Partyflock

Forumonderwerp · 773154

Vanavond voor het eerst aan de 2-cb! Heeft er iemand leuke tips of ideeen om de trip nog leuker te maken?

Ik geloof je best wel maar 2-cb is thuis al vet!!!

jepzz dat ook :jaja:

Voor de eerste keer niet doen op een feest iig, want je weet maar nooit hoe jer op reageerd. OOk al reageer je op alle drugs goed, dit kan wel eens de enige drugs voor je zijn, die absoluut niet geschikt is voor op een feest, voor jou persoonlijk.

ik defQon zeer zeker weer , wel pas later denk ik.. rond 6 / 7 uur :D

maar Luna vergeet ik niet meer :D de manier waarop ik die tunnel zag :) , 1000en mensen en daartussen een tunnel :P echt vaag

hhehe ja ik twijfel nog, maar wat jij beschrijft klinkt zwaar vet :P

:9

en ja ik pak iedere drugs eerst thuis of bij vrienden (Y)

2cb , wie?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:22:
2cb , wie?

jij!!! :d

Ja ik kan veel ritselen , maar vage drugs wat minder ;)

uuh had je hier al op??

:d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 01:25:
Ja ik kan veel ritselen , maar vage drugs wat minder

lees ff je berichten!!

jeppzz had ik :) niet te zien he :P

O:)

whahahaah ik zie het wel, aan die wazige blik :jaja: :d

mja, ik voel dat ik meer kan hebben dan 25 mg..

terwijl dat al een flinke trip zou zijn..

Die van mij zijn nog niet getest, maar ik word er wel altijd mega van de kaart van!

Maar ik ga ze binnenkort ff laten testen.

Combi met MDMA, das pas spacen!!! :d

Maar das wel extreem hoor, dan snap je er echt letterlijk geen hout meer van.
Deed t met oud & nieuw. Wist niet eens meer waar een fiets voor diende, en ook niet hoe je een deur moest openmaken. (sleutel in de deur dus:P)
Stond op een gegeven moment met 2 fietsen van mezelf op het sportpark, en was m'n vrienden kwijt :vaag:

TE wazig die nacht!! :P

hahah dat wilde ik net posten joh!!!!

lol :P

ik heb het overigens nog niet gedaan , maar van een maat gehoord :D ,

wat kan je er over vertellen?hoeveel van allbei?

Ik had 3, 2cb pillen en 2, xtc pillen in totaal...
echt knetterleip

dat van er niks meer van snappen van de mdma, en het trippen wat je ook van mdma flink kan doen, in combinatie met al die kleuren en in elkaar overlopende voorwerpen enzo, en het hele gevoel van 2 cb, je kent t wel :P

aardig wauze combi :jaja:

aha , dus nog beter als alleen 2cb :P

maar ga je dan ook hard ? met bekken trekken enzo
ik heb het 1 keer gedaan en dat was echt ernstig vaag :vaag:
maar kwam denk ik ook omdat het op een zondag was tijdens een after, die nacht hele nacht lopen hakkuh met een zooitje :xtc: & pep & :smoke:
weet ook echt niet meer waarom ik dat toen had genomen maarja je doet weleens vage dingen in een vage bui

was echt ernstig wazig de hele zondag
wat me echt opviel was dat ik de hele dag op dezelfde plek heb gezeten en alle dingen die voor me stonden de hele tijd aan het bekijken was (gordijnen, kast, tv, tafel, blabla) en gewoon elke keer als ik een bepaald voorwerp weer zag ging er zo'n flits door me heen van 'hee vet!!' en was het net alsof ik dat 'vette' voorwerp voor het eerst zag (ookal had ik dat voorwerp al 1000 keer bekeken die dag)
echt wazige shit!!!

ik heb ook verder niet echt ervaring met dat soort drugs, 1 keer paddo's gehad afgelopen zomer en dat was het, voor de rest alleen pillen en pep, dus het was echt een hele vage ervaring

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:55:
ik heb het vorig weekend voor de eerste keer op een feest gedaan = WOOOW

Methylone Promotion Team, jij gebruikt ook wel explosion, hoe is dit tov explosion?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:43:
hoe is dit tov explosion?

ik ben dan wel geen Methylone Promotion Team maar ik ga toch ff antwoord geven ;p

2cb is totaal wat anders, echt niet te vergelijken met Explosion, bij wijze van spreke hetzelfde als pep vergelijken met lsd ofzo :vaag:

Uitspraak van No Excuse op woensdag 25 mei 2005 om 15:12:
ik ben dan wel geen Methylone Promotion Team maar ik ga toch ff antwoord geven

Die heb ik beide nooit gebruikt (wel explosion), dus die kan ik ook niet vergelijken. Heb jij wel ervaring met allebei?
metholyne zit in explosion dus is eigenlijk hetzelfde

explosion heb ik gehad en 2cb ook dus, maar je kunt het echt niet vergelijken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 14:43:
Methylone Promotion Team, jij gebruikt ook wel explosion, hoe is dit tov explosion?

dit is heel wat anders dan explosion , van 2cb ga je trippen (in grote dosis) van explosion ga je een beetje hard,en is het meer speedy allemaal.2cb is relax en chill 8)
Lijkt me zooo vet om een keer te proberen, maar drugs waar je van gaat hallicuneren zijn jammergenoeg niet in mijn omgeving te krijgen:(

Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 20:54:
maar drugs waar je van gaat hallicuneren zijn jammergenoeg niet in mijn omgeving te krijgen:(

kijk verder dan je neus lang is ;)

Gijsje wacht nogsteeds

Wou net zeggen...

Waar een wil is, is een weg.

Je moet ook wat verder kijken dan je vriendjes en bekenden van je, want daar zal je meestal idd niet de meeste exlusieve goederen vinden.. ;)

Sorry dat het allemaal wat langer duurt! Mijn examens gaan toch echt even voor. Morgen dan toch echt de testuitslag!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 21:29:
kijk verder dan je neus lang is

En dan moet ik naar jou kijken of wat:P

Nee ik ben ook al een hele tijd opzoek naar LSD.. Maar hier in de buurt zijn ze alleen geïnteresseerd in pillen en pep, soms een enkeling die coke heeft, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

Hallicunerende drugs vinden ze hier niet leuk of zijn eng.. Ze kijken me al raar aan als ik zeg dat ik paddo's heb gehad;)

En Psycho Forze: Ik ga niet zomaar op een vreemde afstappen of hij soms 2-cb of lsd heeft, ik denk niet dat jij dat ook zomaar doet? Anders eerst maar een keer het ayahuasca-pakket van een vriend overkopen en proberen.

Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 23:26:
En dan moet ik naar jou kijken of wat:P

neuh maar gewoon een beetje rondvragen .. O:)

Uitspraak van Dierenees op donderdag 26 mei 2005 om 23:26:
Hallicunerende drugs vinden ze hier niet leuk of zijn eng.. Ze kijken me al raar aan als ik zeg dat ik paddo's heb gehad;)

dat is juist DE shit ... xtc kan iedereen wel nemen..hallucinatie drugs moet je :respect: voor hebben :jaja:

En Psycho Forze: Ik ga niet zomaar op een vreemde afstappen of hij soms 2-cb of lsd heeft, ik denk niet dat jij dat ook zomaar doet? Anders eerst maar een keer het ayahuasca-pakket van een vriend overkopen en proberen.

Nee, maar je moet een beetje je mensen zoeken die in dat wereldje zitten hé...
Ayahuasca, ga ik volgende week maandag doen...maar als ik jou was zal ik daar eerst ff een heleboel info over gaan opzoeken, was dat is geen recreatie drugs !!
Je kan je goed kut gaan voelen, maar daar moet je niet tegenin gaan, je moet het over je heen laten komen "go with the flow, don't fight against it" ;)
Niet aan beginnen, als je er nog niks over gehoord hebt, daar waarschuw iedereen mij voor, en ook alle sites erover zeggen dat..
Dus ja ben erg benieuwd naar hoe dat dan weer zo zijn, maar ik heb er al veel over opgezocht..

ik kuch nog 1maal
Psycho force:

Respect _O_

Veel succes met DMT

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 00:46:
Je kan je goed kut gaan voelen, maar daar moet je niet tegenin gaan, je moet het over je heen laten komen "go with the flow, don't fight against it" ;)
Niet aan beginnen, als je er nog niks over gehoord hebt, daar waarschuw iedereen mij voor, en ook alle sites erover zeggen dat..
Dus ja ben erg benieuwd naar hoe dat dan weer zo zijn, maar ik heb er al veel over opgezocht..

voorbereiding is alles (Y)
zoek een goede locatie , waar je alles bij de hand hebt.eten drinken enzz..als je het voelt komen , idd gewoon over je heen laten komen.niet in paniek raken.
als je dat gevoel nog niet kent , kan je best bang worden :jaja:

succes ermee
Ik heb er ook al wel wat over opgezocht, en ik raak niet zo snel in paniek (met paddo's LSA etc..) :)

Ik denk dat ik dat eerst ayahuasca ga proberen, en dan zien we wel verder;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 00:22:
dat is juist DE shit ... xtc kan iedereen wel nemen..hallucinatie drugs moet je voor hebben

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Uitspraak van b2 8-) op vrijdag 27 mei 2005 om 00:54:
Psycho force:

Respect _O_

Veel succes met DMT

:O psycho force ga je DMT nemen ja?

wow!! heavy shit!!

kun je verslagje posten? ben wel erg nieuwsgierig naar een tripverhaaltje van DMT, nog niet eerder gezien op pf

enne succes idd!

:d

Ja zeker de hypotheker! :P
Alleen dan niet de synthetische vorm, maar de plantaardige vorm dus in combi met MAO remmers.
Het verschil met synthetische DMT is dat ayahuasca (zo heet het drankje wat al eeuwen tijdens rituelen word gedronken bij bepaalde stammen) een langere trip geeft, het duurt 4 a 5 uur dacht ik.. DMT is een explosie van ongeveer 10 minutenm je voelt het ook vrijwel gelijk na het roken. Ayahuasca heeft even tijd nodig.
Volgens www.azarius.nl (waar ik het gekocht heb) lijkt het op het effect van LSD, maar is het nog intenser...zal dus erg heftig worden waarschijnlijk :jaja:

Ik ga het volgende week maandag doen, en ik zal daarna ff een verslagje schrijven (Y) :d

ennuh thnxs! ;)

Ja succes man! Hopen dat je een gave trip gaat beleven! Ik heb vanmiddag even gebeld met het Trimbos, maar echt blij werd ik er niet van :( . Het pilletje wat ik 2 weken geleden ingeleverd had, is onderzocht. Althans op de gebruikelijke stoffen zoals mdma en amfetamine. Die stoffen zitten er in ieder geval niet in, maar omdat het om iets "zeldzaams" als een 2-cb pilletje gaat, verzamelen ze over een periode van 2 maanden vanuit heel het land vreemde pilletjes. Het kost ze namelijk te veel om telkens 1 zon pilletje apart te laten onderzoeken. Gevolg is dus dat mij aangeraden werd om over twee weken nog een keer te bellen. :( Helaas... Maar ja, ik ga vanavond weer eens proberen, heb toch nog genoeg op voorraad 8) Nu eens 2 en een half denk ik. Ik laat morgen wel weten hoe het gegaan is.
laatste aanpassing

Thnxs, en ik ben ook zeer benieuwd naar hoe het worden gaat! ;)

Ik heb ze samen met methylone explosion team op gehad en goeiemiddag wat een trip ofniet baas? ;) Ik heb het ook in combinatie met GHB gehad maar ik moet kotsen en ik had last van de diepste maagkrampen.. biiinenkort nog eens proberen. 2cb icm wiet is super relaxt.. op een feest vind ik het echter neit erg aan te raden

op een feest was masterlijk voor mij :D

mja liegebeest volgende keer samen met een pierke (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 18:47:
Nu eens 2 en een half denk ik

2,5 is wel erg weinig of niet dan?

eerst 2 , en na een uur nog 1 , weer uurtje wachten nog 1 (Y)

trippen gegarandeerd :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 20:46:
2,5 is wel erg weinig of niet dan?

Nou ik heb er vrijdag in een keer 2 en een halve achterover gegooid, maar voor mij was het heftig genoeg. Niet dat ik me slecht voelde, integendeel, maar ik kreeg het gevoel dat ik niet meer moest nemen! Was wel weer heel gaaf. Ik heb de pilletjes om ongeveer 22 uur genomen samen met een maat van mij. Om 22.45 voelde ik nog vrij weinig dus besloot ik om een jointje op te steken en dat was dus echt masterlijk. Ineens kickte het gevoel (waarschijnlijk opgewekt en versterkt door de joint) vol in. Tintelingen, energiek gevoel en een beetje een xtc- achtige roes. Ook begon ik geluiden te horen die er niet waren en waren kleuren intenser. Om een uur of 23 besloten we om naar een speeltuintje te gaan om daar te gaan liggen in een soort van rubberen hangmatten. Na een half uurtje zijn we maar een cd spelertje, bier en wiet te gaan halen. Onderweg liepen we door een grasveld met hoog gras en ik keek naar de grond en voelde mezelf net een vliegtuigpiloot die door een hoge valei vloog achter iets vijandelijks aan (waren de schoenen van de maat van mij die voor mijn liep :vaag: ). Oftewel ik liep dus met mijn armen wijd achter hem aan te brommen door het gras :) . Eenmaal terug bij de hangmatten cd'tje van Infected Mushroom op en jointje en biertje erbij en lekker hangen en spacen met de ogen dicht. Zoooooow relaxt :). Al met al weet ik dat we om een uurtje of 3 op bed lagen maar het verdere verloop van de tijd was ik helemaal kwijt. Maar mijn conclusie is dus: pak er af en toe een jointje bij dat maakt het allemaal nog wat heftiger.
laatste aanpassing