ik heb vrijdagnacht 2-cb op, het was echt geweldig! het leek wel of ik t noorderlicht zag, alles had een soort paarse gloed. allerlei dingen, zoals de sterren, leken te bewegen
ik liep door een nieuwbouwwijk van 13 in een dozijn, dat was ineens een heel inspirende omgeving. n tijd bij een vijver gezeten met allemaal kwakende kikkers
t is allemaal wat moeilijk uit te leggen, maar dit is echt een aanrader! t duurt ook nog lang ook, je krijgt echt waar voor je geld 
Dat klinkt ook idd als een 2CB trip 
Zelf een keer in een sportpark gedaan met een aantal vrienden. In het begin komt het allemaal wat langzaam opgang maar daarna ben je in 1 keer spacend.......
De bomen bewogen allemaal heel vaag en de sterren ahdden allemaal kleurtjes en knipperde. En het was geen vliegtuig....
We hadden een stereo bij en dat is pas bizar, dat geluid komt zo vaag en hard op je over. Dat is dus ook een aanrader.
Neem misschien wel wat te drinken mee want dat hadden wij dus niet. Dus meneer Psycho Forze en ik zaten helemaal te trippen dat er nix te drinken was. Toen zijn 2 andere mensen maar even wat gaan halen. Nou je had ze op de fiets moeten zien zitten. Ze wisten niet eens wat ze ermee aanmoesten.
2CB is heel grappig spul maar hou het wel speciaal, ga dus niet ieder weekend in zo'n trip zitten. Heb je nix aan....
Zelf een keer in een sportpark gedaan met een aantal vrienden. In het begin komt het allemaal wat langzaam opgang maar daarna ben je in 1 keer spacend.......
De bomen bewogen allemaal heel vaag en de sterren ahdden allemaal kleurtjes en knipperde. En het was geen vliegtuig....
We hadden een stereo bij en dat is pas bizar, dat geluid komt zo vaag en hard op je over. Dat is dus ook een aanrader.
Neem misschien wel wat te drinken mee want dat hadden wij dus niet. Dus meneer Psycho Forze en ik zaten helemaal te trippen dat er nix te drinken was. Toen zijn 2 andere mensen maar even wat gaan halen. Nou je had ze op de fiets moeten zien zitten. Ze wisten niet eens wat ze ermee aanmoesten.
2CB is heel grappig spul maar hou het wel speciaal, ga dus niet ieder weekend in zo'n trip zitten. Heb je nix aan....
Dat was me avond idd, werd helemaal gek omdat er geen water was hahaha.
Doen we snel weer eens over deze zomer.
Maar idd met mate, tis ook niet echt iets waar je iedere week zin in heb. (iig ik niet)
Plus dat het gevoel altijd minder word naarmate je het vaak gaat doen ivm tolerantie enzo, zonde dus...
ik heb laatst ook wat gehoord over die 2cb bij onze lokale smartshop. nou ben ik een echte paddo fan, dat blijft voor mij elke keer weer een mooie trip. ik vind paddo's zow lkkr dat ik af en toe zelfs neig om LSD te nemen, terwijl ik toch echt met mezelluf af gesproken heb dat nooit te doen. maar ik zie wel hoe lang ik dat nog kan volhouden. ik had alleeen ff een vraaggie;
in hoeverre is 2CB te vergelijken met paddo's en
aan hoeveel pillen heb je genoeg??
de eigenaar van de smart vertelde me dat een hele al lang genoeg was, maar bij smartdruxx is mijn motto altijd; gewoon het dubbele van wat ze anraden en je hebt genoeg.
khoop dat iemand mij hier een goed antwoord op kan geven.
KalluM
PaddoPromotieTeam
JF
in hoeverre is 2CB te vergelijken met paddo's en
aan hoeveel pillen heb je genoeg??
de eigenaar van de smart vertelde me dat een hele al lang genoeg was, maar bij smartdruxx is mijn motto altijd; gewoon het dubbele van wat ze anraden en je hebt genoeg.
khoop dat iemand mij hier een goed antwoord op kan geven.
KalluM
PaddoPromotieTeam
JF
Op mij heeft 2-cb ongeveer hetzelfde effect als met paddos (heb wel pas 1 keer paddos gedaan) maar met 2-cb kreeg ik er een xtc achtige roes en een speedy gevoel bij. Van de paddos werd ik net zoals de 2-cb erg in mezelf gekeerd en ontspannen. De pilletjes die ik hier heb liggen komen in zakjes van 4 stuks en mij werd aangeraden er 2 per keer te nemen. Vrijdag had ik er er 2 en een half ineens op en voor mij was het genoeg. Althans ik kreeg het idee dat meer pakken wel eens fout zou kunnen gaan. Dus ik zou zeggen begin met 2 en kijk dan verder. En rook er een jointje bij, dat maakt het allemaalnog spacier!
als ik t zo lees lijkt dat 2cb heel erg op de ervaring die ik heb gehad met hippieflippen(mdma+hawaiiaanse paddos)..ook foking heavy...ook de xtcroes en het speedy, zwaaare halucinaties, er geen fuck meer van begrijpen en puur genot.
De 2CB trip schijnt trouwens heel makkelijk te sturen te zijn, en je kan er voor je zelf schijbaar een coketrip xtctrip, lsdtrippie...wat je zelf wil van maken. Las ik van de week ergens op het net. geloof erowid.
De 2CB trip schijnt trouwens heel makkelijk te sturen te zijn, en je kan er voor je zelf schijbaar een coketrip xtctrip, lsdtrippie...wat je zelf wil van maken. Las ik van de week ergens op het net. geloof erowid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 19:41:ik heb vrijdagnacht 2-cb op, het was echt geweldig! het leek wel of ik t noorderlicht zag, alles had een soort paarse gloed. allerlei dingen, zoals de sterren, leken te bewegen ik liep door een nieuwbouwwijk van 13 in een dozijn, dat was ineens een heel inspirende omgeving. n tijd bij een vijver gezeten met allemaal kwakende kikkers t is allemaal wat moeilijk uit te leggen, maar dit is echt een aanrader! t duurt ook nog lang ook, je krijgt echt waar voor je geld
Had je nog aan de telefoon tijdens je trip en ik hoorde die kikkers ook. door de telefoon klonk het al raar laat staan als je aan het trippen bent
2cb zwaar lekker spul toch wel een van mijn vaagste drugservaringen ooit. Muziek klinkt veel intenser en vooral met goa maak je er een echt vage ervaring van!
Moet toch echt met die schit op naar een zon feestju.
Ik zag helaas geen vage tunnels enzo
Maar wel telkens een vaag figuur met zijn armen wijd! haha
combo met weed is zwaar ok (bier lukt ook)
Moet toch echt met die schit op naar een zon feestju.
Ik zag helaas geen vage tunnels enzo
Maar wel telkens een vaag figuur met zijn armen wijd! haha
combo met weed is zwaar ok (bier lukt ook)
Uitslag is binnen, 4 mg 2-cb per pilletje. Meer info over dosering? Kijk maar op http://www.erowid.org/lang/nl/chemicals/2cb/2cb_info5_nl.shtml
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 02:25:Ik vind 2 CB totaal niet te vergelijken met paddo's, velen malen sterker spul 2 cb!
ik vond paddo's juist een sterkere trip, had het idee dat dat meer hallucinerend was, maar 2cb werkte wel veel langer
maar ik heb pas 1 keer 2cb gehad en dat was op een after na een nacht hakkuh op pep en pillen, kan misschien het hallucinerende effect verminderd hebben??
voor de rest was het wel een heavy trip namelijk, echt mega wous in m'n kop en ik herken ook wel veel dingen uit de verhalen die ik hier lees
hoe is het trouwens afgelopen met je geplande DMT trip?
tell me, tell me
ik vond paddo's juist een sterkere trip, had het idee dat dat meer hallucinerend was, maar 2cb werkte wel veel langer
maar ik heb pas 1 keer 2cb gehad en dat was op een after na een nacht hakkuh op pep en pillen, kan misschien het hallucinerende effect verminderd hebben??
voor de rest was het wel een heavy trip namelijk, echt mega wous in m'n kop en ik herken ook wel veel dingen uit de verhalen die ik hier lees
tell me, tell me
tell me, tell me
Hmmz, ik heb het ook wel eens in combi met pep en pillen gedaan. Toen duurde het effect langer, en was t volgens mij ook nog wel wat heftiger ja...
Zeker die keer met pillen tijdens oud & nieuwe...zoooo ik snapte er echt helemaal niks meer van. Dat was echt niet normaal meer.
Maar paddo's zijn misschien wat meer geestverruimende dan 2 CB...maar ach ik heb tot nu toe ook nog helemaal geen echt goede ervaring met paddo's...t voel iedere keer best wel tegen. Nog maar een keer doen dus. Dan nede ik van te voren wel MAO remmers.
De dmt trip is ff door wat omstandigheden verzet. Maar ik heb het nu in huis. Morgen of maandag word het!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 14:36:Hmmz, ik heb het ook wel eens in combi met pep en pillen gedaan. Toen duurde het effect langer, en was t volgens mij ook nog wel wat heftiger ja...
whehehe
ik was ook echt zo compleet de weg kwijt!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 14:36:Zeker die keer met pillen tijdens oud & nieuwe...zoooo ik snapte er echt helemaal niks meer van. Dat was echt niet normaal meer.
vaagheid roeleert
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 14:36:Maar paddo's zijn misschien wat meer geestverruimende dan 2 CB...maar ach ik heb tot nu toe ook nog helemaal geen echt goede ervaring met paddo's...t voel iedere keer best wel tegen. Nog maar een keer doen dus. Dan nede ik van te voren wel MAO remmers.
volgende keer 2cb wil ik nuchter de 2cb trip ingaan, ben benieuwd of er veel verschil in zit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 14:36:De dmt trip is ff door wat omstandigheden verzet. Maar ik heb het nu in huis. Morgen of maandag word het!
vet!!! spannend!!!!!!!
ben benieuwd naar je ervaringen!!!!
veel plezier en succes alvast
volgende keer 2cb wil ik nuchter de 2cb trip ingaan, ben benieuwd of er veel verschil in zit
Hehehe daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Bij alle keren was ik tot nu toe iedere keer, aardig bezopen of waus
Maarja xtc/pep enzo gebruik nu bijna niet meer..maar drank nog wel..
Maar ik ga ook eens een keer nuchter m'n trip in..
vet!!! spannend!!!!!!! 
Ja ik ben ook echt zwaar benieuwd!
Ik zal zeker ff gaan vertellen hoe het was, als het achter de rug is..
vaagheid roeleert
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:Hehehe daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Bij alle keren was ik tot nu toe iedere keer, aardig bezopen of waus
wat moet er toch van jou terecht komen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:Maarja xtc/pep enzo gebruik nu bijna niet meer..maar drank nog wel..
bij mij juist omgekeerde wereld hehe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:Maar ik ga ook eens een keer nuchter m'n trip in..
tell me your experience
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:Ja ik ben ook echt zwaar benieuwd!
daar kan ik wel inkomen hehe
lijkt me echt een gruwelijke trip, te vaag voor woorden
ik zou het op zich wel een keer willen meemaken
maar dan moet ik eerst ff flink wat meer ervaring met trip-drugs hebben voordat ik er ook maar aan ga denken om DMT te nemen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juni 2005 om 15:09:Ik zal zeker ff gaan vertellen hoe het was, als het achter de rug is..![]()
thanx
Nou komt ie dan!! 
Wat een mega zieke vette onbeschrijfelijk ervaring zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net gedaan met een vriend van mij, een klein uurtje geleden nu inmiddels.
We zijn bij een schooltje gaan zitten, waar verder nooit iemand komt. Even een inhammetje gezocht, zodat we geen last hadden van de wind. Even peukie gerookt, zodat we as hadden om in het DMT pijpje af te tikken. DMT eroverheen (piep klein beetje is het maar eigenlijk, maar pfff wat een mega kracht), nog een laagje as erover heen, en de aansteker erop...
Hijsen, zodat de vlam het pijpje ingezogen word, en roken maar...
Op het moment dat de rook in m'n longen, voelde ik me gelijk raar worden, op een gegeven moment viel er niks meer te roken en was het op. Ik hield de rook in, en op het moment van inhouden veranderde alles om me heen, het smolt een soort in één, in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem. Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe dat in godsnaam moet beschrijven!!
Volgens mij zag ik ook eigenlijk helemaal niks meer, geen idee, of dat ik mijn ogen nou open of dicht had. Ik was helemaal weg. Totaal overweldigd door de trip!!
Hoelang dat gevoel nou precies aanhield zou ik ook niet weten, tijd bestond gewoon niet meer!
Ik weet alleen dat ik op een gegeven moment weer op aarde kwam, helemaal vaag, ik kon alleen maar uitbrengen: sooow tering hallo pfff jezussss ziek, niet normaal!!!!!!
Iig was ik weer op aarde, ik keek naar die vriend van mij, en zag hem heel raar, alsof het iemand anders was, ook leek z'n kleur totaal niet meer van hoe die echt was.. De stoeptegels in de grond, leken te golven, en de randen om de stoeptegels heen, gaven licht, de bomen leefden echt(ja duh natuurlijk, maar ik zag nu echt het leven in elk organisme om me heen) en uiteindelijk werd ik nuchter, met een heerrrrrrrlijk gevoel!!
Het na-gevoel had heel veel weg van een 2 CB trip (de manier waarop ik het zag etc.)
Ook daarna kregen we nog ff een keiharde lachkick om een opmerking die ik maakte (hier ga ik straks gelijk een gram van bestellen, alleen de manier waarop ik hei zei; we lagen ff helemaal in een deuk
)
Daarna gingen we ff een milkshake halen.
En voel me nu echt super gewoon, heb alle energie van de wereld, en heel vrolijk...
Echt een dikke aanrader voor de psychonaut dit. Het na gevoel is heerlijk, en dat het zo kort duurt is helemaal niks ergens aan terwijl ik eerst dachtl; jezus maar 10 minuten, en dan alweer nuchter
Maar die kleine paar minuten tellen gewoon voor een paar uur door de ervaring die je op dat moment hebt..niet voor te stellen!!
Dat het zo'n lang stuk, waar je waarschijnlijk nog langer over leest dan dat de trip duurt is, wat ik nu schrijf, geeft denk ik aardig aan, van wat een ervaring je er van krijgt!!
Heftigste ervaring ooit van m'n leven, kan me ook niet voor stellen dat er iets dat nóg heftiger is!
Maar een super gevoel.
AANRADER!
Wat een mega zieke vette onbeschrijfelijk ervaring zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb net gedaan met een vriend van mij, een klein uurtje geleden nu inmiddels.
We zijn bij een schooltje gaan zitten, waar verder nooit iemand komt. Even een inhammetje gezocht, zodat we geen last hadden van de wind. Even peukie gerookt, zodat we as hadden om in het DMT pijpje af te tikken. DMT eroverheen (piep klein beetje is het maar eigenlijk, maar pfff wat een mega kracht), nog een laagje as erover heen, en de aansteker erop...
Hijsen, zodat de vlam het pijpje ingezogen word, en roken maar...
Op het moment dat de rook in m'n longen, voelde ik me gelijk raar worden, op een gegeven moment viel er niks meer te roken en was het op. Ik hield de rook in, en op het moment van inhouden veranderde alles om me heen, het smolt een soort in één, in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem. Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe dat in godsnaam moet beschrijven!!
Volgens mij zag ik ook eigenlijk helemaal niks meer, geen idee, of dat ik mijn ogen nou open of dicht had. Ik was helemaal weg. Totaal overweldigd door de trip!!
Hoelang dat gevoel nou precies aanhield zou ik ook niet weten, tijd bestond gewoon niet meer!
Ik weet alleen dat ik op een gegeven moment weer op aarde kwam, helemaal vaag, ik kon alleen maar uitbrengen: sooow tering hallo pfff jezussss ziek, niet normaal!!!!!!
Iig was ik weer op aarde, ik keek naar die vriend van mij, en zag hem heel raar, alsof het iemand anders was, ook leek z'n kleur totaal niet meer van hoe die echt was.. De stoeptegels in de grond, leken te golven, en de randen om de stoeptegels heen, gaven licht, de bomen leefden echt(ja duh natuurlijk, maar ik zag nu echt het leven in elk organisme om me heen) en uiteindelijk werd ik nuchter, met een heerrrrrrrlijk gevoel!!
Het na-gevoel had heel veel weg van een 2 CB trip (de manier waarop ik het zag etc.)
Ook daarna kregen we nog ff een keiharde lachkick om een opmerking die ik maakte (hier ga ik straks gelijk een gram van bestellen, alleen de manier waarop ik hei zei; we lagen ff helemaal in een deuk
Daarna gingen we ff een milkshake halen.
En voel me nu echt super gewoon, heb alle energie van de wereld, en heel vrolijk...
Echt een dikke aanrader voor de psychonaut dit. Het na gevoel is heerlijk, en dat het zo kort duurt is helemaal niks ergens aan terwijl ik eerst dachtl; jezus maar 10 minuten, en dan alweer nuchter
Maar die kleine paar minuten tellen gewoon voor een paar uur door de ervaring die je op dat moment hebt..niet voor te stellen!!
Dat het zo'n lang stuk, waar je waarschijnlijk nog langer over leest dan dat de trip duurt is, wat ik nu schrijf, geeft denk ik aardig aan, van wat een ervaring je er van krijgt!!
Heftigste ervaring ooit van m'n leven, kan me ook niet voor stellen dat er iets dat nóg heftiger is!
Maar een super gevoel.
AANRADER!
hahah vette omschrijving... maar wat is dat dan die DMT, is dat een soort salvia?? want je beschrijving klopt precies met een slaviatripje.
met paddo's hebbik veel ervaring en ik kan ook niet wachten om die 2CB te gebruiken, ik trek er wel altijd een weekend voor uit, want de vlgnde dag bennik na paddo's altidj zow gesloopt, damn. maar jah je moet wat om van de geneugten van deze aardkloot te kunnen genieten...
met paddo's hebbik veel ervaring en ik kan ook niet wachten om die 2CB te gebruiken, ik trek er wel altijd een weekend voor uit, want de vlgnde dag bennik na paddo's altidj zow gesloopt, damn. maar jah je moet wat om van de geneugten van deze aardkloot te kunnen genieten...
Gisteravond 2cb gebruikt, we hadden pilletjes van 18 mg en zijn dus eerst maar met een halve begonnen en later een halve erbij genomen. Echt raar spul, beter en heftiger dan paddo's (althans voor mij...). Kleuren veranderen, grappige hallucinaties, zintuigen worden versterkt, lachkicks, enz. Soms had ik het idee dat ik weer helemaal nuchter was en het andere moment was ik weer zwaar aan het trippen, ook goed te combineren met blowen. Vannacht prima geslapen en vandaag echt helemaal nergens last van... Echt een aanrader!
laatste aanpassing
Hmm... Je had zeker synthetische DMT, of niet Psycho Forze?(en dus geen ayahuasca?)
Ik vind het maar vaag, maar ik heb eigenlijk nooit iets meer gezien/gehallicuneerd dan wat golfjes en een groene vlek op het gezicht van een vriend van mij, wat ook maar 1 seconde duurde
Dit was dus met 30 gram mexicaanse paddo's, en dan ook meerdere malen.
Ook met de 2-cb, had 4 van die dingen op, ik werd wel vaag (ging rare dingen denken) en alles het ging lichtjes golven, maar geen kleurtjes of wat
Ik vind het maar vaag, maar ik heb eigenlijk nooit iets meer gezien/gehallicuneerd dan wat golfjes en een groene vlek op het gezicht van een vriend van mij, wat ook maar 1 seconde duurde
Ook met de 2-cb, had 4 van die dingen op, ik werd wel vaag (ging rare dingen denken) en alles het ging lichtjes golven, maar geen kleurtjes of wat
ik ken dat spul in poedervorm krijgen 
De werkzame stoffen van salvia worden ook heel moeilijk opgenomen door je longen, mij is het ook niet gelukt. Misschien een keertje een extract proberen...?
Klopt ja..
Ik heb nu 5x en 10x extract geprobeerd. Had er wel iets van gevoeld, maar dat kan ik nou niet echt zwaar trippen noemen...
5 meo-dmt geeft een minder visuele trip dan n,n-dmt. Maar absoluut zeer psychedelisch! Het hangt ook af van je eigen gevoeligheid voor visuele hallucinaties.
On-topic: 2cb heeft het meest weg van mescaline wat betreft de visuele effecten.
On-topic: 2cb heeft het meest weg van mescaline wat betreft de visuele effecten.
Ja idd. Ik ben ook zeer benieuwd naar N,N, DMT, alleen is het zeer moeilijk om daar aan te komen geloof ik. Ayahuasca bevat ook N,N, DMT, daar valt dan wel weer makkelijk en legaal aan te komen. En dat ga ik ook over een tijdje eens proberen.
Maar psychedelisch is 5-meo idd zeker!!
Wat is dat spul krankzinnig heftig zeg!! niet voor te stellen!
Op een gegeven moment probeerde ik voor me uit te kijken, en ineens kwam alles in blokjes keihard op me af gevlogen, echt super ziek!
Maar heel moeilijk te omschrijven als je er geen ervaring mee hebt..
gruwelijk trip report!!!!!!
respect 4 u dat je DMT hebt gedaan, echt
klinkt echt als een geweldige trip!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:Ik weet alleen dat ik op een gegeven moment weer op aarde kwam, helemaal vaag, ik kon alleen maar uitbrengen: sooow tering hallo pfff jezussss ziek, niet normaal!!!!!!
wat is er in die tussentijd gebeurd toen je niet meer op aarde was zeg maar
kun je je daar alles van herinneren of is het echt 1 grote vage waas?
ik heb op uitjebol die trips gelezen over dat je dan buitenaardse muziek hoort/voelt en machine-elfjes ziet die dingen uitstralen enzo
heb jij ook dit soort dingen gehad?
ik vind dit echt veeeeeeeet
laatste aanpassing
Uitspraak van experience op maandag 13 juni 2005 om 14:14:5-meo-dmt is fun,maarrrrrrrrrrrr............
ayahuasca roeleert!!!laatste aanpassing 13 juni 2005 14:17
Tell us
No Excuse
psycho forze 

Uitspraak van Psycho Forze op zaterdag 11 juni 2005 om 19:03:
in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem.

ik heb op uitjebol die trips gelezen over dat je dan buitenaardse muziek hoort/voelt en machine-elfjes ziet die dingen uitstralen enzo
in een tijdsbestek van ongeveer 10 seconden was ik totaal weg van de aardbodem.
Wat er in die tussentijd gebeurd is, is mij dus ook eigenlijk een raadsel. Ik weet alleen nog dat alles ineens in blokjes keihard op me af kwam, toen ik me probeerde te focussen...
Maar wat er orecies in die tijd gebeurd is, weet ik echt niet meer... Daarom ga ik ook snel nog meer bestellen, en het snel eens over doen. Nu heb ik zeg maar kennis gemaakt met het gevoel en weet ik wat ik kan gaan verwachten.
Dus volgende keer, ga ik dat dan nog ff wat beter proberen tot me te nemen...
t blijft de heftigste ervaring van m'n leven!
Ik weet alleen nog dat alles ineens in blokjes keihard op me af kwam, toen ik me probeerde te focussen...
dat lijkt me echt vaaaaaaaaaaage shit
net alsof je keihard door een machine-achtige ruimte vliegt ofzo??
kan me er natuurlijk geen voorstelling van maken maar wauw lijkt me echt een vette wazige ervaring
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:41:Maar wat er orecies in die tijd gebeurd is, weet ik echt niet meer... Daarom ga ik ook snel nog meer bestellen, en het snel eens over doen. Nu heb ik zeg maar kennis gemaakt met het gevoel en weet ik wat ik kan gaan verwachten.
whehe dit had ik wel verwacht
graag word ik op de hoogte gesteld van je 2e tripverhaal
ben echt benieuwd of je de volgende keer wat meer weet van wat je allemaal meemaakt zeg maar
zwaar interessant dit!!!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 17:41:t blijft de heftigste ervaring van m'n leven!
ik word met de minuut nieuwsgieriger
ik weet zeker dat ik dit ooit een keer wil gaan doen, vraag is alleen wanneer
de tijd zal het leren
*wacht met spanning op volgende trip report*
De werkzame stoffen van salvia worden ook heel moeilijk opgenomen door je longen, mij is het ook niet gelukt. Misschien een keertje een extract proberen...?
dat is ook mijn plan.. heb n x thee dr van gezet, niet te drinken, en roken is ook nie lekkr, merkte weinig, all1 ff een soort stoned gevoel..