Partyflock

Forumonderwerp · 772152

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM - Mohammed B. die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, heeft in een "open brief aan het Nederlandse volk" geschreven dat het Nederlandse volk met het eigen bloed moet betalen voor de slachting van miljoenen moslims. Officier van justitie K. Plooy benadrukte dinsdag dat dit geen grap of grootspraak van hem was.

B. begint de brief met lof aan Allah die de moslims heeft opgedragen "doodt hen", waarmee verwezen wordt naar "het ongelovige volk van Nederland". In de brief prijst hij de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten en vervloekt B. de samenwerking tussen Amerika en Nederland in "de strijd tussen wereldheerschappij van geloof en ongeloof".

B. trekt verder onder meer de conclusie dat "het bloed van deze moslim broeders en zusters gewroken zal worden met uw bloed". Ook schrijft hij: "als schuldige aan de dood en martelingen van onze broeders en zusters zult u met uw eigen bloed uw schuld moeten afbetalen" en "het leven zal voor u in een hel veranderen en u zult pas rust kennen als uw regering, die namens u regeert, ophoudt met het vermoorden en verkrachten van onze broeders en zusters".

"Het zou niet verstandig zijn om de inhoud van deze brief te bagatelliseren", concludeert Plooy. "Want dan wordt de diepe ernst van deze brief niet begrepen, noch de context van de enorme bibliotheek die zorgvuldig onder de verdachten is verspreid, vol met onderbouwende radicaal-politieke literatuur, noch de wijze en het moment waarop deze brief naar boven kwam."

Het document kwam immers aan het licht op het moment dat Mohammed B. zelf als eerste van de groep de uiterste consequentie van zijn ideologie trok, verduidelijkt de aanklager. Dit door "een exponent" van de ongelovigen, Theo van Gogh, daadwerkelijk te vermoorden.

Het OM constateert dat de inhoud van deze brief kennelijk ook voor B. zelf zeer gevoelig ligt. Hij wijst er in zijn testament op (hij had dit opgesteld in het geval de politie hem zou doden), dat de open brief tot negatieve gevolgen voor de "broeders en zusters" zal leiden. Zij moesten in een vergadering maar beslissen of de brief na zijn dood wel of niet openbaar gemaakt zou moeten worden.

tsja.. wat moeten we ermee he...
Waarschuw beheerder
miranda beter kies je gewoon voor een nederlander of molukker marokanen zijn fout

Waarschuw beheerder
DJK, ik vind jou op een marokkaantje lijken...je krulletjes doet het hem denk ik.
Waarschuw beheerder
Wat moet dat toch zijn elke ochtend wakker worden en mensen (min of meer) haten, wat een zonde van je energie....

soms is het heerlijk om even lekker kansloos te zijn :yes:
waarom denk jij dat het zo druk is op flock dan altijd :D
Waarschuw beheerder
dat is me neef Fokko hij is mijn held

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 14:12:
soms is het heerlijk om even lekker kansloos te zijn

omdat het buiten koud of nat is ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier is het wel te doen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
ben jij een chinees trouble son?
Waarschuw beheerder
niveautje weer!

en dat op BEVRIJDINGSdag nogwel :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yep, shaolin shadow monk.. Tiger style
(doet de groet)
Waarschuw beheerder
jij heb vaag hoofd trouble son

Waarschuw beheerder
Miranda, ben je weleens in beide steden geweest?

Ja, Groningen 1x
Den Haag 2x per week
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
miranda beter kies je gewoon voor een nederlander of molukker marokanen zijn fout

Niet iedere Marokkaan is slecht, net zoals niet iedere nederland een crimineel is...
Waarschuw beheerder
schilderswijk ook toevallig?

En jij wil zeggen dat je geen verschil ziet als je bij Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS?
Waarschuw beheerder
jawel hoor

is laatst toch bewezen

maar kom jij wel achter
Waarschuw beheerder
Groningse marokanen zijn anti twente
Waarschuw beheerder
Niet iedere Marokkaan is slecht, net zoals niet iedere nederland een crimineel is...

hoor je mij ook nergens zeggen :no:

Me zus is trouwens getrouwd met een Turkse Moslim

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.D.H. op donderdag 5 mei 2005 om 14:18:
jij heb vaag hoofd trouble son

troubled mind ...son
Met hoofd is wel degelijk symetrisch hoor (mocht je dat ook afvragen), ik dacht laat ik is iets orgineels doen en me muts scheef op me hoofd zetten...
Dat zijn een hoop mensen op PF niet gewend, zij dragen allemaal hetzelfde.
Waarschuw beheerder
sjappie het is lente dan zet je geen muts op
Waarschuw beheerder
Dat zijn een hoop mensen op PF niet gewend, zij dragen allemaal hetzelfde.

wat draag ik dan O:)

Waarschuw beheerder
Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS

stop dezelfde sociale problemen en ander gezeik wat er gaande is in de schilderswijk ...zoals drugsoverlast etc..

in een groningse wijk maar dan met nederlanders...
wacht een paar jaar en je heb weer een wijk vol tokkies..

athans dat denk ik, ik weet het niet zeker hoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die tokkies praten tenminste nederlands

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001361700012e198507eb31c1a00b65191]https://photo.partyflock.nl/images/28898/main/151062.jpg[/img]
Helemaal rechts ziet u D.J.K.

Nou snap ik ook waarom je eeen foto van iemand anders als forum pic gebruikt.

Wahahhahahhaha
Waarschuw beheerder
whahahahahhahaha

Waarschuw beheerder
En jij wil zeggen dat je geen verschil ziet als je bij Den Haag Holland Spoor uitstapt of Groningen CS?

Den Haag is wat drukker...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als die Mohammed B. Nederland zo'n kl*te land vindt met haar inwoners... what the fuck doet 'ie hier dan?!!!

als jij een aanslag op/in nederland wilt plegen, zou je dan in marokko gaan wonen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wacht een paar jaar en je heb weer een wijk vol tokkies..

Tokkies maken mensen niet af vanwege geloof ;)
Waarschuw beheerder
DJK wat ben je veranderd Cinta :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.D.H. op donderdag 5 mei 2005 om 14:24:
sjappie het is lente dan zet je geen muts op

In welke maand bevroor ik ook alweer bijna me ballen omdat ik tot haast me schaamstreek in het sneeuw verdween. (ok lichtelijk overdreven...)
Maar je snapt me wel...
En wat zei ik nou, ik ben anderssssssss
Waarschuw beheerder
whahaha ja he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 5 mei 2005 om 14:28:
als jij een aanslag op/in nederland wilt plegen, zou je dan in marokko gaan wonen ?

hahahaha ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja je bent marokaan
Waarschuw beheerder
En wat zei ik nou, ik ben anderssssssss

nee is een turk :P
Waarschuw beheerder
hij wil hozza pijpe

Waarschuw beheerder
[
Uitspraak van PARRUK op donderdag 5 mei 2005 om 14:28:
Tokkies maken mensen niet af vanwege geloof

Nee idd, die slaan elkaar gewoon elkaars hoofd in voor een biertje..

(ja heey overdrijven doe jij ook)

Waarschuw beheerder
lol wat en noob
Waarschuw beheerder
hihi Hozza is een halve Turk die denkt dat die een hele is :P

Jij was toch ze schoonzoon :P
Waarschuw beheerder
kep liever een flesje bier op me kop dan een mes door me strot :P

lekker he overdrijven :P
Waarschuw beheerder
elkaar je stad uit slaan is beter dan jezelf vol met bommen en dan in een bus gaan zitten of iets opblazen waarbij allemaal onschuldige mensen om komen
loop dan een moskee in als je zo graag dood wil

als iemand mijn biertje laat vallen en dan moeilijk gaat doen dan vraagt ie gewoon om klappen en dan is die niet onschuldig

kk lekker op met je moslim ideeen, stop je vol met bommen en loop de moskee in

nederland voor de nederlanders, gekke bosnaz en de molukkers behalve mtp
Waarschuw beheerder
MTP :/

mot je daar nu weer over beginnen :(

RMS :P
Waarschuw beheerder
mena muria
Waarschuw beheerder
maarre de kids zijn weer terug van de rommelmarkt, ga nu met ze de stad in effe feesten

CIAO!

mensen altijd blijven lachen (Y)
Waarschuw beheerder
ciao cinta (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Als Nederlanders ook echt zouden betalen met hun eigen bloed, moeten ze al die daders die daarvoor zorgden heel hard en snel het land uit schoppen! Waar is die lompe gozer mee bezig dan? Zoveel heeft hij gekregen in dit mooie (;)) land en opeens komt ie met dit soort onzin. Hem moeten ze gewoon gelijk afmaken.

Hij is, net als ik, naar dit land gekomen voor een beter bestaan (of zijn ouders, wat dan ook). Dan vind ik echt niet dat je zulke dingen mag zeggen.

Als mensen dit land haten, waarom rotten ze dan niet gewoon op? Ok, hoogstwaarschijnlijk kunnen ze niet terug naar hun eigen land, maar ga dan naar Luxemburg ofzo!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze zouden hem vrij moeten laten :D uiteraard wél op een plek waarvan het volk dan ook van op de hoogte is!