wel tegen. Nog maar een keer doen dus. Dan nede ik van te voren wel MAO remmers. B)

8) B)

volgende keer 2cb wil ik nuchter de 2cb trip ingaan, ben benieuwd of er veel verschil in zit

De dmt trip is ff door wat omstandigheden verzet. Maar ik heb het nu in huis. Morgen of maandag word het! :)

vet!!! spannend!!!!!!! ;)
ben benieuwd naar je ervaringen!!!!
veel plezier en succes alvast :flower:

Waarschuw beheerder
he leatherneck check pb! en ik moet van het weekeind sossen! vanavond? haha

Waarschuw beheerder
donateur
volgende keer 2cb wil ik nuchter de 2cb trip ingaan, ben benieuwd of er veel verschil in zit

Hehehe daar ben ik ook wel benieuwd naar.. :P
Bij alle keren was ik tot nu toe iedere keer, aardig bezopen of waus :s

Maarja xtc/pep enzo gebruik nu bijna niet meer..maar drank nog wel.. :P
Maar ik ga ook eens een keer nuchter m'n trip in.. :jaja:

vet!!! spannend!!!!!!! ;)
ben benieuwd naar je ervaringen!!!!
veel plezier en succes alvast :flower:

Ja ik ben ook echt zwaar benieuwd! ;)
Ik zal zeker ff gaan vertellen hoe het was, als het achter de rug is.. (Y) :)

vaagheid roeleert

:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enne psycho force ben ook benieuwd naar jou ervaringen met dmt! schijnt wel heftig spul te zijn!

Waarschuw beheerder
Ja precies , we houden je in de gaten!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=200]http://www.geocities.com/bslegt/gifs/Pille.gif[/img]

:P

Ja ik weet het, het schijnt zeer heftig te zijn. Maaarrrrrrr ben op alles voor bereid! :)

Waarschuw beheerder
ik heb het vorige week voor de eerste keer geprobeert.
4 van die pilletjes het was een lange trip maar lang niet zo intensief als ik verwacht had.
hallucineren was er ook niet bij :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:
Hehehe daar ben ik ook wel benieuwd naar.. :p
Bij alle keren was ik tot nu toe iedere keer, aardig bezopen of waus :s

wat moet er toch van jou terecht komen :p

Maarja xtc/pep enzo gebruik nu bijna niet meer..maar drank nog wel.. :p

bij mij juist omgekeerde wereld hehe

Maar ik ga ook eens een keer nuchter m'n trip in.. :yes:

tell me your experience :)

Ja ik ben ook echt zwaar benieuwd! ;)

daar kan ik wel inkomen hehe
lijkt me echt een gruwelijke trip, te vaag voor woorden
ik zou het op zich wel een keer willen meemaken
maar dan moet ik eerst ff flink wat meer ervaring met trip-drugs hebben voordat ik er ook maar aan ga denken om DMT te nemen

Ik zal zeker ff gaan vertellen hoe het was, als het achter de rug is.. (y) :)

thanx :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou komt ie dan!! :d

Wat een mega zieke vette onbeschrijfelijk ervaring zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb net gedaan met een vriend van mij, een klein uurtje geleden nu inmiddels.

We zijn bij een schooltje gaan zitten, waar verder nooit iemand komt. Even een inhammetje gezocht, zodat we geen last hadden van de wind. Even peukie gerookt, zodat we as hadden om in het DMT pijpje af te tikken. DMT eroverheen (piep klein beetje is het maar eigenlijk, maar pfff wat een mega kracht), nog een laagje as erover heen, en de aansteker erop...
Hijsen, zodat de vlam het pijpje ingezogen word, en roken maar...
Op het moment dat de rook in m'n longen, voelde ik me gelijk raar worden, op een gegeven moment viel er niks meer te roken en was het op. Ik hield de rook in, en op het moment van inhouden veranderde alles om me heen, het smolt een soort in één, in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem. Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe dat in godsnaam moet beschrijven!! 8)
Volgens mij zag ik ook eigenlijk helemaal niks meer, geen idee, of dat ik mijn ogen nou open of dicht had. Ik was helemaal weg. Totaal overweldigd door de trip!!
Hoelang dat gevoel nou precies aanhield zou ik ook niet weten, tijd bestond gewoon niet meer!
Ik weet alleen dat ik op een gegeven moment weer op aarde kwam, helemaal vaag, ik kon alleen maar uitbrengen: sooow tering hallo pfff jezussss ziek, niet normaal!!!!!!
Iig was ik weer op aarde, ik keek naar die vriend van mij, en zag hem heel raar, alsof het iemand anders was, ook leek z'n kleur totaal niet meer van hoe die echt was.. De stoeptegels in de grond, leken te golven, en de randen om de stoeptegels heen, gaven licht, de bomen leefden echt(ja duh natuurlijk, maar ik zag nu echt het leven in elk organisme om me heen) en uiteindelijk werd ik nuchter, met een heerrrrrrrlijk gevoel!! :d
Het na-gevoel had heel veel weg van een 2 CB trip (de manier waarop ik het zag etc.)
Ook daarna kregen we nog ff een keiharde lachkick om een opmerking die ik maakte (hier ga ik straks gelijk een gram van bestellen, alleen de manier waarop ik hei zei; we lagen ff helemaal in een deuk:P)
Daarna gingen we ff een milkshake halen.

En voel me nu echt super gewoon, heb alle energie van de wereld, en heel vrolijk...

Echt een dikke aanrader voor de psychonaut dit. Het na gevoel is heerlijk, en dat het zo kort duurt is helemaal niks ergens aan terwijl ik eerst dachtl; jezus maar 10 minuten, en dan alweer nuchter:s
Maar die kleine paar minuten tellen gewoon voor een paar uur door de ervaring die je op dat moment hebt..niet voor te stellen!!

Dat het zo'n lang stuk, waar je waarschijnlijk nog langer over leest dan dat de trip duurt is, wat ik nu schrijf, geeft denk ik aardig aan, van wat een ervaring je er van krijgt!!

Heftigste ervaring ooit van m'n leven, kan me ook niet voor stellen dat er iets dat nóg heftiger is!

Maar een super gevoel. :respect:

AANRADER! :d
Waarschuw beheerder
hahah vette omschrijving... maar wat is dat dan die DMT, is dat een soort salvia?? want je beschrijving klopt precies met een slaviatripje.

met paddo's hebbik veel ervaring en ik kan ook niet wachten om die 2CB te gebruiken, ik trek er wel altijd een weekend voor uit, want de vlgnde dag bennik na paddo's altidj zow gesloopt, damn. maar jah je moet wat om van de geneugten van deze aardkloot te kunnen genieten...
Waarschuw beheerder
Gisteravond 2cb gebruikt, we hadden pilletjes van 18 mg en zijn dus eerst maar met een halve begonnen en later een halve erbij genomen. Echt raar spul, beter en heftiger dan paddo's (althans voor mij...). Kleuren veranderen, grappige hallucinaties, zintuigen worden versterkt, lachkicks, enz. Soms had ik het idee dat ik weer helemaal nuchter was en het andere moment was ik weer zwaar aan het trippen, ook goed te combineren met blowen. Vannacht prima geslapen en vandaag echt helemaal nergens last van... Echt een aanrader!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha zeker een vette omschrijving!
Ik zit nu echt te springen om het eens te testen!
ik heb nog nooit salvia gedaan maar wel paddos en nu ook 2cb,dus genoeg ervaring om hier eens van te gaan genieten!
hehehe
Waarschuw beheerder
Hmm... Je had zeker synthetische DMT, of niet Psycho Forze?(en dus geen ayahuasca?)

Ik vind het maar vaag, maar ik heb eigenlijk nooit iets meer gezien/gehallicuneerd dan wat golfjes en een groene vlek op het gezicht van een vriend van mij, wat ook maar 1 seconde duurde:( Dit was dus met 30 gram mexicaanse paddo's, en dan ook meerdere malen.

Ook met de 2-cb, had 4 van die dingen op, ik werd wel vaag (ging rare dingen denken) en alles het ging lichtjes golven, maar geen kleurtjes of wat:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Jup,. was de syntetische variant; 5 meo-dmt. Maar ik heb nu ook een paar keer salvia gedaan, maar dat werkt niet echt bij mij eigenlijk...
Zou dus niet weten, of het er iets van weg heeft. ;)
Waarschuw beheerder
De werkzame stoffen van salvia worden ook heel moeilijk opgenomen door je longen, mij is het ook niet gelukt. Misschien een keertje een extract proberen...?
Waarschuw beheerder
5 meo-dmt geeft een minder visuele trip dan n,n-dmt. Maar absoluut zeer psychedelisch! Het hangt ook af van je eigen gevoeligheid voor visuele hallucinaties.
On-topic: 2cb heeft het meest weg van mescaline wat betreft de visuele effecten.

Waarschuw beheerder
donateur
De werkzame stoffen van salvia worden ook heel moeilijk opgenomen door je longen, mij is het ook niet gelukt. Misschien een keertje een extract proberen...?

Klopt ja..
Ik heb nu 5x en 10x extract geprobeerd. Had er wel iets van gevoeld, maar dat kan ik nou niet echt zwaar trippen noemen...

5 meo-dmt geeft een minder visuele trip dan n,n-dmt. Maar absoluut zeer psychedelisch! Het hangt ook af van je eigen gevoeligheid voor visuele hallucinaties.
On-topic: 2cb heeft het meest weg van mescaline wat betreft de visuele effecten.

Ja idd. Ik ben ook zeer benieuwd naar N,N, DMT, alleen is het zeer moeilijk om daar aan te komen geloof ik. Ayahuasca bevat ook N,N, DMT, daar valt dan wel weer makkelijk en legaal aan te komen. En dat ga ik ook over een tijdje eens proberen.
Maar psychedelisch is 5-meo idd zeker!!
Wat is dat spul krankzinnig heftig zeg!! niet voor te stellen! :d
Op een gegeven moment probeerde ik voor me uit te kijken, en ineens kwam alles in blokjes keihard op me af gevlogen, echt super ziek! :d
Maar heel moeilijk te omschrijven als je er geen ervaring mee hebt.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wederom een mooi report psycho forze!! :respect:

had vorig jaar al een x een report gelezen, was ik ook zeer van onder de indruk :D

ltrs
Waarschuw beheerder
donateur
De volgende week krijg ik 2CB, ben zeer benieuwd :D

Maar ehh, regel synthetische DMT :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: psycho forze :respect:

gruwelijk trip report!!!!!!

respect 4 u dat je DMT hebt gedaan, echt (y)(y)

klinkt echt als een geweldige trip!!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:
in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem.

Ik weet alleen dat ik op een gegeven moment weer op aarde kwam, helemaal vaag, ik kon alleen maar uitbrengen: sooow tering hallo pfff jezussss ziek, niet normaal!!!!!!

:respect:
wat is er in die tussentijd gebeurd toen je niet meer op aarde was zeg maar ;)
kun je je daar alles van herinneren of is het echt 1 grote vage waas?
ik heb op uitjebol die trips gelezen over dat je dan buitenaardse muziek hoort/voelt en machine-elfjes ziet die dingen uitstralen enzo
heb jij ook dit soort dingen gehad?

ik vind dit echt veeeeeeeet :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
5-meo-dmt is fun,maarrrrrrrrrrrr............
ayahuasca roeleert!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van experience op maandag 13 juni 2005 om 14:14:
5-meo-dmt is fun,maarrrrrrrrrrrr............
ayahuasca roeleert!!!laatste aanpassing 13 juni 2005 14:17

Tell us:O

Waarschuw beheerder
donateur
No Excuse :respect: psycho forze :respect:

gruwelijk trip report!!!!!!

respect 4 u dat je DMT hebt gedaan, echt (y)(y)

klinkt echt als een geweldige trip!!!!

Uitspraak van Psycho Forze op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:
in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem.

Uitspraak van Psycho Forze op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:

:respect:
wat is er in die tussentijd gebeurd toen je niet meer op aarde was zeg maar ;)
kun je je daar alles van herinneren of is het echt 1 grote vage waas?
ik heb op uitjebol die trips gelezen over dat je dan buitenaardse muziek hoort/voelt en machine-elfjes ziet die dingen uitstralen enzo
heb jij ook dit soort dingen gehad?

ik vind dit echt veeeeeeeet :respect:

:$ Thnxs!!

Wat er in die tussentijd gebeurd is, is mij dus ook eigenlijk een raadsel. Ik weet alleen nog dat alles ineens in blokjes keihard op me af kwam, toen ik me probeerde te focussen...
Maar wat er orecies in die tijd gebeurd is, weet ik echt niet meer... Daarom ga ik ook snel nog meer bestellen, en het snel eens over doen. Nu heb ik zeg maar kennis gemaakt met het gevoel en weet ik wat ik kan gaan verwachten. ;)
Dus volgende keer, ga ik dat dan nog ff wat beter proberen tot me te nemen...
t blijft de heftigste ervaring van m'n leven! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet alleen nog dat alles ineens in blokjes keihard op me af kwam, toen ik me probeerde te focussen...

dat lijkt me echt vaaaaaaaaaaage shit :vaag: :vaag:
net alsof je keihard door een machine-achtige ruimte vliegt ofzo??
kan me er natuurlijk geen voorstelling van maken maar wauw lijkt me echt een vette wazige ervaring :respect:

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:41:
Maar wat er orecies in die tijd gebeurd is, weet ik echt niet meer... Daarom ga ik ook snel nog meer bestellen, en het snel eens over doen. Nu heb ik zeg maar kennis gemaakt met het gevoel en weet ik wat ik kan gaan verwachten.

whehe dit had ik wel verwacht :)
graag word ik op de hoogte gesteld van je 2e tripverhaal ;)
ben echt benieuwd of je de volgende keer wat meer weet van wat je allemaal meemaakt zeg maar
zwaar interessant dit!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:41:
t blijft de heftigste ervaring van m'n leven! :yes:

ik word met de minuut nieuwsgieriger O:)
ik weet zeker dat ik dit ooit een keer wil gaan doen, vraag is alleen wanneer
de tijd zal het leren ;)

*wacht met spanning op volgende trip report* ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dierenees op zondag 12 juni 2005 om 19:10:

dat is ook mijn plan.. heb n x thee dr van gezet, niet te drinken, en roken is ook nie lekkr, merkte weinig, all1 ff een soort stoned gevoel..

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Waar kan ik dat spul krijgen dan? Lijkt me dus echt gruwelijk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 20:11:

(Wel natuurlijke) DMT (ayahuasca), en meer leuk spul is te krijgen op www.azarius.nl

Waarschuw beheerder
donateur
5 MeO DMT is legaal, dacht ik. N,N DMT is illegaal (maar dat zit dan weer in ayahuasca, best krom eigenlijk :\)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo klinkt allemaal echt zwaar heftig zeg die DMT...waar mee is het een beetje mee te vergelijken, t gevoel daarvan??

Waarschuw beheerder
donateur
Heftigste ervaring ooit van m'n leven, kan me ook niet voor stellen dat er iets dat nóg heftiger is!

Lsd?

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me niet.

Je moet je zowiezo al voorstellen dat dit in 10 minuten tijd zo'n onvoorstelbaar sterke kracht heeft!!!
Een LSD trip bouwt op in een paar uur tijd tot een piek, en daarna neemt het weer af. Dat gaat allemaal vrij geleidelijk aan.
Dit is als een raketlancering in 10 seconde tijd totaal van de kaart, op een totaal ander bewustzijnsniveau... Ik zou hier ook niet meer van op m'n benen kunnen staan (ik ging het ook zittend tegen een muurtje doen) want dan val ik gewoon om. LSD heeft zeker niet zo'n zwaar effect, dat durf ik te zeggen terwijl ik nog nooit LSD gebruikt heb. ;)
Maar LSD is waarschijnlijk op z'n eigen manier weer meester.

dat lijkt me echt vaaaaaaaaaaage shit :vaag: :vaag:
net alsof je keihard door een machine-achtige ruimte vliegt ofzo??
kan me er natuurlijk geen voorstelling van maken maar wauw lijkt me echt een vette wazige ervaring :respect:

whehehe ja vaag is het zeker :P
Nee, het was niet alsof ik door een machine ruimte vloog maar meer uuh.. ja.. ik probeer het nu te omschrijven, maar ik blijf op dit stuk echt hangen...het is gewoon niet te beschrijven :d

ik word met de minuut nieuwsgieriger O:)
ik weet zeker dat ik dit ooit een keer wil gaan doen, vraag is alleen wanneer
de tijd zal het leren ;)

*wacht met spanning op volgende trip report* ;)

De tijd zal het leren idd... niks overhaasten, overal goed over nadenken enzo dan komt het goed (Y) :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 01:43:
LSD heeft zeker niet zo'n zwaar effect, dat durf ik te zeggen terwijl ik nog nooit LSD gebruikt heb. ;)

hehe pas op met wat je zegt 8)

Waarschuw beheerder
donateur
heheheheh...ik denk dat het gewoon 2 totaal verschillende dingen zijn..

DMT heeft gewoon zoveel power... 8 uur tripplezier verwerkt en fijngestampt in een potje van 10 minuten zeg maar.. ;p
Waarschuw beheerder
LSD heeft zeker niet zo'n zwaar effect, dat durf ik te zeggen terwijl ik nog nooit LSD gebruikt heb. ;)

neem maar eens een jubileum postzegeltje :P;)

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd naar die DMT ... :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, het was niet alsof ik door een machine ruimte vloog maar meer uuh.. ja.. ik probeer het nu te omschrijven, maar ik blijf op dit stuk echt hangen...het is gewoon niet te beschrijven

ja hoor maak me nóg nieuwschieriger ;)

De tijd zal het leren idd... niks overhaasten, overal goed over nadenken enzo dan komt het goed :D (y)

:yes:
ik ga er ook eens goed over nadenken :)
wil eerst sowieso een keer lsd geprobeerd hebben
maar jij hebt nog nooit lsd gehad?
welke psych drugs heb je wel gehad dan voordat je DMT hebt genomen?

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er ook eens goed over nadenken :)
wil eerst sowieso een keer lsd geprobeerd hebben
maar jij hebt nog nooit lsd gehad?
welke psych drugs heb je wel gehad dan voordat je DMT hebt genomen?

Hou er wel rekeking mee, dat je dan 12 uur tript, en eenmaal de rijs begonnen is, je niet meer terug kan. ;)

Maar lsd heb ik ook nog nooit gehad nee..
Zeker dat ik dat in de toekomst nog eens ga nemen, maar m'n leven is nog lang niet om. ;)

Ik heb qua psych drugs ketamine, paddo's, salvia, 2 Cb en mdma en dan nu ook dmt gebruikt, en verder alleen eigenlijk maar "partydrugs" (uppers & downers) maar er gaat een nieuwe wereld open met psychedelische drugs, en ik vind dat dat veel meer toevoegd aan je leven...dingen als sos, pep en pillen zijn misschien leuk enzo maar ben daar wel een beetje klaar mee zo onderhand, je word er geen haar beter van, je vlucht eerder, dan dat je dat je de realiteit eens echt onder ogen komt te zien...

Waarschuw beheerder

(Wel natuurlijke) DMT (ayahuasca), en meer leuk spul is te krijgen op

Ik bedoelde 2-cb :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2005 om 13:36:
Hou er wel rekeking mee, dat je dan 12 uur tript, en eenmaal de rijs begonnen is, je niet meer terug kan. ;)

Maar lsd heb ik ook nog nooit gehad nee..
Zeker dat ik dat in de toekomst nog eens ga nemen, maar m'n leven is nog lang niet om. ;)

idd :yes:
daarom ga ik mezelf er ook ff rustig op voorbereiden ;)

salvia,

dat lijkt me ook gruwelijk spul trouwens
wel die d.... (hoe dat ook heet) variant, dat je ff 10-15 min helemaal weg bent zeg maar :9

maar er gaat een nieuwe wereld open met psychedelische drugs, en ik vind dat dat veel meer toevoegd aan je leven...

mee eens :yes:

dingen als sos, pep en pillen zijn misschien leuk enzo maar ben daar wel een beetje klaar mee zo onderhand, je word er geen haar beter van, je vlucht eerder, dan dat je dat je de realiteit eens echt onder ogen komt te zien...

sos moet ik sowieso niks van hebben
pep & pillen zijn heerlijk, maar alleen voor op feesten vind ik persoonlijk, hele nacht lekker hakkuh :)
maar het is idd niet te vergelijken met psychedelische drugs
Waarschuw beheerder
met ayahuasca trip je ongeveer 3 a 4 uur
Er is echter een middel waar je wel dagen op kunt trippen
namelijk ibogaine.
Maar als je dat doet MOET je er wel voor zorgen dat er iemand bij je is die je verzorgt. want je bent 48 uur in een andere wereld!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:O

heb je dat zelf ooit gehad?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog nooit van gehoord??

IIk ben ook wel benieuwd experience, kan je er iets meer over vertellen??

kan je misschien ook wat meer vertellen over ayahuasca??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb wel iboga gehad
maar in kleine hoeveelheden gewoon om het effect een beetje te voelen.
voelde me een paar dagen vaag
maar niet eg lekker vaag zoals met x
maar met een grote hoeveelheid kun je dus een paar dagen nix meer en dat kan ik mij in mijn situatie niet veroorloven.
dus een echte trip op ibogaine zal er voor mij wel niet inzitten :S
Waarschuw beheerder
waar haal je 2 cb??? lijkt me wel s geinig om te proberen...
in de smartshop kon ik t iig niet meer halen :S...
Waarschuw beheerder
www.azarius.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Klinkt heftig als ik het zo lees op azarius :jaja:

Maarkja, duurt me idd iets TE lang.. :s
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, 48 uur in een andere wereld zijn, dan moet je wel erg sterk in je schoenen staan qua trippen denk ik
lijkt me leip spul, zal me niks verbazen als er weleens nare dingen van gekomen zijn
Waarschuw beheerder
met ayahuasca zit je al 3 uur in een andere wereld en dat is mijh wel genoeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een ayahuasca -tripverslag gevonden :d

Hallo jullie hadden mij gevraagt nadat ik 4 ayahuasca pakketjes had besteld om jullie terug te mailen om mijn ervaring, welnu die heb ik nu en hoe! 2 jaar geleden begon ik wat met drugs te experimenteren. Van hash werd ik slaperig van salvia werd ik een heel klein beetje high van paddoos vernam ik niets en xtc was wel leuk. Maar ik had in uit je bol iets gelezen over ayahuasca en besloot dit maar eens bij jullie te bestellen nou ik heb het geweten! Hier volgd mijn eerste ervaring met ayahuasca.

Ik was alleen thuis en heb om 12:45 uur de mao remmer genomen (wat een vies spul) en een kwartier later de dmt houdende vloeistof ingenomen (ik heb nog nooit in mijn leven zo iets goors gedronken!) Syrian Rue (Peganum Harmala), 5 g en Jurema Preta (Mimosa Hostilis) 9 g Ik raakte vrijwel meteen in de diaree en ging 5 minuten later gigantisch over mijn nek!

Dus ik loop weer van de wc naar de kamer en ik denk het zal wel meevallen met de trip (omdat salvia mij ook niet kan boeien) begin ik meteen wat duizelig te worden ik ga op de bank zitten en ik kijk wat voor mij uit. Dan valt mijn blik op een hardhouten tavel waarin de vormen van het hout door elkaar heen beginnen te vloeien, zwemmen als het ware. Goh denk ik best wel cool spul dat ayahuasca.

Ik heb het echter onderschat.
Ik doe mijn ogen dicht en kijk
ik als het ware in een diepte met allemaal 3d kubussen vervolgens word ik volledig overmant door de ayahuasca en en heb ik het gevoel dat ik in een soort psychose beland. Een overweldigend angstgevoel overspoeld mij en ik denk waar ben ik aan begonnen dit is niet leuk meer en wil nog maar 1 ding... Dat dit stopt!!! Maar dat gebeurt niet. Je gaat door een diepe hel en alles is zo ongrijpbaar. Ik kan wel janken om zoveel ellende. Dit nooit maar dan ook nooit weer! Maar ik weet dat het zeker nog een paar uur door gaat dus ik geef toe aan mijn angst en kom weer een beetje tot mij zelf. Maar nog steets vol angst en een rot gevoel. Dus ik denk een beetje warme melk zal het effect wel wat laten afzakken. Dus ik zwalk van de huiskamer naar de keuken die vrijwel helemaal wit is En er is een zoemgeluidje van de koelkast dit bij elkaar waande ik mij in paniek in een soort witte hel. Dus het lukte mij gewoon niet om de melk in de magnetron te doen want ik moest daar zo snel mogelijk weg dus ik ga weer op de bank liggen en denk ik ga een beetje slapen want ik voelde mij wat moe maar als ik mijn ogen dicht doe nam het angstgevoel alleen maar toe. Dus ik doe de ogen weer open is de kamer ineens gigantich groot geworden en zie ik overal rode en groene lichtstreepjes op de deur.

na een half uurtje paniek besef ik dat ik mijzelf gerust moet stellen en dat er niks kan gebeuren en dat het over een paar uurtjes, met de gedachte dat er nog nooit iemand gek is geworden van ayahuasca wel over zou zijn, ik flipte gewoon erg. Maar toen keek ik naar buiten en daar staat een grote eikenboom met een hele ruwe schors. Gaat die schors helemaal in beweging! Als duizenden krioelende rupsen. Maar door deze boom kwam ik wel tot rust en kon ik echt van het beeld wat ik zag genieten. Maar op een of andere manier kwam ik weer uit deze trip en ging ik weer flippen. maar door dit flippen kreeg ik iedere keer als beloning weer een trip zowel de trip als het flippen gingen echt enorm diep en elke keer als je denkt nu is het afgelopen begon het weer, keer op keer. Na twee uurtjes begon ik het onder controle te krijgen en zocht zelfs de angst op met mijn ogen dicht of in die witte hel (de keuken) te staan om vervolgens weer op de bank te liggen en ademloos naar die boom en de lucht te kijken om weer een trip te krijgen. Op dat moment had ik ook behoefte aan mijn vrouw die mij zachtjes zou aaien en lief voor mij zou zijn. Maar ik was alleen. (Ik denk dat het beter is als er iemand bij je is, maar van de andere kant bekeken moet je nu alles zelf ontdekken en werdt je niet beinvloed of gestoord door mensen om je heen.) Op een of andere manier krijg je inzicht en de natuur speelt een zeer belangrijke rol. Ook had ik het gevoel dit eerder meegemaakt te hebben in mij vroege jeugd mischien wel voor mijn geboorte ik denk dan ook dat dmt in het lichaam voorkomt om je emoties te leren kennen. Op een gegeven ogemblik is alle angst verdwenen en kun je volop genieten van je trip je voelt ook echt de oerkracht die er van de ayahuasca uitgaat. Na ongeveer twee en een half uur worden de effecten minder en zoek ik weer bewust, omdat ik daar behoefte aan heb, weer naar contact met de ''echte wereld'' en doe de radio aan en kom weer tot mijzelf. Maar de hele avond verder nog wel met een wazig gevoel door de overweldigende ervaring die ik heb gehad.

De volgende dag word ik redelijk fit wakker maar wel stijve schouders door het heftig overgeven. Dan neem ik om 10:00 uur een paar kopjes koffie en wordt voor een paar uurtjes best duizelig 15:00 uur neem ik nog 1 kopje koffie en krijg ik een beetje akelig gevoel van hoge bloeddruk. Dus geen koffie meer nemen! Ik heb ook het gevoel dat mijn lichaam overvol energie heb wat er uit moet Na het eten gaat het weer. 21:00 uur ga ik naar volleybaltraining en besef mij tijdens de best wel zware training dat ik niet kappot kan, ik voel me super en ga twee uur lang als een speer door. Ik heb nog nooit zoveel energie gehad als op dat moment. En ik heb een licht tintelend fris en puur gevoel. Ik voel me als het ware een beetje herboren. Al met al kan ik spreken van een zeer waardevolle ervaring in mijn leven die mij nog lang bij zal blijven.

Dan heb ik ook nog een paar vraagjes namelijk:

*Hoe lang duurt het voordat de mao remmer is uitgewerkt i.v.m. voeding.

* zouden jullie iets specifieker willen zijn wat betreft de kooktijd en of het wel of niet filteren van de verschillende soorten mao remmers
en dmt houdende planten? Ik heb namelijk 4 verschillende soorten packs.

* kun je er ook iets tegen innemen wanneer je te heftig gaat flippen?

* Jullie schrijven dat de effecten ± 45 min. Na inname van de dmt houdende plant werkzaam worden. Ik moest echter na 5 min. Overgeven En hooguit 5 min. Daarna begon ik al te halucineren is dat normaal?

* Hoeveel tijd moet er tussenzitten voordat je het weer gebruikt?

Met vriendelijke groet,
Experience

Expierence lees ik nu hahahah ben jij dezlefde, als van dit verslag?? lol :d
Waarschuw beheerder
donateur
wow dit is echt een heavy verslag :O

Waarschuw beheerder
Met ayahuasca wordt je geconfronteerd met je grootste angsten, dat is één ding wat zeker is. En inderdaad, het schijnt dat je na het gebruiken ervan van binnen bent gereinigd, geestelijk en lichamelijk (schijten en overgeven )

Wat ik wel heel vet vind is dat er zelfs bepaalde mensen zijn die tegen betaling de trip met je doorkomen, je bij te staan etc.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, je kan ayahuasca onder begeleiding doen.

Ik heb het hier thuis liggen, en over een week of 2 -3 ga ik het samen met een vriend van me doen.

Je word inderdaad geconfronteerd met je onlusten, frustraties en je angsten. Het is dan ook eigenlijk niet echt een recreatiedrugs maar meer een geestelijk en lichamelijk medicijn, volgens sommigen...
Je moet iets in je zelf willen "helen" of je moet vragen hebben aan god als het ware.. ;)

"De drank van de goden!"

Als je, je ansgten tijdens zo'n trip doorstaat, kom je weer in een mooie wereld tijdens de trip. Maar ook daar kunnen na verloop van tijd weer angsten en ontstaan. OOk die moet je weer doorstaan. Uiteindelijk als je dat allemaal doorstaat (je dus overgeeft aan de angsten ipv er tegein te gaan) sterft je oude ego, en word je als het ware "herboren"...

Spiritueel goedje, Geweldig dus! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wow dit zijn dus echt heftige spulletjes! DMT wil ik nog wel een keer proberen, maar ayahuasca liever nog even niet. Ik heb nog noit echt een bad trip ergens van gehad en dat wil ik graag zo houden. Het enige vervelende is dat ik af en toe van wiet nogal para kan worden, heel vaag. Maarre dat DMT, hoe groot is het risico op een bad trip eigenlijk?

Waarschuw beheerder
Hangt sowieso af van hoe jij je op dat moment voelt, waar je het doet, met wie.

Ook hoe je in je schoenen staat en hoe je op bepaalde situaties reageert. Rook jij een jointje en durf je 1,5 uur later nog niet de winkelstraat door te lopen...grote kans dat je dan een minder leuke trip kan krijgen met bv paddo's.

Maar of het met DMT zo is, geen idee.

Even wat anders, ik heb laatst met een vriend van mij Salvia geprobeerd. We hadden x10 extract gehaald, en netjes verdeeld in porties en opgerookt in een pijpje (puur) flink flamberen, flink inhaleren en lang inhouden, precies hoe het moet dus. Alleen voelde we er erg weinig van, ik had alleen het gevoel dat ik naar achter gedrukt werd zeg maar, alleen dan anders. Ook duurde dat gevoel maar 5 minuten en was ik daarna weer compleet nuchter.

Waar kan dit aan liggen? Kan je er immuun voor zijn? Is een gewone aanstekervlam te koud en moet je een windaansteker gebruiken? Ik snap er niks van :/

Waarschuw beheerder
donateur
Je moet zowiezo een straalaanstekr gebruiken ja (windaansteker dus) vanwege de verbrandingstemperatuur van de werkzame stoffen. (200-300 graden)
Verder heb ik hetzelfde met salvia. Ik heb ook nog geen noemenswaardige trip van salvia gehad.
Je lichaam neemt de stof nogal moeilijk op, misschien kan het daaraan liggen.
Heb ook ooit eens gehoord, dat je lichaam eraan moet wennen, en dat het de eerste paar keren mogelijk niet goed werkt daardoor.
Al met al vind ik het ook maar een raar iets hoor met salvia.. :s

Het enige vervelende is dat ik af en toe van wiet nogal para kan worden, heel vaag. Maarre dat DMT, hoe groot is het risico op een bad trip eigenlijk?

Ik word van wiet ook bijna altijd para...
Van DMT werd ik dat helemaal niet eigenlijk.
Ik zie het er ook niet zo snel mee gebeuren eigenlijk.
Maargoed, en anders maar wel...t duurt toch maar hooguit 20 minuutjes :P
Waarschuw beheerder
Ook van DMT zijn verhalen bekend van mensen die -goed- fout zijn gegaan...door de intensiteit van de trip kan het behoorlijk beangstigend zijn! :yes:
Waarschuw beheerder
Echt een goed topic:yes:

Ik heb nu ook ayahuasca liggen, geruild met een vriend voor 5 gram salvia:) Misschien dat ik dit weekend eens even tijd maakO:):9

Waarschuw beheerder
donateur
Oei, jongen weet waar je aan begint!!!!!!!!

We eisen uiteraard een goed tripreport. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
Zet de kots-emmers maar vast klaar... want die zul je nodig hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
En hou de wc vrij! :d
Waarschuw beheerder
Experience, kun je me misschien vertellen hoe je jou ayahuasca hebt klaargemaakt? Ik heb nu nl deze liggen: http://www.azarius.nl/product1_2_4_ayahuasca_pakket_2.html , maar ik snap de gebruiksaanwijzing niet helemaal:S
Waarschuw beheerder
Ik heb dit gehad:

Voor diegenen met minder geduld volgen 2 andere recepten uit het book 'Plants of the Gods' door Schultes, Hofmann & Rätsch.

Peganum harmala
Laat 3 gram peganum harmala zaadjes 15 minuten in kokend water op een zacht vuurtje trekken. Drink het extract na het te zeven. Je kunt de zaadjes ook zonder bereiding eten. Neem het drankje of de zaadjes op een lege maag 15 minuten voor het eten van de DMT-bevattende plant.

Mimosa hostilis
Laat 8 gram mimosa hostilis 15 minuten in kokend water op een zacht vuurtje trekken. Doe er wat citroen- of limoensap bij. Drink het 15 minuten na inname van de peganum harmala of banisteriopsis caapi.

Makkelijker kannie :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In je verslag stond 5 gram pegnum harmala en 9 gram mimosa hostillis :P
Waarschuw beheerder
Hoeveel water heb je ervoor gebruikt? Net genoeg om de zaden/kruiden in te laten oplossen?

En ik heb i.p.v. Peganum harmala; Banisteriopsis caapi. Dit moet ik waarschijnlijk op dezelfde manier bereiden?

En als laatste (ja, ik ben een zeikerd:P): Hoe vies is het? Erger als paddo's of Hawaiian Baby Woodrose?
Waarschuw beheerder
voor elk een beker water
ik denk dat die Banisteriopsis caapi ook wel zo kan maar dat je die (als het poeder is) niet moet filteren

idd vooral de mimosa hostilis is het goorste wat je ooit hebt gehad
paddoo's is een delicatesse vergeleken bij dit spul

dus neus dicht, verstand op nul en in een x opdrinken
Waarschuw beheerder
De Banisteriopsis caapi is geen poeder.. Meer een soort van in stukken gesneden riet (ook heel dun). Dat word dus gefilterd:)

Bedankt voor de info :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer ga het precies doen?:)
Waarschuw beheerder
Zo snel mogelijk, maar eerst moet ik voor mijn herkansing geschiedenis leren (en die is woensdag), dan heb ik donderdag ook nog wat voor school, en vrijdag heb ik niets.

Dus het word vrijdag als het een beetje meezit, en zoniet zowiso volgende week:)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon rustig de tijd voor nemen ja. (Y)

En bereid je zelf ook mentaal ff goed voor, op hoe je er mee omgaat als je je gigantisch kut gaat voelen hé... dat hoeft niet persé te gebeuren natuurlijk, maar als het gebeurd moet je daar dus niet bang voor worden enzo, want uiteindelijk is het juist alleen maar de bedoeling dat je daar van leert!
Maar onderschat dat gevoel niet, probeer vannacht maar eens een nachtmerrie te krijgen, zodat je goed beseft hoe het eventueel zou kunnen gaan lopen ;p
Maar geef je er aan toe, dan gaat de angst van zelf weer weg (Y)

(ik heb het ook allemaal maar van horen zeggen hoor, mijn eerste keer, is ook pas over een week of 2-3 :P)
Waarschuw beheerder
ok maar als dat van die dun gesneden stukken zin moet je het wel 2 uur koken
filteren restanten weer 2 uur koken in nieuw water
filteren restanten weer 2 uur koken in nieuw water
en op het laatst het water laten koken tot je een beker overhoud

btw wat een werk :S
ik heb gewoon het goedkoopste pakketje gekocht dan ben je in een half uurtje klaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tering.... Dat duurt dus wel even! Nja, je moet er wat voor over hebben;P

Waarschuw beheerder
donateur
jaja ayahuasca is normaal een heel uitgebreid ritueel iets, dus dat wat je nu moet is nog niks heheh
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat het vrijdag word, want ik heb me herexamen net wél of net níet gehaald... Als ik nou duidelijk wist of ik gezakt of geslaagd was, was het wat anders. Dus het word waarschijnlijk volgende week:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow jammer, ben nou toch wel steeds meer nieuwsgierig aan het worden, naar je verslagje :P

Mjah, gewoon doen, wanneer de tijd rijp is. :jaja:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 10017, 3428}
Waarschuw beheerder
donateur
2CB moet je nemen met paddo's of DMT of 5-Meo-DMT ga je echt van gog los van het spacen...

Waarschuw beheerder
donateur
uuh paddo's mengen met DMT?? :vaag:

IK weet niet wat dat gaat opleveren maar ik sla ff over als je het niet erg vind.. 8)

5-MeO DMT is zeker van god los, maar N,N,-DMT schijnt toch nog net ff wat gekker te zijn als ik zo hier en daar lees...
Waarschuw beheerder
2c-b moet je cker NIET nemen met ayahuasca in verband met mao-remmers
kan goed fout gaan!!!

maar met 5-meo-dmt of dmt is het volgens mij geen probleem
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gister 2CB geprobeerd:

18.45
2x4mg genomen :xtc:

19.45
Ik begin iets te voelen, maar weet nog niet wat...

20.00
Ik begin erg goede zin te krijgen. Een soort van "alles is mooi" gevoel, maar wel minder heftig dan MDMA.

Relaxte muziek erbij heeft veel invloed, in het topic Muziek bij psychedelic's!! staan goede tips (y)

De honderden boeken en DVD's in de kast lijken te bewegen en te ademen. Hier en daar lopen de kleuren een beetje in elkaar over.
Alles wat schuin staat lijkt langzaam te verschuiven en om te vallen, maar dat gebeurt natuurlijk niet :D

20.30
Ik merk duidelijk dat alles in golven komt en weer weg trekt. Het mag van mij wel iets heftiger, dus weer 4mg erbij :xtc:
Ondanks wat vaak omschreven wordt als "bodyload" (intenser gevoel van je lichaam en aanrakingen, een heel licht beginnend misselijk gevoel wat gelukkig niet doorzet) denk ik dat dit er best nog wel bij kan.

21.00-22.00
Ik lig op bed met mijn laptop muziek te luisteren.
TIP: zet visualizations aan in Winamp en zet ze op random. Erg leuk om helemaal op weg te spacen :D

Het gevoel wat ik nu heb varieert van nuchter tot stoned of licht euforisch. 2CB staat erom bekend dat je het effect kunt "sturen", ik begin dit een beetje door te krijgen.
Maar dit is van korte duur en ik kan het gevoel niet vast houden. Het is steeds afwachten wanneer ik de 2CB weer opnieuw goed voel.

Af en toe zie ik de boeken en DVD's heftiger bewegen met de muziek mee, best grappig :D
Ook kleuren in de rest van mijn kamer lopen soms een beetje in elkaar over, maar dit is niet echt noemenswaardig.

Ook vind ik roken minder lekker, maar bij eten merk ik geen verschil.

22.15
Het gevoel begint snel af te zakken...

23.00
Normaal voel ik uren nadat ik iets op heb nog een lichte vorm van vaagheid. Maar bij 2CB heb ik dat totaal niet, ik voel me nu 100% nuchter en zelfs fitter dan van tevoren :S

Al met al vond ik een dosis van 8mg niet zo bijzonder, maar dat ik had ik ook niet verwacht, ik wou gewoon rustig beginnen. Van de extra 4mg die ik erbij heb genomen heb ik wel relatief weinig gemerkt, dit valt me wel tegen.

Er werd er ook niet echt wazig van en kon gewoon normaal over komen op andere mensen, dat vind ik wel een voordeel.

Het was zeker een leuke ervaring, maar wel redelijk mild en jammer dat er tussendoor teveel nuchtere momenten waren. De volgende keer begin ik met 16mg en ga ik misschien tot 20.

Waarschuw beheerder
Hahahaha, daar ist ie weer! Mooi report man! Enne veel succes met de komende trip!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb tot nu toe altijd een dosis gehad van rond de 20 -40 MG, en ja dat gaat HARD!!!! :D

Waarschuw beheerder
ik vind het wel herkenbaar jah :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, dat lijkt me wel erg extreem ja :D
Ben je er dan met je gedachten nog een beetje bij, of ben je dan echt ver heen zoals met paddo's ofzo?

Ik weet trouwens dat je met psychedelica minstens een week moet wachten, omdat je erg snel tolerantie opbouwt. Maar hoe zit het met bijslikken TIJDENS de trip?
Dat vraag ik me af omdat ik van die extra 4mg weinig gemerkt heb :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 18:05:
uuh paddo's mengen met DMT??

IK weet niet wat dat gaat opleveren maar ik sla ff over als je het niet erg vind..

5-MeO DMT is zeker van god los, maar N,N,-DMT schijnt toch nog net ff wat gekker te zijn als ik zo hier en daar lees...

kzei ook óf... samen mer DMT kan wel eens goed fout gaan denk ik!

MAO remmers mét psylocibine of een DMT soort :9

mix t chemische en t natuurlijke... :P whehe

grtzz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo, dat lijkt me wel erg extreem ja :D
Ben je er dan met je gedachten nog een beetje bij, of ben je dan echt ver heen zoals met paddo's ofzo?

Nou, met je gedachte ben je ook bepaalde momenten best ff totaal vaag jah, maar toch vind ik dat met 2 CB het geestverruimende effect wel mee valt; je ziet alles compleet anders en maakt alles heel anders mee. Maar toch kun je met 2 CB nog vrij helder denken vind ik. Op bepaalde momenten ben je soms zelfs ff helemaal nuchter...

Maar met een hoge dosis, kun je wel echt heel vaag gaan trippen. Een vriend van mij heeft zichzelf tijdens een trip op een concentratiekamp zien lopen. Hij voelde de pijn en het leed dat daar hing op die plek door hem heen gieren, hij was op dat moment één van die joden(misschien dus een vorig leven ervaring?), zijn trip was best wel verpest daarna...
Daarom, spot niet met psychedelica, want je kan echt in toestanden gaan verkeren die je niet voor mogelijk had gehouden; een totaal andere realiteit/dimensie.

Even later die avond keek hij een keer naar een struik die naast ons stond, en waren alle blaadjes van die struik veranderd in hele vieze rollende ogen, echt een ziekelijk beeld volgens hem het waren echt duizenden bewegende wegdraaiende ogen, te ranzig voor woorden. Hij wilde op een gegeven moment zo snel mogelijk weg van het sportpark waar we op dat moment waren, en voelde zich gevangen in de buitenwereld, wat donker was en gevaarlijk aanvoelde.
Ik heb dit zelf nooit gehad van 2 CB, maar zijn trip beïnvloedde mijn toestand ook behoorlijk, en ineens was alles lang niet meer zo rooskleurig als dat het daarvoor was.
Thuisgekomen ging ik in de spiegel kijken (dat is echt een "must do" trouwens tijdens een trip:P) en keek naar mezelf. Langzaam maar zeker veranderde mijn gezicht in die van iemand anders, en dat andere persoon had 2 armen boven zijn hoofd. Ik schrok me helemaal wezeloos, t was echt een zwaar psycho figuur die me zat aan te kijken, heel beangstigend op dat moment...ik schok dus en ging zo snel mogelijk de wc uit waar de spiegel hing..ik moest toen een stukje door de donkere huiskamer lopen om boven in mijn slaapkamer terecht te komen, dat stukje in het donker was echt zwaar eng!!!
Had echt het gevoel dat, dat figuur die ik in de spiegel had gezien me kon grijpen in het donker hehehe was blij toen ik boven was :P
Zo zie je maar hoe je een 2 CB trip goed of kwaadsschiks kan sturen. ;)

Ik weet trouwens dat je met psychedelica minstens een week moet wachten, omdat je erg snel tolerantie opbouwt. Maar hoe zit het met bijslikken TIJDENS de trip?
Dat vraag ik me af omdat ik van die extra 4mg weinig gemerkt heb :S

Dat verschilt per middel. Bij DMT duurt het een uur voordat je tolerantie niveau weer op nul staat. Bij paddo's bijvoorbeeld duurt dat weer veel langer..ik weet ook niet precies hoe dat nou bij elk middel zit..
Met 2 CB heb ik ook wel eens het idee, dat bijslikken niet veel nut heeft, of je je moet het binnen uur doen ofzo...weet het ook niet precies.

kzei ook óf... samen mer DMT kan wel eens goed fout gaan denk ik!

MAO remmers mét psylocibine of een DMT soort :9

mix t chemische en t natuurlijke... :P whehe

grtzz

Uuhm wanneer je DMT oraal inneemt, moet je wel in combinatie doen met een MAO remmer doen, want anders breekt je lichaam de werkzame stoffen gelijk af. MAO remmer zorgt er dus voor dat je MAO systeem (chemische afbraaksysteem in het lichaam) op inactief word gezet.
MAO remmer in combi met psyclocibine, zal zorgen voor een sterkere paddotrip. ;)

DDD-Gabber, heb je die ayahuasca nou al geprobeerd??:P

Waarschuw beheerder
donateur
DDD-Gabbuuuuuurrrrrrrrrrrr leef je nog??:P
Waarschuw beheerder
Hahaha..... Ik heb een zwaar weekend gehad:P Ik krijg na 7 uur mijn uitslag, en dan zien we wel even verder;)

Ik weet eigenlijk niet of ik deze week tijd heb (en of het wel kan), maar mijn vader gaat sowiso zaterdag nacht op vakantie, dus vanaf dan heb ik daar ook geen last van het ouderlijk gezag voor 10 dagen:D

Ik beloof je, mijn report staat erop voordat zondag voorbij is;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan, mooi zo. (Y)

En wat was de uitslag?? :)
Waarschuw beheerder
Hehe, moest een 6 halen, haal ik ook PRECIES een 6:D Volgens mij ben ik dik gematst maargoed...O:)

Ik heb dr echt zin in..:P
Waarschuw beheerder
hehe heb je een pillteje door het drinken van je examennakijker gedaan:p

maaruuhh ik wens je een mooie en leerzame trip toe op ayahuasca. en denk er om geef toe aan je angsten en geniet van de mooie momenten.
dan zal ayahuasca je leven een positieve draai geven!!!
Waarschuw beheerder
oh ja ff om denken dat je een deken bij de hand hebt want je kunt et echt heel koud krijgen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van experience op woensdag 29 juni 2005 om 23:38:
hehe heb je een pillteje door het drinken van je examennakijker gedaan:P

Geen commentaar:X

Hehe, bedankt voor de tips! Morgen ga ik denk ik beginnen met koken.. Moet toch wel een nachtje in de koelkast houdbaar zijn8)?

Waarschuw beheerder
donateur
Heheheh ja vast wel joh ;)

Trouwens, vannacht weer aan de 2cb gezeten, en dit was echt m'n ALLERHEFTIGSTE keer ooit!!!
Alle planten hadden ogen die vastzaten aan kleine energiestraaltjes, die fluoriserend paars/groen/blauw waren, overal waar ik keek waren ogen, van de steentje op de grond tot grote bomen, maar vooral de planten! Met allerlei kleuren. Heb een struik gezien waarvan elk blaadje een doodskopje was. :vaag: Op een gegeven moment dacht ik zelfs een moment dat ik in het jaar 1200 was :vaag:
En heb echt nog veel meer meegemaakt, maar ff niet zoveel zin om lang te typen, maar godver, wat kan je een partij ziekelijk trippen van 2 cb zeg!! :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DDD-Gabber, we zijn nieuwsgierig :9

Je tript nu?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
Zucht, ik ben nogal ziek geworden dit weekend, en dan lijkt het me niet slim om mao-remmers tot mezelf te gaan nemen.

Dus mijn trip is een paar dagen uitgesteld:@ Excuus hiervoor;)

Maar zo te zien heb jij wel een lekker weekend gehad, Psycho Forze:vaag::D

Waarschuw beheerder
donateur
O nu weer ziek :( T zit ook niet mee he!!
Misschien is het wel een waarschuwing van bovenaf.. :o :P

Maargoed, je houdt het wel spannend. o:)

Mijn weekend was uitermate leuk ja. 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 15:18:
Misschien is het wel een waarschuwing van bovenaf..

Hehe zou best kunnen, maar ik heb er vet veel zin inO:):9
Waarschuw beheerder
idd zeer verstandig om et dan niet te doen
je moet 100 % lekker in je vel zitten anders moet je het gewoon niet doen!!!

Ey Psycho Forze
Respect voor je, met je lkkre 2c-b tripjes :D

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, erg handig, om een 2 CB snoepjespot te hebben :9
Alleen ze zijn zo onderhand een beetje hard op weg op te gaan raken. Ik hoop maar dat ik er hierna nog aan kan komen.. ;)
Waarschuw beheerder
regel je voor mij dan ook ff wat :P

Waarschuw beheerder
Hier nog genoeg 2-cb hoor :) Helaas wel in porties van 4 mg, maar ja dan maar wat meer nemen he!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar om nou 5 pillen per ronde te nemen op zo'n avond, is ook weer zo wat :P

Experience, uiteraard, u staat op de lijst. :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juli 2005 om 18:13:
Ja, maar om nou 5 pillen per ronde te nemen op zo'n avond, is ook weer zo wat

Wees niet bang het zijn maar kleintjes en ze glijden goed door de keel hoor :d

Waarschuw beheerder
donateur
En dan 5 euro per pil zeker?:P

Waarschuw beheerder
Ik mag niet handelen hierzo , dus ik zeg niets :p
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand wat

4-Fluoroamphetamine
(4FMP)

is?

8)

Waarschuw beheerder
klinkt als speed met een fluor-atoompje eraan! Hoe kom je eraan dan? Misschien dat er iets op erowid staat.
Waarschuw beheerder
neem wat LSD erbij als je je trip leuker wil maken :P
Waarschuw beheerder
INTRODUCTION:
4-fluoro alpha-methylphenethylamine, or 4-FMP/4-FA for short is a largely unknown substance. It has the general outline of a stimulant, however the substitution on the 4 position would provide a distinct flavour to the activity. It has been noted that the compound is not toxic like its other like compounds with a halogen on the 4 position. The only other experience I have come accross is listed under REFERENCES. Apparently the compound also has acts on 5-HT receptors, similar to the various MD compounds. Hopefully these notes will shed some light on this obscure compound.

SET: I am anticipating change. The last few weeks have left me longing for something that I cannot yet grasp. I feel so close to a realisation but it seems to constantly elude me. I am looking forward to sharing the experience with a close friend of mine, whom I have become much closer to recently having spent much time with her. This is a new compound, quite excited about its possible activity.

SETTING: With my good friend J. Initially my home, with no one around its quiet and relaxed. We can do anything we please, as long as we don't keep the neighbours up. :) Its a lovely day outside, the sun is shining with scattered clouds. Its not too hot, not too cold. Autumn is creeping up, I can feel it in my bones.

EXPERIENCE:

+0:00
5:45 - Ingestion, takeoff. My trip partner J makes a joke about being afraid for her life, having ingested a compound of which little is known about. The trip begins on a light note... I put on a compilation of chill music. Nothing too hard, nothing too mellow. Somewhere inbetween.

+0:35
6:20 - Conversation is easy, things are going well. +1 noted. A distinct warmth in the body, no jittery sensation, no euphoria(as yet). Music is taking me to lovely places as I notice my concentration begin to slip and my thoughts scatter.

+0:50
6:35 - We decide to go for a walk. Feeling of energy flowing through the body, but without the jittery feeling of only amphetamine. There is a certain clarity developing that is similar to MDMA. Constant comparison to MDMA and amphetamine is present.

+1:15
7:00 - Walking to the park brings on the full effect of the chemical. Distinct euphoria. Different to MDMA as it is more elusive, yet it is not the same euphoria as the one present in amphetamine. Body feels light and heavy at the same time with the warmth and energy still building. There is no desire to walk around or dance. Emotions are present, however boundaries do not break down as easily as they would under MDMA. There is a feeling of wanting to break through to the other side. +2.

+1:45
7:30 - +3 Reached. Many things are discussed with J. I feel present in the moment, emotions are easily rationalised and expressed. I am not afraid to discuss things I otherwise would. The euphoria has a distinct flavour of which I have not experienced before... We are in public and purchase drinks. The experience is quite humourous, nothing that couldn't be handled. I do not feel vulnerable on this material in public. The world is a lovely place, the future is unknown but my mind is clear and I know that the future will be ok.

Smooth sailing with a peaceful mind.

+2:45
8:30 - Still at a +3. J reports that the stimulation is beginning to overwhelm the emotional side. I agree. At this point there is a definite stimulant edge to the experience.

+3:45
9:30 - All we feel now is the amphetamine stimulation. We have a drink, it does little to ease the stimulation. The heart rate is higher then I would like.

+4:45
10:30 - Went out for a drink, beginning to get tired but sleep seems far away. We get home enjoy a few more drinks. Talking and laughing the rest of the night away. My heart is rate is still higher then normal.

+6:15
12:00 - Still at a +2. Stimulation definitely present. Mental clarity for too long. My body is tired, though not physically exhuasted like it would be on MDMA or amphetamine. J and I attempt to go to sleep... no such luck. Mild headache is also present.

+11:15
5:00 - Finally get to sleep. However J cannot sleep at all, getting up in the morning without any rest.

CONCLUSION:
There is a unique flavour to the experience that goes beyond MDMA and amphetmamine. A emotional opening with mental clarity and CNS stimulation. The focus of the experience interchanges between the three over time. Each stage reflecting on the previous and brining a different interpretation to the present moment reality. I thoroughly enjoyed the compound, though the effects a slightly too subtle for it to be abusable in my opinion. I would definetly prefer this compound over MBDB or Amphetamine, however it is not as cosmically opening as MDMA can be. MDMA lets me see the world anew, as if I were a child, with the emotions experienced being profound and cosmic taking on a universal significance. 4-FA opened the world up to calm reflection. I was able to think and talk through my emotions, which where made more apparent and tangible. One day I may repeat, though there is no desire to do so any time soon. :)

Would I call it psychedlic? Probably not.

REFERENCES:
http://www.rhodium.ws/chemistry/fluoroamphetamine.html
http://www.rhodium.ws/pharmacology/pfa.txt

D. Marona-Lewicka, G.-S. Rhee, J.E. Sprague, and D.E. Nichols, 'Psychostimulant-like effects of para-fluoroamphetamine,' Eur. J. Pharmacol., 287, 105-113 (1995).

Exp Year: 2003 ID: 21984
Added: Mar 10, 2003

Lijkt me wel de moeite waard om een x te proberen :D

Maar ik denk dat je er in nederland zeer moeilijk aan kan komen :(

grtz experience
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik denk dat je er in nederland zeer moeilijk aan kan komen

bestel adres kreeg ik van jou ;)
Waarschuw beheerder
ff een vraagie hiero: naast 2CB is er nu ook verkrijgbaar 2ZT7 en die schijnt nog veel harder te zijn! heeft iemand heir ervaring mee???
Waarschuw beheerder
2-zt-7 of 2-ct-7

ik heb zelf wel 2-ct-7 liggen maar het valt mij wat tegen
grootste dosis was 25 mg
heb wel es gehoord dat 2-ct-2 nogal heftig moet zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een varianten zijn er toch hé. :P
Waarschuw beheerder
hmm vlgens mij bestaat 2zt7 niet :S

Waarschuw beheerder
t zal wel aan mij liggen ma w.t.f. is 2-cb en 2-ct-7 enzo...
kd8 dak er wel n beetje verstand van had ma schijnbaar niet dus... :P
Waarschuw beheerder
Zucht, na in totaal zon beetje 12 uur koken was het eindelijk klaar om te drinken.
Ik blij, en maar denken dat ik een mooie trip krijg.

Eerst de MAO-remmer half opgedronken en even een pauze gehouden. Daarna nam ik nog een paar slokken van die ranzige teringzooi en heb ik alles uitgekotst :@

Toen maar even aan het DMT drankje genipt, maar ook dit kotste ik weer uit:@

Hierna kon ik niet meer omdat ik me veel te ziek voelde, en heb ik uiteindelijk ook geen trip gehad:(
Waarschuw beheerder
donateur
2ci en aardig wat drank is ook (Y) :9
wordt je raar van in je hoofd :|

dat patronen zien is wel leuk. en je gaat rare dingen zeggen en denken :p whehe :D

Waarschuw beheerder
donateur
Zucht, na in totaal zon beetje 12 uur koken was het eindelijk klaar om te drinken.
Ik blij, en maar denken dat ik een mooie trip krijg.

Eerst de MAO-remmer half opgedronken en even een pauze gehouden. Daarna nam ik nog een paar slokken van die ranzige teringzooi en heb ik alles uitgekotst :@

Toen maar even aan het DMT drankje genipt, maar ook dit kotste ik weer uit:@

Hierna kon ik niet meer omdat ik me veel te ziek voelde, en heb ik uiteindelijk ook geen trip gehad:(

Oeh, ja das balen! :(

Maar in het boek dat ik er over gelezen heb, heb ik al een aantal keer gelezen dat dit soort dingen kunnen gebeuren...misschien dat de goden vonden dat je er nog niet klaar voor bent...het is hun drankje hé.. ;)
Hoelang heb je het ongeveer binnen kunnen houden...gelijk alles uitgekotst, of heb je t wel een paar minuten binnen kunnen houden?
Misschien binnenkort maar een nieuwe poging wagen...maar weet wel: het is niet voor iedereen toegankelijk dit, en het is zeker geen speelgoed. Misschien zou je dit serieus als een soort waarschuwing kunnen zien, en eerst nog even wat meer ervaring op doen met paddo's, mescaline, lsd en dat soort shit, but that's on you(Y)

Grtz.
Waarschuw beheerder
wel heftige shit meegemaakt met 2cb vroeger,,weet ook echt niet meer hoeveel ik ervan genomen had,,

maar wel dat ik de hele straat omhoog zag komen,,en heen er weer zag gaan,,

en dat ik het heel vet vond...:)
Waarschuw beheerder
hé DDD gabber , echt klote voor je deze ayahuascaervaring want ik weet hoe je er naar toe hebt geleefd.
mischien dat je volgende x een andere moa-remmer moet nemen (harmala)
oh ennuh de dmt houdende drank moet je niet nippen maar achterover slaan

er zijn volgens mij ook wel medicijnen die er voor zorgen dat je minder snel overgeeft

ik hoop dat je volgende x meer succes zult hebben.
geef het niet op want ayahuasca opend een nieuwe wereld voor je

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn volgens mij ook wel medicijnen die er voor zorgen dat je minder snel overgeeft

Maar kan dat dan wel in combi met de mao remmer? ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb het wel even binnen kunnen houden, maar vanaf de eerste slok was ik al flink misselijk door de geur/smaak.
En achterover gooien is ook geen optie voor mij, als ik dat al met bier doe ga ik bijna over me nek:S
Sowizo hou ik niet van al die drankjes, ik slik of snuif liever, daarom drink ik ook haast niet:)

Ik denk dat het geen ayahuasca meer voor mij word (iig voor een lange tijd), maar dat wil niet zeggen dat ik DMT niet meer ga proberen:9 Binnenkort maar eens die yopo zaden proberen, dat moet je snuiven en dat is wel weer iets meer voor mij weggelegd.

Verder nog bedankt voor de tips!

Waarschuw beheerder
donateur
Schijnt alleen ontzettend veel pijn te doen om dat op te snuiven...
Daarnaast is het ook nog een hele klus om het op de juiste manier te doen, ik heb al wat mensen gehoord die er nis van gevoeld hebben...

iig azarius verkoopt tegenwoordig geloof ik wel goeie kwaliteits goederen, dus als je je yopo zaden wil kopen, adviseer ik je ze daar te kopen. Maar das aan jou.

n achterover gooien is ook geen optie voor mij, als ik dat al met bier doe ga ik bijna over me nek:S

Ik eerst ook, nu kan ik bierbest drinken, zolang het maar uit de tap komt, maar t blijft vies :P

ayahuasca binnenhouden tsjah,,,neus dicht...en heel hard je best doen om het binnen te houden denk ik..zal voor mij ook nog wel eens lastig kunnen gaan worden denk ik.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juli 2005 om 02:09:
Schijnt alleen ontzettend veel pijn te doen om dat op te snuiven...

Dat maakt me niet uit, ik heb vaak zat pijn aan de neus:P En dan nog heb ik liever even pijn dan dat ik weer over me nek ga en in feite geld weggooi..

En bij azarius krijg je ook nog eetbare kalk bij de yopo, wat het effect ook nog ten goed moet komen.

Verder als je hier onder aan dit topic leest: https://partyflock.nl/topic/786959.html#bottom zie je dat die gozer zegt dat je DMT kristallen uit het drankje kan krijgen door er een touwtje in te houden. Is dit waar? En zo nee, is er dan een andere manier om die kristallen eruit te krijgen:)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
4 van die pillen tegelijk in je donder en de chinees binnenlopen.

werd helemaal para (Y)
Waarschuw beheerder
mijn xcuses voor het gebruik van de spelfout 2ZT7 terwijl ik eigenlijk wel wist dat het 2CT7 is... niet meer lullen nou, 2CT7 it is!!! maar er zijn zoveel soorten druxx...

als je is ff kijkt op www.erowid.org en je ziet hoeveel soorten er zijn... hier ff een opdracht voor alle dopeheadzz hiero: hoeveel soorten hebje van die lijst al gebruikt???

zelf hebbik met de vlgnde druxx geXperimenteerd:

ALCOHOL, CAFFEINE, CANNABIS, COCAINE, DMT, ,GHB, INHALANTS,
KETAMINE, MDMA (ECSTASY), MORNING GLORY, MUSHROOMS, OPIATES, SALVIA, TOBACCO, 2C-B en neit te vergeten EXLPOSION

16 soorten, vinnik toch al heel wat...
Waarschuw beheerder
ayahuasca
weed/hash
mdma
lsa
ephedra
hbwr zaadjes
explosion
2-cb
2-ci
2-ct-7
kratom
5-meo-dipt
5-meo-dmt
ghb
mushrooms
philosopher stones
alcohol
salvia 5x
lachgas
kava kava
.....pam

en zal er vast nog wel een paar zijn vergeten

nog te doen
dmt houdende snuifmiddelen
lsd
ketamine
hawaiaanse pado's
mda

wat ik cker niet doe!
pep
heroine
cocaine
crack
cranc
etc
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gedaan:

pep
cocaine
wiet/hash
herbals
ephedra
MDMA (pillen)
alcohol
caffeine
explosion
2-CB
paddos
lachgas

Nog te doen dit jaar:

GHB
MDA
MDEA
ketamine

Als ik er klaar voor ben:

Ayahuasca
LSD

Als ik op mijn sterfbed lig:

heroine
opium

Nooit:

zeg nooit nooit O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik op mijn sterfbed lig:

heroine
opium

:D haha :respecT:

gedaan:
pep
mdma(zowel pillen als kristal)
2ci
herbals
coke
ephedra
cafeïne
alcohol
explosion
GHB
paddo's (merkte geen fuck :( )
lsa zaadjes (zelfde verhaal :( )
wiet/hash ( ken dr alleen niet tegen :S )

nog te doen.
2cb
ketamine
MD(E)A
MDMA (:p)
4-Fluoroamphetamine (4MPT) B)

nooit:
heroine
opium
LSD
crack
enz

...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 12 juli 2005 om 19:30:
4-Fluoroamphetamine (4MPT)

Als dat spulletje een beetje fun is, mag je mij ook wel wat sturen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Nou laat ik even mee doen met het lijstje :P

Gedaan:

Wiet
Hasj
Alcohol
XTC
Speed
Cocaine
GHB
Paddo's
Ketamine
Salvia divinorum
2 C-B
ephedra
herbals
DMT (5-MeO variant)

Things to do:

Ayahuasca
LSD
Opium
Kratom
N.N.-DMT
MDA (alloewel ik dat volgens mij al eend voor XTC gekocht heb)

Nooit:

Heroïne
Crack
Cranc/Methamphetamine
Crystal meth
Doornappel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zet methamphetamine ook maar in het lijstje; gebruikt, psyraisor.
Wat denk je dat speed is ?

MDMA
MDE
MDA
MBDB
PMA
GHB
LSD
2CB
Methamphetamine (dus speed)
LSA
Mescaline (san pedro)
Ketamine
Cocaine
Paddestoelen (cubensis, tampanensis, semilanceata, en die hawaiiaanse)
Diazepam
Methylphenidate
N2O lachgas
Amylnitriet
Veel verschillende herbals met o.a. ephedrine en stackers
Kava Kava
Damiana
Wiet e.d. Shiva Bhang
Alcohol en tincturen

DOB heb ik laatst afgeslagen omdat ik afgelopen jaar sowieso eigelijk weinig met trippen heb gedaan.
Als ik ooit nog zo'n heftige en vooral lange trip wil dan kost dat zeker een paar maanden voorbereiding.
Waarschuw beheerder
die gasten die nee zeggen over LSD...

youre missing out... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zet methamphetamine ook maar in het lijstje; gebruikt, psyraisor.
Wat denk je dat speed is ?

"Gewone" amphetamine misschien? ;)

Methamphetamine, is een sterkere amphetamine dan wat wij kennen als speed hier als ik het goed heb...ben er bijna zeker van.. :P
Waarschuw beheerder
psyraisor ben je nog kwaad op me :[
Waarschuw beheerder
mdma
mda
amphetamine
cocaine
canabis
paddo's
2cb
lachgas

diazepam

aphedra,stackers,caffeine

methadon,oxazepam,frisium en alcohol,,,(leuke combi :s )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe komen jullie allemaal aan die leipe middeltjes dan? hier in de buurt kan ik bijvoorbeeld al niet eens aan 2cb komen..
Waarschuw beheerder
voor mij is het lang geleden allemaal,,te naar de klote gegaan...
ik gebruik nu alleen nog maar nicotine en alcohol!!!!:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van neohippie op woensdag 13 juli 2005 om 09:36:
hoe komen jullie allemaal aan die leipe middeltjes dan?

gewoon goed rondkijken op pf 8)
Waarschuw beheerder
gewoon je ogen en oren goed open zetten en daarbij helpt het ook als je vrienden hebt die met laboratorium onderzoeken bezig zijn en daardoor vele stofjes zelf kunnen maken/krijgen/kopen/stelen.

voor de rest heb je coffeeshops, smartshops en druxxdealers...

Je moet maar es in A'dam een smartshop binnen lopen, onverstelbaar hoeveel soorten druxx er gewoon 'legaal' verkrijgbaar is zonder dat er moeilijk over gedaan wordt.
LKKR HOOR... HOLLAND DRUXXLAND

Waarschuw beheerder
Ik heb net 2 2-cb pilletjes gedropt, over een half uur nog twee. Ik ben erg benieuwd want ik heb er nog nooit meer dan 2 en een half totaal op.
Waarschuw beheerder
donateur
Nu je het zegt, jullie heb nog een trip report tegoed. Ik heb er laatst 5 op (20mg). Zeker voor herhaling vatbaar :D

Maar ik ben nu effe druk bezig met vanalles, komt morgen denk ik wel.

Waarschuw beheerder
nee

Waarschuw beheerder
Zoooow, ik ben weer geland. Tering dat was dus echt mega vaag. Alleen jammer dat er een drietal nuchtere vrienden van mijn naar mij toe kwamen die mij van mijn trippen afhielden :( . Ik kon me echt niet concentreren met 3 van die zatlappen erbij. Maar ja zeker wel een heerlijk tripje :) . Enne ik ben erg benieuwd naar je tripreport Ferdi, dus kom maar op ermee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahah, jij ook nog steeds welkom!
Waarschuw beheerder
hahaha ja ik space en leef nog steeds

Waarschuw beheerder
Ik en helaas niet zo levend meer! Ik vertrek zo weer naar het land van dromen. Maarre space-ce zou ik zeggen, laterz
Waarschuw beheerder
morgen ga ik an de 2CT7... mijn tripreport laat ik tzt wel weten...
Waarschuw beheerder
ff offtopic iemand trouwens bekend met lsd druppels.... had voorheen zegeltjes.. druppel gewoon in een suikerklontje laten vallen zei een maatje.. iemand anders nog ideeen?

bvd

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of dat nou wel verstandig is.

Als je je bedenkt dat LSD per microgram gaat (een miljoenste van een gram dus) dan lijkt het mij niet te doseren, de druppel hoeft maar 1/100 teveel te zijn en je hebt al veeeeeel te veel. Lijkt me heel erg onverstandig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[PPT] The Doctor

al s 2cb met alcohol gecombineerd??:p

2ci met alcohol = (Y)
vooral omdat je er een vreselijke hartslag van krijgt en er onrustig in je kop van wordt..
erg druk in je hoofd en hersenspinsels soms..
alcohol maakt t wat rustiger :)
of GHB als t uit begint te werken :o das helemaal te vaag :D :9 whehe

is dat ook zo bij 2cb?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem eigenlijk altijd 2 cb met alcohol, gisteren ook weer..lekker hoor :P

Maar t was ff de laatste keer gisteren..ze zijn op :/

Waarschuw beheerder
Ik heb er geen alcohol bij op deze keer. De vorige keer wel, maar toen had ik er maar 2 en een half op. Dus dat is helaas niet te vergelijken vrees ik.
Waarschuw beheerder
Je moet maar es in A'dam een smartshop binnen lopen, onverstelbaar hoeveel soorten druxx er gewoon 'legaal' verkrijgbaar is zonder dat er moeilijk over gedaan wordt.
LKKR HOOR... HOLLAND DRUXXLAND

welke smartshop en wat kan je daar legaal krijgen dan

Waarschuw beheerder
donateur
2cb is hele vette shit!
heb alleen pas 12 mg gehad, dus dat was niet echt hard trippen.. maar heb wel gruwlijke lachkicks gehad! :yes:
over een paar weekjes sowieso weer een xtje :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zieke herder op zondag 17 juli 2005 om 21:28:
ff offtopic iemand trouwens bekend met lsd druppels.... had voorheen zegeltjes.. druppel gewoon in een suikerklontje laten vallen zei een maatje.. iemand anders nog ideeen?

bvd

:no: niet doen
Waarschuw beheerder
tripreport:

maandag was het zow ver, wij naar de Satisfactory om ff lkkr wat 2CT7 te halen, om es goed te gaan trippen. jammergenoeg had de smart niet de goede weegschaal en kon daardoor alleen in dodelijke porties verkopen en het grammetje wat hij had (0,015 gram is een portie) was weggensoven door een sukkel die er geen verstand van had en ligt nu vredig in het ziekenhuis. dan maar 2CB... sorry je hebt er nog maar een??? jezus zow komt het nooit goed natuurlijk... dan maar een halve 2CBpil per persoon en wat is dit?? een paddo chocolade reep?? doe ook maar, wat zeg je?? normaal vor 4 personen?? tuurlijk!! enfin thuis aangekomen de 2CB en de lkkre paddochoco reep naar binnen werken en wachten maar. na een uurtje begonnen we al wat lacherig te doen en na een tijdje begonnen ook de kleuren wat mooier te worden, de muziek erbij en weg waren. of we go, on to the trip. ik heb hierbij gebruik gemaakt van de muziek ORB - The Orb's adventures beyond the ultraworld, muziek die speciaal gemaakt wordt om in hogere sferen t komen. een hele fijne trip.
eerst in de huiskamer de kamerplanten en de muren zien draaien en bewegen en alles was werkelijk interessant. heelijk... dit was voor het eerst dat de visuele effecten echt extreem waren. ik heb vrij veel ervaring met allerlei soorten paddo's maar dusdanige viuals had ik nog nooit eerder gezien. toen we de huiskamer zat waren doorgegaan naar het 2 persoons waterbed van mien ouders om daar in hun blauw witte kamer weg te kunnen golven en op te gaan in je omgeving. op een gegeven moment kon je niet alles meer met woorden verklaren en uitrleggen. woorden zijn dan ook alleen een comunicatie middel en zo veel gevoelens kun je niet omschrijven met het lullige vocabulaire dat onze taal inhoudt. schilderijen begonnen te leven, planten begonnen te dansen, muren bewogen, plafonnen golvden, de muziek speelde luid door je trommelvliezen, lichtbundels maakten mooie vlekken in het luchtledige en na een heftige trip vaagden de visuele effecten weer weg en stranden we weer op aarde. het terugkijken op de trip, op de dingen die we geizne hebben, gedaan hebben of beleefd hebben is altijd erg fijn, maar we hadden eigenlijk wel zin in meer. wij om 3 uur sn8 weer in de auto met onze vage kop, ff een nieuwe choco reep gehaald. die gng er net zow snel weer in en zow belanden we in een tweede trip. niet zow heftig als de eerste en niet zow energiekig als de mdma achtige enrgie die de 2CB geeft, maar toch weer een fijne trip, absoluut. lkkr een bettie lopen spacen met sonic ready 2 battle en na een flink aantal uren zonder visuals, maar met het vage denkwerk waar paddo's zow goed in zijn, kwamen we voor de 2e keer terug op aarde en hebben toen genoten van de fijne groentes die ons land maakt en zow interessant maakt voor druxxtoerisme; wiet! heerlijk, je valt zow ff weer terug in de trip en het vage gevoel blijft langer hangen. top.
ik moet zeggen dat ik die 2CB erg fijn vond, cker omdat het ook madma achtige energie geeft en het stimuleert de visuele effecten beter dan met gewoon een handvol paddo's. nu maar wcahten tot de 2CT7 in goede hoeveelheden verocht wordt en dan kunnen we dat gaan testen. ik ben zeer tevreden over het effect van 2CB en raad iedereen die paddo's gaat eten ook aan om te bginnen met 2CB en daarna de mushrooms naar binnen werken, heerlijke combinatie, een complimentje voor de nederlandse druxxindustrie

KalluM
JF
Waarschuw beheerder
donateur
Tof report :o (Y):D
2-ct-7 das toch waardoor je kleuren patronen enz ziet?
lijk me idd vet :D

2cb en paddo-reep tegelijk? :( jammer, zo merk je de 2cb en de paddo reep niet appart, 2ct7 kan k wel aan komen.. maar dan in een halve of een hele gram. en zoon dure weegschaal hebben we nie 8) :/

maar klein beetje oplikken moet ook goed zijn toch? :p lukt met 2ci ook wel aardig :jaja: B)

Waarschuw beheerder
donateur
Vet verslag! :respect:

Ik heb er nu ook gellijk heel veel zin in! :d

Lijkt me idd ook wel een vette combi, 2cb + paddo's...!!!
Waar haal je die paddorepen eigenlijk??

Maargoed beetje jammer, dat onze 2 cb pillen op zijn. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Dat hele 2 ct-7 ken ik trouwens niet, wat geeft dat precies voor effct dan??

anders dan 2 CB???

Waarschuw beheerder
Mooi report! :respect:

Enne 2 ct-7 lijkt me ook erg vet, alleen de effecten duren wel heel erg lang, niet handig als je maar een kort weekendje hebt.
Iemand toevallig zijn om eens een tripmeeting te houden 8) ?
Met zn allen door het laven-bos in de efteling lijkt me erg gezellig!

Waarschuw beheerder

met zijn allen over het hek :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 20:15:
met zijn allen over het hek

:yes: Hahahah, dat hoort erbij natuurlijk!

Waarschuw beheerder
:yes: Hahahah, dat hoort erbij natuurlijk!

dan ben ik ook van de partij 8)

Waarschuw beheerder
Dan hebben we al twee deelnemers, wie volgt? Voor 2-cb en paddos wordt gezorgd, eventuele aanvullingen van het psychedelische menu zijn welkom!
Waarschuw beheerder
donateur
O ja, tripreport van een tijdje geleden :D

03.00
Ik heb net Fear and Loathing in Las Vegas gekeken en daarbij wat :bier: gedronken (5 of iets meer).
Ik ben niet echt moe en krijg spontaan zin in 'n tripje (waar dat nou toch ineens vandaan komt...)

03.10
16mg naar binnen gewerkt :xtc:
De vorige keer was ik met 8mg begonnen en tot 12mg gegaan en dat was we niet heftig genoeg.

03.30
Ik begin me steeds waziger te voelen. Ben wel erg moe en val bijna op de bank in slaap. Misschien toch niet zo'n goed idee om op dit tijdstip te trippen?

03.45
Vermoeidheid kwam snel op, maar was gelukkig ook snel weer weg. Ik lig nog steeds op de bank te chillen.
Het verbaasd me wel hoe snel en heftig het opkomt: euforisch gevoel begint heel ligt, maar vooral de visuals zijn sterker dan ik had gedacht. De vorige keer kwam het pas na anderhalf uur en was het een stuk minder sterk. Aangezien ik nu een vollere maag heb dan de vorige keer (terwijl andersom beter zou zijn) kan het daar niet aan liggen. Dus ik denk dat die paar mg extra i.c.m. die paar :bier: de doorslag geven :-)

Ik vermaak me prima bij het kijken naar een schilderij in de huiskamer. Alle mooie felle kleuren lopen in elkaar over. Als ik een paar seconden naar een punt blijf staren vervaagt het beeld vanuit mijn ooghoeken en lijkt het net alsof er allerlei lange smalle figuren over me heen buigen :S
:D

04.00
Ik heb het nu wel een beetje gehad met dat schilderij. Dus ik loop naar de wc om vervolgens naar mijn kamer te gaan.
Op de wc hangen tegeltjes aan de muur. Hier zie ik allemaal golven doorheen lopen, het lijkt wel een hele oceaan in het klein :vaag:

Op m'n kamer aangekomen ga ik op bed liggen met m'n laptop. Ik wou eigenlijk een beetje op internet gaan surfen, maar heb helemaal geen zin om iets te gaan volgen. Het zou wel kunnen, daar ben ik nog helder genoeg voor. Maar ik laat me liever meeslepen door de muziek en de visuals die daarop reageren.

Het euforische gevoel is continue aanwezig. Soms wel heel licht, maar meestal wel redelijk sterk. Soms lijken er in mijn ooghoeken mensen te zijn die dansen en naar me lachen :vaag:

05.50
Mijn laatste 4mg opgemaakt :xtc:

Effecten zijn nog ongeveer even sterk en ik space 'm lekker weg op GOA-trance.

08.00-09.00
Gevoel begint nu echt wel af te zakken.

10.00
Het is voorbij en voorlopig heb ik geen 2CB meer. Het is mooi geweest en ik ga slapen :gaap:

15.00
Ik wordt wakker en voel me een klein beetje duf, ik heb het idee dat dit meer door het aantal uren en het rare tijdstip van de "nachtrust" komt dan door de 2CB zelf.

Al met al een mooi tripje, al vind ik het soms moeilijk te beschrijven. Maargoed, dat is dus een reden om het gewoon uit te proberen, dat zegt meer dan woorden :P

Waarschuw beheerder
Alweer een mooie report (Y)
Waarschuw beheerder
hier ff een verbetering in mijn tripreport; ik had de 2CB eerst genomen en een uur later de chocolade. hierdoor heb ik nog een bettie nuchter van de 2CB kunnen genieten en het viel me op dat je er toch wat extra energie van kreeg, meer dan met gewone paddo's. zou je dit gevoel ook kunnen krijgen door XTC en Paddo's tegelijkertijd te nemen?? of krijf je dan een heel andere trip. een maat van me gebruikt altijd paddo's en snuift er dan flink wat coke bij weg, dit werkt volgends hem prima en hierdoor krijgt hij ook extra energie.

Waarschuw beheerder
voor extra energie kun je ook spirulina gebruiken, is ook meteen een gezondere combi..... ongeveer 5/6 tabletten samen met de paddo's innemen.

Waarschuw beheerder
2cb wil ik echt een keer doen,, maar is hier in de buurt helaas niet aan te komen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Gister weer 'n 20mg tripje gehad. Was zeker de moeite waard en vergelijkbaar met de vorig keer :yes:
Al was het effect toch iets minder heftig naar mijn idee.

De volgende keer iets meer nemen en van tevoren wat :bier: erbij!

Nog meer mensen met leuke ervaringen?

Waarschuw beheerder
Eerste 2-cb zaterdagochtend gehad op een dikke after...20mg in totaal maar eerst begonnen met drie dotjes...ik had het gevoel dat et niet echt wertke dus ongeveer een uur later nam ik de andere twee erbij. Juist op dat moment begon ik een beetje beweging te zien in wat dingen. Een half uur later begon de pret:) Wat een chaos %)

De after was in een club met alleen maar leuke (sommige ietwat gefreakte) mensen, dus de pret kon niet meer stuk :D

Veel gelachen, trip leek een beetje op die van paddo's maar het leek wel of ik er elk moment weer uit kon stappen zeg maar. Af en toe werd het best intens allemaal, gewoon ff dat ik echt ff niet wist waar ik het zoeken moest, maar op het moment dat ik dat dacht werd alles weer wat normalen :)

In et kort: Vette ervaring, mooie hallucinaties (dacht dat er zelfs discolichten in de wc aan stonden), energie is aantastbaar (zo voelde het) veel energie, soms ook moeie momenten,

minpunten: ik raakte soms ge-irriteerd aan sommige mensen die vet uit hun plaat waren (waarom weet ik echt niet, maar ik zag sommige echt als chaotische-drukke-doorgeflipte mensen) maar misschien kan ik dit ook lichtelijk getript hebben natuurlijk. Na ongeveer 4-5 uur was het tripje weer voorbij en voelde ik me weer als herboren, lekker nog wat Gtjes gestraft en de dag kon niet meer stuk!

Waarschuw beheerder
yep t is en blijft grimmig spul!
Ik ga me binnenkort ook maar weer eens verwennen :D
In combinatie met zo litertje of 4 a 5 bier erbij en loos :cheers:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt zeker goed, ik doe ook mee! Ik skip alleen het bier en ga voor een scheutje G erbij denk ik :p

Waarschuw beheerder
donateur
ga voor een scheutje G erbij denk ik

lijkt me geen verkeerde keuze :D
deze herstvakantie gaat de 2cb er ook maar weer is een geloven :D:D damn wat heb ik daaar zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand toevallig zijn om eens een tripmeeting te houden ?

dat lijkt mij ook geeen verkeerd idee :yes:
maar het seizoen is bijna voorbij..:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 05:57:
Komt zeker goed, ik doe ook mee! Ik skip alleen het bier en ga voor een scheutje G erbij denk ik

combineren beter niet doen toch?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 12:10:
Iemand toevallig zijn om eens een tripmeeting te houden ?

is nie verkeerd lekker dicht bij en zoals eerder gezegd gewoon kontje geven en hup over het hek!! :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 12:10:
dat lijkt mij ook geeen verkeerd idee
maar het seizoen is bijna voorbij..

Dan maken we onms eigen laven-bos. Althans ik kan er wel voor zorgen dat jullie laven gaan zien hoor 8). Maarre gaan we zeker doen, jullie zijn allemaal uitgenodigd :D!!! Bij mij thuis kan ook, maar helaas heb ik niet zo'n grote kamer :(

Waarschuw beheerder
2CB klinkt best aantrekkelijk.

Vraagje aan de psychonauten hier, als je nog niet iets 'tripperig' hebt gehad (qua psychedelische middelen), wat raadt je dan aan om eventueel mee te beginnen?

Waarschuw beheerder
2cb :)

Waarschuw beheerder
Hm, wat ik daar over lees is 2cb ook niet niets. Ik ben tot nu toe nooit verder gekomen dan Blowen, MDMA (pil en kristallen), Pep en Coke. Ik ben wel eens benieuwd naar iets 'echt' geestverruimend.

Waarschuw beheerder
donateur
Vraagje aan de psychonauten hier, als je nog niet iets 'tripperig' hebt gehad (qua psychedelische middelen), wat raadt je dan aan om eventueel mee te beginnen?

2-CB inderaad! :jaja:

Het voordeel is dat je hier maar een hele kleine kans hebt dat je fout gaat doordat het geestverruimende effect niet zo sterk is zoals bijvoorbeeld paddo's.. :)
Bij een goede dosis is het visueel echt zwaar vet!! Goede dosis is 30 MG ofzo.. :)

Waarschuw beheerder
Ik ken iemand die er ooit in handelde (en is gepakt), die had het over een ander middel, 2-C'nogwat'. 2-CB was moeilijk aan te komen volgens hem.

Waarschuw beheerder
Jammer dat ik er niet (meer) aan kan komen.,.. wil graag nog een keer 2cb..

Heb het een keer gehad in combi met pillen, maar ben kats vergeten hoe het liep en hoelang het duurde :|

Lsd is mij nu te hevig af, gezien ik al met angstaanvallen zit.

niet toevallig iemand die ff kan verzenden via d post (a)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:03:
Goede dosis is 30 MG ofzo..

Is dat niet een beetje heel veel? Ik ben best gevoelig voor drugs en ben van zo'n 16 mg al erg ver weg. Ik zou zeker beginners nooit aanraden om 30 mg te nemen!