Partyflock

Forumonderwerp · 772152

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM - Mohammed B. die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, heeft in een "open brief aan het Nederlandse volk" geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims. Officier van justitie K. Plooy benadrukte dinsdag dat dit geen grap of grootspraak van hem was.

B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland". In de brief prijst hij de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt B. de samenwerking tussen Amerika en Nederland in "de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof".

B. trekt verder onder meer de conclusie dat "het bloed van deze moslim broeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed". Ook schrijft hij: "als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen" en "het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het vermoorden en verkrachten van onze broeders en zusters".

"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."

Het document kwam immers aan het licht op het moment dat Mohammed B. zelf als eerste van de groep de uiterste consequentie van zijn ideologie trok, verduidelijkt de aanklager. Dit door "een exponent" van de ongelovigen, Theo van Gogh, daadwerkelijk te vermoorden.

Het OM constateert dat de inhoud van deze brief kennelijk ook voor B. zelf zeer gevoelig ligt. Hij wijst er in zijn testament op (hij had dit opgesteld in het geval de politie hem zou doden), dat de open brief tot negatieve gevolgen voor de "broeders en zusters" zal leiden. Zij moesten in een vergadering maar beslissen of de brief na zijn dood wel of niet openbaar gemaakt zou moeten worden.

tsja.. wat moeten we ermee he...

Waarschuw beheerder
donateur
Mohammed B. is een waardeloos figuur die niet kan accepteren dat wij anders leven en denken dan zijn geloof. Het is schandalig hoe hij over de bevolking praat. Opsluiten die gast en de sleutel weggooien. Gelijk jacht maken op zijn vrienden en die ook opsluiten. Dat hele netwerk oprollen.

Iets wat me hier ook opvalt is hoe sommige mensen het hier al over oorlog hebben en dat het uit de hand gaat lopen. Denken jullie nou werkelijk dat er zoveel van deze mensen in ons land zijn. Alsjeblieft zeg, denk even na voordat je van die onzin gaat brullen.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 3 mei 2005 om 18:09:
de moslimgemmenschap in nederland moet zelf de rotte appels uitleveren en daarmee samenwerken met de nederlandse bevolking.

Helemaal mee eens, we moeten nu niet gaan generaliseren maar juist met de goede moslims om de tafel gaan en zorgen dat die vieze verrotte appels er zo snel mogelijk uitgefilterd worden zodat we weer normaal tolerant kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:49:
Maar even goeie vrienden Je typt duidelijker Nederlands als de meeste breezahs en wiggers en blijft nog relaxt ook. dat dan weer wel

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:52:
Helemaal mee eens, we moeten nu niet gaan generaliseren maar juist met de goede moslims om de tafel gaan en zorgen dat die vieze verrotte appels er zo snel mogelijk uitgefilterd worden zodat we weer normaal tolerant kunnen zijn.

misschien moeten wij als 'niet moslims' dit ook maar eens doen, want er zitten ook genoeg vieze verrotte appels tussen ons....

Waarschuw beheerder
vieze verrotte appels
neem gelijk alle Wazi's en WannabeNazi's mee :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:52:
Iets wat me hier ook opvalt is hoe sommige mensen het hier al over oorlog hebben en dat het uit de hand gaat lopen. Denken jullie nou werkelijk dat er zoveel van deze mensen in ons land zijn. Alsjeblieft zeg, denk even na voordat je van die onzin gaat brullen.

ja baas:X :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:56:
misschien moeten wij als 'niet moslims' dit ook maar eens doen, want er zitten ook genoeg vieze verrotte appels tussen ons....

:yes: Meer dan ons lief is zelfs, als je de gemiddelde reacties leest over moslims op deze site. Veel laten zich teveel leiden door emoties en denken niet rationeel meer na. Jammer, dat vergroot namelijk de kloof wel steeds meer tussen verschillende bevolkingsgroepen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:57:
ja baas :x :S

Ik ben je baas niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:59:
Ik ben je baas niet...

houd je commentaar dan ook voor je a.u.b :)

Waarschuw beheerder
dan vraag ik me af wat t nut is van een forum....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:00:
houd je commentaar dan ook voor je a.u.b :)

Voel jij je aangesproken dan? Ik vind mensen die denken dat het een oorlog wordt tussen bevolkingsgroepen dom omdat ze generaliseren ten top. Als je dat niet aanstaat dat ik dat denk heb je pech natuurlijk. :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:02:
dan vraag ik me af wat t nut is van een forum....

En wederom met je eens. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrr die mohammed b begint me echt mn neus uit te komen!

Waarschuw beheerder
ik ben je bitch niet zeg je dan

Waarschuw beheerder
zakdoekje nodig? :P

Waarschuw beheerder
Ik generaliseer helemaal niet.. valt het jou niet op dat de afgelopen 10 jaar extreem rechts gigantisch is gegroeit in de wereld, en dat het Islam netwerk zich wereldwijd uitbreidt? in bepaalde gebieden in Spanje is de moslimhaat met 250% toegenomen puur door die aanslagen op die treinen...

laat die mafkezen hier eens wat opblazen!?

Denk je dat er dan niks gebeurt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:10:
laat die mafkezen hier eens wat opblazen!?

Dan moet er een MEGA bom op hun gepleurd worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
We vinden een naar verluid "extremistische moslim", we treffen bij hem thuis aan; bouwtekeningen van grote "gevoelige" gebouwen voor de samenleving (oa. schiphol), chat logs met wel erg foute ideeen, materialen en grondstoffen voor het maken van een bom en wapens.

We brengen deze persoon naar ons rechtsorgaan en de conclusie luidt; er kan niet onomstootelijk bewezen worden dat deze persoon kwaad wilde en dient per direct op vrije voeten gesteld te worden.

:frusty:

Maar goed, geloof.
Aan de ene kant een uitkomst voor mensen in problemen die daar hun kracht in vinden om positief te blijven denken.
Aan de andere kant de grootste oorzaak van oorlogen op deze werled.

Dus ja, geloof :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: NTV :bier: op dinsdag 3 mei 2005 om 17:11:
"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."

Die Plooy helpt Mohammed B wel mee om zijn boodschap ff lekker in te peperen!!!!!!

Dat is ook precies de bedoeling van die Moslimextremisten,de bevolking bang maken!!!!!!

Zodat onze regering maatregelen gaat nemen die onzse eigen democratie op de helling zet,en tweedracht zaait.

Tuurlijk heb je het gevaar dat er ooit een aanslag gepleegd wordt.(Niet zoiets als met Theo van Gogh,dat noem ik meer moord,niet zozeer een aanslag)

Ze weten donders goed dat de Nederlanders panisch reageren op dit soort uitspraken......en wij trappen erin.....!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:18:
Die Plooy helpt Mohammed B wel mee om zijn boodschap ff lekker in te peperen!!!!!!

ff voor de duidelijkheid...Plooy zegt dit vanuit zijn functie als OvJ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:21:
ff voor de duidelijkheid...Plooy zegt dit vanuit zijn functie als OvJ....

Klopt het helpt hem ook om zijn zaak wat beter voor de Rechter te krijgen,als hij hetzelf bagataliseerd komt het minder ernstig over,dat weet ik dat weet jij dat weet de rechter,maar zo kijkt niet iedereen in Nederland er tegen aan.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat spelen we er weer verstandig op in met z'n allen..
Waarschuw beheerder
donateur
als dat volk het hier niet bevalt .. ga dan ergens anders heen toch ... :s

Waarschuw beheerder
Ergste wat je kunt doen voor Mohammed B. is het volgende:

- Totaal geen media aandacht meer (hierdoor geen herkenning en erkenning en daden hebben dus geen effect);
- niet doodmaken, heirdoor kan hij het gevoel krijgen dat hij als martelaar sterft... nu niet, nu blijft hij een 'nobody';
- Alle mogelijkheid om de koran te lezen, zijn geloof te beleiden absoluut uitsluiten. hierdoor kan hij niet bezig zijn met hetgeen waarvoor hij zijn leven wilde geven;
- Standaard de naam Kees de Wit geven en alleen hem hierop aanspreken door (cipiers) hierdoor wordt zijn arabische achtergrond totaal miskend;
- Spreekt voor zich, de hele dag varkensvlees voeren;
- De hele dag, hem laten luisteren naar kerkdiensten;
- Elke dag de cel volspuiten met varkensstront, zodat hij er helemaal onder zit;
- Elke vorm van hoop op eerdere vrijlating wegnemen en hem hiervan continu op de hoogte stellen;
- hem elke ochtend uit zijn bed slaan met onderkant van je schoenen (zwaar beledigend)
- casteren en hem voortaan als wezen zonder leuter laten leven. Hem daarbij vertellen dat hij nooit meer in dit leven een vrouw zou kunnen klaarmaken!
- Verder totaal maar dan ook totaal geen bezigheid geven, eenzame opsluiting voor altijd;

Lijkt me behoorlijk kut voor hem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barph op dinsdag 3 mei 2005 om 19:33:
als dat volk het hier niet bevalt .. ga dan ergens anders heen toch ...

Dat ligt toch wat ingewikkelder bij die lui,veel heeft te maken met de oorlog in Afghanistan,toen de Russen en Amerikanen hun oorlog uitvochten over de ruggen van de Afghanen.

Kijk Bijv die film Rambo 3 nog eens!!!!!!!(Ik geloof dat het 3 was,weet het niet zeker meer.)

Toen waren het onze vijanden nog niet......(Die moslimextremisten),toen waren het onze bondgenoten.(Teminste van de Amerikanen dan.....)

Het is diezelfde Moejhahedien,waar we nou op aan het jagen zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:37:
Ergste wat je kunt doen voor Mohammed B. is het volgende:

- Totaal geen media aandacht meer (hierdoor geen herkenning en erkenning en daden hebben dus geen effect);
......
- casteren en hem voortaan als wezen zonder leuter laten leven. Hem daarbij vertellen dat hij nooit meer in dit leven een vrouw zou kunnen klaarmaken!
- Verder totaal maar dan ook totaal geen bezigheid geven, eenzame opsluiting voor altijd;

oke dan...zo mogen we het horen
Waarschuw beheerder
donateur
B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland".

Allah, met zn dikke lul :D :D

Sorry, maar ik neem 't met een korreltje zout..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
famous last words
Uitspraak van Richard op dinsdag 3 mei 2005 om 19:41:
Sorry, maar ik neem 't met een korreltje zout..

ik ook... (DIE BRIEF :P)
die eikel moeten ze gewoon levenslang geven.. op water brood heh heh 8)

als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen"

laten hun dat maar us doen.... :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het ongelovige volk

zeg je toch gewoon "allah is groot" als zoiemand je wilt slaan? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 3 mei 2005 om 19:50:
ik ook... die eikel moeten ze gewoon levenslang geven.. op water brood heh heh

nu snap ik t ff niet...je neemt t met een korreltje zout, maar toch levenslang geven....beetje vreemd of niet...
Waarschuw beheerder
Oeehh ik zit te bibberen op mijn stoel!!!!

Maar goed, we zullen het allemaal wel zien he, ik kan er (nog) niet wakker van liggen!! :gaap:

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
allah is machtig:-s, hij heeft een gun, een stuk of tachtig..

haha

we zijn al bang..:-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:53:
nu snap ik t ff niet...je neemt t met een korreltje zout, maar toch levenslang geven....beetje vreemd of niet...

was dat vreemd aan dan?? die brief neem ik met een korreltje zout jah, maar kvind wel dat ie gestraft moet worden voor wat ie gedaan heeft!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 19:54:
we zijn al bang..

Ja zijn we ook,kijk hoe spatisch de regering en een groot deel van de bevolking er op reageerd onder leiding van de media,die die angstgevoelens nog ff wat meer aanwakkerd!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 3 mei 2005 om 19:56:
was dat vreemd aan dan?? die brief neem ik met een korreltje zout jah, maar kvind wel dat ie gestraft moet worden voor wat ie gedaan heeft!!!

nee..ok, daar heb je gelijk in...dacht dat wat je zei, alleen betrekking had op de open brief...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 20:01:
nee..ok, daar heb je gelijk in...dacht dat wat je zei, alleen betrekking had op de open brief...

neej zo bedoelde ik ut niej :kots:
Waarschuw beheerder
Ik durf de straat niet meer op

Waarschuw beheerder
Wat een lul ja
Waarschuw beheerder
idioot

Waarschuw beheerder
Wat een mafkees!!!:@

Waarschuw beheerder
nee hijs best een chille gast hoor :[

ijskoud de beste :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2005 om 18:49:
enneh ik voel me Nederlander hoor

Die indruk wek je niet,je doet net of het jou niet aan gaat omdat je toevallig surinaamse ouders heb?
Maar even goeie vrienden Je typt duidelijker Nederlands als de meeste breezahs en wiggers en blijft nog relaxt ook. dat dan weer wel

Kortom je was gewoon uitgeluld door Spaceneegh. B)

Uitspraak van medicman op dinsdag 3 mei 2005 om 19:16:
Maar goed, geloof.
Aan de ene kant een uitkomst voor mensen in problemen die daar hun kracht in vinden om positief te blijven denken.
Aan de andere kant de grootste oorzaak van oorlogen op deze werled.

Dus ja, geloof

O ja? vertel welke oorlogen dan?

80 jarige oorlog buiten beschouwing laten aub ;)
Waarschuw beheerder
O ja? vertel welke oorlogen dan?

volgens mij bestwel veel burgeroorlogen hoor zoals in Algerije(met die doodseskaders), joegoslavie en WO2 in ieder geval
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
hahaha....wat een KNEUS die gast
Waarschuw beheerder
hahaha....wat een KNEUS die gast

over wie heb je het :s
Waarschuw beheerder
Over wie gaat dit topic?

Waarschuw beheerder
Is die brief zelf trouwens al in omloop?

Waarschuw beheerder
welke slachting van miljoenen moslims :/
wat een dwaas