Partyflock

Forumonderwerp · 772152

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM - Mohammed B. die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, heeft in een "open brief aan het Nederlandse volk" geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims. Officier van justitie K. Plooy benadrukte dinsdag dat dit geen grap of grootspraak van hem was.

B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland". In de brief prijst hij de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt B. de samenwerking tussen Amerika en Nederland in "de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof".

B. trekt verder onder meer de conclusie dat "het bloed van deze moslim broeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed". Ook schrijft hij: "als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen" en "het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het vermoorden en verkrachten van onze broeders en zusters".

"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."

Het document kwam immers aan het licht op het moment dat Mohammed B. zelf als eerste van de groep de uiterste consequentie van zijn ideologie trok, verduidelijkt de aanklager. Dit door "een exponent" van de ongelovigen, Theo van Gogh, daadwerkelijk te vermoorden.

Het OM constateert dat de inhoud van deze brief kennelijk ook voor B. zelf zeer gevoelig ligt. Hij wijst er in zijn testament op (hij had dit opgesteld in het geval de politie hem zou doden), dat de open brief tot negatieve gevolgen voor de "broeders en zusters" zal leiden. Zij moesten in een vergadering maar beslissen of de brief na zijn dood wel of niet openbaar gemaakt zou moeten worden.

tsja.. wat moeten we ermee he...
Waarschuw beheerder
Helemaal niks...
Waarschuw beheerder
das mijn idee ook erover :D
gas met die zooi

Waarschuw beheerder
Afslachten en al die andere extreme moslims nederland uit trappen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als de aanslagen beginnen, zal ik niet meer stilzitten.
Oog om oog, tand om tand.

Waarschuw beheerder
Wat een slap gelul ze stenigen en doden vrouwens zelf al als ze een foutje maakt.. waarom zouden wij het dan ook doen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat moet je ermee ? wat kan je ermee?
Waarschuw beheerder
Hij moet zelf maar eens een dolk in z'n flikker krijgen, dan weet hij zelf ook hoe het voelt (y)

Waarschuw beheerder
Nekschot :yes:

Waarschuw beheerder
Hahaha, Duracell, leuk plaatje! (y)
Waarschuw beheerder
Die gasten levenslang in een cel laten wegrotten in eerste plaats omdat ze onze samenleving bedreigen, in tweede plaats omdat ze het imago van allochtonen die wel normale denkbeelden hebben verprutsen.
Artiest {SHOWLIST artist 49585, 95841}
Waarschuw beheerder
Kom maar op

Waarschuw beheerder
verbranden :yes:

Waarschuw beheerder
Te triest...wat die zegt klopt toch niet hun zijn juist degenen die iedereen maar af maken wij proberen ze in nederland nog een goed thuis te geven....
wat mij bedreft mogen ze allemaal weer terug we krijgen er zelf meer problemen mee dan dat we oplossen door zulke mensen in nederland te laten wonen

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat 'wij' in Sebrenica niet genoeg ons best hebben gedaan zeker :S

Ze moeten eens over het volgende nadenken: Als Allah zo almachtig is dat hij kan beslissen over leven en dood, dan heeft Allah zelf over die miljoenen levens beslist van zijn broeders en zusters.
Wie is hij dan om de wil van Allah in twijfel te brengen?

Waarschuw beheerder
idd AFMAKEN die hap :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:20:
wat mij bedreft mogen ze allemaal weer terug we krijgen er zelf meer problemen mee dan dat we oplossen door zulke mensen in nederland te laten wonen

:respect:
Werkzaam bij OJC Cartouche
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TranceMotion op dinsdag 3 mei 2005 om 17:17:
Die gasten levenslang in een cel laten wegrotten in eerste plaats omdat ze onze samenleving bedreigen, in tweede plaats omdat ze het imago van allochtonen die wel normale denkbeelden hebben verprutsen.

Waarschuw beheerder
tsja.. wat moeten we ermee he...

de volgende x hard gas geven als je een kerel in een jurk over ziet steken

;)

Waarschuw beheerder
Wat een gast zeg, die moet je echt weg laten kreperen ergens en nooit meer naar omkijken met al die andere hufters erbij!
Waarschuw beheerder
idd geef gas voor weer wat extra as :D
Waarschuw beheerder
olie op het vuur..

zielige gasten zijn jullie hier..

soms schaam ik me echt voor Nederlanders.. Bah

Waarschuw beheerder
afmaken!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) UberLiefSette (K) op dinsdag 3 mei 2005 om 17:26:
olie op het vuur..

Nee, het is normaal hoe hij over Nederlanders praat :S :frusty: :[

Waarschuw beheerder
als je hem ziet.. gewoon in zun 8eruit :D

Waarschuw beheerder
Sorry dat ik Nederlander ben hoor Lisette:S
Waarschuw beheerder
Nee, het is normaal hoe hij over Nederlanders praat

:nee:

maar moet jij je daarom ook verlagen?

:vaag:

Sorry dat ik Nederlander ben hoor Lisette

voel je niet aagesproken als je niet boeiend bent..
Waarschuw beheerder
Nou ergens is Nederland ook wel mild hierin hoor!

Bekijk het eens andersom, als je zoiets in een moslim land zou doen...

Denk je dan echt dat je nog een "eerlijk" proces krijgt?

Waarschuw beheerder
Kom op voor je eigen volk als we zulke "mensen" hun gang laat gaan zijn wij straks de lul.En denk maar niet dat hij de enige is die zulke zieke plannen bedenkt hoor der lopen er nog zat rond....en dan te bedenken dat wij ze hebben toegelaten in nederland zodat ze een beter toekomst zouden krijgen.....

Waarschuw beheerder
voel je niet aagesproken als je niet boeiend bent..

Reageer dan ook niet als je niet boeiend bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
his head is on fire!!!!!!!!!!!!!!1 benzine over zn kop gooien en branden, dan blijft hij leven ook met een vermiknte rot kop (ziet er beter uit dan nu) VARKEN!@
Artiest {SHOWLIST artist 35045, 72779}
Waarschuw beheerder
UberLiefSette
olie op het vuur..

Hc-Bitch
Nee, het is normaal hoe hij over Nederlanders praat

kinderen, schei toch eens uit met deze eeuwen durende discussies, en gedram, en al het gezeik er over...
Waarschuw beheerder
natuurlijk kan het absoluut niet.. maar moet er dan speciaal een forum komen waarin het gewoon weer wachten is op uitspraken die niet kunnen?

je kunt je mening hebben, die heb ik ook, maar dat mag best wel wat netter. meteen weer rasistische uitspraken. dat zegt wat over het niveau van de nederlander die deze opmerkingen maakt..

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schiet er uiteindelijk toch geen fuck mee op

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:33:
Kom op voor je eigen volk als we zulke "mensen" hun gang laat gaan zijn wij straks de lul.En denk maar niet dat hij de enige is die zulke zieke plannen bedenkt hoor der lopen er nog zat rond....en dan te bedenken dat wij ze hebben toegelaten in nederland zodat ze een beter toekomst zouden krijgen.....

precies! :respect:
Waarschuw beheerder
Reageer dan ook niet als je niet boeiend bentlaatste aanpassing 3 mei 2005 17:34

jij spreekt mij aan door mijn naam achter jouw opmerking te kalken.. dan ben ik aangesproken :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat zegt wat over het niveqau van de nederlander die deze opmerkingen maakt

je bedoelt dus dat jou niveau iets hoger ligt ??
als dat daadwerkelijk zo is dan reageer je dr niet op

Waarschuw beheerder
donateur
owww die gozer die levenslang in de bak gaat zitten moet het nog effe uitjanken als een klein kind

en over die bedreiging

we wonen in een rechtstaat. iemand flikt wat, wordt ie opgepakt. KLAAR

geloof moet nergens iets mee te maken hebben met het veroordelen van iemand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiM op dinsdag 3 mei 2005 om 17:35:
kinderen, schei toch eens uit met deze eeuwen durende discussies, en gedram, en al het gezeik er over...

Iemand moet het toch doen?

De regering doet er amper wat aan :/
Waarschuw beheerder
en jij wil zeggen dat dit er iets mee opschiet, ik ben het met je eens, maar deze zinlose discussie, gaan echt nergens over

Waarschuw beheerder
Kunnen we niet met z'n allen deze week aangifte doen bij de Politie van bedreiging. Dit aangezien ikzelf een ongelovige Nederlander ben heeft dit dus direct betrekking op mij. (en met mij meerdere denk ik ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:39:
Kunnen we niet met z'n allen deze week aangifte doen bij de Politie van bedreiging. Dit aangezien ikzelf een ongelovige Nederlander ben heeft dit dus direct betrekking op mij. (en met mij meerdere denk ik )

whaha goed plan :p

Waarschuw beheerder
@ Maus
ik doe mee :D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
gewoon nieuwe militaire wapen op testen en klaar.

Waarschuw beheerder
maar ondertussen zuigt ie wel piemel in de gevangenis
Waarschuw beheerder
Laat maar komen........vuile lafaard

Waarschuw beheerder
jij spreekt mij aan door mijn naam achter jouw opmerking te kalken.. dan ben ik aangesproken

Ach weer één die het laatste woord wilt hebben.

Waarschuw beheerder
hopelijk een met een hele enge ziekte eraan :D

Waarschuw beheerder
Alleen voor hem ff de doodstaf invoeren :jaja:

Of beter nog: Laat maar in mijn martelkamer komen (6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J..J.. op dinsdag 3 mei 2005 om 17:37:
Uitspraak van MiM op dinsdag 3 mei 2005 om 17:35:

waarom...als jij het niet boeiend vind wat doe jij dan op deze topic...laat ons ff lekker onze frustratie en gedachtes over zulke idioten uitspreken...als je daar problemen mee hebt dan moet je een ander topic zoeken!!!

Waarschuw beheerder
die vent moeten ze niet eens meer een rechtszaak aan besteden die moeten ze meteen in een bajes opsluiten en laten wegrotten. Niet moeilijk doen als het zo doorgaat komt er niks meer van Nederland terecht en het is al behoorlijk kapot aant gaan
Waarschuw beheerder
nederland ontwaak. de mensen die nu nog proberen de zaak te sussen zijn blind. t gaat tot n uitbarsting komen en dan zullen we strijden voor volk en vaderland

Waarschuw beheerder
en dat noemen ze nou geloofs overtuiging
doe jij t maar s, sta je gelijk in de krant als neonazie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 mei 2005 om 17:54:
nederland ontwaak. de mensen die nu nog proberen de zaak te sussen zijn blind. t gaat tot n uitbarsting komen en dan zullen we strijden voor volk en vaderland

je vergeet: .....moeten stijden..... :jaja:

Ik weet niet als het zover komt, maar zal me niets verbazen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:47:
waarom...als jij het niet boeiend vind wat doe jij dan op deze topic...laat ons ff lekker onze frustratie en gedachtes over zulke idioten uitspreken...als je daar problemen mee hebt dan moet je een ander topic zoeken!!!

dat zei ik niet :x :p

verkeerd gequote ;) :P
Waarschuw beheerder

**Zucht**
Waarschuw beheerder
zet um maar bij milosovic in een cel:)

Waarschuw beheerder
donateur
die miljoenen moslims trouwens die zogenaamd vermoord zouden zijn door europeanen/ amerikanen

uhhhhh wanneer en waar?

volgens mij waren ze veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter in elkaar uit te moorden
Waarschuw beheerder
de doodstraf :p:P:P en dan een feesstie :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf geen Nederlander

Maar als hij mijn volk zo zou bedreigen, dan zou ik ook vinden dat hij de pijp uit mag........ nee MOET!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 17:56:
Ik weet niet als het zover komt, maar zal me niets verbazen

Dat is nog maar een paar jaar of misschien niet eens meer:)

in het tempo zoals het nu gaat, duurt het niet zo lang...
Waarschuw beheerder
t gevaar is dat sommige zwakke geesten die brief nog geloven ook en r zijn gekken genoeg om dan nog domme dingen te gaan doen ook. enige oplossing: de moslimgemmenschap in nederland moet zelf de rotte appels uitleveren en daarmee samenwerken met de nederlandse bevolking. gebeurt dit niet dan is t dweilen metde kraan open en zal het uit de hand lopen

Waarschuw beheerder
de brand erin :bounce::bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en spaceneegh wrom ben je geen nederlander? heb je geen nederlandse nationaliteit? woon je niet in nederland?

Waarschuw beheerder
donateur
wat een eikel!!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 mei 2005 om 18:10:
en spaceneegh wrom ben je geen nederlander? heb je geen nederlandse nationaliteit? woon je niet in nederland?

wel nederlandse nationaliteit, maar Surinaamse afkomst ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:09:
Dat is nog maar een paar jaar of misschien niet eens meer

in het tempo zoals het nu gaat, duurt het niet zo lang...

Inderdaad, de haat wordt steeds groter :yes:

Uitspraak van Neegh op dinsdag 3 mei 2005 om 18:12:
wel nederlandse nationaliteit, maar Surinaamse afkomst

Nederlander dus ;)

Waarschuw beheerder
mensen zoals Mohammed B moeten zonder pardon worden geexecuteerd(Y)

mja dat gebeurt natuurlijk niet in tolerant links Nederland:/:S

Waarschuw beheerder
Nee :no: hij voelt zich geen Nederlander, als je je meer surinamer voelt moet je ophoeren:[

Waarschuw beheerder
ja kon dat maar he!!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon martelen, pijn laten lijden, lijkt me een goeie optie

Waarschuw beheerder
Sorry hoor maare dit is wel heel erg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo iemand verdient zo lang mogelijk gemarteld te worden en dan vermoord:)

Waarschuw beheerder
gewoon bangmakerij..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:20:
Nee hij voelt zich geen Nederlander, als je je meer surinamer voelt moet je ophoeren

nou sorry maar woon hier al me hele leven, dus ophoeren zal ik niet knul

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Used & Abused op dinsdag 3 mei 2005 om 18:26:
gewoon martelen, pijn laten lijden, lijkt me een goeie optie

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 3 mei 2005 om 18:27:
zo iemand verdient zo lang mogelijk gemarteld te worden en dan vermoord

hij is een martelaar van Allah die de ongelovige Nederlanders wou straffen en hij is bereid om te sterven ongeacht hoe, daar moet je niet eens energie in steken!

Nekschot!!
Waarschuw beheerder
donateur
de kogel voor die kerel.. ben je gelijk van t hele gezeik af. word je tog scheitziek van van dat soort lui.. in je eigen fucking land proberen ze je te bedreigen / intimideren :@
Waarschuw beheerder
donateur
je bent nergens meer veilig idd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:30:
hij is een martelaar van Allah die de ongelovige Nederlanders wou straffen en hij is bereid om te sterven ongeacht hoe, daar moet je niet eens energie in steken!

Nekschot!!

Je heb gelijk (y)

Waarschuw beheerder
donateur
nee we maken het niet openbaar, maar we zeggen het wel in het nieuws
dan horen de andere mohammed's het zeker niet :vaag:

neej hier zullen we wel wat van gaan merken

:( echt jammer zulk volk.. alsof hun zulke lieverdjes zijn
Waarschuw beheerder
donateur
gaat vast nog wel een keer los hier :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neegh op dinsdag 3 mei 2005 om 18:05:
Ben zelf geen Nederlander

Maar als hij mijn volk zo zou bedreigen, dan zou ik ook vinden dat hij de pijp uit mag........ nee MOET!!!

Uitspraak van Neegh op dinsdag 3 mei 2005 om 18:28:
nou sorry maar woon hier al me hele leven, dus ophoeren zal ik niet knul

Je leeft toch HIER staatsmongool,je woont hier al je hele leven:vaag:
Wat heb je dan met suriname,je bent gewoon een nep surinamer en ook geen eens een Nederlander (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:36:
Je leeft toch HIER staatsmongool,je woont hier al je hele leven
Wat heb je dan met suriname,je bent gewoon een nep surinamer en ook geen eens een Nederlander

dus....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Used & Abused op dinsdag 3 mei 2005 om 18:34:
gaat vast nog wel een keer los hier

Kwestie van maanden/jaren(Y) het gaat de laatste 2 jaar hard achteruit:/

Waarschuw beheerder
dus.... s.t.e.r.f :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
T begint met van die kleine kutdingen, maar ooit....
Waarschuw beheerder
donateur
dus.... s.t.e.r.f

nee...zelluf!!

enneh ik voel me Nederlander hoor 8)

Waarschuw beheerder
wat dan....armageddon??? vergaat de wereld dan ooit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Over generaliseren gesproken %) Zelfs ook al denk je dat je het hele nederlandse volk moet uitroeien, hoe wil je dat doen zonder per ongeluk ook wat van "broeders" te doden?
Serieus, raar dat iemand ze gebrainwashed kan worden en dat teksten zo gemisinterpreteerd kunnen worden :no:

Waarschuw beheerder
we zullen wel zien wanneer het spektakel gaat beginnen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
mensen zoals hem moeten gewoon uitgeroeid worden
Waarschuw beheerder
k sluit me aan bij de mensen die martelen en dan van kant maken zeggen...
t is tog niet normaal dat dit allemaal maar wordt toegelaten:s
en dan maar zeiken als iemand dr wat van zegt, dat je land in gevaar is...(zucht)

mensen zoals hem moeten gewoon uitgeroeid worden

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:43:
Over generaliseren gesproken Zelfs ook al denk je dat je het hele nederlandse volk moet uitroeien, hoe wil je dat doen zonder per ongeluk ook wat van "broeders" te doden?
Serieus, raar dat iemand ze gebrainwashed kan worden en dat teksten zo gemisinterpreteerd kunnen worden

Dat is puur alles ervoor over hebben om je uiteindelijke doel te behalen:) wat is een mensenleven nou dan?

zal die Mohammed B wat intresseren, die is compleet ziek in z'n hoofd...

Hij heeft maar 1 ideaal en dat is sterven als een martelaar, de rest moet ervoor wijken, levensgevaarlijk en hij mag absoluut niet meer terugkeren in de samenleving want dan zijn de gevolgen niet meer te overzien:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laten ze hem in de gevangenis maar lekker vaak in ze vieze kont neuken

Waarschuw beheerder
enneh ik voel me Nederlander hoor 8)

Die indruk wek je niet,je doet net of het jou niet aan gaat omdat je toevallig surinaamse ouders heb?
Maar even goeie vrienden:/ Je typt duidelijker Nederlands als de meeste breezahs en wiggers en blijft nog relaxt ook. :respect: dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
maak gewoon bekend waar en wanneer die word vrijgelaten ;) wedde hij overleefd het niet whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
zieke gast:frusty:
weg ermee voorgoed:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Mohammed B. is een waardeloos figuur die niet kan accepteren dat wij anders leven en denken dan zijn geloof. Het is schandalig hoe hij over de bevolking praat. Opsluiten die gast en de sleutel weggooien. Gelijk jacht maken op zijn vrienden en die ook opsluiten. Dat hele netwerk oprollen.

Iets wat me hier ook opvalt is hoe sommige mensen het hier al over oorlog hebben en dat het uit de hand gaat lopen. Denken jullie nou werkelijk dat er zoveel van deze mensen in ons land zijn. Alsjeblieft zeg, denk even na voordat je van die onzin gaat brullen.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 mei 2005 om 18:09:
de moslimgemmenschap in nederland moet zelf de rotte appels uitleveren en daarmee samenwerken met de nederlandse bevolking.

Helemaal mee eens, we moeten nu niet gaan generaliseren maar juist met de goede moslims om de tafel gaan en zorgen dat die vieze verrotte appels er zo snel mogelijk uitgefilterd worden zodat we weer normaal tolerant kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:49:
Maar even goeie vrienden Je typt duidelijker Nederlands als de meeste breezahs en wiggers en blijft nog relaxt ook. dat dan weer wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:52:
Helemaal mee eens, we moeten nu niet gaan generaliseren maar juist met de goede moslims om de tafel gaan en zorgen dat die vieze verrotte appels er zo snel mogelijk uitgefilterd worden zodat we weer normaal tolerant kunnen zijn.

misschien moeten wij als 'niet moslims' dit ook maar eens doen, want er zitten ook genoeg vieze verrotte appels tussen ons....

Waarschuw beheerder
vieze verrotte appels
neem gelijk alle Wazi's en WannabeNazi's mee :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:52:
Iets wat me hier ook opvalt is hoe sommige mensen het hier al over oorlog hebben en dat het uit de hand gaat lopen. Denken jullie nou werkelijk dat er zoveel van deze mensen in ons land zijn. Alsjeblieft zeg, denk even na voordat je van die onzin gaat brullen.

ja baas:X :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:56:
misschien moeten wij als 'niet moslims' dit ook maar eens doen, want er zitten ook genoeg vieze verrotte appels tussen ons....

:yes: Meer dan ons lief is zelfs, als je de gemiddelde reacties leest over moslims op deze site. Veel laten zich teveel leiden door emoties en denken niet rationeel meer na. Jammer, dat vergroot namelijk de kloof wel steeds meer tussen verschillende bevolkingsgroepen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:57:
ja baas :x :S

Ik ben je baas niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:59:
Ik ben je baas niet...

houd je commentaar dan ook voor je a.u.b :)

Waarschuw beheerder
dan vraag ik me af wat t nut is van een forum....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:00:
houd je commentaar dan ook voor je a.u.b :)

Voel jij je aangesproken dan? Ik vind mensen die denken dat het een oorlog wordt tussen bevolkingsgroepen dom omdat ze generaliseren ten top. Als je dat niet aanstaat dat ik dat denk heb je pech natuurlijk. :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:02:
dan vraag ik me af wat t nut is van een forum....

En wederom met je eens. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrr die mohammed b begint me echt mn neus uit te komen!

Waarschuw beheerder
ik ben je bitch niet zeg je dan

Waarschuw beheerder
zakdoekje nodig? :P

Waarschuw beheerder
Ik generaliseer helemaal niet.. valt het jou niet op dat de afgelopen 10 jaar extreem rechts gigantisch is gegroeit in de wereld, en dat het Islam netwerk zich wereldwijd uitbreidt? in bepaalde gebieden in Spanje is de moslimhaat met 250% toegenomen puur door die aanslagen op die treinen...

laat die mafkezen hier eens wat opblazen!?

Denk je dat er dan niks gebeurt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:04:
ik ben je bitch niet zeg je dan

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:10:
laat die mafkezen hier eens wat opblazen!?

Dan moet er een MEGA bom op hun gepleurd worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
We vinden een naar verluid "extremistische moslim", we treffen bij hem thuis aan; bouwtekeningen van grote "gevoelige" gebouwen voor de samenleving (oa. schiphol), chat logs met wel erg foute ideeen, materialen en grondstoffen voor het maken van een bom en wapens.

We brengen deze persoon naar ons rechtsorgaan en de conclusie luidt; er kan niet onomstootelijk bewezen worden dat deze persoon kwaad wilde en dient per direct op vrije voeten gesteld te worden.

:frusty:

Maar goed, geloof.
Aan de ene kant een uitkomst voor mensen in problemen die daar hun kracht in vinden om positief te blijven denken.
Aan de andere kant de grootste oorzaak van oorlogen op deze werled.

Dus ja, geloof :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 3 mei 2005 om 17:11:
"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."

Die Plooy helpt Mohammed B wel mee om zijn boodschap ff lekker in te peperen!!!!!!

Dat is ook precies de bedoeling van die Moslimextremisten,de bevolking bang maken!!!!!!

Zodat onze regering maatregelen gaat nemen die onzse eigen democratie op de helling zet,en tweedracht zaait.

Tuurlijk heb je het gevaar dat er ooit een aanslag gepleegd wordt.(Niet zoiets als met Theo van Gogh,dat noem ik meer moord,niet zozeer een aanslag)

Ze weten donders goed dat de Nederlanders panisch reageren op dit soort uitspraken......en wij trappen erin.....!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:18:
Die Plooy helpt Mohammed B wel mee om zijn boodschap ff lekker in te peperen!!!!!!

ff voor de duidelijkheid...Plooy zegt dit vanuit zijn functie als OvJ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:21:
ff voor de duidelijkheid...Plooy zegt dit vanuit zijn functie als OvJ....

Klopt het helpt hem ook om zijn zaak wat beter voor de Rechter te krijgen,als hij hetzelf bagataliseerd komt het minder ernstig over,dat weet ik dat weet jij dat weet de rechter,maar zo kijkt niet iedereen in Nederland er tegen aan.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat spelen we er weer verstandig op in met z'n allen..
Waarschuw beheerder
donateur
als dat volk het hier niet bevalt .. ga dan ergens anders heen toch ... :s

Waarschuw beheerder
Ergste wat je kunt doen voor Mohammed B. is het volgende:

- Totaal geen media aandacht meer (hierdoor geen herkenning en erkenning en daden hebben dus geen effect);
- niet doodmaken, heirdoor kan hij het gevoel krijgen dat hij als martelaar sterft... nu niet, nu blijft hij een 'nobody';
- Alle mogelijkheid om de koran te lezen, zijn geloof te beleiden absoluut uitsluiten. hierdoor kan hij niet bezig zijn met hetgeen waarvoor hij zijn leven wilde geven;
- Standaard de naam Kees de Wit geven en alleen hem hierop aanspreken door (cipiers) hierdoor wordt zijn arabische achtergrond totaal miskend;
- Spreekt voor zich, de hele dag varkensvlees voeren;
- De hele dag, hem laten luisteren naar kerkdiensten;
- Elke dag de cel volspuiten met varkensstront, zodat hij er helemaal onder zit;
- Elke vorm van hoop op eerdere vrijlating wegnemen en hem hiervan continu op de hoogte stellen;
- hem elke ochtend uit zijn bed slaan met onderkant van je schoenen (zwaar beledigend)
- casteren en hem voortaan als wezen zonder leuter laten leven. Hem daarbij vertellen dat hij nooit meer in dit leven een vrouw zou kunnen klaarmaken!
- Verder totaal maar dan ook totaal geen bezigheid geven, eenzame opsluiting voor altijd;

Lijkt me behoorlijk kut voor hem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barph op dinsdag 3 mei 2005 om 19:33:
als dat volk het hier niet bevalt .. ga dan ergens anders heen toch ...

Dat ligt toch wat ingewikkelder bij die lui,veel heeft te maken met de oorlog in Afghanistan,toen de Russen en Amerikanen hun oorlog uitvochten over de ruggen van de Afghanen.

Kijk Bijv die film Rambo 3 nog eens!!!!!!!(Ik geloof dat het 3 was,weet het niet zeker meer.)

Toen waren het onze vijanden nog niet......(Die moslimextremisten),toen waren het onze bondgenoten.(Teminste van de Amerikanen dan.....)

Het is diezelfde Moejhahedien,waar we nou op aan het jagen zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:37:
Ergste wat je kunt doen voor Mohammed B. is het volgende:

- Totaal geen media aandacht meer (hierdoor geen herkenning en erkenning en daden hebben dus geen effect);
......
- casteren en hem voortaan als wezen zonder leuter laten leven. Hem daarbij vertellen dat hij nooit meer in dit leven een vrouw zou kunnen klaarmaken!
- Verder totaal maar dan ook totaal geen bezigheid geven, eenzame opsluiting voor altijd;

oke dan...zo mogen we het horen
Waarschuw beheerder
donateur
B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland".

Allah, met zn dikke lul :D :D

Sorry, maar ik neem 't met een korreltje zout..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
famous last words
Uitspraak van Richard op dinsdag 3 mei 2005 om 19:41:
Sorry, maar ik neem 't met een korreltje zout..

ik ook... (DIE BRIEF :P)
die eikel moeten ze gewoon levenslang geven.. op water brood heh heh 8)

als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen"

laten hun dat maar us doen.... :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het ongelovige volk

zeg je toch gewoon "allah is groot" als zoiemand je wilt slaan? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 3 mei 2005 om 19:50:
ik ook... die eikel moeten ze gewoon levenslang geven.. op water brood heh heh

nu snap ik t ff niet...je neemt t met een korreltje zout, maar toch levenslang geven....beetje vreemd of niet...
Waarschuw beheerder
Oeehh ik zit te bibberen op mijn stoel!!!!

Maar goed, we zullen het allemaal wel zien he, ik kan er (nog) niet wakker van liggen!! :gaap:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
allah is machtig:-s, hij heeft een gun, een stuk of tachtig..

haha

we zijn al bang..:-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:53:
nu snap ik t ff niet...je neemt t met een korreltje zout, maar toch levenslang geven....beetje vreemd of niet...

was dat vreemd aan dan?? die brief neem ik met een korreltje zout jah, maar kvind wel dat ie gestraft moet worden voor wat ie gedaan heeft!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:54:
we zijn al bang..

Ja zijn we ook,kijk hoe spatisch de regering en een groot deel van de bevolking er op reageerd onder leiding van de media,die die angstgevoelens nog ff wat meer aanwakkerd!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 3 mei 2005 om 19:56:
was dat vreemd aan dan?? die brief neem ik met een korreltje zout jah, maar kvind wel dat ie gestraft moet worden voor wat ie gedaan heeft!!!

nee..ok, daar heb je gelijk in...dacht dat wat je zei, alleen betrekking had op de open brief...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 20:01:
nee..ok, daar heb je gelijk in...dacht dat wat je zei, alleen betrekking had op de open brief...

neej zo bedoelde ik ut niej :kots:
Waarschuw beheerder
Ik durf de straat niet meer op

Waarschuw beheerder
Wat een lul ja
Waarschuw beheerder
idioot

Waarschuw beheerder
Wat een mafkees!!!:@

Waarschuw beheerder
nee hijs best een chille gast hoor :[

ijskoud de beste :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:49:
enneh ik voel me Nederlander hoor

Die indruk wek je niet,je doet net of het jou niet aan gaat omdat je toevallig surinaamse ouders heb?
Maar even goeie vrienden Je typt duidelijker Nederlands als de meeste breezahs en wiggers en blijft nog relaxt ook. dat dan weer wel

Kortom je was gewoon uitgeluld door Spaceneegh. B)

Uitspraak van medicman op dinsdag 3 mei 2005 om 19:16:
Maar goed, geloof.
Aan de ene kant een uitkomst voor mensen in problemen die daar hun kracht in vinden om positief te blijven denken.
Aan de andere kant de grootste oorzaak van oorlogen op deze werled.

Dus ja, geloof

O ja? vertel welke oorlogen dan?

80 jarige oorlog buiten beschouwing laten aub ;)
Waarschuw beheerder
O ja? vertel welke oorlogen dan?

volgens mij bestwel veel burgeroorlogen hoor zoals in Algerije(met die doodseskaders), joegoslavie en WO2 in ieder geval
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
hahaha....wat een KNEUS die gast
Waarschuw beheerder
hahaha....wat een KNEUS die gast

over wie heb je het :s
Waarschuw beheerder
Over wie gaat dit topic?

Waarschuw beheerder
Is die brief zelf trouwens al in omloop?

Waarschuw beheerder
welke slachting van miljoenen moslims :/
wat een dwaas
Waarschuw beheerder
Over wie gaat dit topic?

haha ok foutje van mij :)
Waarschuw beheerder
hehe, kan gebeuren he
Waarschuw beheerder
afschieten dat gedrocht

Waarschuw beheerder
Als die Mohammed B. Nederland zo'n kl*te land vindt met haar inwoners... what the fuck doet 'ie hier dan?!!!
Wat doet hij nu dan in cel??? TV kijken, vreten en zielige t*fus brieven schrijven??!!!
Die gast heb nog nooit een betere situatie gekend als dat 'ie nu in de cel heeft
doodschieten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+ die 'gevangenissen' van Nederland omtoveren van hotels naar STRAFPLAATSEN

Waarschuw beheerder
het zou me niks verbazen als hij in de cel ook nog satteliet-tv heeft met arabische zenders.

Die vent moesten ze eens terugschoppen naar de woestijn waar hij vandaan komt.

Ik ben trouwens niet tegen alle buitenlanders ofzo.
Maar ben wel tegen die rare moslims !

Als ze bij die hoofddoekjes klompen droegen leken ze tenminste nog op het zeeuwse meisje.
Waarschuw beheerder
Die vent moesten ze eens terugschoppen naar de woestijn waar hij vandaan komt.

zodat ie daar verder met zijn plannen kan gaan ?

Waarschuw beheerder
die balikluivers allemaal varkenvlees laten vreten!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niet over die klapkaak discusseren :no:

Gewoon met zijn been in een badkuip vol met accuzuur stoppen, en dan met vishaakjes aan een kerktoren ophangen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
opruimen seg ik...

Waarschuw beheerder
ophangen aan een hoofddoek :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben zoveel voor die mafkezen gedaan, maar je krijgt er niks voor terug!! Dit soort dingen!! Ik ben het er al niet mee eens dat ze hier allemaal wonen en zich misdragen en zich niet aanpassen, maar dit gaat duidelijk te ver. Hopen dat heel veel andere mensen nu ook wakker worden. Afmaken die handel, we pikken al zoveel toch?? Het moet nou is afgelelopen zijn met het achterlijke standpunt van de extreme moslims.

Waarschuw beheerder
Oww meneer B wil stoer gaan doen?

laat k ut zo zeggen: elke bedreiging is geheel wederzijds, ook die gericht aan het Nederlandse volk als iemand die echt gericht gaat uitvoeren....

als hier iets gebeurt als in de VS of in Spanje dan is ut echt oorlog :@

Waarschuw beheerder
Maaruh een ding snap ik nie helemaal.

Mohammed B jut zn geloofsgenoten op.

Hier in de buurt zijn heel veel van die mensen. Wil hij dus dat iedereen bang wordt voor hun? hoe dom is dat straks gaan ook wij nederlanders het heft in eigen hand nemen.... tis maar afw8en tot dat gebeurt

Waarschuw beheerder
mohammed b luister en huiver: wat the fuck denk je nou wel niet!! niet dus. als je zo graag voor allah gekke dingen doet, doe dat dan lekker in t land van allah!

Waarschuw beheerder
ik vind dat die harry maar eens ff ritueel geslacht moet worden, en eerst flink door een schaap in z'n sterretje genomen worden... ofnee doe dat maar niet, dat vind hij zeker fijn
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Pfff, zet die gast in de kooi in de Efteling. Kan ie lekker verder blijven geloven in sprookjes. :gaap:

mohammed b, grote bek achter een hek. :yes:

Waarschuw beheerder
die vent moeten ze de stoel geven.. zijn we daar vanaf..
ik heb echt een hekel aan dat soort lui

Waarschuw beheerder
Waar moet het toch allemaal heen :(
Ik schrok echt wel toen ik dit allemaal hoorde..
wat een idioten lopen er toch rond in deze wereld..

Waarschuw beheerder
donateur
het ergste is nog

hij gelooft het nog echt

hij is zo gehersengespoeld en verdorie die lui die dat hebben gedaan lopen nog steeds vrij rond

die mag de aivd eens goed gaan aanpakken of dat de wetgever wetten aanneemt zodat deze wel vervolgd kunnen worden
Waarschuw beheerder
Voor zo'n figuur mogen ze van mij wel één x-tje een uitzondering maken op het tenuitvoer brengen van de doodstraf

Waarschuw beheerder
Hahaha heerlijk hè, 1 opruiend berichtje in de media over een geestelijk minder valide, verdwaalde marokaan die ons allen een brief schrijft en dan hebben wij mooi weer een reden om eens flink te schelden en allerlei onsamenhangende klets te spuien! Iedereen zich flink op laten naaien en de moletov-cocktails staan alweer klaar in Uden en omstreken. Dan moet JP weer lanskomen om de boel te sussen, Verdonck doet een verwoede poging onderontwikkelde "Lonsdale-jongeren" (wàt een kutterm) op andere gedachten te brengen en als antwoord op dit alles zal Ali B. binnenkort wel met een goedbedoelde verbroederingsrap komen :S maar helaas...het enige multiculturele dat wèl werkt is hash uit marokko, shoarma uit turkije, coke van de antillen en de lekker-rustig-aan mind uit suriname!
Dus beperk je tot deze lichtelijk bekrompen visie op een gezellig samenzijn van duizendenéén culturen in dit landje, dan komt het vanzelf goed ;)

En over het lijdend voorwerp, die Mohammed B. tis al schandalig dat zo'n figuur überhaupt een spreekbuis krijgt en de media er als een gek opzit. BOEIE! het ongemerkt verwijderen van dit soort gasten en hun zieke ideën zou zo'n regering sieren, dan kunnen wij ons gewoon druk maken over belangrijkere zaken. zaken als het kopen van een kaartje voor het uitverkochte defcon, of het halen van een krat bier op de onvermijdelijke uitschakeling van PSV vanavond weg te drinken, of bedenken dat het morgen 5 mei is en dus alwéér feest:)

doei(k)doei

Waarschuw beheerder
Voor zo'n figuur mogen ze van mij wel één x-tje een uitzondering maken op het tenuitvoer brengen van de doodstraf

idd :jaja:, zulk soort mensen moeten van deze aardbol verdwijnen.

Waarschuw beheerder
donateur
gheghe wanneer wordt de volgende sateliet gelanceerd :P
Waarschuw beheerder
laat m leven....hij is niet bang om te sterven. wat is het meest belangrijke in zn leven? zn geloof. pak dat af.

hoe?:

naai m in n varkenshuid en laat m varkensbloed drinken. dan zal hij uitgesloten worden van t islamitische geloof.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 11:47:
Hahaha heerlijk hè, 1 opruiend berichtje in de media over een geestelijk minder valide, verdwaalde marokaan die ons allen een brief schrijft en dan hebben wij mooi weer een reden om eens flink te schelden en allerlei onsamenhangende klets te spuien! Iedereen zich flink op laten naaien en de moletov-cocktails staan alweer klaar in Uden en omstreken. Dan moet JP weer lanskomen om de boel te sussen, Verdonck doet een verwoede poging onderontwikkelde "Lonsdale-jongeren" (wàt een kutterm) op andere gedachten te brengen en als antwoord op dit alles zal Ali B. binnenkort wel met een goedbedoelde verbroederingsrap komen maar helaas...het enige multiculturele dat wèl werkt is hash uit marokko, shoarma uit turkije, coke van de antillen en de lekker-rustig-aan mind uit suriname!
Dus beperk je tot deze lichtelijk bekrompen visie op een gezellig samenzijn van duizendenéén culturen in dit landje, dan komt het vanzelf goed

En over het lijdend voorwerp, die Mohammed B. tis al schandalig dat zo'n figuur überhaupt een spreekbuis krijgt en de media er als een gek opzit. BOEIE! het ongemerkt verwijderen van dit soort gasten en hun zieke ideën zou zo'n regering sieren, dan kunnen wij ons gewoon druk maken over belangrijkere zaken. zaken als het kopen van een kaartje voor het uitverkochte defcon, of het halen van een krat bier op de onvermijdelijke uitschakeling van PSV vanavond weg te drinken, of bedenken dat het morgen 5 mei is en dus alwéér feest

Waarschuw beheerder
Wat een foute moslim is die gast, ik zou hem graag eens wat Nederlandse normen en waarden aanleren! Afmaken dit soort mislukkingen van allah :p

Waarschuw beheerder
dickie's! je heb helemaal gelijk....die gast zoveel aandacht geven zal hem alleen maar meer aansporen om dit soort fratsen uit te halen, en het helpt hem om deze boodschap te verspreiden. gewoon opsluiten en voor de rest negeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat de gemiddelde moslim hier niet tegen in opstand komt, want gasten zoals mohammed B zijn de oorzaak van dat mensen steeds negatiever worden tegenover de islam, maar om de 1 of andere reden vinden de "normale moslims" het wel allemaal best, want je hoort zo weinig afkeer voor dit soort zaken uit die kringen :s
Waarschuw beheerder
donateur
1 zegt het, (Mohammed B )

1000den denken en willen het!!

Ze zijn in de toekomst nog een hoop van plan. Kutgeloof!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geen moslim durft hier tegenin te gaan, want dan sta je dus niet achter het geloof dit dat... en worden ze door hun eigen familie verstoten :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 13:27:
geen moslim durft hier tegenin te gaan, want dan sta je dus niet achter het geloof dit dat... en worden ze door hun eigen familie verstoten

Ja zo zat het volgens mij ook idd, want een geloofsgenoot is je broeder, en je broeder verraad je niet, al is hij van plan om een kernbom op een stad te gooien.

Dat wordt dus nog leuk, of de moslim-gemeenschap moet nu een keer echt ruggengraad tonen en hun muil eens open trekken tegen (een deel van) hun achterban. Anders komen er idd problemen van dit soort gasten.

Maar dit is volgens mij een utopie, ze hebben liever een slechte naam dn dan ze hun broeders op het matje roepen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
misschien zijn ze het er stiekem allemaal wel met M.B. eens en wíllen ze helemaal geen ruggegraat tonen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben heel erg bang voor Mohammed B :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 4 mei 2005 om 12:46:
Ik snap niet dat de gemiddelde moslim hier niet tegen in opstand komt, want gasten zoals mohammed B zijn de oorzaak van dat mensen steeds negatiever worden tegenover de islam, maar om de 1 of andere reden vinden de "normale moslims" het wel allemaal best, want je hoort zo weinig afkeer voor dit soort zaken uit die kringen :S

Wat doe jij tegen al het geweld dat door de joden in Israël gedaan wordt dan? Wat doe jij tegen alle misdaden van de christenen in Nederland dan? Dat is de cultuur in het westen een beetje aan het worden, niemand let meer op elkaar. Het principe van normen en waarden waar Balkenende al terecht over viel. Dat is niet alleen het geval bij moslims. Moslims doen afstand van het extremisme net zo goed als wij afstand doen van christenen die misdrijven begaan. Het is zaak dat de moslimgemeenschap in Nederland gaat samenwerken en dat gebeurt al wel maar dat moet beter gebeuren. Het beeld wat gecreëerd wordt door de media lijkt het alsof alle moslims zo verkeerd bezig zijn terwijl het echt maar een kleine groep is. Wel schandalig van ons rechtsysteem dat bewijs verkregen door de AIVD niet als bewijsmateriaal kan dienen. Zodra er serieuse verdenken tegen een groep mensen is dat ze zich met terroristische daden bezig houden moeten ze preventief opgepakt kunnen worden. Iets wat ze hier helaas nog te moeilijk over doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die wet wordt snel genoeg veranderd als er ECHT iets gebeurdd...

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het te laat... Jammer dat de politiek dat niet in wil zien. :S

Waarschuw beheerder
lange nie wies dat mannetje,,
lange nie wies!!

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Mohammed B :@ ze moeten die vent meteen aan de galg hangen :yes:

Waarschuw beheerder
lekker los laten en t jachtzeisoen openen :yes:
kijken hoe hij t vind om door zijn mening bedreigd en vermoord te woorden ,
Waarschuw beheerder
Mjah idd het jachtseizoen is geopend :P het Nederlandse volk bedreigt hem nu!! [img  cacheid=0006ff900018d01c09f6f0791a00b5e706]http://imagehost.biz/ims/pictes/209034.gif[/img][img cacheid=000093570018d0222f5a296b1a00b5e706]http://img84.exs.cx/img84/6927/palizaconsilla7eo.gif[/img][img width=27 height=29]http://nonfiction.hit.bg/domat_v_ustichkata.gif[/img]
Waarschuw beheerder
allemaal gezeik om niks..hij is 1 van de miljoenen moslims....en hij schreef die brief...misschien met paar vrienden...wat wil die lamme bilnicht doen dan

Waarschuw beheerder
gooi em tussen een groepje "lonsdale-jongeren" :devil:

Of hell's angels B)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Herinvoering van de doodstraf?

gooi em tussen een groepje "lonsdale-jongeren" :devil:

Ook een erg goeie :D
Waarschuw beheerder
hij komt maar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 16:56:
gooi em tussen een groepje "lonsdale-jongeren

zijn ook gefrustreerde mensen die zich nergens thuisvoelen gepest zijn op school en samen komen in een clubhuisje
niks beter als zon moslimextremist :no:

Waarschuw beheerder
ik wil hem in het echt weleens tegenkomen.......:dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 4 mei 2005 om 12:46:
Ik snap niet dat de gemiddelde moslim hier niet tegen in opstand komt, want gasten zoals mohammed B zijn de oorzaak van dat mensen steeds negatiever worden tegenover de islam, maar om de 1 of andere reden vinden de "normale moslims" het wel allemaal best, want je hoort zo weinig afkeer voor dit soort zaken uit die kringen

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 4 mei 2005 om 13:44:
Ja zo zat het volgens mij ook idd, want een geloofsgenoot is je broeder, en je broeder verraad je niet, al is hij van plan om een kernbom op een stad te gooien.

Dat wordt dus nog leuk, of de moslim-gemeenschap moet nu een keer echt ruggengraad tonen en hun muil eens open trekken tegen (een deel van) hun achterban. Anders komen er idd problemen van dit soort gasten.

Maar dit is volgens mij een utopie, ze hebben liever een slechte naam dn dan ze hun broeders op het matje roepen.

Wel eens aan gedacht dat moslims Mohammed B niet als moslim beschouwen ;)
Zegt al genoeg denk ik.

Wat hij heeft gedaan en zegt is tegen de Koran in.

Uitspraak van RyanM. op woensdag 4 mei 2005 om 09:42:
We hebben zoveel voor die mafkezen gedaan, maar je krijgt er niks voor terug!! Dit soort dingen!! Ik ben het er al niet mee eens dat ze hier allemaal wonen en zich misdragen en zich niet aanpassen, maar dit gaat duidelijk te ver. Hopen dat heel veel andere mensen nu ook wakker worden. Afmaken die handel, we pikken al zoveel toch?? Het moet nou is afgelelopen zijn met het achterlijke standpunt van de extreme moslims.

Vertel is...wat is jou aandeel in deze maatschappij.
Spreek voortaan voor jezelf.

Waarschuw beheerder
ik vind dat die Mochammed maar een rotkop heeft

Waarschuw beheerder
Nou wat een tolerantie hier in dit topic,Hitler zou er trots op zijn........

En Goebles trouwens ook,zien jullie nou zelf niet wat jullie schrijven?

Je gaat alle moslims over 1 kam scheren,de beste manier om de vrijheid van anderen en die van jezelf in te leveren....

Hebben we dan echt niks geleerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:07:
Hebben we dan echt niks geleerd

dat is gepikt dat citaat :yes: ik ken die reclame:)
een tolerante wereld begint bij jezelf :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:13:
dat is gepikt dat citaat ik ken die reclame
een tolerante wereld begint bij jezelf

Nou,en jij denkt daar dus anders over?

Waarschuw beheerder
waar maak jij uit op dat ik dat niet zou vinden ?
zelfs tolerante heeft zijn grenzen dat wel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 4 mei 2005 om 17:33:
Wel eens aan gedacht dat moslims Mohammed B niet als moslim beschouwen
Zegt al genoeg denk ik.

Maar ik hoor ze zijn daden ook niet Afkeuren!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:18:
waar maak jij uit op dat ik dat niet zou vinden ?
zelfs tolerante heeft zijn grenzen dat wel

Omdat je over mijn opmerking nou niet echt positief bent.

En welke grenzen heeft tolerantie dan?

Jouw grenzen?

Dat kan,en mag ook,maar de tolerantie voor mij ligt anders,en die heeft temaken dat je niet iedereen mag veroordelen op een kleine groep mislukkelingen.....die het niet zo op hebben met de westerse maatschappij.....

En niet iedere moslim staat achter een extreem gedachte goed,net zoals niet iedereen in Nederland het liefst weer een hakenkruis zou willen dragen.......wat sommige Nederlanders wel zouden willen......

Kijk dat bedoel ik......
Waarschuw beheerder
dit soort mensen moet je een spuitje geven.of stuur ze allemaal naar der eigen klote land ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:07:
Nou wat een tolerantie hier in dit topic,Hitler zou er trots op zijn........

Vroeger was er een man die er voor zorgde dat de hele wereld duitsers haatte... Nu is er een persoon (muhahahaha heb je die knakker trouwens wel eens gezien in zijn jurk, hij kan zich beter fatima noemen met zijn bloempotbaard) die dezelfde ideeen heeft. Het enge is dat hij niet de enige is. Vrees dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Alleen worden er dit keer geen mensen vergast, maar onthoofd door LAFFE moslims die te laf zijn om herkenbaar hun oorlog te vieren.
Waarschuw beheerder
tsjah iedereen hoopt op iets anders ;)

ik weet wel waar ik op hoop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:24:
Omdat je over mijn opmerking nou niet echt positief bent

kijk jij kent mij niet en ik was totaal niet negatief .mensen zoals jij plaatsen iedreen in hokjes je ziet mijn opmerkingen staan enzo en j ebegint ineens onzin over hakenkruizen enzo te verspreiden !!!
ik denk daar niet eens aan man ,maak jij je druk joh :yes:
weet je wat jij moet doen ? :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 4 mei 2005 om 19:30:
Vroeger was er een man die er voor zorgde dat de hele wereld duitsers haatte... Nu is er een persoon (muhahahaha heb je die knakker trouwens wel eens gezien in zijn jurk, hij kan zich beter fatima noemen met zijn bloempotbaard) die dezelfde ideeen heeft. Het enge is dat hij niet de enige is. Vrees dat de geschiedenis zich gaat herhalen. Alleen worden er dit keer geen mensen vergast, maar onthoofd door LAFFE moslims die te laf zijn om herkenbaar hun oorlog te vieren.

Tja,ga je eens wat verdiepen hoe een oorlog ontstaat,zou ik zo zeggen......

Dan kom je erachter dat het een complex iets is waar je niet 1 groep de schuld van kunt geven......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:32:
kijk jij kent mij niet en ik was totaal niet negatief .mensen zoals jij plaatsen iedreen in hokjes je ziet mijn opmerkingen staan enzo en j ebegint ineens onzin over hakenkruizen enzo te verspreiden !!!
ik denk daar niet eens aan man ,maak jij je druk joh
weet je wat jij moet doen ?

Ja ,ik wel ,je moet mensen als individu bekijken,en niet als groep.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:35:
Ja ,ik wel ,je moet mensen als individu bekijken,en niet als groep.....

en dus denk jij dat ik een hakenkruis figuur ben ?
waar baseer jij dat op ?
ben dr erg benieuwd naar :yes:

Waarschuw beheerder
je vorige replays waren sneller hoor :gaap:

Waarschuw beheerder
ken je wel gaan terugscrollen op zoek naar bewijs,maar dat helpt niks :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:39:
en dus denk jij dat ik een hakenkruis figuur ben ?
waar baseer jij dat op ?
ben dr erg benieuwd naar

Heb ik gezegd dat jij een hakenkruisfiguur bent dan?

Ik heb alleen gezegd dat een bepaalde groep in Nederland,dat graag zou willen zien.

Ik probeerde alleen tegen jou te zeggen dat die stap snel gezet is door een hele groep in een bepaalde hoek te drukken.(In dit geval moslims)

Ik heb jou nooit persoonlijk aangevallen,anders had ik dat wel gedaan.

Je hoeft je niet aangesproken te voelen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 19:44:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen....

:bier:

Waarschuw beheerder
OKE peace,ik pak er nog 1.....

Waarschuw beheerder
gestoorde gek die gast!!! oprotten ermee! Zieke geest :vaag:

Waarschuw beheerder
Stakker :[

Waarschuw beheerder
:kwijl:
me droomvrouw !!*BlonDy*!! waar was je :O

enfin namens het hele nederlandsche volk,als ik zo vriendelijk mag zijn Mohammed B. ongezien de pest pleuris voor je.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je in een Stad woont weet je wel waar je over praat :yes:

anders mot je gewoon je muil houwuh

in Groningen heb je hooguit 12 marokanen wonen die nog met een accent praten ook....Kom een keer met me meer door de Schilderswijk lopen dan voor je het weer opneemt voor dat Tyfus volk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 20:43:
in Groningen heb je hooguit 12 marokanen wonen die nog met een accent praten ook....Kom een keer met me meer door de Schilderswijk lopen dan voor je het weer opneemt voor dat Tyfus volk

Ja dat zei Hitler ook....

Maar het programma probleemwijken liet dus ook een andere kant van Nederlanders zien,wat zeg je daar dan op?
Waarschuw beheerder
we hebben het nu niet over die probleemwijken, we hebben het nu over de marokanen
Of wilde je zeggen dat wat ik net zei onzin was?
Waarschuw beheerder
En ga me alsjeblieft niet vergelijken met Hitler want heb net zo een grote tyfus hekel aan Wazi's als aan Marokanen
Waarschuw beheerder
zwaar naar de klote die vent
duidelijk the wrong speed dont try it again!!!!!
:no::no::no::no::no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 21:00:
we hebben het nu niet over die probleemwijken, we hebben het nu over de marokanen
Of wilde je zeggen dat wat ik net zei onzin was?

Ja absoluut,want jij zegt,daar hebben we het nu niet over,ik dus wel.

Je kunt dus mensen slecht maken,net als in dat flauwekulprogramma probleemwijken......

Jij zegt dat buitenlanders(Marrokanen die niet kloppen),per defenitie niet kloppen,ik ken er een aantal die wel kloppen,maar jij maakt ze slecht.

Dus je generaliseerd......das wat ik niet echt grappig vind.

Ik kom uit twenthe,en fuck die westerlingen(die zitten hier genoeg,laat ze verzuipen,met hun eigen niet goede dijken).

Kijk,dat bedoel ik dus.......
Waarschuw beheerder
maar jij maakt ze slecht.

dat doen ze zelf al schat

en ik ben getrouwd met een Molukker dus generaliseren is het laatste wat ik doe, als je het beter had gelezen dan begrijp je ook dat ik het over dat volk marokanen heb dat ONS westerlingen niet waarderen, maar wel hier een uitkering hebben en alles voor elkaar krijgen, daar heb ik de schijt in ja
en dat jij dan gelijk denkt dat ik generaliseer dan ben je zelf ook niet goed wijs :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 21:09:
dat doen ze zelf al schat

en ik ben getrouwd met een Molukker dus generaliseren is het laatste wat ik doe, als je het beter had gelezen dan begrijp je ook dat ik het over dat volk marokanen heb dat ONS westerlingen niet waarderen, maar wel hier een uitkering hebben en alles voor elkaar krijgen, daar heb ik de schijt in ja
en dat jij dan gelijk denkt dat ik generaliseer dan ben je zelf ook niet goed wijs

Ik heb geen hekel aan marrokanen,maar wel aan westerlingen die onze huizen hier in het oosten duurder maken,omdat ze de huizen in het westen niet meer kunnen betalen.

Dus op fucken naar waar je vandar komt,en verzuip....
a

Stuk goedkoper voor ons in Twenthe......

Nou,je weet dus hoe wij over jullie denken......

En toch zijn we allemaal Nederlanders.....

Als je het nu nog niet snapt,ja dan hoor je mij niet weer.....

Waarschuw beheerder
geitenneukers.nl

krijg ik nu ook een kogel? :P

Waarschuw beheerder
(N)
Waarschuw beheerder
Dus jullie daar in Twente hebben een hekel aan westerlingen :frusty:

Dat komt omdat ze de randsteden vol proppen met asielzoekers en dat soort volk. Niet door ons westerlingen zelf en wat Bas al zei ergens, als je er mee zit houd je je muil en doe je er iets aan.

En die stinkregering dat is wel even een heel ander verhaal dan waar dit topic in eerste instantie over gaat mop. Het ging over Mohammed B die het Nederlandse volk openbaar bedreigd niet of jij je huis nog wel of niet kunt betalen daar in Twente
Waarschuw beheerder
donateur
af en toe moesten ze de doodstraf weer invoeren voor zulken dwazen :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 21:31:
Dus jullie daar in Twente hebben een hekel aan westerlingen

Dat komt omdat ze de randsteden vol proppen met asielzoekers en dat soort volk. Niet door ons westerlingen zelf en wat Bas al zei ergens, als je er mee zit houd je je muil en doe je er iets aan.

En die stinkregering dat is wel even een heel ander verhaal dan waar dit topic in eerste instantie over gaat mop. Het ging over Mohammed B die het Nederlandse volk openbaar bedreigd niet of jij je huis nog wel of niet kunt betalen daar in Twente

Zeg ik,je snapt dus niet was discriminatie is......het drusgsprobleem waar iedereen het zo over heeft,speelt zich af in de grensstreek,kan ik de westerlingen ook de schuld van geven,omdat ze allemaal verslaafdt zijn.

Het is zo makkelijk om iemand de schuld te geven....

Wij hebben hier geen hekel aan westerlingen,maar kijk hoe snel je je voeld aangevallen....
Bij Marokkanen werkt het hetzelfde,snap je?
Waarschuw beheerder
voel me totaal niet aangevallen tis wel duidelijk dat jij onzin praat :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 21:55:
voel me totaal niet aangevallen tis wel duidelijk dat jij onzin praat

Nee je voeld je niet aangevallen,dat heb je duidelijk gemaakt,maar je blijft een kut westerling,maar voel je niet aangevallen......

Dus waar maak je je druk over.....
Waarschuw beheerder
denk dat jij beter aan je hart kunt denken dan mij hoor (Y)

Ik maak me nergens druk om!

Jij praat over westerlingen, ben je zelf een buitenlander dan omdat je in Twente woont?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 22:02:
Jij praat over westerlingen, ben je zelf een buitenlander dan omdat je in Twente woont?

Nou ik stam af van de schotten,je weet wel die idioten die het durfden op te nemen tegen de britten.

Echt het bl;ijft een strijd.......

Zolang als je hem zelf wil voeren.

Weet jij je eigen afkomst,misschien ben je wel joods,ik ben schots.....

En daar ben ik trots op......
Waarschuw beheerder
nee ben geen jood, ben een pure Hollander :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 22:08:
nee ben geen jood, ben een pure Hollander

ben ik ff blij dat ik van schotse afkomst ben,en ik heb het treurige verleden dat ik tussen die intolerante hollanders ben terecht gekomen.....

Ga eens naar schotland,misschien leer je er van van?
Waarschuw beheerder
wat zou ik nou van jou moeten leren dan?
als je er zo trots op ben keer jij toch ook weer gewoon terug, dan ken je misschien wel goedkoop wonen

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
meid wat is dr????

en die aap moet opbokkkuh uit nl en rap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 22:14:
wat zou ik nou van jou moeten leren dan?
als je er zo trots op ben keer jij toch ook weer gewoon terug, dan ken je misschien wel goedkoop wonen

Hey ik wel weer terug (naar schotland)als ik Nederland heb uitgezogen.......

Jullie snappen echt niet wat elkaar verdragen is......jullie hebben echt 1 dictator nodig om tot je positiefen te komen....

Schotten weten het wel,laten niet zomaar iedereen toe,maar maken wel onderscheid tussen mensen die hulp nodig hebben en mensen die geld willen hebben.....

Zolang jullie dat niet doen,en iedereen over 1 kam scheren,bem je niks anders als de N S D A P,maar wij samen met veel andere nationalieteiten hebben julli wel bevrijd,van iets dat jullie niet meer respecteren.....

Allen dat wij daar anders over denken,ja dat wordt in Nederland ter discussie gesteld......

Jullie sdnappen jullie zelf dus niet meer......

Maar wij als schotten onszelf dus wel.....
Waarschuw beheerder
Hey ik wel weer terug (naar schotland)als ik Nederland heb uitgezogen.......

dus wie is hier dan net zo erg??
wees er maar trots op knul (Y)

enne wie maakte zich nou zo druk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik stam af van de schotten,je weet wel die idioten die het durfden op te nemen tegen de britten.

wat lul jij nou dom joh :[

we hebben het hier over>>>Mohammed B<<<<

en niet over schotten en twente enz

Waarschuw beheerder
donateur
Hey ik wel weer terug (naar schotland)als ik Nederland heb uitgezogen

ooow jij bent ook zo`n vieze uitkeringtrekkker rot is dan gauw op...

Waarschuw beheerder
Maar wij als schotten onszelf dus wel.....

Dit hele verhaal werd dus getyped door een ander als FLY.

Ik ben het wel met hem eens,maar moet wel ff zeggen dat het door een schot werd verteld.....onder mijn naam....

Kijk dus verder dan jezelf,daar leer ik dus ook van....
Waarschuw beheerder
:/

maar natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 22:30:
Hey ik wel weer terug (naar schotland)als ik Nederland heb uitgezogen

ooow jij bent ook zo`n vieze uitkeringtrekkker rot is dan gauw op...

Ja,dat bedoel ik dus, nederlanders staan snel met hun oordeel klaar,terwijl ze er niks van weten....

Waarschuw beheerder
donateur
Ja,dat bedoel ik dus, nederlanders staan snel met hun oordeel klaar,terwijl ze er niks van weten....

wwet meer dan jij denkt knuppel

Waarschuw beheerder
Nee is een goeie kameraad van mij......echt waar.....

Maar ik vond het wel eens leuk om zijn visie te geven.....

Over een westerse maatschapij waar hij ook onderdeel van uitmaakt,tja dat lijd dus tot een botsing,dat dacht ik al....

Maar wel compleet eerlijk,en dat mag waarschijnlijk niet....

Waarschuw beheerder
donateur
maar fly het gaaat hier over>>>>>Mohammed B

of zie ik het verkeeerd??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 22:39:
maar fly het gaaat hier over>>>>>Mohammed B

of zie ik het verkeeerd??

Nee,daar gaat het niet om,het gaat om terrorisme waar wij erg radicaal mee omgaan.....erg bang voor zijn...

Wij moeten gewoon ons wet boek van straf recht aan houden,zodat wij wij kunnen blijven leven onder onze eigen regels,en dat geeft een kamaraad van mij aan,dat we daar in verdwalen.........

Alleen dat zien we niet uit angst.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op woensdag 4 mei 2005 om 19:22:
Wel eens aan gedacht dat moslims Mohammed B niet als moslim beschouwen
Zegt al genoeg denk ik.

Maar ik hoor ze zijn daden ook niet Afkeuren!!!

een groot verschil hoor tussen dingen willen horen en zien en niet willen horen en zien ;)

Ik hoor het elke dag in ieder geval :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
van mijn mogen ze komen al die moslims want ik stap vooor niemand aan de kant...

maaar weet je hoe laf hun zijn hun komen met wapens :[

zulke helden zijn het:s

Wij moeten gewoon ons wet boek van straf recht aan houden,zodat wij wij kunnen blijven leven onder onze eigen regels,en dat geeft een kamaraad van mij aan,dat we daar in verdwalen.........

:yes: dar ben ik met je eens(y)

ma het nlandsvolk durf zijn bek niet open te trekkken tegen dat volk:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 4 mei 2005 om 21:01:
En ga me alsjeblieft niet vergelijken met Hitler want heb net zo een grote tyfus hekel aan Wazi's als aan Marokanen

Dus je vergelijkt mij (marokkaan Hbo diploma op zak en momenteel met de 2de Hbo opleiding bezig , 2 banen .en eigen huis) met wazi's???

Ik weet niet of je het door hebt maar jij bent nog erger dan een wazi ;)

Heb medelijden met je :jaja:
Waarschuw beheerder
Wij moeten gewoon ons wet boek van straf recht aan houden

Dat gebeurt nu toch ook gewoon?

lang leve de rechtsstaat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 mei 2005 om 22:52:
van mijn mogen ze komen al die moslims want ik stap vooor niemand aan de kant...

maaar weet je hoe laf hun zijn hun komen met wapens

zulke helden zijn het

Het probleem is dat moslimextremisten zelfopoffering kennen,dat maakt ons bang.

Want welke gek vliegt nou met een vliegtuig het WTC in?

En dat maakt ons bang,en daar moeten we dus boven staan,en dat doen we dus niet....

We kijken te veel naar onze eigen lieve maatschapij,en we zijn niet zoals iedereen op de werled,zolang we dat niet accepteren hebben we 1 probleem....
Waarschuw beheerder
Wat een Mongool* kotssmiley*. Afmaken die vent heb juh niks aan:no:!

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Ik zit gvd nog altijd te wachten tot die brief hier eens eindelijk in de bus valt, wel een sympathieke gast dan; zomaar onbeduidende Nederlanders als mij een brief sturen... :respect:
Waarschuw beheerder
hehe, als bijlage bij de brief van de Postcode Loterij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
M.B bedreigt NL volk,moet ik dat serieus nemen van zo`n sukkel/eikel van de eerste orde ?

als de NL staat je niet aanstaat,waarom woon je hier dan ?

Waarschuw beheerder
M.B moeten ze aan de hoogste boom hangen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
wat trouwens wel vet dom is van 'm met die brief.. hij verwijt ons dat wij marrokanen enzo hebben vermoord.. en hij wilt ons hele ras uitkammen.. dan ben je toch net zo verkeerd bezig :S
het staat zelfs in de bijbel dat je geen dingen doet die je anderen verwijt.. k dacht dat marrokanen gelovig waren maargoed..

Waarschuw beheerder
ook weer zoiets
het ongelovige volk van Nederland

hoeveel mensen zijn er nou ...gelovig :/
dus iedereen moet bang zijn voor 1 man...
wij pakken hém ..zal ie bedoelen

Waarschuw beheerder
Het is jammer dat sommige van deze mensen in ons land wel hun geloof mogen blijven behouden en dat dat ook gerespecteerd wordt maar dat zij het ons niet gunnen om ons geloof aan te houden, of zelfs geen geloof te hebben.

kom op mensen.... respect voor mekaar!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Dus je vergelijkt mij (marokkaan Hbo diploma op zak en momenteel met de 2de Hbo opleiding bezig , 2 banen .en eigen huis) met wazi's???

Ik weet niet of je het door hebt maar jij bent nog erger dan een wazi ;)

Heb medelijden met je

dat mag jij hebben :flower:
Als je goed gelezen had gaat het om die marokanen die zulke foute ideeen hebben, wazi's hebben die ook. Het is allebei te rechts, dus wat heeft een opleiding te maken met iemand zijn redeneringen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
het word tijd voor een burgenoorlog ;)

uitroeien dat zooitje:d

Waarschuw beheerder
pak je hakbijltje er maar vast bij

Waarschuw beheerder
hahahah wat een loser :D

Waarschuw beheerder
donateur
die gast moeten ze echt levenslang opsluiten!
en elke dag hem de kk in schoppen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 4 mei 2005 om 22:56:

jemug.. op PF zitten alleen maar uitzonderingen.... U probeerd er wat van te maken! we hebben over die achterlijke imbicielen

Ik ga nu heeel fout in hokjes plaatsen...
Marokkaan (jij dus) en kutmarokkaan (Mohammed)...

2fly
Wie heeft het koperdraad uitgevonden??? 2 schotten die vochten voor een cent... muhahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die tyfus aap moeten ze gewoon afmaken, ik zou er niet rouwig om wezen, ik zou best is met een groep die gasten allemaal willen pakken die onze samenleving bedreigen en met die rare ideen komen (want hier krijg ik zelf ook rare ideen door). Tyfus volk!

Waarschuw beheerder
:respect: ik doe mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 09:04:
dat mag jij hebben
Als je goed gelezen had gaat het om die marokanen die zulke foute ideeen hebben, wazi's hebben die ook. Het is allebei te rechts, dus wat heeft een opleiding te maken met iemand zijn redeneringen?

Ik heb goed gelezen en jij zegt dat je een hekel hebt aan marokkanen en wazi's.

dus?

Waarschuw beheerder
aha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 10:17:
die gast moeten ze echt levenslang opsluiten!
en elke dag hem de kk in schoppen

helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
Mohammed B, waarom kunnen ze zulke mensen niet op een eilandje zetten ergens ver in de noordelijke ijszee??
Waarschuw beheerder
*edit*

was te lullig! :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 11:49:
ik doe mee

Hoe laat spreken we af? Waar? Hoe gaan we het doen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dromertje... op donderdag 5 mei 2005 om 13:12:
Hoe laat spreken we af? Waar? Hoe gaan we het doen?

Ga anders gewoon slapen I-nethooligan :gaap:
Waarschuw beheerder
hihi technomania :respect:

enne rafa jij voelt je duidelijk aangesproken, we hebben het hier over de extreme moslim marokanen, dus als jij zo geintregeerd ben en je juist heb aangepast alleen maar respect voor jou.
Je moet weten waar het over gaat voor je je oordeel klaar hebt, en dat heb ik eerder een marokaan horen zeggen ;)

Kijk eerst eens naar je zelf :flower:
Waarschuw beheerder
ow ja en om er even weer op terug te komen

Ik heb goed gelezen en jij zegt dat je een hekel hebt aan marokkanen en wazi's.

dus?

antwoord op je vraag had je dus ook niet goed gelezen:

Waarschuw beheerder
Stampkipje citeer top bottom 5 mei 2005 08:19[!]
Stampkipje
donateur! wat trouwens wel vet dom is van 'm met die brief.. hij verwijt ons dat wij marrokanen enzo hebben vermoord.. en hij wilt ons hele ras uitkammen.. dan ben je toch net zo verkeerd bezig :S
het staat zelfs in de bijbel dat je geen dingen doet die je anderen verwijt.. k dacht dat marrokanen gelovig waren maargoed..

Tsjah, een koran is wat anders dan de christelijke bijbel!

En net zoals bij alle andere geloven geven ook moslims een twist aan hun heilige boekje zodat ze er hun eigen voordeel uit kunnen halen! Ik weet t het is hypocriet, maar that's the way it is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 13:41:
enne rafa jij voelt je duidelijk aangesproken, we hebben het hier over de extreme moslim marokanen, dus als jij zo geintregeerd ben en je juist heb aangepast alleen maar respect voor jou.
Je moet weten waar het over gaat voor je je oordeel klaar hebt, en dat heb ik eerder een marokaan horen zeggen

Ik heb mij niet aangepast maar ben gewoon mijzelf ;)

Ik gedraag mij hier net zo als hoe ik in marokko gedraag.

En zou zeggen verhuis naar duitsland als dat je niet bevalt B)
Waarschuw beheerder
nee nee dan zou het grote gedeelte van Nederland moeten verhuizen

Valt me op dat je niet reageerd op de overige uitspraken hier, de mijne waren nogal gegrond en uitgelegd maar ik zie je niet tegen andere beginnen, hoe dat zo?
Waarschuw beheerder
geen ruzie maken hier
Waarschuw beheerder
geloof je nou zelf dat jou mening gegrond is??

Je hebt het over tyfusvolk, over 12 marokanen die in groningen wonen, en je praat voor 'grote deel van nederland'

ten eerste: volgens mij ben jij nooit verder gekomen dan je eigen straatje.

ten 2de : als je uberhaupt verder was gekomen dan wist je ook dat er in groningen veel allochtonen wonen.

ten derde : praat nooit voor andere maar altijd voor jezelf en daarmee bewijs je eigenlijks dat ej nooit verder hebt gekeken dan je eigen buurt.

succes met dat zielige kortzichtigeleventje van je (f)
Waarschuw beheerder
maarre jij bent gewoon jezelf en ziet jezelf ook als een extreme moslim?

Bedoel we weten allebei dat teveel rechts niet goed is, van beide kanten niet, daarom heb ik een hekel aan beide vormen van denken. Kan me er heel kwaad om maken van deze ideeen en de dingen die gebeuren tegenwoordig in deze maatschappij, Ik heb twee kinderen en die zijn een hele tijd bang geweest voor Marokanen met baarden en in boerka's (weet dat ik het nu verkeerd spel) Voor vrouwen met hoofddoeken liepen zij om omdat er op een gegeven moment teveel negatief nieuws over deze mensen was op TV.
Maar Nazi's vallen bij ons ook niet in smaak als je gelezen heb weet je nu dat mijn kinderen Moluks bloed hebben en worden ook nu al door sommige blanke ouders bij hun kinderen uit de buurt gehouden. Dat is hun probleem!

Maar ga mij nou niet vertellen dat ik moet gaan verhuizen naar Duitsland.
Als wij zouden emigreren naar Turkije zouden ze ook van ons verwachten dat wij ons zoveel mogelijk aanpassen aan hun cultuur en hun regels.

Wij hebben geen geloof thuis, Door geloven zijn de meeste oorlogen aan de gang. Dus dan zouden zij mij en mijn gezin als eerste moeten uitmoorden, want dat is wat ZIJ (lees de moslimextremistische MArokanen waar ik het al de hele tijd over heb) willen.
Dus wie moeten er dan Nederland uit denk jij?

Waarschuw beheerder
Wat een hoop gefrustreerde mensen weer...
Het is zo grappig...
Sommige uitspraken van bepaalde folks hier op pf zijn net zo extreem als van de gene waarvan ze zeggen te walgen.

Wat moet dat toch zijn elke ochtend wakker worden en mensen (min of meer) haten, wat een zonde van je energie....

fear leads to anger
anger leads to hate
hate leads to suffering
suffering leads to erectie problemen

hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaan we weer, wordt nu wel moe van je hoor. Betwetertje

geloof je nou zelf dat jou mening gegrond is??

Je hebt het over tyfusvolk, over 12 marokanen die in groningen wonen, en je praat voor 'grote deel van nederland'

Dat denk jij, ben geboren in de Schilderswijk me moeder is daar weggegaan met ons omdat het te erg werd daar, toen naar Rotterdam daar is het niet veel beter :no:
Nu zoetermeer maar hier is het net de Bijlmer.

ten 2de : als je uberhaupt verder was gekomen dan wist je ook dat er in groningen veel allochtonen wonen.

dat was bij wijze van spreke omdat iemand liep te gillen dat het allemaal wel mee viel, daarom nodigde ik diegen uit om met mij mee te lopen door de Schilderswijk in Den Haag
ten derde : praat nooit voor andere maar altijd voor jezelf en daarmee bewijs je eigenlijks dat ej nooit verder hebt gekeken dan je eigen buurt.

lees bovenstaande antwoord
succes met dat zielige kortzichtige eventje van je

ben denk ik minder kortzichtig dan jij :)

Moet je een koekje trouwens??
Waarschuw beheerder
maroks stinken
Waarschuw beheerder

Ik proef enige tegenstrijd bij het leze van de derde stelling rafa..:/
Waarschuw beheerder
en er is toch wel duidelijk een verschil met de marokanen die in Groningen wonen als met die van Den Haag hoor :yes:

zeker geen onzin :no:

Waarschuw beheerder
maroks stinken

Waar slaat dat nou op....:S

Waarschuw beheerder
en er is toch wel duidelijk een verschil met de marokanen die in Groningen wonen als met die van Den Haag hoor

zeker geen onzin

Welk verschil??
Waarschuw beheerder
zoals ik het zeg
Waarschuw beheerder
Miranda, ben je weleens in beide steden geweest?
Waarschuw beheerder
op welke slachting doelt hij dan?
Waarschuw beheerder
miranda beter kies je gewoon voor een nederlander of molukker marokanen zijn fout

Waarschuw beheerder
DJK, ik vind jou op een marokkaantje lijken...je krulletjes doet het hem denk ik.
Waarschuw beheerder
Wat moet dat toch zijn elke ochtend wakker worden en mensen (min of meer) haten, wat een zonde van je energie....

soms is het heerlijk om even lekker kansloos te zijn :yes:
waarom denk jij dat het zo druk is op flock dan altijd :D
Waarschuw beheerder
dat is me neef Fokko hij is mijn held

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 14:12:
soms is het heerlijk om even lekker kansloos te zijn

omdat het buiten koud of nat is ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier is het wel te doen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
ben jij een chinees trouble son?
Waarschuw beheerder
niveautje weer!

en dat op BEVRIJDINGSdag nogwel :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yep, shaolin shadow monk.. Tiger style
(doet de groet)
Waarschuw beheerder
jij heb vaag hoofd trouble son

Waarschuw beheerder
Miranda, ben je weleens in beide steden geweest?

Ja, Groningen 1x
Den Haag 2x per week
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
miranda beter kies je gewoon voor een nederlander of molukker marokanen zijn fout

Niet iedere Marokkaan is slecht, net zoals niet iedere nederland een crimineel is...
Waarschuw beheerder
schilderswijk ook toevallig?

En jij wil zeggen dat je geen verschil ziet als je bij Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS?
Waarschuw beheerder
jawel hoor

is laatst toch bewezen

maar kom jij wel achter
Waarschuw beheerder
Groningse marokanen zijn anti twente
Waarschuw beheerder
Niet iedere Marokkaan is slecht, net zoals niet iedere nederland een crimineel is...

hoor je mij ook nergens zeggen :no:

Me zus is trouwens getrouwd met een Turkse Moslim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.D.H. op donderdag 5 mei 2005 om 14:18:
jij heb vaag hoofd trouble son

troubled mind ...son
Met hoofd is wel degelijk symetrisch hoor (mocht je dat ook afvragen), ik dacht laat ik is iets orgineels doen en me muts scheef op me hoofd zetten...
Dat zijn een hoop mensen op PF niet gewend, zij dragen allemaal hetzelfde.
Waarschuw beheerder
sjappie het is lente dan zet je geen muts op
Waarschuw beheerder
Dat zijn een hoop mensen op PF niet gewend, zij dragen allemaal hetzelfde.

wat draag ik dan O:)

Waarschuw beheerder
Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS

stop dezelfde sociale problemen en ander gezeik wat er gaande is in de schilderswijk ...zoals drugsoverlast etc..

in een groningse wijk maar dan met nederlanders...
wacht een paar jaar en je heb weer een wijk vol tokkies..

athans dat denk ik, ik weet het niet zeker hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die tokkies praten tenminste nederlands

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001361700012e198507eb31c1a00b65191]https://photo.partyflock.nl/images/28898/main/151062.jpg[/img]
Helemaal rechts ziet u D.J.K.

Nou snap ik ook waarom je eeen foto van iemand anders als forum pic gebruikt.

Wahahhahahhaha
Waarschuw beheerder
whahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
En jij wil zeggen dat je geen verschil ziet als je bij Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS?

Den Haag is wat drukker...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die Mohammed B. Nederland zo'n kl*te land vindt met haar inwoners... what the fuck doet 'ie hier dan?!!!

als jij een aanslag op/in nederland wilt plegen, zou je dan in marokko gaan wonen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wacht een paar jaar en je heb weer een wijk vol tokkies..

Tokkies maken mensen niet af vanwege geloof ;)
Waarschuw beheerder
DJK wat ben je veranderd Cinta :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.D.H. op donderdag 5 mei 2005 om 14:24:
sjappie het is lente dan zet je geen muts op

In welke maand bevroor ik ook alweer bijna me ballen omdat ik tot haast me schaamstreek in het sneeuw verdween. (ok lichtelijk overdreven...)
Maar je snapt me wel...
En wat zei ik nou, ik ben anderssssssss
Waarschuw beheerder
whahaha ja he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 14:28:
als jij een aanslag op/in nederland wilt plegen, zou je dan in marokko gaan wonen ?

hahahaha ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja je bent marokaan
Waarschuw beheerder
En wat zei ik nou, ik ben anderssssssss

nee is een turk :P
Waarschuw beheerder
hij wil hozza pijpe

Waarschuw beheerder
[
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 14:28:
Tokkies maken mensen niet af vanwege geloof

Nee idd, die slaan elkaar gewoon elkaars hoofd in voor een biertje..

(ja heey overdrijven doe jij ook)

Waarschuw beheerder
lol wat en noob
Waarschuw beheerder
hihi Hozza is een halve Turk die denkt dat die een hele is :P

Jij was toch ze schoonzoon :P
Waarschuw beheerder
kep liever een flesje bier op me kop dan een mes door me strot :P

lekker he overdrijven :P
Waarschuw beheerder
elkaar je stad uit slaan is beter dan jezelf vol met bommen en dan in een bus gaan zitten of iets opblazen waarbij allemaal onschuldige mensen om komen
loop dan een moskee in als je zo graag dood wil

als iemand mijn biertje laat vallen en dan moeilijk gaat doen dan vraagt ie gewoon om klappen en dan is die niet onschuldig

kk lekker op met je moslim ideeen, stop je vol met bommen en loop de moskee in

nederland voor de nederlanders, gekke bosnaz en de molukkers behalve mtp
Waarschuw beheerder
MTP :/

mot je daar nu weer over beginnen :(

RMS :P
Waarschuw beheerder
mena muria
Waarschuw beheerder
maarre de kids zijn weer terug van de rommelmarkt, ga nu met ze de stad in effe feesten

CIAO!

mensen altijd blijven lachen (Y)
Waarschuw beheerder
ciao cinta (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Als Nederlanders ook echt zouden betalen met hun eigen bloed, moeten ze al die daders die daarvoor zorgden heel hard en snel het land uit schoppen! Waar is die lompe gozer mee bezig dan? Zoveel heeft hij gekregen in dit mooie (;)) land en opeens komt ie met dit soort onzin. Hem moeten ze gewoon gelijk afmaken.

Hij is, net als ik, naar dit land gekomen voor een beter bestaan (of zijn ouders, wat dan ook). Dan vind ik echt niet dat je zulke dingen mag zeggen.

Als mensen dit land haten, waarom rotten ze dan niet gewoon op? Ok, hoogstwaarschijnlijk kunnen ze niet terug naar hun eigen land, maar ga dan naar Luxemburg ofzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze zouden hem vrij moeten laten :D uiteraard wél op een plek waarvan het volk dan ook van op de hoogte is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja heh er worden allemaal domme en triest grappies gemaakt over turken en marrokanen, ik zeg 1 keer wat en het is weer dom.

sukkels :s
Waarschuw beheerder
Gezellig hier!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel heftig ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
umet, dat betekent tog stront in t turks?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet niet, ik ben koerdisch ik spreek geen turks
Waarschuw beheerder
umet citeer top bottom 5 mei 2005 16:26[!]
umet kom maar naar den haag, gaan we er om vechten

Ga ff ergens anders kansloos lopen doen! met je grijze wolfje!

Echt typisch bevrijdingsdag anno 2005 :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is de grijze wolf van ake maar goed

Waarschuw beheerder
Lief doen jongens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja lief doen tegen elkaar vrede op aarde, maar ik heb wel wat beters te doen dan met die domme boeren hierzo te lopen chatten bla bla.
ik ga snuiven in het centrum

Waarschuw beheerder

Nee das lekker slim:S
Waarschuw beheerder
donateur

hij bedoelt zn vrienden zoeken! :[

Waarschuw beheerder
umet = dom
Waarschuw beheerder
gekke bois

Waarschuw beheerder
Wist je dat Marokanen het sociaalste volk ter wereld zijn?
Ze komen met 20 man om je heen staan en vragen dan of je problemen hebt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een humor :s!??!!
Waarschuw beheerder
deze uitspraken van mohammed zijn niet ehct goed voor zijn reputatie....
ik hem nu een stuk minder respect voor hem

Waarschuw beheerder
Denk dat het verstandig is mijn mening voor me te houden hier!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
owjah..straks wordt je nog in de fik gestoken :/
Waarschuw beheerder
ze moeten die schoft publiekelijk verbranden (n) :@
Waarschuw beheerder
schandpaal, daarna villen en in de boom hangen, zo­dat de huismussen hem kunnen opvreten!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
stenigen
Waarschuw beheerder
stenigen die mafkees!!!!! Dit is toch een perfecte reden om die schoft land uit te gooien... afmaken
Waarschuw beheerder
berre stenigen die mafkees!!!!! Dit is toch een perfecte reden om die schoft land uit te gooien... afmaken

volgens mij zijn het SCHOFTEN (meervoud) die je t land moet uitgooien :P:P
Waarschuw beheerder
als je hem dood maakt ben je zelf net zo erg als hij
Waarschuw beheerder
als je hem dood maakt ben je zelf net zo erg als hij

je moet t ook zwaar verminken, maar wel laten leven!

Waarschuw beheerder
ja dus..stenigen
Waarschuw beheerder
haha martelen die hufter en dan naakt op de dam zetten zodat iedereen op hem kan spugen :P

Waarschuw beheerder
hadden ze vandaag moeten doen in wageningen op dat grote plein..tussen al die militairen (defilé) ;)

[img width=402 height=258 cacheid=0008d92b0018da667d3038a21a00b66dbb]http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2005/05_mei/05/binnenland/Balkenendebevrijding.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vierendelen, en in de vier hoeken van moslamie gooien!

Waarschuw beheerder
frustie's frustie's
frusty frusty...

frusties...

pak me dan, als je kan...
je kan me toch niet pakken...
357's in me zakken

Waarschuw beheerder
oww oke sezer...ik heb je al

Waarschuw beheerder
heb jij wel eens met je hoofd op de stoeprand gelegen ??!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 16:27:
waarom leeft TheFunkaholic™ nog ?
omdat ze oma 60 jaar geleden nazi's pijpte

triest om dit te zeggen zeg :no:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 16:10:
daar kom je wel achter als een turk of mocro voor je staat en zulk soort grapjes maakt

Waarschuw beheerder
tja trieste figuren

Waarschuw beheerder
neen schat, mag het wat orgineler?

Waarschuw beheerder
oké meneer poephoofd

Waarschuw beheerder
sterf

Waarschuw beheerder
kom op, je onderschat me...
Zo snel kom niet uit me kastje...

Ik neem aan dat je me weg wil hebben.

Waarschuw beheerder
ja dat heb je idd goed ja..
heb je al een ticket gekocht ??!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een nicht zeg met zn gepoezie!!

Waarschuw beheerder
ik wacht nog op mijn vakantietoeslag, die krijg ik bij mijn uitkering die jij voor mij betaald.
Je bent wel een "toffe peer".

owja trouwens, ik ga 2 keer op vakantie

Waarschuw beheerder
Nog even en ik geef het op hoor, kom op jongens doe je best...
Waarschuw beheerder
kots, heb je geen inspiratie meer voor je stink rijmpjes?

Waarschuw beheerder
owwjaah graag gedaan hoor..ik geef het met liefde aan je..
maarja IK geef altijd net genoeg zodat jij alleen maar een enkeltje kan kopen..en je met je rotporum in je "stinkland" kan blijven....
gevolg :
jij moet je famillie weer oplichten en beroven zodat jij wéér naar nederland kan komen

Waarschuw beheerder
of beroof jij ouwe dametjes..??!
lekker tasjes pikken

Waarschuw beheerder
of steek je je pik ... in je moeders kontgaatje :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 19:04:
maarja IK geef altijd net genoeg zodat jij alleen maar een enkeltje kan kopen..en je met je rotporum in je "stinkland" kan blijven....
gevolg :
jij moet je famillie weer oplichten en beroven zodat jij wéér naar nederland kan komen

Wat zeg ik, ik wacht toch nog op mijn vakantietoeslag.
Ik zei dat je een toffe peer was, niet een gulle mannetje
Waarschuw beheerder
TheFunkaholic™ (Y)(Y)(Y)
naai een varken Trouble$on, ik moet gewoon van je kotsen!!

Waarschuw beheerder
vakantietoeslag??!
krijgen illegalen ook vakantietoeslag..??! oww wist ik niet ... kan dat zomaar ??!
Waarschuw beheerder
dit vindt ik wel echt raar, dat ie theo van gogh dood maakt oke.... die kerel lokte het uit dus dat is logisch....
maar waarom het nederlandse volk bedreigen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORETEKNO op donderdag 5 mei 2005 om 19:03:
kots, heb je geen inspiratie meer voor je stink rijmpjes?

ik acht het niet nodig, maybe straks poepie

of steek je je pik ... in je moeders kontgaatje

Als dit soort praktijken jou watertanden bezorgen denk ik dat de Nederlandse maatschappij wat meer zorgen over jou zullen maken dan mij
Waarschuw beheerder
whaahahah, die hele uitkering is voor hun toch vakatietoeslag, ik bedoel ze doen geen ene reet hier en maken dit hele land verrot!!! zelfde wat ik altijd in spanje doe hahah

Waarschuw beheerder
Als dit soort praktijken jou watertanden bezorgen denk ik dat de Nederlandse maatschappij wat meer zorgen over jou zullen maken dan mij

jouw moeder bezorgt me wel aardig watertanden ja..
lekkere snor
Waarschuw beheerder

hahaha je zegt t nu zelf nederland is te tolerant voor mensen zoals jullie, en discimineert alleen de autochtone mensen!!!! eikel

Waarschuw beheerder
hé sezer stinkt jouw moeder toevallig??! ik ruik iets eigenaardigs..!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekkere snor

woehahahahahahahahaha
een varken met een snor hahah

Waarschuw beheerder
Waar gaat dit in godsnaam over :S

Waarschuw beheerder
Waar gaat dit in godsnaam over

ligt eraan ..als jij soortgenoot van Trouble$on bent ..ook over jou

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 19:10:
hé sezer stinkt jouw moeder toevallig??! ik ruik iets eigenaardigs..!!!laatste aanpassing 5 mei 2005 19:11

Hoevaak moet ik het nog zeggen?
Dit soort "beledigingen" doe mij totaal niks...
Het enige wat je ermee bereikt is dat ik mijn interesse in jullie verlies en weer iets productiefs zal gaan doen (wat gewoon less fun is)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
mongolenhoofd

Waarschuw beheerder
noem jij dit beledigingen ??! oww
ik geef de mensen hier alleen een zo goed mogelijk beeld van " jullie "

Waarschuw beheerder
ligt eraan ..als jij soortgenoot van Trouble$on bent ..ook over jou

Tot welke soort behoort troublesom volgens jouw dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trouble son, laat ze joh, die TheFunkaholic™ krijgt ook wel is een mes met een briefje :bloos: hihi
Waarschuw beheerder
Hoevaak moet ik het nog zeggen?
Dit soort "beledigingen" doe mij totaal niks...
Het enige wat je ermee bereikt is dat ik mijn interesse in jullie verlies en weer iets productiefs zal gaan doen (wat gewoon less fun is)

precies dus tief maar op nu!!
Waarschuw beheerder
hebbie umet het varkenneukslet ook weer hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 19:16:
trouble son, laat ze joh, die TheFunkaholic™ krijgt ook wel is een mes met een briefje hihi

kijk jij verpest het weer door dit soort dingen te zeggen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik verpest nix ik probeer een discusie uit te lokken :d

Waarschuw beheerder
trouble son, laat ze joh, die TheFunkaholic™ krijgt ook wel is een mes met een briefje hihi

oefffff die gaat niet lukken jongens..wat heb je er nou aan..om mij te vermoorden..??! ik ben zelf ook géén nederlander..
heeft t nut??! :no: neee ..dus tyf op ;)

Waarschuw beheerder
4e generatie istanboel

zozoz umet..(Y) toppertje hoor

Waarschuw beheerder
Het enige wat ik heb gezegd wat enigzins beledigend kan worden opgevat is het woord "frustie".
En kijk is naar al het aandacht dat ik van ze krijg..
Ze vloeken een eind door, maar als je exact het tegenovergestelde doet ....

gebeurd er inderdaad niet veel meer, ze blijven vloeken.
Goed ze zeggen iets over moeder, maar dat werkt alleen bij andere frustie's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik verpest nix ik probeer een discusie uit te lokken :d

dat je zowiezo nederlands kan....

heel knap umetje, je bent nu echt een grote meid

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij moet gewoon niet zo bijdehand doen sukkel, kijk en nu je wordt aan gesproken trek je je al terug

laffaard

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja komt omdat ik uit nederland kom

Waarschuw beheerder
umet..is de man...
grote jongen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 19:19:
jij moet gewoon niet zo bijdehand doen sukkel, kijk en nu je wordt aan gesproken trek je je al terug

laffaard

hap hap hap...
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 19:20:
ja komt omdat ik uit nederland kom

koerdistan toch ??! dan heb jij géén land ;)
Waarschuw beheerder
umetje jij bent zeker het leukste varkentje in je stal
Waarschuw beheerder
het maakt jullie verder ook weining uit dat die kerel je bedreigd ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de ouders van mijn moeder komen daar van daan, mij moeder is koerdische geboren in NL...

Waarschuw beheerder
haaaaaha..:respect: ...maareh jongetjes en varkentjes..ik ga effies eten ..laater

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 19:23:
de ouders van mijn moeder komen daar van daan, mij moeder is koerdische geboren in NL...

maar ze heeft toch wel een snor ofniet??!

Waarschuw beheerder
Hallo hier is de AIVD.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee

Waarschuw beheerder
heey funk, de volgende keer probeer je het weer ok...
misschien ben ik dan in een slechtere bui en krijg je me wel zo snel "frustie"

eet smakelijk en tot ziens

Waarschuw beheerder
heey hardcoretekno, waar ben je nou.
kom is gauw, ik heb lekker een irritant rijmpje voor jou.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja hehe hij heeft het te druk met prive berichten naar mij te sturen haahha

Waarschuw beheerder
gozer, je moet er trouwens niet op ingaan.
Ik begrijp als ze dingen zeggen dat je ze het liefst een kopje kleiner wil maken maar zo geniet je niet van ze (wat moet je anders?)

Ze gaan haten of slaan heeft geen zin...
Ten eerste zitten ze zelf vol met haat moet je ze zien..
Ze gaan tierelier, vloeken van alles en nog wat...Was daar een reden voor? Heb ik ze iets aangedaan, dit is wat ik heb gepost: frustie's frustie's

frusty frusty...
frusties...

pak me dan, als je kan...
je kan me toch niet pakken...
357's in me zakken

Met een rijmpje van 6 kleine zinnen... heb ik lekker met ze kunnen spelen. Ik heb niet gevloekt, ik heb niet gediscrimineerd, ik heb me niet druk gemaakt, ik heb me vermaakt
en bovendien als je dreigt of fysiek geweld zou gebruiken dan bevestig je het alleen wat ze over anderen denken

Het zijn maar woorden en dan nog hier op het internet...
Dat zou je toch niks moeten doen?

en hierbij mijn excuses voor off_topic gehalte die ik deels teweeg heb gebracht.

:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 19:24:
maar ze heeft toch wel een snor ofniet??!

Heb je het nou over je eigen moeder of zus??

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 19:21:
koerdistan toch ??! dan heb jij géén land

Je hebt het irak-kwestie zeker niet gevolgd??

Er is een land op komst en ze hebben grond en autonomie ;)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001361700012e198507eb31c1a00b6773b]https://photo.partyflock.nl/images/28898/main/151062.jpg[/img]

WHAHAHAHA ff serieus , DJK als jij echt die rechter knaap bent, dan heb je bij deze geen recht van spreken meer.
Waarschuw beheerder
whahahaha jij hebt cobus toch geneukt DJK???? whahahah

Waarschuw beheerder
funkaholic..... wat lul jij toch achterlijk, eerlijk je verdiend een lintje en wat riejanneke betreft, haal je kop eens uit zijn reet!

Waarschuw beheerder
donateur
t is weer gezellig hier he? :/

En sowieso is een topic in Actueel NIET bedoeld om te laten zien hoeveel bedenkelijke allochtonenmopjes iemand kent...
laatste aanpassing